Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΟΛΜΕ: Καταγγελία για την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών μέχρι την Παρασκευή 25/8/21

Δημοσίευση: 18/08/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας που απέστειλε εγκύκλιο (100252/E2/12-8-2021) με υπογραφή του Γεν. Γραμμ. Αλ. Κόπτση, με την οποία ζητά από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να ολοκληρώσουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές στα λειτουργικά κενά μέχρι την Παρασκευή 25 Αυγούστου 2021.

Συγκεκριμένα, η εγκύκλιος απαιτεί να τοποθετηθούν σε λειτουργικά κενά οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, οι ευρισκόμενοι στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ, οι αποσπασμένοι από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, οι αιτούντες απόσπαση εντός των ΠΥΣΔΕ, οι νεοδιόριστοι και οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί.

Η αδικαιολόγητα καθυστερημένη ανακοίνωση των αποσπάσεων από το ΥΠΑΙΘ, μετά τη λήξη του σχολικού έτους, οδήγησε στη μη ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών μέχρι τις 30 Ιουνίου, με αποτέλεσμα τα σχολεία να κλείσουν χωρίς να έχει τοποθετηθεί εγκαίρως το σύνολο των εκπαιδευτικών. Τώρα, το ΥΠΑΙΘ καλεί τα ΠΥΣΔΕ να  ολοκληρώσουν τις διαδικασίες μέσα στον Αύγουστο, δίνοντας μάλιστα οδηγίες σχετικά με τη σειρά τοποθέτησης που αντίκεινται στην κείμενη νομοθεσία.

Η ακατανόητη αυτή εγκύκλιος εγείρει πλείστα ερωτήματα και προκαλεί μεγάλη αναστάτωση στην ομαλή λειτουργία των σχολείων αλλά και στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών.

Πώς είναι δυνατόν με κλειστά σχολεία και με εκπαιδευτικούς να βρίσκονται σε νόμιμη άδεια και χωρίς να μπορούν να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων ώστε να διαπιστώσουν και να δηλώσουν τα κενά και πλεονάσματα το Υπουργείο Παιδείας, να ζητά την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών;

Πώς είναι δυνατόν να εξαχθούν τα κενά και πλεονάσματα και να αποσταλούν στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ) χωρίς να έχει οριστικοποιηθεί ο αριθμός των τμημάτων όταν είναι γνωστό ότι η ολοκλήρωση των διαδικασιών σχετικά με τις μετεγγραφές των μαθητών, τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη και τμήμα, τις επιλογές των κατευθύνσεων, τον χαρακτηρισμό των ολιγομελών τμημάτων πραγματοποιείται το Σεπτέμβριο.

Πώς είναι δυνατόν να καλούνται τα μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων που βρίσκονται σε νόμιμη άδεια, χωρίς να γνωρίζουν τα πραγματικά κενά και πλεονάσματα να συνεδριάσουν προκειμένου να πραγματοποιήσουν χιλιάδες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών;

Πώς είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί η επιβαλλόμενη ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε νόμιμη άδεια προκειμένου να υποβάλουν αιτήσεις για τοποθέτηση;

Γιατί το ΥΠΑΙΘ στέλνει οδηγίες που αντίκεινται στην κείμενη νομοθεσία σχετικά με τη σειρά τοποθέτησης των εκπαιδευτικών;

Η παραπάνω εγκύκλιος έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά επιβλαβών ενεργειών σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για πολλοστή φορά αποδεικνύει την ελλιπή γνώση της σχολικής πραγματικότητας που τη διακατέχει.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δεν θα επιτρέψουμε και δεν θα νομιμοποιήσουμε  αυτές τις πρωτόγνωρες και παράτυπες μεθοδεύσεις.

Απαιτούμε να αποσυρθεί άμεσα η εγκύκλιος και να ακολουθηθεί η νομιμότητα που επιβάλλει την κάλυψη των λειτουργικών κενών το Σεπτέμβριο και με συγκεκριμένη σειρά τοποθέτησης.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Ετικέτες: 
ΟΛΜΕ

Σχόλια (17)

 
Stamos B.
22 Αυγ 2021 23:51

Stamos B
Μελετώντας πολύ προσεκτικά την καταγγελία της ΟΛΜΕ προς το Υπουργείο Παιδείας, σχετικά με την εγκύκλιος με αριθμό πρωτοκόλλου 100252/Ε2/12-08-2021, σε ότι αφορά την ολοκλήρωση όλων των υπηρεσιακών μεταβολών στα λειτουργικά κενά μέχρι την Παρασκευή 25/8/21, το συμπέρασμα που βγαίνει αβίαστα είναι ότι, οι άνθρωποι, σίγουρα δεν είναι μάχιμοι εκπαιδευτικοί και ως εκ τούτου δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα και τις ανάγκες των σχολείων. (Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να γνωρίζαμε πόσα χρόνια έχουν να μπουν στην τάξη).
Φαίνεται όμως ότι παλεύουν λυσσαλέα για να μην αλλάξει τίποτα στην εκπαίδευση, να παραμείνουν όλα ίδια, για να μπορούν να καταγγέλλουν ότι καθυστερούν οι υπηρεσιακές μεταβολές, με αποτέλεσμα να χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες, να ταλαιπωρούνται οι συνάδελφοι τους εκπαιδευτικοί και οι οικογένειες τους, για τους οποίους δήθεν κόπτονται και ότι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί .
Το χειρότερο όμως είναι ότι παραπληροφορούν, λένε ψέματα, προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν τσιτάτα συνθήματα περασμένων δεκαετιών περί εργασιακών δικαιωμάτων τα οποία πλέον δεν πιάνουν. Οι κοινωνία είναι υποψιασμένη και ως εκ τούτου απαιτεί όλο και περισσότερο πιεστικά, υψηλής ποιότητας εκπαίδευση για τα παιδιά τους.
Τι λοιπόν ισχυρίζεται η ΟΛΜΕ και τι πραγματικά συμβαίνει.
Απαιτεί η ΟΛΜΕ να αποσυρθεί άμεσα η παραπάνω εγκύκλιος, η οποία υπενθυμίζει την υποχρέωση των διοικητικών υπηρεσιών του Υπουργείου, δηλαδή τις Διευθύνσεις εκπαίδευσης ως προς το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των υπηρεσιακών μεταβολών και προτείνει να γίνει η κάλυψη των λειτουργικών κενών το Σεπτέμβριο, χρησιμοποιώντας τα παρακάτω αίολα επιχειρήματα .
Επιχείρημα 1. Η ΟΛΜΕ υποστηρίζει ότι η αδικαιολόγητα καθυστερημένη ανακοίνωση των αποσπάσεων από το ΥΠΑΙΘ, δηλαδή μετά τη λήξη του σχολικού έτους στις 30 Ιουνίου, οδήγησε στη μη ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών μέχρι την λήξη του σχολικού έτους. Θεωρεί ότι η ακατανόητη αυτή εγκύκλιος εγείρει πλείστα ερωτήματα και προκαλεί μεγάλη αναστάτωση στην ομαλή λειτουργία των σχολείων αλλά και στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών.
Απάντηση: Οι αποσπάσεις ανακοινώθηκαν 30/06/2021 και οι τελευταίες 09/07/2021, άρα ο ωφέλιμος διοικητικός χρόνος των δυο μηνών περίπου πρέπει να αξιοποιηθεί από την διοίκηση και όχι να περιμένουν την 1η Σεπτεμβρίου να ανοίξουν τα σχολεία, όταν ήταν κλειστά από 01/07/2021. Άποψη ξεπερασμένη και αναχρονιστική η οποία αναδεικνύει την κουλτούρα αδράνειας και στατικότατος που κυριαρχεί στην ΟΛΜΕ. Μεγάλο μέρος των προβλημάτων στην ομαλή λειτουργία των σχολείων προκύπτει από τις αχρείαστες καθυστερήσεις των υπηρεσιακών μεταβολών, δηλαδή στην μη αξιοποίηση του ωφέλιμου διοικητικού χρόνου.
Επιχείρημα 2. Αναρωτιέται η ΟΛΜΕ πώς είναι δυνατόν με κλειστά σχολεία και με εκπαιδευτικούς να βρίσκονται σε νόμιμη άδεια και χωρίς να μπορούν να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων ώστε να διαπιστώσουν και να δηλώσουν τα κενά και πλεονάσματα το Υπουργείο Παιδείας, να ζητά την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών;
Απάντηση: Η Συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για καθορισμό λειτουργικών κενών, συνιστά και σωστά κατά το έμπειρο κ Πλαταρό Ι., ανέκδοτο. Αυτό δεν γίνεται ποτέ, επειδή δεν προβλέπεται, επιπλέον η μη μάχιμη ΟΛΜΕ αγνοεί ή δεν θέλει να αποδεχτεί ότι αυτά τα ζητήματα πλέον έχουν λυθεί με το My school και κάθε διεύθυνση γνωρίζει κάθε στιγμή ακριβώς τις ανάγκες της.
Επιχείρημα 3. Επιπλέον συνεχίζουν με θράσος. Πώς είναι δυνατόν να εξαχθούν τα λειτουργικά κενά και πλεονάσματα και να αποσταλούν στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ) χωρίς να έχει οριστικοποιηθεί ο αριθμός των τμημάτων, όταν όπως λένε, είναι γνωστό ότι η ολοκλήρωση των διαδικασιών σχετικά με τις μετεγγραφές των μαθητών, τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη και τμήμα, τις επιλογές των κατευθύνσεων, τον χαρακτηρισμό των ολιγομελών τμημάτων πραγματοποιείται το Σεπτέμβριο.
Απάντηση: Αγνοούν δηλαδή στην ΟΛΜΕ ότι, τα κενά υπολογίζονται από το πόσα τμήματα θα λειτουργήσουν βάσει των εγγράφων του Ιουνίου και όχι των μετεγγραφών που μπορεί να γίνονται οποιοδήποτε στιγμή μέσα στο σχολικό έτος αν προκύψουν οι ανάλογες ανάγκες.
Επιχείρημα 4. Αναρωτιούνται; πώς είναι δυνατόν να καλούνται τα μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΔΕ) που βρίσκονται σε νόμιμη άδεια, χωρίς να γνωρίζουν τα πραγματικά κενά και πλεονάσματα να συνεδριάσουν προκειμένου να πραγματοποιήσουν χιλιάδες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών;
Απάντηση: Τα μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων αν δεν θέλουν τις επιπλέον διοικητικές υποχρεώσεις που απορρέουν από την συμμετοχή τους σε αυτά, έχουν την απόλυτη ελευθερία να επιλέξουν την μη συμμέτοχή τους και να συνεχίσουν ανενόχλητα τις διακοπές τους. Οι τοποθετήσεις για κάθε ΠΥΣΔΕ αφορούν μερικές δεκάδες εκπαιδευτικών και όχι χιλιάδες.
Επιχείρημα 5. Επίσης υποστηρίζουν πώς είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί η επιβαλλόμενη ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε νόμιμη άδεια προκειμένου να υποβάλουν αιτήσεις για τοποθέτηση;
Απάντηση: Τα σχολεία μια ημέρα την εβδομάδα είναι ανοικτά με προσωπικό ασφαλείας για κάθε ενδεχόμενο, επομένως και για την ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τις υπηρεσιακές μεταβολές. Οι εκπαιδευτικοί δεν απαλλάσσονται από την υποχρέωση να παρακολουθούν τις διαδικασίες.
Επιχείρημα 6. Τέλος καταλήγουν ότι η εγκύκλιος έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά επιβλαβών ενεργειών σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για πολλοστή φορά αποδεικνύει την ελλιπή γνώση της σχολικής πραγματικότητας που τη διακατέχει.
Απάντηση: Η μόνη επιβλαβής ενέργεια και απόδειξη της ελλιπής γνώσης της σχολικής πραγματικότητας που διακατέχει την ΟΛΜΕ είναι η απαίτηση να αποσυρθεί άμεσα η εγκύκλιος και να γίνει η κάλυψη των λειτουργικών κενών το Σεπτέμβριο.
Συμπερασματικά

Ναι είναι καλό να γίνονται έγκαιρα οι υπηρεσιακές μεταβολές και ίσως θα έπρεπε να γίνονται ακόμη νωρίτερα. Η εγκύκλιος του Υπουργείου έρχεται απλώς να υπενθύμιση τις υποχρεώσεις των Διευθύνσεων, οι οποίες σε ένα οργανωμένο κρότος όπου ο καθένας κάνει τη δουλειά του, ίσως και να μην χρειαζόταν καμία υπενθύμιση.
Οι λόγοι για τους οποίους πρέπει ν γίνονται έγκαιρα οι υπηρεσιακές μεταβολές είναι:
1. Ο σεβασμός στον εκπαιδευτικό και στην οικογενειακή του ώστε να μπορεί προγραμματίσει τις οικογενειακές και άλλες του υποχρεώσεις, και να προγραμματίσει την καθημερινότητά του.
2. Ο ορθός και έγκαιρος προγραμματισμός του ΥΠΑΙΘ εξασφαλίζει την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, με τον έγκαιρο προγραμματισμό της πρόσληψης αναπληρωτών και γενικότερα της ταχύτερης κάλυψης των οργανικών και λειτουργικών κενών.
Για τους ίδιους λόγους έγιναν και οι μόνιμοι διορισμοί 10 Αυγούστου και όχι 1 Σεπτεμβρίου όπως γινόταν παλιότερα.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Με εκτίμηση

Stamos B

 
Σοφαζου Π.
20 Αυγ 2021 22:41

Φοβούνται τη δουλειά τον Αύγουστο; Πως θα τρέξει ο Σεπτέμβρης; Άλλο πάλι!

 
@Νικος
20 Αυγ 2021 14:18

Κε Νίκο δουλεύεις στο Υπουργείο;
Ότι και να δημοσιοποιήσει είσαι υπέρ...

 
Σωτηρία
20 Αυγ 2021 14:16

Ναι είναι καλό αλλά αν είναι πάλι να κλείσουν τα σχολεία με τηλεκπαίδευση είναι δώρον-άδωρον

 
Παναγιώτης
19 Αυγ 2021 19:21

Επειδή και πέρυσι παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα με τις συνεδριάσεις των Συλλόγων και των ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ μήπως θα έπρεπε η άδεια των καθηγητών να τελειώνει 25 Αυγούστου ώστε να γίνεται καλύτερα και η προετοιμασία για την καινούργια σχολική χρονιά και να μην διαμαρτύρονται ΔΟΕ και ΟΛΜΕ;

 
Legend
19 Αυγ 2021 18:33

Δηλαδή η ολμε μας λέει ότι κακώς διορίστηκε τόσος κόσμος και πολύ καλώς βγήκε η εγκύκλιος για τους αναπληρωτές. Έπρεπε να περιμένουν την επιστροφή στα σχολεία! Είναι αστείοι! Αυτοκαταργηθείτε κύριοι να σηκώσει κεφάλι ο κλάδος. Κάθε σας ανακοίνωση ντροπή! Το υπουργείο κινείται πολύ σωστά. Πρώτη του Σεπτέμβρη πρέπει να είναι καλυμμένες όσο το δυνατόν περισσότερα κενά.

 
Αθανασία
19 Αυγ 2021 13:43

Στο εξωτερικό όλες οι εκδηλώσεις (εορταστικές, αθλητικές, περιβαλλοντικές κλπ) γίνονται εκτός του ωραρίου διδασκαλίας απόγευμα ή και Σάββατο, Κυριακή.

Εδω προσπαθούμε να τα κάνουμε όλα πρωϊ κατασπαράζοντας τις ώρες διδασκαλίας.

Άρα κε νίκο τι τρώγεσαι; και οι καθηγητές 1η Σεπτέμβρη να είναι και 1η Οκτώβρη να είναι ίδιες ώρες μάθημα θα γίνουν

 
@Νικος
19 Αυγ 2021 13:25

κάθε χρόνο τα σχολεία λέμε να είναι έτοιμα 1η Σεπτέμβρη, αρχίζουν 13-15 αντί 1η και πάμε χαλαρά με αγιασμό και προσωρινό μειωμένο πρόγραμμα για κανένα μήνα μέχρι να τοποθετηθούν όλοι οι αναπληρωτές και να υπολογιστούν τα κενά ανά μάθημα μετά την έναρξη.

μετά αρχίζουμε, σχολικές καταλήψεις, σχολικές εκδρομές, εκπαιδευτικες εκδρομές, εκκλησιασμούς παρασκευές χριστούγεννα, Πάσχα, ημέρα γυμναστικής, ημέρα δάσους, ημέρα γιαλού, ημέρα κατά της βίας, ημέρα ποδηλάτου, σχολικές αργίες, τοπικές αργίες πολιούχων, ημέρα τροχονόμου, εκλογές μαθητών, εκλογές καθηγητών, σύλλογοι καθηγητών, ενημέρωση από αιρετούς, ημέρα βαθμολογιών, τηλεκπαιδεύσεις, σχολικοί αγώνες, ψήσιμο τσικνοπέμπτη, παρασκευή αποκριών πάρτυ στα σχολεία, μετά το Πάσχα η Γ Λυκείου εξαφανίζεται από το σχολείο...

Άρα όπως λειτουργεί το ελληνικό σχολείο νομοτελειακά χάνονται εκατοντάδες ώρες διδασκαλίας μέσα στο χρόνο....
Τέτοια αβάντα στο Υπουργείο που 1η Σεπτέμβρη θα είναι όλοι τι την θές; αφού αυτό δεν σημαίνει περισσότερες ώρες διδασκαλίας..το σχολείο όπως λειτουργεί θα βρεί τρόπο να χαθούν πιό πολλές

 
Δον Κιχώτης
19 Αυγ 2021 12:36

Ένας Πιερρακάκης ή έστω ένας Μπένος, βρε παιδιά, να βάλει έναν δυναμίτη στο παλιό διοικητικό σύστημα της ΠΕ και της ΔΕ και να χτίσει επιτέλους ένα νέο, απλό και γρήγορο! Σαράντα χρόνια μας έχετε πρήξει πατόκορφα!

 
Εκπαιδευτικός
19 Αυγ 2021 11:45

@ Νίκος
Αγαπητέ Νίκο φυσικά και πρεπει να ειναι ολοι στη θεση τους 1 Σεπτέμβρη....αυτό που γράφει και είτε δεν το διάβασες είτε δεν το κατάλαβες, ειναι ότι οταν έπρεπε το ΥΠΑΙΘ να τηρήσει τα χροναδιαγραμματα με τις αποσπασεις δεν το έκανε και τωρα βγαζει στη σεντρα και εκθετει ολους τους αλλους οτι πρεπει να τα κανουν εγκαιρα....απλα και κατανοητα ....για να ζητας τα αυτονοητα πρεπει να τα τηρείς εσυ πρώτα

 
Πλατάρος Γιάννης
19 Αυγ 2021 11:28

Τα κενά, υπολογίζονται από το πόσα τμήματα θα λειτουργήσουν βάσει εγγράφων. Συνεδρίαση συλλόγου για καθορισμό κενών, συνιστά ανέκδοτο.
Αυτό το φαινόμενο του να μην θέλει η ΟΛΜΕ εγκαίρως υπηρεσιακές μεταβολές, έχει σχέση με τις εποχές. Είναι ένα πανελλήνιο υπογειο αδηλο αίτημα όλων των εκπαιδευτικών που εμπλέκονται σε μεταβολές να πάμε πιο αργά, διότι εμπλέκονται και με άλλες μεταβολές παιδιών λχ που θα σπουδάσουν, που θα μετεγγραφουν, αν θα μετατεθεί ο/η σύζυγος, κτλ Όλα αυτά πρέπει να πάνε "από Οκτώβριο"
Το παραπάνω επεξηγηματικο της τάσης, δεν το έχετε ξανακούσει μάλλον, αλλά ισχύει διαχρονικως, γι αυτο και οριστικοποιουμε πρόγραμμα ωρολόγιο μετά τις 20 Οκτωβρίου στην καλύτερη περίπτωση. Αυτό το πανάρχαιο περιοδικό φαινόμενο "πως θα ανοίξουν τα σχολεία φέτος" δεν έχει αυτοματοποιηθει από πολλούς λόγους, που δεν υπόκεινται σε προγραμματισμό, λόγω αλληλοσυγκρουομενων τάσεων υπουργείου και συναδέλφων. Οι ανακλήσεις αποσπάσεων κάθε χρόνο δείχνουν την ανατροπή οικογενειακων προγραμματισμων για πλειάδα λόγων. Όλα πρει α γίνουν πιο αργά από την μία, όλα πιο γρήγορα για το δημόσιο συμφέρον απ την άλλη...
Ο προσεκτικός αναγνώστης της ανακοίνωσης της ΟΛΜΕ αν δεν έχει πολλά χρόνια στην πλάτη και να θυμάται την καθεχρονις διαμάχη του τύπου "κάντε τα πιο γρήγορα... αργότερα" , δεν βγάζει άκρη.

 
Τι άλλο θα ακούσουμε ;
19 Αυγ 2021 10:49

Άλλο πάλι και τούτο! Τι νόημα έχει η ΟΛΜΕ; Για τέτοιες παρεμβάσεις;

 
Νίκος
19 Αυγ 2021 06:22

Σωστά πράττει το υπουργείο για να είναι όλοι στη θέση τους με το ξεκίνημα. Αν πάνε αργά όταν τελειώσει το καλοκαίρι θα το κατηγορούσατε ότι καθυστερούν. Δε σας καταλαβαίνουμε λοιπόν!

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
18 Αυγ 2021 22:32

Ως συνήθως, όλα γίνονται βεβιασμένα και πρόχειρα, παραβιάζοντας εργασιακά δικαιώματα εν καιρώ θερινής άδειας, πράγματα πολύ σοβαρά, για να τα προσπερνάμε τόσο επιπόλαια, ώστε να επιδοκιμάζουμε κιόλας από πάνω τις αυθαίρετες ενέργειες του υπουργείου! Φυσικά όλα γίνονται για το θεαθήναι και δεν πρόκειται τίποτε να είναι έτοιμο με την έναρξη των μαθημάτων, γιατί απλούστατα παραμένουν ακόμη πολλές εκκρεμότητες με τις εγγραφές και μετεγγραφές των μαθητών, πράγμα που αυτόματα καθιστά τις όποιες καλοκαιρινές αποφάσεις αναγκαστικά μη εφαρμοστέες.

 
ert
18 Αυγ 2021 18:38

Μα καλά, ΕΝΑΣ δεν το ξέρει από κει μέσα ότι τα ΠΥΣΔΕ μπορούν πανεύκολα να υπολογίσουν κενά χωρίς να συνεδριάσει κανένας σύλλογος για αναθέσεις; Έλεος με το δούλεμα.

 
nikos
18 Αυγ 2021 18:23

Καλά κάνει το Υπουργείο.
Έτσι έπρεπε να γίνεται. Από την 1η Σεπτέμβρη να είναι όλα έτοιμα και όχι να χάνεται χρόνος τον Σεπτέμβριο.

 
ΠΟΛΙΤΗΣ
18 Αυγ 2021 18:19

Μακάρι η 25/8 να ήταν Παρασκευή. Ατυχώς είναι Τετάρτη.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ