Η ΟΛΜΕ θα προβεί σε όλες τις νομικές ενέργειες για να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς που θα πάρουν μέρος στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση

16/09/2021

Άκουσε το άρθρο

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ανακοίνωσε σήμερα, ότι δεσμεύεται   αν,  επιβληθούν κυρώσεις στους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν στην απεργία-αποχή απο την αξιολόγηση   θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, συνδικαλιστικές και νομικές, προκειμένου να τους προστατεύσει.

Παράλληλα η ΟΛΜΕ δημοσιοποίησε σήμερα τη Γνωμοδότηση, σχετικά με τις νομικές συνέπειες για τους εκπαιδευτικούς που πάρουν μέρος την απεργία αποχή.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (17)

Ενας σκεπτόμενος άνθρωπος αναρωτιέται
|

Τώρα θα πράξει η ΟΛΜΕ ; Τί να πράξει πως να το πράξει; Το γεγονός οτι τόσα χρόνια οι συνδικαλιστές έκαναν κάκιστη χρήση αυτού του συνταγματικού δικαιώματος λέει ακόμα κάτι ; Και να γίνει απεργία, η κοινωνία θα γυρίσει τις πλάτες Θα πει "να είναι δημόσιοι υπάλληλοι και έχουν και παράπονα; Εμείς που ήμαστε άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι; Επιπρόσθετα τόσα χρόνια τι έκανε ο συγκεκριμένος συνδικαλιστικός φορέας για τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε συνθήκες τρόμου στον ιδιωτικό τομέα; Τους υποαπασχολούμενους στα διεκ ; Που οποιαδήποτε κυβέρνηση τους διώχνει και δεν τους περνά ούτε τα ένσημα ; Τους αναπληρωτές στα δημόσια σχολεία;Δεν είναι όλοι εκείνοι εκπαιδευτές; Δεν έχουν ένα πάκο τυπικά προσόντα ; Ξέχωρα και η επαγγελματική τους προϋπηρεσία.Με αυτά τα γερασμένα παλικάρια δεν γίνεται η δουλειά.

@@ Νάσο Υπουργική Απόφαση 108906/ΓΔ4/2021 ΠΕΡΙ ΑΥΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
|

Όλοι.
Όλοι. Συμπεριλαμβανομένων του ΙΕΠ, των συμβούλων εκπαίδευσης, του πρωθυπουργού, της υπουργού, των υφυπουργών και όλου του υπουργείου, γνωρίζουν ότι το νομοσχέδιο αυτό "περί αξιολόγησης" είναι μια πρόχειρη μετάφραση ενός συνοθυλεύματος αερολογιών και θεωρητικών, επιστημονικοφανών κενολογιών, ανεφάρμοστων στην πράξη (ιδίως όσων αφορούν την περσινή χρονιά), που η μόνη αντιμετώπιση του είναι η τύποις υλοποίηση του.

Αυτό το πασιφανές γιατί δεν το καταλαβαίνει η ΟΛΜΕ για να κινηθεί ανάλογα;

Εκπαιδευτικός
|

1. Η ΟΛΜΕ μυρίσει απεργία (κανονική απεργία) για ενα μήνα.

2. Οι καθηγητές απεργούν μόνο τη ημέρα που θα γίνει σύλλογος. Αν ο διευθυντής θέλει καλεί τον σύλλογο την τελευταία ημέρα προσεσμίας έτσι οι ημερες απεργίας θα είναι ελαχιστες. Αν δεν το κάνει τότε θα χάσει κάθε δυνατότητα συνεργασίας με τους καθηγητές.

3. Αν κυρηχθει παράνομη και καταχρηστική η απεργία τοτε λευκή απεργία (μπορούμε και εμείς να χρησιμοποιήσουμε τη λεκτική προπαγάνδα σε αντιπαράθεση με το "αρνητές της αξιολόγησης") και τελικά ανατεθούν εργασίες τότε μονολεκτικές απαντήσεις δεν χρειάζεται να είναι επίσημες .
4. Το υπουργείο δεν θα θεωρήσει ότι είναι απεργία αλλά παρακολυση ψηφισμένου νόμου και αθ επιβάλει εκεί που επιθυμεί ποινές.

Ηρώ
|

Γιατί να μας κοπεί μισθός;;;; αφού θα είμαστε στη δουλειά μας και θα εργαζόμαστε κανονικά. Αν είναι να μας κοπεί μισθός, να μην πάμε στο σχολείο καθόλου...

Νομικός Χ
|

Δεν υπάρχει περίπτωση να κερδηθεί δικαστήριο ενάντια σε ψηφισμένο νόμο. Η περικοπή μισθού ενός μήνα είναι η αρχή . Άντε μετα να βρεις το δίκιο σου. Είναι κατοχυρωμένο από παντού.

@Γιώργος Π.
|

Το ότι δουλεύεις το απόγευμα στο σπίτι για το σχολείο πληρώνεσε έξυπνε???

NIC
|

Συμφωνώ απολύτως. Απάντηση σε όλα: Άριστα, Σύμφωνα με τους Νόμους διατάξεις εγκυκλίους που μας έστειλε το ΥΠΕΠΘ. Το τρολάρισμα πρέπει να έχει χιούμορ.

ΚΑΙ ΚΆΠΩΣ ΕΤΣΙ...
|

ΘΑ ΦΑΝΕΙ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ...ΚΑΜΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ....ΌΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΕΚ, ΠΟΥ ΤΑ ΑΝΑΒΘΜΙΣΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΗΣ (ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΆ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ)

@ Νάσο Υπουργική Απόφαση 108906/ΓΔ4/2021 ΠΕΡΙ ΑΥΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
|

Άρθρο4. Ο/Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης διατυπώνει παρατηρήσεις και προτάσεις επί του σχεδιασμού των Δράσεων, στην ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ.
Άρθρο 5. ..... τεκμήρια που συνδέονται με την αποτίμηση των επιμέρους αξόνων παραμένουν στο αρχείο του σχολείου και είναι διαθέσιμα στην περίπτωση που ζητηθούν από τον/την αρμόδιο/α Σύμβουλο Εκπαίδευσης ή Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

Η Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης περιλαμβάνει:
Άρθρο 6. 1.ανατροφοδοτικές παρατηρήσεις καθώς και προτάσεις υποστήριξης και βελτίωσης σχετικά με τον Συλλογικό Προγραμματισμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση των Σχεδίων Δράσης της σχολικής μονάδας,
2.την τεκμηριωμένη αποτίμηση των λειτουργιών του σχολείου ανά άξονα (σε δεκάβαθμη κλίμακα),
3.συνολική εκτίμηση των θετικών σημείων και των αδυναμιών του σχολείου όσον αφορά τις τρεις λειτουργίες, καθώς και προτάσεις βελτίωσης.

Γιάννης
|

Τα κάστρα πέφτουν από μέσα. Ίδιες εκθέσεις από όλα τα σχολεία. Ξυπνάτε και διατυπώστε κεντρικά τις απαντήσεις στους δείκτες.

η ΟΛΜΕ
|

να βρει πιο πονηρούς τρόπους αντίδρασης , όπως και το υπαιθ . που θα πονάνε , θα ξεφτιλίζουν αλλά δεν θα έχουν επίπτωση. όπως τα μετρα κεραμέως που ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ σε τίποτα ουσιαστικό την εκπάιδευση

Γιώργος Π.
|

Όταν κανείς απεργεί έχει οικονομικές επιπτώσεις. Για αυτές δεν βλέπω να γίνεται λόγος τόσο από την ΟΛΜΕ όσο και από τη νομική σύμβουλο.
Ας υποθέσουμε ότι η συνεδρίαση για την αξιολόγηση δεν γίνεται λόγω απεργίας και αναβάλλεται για την επόμενη που πάλι δεν γίνεται λόγω απεργίας κ.ο.κ. Ποια θα είναι η οικονομική επίπτωση στους/στις απεργούς εκπαιδευτικούς;

Ερτ
|

Κλαίω κάθε σεντ μου που έχει πάει στην ΟΛΜΕ όλα αυτά τα χρόνια....

Νότης
|

Δηλαδή θα κατέβει στα δικαστήρια με το πανό; Θα συμβάλει στην οικονομική ενίσχυση με κουμπαρά;

Γιαννης Κ.
|

Δεν θέλω να είμαι απαισιόδοξος, αλλά μήπως θυμούνται πόσες φορές έχουν βγει την τελευταία δεκαετία κερδισμένοι οι δημόσιοι υπάλληλοι σε δικαστικές διαμάχες με τον εργοδότη τους; Έχουν την εντύπωση πως η κατάσταση εξαίρεσης θα κάνει ένα διάλειμμα για να δώσει δίκιο στους εκπαιδευτικούς;
Καλύτερα να κάψουμε την αξιολόγηση με τις ίδιες στημένες απαντήσεις παντού.

Νάσος
|

Η ΟΛΜΕ αν ήταν έξυπνη και είχε και λίγο χιούμορ αντί να ασχολείται με νομολογικές ακροβασίες θα είχε ήδη αποστείλει στους εκπαιδευτικούς τι να γράψουν στην "αξιολόγηση" δράση προς δράση. Έτσι όλα τα σχολεία θα έγραφαν τα ίδια πράγματα και θα έπαιρνε και η κυβέρνηση το μάθημά της.

Επαναστάτης του καναπέ
|

Ας μην είμαστε διχαστικοί και ας αφήσουνε τους συναδέλφους να αποφασίσουν μόνοι τους , διαβάζοντας τις επιπτώσεις της επιλογής τους.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ