Τα 50 τμήματα που “έκαψε” η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής- Εχουν από 0 έως 30 εισακτέους, όσο μια τάξη Λυκείου από την κατηγορία ΓΕΛ

Δείτε τους πίνακες ανά Πανεπιστήμιο- Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής ανά τμήμα

27/08/2021

Ενημερώθηκε: 30/08/2021, 12:47

Άκουσε το άρθρο

Συνολικά πενήντα είναι τα τμήματα στα οποία εισήχθησαν σε  τμήματα από  0 έως 30 υποψήφιοι των ΓΕΛ, ενώ οι διαθέσιμες θέσεις ήταν πολλαπλάσιες από 60 έως και 400 ανά τμήμα, επιβεβαιώνοντας πλήρως το αοκλειστικό ρεπορτάζ του esos στις 16 Αυγούστου (Διαβάστε εδώ)

Στα τμήματα αυτά θα προστεθεί κι ένας μικρός αριθμός από άλλες κατηγορίες υποψηφίων , όπως ΕΠΑΛ, 10% κλπ, τον οποίο παραθέτουμε συμπληρωματικά στους πινακες που ακολουθούν (Για παράδειγμα το τμήμα Αεροδιστημιακής του ΕΚΠΑ στους 26 επιτυχόντες προστίθενται άλλοι 5 από το 10% και 18 από ΕΠΑΛ) (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΩΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ).

Τα τμήματα αυτά υπέστησαν “καθίζηση” στον αριθμό των επιτυχόντων λόγω της εφαρμογής από φέτος της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

Από τα 50 τμήματα αυτά τμήματα τα 23   έχουν από 0 έως 10 εισακτέους από ΓΕΛ.Χαρακτηριστικά  έχουν μηδέν επιτυχόντες από ΓΕΛ  τα τμήματα  Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Ξάνθης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και Δασολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου.

Τι θα γίνουν τα τμήματα αυτά;

Τους επόμενους μήνες οι προσπάθειες θα εστιάσουν στην αναδιαμόρφωση του ακαδημαϊκού χάρτη σε συνέχεια των προηγούμενων πρωτοβουλιών.

Τα αποτελέσματα της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής είναι ένα από τα κριτήρια που θα ληφθούν υπόψιν, μαζί με τις προτάσεις των ΑΕΙ για τον εξορθολογισμό τους καθώς και τις προτάσεις της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης σε συνάρτηση πάντοτε με τις ανάγκες στην αγορά εργασίας

Δείτε στους πίνακες ,ανά Πανεπιστήμιο, που ακολουθούν ( σε παρένθεση η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής):

ΑΠΘ

  1. ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)         105 θέσεις          17    ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,38 και Ειδικό Μάθημα 13,95)
  2. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     80 θέσεις         21 επιτυχόντες  + 19 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφών  με επιπλέον αριθμό θέσεων  (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 11,98)
  3. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) - ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ     97 θέσεις     13 επιτυχόντες +  20 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 8,94)
  4. ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     .     94 θέσεις     20 επιτυχόντες + 1 επιτυχ. από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,36 και Ειδικό Μάθημα 11,04)

ΑΣΠΑΙΤΕ

  1.   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ          85 θέσεις     11 επιτυχόντες + 34 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )
  2.   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ          102 θέσεις     4 επιτυχόντες + 36 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  3.  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ         86 θέσεις     12 επιτυχόντες +  33 εισακτέοι  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων!( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 10,18)
  4.  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     89 θέσεις     8 επιτυχόντες +  30 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων  ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 10,18)

ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

  1. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ)     60 θέσεις   28 επιτυχόντες + 15 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 12,41)
  2. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)     117 θέσεις    21 επιτυχόντες + 29 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων
  3. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ)  +  29 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 12,46)
  4. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΜΦΙΣΣΑ)     206  θέσεις   5 επιτυχόντες + 26 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 8,27)

ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

  1. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΔΡΑΜΑ)          196  θέσεις  24 επιτυχόντες + 42 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )
  2. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΔΡΑΜΑ)    159  θέσεις  0 επιτυχόντες +  27 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  3. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ)            119  θέσεις  1 επιτυχόντες + 29 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  4. ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ)        102  θέσεις  1 επιτυχών + 25 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων
  5. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ)    94  θέσεις  23 επιτυχόντες + 20  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )
  6. ΦΥΣΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ)        201  θέσεις  11 επιτυχόντες + 19 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)

ΔΗΜΟΚΡΊΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

  1. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ)    293  θέσεις  17 επιτυχόντες  + 58  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )
  2. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ)        108 θέσεις   0 επιτυχόντες  + 13 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 14,45 και Ειδικό Μάθημα 15,43)
  3. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) 220   θέσεις  7 επιτυχόντες + 30 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )

ΕΚΠΑ

  1. ΑΕΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ)  81  θέσεις  26 επιτυχόντες +22 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 10,78)

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

  1. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)    194  θέσεις  16 επιτυχόντες  + 35 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 8,27)

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΣΙΤΗΜΙΟ

  1. ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    100  θέσεις  21 επιτυχόντες + 25 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 8,94 )
  2. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ)  222  θέσεις  26 επιτυχόντες + 41 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )
  3. ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)         178  θέσεις  22 επιτυχόντες +13  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 10,06)
  4. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ)        154 θέσεις   5 επιτυχόντες + 29 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

  1. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΛΗΜΝΟΣ)    164 θέσεις   9 επιτυχόντες +36 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )
  2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ)    305  θέσεις  6 επιτυχόντες + 4 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  3. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)    151 θέσεις   5 επιτυχόντες + 20 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

  1. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΝΟΥ, ΑΜΠΕΛΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ)    108  θέσεις  30 επιτυχόντες + 24 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 11.98)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

  1. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΦΛΩΡΙΝΑ)    299   θέσεις 12 επιτυχόντες +49  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58 )
  2. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ)    401   θέσεις 30 επιτυχόντες +66  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 8,27)
  3. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)        144 θέσεις   6 επιτυχόντες + 6 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  4. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)        185 θέσεις   3 επιτυχόντες +15  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  5. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΓΡΕΒΕΝΑ)    401 θέσεις   11 επιτυχόντες +69  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 8,27)
  6. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ)    310  θέσεις  2 επιτυχόντες + 33 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής8,27)
  7. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ)    316  θέσεις  30 επιτυχόντες +41 επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 8,27)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

  1. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ)    166  θέσεις  14 επιτυχόντες +32  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  2. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ)    108  θέσεις  +28  επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  3. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΒΟΛΟΣ)    88  θέσεις  30 επιτυχόντες +14  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  4. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΛΑΡΙΣΑ)        113  θέσεις  6 επιτυχόντες +9  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  5. ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ)    132 θέσεις   3 επιτυχόντες +25  επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  6. ΦΥΣΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ)        97  θέσεις  18 επιτυχόντες +13  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

  1. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΑΡΤΑ)        180 θέσεις   17 επιτυχόντες  +34  επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

  1. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)     113  θέσεις  9 επιτυχόντες +18  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ  158 θέσεις  20 επιτυχόντες +6  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 10,78)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

  1. ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)         178    θέσεις 11 επιτυχόντες  +25 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων
  2. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) 122    θέσεις 24 επιτυχόντες  +25 επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων
  3. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ)        223 θέσεις   3 επιτυχόντες +30  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 10,18)
  4. ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ)    178  θέσεις  2 επιτυχόντες +25  επιτυχόντεςαπό άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)
  5. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΑΓΡΙΝΙΟ)        157  θέσεις  4 επιτυχόντες +17  επιτυχόντες από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,82)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ  

  1. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ)        192  θέσεις  30 επιτυχόντες  +15  επιτυχόντες  από άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

  1. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΧΑΝΙΑ)    118  θέσεις  20 επιτυχόντες +25 επιτυχόντεςαπό άλλες κατηγορίες υποψηφίων  με επιπλέον αριθμό θέσεων( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 9,58)

Σχόλια (60)

Βάση Εισαγωγής
|

Άραγε πόσοι μαθητές θα έπιαναν τη βάση εισαγωγής χωρίς φροντιστήριο;
Ναι στη βάση αλλά με θέματα πανελληνίων που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Μάρκος
|

Δεν τα έκαψε η ΕΒΕ αλλά η χαμηλή βαθμολογία υποψηφίων. Τι χρειάζονται τόσα πολλά; Ποιος τα συντηρεί;

@Πειραματικός
|

Δεν εννοώ τίποτα παραπάνω από τη διαπίστωση που έγραψα. Σε όλες τις προηγμένες χώρες του κόσμου υπάρχουν καλά και λιγότερο καλά πανεπιστήμια όπως και υπάρχουν και καλοί και λιγότερο καλοί σπουδαστές. Η ισοδυναμία είναι ελληνική πατέντα για το δημόσιο.

Γενικός Γραμματέας
|

Οι ευθύνες της ηγεσίας του υπουργείου είναι τεράστιες για το μπάχαλο με την ελάχιστη βάση εισαγωγής και τις κενές θέσεις. Απίστευτο κενό σχεδιασμού και απέλπιδες προσπάθειες μετακύλισης ευθυνών. Ούτε στην τελευταία μπανανία.

Πειραματικός
|

@@ΚΑΡΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ 2750 ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ Αγαπητό μέλος ΔΕΠ υψηλόβαθμου τμήματος, εννοείτε ότι ένας φοιτητής θα τα καταφέρει στα μαθηματικά της επαρχίας αλλά θα αποτύχει στα μαθηματικά κεντρικού πανεπιστημίου; Σε αυτή την περίπτωση μήπως να αναθεωρήσουμε και την ισοδυναμία των πτυχίων; Αφού στο τέλος όλοι οι πτυχιούχοι διεκδικούν τις ίδιες θέσεις ανεξάρτητα από την βάση που είχε η σχολή τους!

Και πόσοι θα εγγραφούν?
|

Υπόψη ότι κάθε χρόνο σημαντικός αριθμός επιτυχόντων σε τμήματα χαμηλής ζήτησης δεν εγγράφεται καν ή εγγράφεται άπαξ και δεν παρακολουθεί ποτέ. Τώρα αν ένα τμήμα έχει 60 ή 40 εισακτέους δεν τολμώ να σκεφτώ πόσοι θα μπουν στον κόπο να εγγραφούν καν

@ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ
|

Μήπως έχουμε περισσότερες απ ότι χρειαζόμαστε;

MIK
|

Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται με τα τμήματα Μαθηματικών. Ξεφυτρώνουν το ένα μετά το άλλο. 2000 θέσεις φοιτητών! Τι τους κάνουμε όλους αυτούς; Διδάσκοντες για νέους μαθηματικούς σε φροντιστήρια; Αυτή είναι παραγωγική δουλεια; Βγάζω νέους μαθηματικούς για να βγάζουν νέους μαθηματικούς; Δεν συζητάω για κάτι απίθανα τμήματα με τίτλους "μεταπτυχιακού χαρακτήρα". Παλιά ρωτάγανε έναν φοιτητή τι σπουδάζει και απαντούσε μονολεκτικά: φιλολογία, νομική, χημεία, αρχιτεκτονική. Τώρα πρέπει να λέει ολόκληρα κατεβατά!

@ΚΑΡΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ 2750 ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ
|

Ως ΔΕΠ σε σχολή με 17000+ μόρια θα διαφωνήσω μαζί σας. Έχουμε τεράστια προβλήματα με φοιτητές από μεταγραφή. Τα παιδιά αυτά δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα που είναι πολύ δύσκολα γι αυτά (ειδικά μαθήματα με πολλά μαθηματικά) και καταλήγουν να παρατάνε ουσιαστικά τη σχολή (στην καλύτερη περίπτωση). Η ιστορία με τις μεταγραφές είναι στρεβλή: αν υπάρχει οικονομικός λόγος να παρέχεται οικονομική βοήθεια από το υπουργείο και όχι να αλλάζει πανεπιστήμιο ένας φοιτητής. Αυτό θα βοηθήσει να μείνουν και πολλοί φοιτητές στην επαρχία και να μην κλείσουν καλά τμήματα εκεί.

Πραγματικά προβλήματα
|

Δεν μπορεί να συντηρούμε Πανεπιστήμια σε νησιά ή χωριά μονο και μόνο για τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και τα φαγάδικα! Όσα τμήματα και να κλείσουν σε Αττική, Πάτρα ή Θεσσαλονίκη κανείς δε θα μετακινηθεί για σπουδές στη Λέσβο ή τη Λήμνο.

Επιτέλους, λίγη σοβαρότητα: Τα παιδιά να σπουδάσουν σωστά για 3-4 χρόνια και κατόπιν το Υπουργείο Ανάπτυξης ή το Υπουργείο Γεωργίας να φροντίσουν για την περιφέρεια.

Όλοι αυτοί που τόσο κόπτονται για τις ακριτικές περιοχές, θα πήγαιναν να ζήσουν τον Ιανουάριο στην Κάσο ή την Κάρπαθο ή το Καστελόριζο; Ή την Φολέγανδρο και τη Μήλο και τα Κουφονήσια (Κυκλάδες); Ή μήπως είναι δημόσιοι υπάλληλοι και φοβούνται για τους εαυτούς τους;

Εύκολο να μιλούν όσοι ζουν σε νησιά με αεροδρόμιο και έχουν μόνιμη εργασία.

ΠΡΟΣ : Αρχιτεκτονική ΔΠΘ (Ξάνθη)27 Αυγ 2021 22:47
|

ΟΡΘΉ ΕΠΑΝΆΛΗΨΗ ΣΧΟΛΙΟΥ 28 Αυγ 2021 11:46
Διαφαινόταν η εξέλιξη αυτή ήδη από τις κατατακτήριες που διεξήχθησαν τέλη Μαΐου στο εν λόγω Τμήμα. Προσήλθαν 3 ( !! ) υποψήφιοι, πέρασε ο ένας και ο δεύτερος "κόπηκε" με 29,9 συνολικό άθροισμα μονάδων (30 ήταν η βάση).

ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|

Η ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΣ ΠΗΡΕ 58 ΠΑΙΔΙΑ....ΕΙΧΕ 170 ΘΕΣΕΙΣ....ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ....Ο.ΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΝΟΥΝ.....ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΣΧΕΤΟΣ
|

Διαβάζω συχνά εδώ ότι πρέπει να γίνει εξορθολογισμός Τμημάτων και να κλείσουν κάποια. Δε θα διαφωνήσω εντελώς, αλλά μη ξεχνάτε και τα εξής τα οποία πρέπει να λάβουμε όλοι υπόψη: 1) Άλλο πράγμα σπουδάζω κι άλλο εργάζομαι. Ποιος σας είπε ότι όποιος θέλει να σπουδάσει, το κάνει αποκλειστικά και μόνο για επαγγελματική αποκατάσταση; Μπορεί να θέλει απλά να μορφωθεί, να σπουδάσει ένα αντικείμενο που τον ενδιαφέρει και να ακολουθήσει μετά οποιαδήποτε άλλη επαγγελματική σταδιοδρομία, συναφή ή μη. Γιατί συγχέεται πάντα στο μυαλό σας το δικαίωμα στη μόρφωση με το δικαίωμα στην εργασία; Δηλ. π.χ. ο ελληνικός λαός πληρώνει τον φοιτητή Νομικής για να γίνει μόνο δικηγόρος ή νομικός σύμβουλος κάπου; Δεν μπορεί να πάει να γίνει ηθοποιός (Λαζόπουλος) ή δημοσιογράφος (Χατζηνικολάου);;; Αυτά μόνο η Κεραμέως τα σκέφτεται, για να περάσει το παραμύθι της επαγγελματικής αποκατάστασης. 2) Κάποια Τμήματα (Θράκης, Αιγαίου) κι άλλα Περιφερειακά, οφείλουμε να υπάρχουν για Εθνικούς Λόγους. Εάν θέλουμε να κλείσουμε Τμήματα, ας κλείσουμε τα Κεντρικά!!! Να κάνουμε και λίγο αποκέντρωση. Ελλάδα δεν είναι μόνον η Αθήνα. 3) Χρειάζεται αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών, ώστε να προσφέρουν οι σχολές ποιοτικότερη εκπαίδευση, που να ανταποκρίνεται στα σύγχρονα δεδομένα. Τώρα που κάηκε η μισή Ελλάδα, να δούμε εάν θα χρειαστείτε το Τμήμα Δασολογίας ή Δασοπονίας; (αναφέρομαι σε αυτούς που γράφουν ότι είναι άχρηστα αυτά τα τμήματα). Άρα, πρέπει να υπάρχει ποικιλία Ανώτατης Εκπ/σης, αλλά να είναι σύγχρονη, αναβαθμισμένη και ελκυστική (σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα). Οπότε κατόπιν θα είναι και επαγγελματικά ελκυστική...!

ΚΑΡΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ 2750 ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ
|

Πρέπει να τελειώνουμε με αυτή τη μπούρδα. Δεν μπορούν οικογένειες μισθωτών να στηρίζουν 3 νοικοκυριά. Δεν έχουμε όλοι λεφτά για το Γέηλ!!!!!!!

Ιωάννης Κ.
|

Η στοχοποίηση αφορά μόνιμα τα περιφερειακά Πανεπιστήμια και ποτέ τα μεγάλα του κέντρου. Η περίφημη αναδιάρθρωση θα αρκεστεί στα εύκολα θύματα εκεί που το πολιτικό κόστος θα είναι το ελάχιστο. Η Αθήνα έχει 6 Πανεπιστήμια (ΕΚΠΑ, Μετσόβειο, Χαροκόπειο, ΟΠΑ, Πειραιώς, Δυτικής Αττικής), η Κρήτη έχει 3 Πανεπιστήμια και κανείς δεν τολμά να προτείνει την ελάχιστη συγχώνευση σε αυτά. Ας θυμηθούμε όταν έγινε η κατάργηση των ΤΕΙ, ποια ήταν τα μόνα ΤΕΙ που η ΝΔ ψήφισε θετικά για την μετεξέλιξή τους σε Πανεπιστήμια: Το ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά σε ΠΑΔΑ και το ΤΕΙ Κρήτης σε Μεσογειακό Παν. Κρήτης. Προφανώς για πολιτικούς λόγους. Σε όλα τα άλλα καταψήφισε. Η αναδιάρθρωση θα είναι αποτυχημένη γιατί θα κάνει τα στραβά μάτια στα Πανεπιστήμια των πατρικίων, ενώ στα Πανεπιστήμια των πληβείων θα κάνουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι, όπως έκανε και ο Γαβρόγλου.

Αρχιτεκτονική ΔΠΘ (Ξάνθη)27 Αυγ 2021 22:47
|

Διαφαινόταν η εξέλιξη αυτή ήδη από τις κατατακτήριες που διεξήχθησαν τέλη Μαΐου στο εν λόγω Τμήμα. Προσήλθαν 3 ( !! ) υποψήφιοι, πέρασε ο ένας και ο δεύτερος "κόπηκε" με 29,9 συνολικό άθροισμα μονάδων (30 ήταν η βάση).

Θύμιος
|

Τώρα για τα τμήματα, δείτε λίγο και τίτλους (και από κάποια τμήματα που δεν είναι στη λίστα). Κάποια θα αρκούσε να ήταν διετή όπως τα ΤΕΙ στην αρχή τους. Κάποια θα έπρεπε να ήταν διετή μεταπτυχιακά. Κάποια δεν έχουν καν σαφές γνωστικό αντικείμενο. Κάποια δεν έχουν ζήτηση, γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον είτε γιατί είναι ήδη κορεσμένη η αγορά εργασίας. Κάποια είναι σε μέρη που δεν ενδιαφέρεται κανένας να μετακομίσει για να σπουδάσει, αποτέλεσμα της πολιτικής "κάθε πόλη και στάδιο, κάθε χωριό και γυμναστήριο" στην παιδεία.

Κι ένα σχόλιο για την ΑΣΠΑΙΤΕ. Γιατί κάποιος να σπουδάσει εκπαιδευτής μηχανικός για πρώτο πτυχίο; Δεν είναι πιο σωστό να σπουδάσει μηχανικός και μετά να κάνει ειδίκευση στην εκπαίδευση; Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα μπορούσε να γίνει το κέντρο εκπαίδευσης όλων των εκπαιδευτικών για να αποκτούν την παιδαγωγική επάρκεια.

Αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής
|

Πρέπει να συζητήσουμε σοβαρά και για το πώς μπαίνουν οι φοιτητές στα πανεπιστήμια. Πόσοι μπαίνουν στην ειδικότητα που θέλουν; Πώς έχουν προετοιμαστεί για αυτή;

Προτείνω το λύκειο να τελειώνει στην Β' λυκείου με απολυτήριο. Ένα σχολείο όμως που θα βγάζει πολίτες με την ωριμότητα να ψηφίσουν τον επόμενο χρόνο. Και μετά να ακολουθεί ένα προπαρασκευαστικό έτος. Με πολλά μαθήματα, που θα ορίσουν τα ίδια τα πανεπιστήμια. Είναι ανεπίτρεπτο έναν που θα πάει να σπουδάσει ψυχολογία να εξετάζεται σε αρχαία και λατινικά αντί για ψυχολογία!

Λοιπόν, να συνεννοηθούν τα πανεπιστήμια και να αποφασίσουν σε κάθε γνωστικό αντικείμενο 3-4 μαθήματα που θέλουν να εξετάζονται. Και οι μαθητές να διδάσκονται όλα τα τα μαθήματα για τα γνωστικά αντικείμενα που θέλουν να δώσουν εξετάσεις. Και όταν με το καλό δώσουν τις εξετάσεις, τα πανεπιστήμια να λένε "εγώ θέλω οι εισακτέοι να έχουν τουλάχιστον α' βαθμό στο Α, β' βαθμό στο Β, γ' βαθμό στο Γ, μέχρι να συμπληρωθούν οι θέσεις που μπορώ να εκπαιδεύσω".

Απορρόφηση Εφαρμοσμένων Μαθηματικών (ΠΚ)
|

Το τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών στην Κρήτη δέχτηκε εισακτέους το 1999, άρα είναι κι αυτό αποτέλεσμα της άκριτης πολιτικής διεύρυνσης.

Οφείλουν οι Πρυτανικές Αρχές και τα μέλη ΔΕΠ της οικείας Σχολής να προχωρήσουν στην ενοποίηση του με το τμήμα Μαθηματικών στην Κρήτη το οποίο λειτουργεί κανονικά από τη δεκαετία του '80.

Προφανώς, το βέλτιστο θα ήταν να απορροφηθεί από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το Τμήμα Μαθηματικών της Σάμου, το οποίο *επέλεξαν* μόνο 6 εισακτέοι - πιθανότατα ντόπιοι, αλλά είναι αδύνατον κάθε κωμόπολη ή χωριό με λιγότερους από 45.000 κατοίκους να έχει δική του Σχολή (βλ. Καρλόβασι Σάμου, έδρα Σχολής Θετικών Επιστημών)

https://www.esos.gr/arthra/74239/anakoinothikan-oi-vaseis-kai-ta-onomat…

Αυτά είναι λάθη του παρελθόντος που ευτυχώς διορθώνονται εύκολα, πάντοτε με γνώμονα το συμφέρον των *σημερινών* μαθητών και φοιτητών.

Γιαννης
|

Αν συγχωνευτούν τμήματα πχ από Θεσσαλονίκη σε Αθήνα η το ανάποδο και επειδή αυτό θα γίνει με ευθύνη της κυβέρνησης θα ζητηθούν αποζημιώσεις.(παράβαση συμβατικών υποχρεώσεων)

150 τμήματα να κλείσουν
|

Πολύ περισσότερα από 50 τμήματα πρέπει να βάλουν λουκέτο. Δεν ανταποκρίνονται στις εκπαιδευτικές ανάγκες της εποχής. Άλλωστε για τη Χώρα μας, συγκριτικά με τον πληθυσμό, τα τμήματα είναι πάρα πολλά. Τα περισσότερα άλλωστε τμήματα δημιουργήθηκαν για πολιτικούς λόγους...από τα κόμματα εξουσίας και το γνωρίζουμε όλοι καλά αυτό.

ας κλείσουν
|

Δεν τα έκαψε η ΕΒΕ. Ήταν καμένα από μόνα τους. Αφού κάθε γειτονιά και τμήμα με βαθμούς εισαγωγής μονοψήφιους. Εκεί είχαμε φτάσει. Αλλά τους νοιάζει;

ΓΕΩΡΓΙΑ
|

Καλώς μπήκε η ΕΒΕ να πάψει η βασιλεία των 3-4-5 χιλιάδων μορίων και να βγαίνουν σε βάθος δεκαετίας και βάλε πτυχιούχοι, αν και σε λάθος χρονικό διάστημα που οι μαθητές δεν είχαν πολλά ψυχικά αποθέματα.
Αν θέλουν να ενισχύσουν τα περιφερειακά τμήματα όσα μπορούν να μεταφερθούν από το κέντρο στην επαρχία ας μεταφερθούν. Και μπορούν αρκετά θεωρητικά τμήματα να μεταφερθούν στην επαρχεία. Όσοι αντιδρούν που δεν πήραν φοιτητές ας δούνε το γνωστικό αντικείμενο που καλύπτει το τμήμα και γενικά να γίνει καθαρισμός σε τμήματα που δεν έχουν γνωστικό αντικείμενο που να έχει εφαρμογή στην αγορά εργασίας και φυσικά στις δομές που έχει να προσφέρει το εκάστοτε τμήμα (ανθρώπινο δυναμικό και κτιριακές εγκαταστάσεις.
Επίσης είναι δυνατόν να γίνεται μάθημα σε αμφιθέατρο με 250 και 400 φοιτητές? Οι αστειότητες στην παιδεία πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει .

Μια δειλη αρχη
|

Πανεπιστημια δεν σημαινει οτι ο καθενας σπουδαζει. Φτασαμε στο σημειο να εχουμε κανει υποχρεωτικη τη Πανεπιστημιακη εκπαιδευση . Ας ριξουμε μια ματια τι γινεται στο κοσμο , ειδικα στην Ευρωπη, που σε πολλες χωρες η βαση εισαγωγης ειναι μεγαλυτερη απο το 15. Εγινε μια δειλη αρχη με τη ΕΒΕ ας ελπιζουμε να υπαρχει συνεχεια ωστε να αποκατασταθει η αξια των Ελληνικων Πανεπιστημιων. Φτασαμε στο σημειο να στελνουμε επιστημονικες δημοσιευσεις στα περιοδικα επιστημης και κοιτωντας ο editor το πανεπιστημιο προελευσης δεν την στελνει καν στους reviewers αλλα σε 24 ωρες μας τη επιστρεφει. Τι να κανει ομως οταν ψαχνοντας το Πανεπιστημιο προελευσης χρειαζεται να κατεβη καποιες χιλιαδες θεσεις στη λιστα της Σαγκαης για να το βρει.

Δεν είναι τα μόνα, έχει κι άλλα το Παν. Κρήτης με 20 εισακτέ
|

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

158 θέσεις

20!!! εισακτέοι

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ!!!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

168 θέσεις

31 εισακτέοι

ΑΝΤΕ ΕΝΩΣΤΕ ΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΜΕ 51 ΜΟΛΙΣ ΕΙΣΑΚΤΈΟΥΣ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΔΙΚΑ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΎΜΕΝΟΙ.

Σωτήρης
|

Κλείστε τα τόσα τμήματα! Για ποιο λόγο κάθε πόλη και ΑΕΙ! Δε θελουμε να συντηρούμε τόσα τμήματα . Έχουμε τα περισσότερα της Ευρώπης. Για να εισάγεται και με 650;

ΔΕΠ Δασολογιας
|

Πάνω από 6000 άνεργοι Δασολόγοι

920 θέσεις στην χώρα σε ΑΕΙ

35 θέσεις Γαλλία σε ΑΕΙ

30 θέσεις σε μια Δασολογία πριν 40 έτη

Οι 5 Δασολογιας να γίνουν δύο με 40 άτομα το κάθε Τμήμα και ίδια ΕΒΕ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ή ΣΧΟΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ?
|

" σε συνάρτηση πάντοτε με τις ανάγκες στην αγορά εργασίας "

Να ενημερώσει κάποιος την πολιτική ηγεσία του Υπαιθ, και την Ελληνική κοινωνία, ότι τα Πανεπιστήμια υπάρχουν για να προάγουν την επιστήμη και την έρευνα και δεν είναι σχολές επαγγελματικής αποκατάστασης.

Πρώτη φορά βλέπω η επαγγελματική αποκατάσταση ορισμένων να γίνεται ρυθμιστής της Ανώτατης Εκπαίδευσης, δηλαδή των λίγων επιστημόνων που έχουν απομείνει στην χώρα και διεξάγουν έρευνα με πενιχρά μέσα.

Υπερβολές
|

Υπάρχουν 140 περίπου τμήματα που εισέρχονται υποψήφιοι με βαθμό από 7,1 ως και 10. Πέτυχαν ακόμη και σε τμήματα φιλολογίας με βαθμό κάτω του 10. Προς τι λοιπόν η συζήτηση; Μήπως να βάζουμε στα πανεπιστήμια και αυτούς που γράφουν 5; Η βάση εισαγωγής φταίει αν υποψήφιοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε βασικές απαιτήσεις των εξετάσεων ή τελικά δεν επιλέγουν συγκεκριμένα τμήματα στις επιλογές τους;

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
|

Αναδιοργάνωση των ΑΕΙ με εισαγωγή σε ΣΧΟΛΕΣ στα 02 πρώτα έτη και επιλογή ΤΜΗΜΑΤΟΣ της ΣΧΟΛΗΣ από το 3ο έτος και μετά, διότι έτσι δύναται να λειτουργήσουν δυναμικά, ειδικά τα αποκεντρωμένα Πανεπιστήμια και να γίνουν ελκυστικά για τους φοιτητές αλλά και να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας με μόνιμο διδακτικό προσωπικό για τα 02 πρώτα έτη σπουδών σε επίπεδο Σχολής και δυνατότητα επιλογών Τμήματος Σχολής στο 3ο έτος. Λόγω υψηλής εξειδίκευσης στα Τμήματα θα διδάσκουν κατά κύριο λόγο συμβασιούχοι επισκέπτες εξειδικευμένοι διδάκτορες . Την έρευνα θα την οργανώνει το μόνιμο διδακτικό προσωπικό ΔΕΠ της ΣΧΟΛΗΣ και το διδακτικό και επικουρικό ερευνητικό έργο θα το ολοκληρώνουν οι επισκέπτες συμβασιούχοι. Επίσης η Ευρωπαϊκή και η Ελληνική αγορά εργασίας θέλει νέα σύγχρονα τμήματα και κατευθύνσεις σπουδών σε σχέση με τις εξελίξεις των επιστημών , της τεχνολογίας και των αναγκών της αγοράς εργασίας.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ