Καταργούνται 15 Δημοτικά και 34 Νηπιαγωγεία- Συγχωνεύονται 6 Δημοτικά και 12 Νηπιαγωγεία

Ιδρύονται 3 Δημοτικά και 11 Νηπιαγωγεία

22/08/2021

Άκουσε το άρθρο

Απόφαση κατάργησης, συγχώνευσης, υποβιβασμού, προαγωγής και ίδρυσης Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων, προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Οι καταργήσεις σχολικών μονάδων αφορούν Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρο, Θεσσαλία, Κρήτη, Πελοπόννησο και Στερεά Ελλάδα.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΌΦΑΣΗ

Ειδικότερα:

  • Ιδρύονται 3 Δημοτικά και 11 Νηπιαγωγεία
  • Καταργούνται  15 Δημοτικά και 34 Νηπιαγωγεία
  • Συγχωνεύονται 6 Δημοτικά και 12 Νηπιαγωγεία
  • Υποβιβάζονται 66 Δημοτικά και 9  Νηπιαγωγεία
  • Προάγονται 28 Δημοτικά και 9 Νηπιαγωγεία

Σχόλια (12)

Σχολείο ως προέκταση της εστίας
|

Στην Αγγλία και την Ευρώπη τα Δημοτικά Σχολεία σίγουρα δε λειτουργούν με πάνω από 20 μαθητές ανά τμήμα - και σίγουρα όχι στις καλές περιοχές, στις οποίες οι τιμές των ακινήτων είναι στα ύψη ακριβώς επειδή οι οικογένειες σε όλον τον κόσμο επενδύουν στο μέλλον των παιδιών τους.

Η εκπαίδευση ξεκινάει από το σπίτι, το Σχολείο είναι προέκταση του.

@ ΠΕ04
23 Αυγ 2021 16:16

Οι Νόμοι αλλάζουν πιο γρήγορα από την κοινωνία.

Νόμος 1566/1985 - ΦΕΚ 167/Α/30-9-1985

Η οργανικότητα των δημοτικών σχολείων προσδιορίζεται από την αναλογία είκοσι πέντε (25) μαθητών προς ένα (1) δάσκαλο για τα μονοθέσια και διθέσια και για τα λοιπά τριάντα (30) μαθητών προς ένα ( 1 ) δάσκαλο, ως εξής:

Μαθητές - Δάσκαλοι - Οργανικότητα
10 έως 25 - 1 - Μονοθέσιο
26 έως 50 - 2 - Διθέσιο
51 έως 90 - 3 - Τριθέσιο

ΠΕ04
|

Νόμος 1566/1985 - ΦΕΚ 167/Α/30-9-1985

Η οργανικότητα των δημοτικών σχολείων προσδιορίζεται από την αναλογία είκοσι πέντε (25) μαθητών προς ένα (1) δάσκαλο για τα μονοθέσια και διθέσια και για τα λοιπά τριάντα (30) μαθητών προς ένα ( 1 ) δάσκαλο, ως εξής:
Μαθητές - Δάσκαλοι - Οργανικότητα
10 έως 25 - 1 - Μονοθέσιο
26 έως 50 - 2 - Διθέσιο
51 έως 90 - 3 - Τριθέσιο
91 έως 120 - 4 - Τετραθέσιο
121 έως 150 - 5 - Πενταθέσιο
151 έως 180 - 6 - Εξαθέσιο
181 έως 210 - 7 - Επταθέσιο
211 έως 240 - 8 - Οκταθέσιο
241 έως 270 - 9 - Εννεαθέσιο
271 έως 300 - 10 - Δεκαθέσιο
301 έως 330 - 11 - Ενδεκαθέσιο
331 έως 360 - 12 - Δωδεκαθέσιο

Για να μην γράφονται δεξιές αρλουμπες...

Δον Κιχώτης
|

«Τα τελευταία σαράντα χρόνια»...
Άλλο ένα κατόρθωμα της «Αλλαγής»!
Αντί να στηρίξει τον πρωτογενή τομέα, την ύπαιθρο χώρα, άνοιξε τις πύλες και τα παράθυρα του δημόσιου τομέα, στενού και ευρύτερου... και ίδρυσε αμέτρητες σχολές ΤΕ και ΠΕ. Ποιος θα έμενε στο χωριό;
Ιδού λοιπόν το μέγα έργο:
Όλη η Ελλάδα σε δέκα πόλεις!...
....

« Ο ήλιος ο πράσινος, ο ήλιος π’ ανατέλλει
μας οδηγεί
εμπρός στον αγώνα...»

@Ιωάννης Κ.
|

χωρις συνεπιμέλεια τεκνων ισότητα γονέων οι γεννήσεις θα μιεώνονται ακόμα περισσότερο..

Πειραματικά Σχολεία Οικοτροφων στην Ελλάδα
|

Σχολεία Β'θμιας σε ακριτικές ορεινές και νησιωτικές περιοχές πρέπει να μετασχηματιστούν: Είναι υποκριτικό να συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε ότι με το να λειτουργεί ένα Λύκειο, για παράδειγμα στον Εύδηλο Ικαρίας, προσφέρουμε ΔΙΚΑΙΑ ευκαιρία σε όλα τα παιδιά που δίνουν κάθε χρόνο Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Δημοτικά και Νηπιαγωγεία πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν μέχρι τέλους - φυσικά, εξαρτάται από το πόσο υγιείς είναι οι κοινότητες που τα υποστηρίζουν. Αυτό είναι άλλη συζήτηση, δεν μπορεί το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει τον ρόλο του ΥπουργείοΥ Ανάπτυξης ή Μεταφορών ή Ναυτιλίας.

Αναφορικά με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τεράστιο λάθος η διασπορά ΑΕΙ και η έλλειψη σύνδεσης των Πανεπιστημίων με τα ΙΕΚ. Ακόμη και το 2021, με νέα κυβέρνηση, πέρασαν 24 μήνες και ασχολούμαστε με μικροπολιτική και διορισμούς στελεχών...

https://www.esos.gr/arthra/74179/yppaideias-o-palios-den-apotelei-kriti…

https://www.esos.gr/arthra/74180/meta-tis-15-oktovrioy-tha-einai-etoimi…

Θύμιος
|

Εγώ περιμένω να δω συγχωνεύσεις σχολείων στις πόλεις. Εϊναι αστείο στην ίδια αυλή και στο ίδιο κτίριο να συστεγάζονται 2 και 3 εξαθέσια σχολεία, αντί για ένα με περισσότερες θέσεις.

Άστρα μη με μαλώνετε (Λιδάκης)
|

Μα ο Μητσοτάκης δεν διεμήνυε και υπόσχονταν ότι θα το έλυνε το δημογραφικό? Εγώ γι' αυτό τον ψήφισα....
"οι φωτιές, οι εξετάσεις ή το οτιδήποτε άλλο" ΔΕΝ "είναι στην επικαιρότητα λόγω συγκυρίας". Δεν μπορεί να είναι ανάδρομος ο Ερμής τρία συνεχόμενα χρόνια. Άλλο "αστέρι" φταίει....

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Τα σχολεια αυτά Ν/Γ, Δημοτικά, Γυμνάσια κλπ αν κρίνω από τη δική μου περιφέρεια αφορούν σχολικές μονάδες κλειστές την τελευταία δεκαετία και όχι φετινές μεταβολές. Το θέμα είναι δηλ περισσότερο τυπικό, το ουσιαστικό παραμένει η καταλυτική συρρίκνωση του μαθητικού πληθυσμού και της υπογεννητικότητας τα τελευταία 40 τουλάχιστον χρόνια, που θα έπρεπε ως χώρα να μας είχε απασχολήσει ΧΘΕΣ.

Ιωάννης Κ.
|

Η υπογεννητικότητα θα ρημάξει κυριολεκτικά την χρεωκοπημένη Ελλάδα. Αλλά γι' αυτό δεν μιλάει κανείς, δε νοιάζεται κανείς. Σαν να αποφασίσαμε μοιρολατρικά να εξαφανιστούμε. Έχουμε βέβαια μία πολιτική ελίτ που σχεδόν σύσσωμη το έχει αποφασίσει πως ο μισός πληθυσμός της χώρας σε 2-3 δεκαετίες θα είναι μουσουλμανικός. Αλλά και πάλι ποιος νοιάζεται; Ο "σοφός" ελληνικός λαός περί άλλων τυρβάζει. Μήπως νοιάζεται για τα παιδιά του, τις νέες γενιές;

Δημογραφικό πρόβλημα 2040
|

Το τραγικό είναι πως αυτό θα έπρεπε να είναι ΠΡΩΤΗ είδηση, και όχι οι φωτιές, οι εξετάσεις ή το οτιδήποτε άλλο είναι στην επικαιρότητα λογω συγκυρίας.

Δον Κιχώτης
|

Όλο το κτίριο, μαζί με την αυλή του, να δείξετε κύριε Διευθυντά.
Σ' αυτά τα μονοθέσια σχολεία μάθαμε τα πρώτα μας γράμματα από δασκάλους ήρωες κι από βιβλία που ανταλλάσσαμε μεταξύ μας. Μια φορά έφερε ο πρόεδρος της κοινότητας μερικές εφημερίδες και τις έδωσε του δασκάλου για να τις μοιράσει στους μεγάλους. Στο σχόλασμα τις άφησε ο δάσκαλος στο μπεντένι που υπήρχε δεξιά της εξώθυρας για να παίρνει ο καθένας την εφημερίδα του. Δεν έφταναν όμως και πλακωθήκαμε στο ξύλο! Τότε δεν υπήρχαν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αλλά και να υπήρχαν... λεφτά δεν είχαμε. Είχαμε δυο μεγάλες αλάνες και τις σπηλιές του μεγάλου βουνού, όπου εκεί οι μικροί δεν πήγαιναν γιατί «φαντάζει!». Έτσι μας έλεγαν.
Στο Γυμνάσιο, πέντε χιλιόμετρα μακριά, πηγαίναμε με τα πόδια και τις νύχτες ξενύχταγαν οι μεγάλοι, με το φως του λύχνου, για να λύσουν τις δύσκολες ασκήσεις που είχε δώσει ο μαθηματικός...

ΕκπαιδευτικόςΧ
|

Όπου πρέπει να κλείσουν ας κλείσουν. Σχολεία με μικρό διψήφιο αριθμό μαθητών (εξαιρούνται νησιά) δεν προσφέρουν τίποτε σε κανέναν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ