Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Βαριές κουβέντες στη Βουλή:Κόντρα Ν. Φίλη με Φ. Πιπιλή- Σκληρή γλώσσα από Ν. Κεραμέως για ΣΥΡΙΖΑ

Ν. Κεραμέως προς Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ: Οι δήθεν δικαιωματιστές του Σύριζα θα πρέπει να είστε οι πρώτοι, να καθίσετε στα θρανία των εργαστηρίων δεξιοτήτων που εισάγονται,για αυτά που μαθαίνουμε στα παιδιά μας για το σεβασμό στον συνάνθρωπο, για την ισότητα
Δημοσίευση: 23/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Βαριές κουβέντες ακούστηκαν σήμερα στη Βουλή, κατά τη συζήτηση  επί του πολυνομοσχεδίου  «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».

Τη “σπίθα” άναψε  η Βουλευτής της ΝΔ Φ. Πιπιλή επέκρινε τον Νίκο Φίλη για την προχθεσινή αναφορά του στα ανήλικα παιδιά της Ν. Κεραμέως  και υπενθύμισε ένα γεγονός με τη Χρυσή Αυγή.

Ο Ν. Φίλης ζήτησε από τον πρόεδρο της Επιτροπής Β. Διγαλάκη να διαγράψει από τα πρακτικά τα όσα είπε η Φ. Πιπιλή , χαρακτηρίζοντάς τα “αθλιότητες, προσβλητικά και εμετικά  εναντίον μου ταυτίζοντας με, περίπου, με  τη Χρυσή Αυγή”.

Η Ν. Κεραμέως απευθυνόμενη στους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είπε: “Εσείς  οι δήθεν δικαιωματιστές του Σύριζα θα πρέπει να είστε οι πρώτοι, να καθίσετε στα θρανία των εργαστηρίων δεξιοτήτων  που εισάγονται,για αυτά που μαθαίνουμε στα παιδιά μας για το σεβασμό στον συνάνθρωπο, για την ισότητα των φύλων”.

Ακολουθούν οι διάλογοι

Φ. Πιπιλή: Θα μου επιτρέψετε αρχικά να εκφράσω την προσωπική μου οργή, αγανάκτηση, αλλά και χιλιάδων πολιτών που αντέδρασαν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη χυδαία, προσβλητική, κακοποιητική, απολίτιστη συμπεριφορά του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., μέσω του Εισηγητή στο νομοσχέδιο, του κ. Νίκου Φίλη.

Αναφέρομαι συλλήβδην στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α., διότι μου έκανε τη χείριστη εντύπωση ότι δεν βρέθηκε κανείς, καμία γυναίκα κανένας άνδρας, πολιτικά όντα, να εκφράσουν δημοσίως επίσης την απέχθειά τους για την συμπεριφορά του Εισηγητή, κ. Φίλη.

Θα θυμίσω στους παλαιότερους και το θυμίζω με συγκίνηση και υπερηφάνεια που ανήκω σε αυτή τη φιλελεύθερη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, ότι όταν διανοήθηκε η παρολίγον έγκλειστη της Χρυσής Αυγής Βουλευτής, η σύζυγος Μιχαλολιάκου, δε θυμάμαι το όνομά της ειλικρινά αυτή τη στιγμή, που στο βήμα ήταν ένα αρχιστέλεχος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., που αντιμετώπιζε ένα οικογενειακό σοβαρό πρόβλημα με ποινικές διαστάσεις, να του πει από το βήμα της Βουλής μια χυδαία φράση για την οικογένειά του γενικότερα, δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, θυμάμαι ότι σύσσωμη σχεδόν, τουλάχιστον εμείς, πεταχτήκαμε οι νεοδημοκράτες Βουλευτές, πεταχτήκαμε όρθιοι και έγινε κομφούζιο και αναγκάστηκε ο Πρόεδρος και ορθώς, να διακόψει τη συνεδρίαση και δεν της επιτρέπαμε τέτοιες αθλιότητες από το βήμα της Βουλής.

Ν. Φίλης : (ομιλεί εκτός μικροφώνου, δεν ακούγεται)

Φ. Πιπιλή: Μη με διακόπτετε, κύριε φίλη. Δε θα με διακόπτετε και ούτε θα μιλάτε ακατασχέτως, επειδή είναι ευγενής ο Πρόεδρος.

Το χειρότερο όλων είναι ότι αυτή η συμπεριφορά δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης για την αναβάθμιση του κορυφαίου γεγονότος που εμπλέκεται στην γενικότερη έννοια «παιδεία και πολιτισμός».

Στη συζήτηση, λοιπόν, για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, λάβαμε τέτοιου είδους σαρωτικά μηνύματα από τον Εισηγητή του σχεδίου.

Επειδή παρακολουθήσαμε και προσωπικά εγώ, με κάθε λεπτομέρεια, το τι ακούστηκε εδώ, ειδικά από την πλευρά του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., η απάντησή μου είναι ότι ασκείτε μια επικίνδυνη πολιτική που δηλητηριάζει, εργαλειοποιώντας την νεολαία, ένας άκρατος λαϊκισμός και θα μιλήσω για πραγματικά την εργαλειοποίηση του σπουδαστή, ο οποίος έδειξε δημόσια τη στεναχώρια του, την απογοήτευσή του, που, αν και λέει ο ίδιος ότι ήταν άριστος, δεν το αμφισβητεί κανείς, αν και τελείωσε πρότυπο σχολείο, που αν δεν ήταν η Νίκη Κεραμέως και η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, πάλι τα πρότυπα σχολεία δε θα είχαν απλωθεί σε όλη την Ελλάδα, είπε, λοιπόν, ότι του στέρησε το σύστημα της παιδείας, δηλαδή, τα πανεπιστήμια, η σχολή του η οποία έβαλε ένα όριο, το να μπει στο Πολυτεχνείο Αθήνας.

Εδώ είναι πασιφανές, πρώτον, ότι μπορεί να μπει σε οποιαδήποτε άλλη σχολή αλλά όχι της επιλογής του, δε θα τα νταντεύουμε τα παιδιά να μπαίνουν και εκεί που θέλουν και το κυριότερο, αυτός ο μελλοντικός αρχιτέκτων δεν πήγε καλά στο βασικότερο μάθημα, που είναι το σχέδιο, για την αρχιτεκτονική, γιατί ο αρχιτέκτονας σχεδιάζει και ο πολιτικός μηχανικός χτίζει, εκτός αν θέλουμε να βάλουμε όλους τους μαθητές στα πανεπιστήμια για να εξέρχονται από το πολυτεχνείο μετά πτυχιούχοι, οι οποίοι κάνουν στροφή 360 μοιρών.

Να διαβάσετε σήμερα στο ι-εφημερίδα, έχω την εντύπωση, δεν θυμάμαι ή «Στο Πρώτο Θέμα», μία συγκλονιστική συνέντευξη ενός παιδιού από τους Αγίους Θεοδώρους, που φωτογραφήθηκε αγκαλιά με τη μητέρα του που είναι καθαρίστρια και ο πατέρας του εργάζεται ως σερβιτόρος, υποψιάζομαι, σε ένα ταβερνάκι στην Εκάλη, κατά την άποψη, ειδικά του Κ.Κ.Ε. ή και του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ότι δεν επιτρέπουμε εμείς, με το νομοσχέδιο της κ. Κεραμέως και της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, στα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων να μπαίνουν στα πανεπιστήμια.

Διαβάστε, λοιπόν για να πάρετε ως υπόδειγμα τι παιδεία και τι παιδιά θέλουμε να βάλουμε σ’ αυτού του είδους την παιδεία και μετά να έχετε αυτά τα αφοριστικά, τα λαϊκίστικα, που ελληνικός λαός, θέλετε, κύριε Φίλη, θέλετε, κύριοι του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και της Αντιπολίτευσης, εκφράζεται μέσω των δημοσκοπήσεων και σταματήστε να φάσκετε και να αντιφάσκετε, διότι επέρχεται η γελοιοποίηση από την πλευρά της κοινής γνώμης.

Όταν λέτε στην κ. Κεραμέως κατάμουτρα, που δεν έχει ξανακουστεί ποτέ από Βουλευτή, ότι είναι δέκατη στις δημοσκοπήσεις, σε δημοφιλία, σημαίνει ότι αναγνωρίζετε ότι εκφράζεται η κοινή γνώμη μέσω των δημοσκοπήσεων. Την ίδια στιγμή, δεν αναγνωρίζετε τις δημοσκοπήσεις που σαρωτικά η κοινή γνώμη από όλα σχεδόν τα κόμματα και από το δικό σας είναι υπέρ του νομοσχεδίου Κεραμέως και δεν αναγνωρίζετε, γι’ αυτό είναι τραγικό λάθος η άποψή σας, ότι αρχηγός σας, ο Πρόεδρός σας, είναι πιο πάτος από τον «κανένα» στις δημοσκοπήσεις.

Αποφασίστε, λοιπόν, τις δέχεστε τις δημοσκοπήσεις ή δεν τις δέχεστε;

Β. Διγαλάκης (Πρόεδρος της Επιτροπής): Προσπαθούμε, όλοι μας να αποκλείουμε τις οικογένειές μας από τις συνέπειες που έχει η εμπλοκή  η δική μας στην πολιτική και φυσικά αυτό που έγινε στην προηγούμενη συνεδρίαση δεν ήταν σωστό, δεν  ήταν αποδεχτή η αναφορά δηλαδή, στην οικογένεια μελών συναδέλφου. Το Προεδρείο, επιλήφθηκε του θέματος , ζητήθηκε από τον κύριο Φίλη να ανακαλέσει διεγράφησαν τα σχετικά  σημεία από  τα πρακτικά και ο ίδιος ο κ. Φίλης δήλωσε ότι ίσως ήταν λάθος αυτή η αναφορά. Άρα, θεωρώ, ότι το θέμα αυτό έχει λήξει όσον αφορά την δική μας συνεδρίαση. Φυσικά, η κοινή γνώμη ακούει και κρίνει αλλά παρακαλώ να μείνουμε στη συζήτηση επί των θεμάτων του σχεδίου νόμου . Επίσης, επειδή υπήρξε, μία αναφορά σχετικά με την ανοχή μου θεωρώ ότι ζητήματα της παιδείας είναι πολύ σημαντικά , εδώ δίνεται η ευκαιρία να κάνουμε  μία εκτενέστερη συζήτηση από ότι γίνεται στην Ολομέλεια  και για αυτό  σκοπίμως από την αρχή των συνεδριάσεων, έχω δείξει μια  ανοχή στους χρόνους των ομιλιών.

Ν. Φίλης : Κύριε Πρόεδρε,  δεν έχω σκοπό να ανακυκλώσω μια συζήτηση η οποία έγινε πριν από δύο μέρες. Ήταν απούσα η κυρία συνάδελφος,  και αισθάνθηκε την ανάγκη να μιλήσει σήμερα αγνοούσα τι συνέβη τότε. Παρακαλώ, να διαγραφούν από τα πρακτικά  τα όσα ανοίκεια, ειπώθηκαν εναντίον μου, αθλιότητες χαρακτηρισμοί από μια απούσα, κατά τη διάρκεια του διαλόγου αυτού συναδέλφου.

Εάν δεν διαγραφούν από τα πρακτικά τα όσα είπε η κυρία Πιπιλή  τότε δικαιούμαι, να συνεχίσω να ομιλώ και να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου . Τίποτα, από όσα είπε δεν συνέβησαν εδώ, ούτε καταγγέλθηκαν από κανέναν, ούτε από την κυρία Υπουργό. Επαναλαμβάνω, και τα πρακτικά είναι  δεδομένα,  υπάρχει το  βίντεο, από το οποίο δεν προκύπτει καμία επίθεση, στα μέλη της οικογένειάς της κυρίας Υπουργού . Υπάρχει, κριτική αυστηρή στην κυρία Υπουργό, και όχι  στα μέλη της οικογένειάς της. Λυπούμαι, για αυτή τη συνεχιζόμενη παραπληροφόρηση η οποία καταλαβαίνω γιατί γίνεται, γιατί αυτή η  προπαγάνδα και ο  αντιπερισπασμός. Είναι μια επιχείρηση αυτοθυματοποίησης προσώπων, τα οποία έχουν στριμωχτεί από την πολιτική που ακολουθούνε και βάζουνε και τέτοιες απαντήσεις .

Λυπούμαι, επαναλαμβάνω, ή  θα διαγραφούν αυτά που είπε η κυρία Πιπιλή για μένα ή θα είναι όλα τα πρακτικά  και της προηγούμενης συνεδρίασης μέσα εκεί . Είμαι καθαρός.

Φ. Πιπιλή: Μισό λεπτό κύριε Πρόεδρε, να διευκρινίσω και να θυμίσω στον κύριο Φίλη  δεν ήμουνα απούσα από  την  συνεδρίαση. Είχε επιλεχθεί από το Προεδρείο, ποιοι θα είναι παρόντες . Είμαστε όλοι σε διαδικτυακή σύσκεψη και αυτό είναι πολύ προσβλητικό, γιατί εγώ είμαι μια απλή βουλευτής, εσείς ορίζετε και μου στείλατε μήνυμα, όπως και σε όλους ποιοι θα είναι ονομαστικά παρόντες.

Β. Διγαλάκης :  Κύριε Φίλη, κάνατε μία αναφορά σε μέρη της  οικογενείας της κυρίας Υπουργού,  αυτό το κομμάτι ζήτησα να διαγραφεί από τα  πρακτικά. Είπα  στην συνάδελφο, ότι το θέμα της συζήτησή μας έχει κλείσει και το λέω αυτό για να μην έχουμε και άλλες αναφορές.

Ν. Φίλης : Κύριε Πρόεδρε, είναι σαφής η ερώτηση . Τα όσα είπε προσβλητικά και εμετικά  εναντίον μου ταυτίζοντας με, περίπου, με  τη χρυσή αυγή, θα μείνουν στα πρακτικά ; Είναι μείζον θέμα ηθικής τάξης. Ποια  είναι η κυρία αυτή που λέει αυτά τα πράγματα. Θα μείνουν στα πρακτικά;

Β. Διγαλάκης:  Έχουν διαγραφεί αυτά που είπατε …

Ν. Φίλης :  Ρωτώ, κύριε Πρόεδρε, γιατί τώρα ανοίγουμε  μια άλλη τακτική όπου θα έρχονται βουλευτές και ο ένας θα εξφεδονίζει  χαρακτηρισμούς εναντίον του άλλου . Εκει θα πάμε;

Β. Διγαλάκης:  Έχει διαγραφεί  το πρακτικό  κομμάτι και  δεν μπορεί να υπάρχει κομμάτι που να έχει αναφορά σε κάτι που δεν υπάρχει στα πρακτικά.

Ν. Φίλης : Αυτά που είπε  η κυρία Πιπιλή θα διαγραφούν κύριε Πρόεδρε;

Β. Διγαλάκης:  Μόλις σας απάντησα. Ναι. Τον λόγο έχει η κυρία Υπουργός.

Ν. Κεραμέως: Κύριε Πρόεδρε, δεν σκόπευα να κάνω καμία αναφορά στο θέμα αυτό, αλλά προς έκπληξή μου διαπιστώνω, έναν δρόμο ολοένα πιο ολισθηρό. Μιλάμε, για παιδεία  που νομοθετούμε για την παιδεία και ταυτόχρονα η στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αποτελεί τρανό παράδειγμα παιδείας. Ποιας παιδείας; Παραδείγματος, προς αποφυγή για τα νέα μας παιδιά . Παράδειγμα, του τι δεν πρέπει να μαθαίνουμε στα παιδιά μας .Αντιλήψεων, που ευτυχώς έχουν ξεπεραστεί στην κοινωνία, αλλά δυστυχώς, κατάλοιπα έχουν παραμείνει σε στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Με εντυπωσίασε πάρα πολύ το εξής. Είδατε με πόση ηρεμία απάντησα προς τον κύριο Φίλη, παρότι, δεν έχω ξανακούσει στη ζωή μου τέτοια δήλωση. Με εντυπωσίασε το εξής. Ενώ είχε την ευκαιρία δεν ζήτησε προχθές ούτε μια συγγνώμη. Ακούστε τα λόγια του . Είπε  καμία αντίρρηση. Δεν ζήτησε συγγνώμη . Δεύτερη,   φορά, παίρνει το λόγο σήμερα και  πάλι δεν ζήτησε συγγνώμη. Όσο μιλούσε η κυρία Πιπιλή, συνάδελφος βουλευτής ,κουνούσε το χέρι του ο Φίλης.

Το πιο συγκλονιστικό και κοιτάω εσάς κυρία Τζούφη,  κυρία Αναγνωστοπούλου, δεν έχετε το  κουράγιο  να με κοιτάξετε στα μάτια. Ακούσατε  τον κύριο Φίλη έχετε, την παραμικρή ευθιξία να πείτε κάτι . Πείτε μια κουβέντα. Και   τα άλλα στελέχη του κόμματος . Ολως  τυχαίως όλος ο Σύριζα κοιτάει κάτω τώρα. Κάτω τα μάτια. Αυτή είναι η  υποκρισία του Σύριζα. Αποδέχεται αυτά τα οποία είπε ο Φίλης προχτές; Το χειρότερο είναι το εξής.  Ότι παίρνει το λόγο για μία φορά για να πει τι; Να  διαγραφούν, όσα είπε η κυρία Πιπιλή. Αυτό είναι το αποκορύφωμα . Εγώ λοιπόν κλείνω με το εξής. Δεν περίμενα ποτέ τέτοιο ολισθηρό δρόμο . Εσείς λοιπόν  οι δήθεν δικαιωματιστές του Σύριζα θα πρέπει να είστε οι πρώτοι, να καθίσετε στα θρανία των εργαστηρίων δεξιοτήτων  που εισάγονται,για αυτά που μαθαίνουμε στα παιδιά μας για το σεβασμό στον συνάνθρωπο, για την ισότητα των φύλων κυρία Αναγνωστοπούλου, κυρία Τζούφη . Εδώ, μπορεί να  έχουμε πάρα πολλές πολιτικές διαφωνίες, αυτό είναι θεμιτό και γόνιμο, αλλά υπάρχει και ένα όριο και υπάρχει ένας σεβασμός στο συνάνθρωπο . Όλοι εμείς εδώ που κατέχουμε θέσεις ευθύνης  που είμαστε αιρετοί, εκπέμπουμε ένα μήνυμα στην κοινωνία.

Μας  παρακολουθεί η κοινωνία. Μην απορούμε  μετά με τον  υποβιβασμό των γυναικών, μην απορούμε  για αυτά που βλέπουμε . Εκπέμπουμε ένα μήνυμα πολύ ηχηρό . Σας ευχαριστώ.

Ν. Φίλης: Παρακαλώ να μείνουν τα πρακτικά ως έχουν χωρίς διαγραφές, εκτός εάν διαγραφούν και τα πρακτικά της κυρίας Πιπιλή.  

Τίποτα από όσα είπε η κυρία Υπουργός δεν ειπώθηκε προχθές. Υπάρχουν τα βίντεο. Γίνεται μια προσπάθεια παραπληροφόρησης, συκοφάντησης της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και υποβάθμισης του επιπέδου συζήτηση στη Βουλή. Ντροπή στην κυρία Κεραμέως. Σε αυτήν αναφέρθηκα και όχι στην οικογένειά της. Να μη διαγραφούν τα Πρακτικά. Τα υποστηρίζω, να μη διαγραφούν, όταν έχουμε τέτοιου είδους θέατρο από την κυρία που έφυγε τώρα

Το ξαναλέω, θέλετε να κουβεντιάσουμε για την Παιδεία ή να κάνουμε δικαστήριο μιας τοποθέτησης η οποία είναι άψογη δημοκρατικά.

Β. Διγαλάκης:  Κύριε Φίλη, σας παρακαλώ. Θα δω τα σχετικά αποσπάσματα και θα αποφασίσω.

Ν. Φίλης :  Δεν κατάλαβα, τι θα γίνει με τα Πρακτικά; Θα μείνουν τα Πρακτικά της κυρίας όπου μίλησε προηγουμένως; Κύριε Πρόεδρε,  τότε να μείνουν όλα τα Πρακτικά και όχι αυτά που με βρίζουν. Το ξαναλέω, όχι τα υβριστικά και άθλια σχόλια εναντίον μου. Όχι αυτά που έχουμε αυτό-θυματοποίησης της κυρίας Κεραμέως με αυτά που λέει. Όχι, όλα τα Πρακτικά και θα κρίνει η κοινή γνώμη. Όχι τα «παπαγαλάκια» στον τύπο και από όσα λέει η κυρία Πιπιλή εδώ. Τα Πρακτικά της Βουλής να παραμείνουν ακέραια χωρίς καμιά διαγραφή.

Β. Διγαλάκης: : Τα Πρακτικά της προηγούμενης ημέρας έχουν διαγραφεί. Για τα σημερινά θέλω να δω τα σχετικά αποσπάσματα.

Σχόλια (12)

 
"η τοποθέτησή μου είναι...
26 Ιουλ 2021 17:18

...δημοκρατικά άψογη"! (το θαυμαστικό δικό μου).
Πού άραγε έτρεχε ο λογισμός του πολιτικού ανδρός;

 
Πολιτικός πολιτισμός
24 Ιουλ 2021 19:23

...Φίλη, παρότι, δεν έχω ξανακούσει στη ζωή μου τέτοια δήλωση. Με εντυπωσίασε το εξής. Ενώ είχε την ευκαιρία δεν ζήτησε προχθές ούτε μια συγγνώμη. Ακούστε τα λόγια του . Είπε καμία αντίρρηση. Δεν ζήτησε συγγνώμη . Δεύτερη, φορά, παίρνει το λόγο σήμερα και πάλι δεν ζήτησε συγγνώμη. Όσο μιλούσε η κυρία Πιπιλή, συνάδελφος βουλευτής ,κουνούσε το χέρι του ο Φίλης.» Μη περιμένετε υπουργέ να ζητήσει συγγνώμη αν και τι νόημα έχει! Δεν τον απαλασσει από το βαρύ αυτό ατόπημα! Θλίψη! Μόνο αυτό!

 
Το Φιλη ποιος τον εδιωξε;
24 Ιουλ 2021 17:17

Θα τρελαθουμε! Τον αγωνιστη κ.Φιλη ποιος και γιατι τον εδιωξε απο Υπουργο;

 
Εύγε !!!!!!
24 Ιουλ 2021 17:08

Οι δυο γυναίκες «κέντησαν» , δεν απάντησαν απλώς! Με ήθος και επίπεδο στον κατήφορο!

 
Μπράβο στην Κα Πιπιλή !
24 Ιουλ 2021 17:07

Τα είπε ακριβώς έτσι όπως έχουν τα πράγματα! Μας εκπροσώπησε επάξια! Κάποιος έπρεπε να βάλει ένα όριο και φρένο όταν ξεφεύγουν ορισμένοι και γίνονται προσβλητικοί! Δυστυχώς αυτοί είναι! Γι αυτό φύγαμε από αυτό το κόμμα άρον-άρον.

 
Μέρες μετράνε πολύ σωστά
24 Ιουλ 2021 10:57

Μακάρι να βγεις Τσιπρα να μπουν τα πράγματα στη θέση τους. Κάτι ξέρεις εσύ. Πολυτεχνείο τελείωσες κανονικά. (άσε τα παπαγαλάκια να λένε ότι ήρθες με μεταγραφή) ή κυρία, αντιθέτως, δεν πέρασε στις Πανελλαδικές κ σπούδασε στο ιδιωτικό Πανεπιστήμιο του εξωτερικού που δίδασκε ο μπαμπάς της. Ε, δε θέλουμε κυρία μου να πάμε στα κολέγια. Θέλουμε να σπουδάσουμε στα ελληνικά πανεπιστήμια. Αν δεν είχες λεφτά τότε ούτε εσύ θα έπρεπε να σπουδάσεις. Επιτέλους, όλα τα παιδιά πρέπει να μορφωνονται, να σπουδάζουν. Σε όποιο πανεπιστήμιο μπορούν. Γτ πρέπει μόνο όσοι έχουν λεφτά να σπουδάζουν; ξυπνήστε επιτέλους όλοι οι γονείς που θέλει μια Κεραμεως να σπουδάζουν μόνο όσα παιδιά έχουν λεφτά. Κ το ότι το 14% δεν παίρνει πτυχίο είναι ψέματα της Κεραμεως. Είναι μια παλιά έρευνα του 2009. Του 2018 η αντίστοιχη έρευνα δείχνει ότι μόνο ένα 4,7% δεν παίρνει πτυχίο δηλ στον ευρωπαϊκό ΜΟ. Ξυπνήσετε όσοι ανήκετε σε λαϊκά στρώματα σας θέλει ψυκτικούς η Κεραμεως κ ο Μητσοτάκης να γίνετε ψυκτικοί όσοι θέλετε, μια χαρά επάγγελμα είναι αλλά θα μορφώνεστε κ με το Πανεπιστήμιο θέλει δε θέλει. Θα μορφώνονται τα παιδιά σας για να μπορούν να αναγνωρίζουν τα δικαιώματα τους κ τις σκοπιμότητες των πολιτικών, κρυφές κ φανερές. Έκανε λάθη ο Τσιπρα αλλα ευνόησε κ την υγεία (κατάργησε το 5€, συνταγογάαφηαε τη μαστογραφία) κ τη δημόσια δωρεάν παιδεία. Πρέπει να ενημερωθείτε όσοι είστε εκτός του χώρου της εκπαίδευσης. Διέλυσαν τα πάντα τουτοι εδώ. Καταλάβετε το όσοι είστε από χαμηλά οικονομικό κοινωνικά στρώματα. Χαΐρι με δεξιά κυβέρνηση δεν θα δούμε.

 
Φαίδρα
24 Ιουλ 2021 09:54

Πω,πω....σαν να τα κατάφερε η Κεραμέως να διχάσει .....Ελπίζω οι μελλοντικές γενιές να μην είναι σαν εσάς....πικρόχολοι και αποπροσανατολισμένοι. Τί κρίμα!!!!!!

 
Φαίδρα
24 Ιουλ 2021 07:39

Νίκος @
Δεν φτιάχνεται έτσι η παιδεία . Βγείτε λίγο από την χερσόνησο μας να δείτε τί γίνεται. Μα πού ζείτε επιτέλους. Πόσο υπηρέτες πια θα γίνουμε και πόσα παιδιά μας θα θυσιάζουμε..Η Κεραμέως τα παιδιά της στα υποβαθμισμένα ΕΠΑΛ θα τα στείλει.....

 
Γιωτα
24 Ιουλ 2021 03:53

Τα όσα ελέχθησαν για τον ίδιο τα αποκάλεσε εμετικά. Ο ίδιος όμως μπορεί να λέει ο,τι θέλει για τους άλλους και να μη ζητά τουλάχιστον μια συγνώμη . Τι λυπηρά φαινόμενο!

 
Bασίλειος Νάστ.
24 Ιουλ 2021 02:45

ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Πρώτον, BRAVA NIKH, κα Υπουργέ, για τον τρόπο διαχείρισης των επιθέσεων και των προσβολών που δέχεστε!

Δεύτερον, οφείλει επιτέλους να κυριαρχήσει η λογική, μεταξύ των 'σοβαρών' πολιτικών, των 'σοβαρών' εκπαιδευτικών και των πιθανώς 'απογοητευμένων' μαθητών, που δεν πέρασαν στις σχολές προτίμησής τους, καθώς & των γονέων/κηδεμόνων τους.

Τους καλώ να μην παρασύρονται από αβάσιμα δημοσιεύματα και δημαγωγίες και να διαβάσουν την παρακάτω προσωπική μου ιστορία, ως υποψηφίου!

Στο μακρινό 1980, όταν ο ίδιος ήμουν υποψήφιος, είχα σχεδόν ΔΙΠΛΑΣΙΑ μόρια στα βασικά εξεταζόμενα μαθήματα από τη βάση της σχολής προτίμησής μου (Αρχιτεκτονική) (>8.700 σε κλίμακα 10.000, με τη βάση να διαμορφώνεται περίπου στα +_4.500). Τελικά, 'έχασα' όλες τις αρχιτεκτονικές σχολές για έναν μόνο βαθμό στο 'Ελεύθερο Σχέδιο': πήρα 9 στα 10 στο Ελεύθερο, αν και στο Γραμμικό πήρα 18 στα 20 (έπρεπε όμως να έχεις πάνω από 10 στο καθένα).

Ωστόσο, κανένα από τα μαθήματα αυτά δεν διδασκόταν στο Σχολείο, αλλά τα δίδασκαν ιδιώτες με υψηλότατη (σχεδόν απαγορευτική) αμοιβή που δεν μπορούσε να πληρώσει η μέση οικογένεια.

Τα βασικά του Γραμμικού Σχεδίου τα έμαθα από φίλη της μητέρας μου, σχεδιάστρια σε αρχιτεκτονικό γραφείο. Την ευγνομονώ ακόμη, εφόσον μου προσέφερε, σχεδόν αφιλοκερδώς, την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση στο Γραμμικό Σχέδιο. Ωστόσο, το 'Ελεύθερο Σχέδιο' δεν ήταν η ειδικοτητά της, και μου το είχε τονίσει εξαρχής. Μαζί το παλαίψαμε μέχρι τέλους και πήγα στις εξετάσεις...

Όταν πληροφορήθηκα το απογοητευτικό αποτέλεσμα, δεν διαμαρτυρήθηκα, διότι απλώς δε μπορούσα, με κανένα μέσο & τρόπο. Αποδέχθηκα το αποτέλεσμα ως ετυμηγορία. Ακολούθησα τις επιταγές της πραγματικότητας.

Πέρασα σε Παιδαγωγική Ακαδημία (την οποία επίσης είχα επιλέξει εναλλακτικά) και έκτοτε, μέχρι σήμερα, είμαι δάσκαλος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ωστόσο με ιδιαίτερη αγάπη στην Αρχιτεκτονική, την οποία με κάθε ευκαιρία, προσπαθώ να αναδείξω στους μαθητές και στις μαθήτριές μου...

Αναπολώντας λοιπόν πολλές πτυχές του επαγγελματικού μου παρελθόντος, είμαι περήφανος για το γεγονός ότι τελικά, έγινα ένας καλύτερος δάσκαλος, παρά ένας μέτριος αρχιτέκτονας. Διότι οι δικοί μου μαθητές, γνωρίζουν τουλάχιστον τα βασικά έργα των Frank Lloyd Wright, Norman Foster, Zaha Hadid κτλ.

Και το κυριότερο: οι μαθητές μου που τελικά έγιναν αρχιτέκτονες, αναγνωρίζουν τον 'άτυπο' επαγγελματικό προσανατολισμό που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων μας...

 
ΠΟΙΑ ΠΙΠΙΛΗ
24 Ιουλ 2021 01:41

Η πιπιλή ειναι άσχετη μς το θέμα και η κεραμέως προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.Λοιπόν με την ΕΔΕ υπάρχουν πολλά παραδείγματα πολλών μαθητών που πήραν πολλά μόρια από τους συντελεστές βαρύτητας όπως χημεία 0,7, βιολογία 1,3 και δεν μπαίνουν σε σχολές όπως χημικό λόγω ΕΒΕ. Αρα μην μας περνάνε για χαζούς να παραιτηθούν να τελειώνουμε και όπως το βλέπω μέρες μετράνε.

 
Νικος
23 Ιουλ 2021 23:10

Μη κουράζεστε στην κυβέρνηση. Ο ΣΥΡΙΖΑ κανει τα παντα να μπουνε στα ΑΕΙ οι μελλοντικοί αγωνιστές.
Εδώ ήθελε να καταργήσει τα ΙΕΚ και να βάλει όλα τα ΕΠΑΛ στα ΑΕΙ.
Σας έχουμε καταλάβει κ Φίλη.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.