Aναθέσεις (Α΄και Β΄) διδασκαλίας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στα Γυμνάσια

Απόφαση με την οποία ορίζονται η Α’ και Β’ ανάθεση σε εκπαιδευτικούς διδασκαλίας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο Γυμνάσιο,από το νέο σχολικό έτος 2021-22, υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ
Ειδικότερα η απόφαση προβλέπει
Α’ Ανάθεση:
- ΠΕ08 (ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ)
- ΠΕ11 (ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)
- ΠΕ78 (ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ)
- ΠΕ79 (ΜΟΥΣΙΚΗΣ)
- ΠΕ80 (ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
- ΠΕ81 (ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ)
- ΠΕ82 (ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ)
- ΠΕ83 (ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ)
- ΠΕ84 (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ)
- ΠΕ85 (ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ)
- ΠΕ88 (ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ)
- ΠΕ86 (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)
- ΠΕ89 (ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ)
- ΠΕ91 (ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)
Β’ Ανάθεση:
- Όλες οι άλλες ειδικότητες
Ειδικά για την Γ’ Γυμνασίου και την Θεματική Ενότητα Δημιουργώ και Καινοτομώ - Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία, ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός ανατίθεται σε όλες/όλους τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην οικεία σχολική μονάδα με την ακόλουθη σειρά προτεραιότητας:
Α. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.
Β. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.
Γ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ειδίκευσης του Σ.Υ.Π./ΠΕΣΥΠ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Δ. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος μεταπτυχιακού επιπέδου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων χρονικής διάρκειας 1.000 ωρών.
Ε. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος επιμόρφωσης στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων χρονικής διάρκειας 520 ωρών ή πιστοποιητικό προγράμματος κατάρτισης στην τεκμηρίωση πληροφοριακού υλικού Σ.Ε.Π. του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων χρονικής διάρκειας 660 ωρών.
ΣΤ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού πεντάμηνου σεμιναρίου επιμόρφωσης στελεχών στον Σ.Ε.Π.
Ζ. Εκπαιδευτικοί που έχουν πτυχίο ΑΣΕΤΕΜ - ΣΕΛΕΤΕ/ ΑΣΠΑΙΤΕ, πιστοποιητικό ΕΠΠΑΙΚ, ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
Η. Εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει ολιγοήμερα σεμινάρια Σ.Ε.Π.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Πότε τα στελέχη εκπαίδευσης απαλλάσσονται από την άσκηση των καθηκόντων τους
- Από ποιους αναπληρώνονται τα στελέχη εκπαίδευσης
- Μεταθέσεις - τοποθετήσεις των στελεχών της εκπαίδευσης μετά από τη λήξη της θητείας τους
- Πρώιμη εκπαιδευτική και υποστηρικτική παρέμβαση σε μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Μεταπτυχιακό: Πολιτική Ανώτατης Εκπαίδευσης-Θεωρία και Πράξη
- Μεταπτυχιακά του τμ. Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Παν. Πελοποννήσου
- Μεταπτυχιακό:Περιβαλλοντική Μηχανική και Επιστήμη
- Μεταπτυχιακό:Τεχνολογίες Περιβάλλοντος στην Περιβαλλοντική Νομοθεσία
- Μεταπτυχιακό:Δημόσια Υγεία
- Διατμηματικό Μεταπτυχιακό:Εφαρμοσμένα Μαθηματικά
Σχόλια (21)
Αγαπητέ συνάδελφε ΝΟ,
ζήτησα προκαταβολικά συγνώμη, μιλάω για την αξιολόγηση των μαθημάτων-δράσεων και έχω τη φράση που δικαίως σας ενόχλησε σε εισαγωγικά. Ευχαριστώ για τη συνομιλία.
Αποστόλης Γιάννινα
Συγνώμη συνάδελφε, αλλά η ώρα του παιδιού είναι στο μυαλό σου. Νομίζετε ότι μόνο τα μαθηματικά και τα αρχαία είναι μαθήματα. Μην υποτιμάς ότι δεν ξέρεις.
Όλα τα έχει η Μαριωρή'' σε αυτό το κράτος........η κοινωνιολογία του έλειπε.
Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις??????????
Συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμη γιατί πρέπει να βολέψει η κυβέρνηση τους δικούς της...
Ακόμη απορείς σ αυτό το κράτος που ζεις;;;;; δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται;;;;;
Γενικά όλοι οι εκπαιδευτικοί μπορούν , γιατί ειδικά οι ηλεκτρολόγοι και οι μηχανικοί; Ειδικά σε τέτοιου είδους δεξιότητες!
Μη σκοτώνεστε για τις αναθέσεις,. αφήστε να ανοίξουν τα σχολεία πρώτα..όσο για τις ευνοϊκές ρυθμίσεις των ΠΕ 78, Νικηφόρε,τις έχεις δει από πέρυσι με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε για την κατάργηση όλων των Κοινωνιολογικών μαθημάτων...
Πόσο να μαζευτεί αυτό κ μάλιστα να γίνει κ ευνοϊκή ρύθμιση;;
Οπως το περιμενα !!!!! Στην αξιολογηση φιλολογοι, μαθηματικοι, φυσικοι, χημικοι, βιολογοι, οσοι γενικα εμπλεκονται στα πανελληνια μαθηματα και οι υπολοιποι "η ωρα του παιδιου" (συγνωμη απο τους συναδελφους, δεν ειναι προσωπικο το θεμα, με την πολιτεια τα εχω). Αλλωστε, απο ποιους Συμβουλους αξιολογηθουν αυτες οι δρασεις, ή πώς θα αξιολογηθουν πχ. οι ΠΕ06, 07 οταν ο Συμβουλος ειναι ενας σ ολη τη Δ.+ΒΔ. Ελλαδα ;;;
Φανταστείτε πόσο καλά λειτουργεί το Κράτος με τους επιμέρους φορείς του που ακόμη δεν έχουν καταλάβει ότι περισσεύουν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ΠΕ78!!!!!Και από την άλλη προκάλεσαν τόσα κενά στους Φιλολόγους με τις επιπλέον ώρες που τους έδωσαν που τώρα... τρέχουν να διορίσουν και δεν προλαβαίνουν.... προκαλούν επιπλέον δαπάνη και είναι τόσο ανεγκεφαλοι που δεν το καταλαβαίνουν..... Ανίκανοι και άχρηστοι συνάμα...
Εντάξει σηκώνω τα χέρια ψηλά. Αποφασίζουμε δια τηλεφώνου ποιοι θα αναλάβουν τις δεξιότητες, συναποφασίζουμε με βάση τις περσινές αναθέσεις και όσοι χρωστάγανε ακόμα ώρες το δήλωσαν χειρόγραφα στο πυσδε γιατί τα λειτουργικά κενά της Διεύθυνσης λήγουν σήμερα. Εκδηλώθηκε από εκπαιδευτικό που το είχε β ανάθεση να πάρει το μάθημα και με την κατανομή που έγινε της δώσαμε 1 ώρα που περίσσευε. Έλα μου όμως που έχει χαρτιά για Σεπ που έκανε παλαιότερα και τώρα προηγείται για γ γυμνασίου και προφανώς θα ζητήσει και τις 3 ώρες οπότε ότι αποφασίσαμε πάει στον Καιάδα και οι ώρες που έχει το πυσδε για το υπόλοιπο των ωρών είναι λανθασμένες. Ευχαριστούμε υπουργείο για το σημερινό μπάχαλο.
Αντί να το πάρουν οι εκπαιδευτικοί που έχουν το μεγαλύτερο σκορ στην επιμόρφωση, το παίρνουν αυτοί που θέλουν ώρες.
Ότι έγινε και με τα προτζεκτ. Αντι να τα πάρουν οι εκπαιδευτικοί που είχαν ερευνητική εμπειρία τα έπαιρναν όσοι δεν είχαν ωράριο και φυσικά ήταν η ώρα του παιδιού, όπως θα είναι και αυτά, γιατί η ιδέα ειναι να "απασχολείς τα παιδιά" και όχι η σοβαρή μόρφωση.
Και μετά σου λέει αξιολόγηση. Αμ δεν έχετε καταλάβει τι σημαίνει σοβαρή αξιολόγηση.
Ο ΠΕ86; Δεν είναι Α;
Άρα, προκύπτει η υποχρεωτική παρακολούθηση του προγράμματος του ΙΕΠ. Τοτε γιατί δεν τι ξέραμε αυτό από τον Ιούνιο?
Ότι γινόταν με τις βιωματικες δράσεις γίνεται και τώρα. Άλλαξε ο Μανωλιος και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Θα υπάρξει κάποια θετική εξέλιξη για τον κλάδο ΠΕ78; Δεν μπορούμε να συμπληρώσουμε το υποχρεωτικό μας ωράριο. Θα καθόμαστε και θα πληρωνόμαστε;;;
Πότε θα υπογραφούν οι νέες αναθέσεις ; Θα υπάρξει κάποια ευνοϊκή ρύθμιση για τους ΠΕ78;
.........με την ακόλουθη σειρά προτεραιότητας:
Λες και θα μαλώνουμε ποιος θα το πάρει! Απλά όποιος δεν συμπληρώνει ωράριο. Όπως παλιά τον ΣΕΠ, αργότερα τις βιωματικές δράσεις και τώρα ήρθε αυτό.
Περιμένουμε τις νέες αναθέσεις διδασκαλίας μαθημάτων σε Γυμνάσια και Λύκεια...
@Ανυπαρξία
Σύμφωνα με το άρθρο 23 του πολυνομοσχεδίου, "για την υποστήριξη των σχολικών μονάδων σε θέματα σχολικών δραστηριοτήτων", μια και Σχολικοί Σύμβουλοι Αειφορίας ΔΕΝ προβλέπονται.
Οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα τους, πιστεύω ότι θα καθορίζονται αναλυτικά, όταν θα βγουν και οι προκηρύξεις για την κάλυψη των θέσεων.
Πράγματι. απασχόληση 10% και διακοπές σαν καθηγητές. Μάλλον γιατί κάποιοι πρέπει να είναι εκεί
Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι το ρόλο των υπευθύνων σχ προγραμμάτων στις διευθύνσεις. Για ποιο λόγο συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμη;