Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Οδηγός ασφαλούς λειτουργίας για το Ελληνικό Πανεπιστήμιο

Δημοσίευση: 17/08/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Οδηγό για το πώς μπορεί να επιτευχθεί το άνοιγμα των Πανεπιστημίων χωρίς αυτά να γίνουν χώροι πολλαπλασιασμού της πανδημίας για να μην αναγκαστούν να οδηγηθούν σε αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας, ετοίμασαν οι καθηγητές Μανόλης Γουάλλες και Γιώργος Παππάς.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

Πρόκειται για ένα αναλυτικό πλάνο που βασίζεται στα τρέχοντα δεδομένα, περιέχει λεπτομέρειες πρακτικές και διαδικαστικές, και στοχεύει στο να ολοκληρωθεί δια ζώσης η ακαδημαϊκή χρονιά, ανεξάρτητα από τις εκπλήξεις που μπορεί να κρύβει ακόμη η πανδημία.

 

Σχόλια (5)

 
kostas delidis
19 Αυγ 2021 11:41

Καλή προσπάθεια, αλλά κινείται στο χώρο της φαντασίας και του ανέφικτου. Τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης που προτείνονται είναι αδύνατον να εφαρμοστούν. Δυστυχώς, επικρατεί εγκληματική αδράνεια- καθυστέρηση στην προετοιμασία για τη νέα σχολική-ακαδημαϊκή χρονιά.
Πάλι θα τρέχουμε πυροσβεστικά και απεγνωσμένα να λύσουμε τα προβλήματα που σίγουρα θα προκύψουν.

 
Σοβαρά;
18 Αυγ 2021 22:05

Είναι σοβαρή πρόταση να κρατηθεί η ίδια ύλη και να καλύπτεται σε λιγότερο χρόνο; Αλήθεια, αυτό θα κάνετε εσείς στο τμήμα σας;
Δυστυχώς, προτάσεις που γίνονται περισσότερο για να βγουν κάποιοι στη δημοσιότητα ...

 
Θύμιος
18 Αυγ 2021 15:55

Αντιγράφω από την έκθεση:

Ο προτεινόμενος χωρισμός σε τμήματα θα οδηγήσει σε μεγαλύτερο αριθμό τμημάτων από ό,τι στο παρελθόν, δεδομένο που θα δημιουργήσει μεγαλύτερη ανάγκη σε διδακτικούς πόρους καθώς το διδακτικό προσωπικό των Πανεπιστημίων δεν έχει αυξηθεί ανάλογα.
Προτείνεται η διατήρηση της ύλης των μαθημάτων, όπως αυτή ορίζεται στους οικείους οδηγούς σπουδών, αλλά η τροποποίηση του τρόπου διδασκαλίας τους ώστε η ύλη να καλύπτεται σε λιγότερες ώρες διδασκαλίας. Με αυτό τον τρόπο οι διδάσκοντες θα μπορούν να εξυπηρετούν τον αυξημένο αριθμό τμημάτων των μαθημάτων τους.

Τέλειο, πώς και δεν το σκέφτηκα τόσα χρόνια. Να κρατάω την ύλη σταθερή και να την καλύπτω σε λιγότερες ώρες!

Όσο για την μελέτη βασισμένη στις συνθήκες αερισμού και θέρμανσης, πώς επιρεάζει τα δεδομένα ότι έχει κλείσει μια τριετία χωρίς να δουλεύει η θέρμανση και ο κλιματισμός στο κτίριο;

 
Δεν μπορώ να καταλάβω
18 Αυγ 2021 12:00

Γιατί τόση ανησυχία και αγωνία; Πρόκειται για ΕΝΗΛΙΚΕΣ που μπορούν να φορούν σωστά τη μάσκα. Ο κ. Σαρηγιάννης προτείνει επίσης μηχανισμούς που φιλτράρουν τον αέρα. Ας τους προμηθευτούν τα ιδρύματα για χώρους που δεν αερίζονται επαρκώς.Εξάλλου οι φοιτητές έχουν όλοι τη φοιτητική τους ταυτότητα.

 
Αθανάσιος
18 Αυγ 2021 00:57

Οι κ. Γουάλλες και Παππάς το προτείνουν ως ένα αφηρημένο μοντέλο λειτουργίας, ή ως κάτι πρακτικό και εφαρμόσιμο από Σεπτέμβρη;
Δηλαδή μπορούν να εφαρμόσουν αυτές τις ρυθμίσεις, τα συστήματα και τις διαδικασίες που περιγράφουν στο Τμήμα τους;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ