Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Εγκύκλιος: Διευκρινίσεις για την τοποθέτηση και την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Δημοσίευση: 31/08/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εγκύκλιο με διευκρινίσεις για την τοποθέτηση και την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, υπέγραψε ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Αλ. Κόπτσης, οι οποίες έχουν  εξής:

1. Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.00 ́καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, η καταχώριση των στοιχείων από τον αναπληρωτή στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης και η αποδοχή από τον ίδιο της ψηφιακής σύμβασης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα.

Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ανάληψης υπηρεσίας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης αντί στη σχολική μονάδα (άρθρο 6, παρ. 1 τελευταίο εδάφιο της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 υ.α. (Β ́3344)) η ψηφιακή σήμανση στο Myschool θα πρέπει να γίνει από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

2. Σε περίπτωση που αναπληρώτρια λόγω κύησης/λοχείας αναλάβει σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης διαφορετική από αυτήν που προσλήφθηκε, τότε, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης, η Διεύθυνση Εκπαίδευσης της περιοχής πρόσληψης προβαίνει στην ψηφιακή σήμανση στο Myschool, ώστε στη συνέχεια η αναπληρώτρια να προβεί στη δήλωση των στοιχείων της και στην αποδοχή της ψηφιακής σύμβασης.

3. Εκπαιδευτικοί που έχουν τοποθετηθεί σε εσπερινό σχολείο θα παρουσιαστούν για τη διαδικασία της ανάληψης σε πρωινό σχολείο που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Εκπαίδευσης κατόπιν σχετικής επικοινωνίας ή εναλλακτικά, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι:

  • Δίνεται η δυνατότητα να αντλήσετε αναφορά από το ΟΠΣΥΔ, με τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, προκειμένου να τις αναρτήσετε στην ιστοσελίδα σας.
  • Οφείλετε να εκδώσετε τις σχετικές αποφάσεις τοποθέτησης των προσληφθέντων αναπληρωτών σύμφωνα με το άρθρο 5, παρ. 9α της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 υ.α..
  • Οι ψηφιακές συμβάσεις έχουν γίνει με προκαθορισμένες (default) τιμές ωρών εβδομαδιαίας απασχόλησης μειωμένου ωραρίου. Σε περίπτωση διαφοροποίησης θα πρέπει να προβαίνετε σε διόρθωση-τροποποίηση της σύμβασης σύμφωνα με την πρότερη διαδικασία.

Τέλος ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας υπενθυμίζει ότι:

  • Η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας .
  • Για την περίπτωση αδυναμίας ανάληψης υπηρεσίας, εντός των προθεσμιών, αναπληρωτών, οι οποίοι πάσχουν από κορωνοϊό COVID -19 και στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης της νόσου, παραπέμπουμε στο αριθμ. πρωτ. 115736/Ε1/4.9.2020 έγγραφο.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ