Οι Συντελεστές Βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των ΕΠΑΛ για την εισαγωγή για την εισαγωγή στις Σχολές Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικής, Λιμενικού και ΑΣΤΕ

Καθορίστηκαν, με απόφαση που υπέγραψε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, οι Συντελεστές Βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων , των ΕΠΑΛ
για εισαγωγή την εισαγωγή των υποψηφίων
- στις σχολές των Α.Σ.Ε.Ι. και Α.Σ.Σ.Υ.,
- στη Σ.Σ.Α.Σ.,
- στις σχολές της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας,
- στις Α.Ε.Ν.,
- στις σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος και Λιμενοφυλάκων, και,
- στις Α.Σ.Τ.Ε. του Υπουργείου Τουρισμού,
για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, του 2022 .
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ
Ειδικότερα οι πίνακες με τους Συντελεστές Βαρύτητας, έχουν ως εξής:
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Ρύθμιση θεμάτων για τη διαδικασία αξιολόγησης των φοιτητών του Παν. Θεσσαλίας
- Μεταθέσεις στα Μουσικά Σχολεία χωρίς γνωστοποίηση των μορίων
- Πανελλαδικές 2023: Αλλαγές στην Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων
- Το ΕΚΠΑ ιδρύει δύο παραρτήματα του Πανεπιστημιακού Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας στα Ψαχνά και στη Μυτιλήνη
- ΕΑΠ: Ανοικτή επιστολή της ακαδημαϊκής κοινότητας προς την υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως
- Ερώτηση 45 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ με την οποία ζητούν "κατάργηση της τιμωρητικής αξιολόγησης"
- Στο αστυνομική τμήμα ο ΔΔΕ Πειραιά για υποβολή μήνυσης- Ομάδα διαδηλωτών διέκοψε την ημερίδα για τα Ιδιωτικά Σχολεία
- Διευθυντές Σχολείων: Εντολή υπ. Παιδείας να "παγώσουν" οι διπλές Συνεντεύξεις των υποψηφίων στην ΔΠΕ Ξάνθης
- Παρουσία της ηγεσίας του υπ. Παιδείας η Σύνοδος Πρυτάνεων στην Κέρκυρα (Το πρόγραμμα)
- Ειδική πρόσκληση μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για την κάλυψη έκτακτων αναγκών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Σχόλια (3)
Μην ξεχνάμε ότι μέχρι το 2000 δεν εξεταζόταν καν το μάθημα των ΑΕΠΠ - τόσοι επιστήμονες και επαγγελματίες Πληροφορικής πώς τα κατάφεραν και προχώρησαν στις σπουδές και το επάγγελμά τους;
Για να σπουδάσεις Πληροφορική σε επίπεδο Πανεπιστημίου και όχι ΙΕΚ πρέπει να μπορείς να γράψεις τουλάχιστον ένα 12/20 στα Μαθηματικά και Φυσική και Χημεία ή Βιολογία Λυκείου.
Ο πόλεμος σήμερα γίνεται περισσότερο με Μαθηματικά και λιγότερο με Πληροφορική; Γιατί οι Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών στον Τομέα της Πληροφορικής έχουν δώσει μικρότερο συντελεστή στα δύο μαθήματα της Πληροφορικής από ό,τι στα Μαθηματικά; Ή μήπως δεν έδωσαν και καθόρισε συντελεστές το Υπουργείο;
Τους συντελεστές βαρύτητας για όλες τις σχολές σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, πότε περιμένει το Υπουργείο να τους ανακοινώσει; Τα παιδιά θέλουν να οργανώσουν την μελέτη και την προετοιμασία τους. Αν ένας μαθητής σκοπεύει σε τμήματα, τα οποία, για παράδειγμα, δίνουν συντελεστές 40% Χημεία, 20%Φυσική, 20% Γλώσσα και 20% Μαθηματικά, φυσικό είναι να δώσει μεγαλύτερο βάρος στην μελέτη του στο μάθημα της Χημείας. Ναι, αλλά πότε πρέπει να το μάθει;