Ν. Κεραμέως: Οι 10 αλήθειες που αναδείχθηκαν στη Βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών

"Οφείλουμε να αγωνιζόμαστε για την Ελλάδα και την Παιδεία"

28/07/2021

Άκουσε το άρθρο

Με “δέκα αλήθειες”, όπως η ίδια της χαρακτήρισε,  απάντησε η υπουργός Παιδείας   Νίκη Κεραμέως στις αιτιάσεις της Αντιπολίτευσης κατά την ολοκλήρωση της συζήτησης του νομοσχέδιου για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, ενώπιον της Ολομέλειας της Βουλής.

Στην καταληκτική της ομιλία, η Νίκη  Κεραμέως τόνισε την αναγκαιότητα των ρυθμίσεων που προτείνονται με το νομοσχέδιο, σημειώνοντας ότι “για αυτή την Ελλάδα θα αγωνιζόμαστε. Για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα ωθεί κάθε νέα και κάθε νέο στο δρόμο της ανέλιξης. Που θα καλλιεργεί την κριτική σκέψη, που θα μαθαίνει στα παιδιά μας πώς να μαθαίνουν, που θα δίνει στους εκπαιδευτικούς μας ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα, που θα δίνει στην ελληνική κοινωνία ένα μέσο ανάπτυξης και προόδου. Για αυτή την Ελλάδα και για αυτή την Παιδεία οφείλουμε να αγωνιζόμαστε”.

Ειδικότερα, η υπουργός Παιδείας είπε τα εξής:

Πρώτη αλήθεια  για την ενίσχυση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας: Θεωρούμε ότι δεν είναι λογικό να αποφασίζει η Βουλή αν τα διαγωνίσματα θα είναι 15λεπτα ή 10λεπτα. Θεωρούμε λάθος πολιτική να εγκρίνονται όλα από το Γενικό Γραμματέα του υπουργείου. Επί ΣΥΡΙΖΑ όλα γίνονταν κεντρικά. Η πλειονότητα των αποφάσεων που αφορούν στην καθημερινή λειτουργία του σχολείου λαμβάνεται σήμερα από τη Βουλή, το υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Εμείς αποκεντρώνουμε το σύστημα, μεταφέρουμε αρμοδιότητες στα σχολεία, στους εκπαιδευτικούς, τους Διευθυντές. Είναι απλά τα πράγματα. Θέλετε να αποφασίζει για καθημερινά θέματα των σχολείων η Βουλή ή οι εκπαιδευτικοί; Για συνεργασίες σχολείου με ένα Πανεπιστήμιο; Για κάποια δράση;

Δεύτερη αλήθεια  σχετικά με την αξιολόγηση: Απαντώντας στα όσα ακούστηκαν από μέλη της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης  φοβάμαι ότι δεν θέλετε αξιολόγηση. Δεν θέλετε διάκριση. Θέλετε όλοι να είναι ίσοι και όμοιοι, γι’ αυτό την καταργήσατε. Είχε βγει πριν κάποιο διάστημα η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ και είχε ζητήσει κατάργηση των Πανελλαδικών, στην ίδια γραμμή της ισοπέδωσης. Θέλετε ο λαός να είναι όσο πιο ημιμαθής γίνεται, για να χειραγωγείται. Σε όλα αυτά εμείς υψώνουμε ένα σθεναρό ΟΧΙ. ΝΑΙ στην αξιολόγηση, στις δυνατότητες ανέλιξης, στη ποικιλομορφία. ΝΑΙ στο να επιβραβεύεται η προσπάθεια και ο καλύτερος και ο αξιότερος να πάει πιο μπροστά. Και αυτό αφορά και τις Πανελλαδικές. Και είμαστε υπερήφανοι, που παρά τις αντίξοες συνθήκες, καταφέραμε να κάνουμε εξετάσεις, σε αντίθεση με άλλες χώρες, χάρη στους μαθητές μας, τους εκπαιδευτικούς μας, τα στελέχη εκπαίδευσης, τα στελέχη του υπουργείου. Επιπλέον, οι επιμορφώσεις δεν είναι ‘τιμωρητικές’ όπως είπατε, επιμορφώσεις γίνονται οριζόντια και καθολικά ήδη, οι επιμορφώσεις που θα γίνουν σε συνέχεια της αξιολόγησης θα είναι επιπλέον αυτών.

Τρίτη αλήθεια για τις ρυθμίσεις για τις δομές υποστήριξης της εκπαίδευσης: Έγινε πολλή συζήτηση γιατί τα στελέχη θα επιλέγονται σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Εμείς θέλουμε δομές πιο κοντά στη σχολική μονάδα. Αυξάνουμε τους συμβούλους και τους φέρνουμε πιο κοντά στα σχολεία μας. Παράλληλα, εξορθολογίζουμε το μηχανισμό επιλογής των στελεχών τόσο ως προς τα κριτήρια όσο και ως προς τη διαδικασία, ενώ προβλέπουμε και τη μη συμμετοχή αιρετών στα συμβούλια επιλογής για πρώτη φορά Ενσωματώνοντας σχόλια των φορέων και της Αντιπολίτευσης, περιλάβαμε στα Συμβούλια επιλογής 2 εκπαιδευτικούς με τη μεγαλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία, ενώ προβλέψαμε τη συγκρότηση συμβουλίων από τον εκάστοτε Υπηρεσιακό Γραμματέα και όχι από τον/την Υπουργό.

Τέταρτη αλήθεια ως προς τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση: Λέτε ότι ήταν έργο σας, κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ. Όμως, τον Ιούλιο του 2019, σε 52 από τους 116 δήμους της Β’ Φάσης δεν μπορούσε να εφαρμοστεί η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, διότι δεν είχατε βρει αίθουσες, εκπαιδευτικούς, δεν είχατε κάνει τίποτα. Τα στελέχη του υπουργείου τότε ζητούσαν να περάσουμε διατάξεις για αναβολή της υλοποίησης. Εμείς όμως τα δρομολογήσαμε και εφαρμόστηκε η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση. Και από τον Σεπτέμβριο κάθε 4χρονο παιδί θα έχει θέση σε δημόσιο νηπιαγωγείο της χώρας.

Πέμπτη αλήθεια  για τις δεξιότητες: Λέτε λείπει η κριτική γνώση. Συμφωνούμε. Εμείς όμως κάνουμε κάτι για αυτό. Εισάγουμε το πολλαπλό βιβλίο για να καλείται ο μαθητής να συνδυάσει πηγές, εντάσσουμε από το Σεπτέμβριο στα σχολεία μας 123 νέα προγράμματα σπουδών στην ίδια κατεύθυνση των πολλαπλών πηγών, εισάγουμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια όλης της χώρας. Μαθαίνουμε στα παιδιά πώς να μαθαίνουν, σε ένα πιο απαιτητικό σχολείο που δίνει περισσότερα εφόδια στα παιδιά μας, ανέφερε η κυρία Κεραμέως.

Έκτη αλήθεια  για τους διορισμούς και τον ισχυρισμό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ότι καθυστέρησαν δύο χρόνια: Είχαμε υποσχεθεί 5.250 διορισμούς φέτος αλλά προβαίνουμε σε 11.700, τους πρώτους μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση μετά από 12 χρόνια. Εξαγγέλλουμε και υλοποιούμε άμεσα, ώστε να είναι από το Σεπτέμβριο στα σχολεία μας. Σταματήστε την μεμψιμοιρία. εσείς δεν κάνατε έναν σε 4,5 χρόνια, και κάνετε λόγο για καθυστέρηση δική μας που μέσα σε 2 χρόνια και με την πανδημία, κάναμε υπερδιπλάσιους από όσους είχαμε υποσχθεί.

Έβδομη αλήθεια σχετικά με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής:  Διαψεύδω την κατάργηση της εισαγωγής του 1% υπεράριθμων μαθητών εσπερινών σχολείων στα ΑΕΙ. Κοινωνική πολιτική είναι να λειτουργούν εσπερινά σχολεία για τα παιδιά που δουλεύουν, κοινωνική πολιτική είναι να έχεις ρύθμιση για εισαγωγή τους με το 1%, αλλά κοινωνική πολιτική δεν είναι να εισάγονται χωρίς ελάχιστα ακαδημαϊκά κριτήρια και μετά να εγκλωβίζονται σε Πανεπιστήμια από όπου πιθανότατα δεν θα αποφοιτήσουν ποτέ, είπε, ενώ έκανε λόγο για «λυσσαλέο πόλεμο» του ΣΥΡΙΖΑ κατά της ΕΒΕ, καταγγέλλοντας ότι το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης οργάνωσε διαδικτυακό ψήφισμα επιχειρώντας να ζητήσει την παραίτησή της για το θέμα. Τέτοια απόγνωση. Το πιο σοβαρό όμως είναι αυτό: όλος ο μηχανισμός στέλνει μαζικά e-mail με προδιαμορφωμένη επιλογή επικύρωσης υπογραφής με στόχο την παραίτησή μου. Πείτε τουλάχιστον κ. Φίλη στους κομματικούς μηχανισμούς σας να αφαιρέσουν τα δικά μας e-mail! Ως προς το παράλληλο μηχανογραφικό,   έχουν ήδη υποβληθεί σχεδόν 20.000 παράλληλα μηχανογραφικά για είσοδο σε Δημόσιο ΙΕΚ. Γιατί από φέτος η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής; Γιατί κάθε χρονιά που επιτρέπουμε να εισάγονται υποψήφιοι χωρίς να πληρούν ελάχιστες ακαδημαϊκές προϋποθέσεις, συμβάλλουμε στον εγκλωβισμό τους καθότι πιθανότητα δεν θα αποφοιτήσουν, μειώνουμε την προσπάθεια των άλλων υποψηφίων που έγραψαν καλύτερα, δεν σεβόμαστε τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου. Το μόνο εύκολο θα ήταν να πούμε σε όλους ‘εισαγωγή στα ΑΕΙ’, χωρίς να μας ενδιαφέρει η αποφοίτησή τους. Δεν το κάνουμε. Ως προς την απλή γνώμη Συγκλήτου, το ίδιο το ΣτΕ έχει κρίνει ότι υπάρχουν αποφάσεις που αφορούν συνολικά τον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας, όπως η αναπτυξιακή πορεία της χώρας, που υπερβαίνουν το ακαδημαϊκό κριτήριο και πρέπει να μπορεί να λαμβάνονται από την Πολιτεία.

Όγδοη αλήθεια  για τα κολλέγια, τα οποία η υπουργός κατηγορήθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ ότι «πριμοδοτεί» μέσω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Κάθε φορά που θα αναφέρετε κάτι για τα κολλέγια, θα σας παραθέτουμε όχι μία, όχι δύο, αλλά δεκάδες δικές σας αποφάσεις αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των κολλεγίων. Και όχι μόνο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Του υπουργείου Τουρισμού, Εξωτερικών, Προστασίας του Πολίτη, Υγείας. Αυτή η στίβα με τις αποφάσεις θα σας στοιχειώνει κυρίες και κύριοι της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, γιατί ορθώς πράξατε, ήταν ενωσιακή υποχρέωση της χώρας. Αλλά για την υποκρισία σας. Για την έλλειψη πολιτικού θάρρους να πείτε, ναι, το κάναμε. Και πήγατε και καταργήσατε τη διάταξη δύο μήνες πριν τις εκλογές.

Ένατη αλήθεια αφορά την πανδημία και την έντονη κριτική που ασκήθηκε από την Αξιωματική Αντιπολίτευση κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την τηλεκπαίδευση: Μιλάτε απαξιωτικά για την τηλεκπαίδευση που -όσο και αν δεν μπορεί ποτέ να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία- αποτέλεσε σωτήρια λύση όταν η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων δεν ήταν εφικτή. Για τη λειτουργία της οποίας συνεργάστηκε σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα, 1,6 εκατ. μαθητές και εκπαιδευτικοί την οποία ευχαριστούμε θερμά, σε πάνω από 35.000 τάξεις δευτεροβάθμιας και πάνω από 55.000 τάξεις καθημερινά, επεσήμανε η Υπουργός, καλώντας παράλληλα τις πολιτικές δυνάμεις να συνταχθούν για την προώθηση του εμβολιασμού και ξεκαθαρίζοντας ότι το ΙΕΠ θα εκδώσει οδικό χάρτη για τη νέα χρονιά.

Δέκατη αλήθεια  για σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσμων:  Είναι σαφές ότι εδώ συγκρούονται δύο διαφορετικοί κόσμοι. Τρεις τροπολογίες που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν οι εξής: με τη μία ζητάει κατάργηση τράπεζας θεμάτων, με τη δεύτερη κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, με την τρίτη κατάργηση αξιολόγησης στα ΑΕΙ και σύνδεσής της με τη χρηματοδότηση. Όλα προς τα κάτω, ήσσων προσπάθεια σε όλα. Εσείς γυρνάτε την εκπαίδευση 40 χρόνια πίσω και εμείς φέρνουμε καινοτομίες όπως τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, διπλασιασμός Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων Επαγγελματική Εκπαίδευση πιο κοντά στις ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς. Εξασφαλίσαμε 1,3 δις από το Ταμείο Ανάκαμψης, προωθούμε συνεργασίες με κορυφαία πανεπιστήμια όπως το Yale και το Harvard. Για αυτή την Ελλάδα θα αγωνιζόμαστε, για να δώσουμε περισσότερα και καλύτερα εφόδια στα παιδιά μας, ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στους εκπαιδευτικούς μας, ένα μέσο ανάπτυξης και προόδου στην κοινωνία μας. Γιατί η παιδεία που δίνουμε στα παιδιά μας σήμερα, θα ορίσει την Ελλάδα του αύριο.

Σχόλια (30)

Ντροπη σας
|

Δεν ηξερα οτι 2=9,5? Επι Κεραμεως εγινε κι αυτο! Η ειρωνια να τελειωνει με τις προσπαθειες των παιδιων.

Ζέστη κάνει
|

@Legend
Να φανταστώ ότι στις εκλογές, εσείς ΔΕΝ λαμβάνατε sms στο κινητό σας, από τη ΝΔ και τους υποψήφιους βουλευτές της για να τους ψηφίσετε....
Για την όαση τί να σας πω.... εγώ μόνο λειψυδρία και καμήλες (με πολύ μεγάλες καμπούρες) βλέπω.

Τι άλλο δηλαδή !
|

Το ότι δε γράφει τόσο καλά ένας υποψήφιος δεν ευθύνεται η υπουργός . Τα θέματα εύκολα ήταν. Μείωση της ύλης 30% υπήρξε ! Ε τι άλλο ; Κάποιοι θα μπουν σε δεύτερη και Τρίτη προτίμηση! Ας πάψουμε να ακούμε κάποιους με βαθμούς εισαγωγής το 2! Κουραστήκαμε !

Καλα
|

Καλά, από Σεπτέμβριο θα δουμε το καλό της εκπαίδευσης...

@Πάντα διαβασμένη
|

Εκτός από τις Πανελλαδικές....

Ο αλήθειας
|

Έτσι φωνάζουμε χαϊδευτικά ένα φίλο, που από τις 10 κουβέντες που λέει οι 11 είναι ψέμα.
Όμως ειδικά για την 6η αλήθεια σας (τους διορισμούς) κα. Υπουργέ, εάν υπολογίσουμε πόσοι συνταξιοδοτήθηκαν, αποχώρησαν και μετατάχθηκαν μόνο τα 2 τελευταία χρόνια που εσείς κυβερνάτε.... τότε πόσους ΔΕΝ διορίζεται και αφήνετε ΚΕΝΑ???
Κάποιοι μιλούν για "αποδόμηση" και "ξεβράκωμα", λες και είμαστε στο δικαστήριο και αγορεύει η δικηγόρος τους. Δικαίωμά τους.... όμως την απόφαση οι Δικαστές τη βγάζουν....

παλιάνρθωποι
|

Γιατι απο φετος η ΕΒΕ;@ συμφωνώ , ΕΒΕ απο το 2100 και αν βρέξει πολύ τότε το πάμε απο το 2200..μην εισαστε κατα των παιδιών

Δεν κάνει για υπουργός Παιδείας
|

Δεν υπολογίζει τίποτα, καμία ευαισθησία.. Σκληρότητα, αδιαλλαξία. Τα παιδιά θέλουν ειδική μεταχείριση.

Takis ThinkCentre
|

Για ακόμη μια φορά η Υπουργός έβαλε στη θέση τους τους εκπροσώπους του ΣΥΡΙΖΑ και τα αιολα επιχειρήματα τους...

@Blind Guardian
|

Παίρνει 18.5 χιλιάρικα το μήνα η υπουργός; Κανείς στο δημόσιο δεν αμείβεται περισσότερο του προέδρου του ΑΠ και αυτό είναι περί τις 4000. Θα πηγαίνατε να γίνετε υπουργός με ένα χιλιάρικο το μήνα; Εγώ όχι. Είναι ωραίο να πετάμε τα μηδενιστικά συνθήματά μας αλλά να έχουμε και συναίσθηση των πραγμάτων γιατί καταντούν γραφικά.

Δυστυχώς η κα Κεραμέως
|

έχει καραμέλα το ψέμα. Η χειρότερη που έχει υπάρξει.

KONSTANTINOS
|

Τα λόγια τα μεγάλα, τα έργα της έπαρσης και της αλαζονείας. Σιγά μη φοβηθούμε. Κανένας νόμος δεν πέρασε στην πράξη χωρίς την αποδοχή και τη συμμετοχή των ίδιων των εκπαιδευτικών. Έτσι και τώρα με το φόβο και τον αυταρχισμό θα φέρει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα. Μόνο μέσα από ειλικρινή διάλογο, κοινωνικο = πολιτική σύνεση και συναίνεση και σεβασμό στον άνθρωπο ως πρόσωπο κι όχι σαν πελάτη ή προϊόν θα έρθουν πραγματικά δημοκρατικές και προοδευτικές αλλαγές στην εκπαίδευση.

@Blind
|

Όταν δεν υπαρχουν επιχειρήματα αυτά λέγονται. Η υπουργός διδάσκει ήθος και εντιμότητα, σεβασμό και διάλογο, απλά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους.

γονιός κι εκπαιδευτικός
|

Σας έχω ξαναπεί μη τα βάζετε με την υπουργό γιατί έχει στοιχεία. Αν πράγματι τα ψηφίσατε και το γνωρίζατε είναι απαράδεκτο αν τα ψηφίσατε και δεν τα γνωρίζατε είναι επικίνδυνο. Όπως και να χει .......χάλια μαύρα ήταν.

Πάντα διαβασμένη
|

Όταν ψήφιζαν και μετά το ξέχναγαν, όταν ζητούσαν ισοπέδωση και στασιμότητα, όταν έρχεσαι μόνο με θεωρίες και κατηγορίες στη Βουλή αυτά παθαίνεις! Όχι άλλες αερολογίες του ΣΥΡΙΖΑ αλλά έργα! Θα μείνει στην ιστορία!

Legend
|

Ο σύριζα στέλνει μέιλ;; Ωραίος πολιτικός μηχανισμός! Ισχύει αυτό; Αν ναι, να παραιτηθούν όλοι οι βουλευτές του. Υπάρχουν οι εκλογές για την επιλογή κομμάτων και προσώπων. Μακράν η καλύτερη υπουργός παιδείας μετά από τους τιποτένιους που είχαμε επί σύριζα, όαση!

Μάρθα
|

Εκτός χρόνου και τόπου. Δεν νοιάζονται για κανέναν και για τίποτα. Δεν είναι τυχαίο ότι το υπουργείο δόθηκε σε υπουργό επικράτειας. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, δυστυχώς σε βάρος των παιδιών μας.

Μιμης
|

Γιατί αυτή η εμμονή για την ΕΒΕ;;; Πότε έχει ξαναγίνει οι όποιες αλλαγές να ισχύσουν την ίδια χρονιά;;;Με τηλεκπαίδευση;;;;Με αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες που βίωσαν τα παιδιά μας;;;Είναι άδικο !!!!Έπρεπε να ανακληθεί τουλάχιστον για φετος!

Φ. Φ.
|

Και οι ψυχολόγοι κοντά στο σχολείο υποτίθεται ότι είναι. Γιατί αυτοί ανήκουν στην Περιφέρεια; Είναι κατώτεροι οι Σύμβουλοι από τους ψυχολόγους; Μεγάλος υποβιβασμός των Συμβούλων!

dimitris
|

Εκπαιδευτικοί με 1000 ευρω το μηνα οσες μεταρυθμισεις και να εφαρμοστουν δεν θα εχουν αποτελεσμα. Εκτος αν ερθει επιφωτιση απο το αγιο πνευμα.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Άφρονες πανηγυρισμοί του νικητή πάνω στα ερείπια και τη στάχτη που έχει αφήσει πίσω του η βάρβαρη επέλασή του! Κάπως έτσι μοιάζει ο πανηγυρικός επίλογος της υπουργού που παραθέτει με οίστρο και ιαχές θριάμβου μια σειρά δικές της "αλήθειες" που άπαντες όσοι νοιαζόμαστε πραγματικά για το δημόσιο σχολείο ξέρουμε ότι είναι ασύστολα ψεύδη και πλήρης διαστρέβλωση κάθε νοήματος των ελληνικών λέξεων που χρησιμοποιεί.
Το μέλλον θα δείξει πόσο καταστροφική είναι αυτή η εμμονική πολιτική. Αν είμαστε τυχεροί, τίποτε απ' όλα αυτά δε θα υλοποιηθεί στην πράξη. Το ελπίζω και προσεύχομαι έντρομος τούτη την ώρα με το φάσμα του ολοκληρωτισμού να μας κατακλύζει ολόγυρα...

pakis
|

Θα δεις από Σεπτέμβρη και στις εκλογές την πικρή αλήθεια, όχι αυτές που διαπίστωσες μόνη σου.

Γιώτα
|

Κυρια Υπουργέ, πού είναι η αξιολόγηση του ΙΕΠ που προαπατειτο από το νόμο για την επέκταση των εργαστηρίων δεξιοτήτων;(δεν απαντήσατε).
Ουδεμία απάντηση δεν εδόθη και για τη διδακτική των Υπευθύνων Σχολικών δραστηριοτήτων που από το 2012 ίσχυε.Μπερδεψε στην απάντηση, τους Υπεύθυνους Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τους Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων ... αδικαιολόγητη άγνοια των υποστηρικτικών δομών ή σκόπιμη αποφυγή απάντησης;

Τελειο!
|

Βουτηγμενη στο ψεμα απο τη κορφη ως τα νυχια. 65000 υπογραφες! Τι υποτιμητικο για εναν πολιτικο!

Blind Guardian
|

για την Ελλάδα και την Παιδεία λοιπόν. Ωραία. Εμείς αγωνιζόμαστε με 967,31 κι εσείς με 18 μιση χιλιάρικα. Είναι τίμιος ο αγώνας;

Δον Κιχώτης
|

Συνδέει το όνομά της με γενναίες, τολμηρές αποφάσεις και είναι δύσκολο να τη συμπαθήσουν οι δύσπιστοι. Καλό είναι που φαίνεται και η μικρή «τρέλα» που έχει μέσα της. Αν καταφέρει να αναβαθμίσει και την ενισχυτική διδασκαλία των «αδύναμων» μαθητών και έρθει η μέρα που κι αυτά τα παιδιά θα χαμογελούν, τότε, αυτή τη μέρα, θα μπορούμε να λέμε ο ένας στον άλλο ότι βάλαμε τα θεμέλια. Λίγο είναι;

Τελειο
|

Ετοιμόλογη και νε επιχειρήματα! Κυριολεκτικά τους αποδόμηση το αφήγημα!

H αλήθεια για την καθοδήγηση
|

Το ότι οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης θα είναι σε επίπεδο Διεύθυνσης είναι άλλο, από το να είναι υπό του Διευθυντή Εκπαίδευσης, γιατί και παλιότερα έτσι ήταν σε επίπεδο Εκπαίδευσης, αλλά ο Διοικητικός τους προϊστάμενος ήταν ο Περιφερειακός Διευθυντής κι όχι ο Διευθυντής Εκπαίδευσης που συνήθως υπολείπεται πολύ σε προσόντα των Σχολικών Συμβούλων.
Άρα μιλάμε για τη μισή αλήθεια και σαφώς για υποβάθμιση της καθοδήγησης με την οποία συνδέεται άμεσα, η αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου.

ΠΑΝΑΞΙΑ!!! Τους ξεβράκωσε!!
|

Έβδομη αλήθεια γιατι εδω την γράψατε λειψή!! ο Ν. Φίλης και ο Κ. Γαβρόγλου από το Υπουργείο Παιδείας, αλλά και ο Ν. Κοτζιάς στο Εξωτερικών, ο Α. Ξανθός στο Υγείας, της Ο. Γεροβασίλη, ακόμη και ο Ευ. Τσακαλώτου που διαμαρτυρόταν τις προηγούμενες μέρες,έβγαλαν αποφάσεις που προέβλεπαν την επαγγελματική ισοτιμία των πανεπιστημίων με τα κολλέγια!!! Ασε που έδωσε ο κος Τσιπρας την σχολική διαρροή των γυμνασίων ως φοιτητική διαρροή!! Εμ δεν ξέρανε οτι το ψεμα εχει κοντα ποδάρια; Να που τιποτα δεν μένει κρυφό!!! Μπραβο Μπραβο στην Κεραμεως!!

Γιατι απο φετος η ΕΒΕ;
|

Γιατι ειστε σε αλλο δικο σας κοσμο, θεωρειτε οτι ολοι εχουν τα χρηματα σας για κολλεγια! Κανενα ενδιαφερον για τον απλο πολιτη, η αναισθησια σας εχει κυριευσει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ