Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Ερωτήματα για τη διαδικασία αξιολόγησης σχολικών μονάδων

Δημοσίευση: 29/09/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κάθε διδάσκων αναλαμβάνει μια δράση και συμμετέχει σε μια ομάδα για την αξιολόγησης σχολικών μονάδων .

Άρα η ομάδα κάνει μια δράση ή τα μέλη της ομάδας κάνει ο καθένας την δική του δράση ;

Μα τότε τι σόι ομάδα είναι αυτή αν ο καθένας κάνει την δική του δράση ;

Αλλά αν έστω κάνει ο κάθε ένας την δική του δράση αυτή τι αφορά ;

Τον άξονα ή τον δείκτη ,οι άξονες είναι 9 και οι δείκτες καμία 20αρια .

Σε σύλλογο με 7 άτομα πως θα καλυφθούν οι άξονες μην πω για τους δείκτες ;

Όλα αυτά θα τα απαντήσει κάποιος και μη μου πείτε ο Σύμβουλος γιατί ούτε αυτοί γνωρίζουν .

Μην μιλήσω για την υποτιθέμενη εφαρμογή του ΙΕΠ που πρέπει να ανέβουν όλα αυτά .Που είναι αυτή η εφαρμογή;

Όλα είναι πρόχειρα φτιαγμένα .

Κάνεις δεν απαντά σε ερωτήσεις ,δεν υπάρχει τεχνική υποστήριξη ούτε ξέρει κανείς τι να κάνει .

Το πρόβλημα είναι λοιπόν ότι όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί καλούνται να γίνουν γραμματείς αλλά ότι κανείς δεν καταλαβαίνει αυτά που διαβάζει .

Όλοι απορούν λοιπόν ποιος το έφτιαξε αυτό το πράγμα ,ποιος το συνέναξε ;

Πώς θα εφαρμοστεί ;

Τι πάει να πει επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ; Πώς θα την κάνει το σχολείο ; Με τι πόρους ; κτλπ κτλπ κτλπ .

Παύλος, Εκπαιδευτικός

Ετικέτες: 
Αξιολόγηση

Σχόλια (17)

 
Ερ
30 Σεπ 2021 18:42

Τον έχετε τρελάνει τον κόσμο. Κάντε αξιολόγηση στον εαυτό σας. Άντε από εκεί.

 
@Αξιοπιστία?
30 Σεπ 2021 10:18

Σας ευχαριστώ για την τοποθέτηση. Μία φωνή λογικής.

 
Παύλος
30 Σεπ 2021 09:25

Εγώ , μετά από 25 χρόνια στην εκπαίδευση ,εξέφρασα τον προβληματισμό μου και την αγωνία μου σχετικά με την αξιολόγηση ( Για την οποία είμαι υπέρ παρεμπιπτόντως) . Δεν είχα σκοπό να έρθω σε αντιδικία με κανέναν . Αν τώρα αυτά που έγραψα για κάποιους δεν είναι σοβαρά ας τα παραλείψουν. Όσον αφορά τη δημοσίευση νομίζω ότι το esos την ελέγχει ως προς την σοβαρότητά της πριν δημοσιευτεί .
Για κάθε δείκτη ο εκπαιδευτικός πρέπει να κάνει μια δράση και ο΄χι απλά να γράψει 2 με 3 σειρές.

 
Αξιοπιστία?
29 Σεπ 2021 23:29

Φοβάμαι ότι η αξιοπιστία του υπουργείου απέναντι στους εκπαιδευτικούς έχει ήδη .. κριθεί!!
Δείτε την υφυπουργό του Τζωρτζ Μπους, την Diane Ravitch τι λέει για την αξιολόγηση και θα καταλάβετε πολλά.
Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας έχει πάρα πολλή δουλειά, μεγάλο κείμενο και όχι 3-4 γραμμές. Πως φαίνονται οι μη εκπαιδευτικοί που έχουν και απόψεις για αντικείμενα άγνωστα..

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
29 Σεπ 2021 21:18

@@Δάσκαλος
Παίρνω την τελευταία σας φράση: "...Αν δηλώσουμε ότι το Σχολείο μας δεν πετυχαίνει τους στόχους, τότε γιατί να χρηματοδοτηθεί; ", για να πω ότι εσείς έχετε ξεπεράσει σε κυνισμό ακόμη και το ίδιο το υπουργείο που κάτι τέτοιο επιδιώκει, αλλά δε θέλει να το πει στα ίσα και το πλασάερι καμουφλαρισμένο!
Αλλά ακριβώς γι' αυτό το λόγο προκύπτει αυτή η αρνητική αντίδραση του εκπαιδευτικού κόσμου που βλέπει το σχολείο ως δικαίωμα όλων των ανθρώπων και όχι μονάχα αυτών που έχουν λεφτά! Είναι τελείως αποκρουστική αυτή η λογική και να είστε βέβαιος ότι δεν πρόκειται να υλοποιηθεί στην πράξη ποτέ!

 
Τιτα
29 Σεπ 2021 21:06

Διάβασα ένα σχόλιο της προάλλες μιας υπ/ντριας, που πολύ ευστοχα έλεγε πως αν ήθελε το υπουργείο όντως να βελτιωθεί η εκπ/ση θα προσλαμβανε γραμματέα, ψυχολόγο, επιστάτη και έναν έξτρα δάσκαλο. Συμφωνώ και επαυξάνω... Φυσικά και δεν επιθυμούν βελτίωση της Εκπαίδευσης. Κόψανε τις πολλές πολλές παραλληλες και τους νοσηλευτές φέτος. Επιμένετε ότι θέλουν το καλό των παιδιών;;;;;;;;

 
ΜΑΡΘΑ
29 Σεπ 2021 20:34

Η νομοθεσία σχετικά με την αξιολόγηση είναι χαοτική και
τα σχέδια δράσεις είναι πτυχιακές εργασίες. Απαιτούν απεριόριστο χρόνο εκτός σχολείου ο οποίος δεν είναι δυνατόν να βρεθεί. Οι εκπ/κοί εκτός από το παιδαγωγικό και εκπ/κό τους ρόλο είναι επιφορτισμένοι και με πολλές εξωδιδακτικές εργασίες. Οι Διευθυντές θα πρέπει να κοιμούνται στο σχολείο για να προλάβουν να εκτελέσουν όλες τις απαιτούμενες ενέργειες δεδομένου ότι τα σχολεία δεν έχουν διοικητική ούτε τεχνική υποστήριξη!

 
Βασιλης
29 Σεπ 2021 17:55

ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ!

 
Gogos
29 Σεπ 2021 16:37

Όταν ο "πόνος και ο καημός" του ενός είναι και άλλων πολλών μαζί, τότε δεν είναι ένα ατομικό ζήτημα. Εξ' άλλου τι θα έπρεπε να κάνει ο συνάδελφος για να τεκμηριώσει τα λεγόμενα του; Αναφορές και έτσι; Βέβαια, φαίνεται ότι συνάδελφος (κακώς) ασχολείται και δεν δήλωσε απεργία-αποχή από αυτήν την καρικατούρα αξιολόγησης, που παραπέμπει σε πρακτικές που δοκιμάστηκαν σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα και απορρίφθηκαν. Αλήθεια, γιατί δεν κοιτάν οι σοφοί του υπουργείου το σύστημα εσωτερικής αυτοαξιολόγησης που εφαρμόζει η Φινλανδία, που από ο΄τι φαίνεται τα πάει καλά όσον αφορά τα μαθησιακά αποτελέσματα και όχι μόνο.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
29 Σεπ 2021 16:34

Σωστά επισημαίνει αυτά τα πράγματα ο Παύλος και θα μπορούσε να αραδιάσει κανείς πολλά ακόμη σημεία που δηλώνουν καθαρά την ανεξήγητη και πρωτοφανή προχειρότητα συνδυασμένη ωστόσο με μια ακατανόητη βιαιότητα στην εφαρμογή αυτού του διάτρητου και φαιδρού κατασκευάσματος που πήρε τον κατ' ευφημισμό βαρύγδουπο τίτλο της "εσωτερικής αξιολόγησης"!
Να δούμε λοιπόν αύριο που λήγει η προβλεπόμενη από το ΦΕΚ προθεσμία ανάρτησης της ...περσινής αξιολόγησης τι θα μας ξεφουρνίσουν από το υπουργείο εξηγώντας την ανεξήγητη αντινομία λόγων και πράξεων του ίδιου και του ΙΕΠ!
Και να δούμε εν τέλει μέσα από αυτή την φανταχτερή τσαπατσουλιά του υπουργείου ποιος τελικά θα συνεχίσει να υποστηρίζει ότι όντως αυτοί οι άνθρωποι νοιάζονται για την ...αναβάθμιση του σχολείου και του εκπαιδευτικού!

 
@Δάσκαλος
29 Σεπ 2021 14:32

Αφήστε το πλοίο να βυθιστεί και οι ευθύνες να αποδοθούν μετά, Δάσκαλε;

Εδώ και πολλά πολλά χρόνια τα σημαντικά Νομοσχέδια τίθενται σε διαβούλευση και γίνονται Νόμοι μέσα στο Καλοκαίρι. Ζήτησε κάποιος να σταματήσει αυτή η τακτική;
Αν δηλώσουμε ότι το Σχολείο μας πετυχαίνει τους στόχους, οκ, δεν έχει ανάγκη χρηματοδότησης.
Αν δηλώσουμε ότι το Σχολείο μας δεν πετυχαίνει τους στόχους, τότε γιατί να χρηματοδοτηθεί;

 
Ντίνα
29 Σεπ 2021 14:23

Η νοικοκυρά άμα δεν θέλει να ζυμώσει όλη μέρα κοσκινάει..Τι το δύσκολο σε μια ομάδα 4-5 εκπ/κών να γράψει ο καθένας 3-4 σειρές για κάθε δείκτη..Είπαμε να μην χαλάσει η ζαχαρένια μας ! ! Κεραμέως εφάρμοσε τον νόμο γιατί θα έχεις χάσει κάθε αξιοπιστία απέναντι στους εκπ/κούς..

 
Ξέρει από σανό το "σύστημα"
29 Σεπ 2021 14:18

@Δάσκαλος
Ναι αλλά το "σύστημα" έχει τον τρόπο(και τα κανάλια), για να παρουσιάζει το άσπρο-μαύρο, το κρέας-ψάρι και την ήττα-νίκη(πχ ποσοστά 5%).... και να απευθύνεται σε κομματικά ακροατήρια(ή αφελείς ή εμπαθείς) που θα χειροκροτήσουν την κάθε σαχλαμάρα συμπλήρωσης πινάκων και στατιστικών, ως "μεταρρύθμιση".
Λες και με πίνακες, θα βελτιωθεί το σχολείο (ή οτιδήποτε άλλο)....

 
@για να ξέρουμε τι λέμε
29 Σεπ 2021 12:19

Η "Εγκυρότητα και σοβαρότητα" είναι ζητούμενο ακόμη και για την ίδια τη Βουλή(με κάποιους νόμους που ψηφίζει).
Η "Εγκυρότητα και σοβαρότητα" είναι ζητούμενο ακόμη και για τους πολιτικούς μας, όταν λένε δημόσια "ο καθένας τον πόνο του".
Ακόμη κι αν διαφωνείτε-διαφωνούμε με τις θέσεις του Παύλου, δεν βλέπω για ποιο λόγο θα έπρεπε να έχει λογοκριθεί από το esos. Έχουμε διαβάσει άλλα κι άλλα άρθρα.... που "πλατιάζουν" σε πόνο (και καημό).

 
Δάσκαλος
29 Σεπ 2021 10:15

Κακώς δηλώνουμε απεργία-αποχή.
Αφήστε το "σύστημα" να δουλέψει και οι ευθύνη να αποδωθεί στους σχεδιαστές αυτού.

 
@ για να ξέρουμε τι λέμε
29 Σεπ 2021 09:40

Τα ερωτήματα του άρθρου είναι ουσιαστικά και καίρια. Δεν χρειάζεται κάποιο άρθρο να είναι μακροσκελές και βαθυστόχαστο για να είναι έγκυρο και σοβαρό.
Απαντήσεις στα ερωτήματα, πέρα από τα σχόλια περί κοινωνικών δικτύων, μπορείς να δώσεις ?

 
για να ξέρουμε τι λέμε
29 Σεπ 2021 08:27

Παύλο το esos ΔΕΝ είναι όπως τα άλλα κοινωνικά δίκτυα που γράφει ο καθένας τον πόνο του και αναρτάται ως δημοσίευση κύρια. Εδώ υπάρχει μία εγκυρότητα και σοβαροτητα στις δημοσιεύσεις.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ