Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Η πανάκεια της τηλεκπαίδευσης

"Αν η κ. υπουργός θέλει να καταστείλει τις καταλήψεις υπάρχει κι άλλος τρόπος. Ας ακούσει τη φωνή των μαθητών και ας τους ρωτήσει επιτέλους τι σχολείο θέλουν, πριν νομοθετήσει γι΄αυτούς".
Δημοσίευση: 28/09/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μαρία Μανιουδάκη, φιλόλογος στο Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου

Στην αρχή της πανδημίας, πολλοί ήταν εκείνοι που πίστευαν ότι τα αναγκαία, τότε , περιοριστικά μέτρα για την προστασία της κοινότητας, αποσκοπούσαν σε ένα μελλοντικό έλεγχο των πολιτών. Τότε θεωρήθηκαν υπερβολικοί. Τώρα επιβεβαιώνονται, καθώς το υπουργείο Παιδείας αποφασίζει να χρησιμοποιήσει την τηλεκπαίδευση, για να αποτρέψει τις κινητοποιήσεις – καταλήψεις των μαθητών αλλά και να ελέγξει τη συμπεριφορά τους, χωρίζοντάς τους σε καταληψίες και μη. Επίσης λειτουργεί τιμωρητικά, καθώς δεν τους δίνει το δικαίωμα να διαμαρτύρονται και ταυτόχρονα να εκπαιδεύονται, θεωρώντας τις δύο αυτές διαδικασίες ασυμβίβαστες.

Εκτός από τους διαχωρισμούς, τους αποκλεισμούς και τους εκβιασμούς, το υπουργείο Παιδείας υποκινεί και την αντιπαλότητα μεταξύ μαθητών και μαθητών – καθηγητών. Και όλ’ αυτά γιατί κατά τη γνώμη της κ. Κεραμέως  όλα στο δημόσιο σχολείο είναι τέλεια και οι μαθητές δεν έχουν κανένα λόγο να διαμαρτύρονται. Και για άλλη μια φορά έρχεται με υποκρισία να δηλώσει ότι  ακυρώνει, με τον τρόπο της, τις καταλήψεις, γιατί ενδιαφέρεται για το καλό της πλειοψηφίας των μαθητών, που μια μικρή μερίδα τους εμποδίζει από τη γνώση.

Ποιος όμως αποφασίζει, αν οι καταλήψεις έχουν λόγο ύπαρξης, αν τα παιδιά έχουν ή δεν έχουν αιτήματα; Τα ίδια, που ζουν την πραγματικότητα του σχολείου από μέσα ή οι απέξω που νομίζουν ότι γνωρίζουν τη σχολική καθημερινότητα και αντιμετωπίζουν μαθητές και εκπαιδευτικούς  με μια απίστευτη προκατάληψη. Για όλους αυτούς που θα σπεύσουν να κρίνουν πρέπει να επισημάνω πως ο ρόλος του σχολείου δεν είναι μόνο γνωσιοκεντρικός αλλά και κοινωνικοποιητικός. Τώρα που η θεωρία της κοινωνικής επιστήμης έχει εξοβελιστεί από τις αίθουσες διδασκαλίας, ας αφήσουμε τους μαθητές να μάθουν έστω από την εμπειρία τους

Εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν παρέχουμε μόνο γνώσεις αλλά διαμορφώνουμε και χαρακτήρες και μάλιστα έχοντας να αντιπαλέψουμε πολλές προκλήσεις. Διδάσκουμε την Αντιγόνη του Σοφοκλή, τις Θερμοπύλες του Καβάφη και πολλά άλλα, για να λειτουργήσουν ως πρότυπα συμπεριφοράς. Ότι οι μαθητές μας πρέπει να αγωνίζονται είναι δεδομένο, γιατί όταν αγωνίζεσαι για το μέλλον σου, που θέλεις να ζήσεις με αξιοπρέπεια και για τα όνειρά σου, κάθε αγώνας είναι δίκαιος ανεξάρτητα αν είναι πετυχημένος. Και τα παιδιά γι’ αυτό αγωνίζονται, ακόμα κι αν δεν μπορούν να το εκφράσουν. Μόνο έτσι ως πολίτες πια θα διεκδικούν τα δικαιώματά τους, δεν θα υποκύπτουν στους εκβιασμούς των εργοδοτών τους, δεν θα δέχονται την απαξίωση των προσόντων τους, που ποτέ δεν  θα είναι αρκετά, δεν θα τρέπονται σε φυγή στο εξωτερικό για ένα καλύτερο μέλλον, που η χώρα τους δεν είναι σε θέση να τους προσφέρει. 

Αν εμείς, ως εκπαιδευτικοί, τώρα πρέπει να κάνουμε κάτι, είναι να τους μάθουμε να αγωνίζονται τίμια, με θάρρος και όχι να τους υποτάξουμε, επειδή το υπουργείο μας δίνει τη δυνατότητα, με ύπουλο και ανήθικο τρόπο. Αν η κ. υπουργός θέλει να καταστείλει τις καταλήψεις υπάρχει κι άλλος τρόπος. Ας ακούσει τη φωνή των μαθητών και ας τους ρωτήσει επιτέλους τι σχολείο θέλουν, πριν νομοθετήσει γι΄αυτούς.

Σχόλια (23)

 
Και η πίτα ολόκληρη κι ο σκύλος χορτάτος?
29 Σεπ 2021 16:01

Οι αγωνιστές - καταληψίες μαθητές, πρέπει επίσης να ξέρουν ότι, εκτός του ότι θα χάνουν μάθημα (πράγμα ευχάριστο γι` αυτούς), θα παίρνουν κι απουσίες. Έτσι ορίζει ο νόμος. Μην τα θέλουν κι όλα δικά τους! Κάτι πρέπει να χάσουν κι αυτοί. Στο όνομα του… αγώνα.

 
Ξεκαθάρισμα.... à la carte
29 Σεπ 2021 15:07

@Γονέας
Έχω ακριβώς την ίδια καλόπιστη ερώτηση, για το πώς το 5% στις εκλογές των αιρετών ή στη συμμετοχή στην αξιολόγηση, "καθορίζει" το 95%?

 
Legend
29 Σεπ 2021 13:33

@Βαρέθηκα, μπράβο! Μας εκφράζετε απόλυτα. Τέτοιοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν θέση στα σχολεία. Ακυρώνουν τον ίδιο τον ρόλο τους. Ο Σοφοκλής τη μάρανε!

 
Σώστης
29 Σεπ 2021 13:10

@ΠΕ, η ανοχή στην ανομία έχει καταντήσει ίδιον του κάθε Έλληνα. Τα παιδιά αυτά ζουν και αναθρέφονται από νεοΈλληνες, ούτε από τον Κολοκοτρώνη ούτε από τον Καποδίστρια. Με τα σόσιαλ, τους ινφλουένσερ και τα ριάλιτις. Είστε πιθανότατα εκτός του χώρου για να μην βλέπετε ότι τα βασικό αίτημα είναι να μην κάνουν μάθημα! Δεν έχουμε το ιδανικό σχολείο, αλλά είναι ένα πολύ καλό σχολείο με ανθρώπους λειτουργούς άξιους! Τα παιδιά μας εντός ανοιχτών σχολείων μόνο να κερδίσουν έχουν. Στη χώρα όμως κάποιοι βολεύονται να δημιουργούν πελάτες, πληρώνω λαμβάνω, αντί για μαθητές. Κοινωνία, εκπαιδευτικοί και μαθητές. Κομματικά μορφώματα εκμεταλλεύονται πάντοτε τις εφηβικές ψυχές τις επιρρεπείς στην «αντίσταση». Αν θέλουν να αντιδράσουν, ας απέχουν από τα μαθήματά τους όλα μα όλα τα παιδιά! Δεν θα συμβεί, γιατί την ώρα που έχουν κλειστό το σχολείο κάνουν ιδιαίτερα εκείνοι που έχουν λεφτά. Οι απλοί άνθρωποι του μεροκάματου εξαρτώνται απόλυτα από το σχολείο. Παιδί τέτοιας οικογένειας είμαι κι εγώ και μόνο με το σχολείο κατάφερα και αρίστευσα. Το σχολείο που κάποιοι συμμαθητές μου που είτε δεν ενδιαφέρονταν για το μάθημα είτε μοσχοπλήρωναν ιδιαίτερα το κρατούσαν για βδομάδες κλειστό. Και αυτά προ 30 ετών. Αν έφερναν οι καταλήψεις λύσεις, θα ήμαστε Ελβετία τώρα! Διάλυση φέρνουν η οποία συντηρεί συγκεκριμένες κομματικές ομάδες. Πίκρα πραγματική και απογοήτευση. Δεν φταίνε τα παιδιά… είναι τα μόνα που δεν φταίνε. Καθηγητές, γονείς, ολμε, εισαγγελείς, υπουργοί φέρουν βαρύτατες ευθύνες διαχρονικά! Μόνο η κα Κεραμέως σκέφτηκε να προστατεύσει τουλάχιστον το μάθημα. Μέσω της τηλεκπαίδευσης. Και η ολμε βάλθηκε να επιτεθεί. Ποιον στηρίζει; Γιατί εγώ της αγροτικής οικογένειας νιώθω ότι με χτυπούν ξανά και ξανά εδώ και 30 έτη που αναβιώνω όσα έζησα ως μαθητής. Να μπει ένα τέλος!

 
ΠΕ Αγωνιστικής Διαμαρτυρίας?
29 Σεπ 2021 11:52

@Σώστης
- Αγαπητέ μου, δεν έχω καμία αντιπαράθεση μαζί σας ως προς τις καταλήψεις. Να τις κατανοήσω και να τις ερμηνεύσω προσπαθώ, αφού αποτελούν πραγματικότητα εδώ και 40 χρόνια. Το εύκολο θα ήταν να πούμε, πως είναι (όλες και πάντα) προσχηματικές και ότι τα αιτήματά τους δεν είναι υπαρκτά.
- Λέω λοιπόν, ότι πιθανών συνεχίζουν να υφίστανται ως τρόπος αντίδρασης και διαμαρτυρίας(και όχι φυσικά αγώνα), γιατί πολύ απλά, ΠΟΤΕ η πολιτεία δεν εισάκουσε τα αιτήματα των μαθητών που εκφράστηκαν με "πλακάτ, πανώ, πορεία, διαμαρτυρία στο πεζοδρόμιο, ενημέρωση του κόσμου με φυλλάδια, στο διαδίκτυο, κλπ" όπως λέει και άλλος σχολιαστής ή με το να "είσαι στους δρόμους, όντας διαμαρτυρόμενος όλη μέρα" όπως λέτε εσείς. ΠΟΤΕ δεν εισακούστηκαν οι μαθητές, ενώ το μότο στα χείλη των πολιτικών μας είναι πάντα..... "Πρώτα οι μαθητές"!
- Οι μαθητές (πολύ περισσότερο στην εποχή μας) δεν είναι ούτε επαναστάτες αλλά ούτε και "πρόβατα". Επαναστατημένοι είναι και αντιδρούν(ακόμα και με λάθος τρόπους) και μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό για την ηλικία τους και για την εποχή μας. Και στο σπίτι μας συνήθως έτσι είναι.
- Εν κατακλείδι λοιπόν, το ερώτημα είναι, εάν το σχολείο μας είναι σήμερα "ελκυστικό" στη γενιά του ίντερνετ και των τάμπλετ και εάν τα αιτήματα των μαθητών πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και να δίνονται λύσεις.... για να ΜΗΝ φτάνουμε στις καταλήψεις.
ΥΓ. Την ίδια Ιστορία διδάσκονται όλοι οι μαθητές. Η ερμηνεία της, είναι και θέμα προσωπικής αντίληψης ή χαρακτήρα του καθενός. Άλλος μπορεί πχ να ταυτιστεί με τον Κολοκοτρώνη και άλλος με τον Γκάντι. Επιμένω λοιπόν, ότι το πώς θα πράξει ο καθένας, δεν "διδάσκεται".

 
Γονέας
29 Σεπ 2021 10:09

Μια καλόπιστη ερώτηση: πως διακρίνεις τη "δημοκρατικότητα" από τη "φασιστικότητα" μιας κατάληψης; Πως είναι "δημοκρατική" αφού αφορά μια δυναμική μειοψηφία συνήθως; Ποιός τους εξουσιοδότησε να καταργήσουν ένα δημόσιο αγαθό για τους υπόλοιπους; Πως δεν είναι "φασιστική" αφού μια μικρή ομάδα επιβάλει με τη βία, λουκέτα, κλπ τη βούλησή της σε μαθητές και εργαζόμενους; Ελπίζω να μην κοπεί το σχόλιό μου και περιμένω τους "θεωρητικούς της προόδου" να μας το ξεκαθαρίσουν.

 
Αντώνιος Παπ.
29 Σεπ 2021 10:05

Απαράδεκτο. Ex post νομιμοποίηση μιας εντελώς άνομης πράξης, για την οποία υπεύθυνη είναι η αστυνομία. Με κάτι τέτοια μειοψηφίες επιβάλλουν φασιστικά τη βούληση τους..

 
Qwerty
29 Σεπ 2021 09:59

Πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος. Οι καταλήψεις συνιστούν παράνομη πράξη. Η κυβέρνηση δεν έχει τα κότσια να το κάνει ούτε στα σχολεία (γι' αυτό και το μέτρο της τηλεκπαίδευσης, που συνιστά ομολογία ήττας) ούτε στα πανεπιστήμια (γι' αυτό και η παραπομπή στις ελληνικές καλένδες της δημιουργίας πανεπιστημιακής αστυνομίας).

 
γονιός κι εκπαιδευτικός
29 Σεπ 2021 08:52

Μας κάνει εντύπωση που προσπαθούν κάποιοι εκπαιδευτικοί να ερμηνεύσουν και να καλύψουν τις καταλήψεις. Ίσως βολεύονται; Είναι αγώνας η αλυσίδα στην πόρτα και η παρεμπόδιση των μαθητών ; Τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια ανθούν όμως ε; Εκεί δε μας ενοχλεί τίποτε.

 
ΔΕΠ
29 Σεπ 2021 08:47

Το σχολείο δεν είναι ιδιοκτησία των καταληψιών και δεν έχουν σχέση με δημοκρατικές διαδικασίες οι καταλήψεις, θα έλεγε κανείς ότι ρέπουν προς το αντίθετο.
Σε οποιαδήποτε ευνομούμενη πολιτεία θα είχε παρέμβει η αστυνομία, να βγάλει έξω τους καταληψίες και να συνεχιστεί κανονικά το μάθημα. Χωρίς τσιριμώνιες.

 
Σώστης
29 Σεπ 2021 08:25

@Πε, προφανώς εσκεμμένα διαστρεβλώνετε. Το μάθημα αντλείται πχ από την Ιστορία, ελεύθερο, ατόφιο. Αν διδάσκεσαι ιστορία, δεν μπορεί να πιστεύεις πως το «βάζω λουκέτο» και πίνω φραπεδιές με τσιγαράκι στο προαύλειο είναι αγώνας! Αν έχεις αιτήματα, είσαι στους δρόμους, όντας διαμαρτυρόμενος όλη μέρα. Όχι πρωί χαβαλέ και το απόγευμα φροντιστήριο. Και η κυρία που κόπτεται για τις καταλήψεις των μαθητών είναι υπόλογη.

 
Τέλος στις καταλήψεις
29 Σεπ 2021 07:09

Υπάρχει σχολείο στην Ευρώπη όπου γίνονται καταλήψεις σχολείων και απαγορεύεται η είσοδος των μαθητών ; Όχι βέβαια. Εδώ μόνο. Με το έτσι θέλω. Αφήστε τα παιδιά μας ήσυχα . Αρκετά χάσανε με την εξ αποστάσεως. Θελουμε ανοιχτά τα σχολεία.

 
Η Κεραμέως πράττει τα αυτονόητα
29 Σεπ 2021 06:40

Ο πολλαπλασιασμός των καταλήψεων δεν οφείλεται στα προβαλλόμενα προβλήματα αλλά σε άλλες σκοπιμότητες. Τα σχολεία δεν πρέπει να αποτελούν πεδίο αντιπαράθεσης με τη κυβέρνηση. Η Κεραμέως πράττει τα αυτονόητα.

Ενα βασικό αίτημα των μαθητικών κινητοποιήσεων είναι ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα να μην ξεπερνά τους 15. Ωστόσο, σε καμία από τις 37 χώρες του ΟΟΣΑ, πολλές από τις οποίες είναι πλουσιότερες από την Ελλάδα, δεν έχει επιτευχθεί αυτό. Μάλιστα, στην Ελλάδα ήδη ο μέσος όρος (μ.ό.) μαθητών ανά τμήμα στα δημόσια γυμνάσια είναι 20, δηλαδή μικρότερος από τον μ.ό. του ΟΟΣΑ (23 μαθητές ανά τμήμα το 2018, ΟECD Education at a Glance 2020). Ενα άλλο βασικό αίτημα είναι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών. Μεταξύ όλων των χωρών του ΟΟΣΑ, όπου ο μ.ό. μαθητών ανά εκπαιδευτικό τόσο στα δημόσια γυμνάσια όσο στα λύκεια είναι 13, η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις τρεις χώρες με τις καλύτερες επιδόσεις, με μ.ό. 8 μαθητών στα αντίστοιχα γυμνάσια και 10 στα λύκεια.

φιλελεύθερος, εκπαιδευτικός τάξης

 
ΩΡΑΙΟ "ΕΘΙΜΟ" ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ!
29 Σεπ 2021 01:33

Ναι, ας ενισχύσουμε την αγωνιστικότητα των μαθητών μας με τρόπους δημοκρατικούς, που βασίζονται στον διάλογο και στην πειθώ! Όχι στην τζάμπα μαγκιά του "κλείνω το σχολείο γιατί δεν γουστάρω το μάθημα και γιατί κανείς δεν θα μου κάνει τίποτε"!

 
ΞΑΝΘΟΣ
29 Σεπ 2021 00:50

Συναδέλφισσα ...πλάκα κάνεις.....δεν μπορεί να μιλάς σοβαρά.
Είναι αγώνας 20 μαθητές με το έτσι θέλω να αποφασίζουν για 250;
Είναι αγώνας η κατάληψη μετά τις 11 να έχει 5 μαθητές;
Είναι αγώνας η κατάληψη να σταματάει κάθε Παρασκευή και να αρχίζει πάλι τη Δευτέρα;
Είναι αγώνας οι δήθεν καταληψίες να συνεχίζουν τις δραστηριότητες τους κάθε ημέρα εκτός από το μάθημα στο σχολείο τις πρωινές ώρες;
Η εκπαίδευση έχει προβλήματα......κανείς δεν το αρνείται.......ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ;
Είμαστε για λύπηση εμείς οι μεγάλοι .......που έχουμε οδηγήσει τα παιδιά μας να μας ειρωνεύονται......ΜΕ τις πράξεις τους......και εμείς να λέμε ......ότι η πλάκα είναι αγώνας....!!!
ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΙ....ΜΑΣ ΦΤΥΝΟΥΝ....

 
Πλατάρος Γιάννης
29 Σεπ 2021 00:12

Ο εγκωμιασμος παράνομων πράξεων του κοινού ποινικού δικαίου, συνιστά αδίκημα. Οι καταλήψεις υπάγονται στο κοινό ποινικό δίκαιο.
Η Κουλτούρα του κατσαπλια φαίνεται στην ανομία των Ελλήνων.
Το επί πολλες δεκαετίες ακαταδιωκτο έχει γίνει εθος, ήθος. Το άρθρο είναι ένα εγκώμιο ανομίας.
Εμπειρικά τέτοια άρθρα τα αποδέχεται ένα τουλάχιστον 70% του Ελληνικού λαού. Οι ίδιοι άνθρωποι που εγκωμιαζουν την ανομία, αν θιχτουν προσωπικά στο παραμικρό, χρησιμοποιούν όλη την ποινική δικονομια για να... δικαιωθούν!
Το πότε θα γίνουμε κανονικοί πολίτες είναι ένα ζητούμενο ουτοπικό.

 
Βαρέθηκα
28 Σεπ 2021 23:24

Βλέπω "έτσουξε" κάποιος το γεγονός πως βρέθηκε η φόρμουλα να ακυρώνονται οι καταλήψεις.

Κυρία Μανιουδάκη αν θεωρείτε τίμιο αγώνα την ξεκάθαρα παράνομη πράξη της κατάληψης από (κατά βάση) ανηλίκους, θεωρώντας μάλιστα ότι αυτή η "εμπειρία" θα υποκαταστήσει και την οργανωμένη γνώση, τότε λυπάμαι αλλά δεν θα ήθελα να κάνετε μάθημα σε κάποιο παιδί μου. Και σας λέω (αν σας ενδιαφέρει) πώς πολλοι άλλοι γονείς έχουν την ίδια άποψη.

Και είναι φαιδρό να παρομοιάζετε την Αντιγόνη και τις Θερμοπύλες με τους καταληψίες και τις καταλήψεις...

Μάλλον σας ενοχλεί το να κάνουν μάθημα τα παιδιά, να μελετούν και να δίνουν τον αγώνα τους μέσα από το μόχθο τους. Προτιμάτε να γίνουν αεί διαμαρτυρόμενοι, που δεν θα σέβονται τους νόμους και που θα ψάχνουν άλλοθι για κάθε δυσκολία που θα εμφανιστεί μπροστά τους.

 
Τι ακούμε ;
28 Σεπ 2021 23:17

Θεωρείτε ότι δεν είναι καταληψίες αλλά επαναστάτες;

 
Γονιός
28 Σεπ 2021 23:16

Αλήθεια δικαιολογείτε τις καταλήψεις με το πρόσχημα των αιτημάτων; Επικροτείτε την κατάληψη των ελαχίστων σε βάρος της εκπαίδευσης των μαθητών ; Κατηγορούν τα σχολεία και τη μάθηση που είστε μέρος αυτών. Την ποιότητα της εξ αποστάσεως και έτσι όπως την έκαναν ίσως κάποιοι εκπαιδευτικοί!

 
Εύγε!
28 Σεπ 2021 22:17

Λόγος μεστός και νηφάλιος. Αποδομεί (τα κακώς κείμενα) και ταυτόχρονα κτίζει (μια νέα αλλά και τόσο παλιά προσέγγιση). Η πολεμική που θα ξεσπάσει στο άρθρο σας, θα είναι λυσσαλέα (τα κακώς κείμενα είναι πολυμορφικά). Συγχαρητήρια για το θάρρος σας.

 
Να πεσουν οι μασκες
28 Σεπ 2021 22:14

Συγνώμη, αλλά σ'αυτή τη χώρα το έχουμε χάσει τελείως, μετά από 10ετίες δήθεν προοδευτισμού. Από που κι ως που είναι δικαίωμα του καθενός να κάνει κατάληψη στο σχολείο ή οπουδήποτε αλλού; Είναι δημοκρατικό να αποκλείσω όσους θέλουν να εργαστούν ή να πάνε στο μάθημα; Είναι ιδιοκτησία μου; Αν θέλω να διαμαρτυρηθώ μπορώ να το κάνω με 10 τρόπους. Πλακάτ, πανώ, πορεία, διαμαρτυρία στο πεζοδρόμιο, ενημέρωση του κόσμου με φυλλάδια, στο διαδίκτυο, κλπ κλπ κλπ. Το φαινόμενο όπου αν σε κάποιους δεν αρέσει κάτι κάνουν κατάληψη νταηλίκι (μόνο σε δημόσιο αγαθό εννοείται που θεωρείται "τζάμπα" και δεν το προστατεύει κανείς, γιατί αν τολμούσαν σε ιδιωτικό ξέρουμε τι θα γινόταν) δεν έχει σχέση Δημοκρατία.

 
ΠΕ Αγωνιστικής Διαμαρτυρίας?
28 Σεπ 2021 21:49

@Σώστης
- Όταν οι μαθητές κάνουν πορεία στη Γαλλία, το κράτος τους ακούει. Εδώ την "ακούνε".
- Πρώτη φορά ακούω πάντως να ξενιτεύεται κάποιος, γιατί δεν δουλεύει εξαιτίας των μαθητικών καταλήψεων.
- Ο ρόλος και τα καθήκοντα του εκπαιδευτικού, είναι να μαθαίνει-διδάσκει στους μαθητές "να αγωνίζονται" και τους "χίλιους δυο τρόπους διαμαρτυρίας"? Σε ποιό ακριβώς γνωστικό αντικείμενο τα διδάσκουν στη Γαλλία?

 
Σώστης
28 Σεπ 2021 21:14

«…δεν θα τρέπονται σε φυγή στο εξωτερικό για ένα καλύτερο μέλλον, που η χώρα τους δεν είναι σε θέση να τους προσφέρει.» Ένας λόγος που φεύγουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί έξω πάντως είναι για να δουλέψουμε σε μια σοβαρή χώρα όπου δεν θα κλείνουν δυο τρία παληκαράκια τα σχολεία και θα μας στερούν τη δουλειά μας! Αν θέλατε να τους μάθετε να αγωνίζονται, θα το είχατε κάνει! Υπάρχουν χίλιοι δυο τρόποι διαμαρτυρίας. Δεν έχετε δει τις τεράστιες πορείες μαθητών στη Γαλλία πχ; Κανένα σχολείο όμως δεν έκλεισαν.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ