Yποψήφια για τις Αρχιτεκτονικές Σχολές γράφει στην υπ. Παιδείας

Oφείλετε να παραδεχθείτε το λάθος σας και να προχωρήσετε στην διόρθωση του ΑΜΕΣΑ!!!!

26/07/2021

Ενημερώθηκε: 26/07/2021, 09:20

Άκουσε το άρθρο

Αγαπητή» κυρία Ν. Κεραμέως,

Το όνειρο μου ήταν να περάσω στην Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών της Πάτρας, όπου μεγάλωσα και ζω. Με το σύστημα που εσείς θεσπίσατε μου στερείται η ευκαιρία να δηλώσω αυτή την σχολή.

Έχοντας συγκεντρώσει 17.711 μόρια και χωρίς να έχω κοπεί σε κανένα βασικό ή ειδικό μάθημα (αντίθετα τα πήγα αρκετά καλά), μου φαίνεται αδιανόητο να μου στερείτε την δυνατότητα να δηλώσω την πρώτη μου επιλογή και να με αναγκάζετε να συμβιβαστώ με την επιλογή της Κρήτης ή των Ιωαννίνων, στις οποίες αν τελικά επιλεγώ δεν θα δύναμαι να μεταβώ και να σπουδάσω καθώς θα δημιουργηθεί τεράστιο οικονομικό πλήγμα στην οικογένεια μου. Οι γονείς μου είναι απλοί μισθωτοί και δεν μπορούν να με στείλουν στην Σορβόνη και το Χάρβαρντ ή σε κάποιο άλλο ιδιωτικό κολέγιο ούτε καν αντέχουν το κόστος των σπουδών σε άλλη πόλη. Να σημειωθεί πως η περσινή βάση της Αρχιτεκτονικής στην Πάτρα ήταν 16.365 και με τον βαθμό μου θα περνούσα άνετα ή τουλάχιστον θα μπορούσα να συναγωνιστώ με όσους την δήλωναν.

Το εμμονικό σας σχέδιο στόχευε να αποκλείσει από την ανώτερη εκπαίδευση τους αδύναμους μαθητές με βαθμούς κάτω από την βάση του 10 και τους αιώνιους φοιτητές. Όμως από ότι φαίνεται το σχέδιο σας εξετράπη από τις ράγες του και έχει τεράστιες επιπτώσεις σε μαθητές σαν εμάς με βαθμούς πάνω από τον μέσο όρο που δεν αξίζουμε να περιοριζόμαστε και να συναντάμε εμπόδια στα όνειρα μας. Έχοντας την αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας θα έπρεπε εσείς και οι σύμβουλοί σας, να είχατε προβλέψει τέτοιες καταστροφικές εξελίξεις και να προσαρμόζατε τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Για αυτό οφείλετε να παραδεχθείτε το λάθος σας και να προχωρήσετε στην διόρθωση του ΑΜΕΣΑ!!!!

Κυρία Κεραμέως, αισθάνομαι προδομένη από εσάς προσωπικά, απογοητευμένη από τις αιφνιδιαστικές σας κινήσεις στην μέση της χρονιάς και μπερδεμένη από τις αλχημείες σας. Δεν θα αναφερθώ σε θέματα που έχουν ειπωθεί πολλάκις όπως είναι η ελλιπής ή με τηλεκπαίδευση διδασκαλία των μαθημάτων σχεδίου, ο υπολογισμός των μέσων όρων των ειδικών μαθημάτων αθροιστικά στα τέσσερα βασικά μαθήματα και επιπλέον σαν ξεχωριστός «κόφτης», στους αυθαίρετους συντελεστές της κάθε σχολής κλ.π. Θα αναφερθώ όμως στην δυνατότητα που έχετε την ύστατη στιγμή αυτή να προβείτε σε διόρθωση/τροποποίηση σε ότι αφορά την Ε.Β.Ε. Εφόσον επιμένετε στην καθιέρωση της Ε.Β.Ε., αυτή ας παραμείνει ως ένα οριζόντιο μέτρο που θα αποτελείται από τους μέσους όρους των τεσσάρων (4) βασικών μαθημάτων κάθε επιστημονικού πεδίου με τον σχετικό συντελεστή που ορίζει η κάθε σχολή. Για τα ειδικά μαθήματα ας ορισθεί ως βάση το 10 και από εκεί και πάνω ας διαγωνιστούν όλοι οι υποψήφιοι και οι άριστοι, για τους οποίους τόσα έχουν ειπωθεί, ας κερδίσουν μια θέση στην σχολή που τους αξίζει.

Κυρία Κεραμέως, μπορείτε έστω και τώρα να διορθώστε την στρέβλωση που εσείς η ίδια δημιουργήσατε. Η επικεφαλής του Υπουργείου Παιδείας ας μην γίνει Δολοφόνος των ονείρων που έχουν τα παιδιά και οι νέοι του τόπου μας.

Ε.Κ.

Τελειόφοιτη του 7ου Γ.Ε.Λ. Πατρών και υποψήφια για τις Αρχιτεκτονικές Σχολές

Σχόλια (35)

Τ
|

Πώς μπορεί να υπάρχει Ε.Β.Ε. σε ένα μάθημα πού δεν διδάσκεται στο λύκειο. Να σας θυμησω οτι από εφέτος το κατάργησαν.

ΘΠ
|

@dk
Προφανώς και έχεις δίκιο στο ότι ο Μητσοτάκης και η Κεραμέως σπούδασαν στο εξωτερικό γιατί ενδεχομένως να μην ήταν σε θέση να εισαχθούν σε κάποιο τμήμα στην Ελλάδα αλλά κάπου κάνεις λάθος. Το 1986 που λογικά έδωσε εξετάσεις ο πρωθυπουργός (το συμπεραίνω από την ηλικία του) το οικονομικό της νομικής είχε ήδη αποσπαστεί από τη νομική και ήταν αυτόνομο τμήμα. Έχει επικρατήσει να λέγεται οικονομικό νομικής λόγω του γεγονότος ότι παλαιότερα ήταν παρακλάδι της νομικής και λόγω του ότι οι εγκαταστάσεις του στεγάζονται στο κτίριο της νομικής. Από το 1972 όμως είναι το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ. Κοινώς καμμία σχέση με τη νομική. Άλλωστε το 1986 ίσχυε το σύστημα των δεσμών. Η νομική ήταν τμήμα της 3ης και το οικονομικό της 4ης δέσμης. Κανείς δεν μπορούσε να είναι σε δύο δέσμες ταυτόχρονα.

@dk
|

Ποιος σου είπε ότι Μητσοτάκης και Κεραμέως έδωσαν εξετάσεις με τέτοιες επιδόσεις; Σοβαρολογούμε; Γνωρίζει κανείς τι επιδόσεις είχαν κάποιοι πριν από 25-30 χρόνια; Μάλλον διακινείς ό,τι γράφει ο κάθε πικραμένος στο Facebook και στο διαδίκτυο γενικότερα. Παρεμπιπτόντως, άτομα από οικογενειακό περιβάλλον τύπου Μητσοτάκη και Κεραμέως ετοιμάζονται από παιδιά σε ιδιωτικά (ή έστω πρότυπα δημόσια) σχολεία για διεθνές απολυτήριο με σκοπό την εισαγωγή σε καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού, δεν ασχολούνται με γενικές εξετάσεις για ελληνικά πανεπιστήμια, αυτό το ξέρουν και οι τοίχοι.

ΘΠ
|

Ο καθένας έχει την οπτική του για το συγκεκριμένο θέμα. Για να κάνουμε όμως έναν παραλληλισμό ,στα Γυμνάσια κάποιος μαθητής με μ.ο. 12 και βαθμό στα Μαθηματικά 9 μένει μεταξεταστέος. Ένας μαθητής με μ.ο. 11 και κανένα μάθημα κάτω του 10 περνάει. Προφανώς και ο δεύτερος δεν είναι καλύτερος από τον πρώτο αφού έχει χαμηλότερο μ.ο. αλλά έχει το πλεονέκτημα πως έχει τον ελάχιστα απαιτούμενο βαθμό σε κάθε μάθημα. Σε όλα αυτά τα θέματα υπάρχει ένα βαθμολογικό όριο ,πάντα κάποιοι είναι λίγο πάνω και κάποιοι λίγο κάτω από αυτό. Οι σχολές για να ορίσουν τα όρια προφανώς κάτι ξέρουν περισσότερο από εμάς. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων. Δύο μαθητές που έχουν γράψει συνολικά τον ίδιο βαθμό στις πανελλήνιες είναι ίδιου επιπέδου.π.χ
Μαθητής Α: Γλώσσα 15 ,Μαθηματικά 15 ,Πληροφορική 15 ,Οικονομία 14
Μαθητής Β:Γλώσσα 15 ,Μαθηματικά 14 ,Πληροφορική 15 ,Οικονομία 15
Και οι δύο έχουν συνολικό βαθμό 59 ,ο Α όμως που έχει υψηλότερο βαθμό στα μαθηματικά που έχουν συντελεστή 1,3 βγάζει περισσότερα μόρια. Εκεί γιατί δεν σας πειράζει η αδικία; Ίδιοι μαθητές δεν είναι και οι δύο;

Δον Κιχώτης
|

Σε μια χώρα όπου επί σαράντα χρόνια δεν μπορεί να ευδοκιμήσει η ΕΒΠ* , αφού ο λόγος της μητέρας του Γιάννη - του Γιάννη που δεν μπορεί να γράψει τρεις σειρές με νόημα, αλλά και αρκετών άλλων με παρόμοιες δυνατότητες, ακόμη κι αυτών που πρέπει για προφανείς λόγους να φοιτήσουν σε ειδικό σχολείο - είναι ισχυρότερος από τον επιστημονικά τεκμηριωμένο λόγο του συλλόγου διδα-σκόντων αλλά κι απ’ αυτόν του σχολικού συμβούλου, είναι απολύτως λογικό η ΕΒΕ να έχει την ίδια τύχη. Την πρώτη βολή δέχτηκε από τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης:
Τι είπε σε μία ομάδα μαθητών που κάποιοι φρόντισαν να δημιουργηθεί γι’ αυτό το σκοπό; «...όλα τα παιδιά που σήμερα κόβονται, αδίκως κατά την άποψή μου ενώ θα μπορούσαν να είχαν περάσει, θα έχουν δυνατότητα αν το επιθυμούν να καταθέσουν μηχανογραφικά δελτία με τους σημερινούς βαθμούς που έχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις και καθ’υπέρβαση να ενταχθούν στα ΑΕΙ,...»
Τι θα έπρεπε να προσθέσει για να κρατήσει ψηλά το επίπεδο του πολιτικού λόγου, ειδικά όταν απευθύνεται κανείς στους νέους; Δεν θα έπρεπε αυτό το «αδίκως» να το αιτιολογήσει σε αντιπαράθεση με τα επιχειρήματα των πανεπι-στημιακών καθηγητών που πρότειναν τις ΕΒΕ; Κι αν δεν τα γνωρίζει, γιατί δεν ζητά, ως επιστήμονας κιόλας, από τις σχολές να πληροφορηθεί τους ακαδη-μαϊκούς λόγους που οδηγούν στη θέσπιση μίας ΕΒΕ, πριν πάρει θέση γι’ αυτό το θέμα; Κι αν ακόμα υπάρχουν ισχυροί πολιτικοί λόγοι ή άλλοι λόγοι που πρέπει να υπερισχύσουν των ακαδημαϊκών, δεν θα έπρεπε να αναπτυχθούν ένας ένας, ώστε να διατυπωθεί ένας αξιόπιστος, υψηλού επιπέδου πολιτικός λόγος, ένα άριστο μάθημα για όλους τους νέους;
Από τη άλλη μεριά, δεν θα έπρεπε το Υπουργείο, για προφανείς παιδαγωγικούς λόγους, να έχει προετοιμάσει από τις πρώτες μέρες, τα παιδιά και τους γονείς τους - που επί 12 χρόνια δεν γνωρίζουν τι θα πει ΕΒΠ - ότι στις εξετάσεις του 2021 θα ισχύει μία ΕΒΕ γι’ αυτόν και γι’ αυτόν τον λόγο;...

* ελάχιστη βάση προαγωγής

Dario Moutso
|

@Σουμάχερ 26 Ιουλ 2021 21:51

Ατυχέστατο το παράδειγμά σου. Υπάρχει εβε απο τότε που υπάρχουν τα διπλώματα. Ψάξε το λιγάκι...

Dario Moutso
|

@Ανήσυχος εκπαιδευτικός 26 Ιουλ 2021 18:16

Γιατί πέρσι και όχι φέτος, Διότι φέτος δεν είναι πέρσι, και καλά κάνει !!!

Το ειδικό μάθημα το καθορίζει η σχολή και μόνο αυτή μπορεί να έχει άποψη για την βάση του. Αν πχ Η αρχιτεκτονική στο ΕΜΠ θέλει βάση στο ελεύθερο σχέδιο 16 το 15,9 θα μείνει έξω και το 16, 1 θα περάσει, και από κει και πέρα με τα μόρια τους. Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουμε ότι όταν υπάρχει ειδικό μάθημα <<προηγείται>>

Οι άριστοι δεν αποκλείονται, αποκλείονται από συγκεκριμένες σχολές που θέλουν συγκεκριμένες δυνατότητες-ικανότητες και δεν τις έχουν. Πως να το κάνουμε; ΔΕΝ μπορούμε να είμαστε άριστοι σε όλα.

math
|

Δεν χρειάζεται να έχεις μαθηματικό μυαλό για να καταλάβεις οτι δημιουργείται "παραποίηση" του αποτελέσματος όταν δύο παραμέτρους (τα δύο ειδικά μαθήματα) τα συμπεριλαμβάνεις και στον συνολικό Μ.Ο. αλλά και σαν ανεξάρτητες παραμέτρους με διαφορετικούς συντελεστές.
Η παράκρουση στο μεγαλείο της....

dk
|

Ο Μητσοτάκης έδωσε πανελλήνιες για την νομική,δεν πέρασε εκεί που ήθελε αλλά πέρασε στο οικονομικό τμήμα της νομικής(τότε ήθελε βαθμό περίπου 12,5 σε κάθε μάθημα με άριστα το 20)και τον έστειλε στην Αμερική με εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια...
Η Κεραμέως έδωσε δύο χρονιές γιά όλες τις νομικές σχολές αλλά δεν πέρασε,οπότε ο πατήρ Κεραμέως ξηλώθηκε και την έστειλε στις Σορβώνες στα Παρίσια και μας ήλθε στούρνα,όπως ακριβώς έφυγε.

NM
|

Για όλους εσάς που είστε υπερ της ΕΒΕ σήμερα,χωρίς να σας ενδιαφέρουν οι λογικές ενστάσεις για την εφαρμογή της....από εμάς που είμαστε υπερ μιας ορθολογικά μελετημένης σε όλες τις παραμέτρους της ΕΒΕ , η υποκρισίας σας δεν έχει όρια.
Δεν σας πειράζει ότι στην Χ αρχιτεκτονική ή στην Ψ ιατρική θα εισαχθούν μαθητές με λιγότερες ικανότητες από τα ΕΠΑΛ ή οι ομογενείς με βάσεις προφανώς πολύ χαμηλότερες από εκείνες των ΓΕΛ αλλά το μόνο σας άγχος είναι η στήριξη μιας έωλης εφαρμογής της ΕΒΕ.
Προφανώς ο λόγος μας δεν είναι πολιτικός και γιαυτό και απορρίπτουμε τις μπαρουφολογίες της αντιπολίτευσης αλλά και την ακατανόητα ηλίθια αντίδραση του υπουργείου.

ΙΘΠ μέλος ΔΕΠ
|

Επιτέλους να μπει μια τάξη στα Πανεπιστήμια με αξιοκρατικά κριτήρια!
Από την αρχή ήταν γνωστή η ΕΒΕ για κάθε Τμήμα, η τιμή της οποίας καθορίστηκε από τα Πανεπιστημιακά Τμήματα.
Για παράδειγμα το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Ξάνθης ζήτησε μεγαλύτερη ΕΒΕ από το αντίστοιχο Τμήμα Θεσσαλονίκης.
Και μία λεπτομέρεια:
Άν ένας υποψήφιος καλύψει την ΕΒΕ ενός Τμήματος, ΔΕΝ εισάγεται οπωσδήποτε στο Τμήμα αυτό γιατί ενδεχόμενα άλλοι υποψήφιοι έχουν πολύ περισσότερα μόρια.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

α) Παρόλα αυτά, διαψεύστηκε ο ισχυρισμός σας ότι δεν έχω προτάσεις!
β) Έγραψα πολλά άλλα πράγματα, αλλά εσείς μένετε μόνο στο σημείο που σας βολεύει.
γ) Γράφετε: "Το πανεπιστήμιο δεν είναι λύκειο να παρέχει γενικές γνώσεις, θέλει εξειδίκευση πλέον και διαφορετική οργάνωση των σπουδών...". Συμφωνώ! Μόνο που μου δίνετε την εντύπωση ότι εσείς, ενώ το λέτε αυτό, μάλλον δεν καταλαβαίνετε τι σημαίνει! Γιατί το λύκειο ασφαλώς και είναι μια εκπαιδευτική βαθμίδα γενικής γνώσης κι αυτό θα έπρεπε να επιβραβεύεται. Την εξειδίκευση θα τη δώσει το πανεπιστήμιο, στη συνέχεια, όταν ο μαθητής γίνει φοιτητής! Δεν είναι δυνατόν να θέλουμε αυτό να έχει γίνει νωρίτερα. Αποτελεί παρανοϊκή στενοκεφαλιά μια τέτοια απαίτηση. Και γιαυτό ακριβώς οι υποψήφιοι εξετάζονται σε 4 μαθήματα συμπεριλαμβανομένης υποχρεωτικά της νεοελληνικής γλώσσας ως κοινού ανικειμένου όλων των επιστημονικών πεδίων, είτε θεωρητικών, είτε θετικών/τεχνικών, πράγμα που αυτομάτως την καθιστά και τη σημαντικότερη γνώση! Γιατί έχοντας κανείς τη γλωσσική επάρκεια θα μπορέσει στη διάρκεια των σπουδών του να προχωρήσει σε πιο εξειδικευμένα γνωστικά μονοπάτια...

Σουμάχερ
|

Παρακαλώ να βάλετε ΕΒΕ και για το δίπλωμα οδήγησης. Όποιος δεν ξέρει ΗΔΗ να οδηγεί, να μην μπορεί να πάει σε σχολή για να μάθει και άρα να μην παίρνει ποτέ δίπλωμα.....

Κώστας
|

Συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, μην κατηγορείται την απόφοιτο για όσα γράφει. Η ΕΒΕ ως ιδέα είναι σωστή, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις δημιουργεί αδικίες. Δεν πιστεύω ότι μία υποψήφια με 14 στο Ελεύθερο Σχέδιο και 18 στο Γραμμικό ΔΕΝ είναι ικανή να κάνει αίτηση στην Αρχιτεκτονική και μπορεί ένας άλλος υποψήφιος με 14.1 στο Ελεύθερο και 15.7 στο Γραμμικό.

Δάσκαλε που δίδασκες....
|

Εσείς οι λίγοι υποστηρικτές της Κεραμέως για την ΕΒΕ, που κάνετε και "μαθήματα" σε παιδιά, που και κοπίασαν και έγραψαν πολύ καλά, για πείτε μας αν θέλετε ΜΕ ΠΟΙΑ ΕΒΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, πέρασε στη Νομική με Πανελλαδικές η ίδια η υπουργός.... που αποφασίσει και διατάζει τώρα, πώς θα περάσουν οι άλλοι???

Φυσικός
|

Το έκαψε το χαρτί της ΕΒΕ η υπουργός λόγω κλασσικής ελληνικής προχειρότητας, χαζοσκοπιμότητας και έλλειψης επαφής με την πραγματικότητα.
Πώς θα πείσεις παιδιά που μελετούν επί χρόνια, γιατί ναι και κάποια από αυτά δεν θα περάσουν εκεί που θέλουν, να πάνε στην πεμπτοεκτοδεκατη επιλογή τους ή στο ΙΕΚ;
Ακόμα κι ήταν να βγει κάτι καλό από όλο αυτό, ακυρώνεται.

ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ..........
|

@ Ανήσυχος εκπαιδευτικός Το είπατε και μόνος σας.... στα 4 μαθήματα. Εκεί λοιπόν είναι η διαφωνία μας, στα 4 μαθήματα πού έχουν λιγότερη σημασία για μια σχολή όπως η αρχιτεκτονική. Το πανεπιστήμιο δεν είναι λύκειο να παρέχει γενικές γνώσεις, θέλει εξειδίκευση πλέον και διαφορετική οργάνωση των σπουδών.

Legend
|

Να ισχύσει η εβε αναδρομικά να δούμε ποιος θα μείνει να σπουδάσει! Δικαιωματιστές από κούνια…

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@ΑΞΙΟΚΡΑΤΚΑ...
Μα έχω απαντήσει ήδη με δεκάδες σχόλιά μου! Ψάξτε λίγο και θα δείτε. Θα δείτε δηλαδή ότι υπερασπίζεστε το άδικο! Θα δείτε ότι φέτος με την ευφάνταστη ιδέα της αυθαίρετης ΕΒΕ δεν αποκλείονται οι κακοί υποψήφιοι που έγραψαν κάτω από τη φυσική βάση του 10, αλλά και υποψήφιοι με εξαιρετικές επιδόσεις στα 4 μαθήματα, αλλά οριακά κάτω από την παράλογη φετινή ΕΒΕ στο ειδικό μάθημα. Αν πιστεύετε βέβαια ότι μόνο το ειδικό μάθημα έχει αξία και όχι όλα όσα έγραψε ο υποψήφιος, εξηγήστε μας γιατί οι περσινοί υποψήφιοι με 10 στο ίδιο μάθημα ήταν άξιοι να σπουδάσουν στις ίδιες σχολές, όπου φέτος επιβλήθηκε αποκλεισμός.
Λέω λοιπόν να είμαστε λίγο προσεκτικοί και ευαίσθητοι σε τόσο λεπτά ζητήματα που αφορούν τη νέα μας γενιά και μάλιστα σε περίοδο πανδημίας. Συμφωνούμε να αποκλειστούν οι κακοί υποψήφιοι του 5, 6, 7 κλπ. Αλλά όχι και οι άριστοι! Αυτό πια είναι διαστροφή! Η επιβολή της ΕΒΕ έγινε βεβιασμένα, πρόχειρα και χωρίς μελέτη. Επιβάλλεται άμεσα η αναθεώρησή της!

τι εννοει
|

η υποψηφια αναφεροντας "τα πηγα αρκετα καλα στο ειδικο μαθημα";;
Τοτε, γιατι δεν μπορει να δηλωσει την αρχιτεκτονικη πατρας;
Προφανως και ΔΕΝ τα πηγε αρκετα καλα στο ειδικο μαθημα.
Το υφος δε της επιστολης επιεικως απαραδεκτο

Φακίδης Π.
|

Το σχέδιο είναι βασικό μάθημα στην αρχιτεκτονική, διαφορετιά καταργήστε το όπως και τα αθλήματα στο Φυσικής Αγωγής, οι ξένες γλώσσες στο μεταφραστικό....έλεος με την κλάψα.

Εκπαιδευτικός
|

Ρε παιδιά πώς θα πάει τώρα; Κάθε μέρα και μια επιστολή; Φτάνει πια κουρασατε όπως προείπε και κάποιος προηγουμένως. Δεν είναι εμπόδιο στα όνειρά σας το να πάτε σε άλλη πόλη από εκεί που μένετε. Χιλιάδες παιδιά το κάνουν κάθε χρόνο και με γονείς όχι μισθωτούς αλλά άνεργους. Δουλεύουν και σπουδάζουν. Και εμείς και εκατομμύρια άλλοι δεν περάσαμε στην πρώτη επιλογή μας αλλά ούτε αποτύχαμε ούτε ρίξαμε ευθύνες σε κανέναν. Όλα τα παιδιά κάνανε τηλεκπαίδευση, όλα πάλεψαν με τις δυσκολίες της πανδημίας. Με τις ίδιες συνθήκες και κριτήρια δώσατε εξετάσεις. Δεχτείτε πως συνολικά κάποιοι υπήρξαν καλύτεροι από εσάς και πάτε παρακάτω. Η ζωή είναι μπροστά και σας περιμένει.

ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ..........
|

Για τον ''Ανήσυχος εκπαιδευτικός''. Δεν απαντάς όμως γιατί δεν έχεις καμία θέση. Αυτές οι απόψεις μου αντιπροσωπεύουν εκατοντάδες γονείς και όχι κάποιους μεμονωμένους μαθητές που ενώ δεν έγραψαν σχέδιο θέλουν και πρώτη επιλογή.
Θέλω να πιστεύω πως διδάσκεις σε δημόσιο σχολείο και δεν είσαι φροντιστής που θίγονται τα συμφέροντα σου από αυτό.

ερτ
|

Αρκετά, κουράσατε...

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Απαράδεκτο το ύφος της επιστολής. Τα παιδιά δεν φταίνε όμως ,έτσι έχουν μάθει από το δημοτικό έως και το λύκειο. Δηλαδή αν η μαθήτρια έμενε σε πόλη χωρίς ΑΕΙ δεν θα σπούδαζε; Λες και όσοι σπουδάζουνε εκτός της πόλης τους έχουν πατέρα εφοπλιστή. Ας έγραφε καλύτερα στο σχέδιο ,γιατί καταλαβαίνω ότι αυτό την αφήνει εκτός της πρώτης της επιλογής ,να περνούσε. Τον συντελεστή επί του μ.ο. τον καθορίζει το τμήμα όχι το υπουργείο. Αλλά βέβαια μπορεί η μαθήτρια να γνωρίζει καλύτερα τις απαιτήσεις του τμήματος από τα μέλη ΔΕΠ.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ......
Δικαίωμά σας να έχετε αυτές τις απόψεις, όσο αποκρουστικές κι αν είναι! Μόνο αλλάξτε το ψευδώνυμό σας! Αυτό τουλάχιστον! Γιατί η σχέση σας με την αξιοκρατία είναι μια θλιβερή αυταπάτη...

Αρχιτέκτονας
|

Η εφαρμογή της ΕΒΕ είναι καθαρά πολιτική επιλογή. Στις επόμενες εκλογές θα μετρήσουμε αν η επιλογή αυτή ήταν σωστή πολιτικά ή όχι. Γιατί ακαδημαϊκά δεν στέκει.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
|

Άρα λοιπόν τώρα κατάλαβα ότι το πρόβλημα είναι οικονομικό της οικογένειας γιαυτό ήθελε να περάσει στην αρχιτεκτονική Πάτρας η κοπέλα. Όλοι λοιπόν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις και ισχυρίζονται ότι φταίει η ΕΒΕ. Κατά τα άλλα φταίει και η κυβέρνηση και το υπουργείο.. Να βολευτούμε εμείς παιδιά και ας πάνε άλλοι Κομοτηνή και Ιωάννινα.. Αυτό το λέτε αξιοκρατία λοιπόν

Το ακούσαμε κι αυτό !
|

... με αναγκάζετε να συμβιβαστώ με την επιλογή της Κρήτης ή των Ιωαννίνων.....

Το γράμμα
|

Αρκετά με τις δακρύβρεχτες επιστολές έως και προσβλητικές με επιτακτικό ύφος από υποψήφιους. Όχι δε μπορείτε να περάσετε λόγω βαθμολογίας. Θα πρέπει να το παραδεχτείτε! Εγώ πέρασα στη σχολή αυτή με υψηλότερη κατά πολύ βαθμολογία! Θα είναι άδικο για μας.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ