Αγαπητή» κυρία Ν. Κεραμέως,
Το όνειρο μου ήταν να περάσω στην Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών της Πάτρας, όπου μεγάλωσα και ζω. Με το σύστημα που εσείς θεσπίσατε μου στερείται η ευκαιρία να δηλώσω αυτή την σχολή.
Έχοντας συγκεντρώσει 17.711 μόρια και χωρίς να έχω κοπεί σε κανένα βασικό ή ειδικό μάθημα (αντίθετα τα πήγα αρκετά καλά), μου φαίνεται αδιανόητο να μου στερείτε την δυνατότητα να δηλώσω την πρώτη μου επιλογή και να με αναγκάζετε να συμβιβαστώ με την επιλογή της Κρήτης ή των Ιωαννίνων, στις οποίες αν τελικά επιλεγώ δεν θα δύναμαι να μεταβώ και να σπουδάσω καθώς θα δημιουργηθεί τεράστιο οικονομικό πλήγμα στην οικογένεια μου. Οι γονείς μου είναι απλοί μισθωτοί και δεν μπορούν να με στείλουν στην Σορβόνη και το Χάρβαρντ ή σε κάποιο άλλο ιδιωτικό κολέγιο ούτε καν αντέχουν το κόστος των σπουδών σε άλλη πόλη. Να σημειωθεί πως η περσινή βάση της Αρχιτεκτονικής στην Πάτρα ήταν 16.365 και με τον βαθμό μου θα περνούσα άνετα ή τουλάχιστον θα μπορούσα να συναγωνιστώ με όσους την δήλωναν.
Το εμμονικό σας σχέδιο στόχευε να αποκλείσει από την ανώτερη εκπαίδευση τους αδύναμους μαθητές με βαθμούς κάτω από την βάση του 10 και τους αιώνιους φοιτητές. Όμως από ότι φαίνεται το σχέδιο σας εξετράπη από τις ράγες του και έχει τεράστιες επιπτώσεις σε μαθητές σαν εμάς με βαθμούς πάνω από τον μέσο όρο που δεν αξίζουμε να περιοριζόμαστε και να συναντάμε εμπόδια στα όνειρα μας. Έχοντας την αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας θα έπρεπε εσείς και οι σύμβουλοί σας, να είχατε προβλέψει τέτοιες καταστροφικές εξελίξεις και να προσαρμόζατε τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Για αυτό οφείλετε να παραδεχθείτε το λάθος σας και να προχωρήσετε στην διόρθωση του ΑΜΕΣΑ!!!!
Κυρία Κεραμέως, αισθάνομαι προδομένη από εσάς προσωπικά, απογοητευμένη από τις αιφνιδιαστικές σας κινήσεις στην μέση της χρονιάς και μπερδεμένη από τις αλχημείες σας. Δεν θα αναφερθώ σε θέματα που έχουν ειπωθεί πολλάκις όπως είναι η ελλιπής ή με τηλεκπαίδευση διδασκαλία των μαθημάτων σχεδίου, ο υπολογισμός των μέσων όρων των ειδικών μαθημάτων αθροιστικά στα τέσσερα βασικά μαθήματα και επιπλέον σαν ξεχωριστός «κόφτης», στους αυθαίρετους συντελεστές της κάθε σχολής κλ.π. Θα αναφερθώ όμως στην δυνατότητα που έχετε την ύστατη στιγμή αυτή να προβείτε σε διόρθωση/τροποποίηση σε ότι αφορά την Ε.Β.Ε. Εφόσον επιμένετε στην καθιέρωση της Ε.Β.Ε., αυτή ας παραμείνει ως ένα οριζόντιο μέτρο που θα αποτελείται από τους μέσους όρους των τεσσάρων (4) βασικών μαθημάτων κάθε επιστημονικού πεδίου με τον σχετικό συντελεστή που ορίζει η κάθε σχολή. Για τα ειδικά μαθήματα ας ορισθεί ως βάση το 10 και από εκεί και πάνω ας διαγωνιστούν όλοι οι υποψήφιοι και οι άριστοι, για τους οποίους τόσα έχουν ειπωθεί, ας κερδίσουν μια θέση στην σχολή που τους αξίζει.
Κυρία Κεραμέως, μπορείτε έστω και τώρα να διορθώστε την στρέβλωση που εσείς η ίδια δημιουργήσατε. Η επικεφαλής του Υπουργείου Παιδείας ας μην γίνει Δολοφόνος των ονείρων που έχουν τα παιδιά και οι νέοι του τόπου μας.
Ε.Κ.
Τελειόφοιτη του 7ου Γ.Ε.Λ. Πατρών και υποψήφια για τις Αρχιτεκτονικές Σχολές
Πώς μπορεί να υπάρχει Ε.Β.Ε. σε ένα μάθημα πού δεν διδάσκεται στο λύκειο. Να σας θυμησω οτι από εφέτος το κατάργησαν.