Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΟΛΜΕ για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Άλλο ένα ψέμα της κυβέρνησης κατέρρευσε…

Δημοσίευση: 23/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μετά από ένα και πλέον  χρόνο πανδημίας, με κλειστά σχολεία και διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας με το υποδεέστερο υποκατάστατο της τηλεκπαίδευσης, το ΥΠΑΙΘ αποφασίζει με τον πλέον ανάλγητο τρόπο να μειώσει των αριθμό των εισακτέων εφαρμόζοντας την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Με περισσή υποκρισία υποστηρίζοντας ότι θεραπεύει το πρόβλημα της «λευκής κόλλας» οδηγεί πάνω από 26.000 παιδιά περισσότερα από πέρυσι εκτός της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί μετά την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής, λόγω του ότι μαθητές/τριες με υψηλές βαθμολογίες θα αναγκαστούν να δηλώσουν τμήματα χαμηλότερων βάσεων, οδηγώντας εκτός άλλους μαθητές με μέτριες βαθμολογίες.

Το μόνο που εγγυάται η εφαρμογή της ΕΒΕ είναι παιδιά με άριστες και μέτριες βαθμολογίες να οδηγούνται σε σχολές που δεν είναι της πρώτης προτίμησής τους.

Οποία υποκρισία, η δικαιολογία της υπουργού ότι έτσι προστατεύει τα παιδιά από το να καταλήγουν σε σχολές που δεν τα ενδιαφέρουν. Οι στρεβλώσεις είναι πολλές ιδιαίτερα σε σχολές με ειδικά μαθήματα (αρχιτεκτονικές, ΤΕΦΑΑ, ξένες φιλολογίες κλπ) απ’ όπου παιδιά με υψηλές βαθμολογίες και πολλά μόρια αποκλείονται λόγω του ότι δεν ξεπερνούν την ιδιαίτερα αυξημένη ΕΒΕ κάποιου ειδικού μαθήματος. Ειδικά το σχέδιο, έπαψε από το τρέχον σχολικό έτος να διδάσκεται στα Λύκεια ως πανελλαδικό μάθημα. Ακόμα, για πρώτη φορά στην ιστορία, μαθητές που αρίστευσαν στα μαθήματα βαρύτητας, δεν έχουν τον ελάχιστο Μ.Ο. για να φοιτήσουν στη σχολή που επιθυμούν.

Αποδεικνύεται πλέον περίτρανα αυτό που από την αρχή είχαμε επισημάνει, ότι δηλαδή ο μοναδικός στόχος είναι η μείωση του αριθμού των εισακτέων και η δρομολόγησή τους προς τα ιδιωτικά κολλέγια για όσες οικογένειες μπορούν να «χρηματοδοτήσουν» τις σπουδές των παιδιών τους, αλλά και προς τα Δημόσια ΙΕΚ ή άλλες δομές κατάρτισης. Εξάλλου, η κ. Κεραμέως φρόντισε εγκαίρως να νομοθετήσει την επαγγελματική ισοτιμία των πτυχίων των κολλεγίων με τα Δημόσια Πανεπιστήμια, και τα καλοταϊσμένα ΜΜΕ φρόντισαν εγκαίρως να δυσφημήσουν το Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Η ΕΒΕ  μαζί με την τράπεζα θεμάτων και τις συνεχείς εξετάσεις θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά, στο να συνεχίσουν οι μαθητές την Λυκειακή βαθμίδα, οδηγώντας  τους  μετά το γυμνάσιο στις ΕΣΚ και την κατάρτιση.

Επί της ουσίας η κυβέρνηση της ΝΔ "κλείνει το μάτι" στην αγορά της κατάρτισης που βρίσκει νέο πεδίο κερδοφορίας, πατώντας πάνω στην ανάγκη της λαϊκής οικογένειας να μορφώσει τα παιδιά της, ώστε  να πάρουν τα κατάλληλα εφόδια για το μέλλον.

Αποδομείται επίσης με τον πιο εναργή τρόπο το κυβερνητικό αφήγημα ότι οι μαθητές/τριες γίνονται φοιτητές με πολύ χαμηλές βαθμολογίες. Αλλά ακόμα και αυτό όταν συμβαίνει, θα πρέπει το ΥΠΑΙΘ να αναρωτηθεί την αιτία και να το θεραπεύσει.

Ποια μέτρα πήρε το ΥΠΑΙΘ και το ΙΕΠ, με δεδομένη την εκπαιδευτική κρίση που προκάλεσε η πανδημία, ώστε να βελτιωθούν οι επιδόσεις και το γνωστικό υπόβαθρο των παιδιών που τώρα κρίνει ως ανάξια; Ποια μέτρα θα πάρει ώστε και οι επόμενες γενιές μαθητών να λάβουν ποιοτική εκπαίδευση; Μήπως η κατάργηση των Καλλιτεχνικών μαθημάτων και του Σχεδίου από το Λύκειο,  ο αφανισμός των Κοινωνικών Επιστημών και η κατάργηση της Κοινωνιολογίας, η αυταρχική επαναφορά της διαγωγής, οι ανεδαφικές απαιτήσεις για τηλεδιαγωνίσματα και τα αυταρχικά νομοθετήματα συνέβαλαν στη βελτίωση της εκπαίδευσης;

Η Ελλάδα είναι από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν φτάσει τον ευρωπαϊκό στόχο για αποφοίτους γ/θμιας εκπαίδευσης πάνω από 40%. Όμως η κυβέρνηση, το θεωρεί αυτό μειονέκτημα και οραματίζεται χαμηλής ειδίκευσης φτηνό εργατικό δυναμικό, χωρίς εργασιακά δικαιώματα και μισθολογικές απαιτήσεις βορρά στην εκμετάλλευση της αγοράς. Οι εκπαιδευτικοί της σχεδιασμοί αποκλείουν αποδεδειγμένα ικανούς μαθητές/τριες από την τριτοβάθμια εκπαίδευση, και οδηγούν πλήθος παιδιών στις ΕΣΚ, τα ΙΕΚ και τα ιδιωτικά κολέγια.

Μια σοβαρή εκπαιδευτική μεταρρύθμιση προϋποθέτει όραμα, στρατηγικό σχεδιασμό που δεν έχει ως αφετηρία του τον αποκλεισμό, αλλά τη συμμετοχή,  το διάλογο με τα εκλεγμένα όργανα των γονέων μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών, αλλά και πιλοτικές εφαρμογές των οποίων τα αποτελέσματα θα επανεκτιμώνται. Το μόνο που έχουμε δει μέχρι στιγμής από την κυβέρνηση είναι η εφαρμογή μιας καταστροφικής- αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που διαλύει τη Δημόσια εκπαίδευση με  αυταρχικότητα και υποκρισία. Η εκπαίδευση έχει ανάγκη από γενναία χρηματοδότηση, επιστημονικά σχεδιασμένα προγράμματα σπουδών, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, επαρκή και έγκαιρη στελέχωση όλων των εκπαιδευτικών δομών, ενίσχυση των υποδομών, καθώς και σοβαρά αντισταθμιστικά μέτρα για τα μορφωτικά και ψυχοκοινωνικά ελλείμματα που επέφερε η πανδημία.

Καλούμε την υπουργό αντί να παραπληροφορεί προσπαθώντας να αμβλύνει τις δυσμενείς εντυπώσεις, έστω και την ύστατη στιγμή, να μην εφαρμόσει την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και να καλυφθούν όλες οι διαθέσιμες θέσεις των τμημάτων Γ/θμιας εκπαίδευσης. Καλούμε την Υπουργό, να καταργήσει τη διάταξη για περιορισμένο αριθμό δηλώσεων τμημάτων (10% επί των σχολών του κάθε πεδίου) στα μηχανογραφικά του 2022, η οποία θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερες στρεβλώσεις.

Απαιτούμε εδώ και τώρα:

  • Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και του νέου συστήματος εισαγωγής στα Πανεπιστήμια.
  • Επαναφορά των Κοινωνικών Επιστημών και  της Κοινωνιολογίας , καθώς και της Καλλιτεχνικής Παιδείας 
  • Αναπροσαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων και της σχολική ύλης. Εντοπισμός των μαθησιακών κενών που έχουν προκύψει τα δύο τελευταία έτη και επιστημονικός – παιδαγωγικός σχεδιασμός για την αντιμετώπισή τους.
  • Να λειτουργήσουν από την αρχή του σχολικού έτους τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ με προσλήψεις εκπαιδευτικών.
  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων
  • Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη
  • Ουσιαστικά μέτρα προστασίας της υγείας εκπαιδευτικών και μαθητών: Με μαζικά τεστ στα σχολεία με ευθύνη του ΕΟΔΥ, αραίωση μαθητών  με μέγιστο αριθμό 15 μαθητές ανά τμήμα.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Σχόλια (19)

 
Εκπαιδευτικός
26 Ιουλ 2021 21:44

Άψογη η ΟΛΜΕ, πως το πάθε;Σωστά όλα όσα λέει, πρέπει να ξανακοιταξει το υπουργείο την ΕΒΕ!Από ΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΤΑ και πλήρως χρηματοδοτουμενα από τον Έλληνα φορολογούμενο,δεν δικαιούνται να το παίζουν αφεντικά στις τύχες της ελληνικής οικογένειας!

 
ΠΕ19
25 Ιουλ 2021 16:45

@Πλατάρος Γιάννης
Το ΕΑΠ δίνει σίγουρα χαρτί ενδεχομένως και κάποιες γνώσεις, Όμως 4 χρόνια φοιτητική ζωή δίνει ? αλληλεπίδραση με το ακαδημαϊκό περιβάλλον δίνει, κάνει ακαδημαϊκούς πολίτες ????
Το ΕΑΠ έχει μια συγκεκριμένη αποστολή που είναι παράλληλη με τα «κλασσικά» ΑΕΙ. Όπως η εξ' αποστάσεως διδασκαλία δεν αντικαθιστά τη δια ζώσης έτσι και το ΕΑΠ δεν αντικαθιστά το Πανεπιστήμιο.
Η ΕΒΕ σαν ιδέα ήταν καλή, απλά στην υλοποίηση έχει καταλήξει σε φιάσκο. Αν η κατανομή των βαθμών ήταν κανονική με μ.ο το 10 (ή εκεί κοντά) πραγματικά θα έκοβε αυτούς που ΠΙΘΑΝΟΝ να μην είχαν πολλές πιθανότητες να τελειώσουν τη σχολή που πετύχαιναν. Τώρα με μέσους όρους στο 14, και στο 15, ΕΒΕ 1,1 η 1,2 και κατανομές παράξενες αντί να κόβεται το 20-40 % που είχαν στο νου τους αυτοί που την εισήγαγαν κόβονται οι μισοί και με βαθμούς πάνω από 65%. Ειδικά 3 ΕΒΕ αντί 1 απλά είναι σαν τους κόφτες στα μόρια της επιλογής στελεχών δε νομίζετε ?
Θα προτιμούσα ένα αρχιτέκτονα με μ.ο 18 στα μαθήματα που διδάχτηκε ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ με τους άλλους συνυποψηφίους του και 12 με 13 στα σχέδια που διδάχτηκε σε ενισχυτική μέσω Webex. Πάρα ένα αρχιτέκτονα με 15.5 στα μαθήματα και 19 στα σχέδια που είναι προϊόν ιδιαίτερων μαθημάτων επί αδράς αμοιβής 60-100 € το μάθημα για 1.5 χρόνο και πολλές φορές δια ζώσης όταν όλοι οι άλλοι τηρούσαν την καραντίνα !!! Άλλωστε λέγετε Αρχιτέκτονας ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ και όχι Αρχιτέκτονας Σχεδιαστής.

 
Τζίμης
25 Ιουλ 2021 11:35

αν και θεωρητικής παιδείας η κα Κεραμέως ... κάποιος πρέπει να της το πει αν δεν το γνωρίζει ή να της το υπενθυμίσει αν το γνωρίζει ...
Αγάθων (αρχαίος Έλληνας τραγικός ποιητής, 5ος αιώνας π.χ.): "Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει".

 
Παύλος
25 Ιουλ 2021 06:08

Είναι σα να ακούω μόνιμα την αντιπολίτευση. Τίποτε θετικό για τα παιδιά που πέτυχαν τις υψηλές βάσεις; Δεν υπαρχει;

 
Κυριοι της κυβερνησης
24 Ιουλ 2021 19:32

Απο ψεματα χορτασαμε, ευαισθησια και ανθρωπια για παιδια ψαχνουμε εν μεσω πανδημιας!

 
Κωνσταντίνος
24 Ιουλ 2021 17:14

Μπράβο στην ΟΛΜΕ..... Άψογη και εμπεριστατωμένη ανάλυση...

 
Νε κλάψω;
24 Ιουλ 2021 15:15

Τα ειδικά μαθήματα έχουν θεσπιστεί για κάποιο λόγο σε συγκεκριμένες σχολές. Όταν η βαθμολογία τους είναι χαμηλή, το σχέδιο, η αρμονία, οι ξένες γλώσσες .... έχουν κάνει λάθος επιλογή οι φοιτητές και δεν πληρούν τις προϋποθέσεις. Η κλάψα δεν οδηγεί πουθενά . Και ήθελα ιατρική Αθηνών αλλά μονονΑλεξανδρουπολης μπορώ. Να κλάψω;

 
Εξω οι συνδικαλιστές
24 Ιουλ 2021 14:29

Αν θέλουμε κάτι είναι να φύγει η ΟΛΜΕ.

 
Πλατάρος Γιάννης
24 Ιουλ 2021 11:25

@ ΠΕ19
Ο Προϋπολογισμός:
500€ ενοίκιο, φως νερό διαδίκτυο, κοινόχρηστα /μήνα =6.000€/ έτος
Προσθέτουμε και 100/μήνα για κυλικείο και μετακινήσεις εκτός κάλυψης του πάσο .Έχουμε ένα σύνολο εξόδων το ΕΤΟΣ, 7.000€ (εξόδων, που δεν θα έκανε αν ήταν σπίτι του)
Αν οι θεματικές/έτος είναι ένα χιλιάρικο η σχέση είναι 1:7
Αυτό το1:7 μειώνεται δραματικά με το ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ στις μετακινήσεις .
Το ΕΑΠ, δεν απαιτεί ΕΒΕ.
Δηλαδή, δεν μπορεί κάποιος να ισχυριστεί, ότι θέλει διακαώς να σπουδάσει και δεν μπορεί...

 
εργαστείτε και λίγο, καλό θα σας κάνει
24 Ιουλ 2021 09:34

Το πρόβλημά σας είναι πως τώρα η μαθητές θα έχουν απαιτήσεις... να τους κάνετε μάθημα!!!

Βέβαια γι' αυτό πληρώνεστε αλλά...

20 βαθμολογία στο λύκειο, ΠΑΤΟΣ στις πανελλαδικές.

Αξιολόγηση παντού.-

 
ΠΕ19
24 Ιουλ 2021 02:13

@Πλατάρο Γίαννη
Δάσκαλε δε μου τα λες καλά
Το ΕΑΠ τώρα που κολλάει και τσάμπα εντελώς είναι 250 ευρώπουλα ή 500 η θεματική (και αυτό τώρα τελευταία) φτηνό το λες τσάμπα δε το λες. Τώρα που τα λέμε Δάσκαλε ξαναγυρνώντας στο από τη μια δε μας αρέσει η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση από τη άλλη τη λιβανίζουμε στο ΕΑΠ !!!
Από την άλλη η ΕΒΕ σαν κοφτήρι μου φαίνεται παρά σαν εχέγγυο ποιότητας. (κάτι έλεγες για κοφτήρια στα μόρια των στελεχών μη ξεχνιόμαστε). Σε εξετάσεις επιλογής όπως είναι οι πανελλαδικές αυτός που έχει περισσότερα μόρια από τον άλλον περνάει σωστά – λάθος έτσι είναι οι εξετάσεις επιλογής κλειστού αριθμού εισακτέων.

 
Η πραγματικότητα
23 Ιουλ 2021 22:28

Στα ειδικά μαθήματα αντανακλάται το ταλέντο, π.χ. σχέδιο, αθλητικές επιδόσεις.
Να τα καταργήσουμε?
Μήπως είναι ταξικός αποκλεισμός να περνάει ο ταλαντούχος και όχι ο αριστούχος? (που μπορεί να περάσει οπουδήποτε αλλού)

 
ΕΒΕ
23 Ιουλ 2021 20:50

Πριν τις πανελλαδικές ο Φίλης έλεγε για 25.000 περισσότερους υποψήφιους από πέρυσι που δεν θα εισαχθούν στην Γ/θμια εκπαίδευση. [πέρα από τις 15.000 που δεν θα περάσουν επειδή δεν φτάνουν οι θέσεις]

Σε ραδιοφωνική συνέντευξη Συρίγου και Φίλη, ο Φίλης επανέλαβε τον παραπάνω αριθμό, ο Συρίγος τον ρώτησε πώς προκύπτει και απάντησε ο Φίλης ότι είναι σύμφωνα με μελέτη που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ κοιτώντας βαθμολογίες περασμένων ετών. Όταν στη συνέχεια ο Φίλης ρώτησε τον Συρίγο πόσοι δεν θα εισαχθούν στα πανεπιστήμια λόγω της ΕΒΕ ο Συρίγος είπε ότι δεν ξέρει και ότι δεν έγινε μελέτη από το Υπ. Παιδείας με βαθμολογίες προηγούμενων ετών για να δουν πόσοι θα κοπούν λόγω της ΕΒΕ.
Όταν ανακοινώθηκαν οι ΕΒΕ (και χωρίς να έχουν υποβληθεί μηχανογραφικά) το Υπ. Παιδείας είπε ότι 9.000 υποψήφιοι δεν θα εισαχθούν στα πανεπιστήμια λόγω της ΕΒΕ.

Εδώ θα είμαστε και θα δούμε ποιος από όλους έκανε καλύτερη (ακριβέστερη) πρόβλεψη. Ο Φίλης που έλεγε για 25.000 ή το Υπ. Παιδείας που στην αρχή δεν μπορούσε να εκτιμήσει (δεν έκανε μελέτη) και μετά όταν ανακοινώθηκαν οι ΕΒΕ είπε για 9.000 υποψήφιους.

Και εδώ πρέπει να λάβουμε υπόψιν και όλους αυτούς τους υποψήφιους που θα περάσουν μεν κάπου αλλά όχι εκεί που θα πέρναγαν αν ίσχυε το περσινό σύστημα δηλαδή σε σχολή με υψηλότερη θέση στις προτιμήσεις τους (βλ. υποψήφιοι για τμήματα Αρχιτεκτονικής).

 
Evi
23 Ιουλ 2021 19:28

Η ΟΛΜΕ όταν θέλει λέει τα πράγματα με το όνομα τους. Αν συνεχίσετε έτσι πιο πολλοί εκπαιδευτικοί θα είναι δίπλα σας κ όχι απέναντι σας!

 
Και επιπλέον
23 Ιουλ 2021 17:39

Φοβούνται το νέο τοπίο στα πανεπιστήμια και το υψηλό επίπεδο σπουδών. Η λέξη κερδοφορία και σύνδεση με την αγορά εργασίας τους δημιουργεί δυσανεξία . Οι τροφοδότες δηλ οι Έλληνες φορολογούμενοι μόνιμα τροφοδοτούν και δεν πρέπει να δυσανασχετούν. Εμείς όμως θελουμε να πάνε μπροστά και να αξιολογούμαστε όπως όλοι.

 
ΒΑΣΙΛΗΣ
23 Ιουλ 2021 17:34

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ!

 
Λαθος μεγα της κυβερνησης
23 Ιουλ 2021 15:49

Γνωριζω παιδια που στη καραντινα αρχισαν να επισκεπτονται ψυχολογο. Βαριά η επιβάρυνση της εβε στα παιδια ειδικα της Γ’ Λυκείου. Γιατι? φετος σε τοσο μα τοσο δυσκολες και ιδιαιτερες, πρωτοφανεις συνθηκες? Αντί για μέτρα στήριξης εν μεσω πανδημιας, με 534 € για 6 μηνες, με γονεις που δεν ειχαν να πληρωσουν φροντιστηρια., με χιλιάδες υποψήφιους που έχουν εισπράξει το άγχος των οικογενειών τους, στο βαθμό που δεν δουλεύουν ή που δεν εφταναν τα επιδόματα για να ζήσουν, ή που ενδεχομένως έχουν νοσήσει, ή ακόμα χειρότερα, έχουν χάσει δικούς τους ανθρώπους. ΓΙΑΤΙ ΦΕΤΟΣ? Σκληροτητα, ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ. Νομιζω οφειλει να το διορθωσει, ας μειωσει εστω τους συντελεστες, ας δωσει ευκαιρια στα παιδια της πανδημιας ας σεβαστει το κοπο τους, αν επιθυμει να τη σεβονται κι αυτοι.

 
Πλαταρος Ιωάννης
23 Ιουλ 2021 14:42

Η ΕΒΕ, απενεργοποίησε εντελώς την έννοια «δύσκολα θέματα φέτος» ή «εύκολα θέματα φέτος»
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ και με προεκτάσεις στην καθοδηγούμενη (από την δυσκολία των θεμάτων) φροντιστηριοποίηση της εκπαίδευσης.
Πριν από 20 ακριβώς χρόνια, στο Μαθηματικό Αθήνας ο ΜΟ ετών αποφοίτησης επί εισαχθέντων τα 10 προηγούμενα χρόνια και παρακολουθούντων ήταν 7 έτη σε 4-ετή σχολή.
Υποθέτω ότι έκτοτε το 7 θα έχει γίνει 10.
Ξέρουμε ένα πολύ σοβαρότερο δεδομένο με το 40% να μην αποφοιτούν ποτέ.
Ένα άλλο τραγικό δεδομένο:
1 στους 4 σπουδαστές ΙΕΚ είναι απόφοιτοι ΑΕΙ. (Είναι από 60% που αποφοιτεί)
35.000 πρόσωπα, άνθρωποι, κάθε χρόνο, ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.
Δεν ευοδώνονται οι προσπάθειές τους.
Δεν είναι λυσιτελείς.
Πεταμένα λεφτά.
Κυρίως πεταμένος χρόνος πολύτιμος σε παραγωγική ηλικία.
Προλεταριοποίηση των νέων και ένταξή τους στην Αριστερά, όταν απλώς δεν εντάσσονται στα λούμπεν στοιχεία.
Δικαιολογημένα που οδύρεται η Αριστερά. Δεν βλέπει το θέμα με ευρεία ανθρωπιστική οπτική. Θέλει την ανέχεια και την ανεργία να ριζοσπαστικοποιούν την νεολαία . Δεν το εύχεται , το επιδιώκει. Εξ ού και η όλη της συνεπής με την ιδεολογία της στάση, στο νομοσχέδιο για την ΕΒΕ.
Έχετε πάθει όλοι ΑΜΝΗΣΙΑ ότι υπάρχει φοίτηση εξ αποστάεως στο ΕΑΠ , ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!
Τζάμπα, διότι δεν υπάρχουν έξοδα :
*Διαμονής
*εξτρά ρεύματος, νερού, τηλεφώνου, θέρμανσης, κοινοχρήστων.
* Έξοδα κίνησης από και προς το πανεπιστήμιο, από και προς την κύρια κατοικία.

Τα δίδακτρα του ΕΑΠ είναι .....ΤΖΑΜΠΑ!
Το ΕΑΠ έχει ΕΠΙΠΕΔΟ για όσους δνε το ξέρουν, το καταθέτω επισήμως, έχω ιδίαν άποψη.
Κοροϊδεύτε όσο θέλετε....

Υ.Γ. Παρακαλώ τον ανώνυμο σχολιογράφο που με επικρίνει για την ΓΝΩΜΗ μου, ότι ιδεολογικά , διαχρονικά η Αριστερά φρονεί ότι η προλεταριοποίηση διευκολύνει την ριζοσπαστικοποίηση να μην μου γράψει επικρίσεις για την ΓΝΩΜΗ μου, που είναι -ουσία- ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ τσιτάτων πασίγνωστων, να μην στον κόπο να επικρίνει την κοινού τόπου γνωστή άποψη...

 
Άγνοια;
23 Ιουλ 2021 14:13

Ακόμα δεν έχετε καταλάβει ότι στρεβλό είναι το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων; Με ή χωρίς ΕΒΕ; Τα προηγουμενα χρόνια με 18000 μόρια ικανός για Νομική αλλά με 17950 όχι;
Προτείνετε ένα νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια , όπου τα Πανεπιστήμια θα έχουν τον κύριο ρόλο, και αφήστε τη φθηνή αντιπολίτευση!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.