Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τέσσερις οδηγίες προς τα Λύκεια και Γυμνάσια

Εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, μετά από εισήγηση του ΙΕΠ
Δημοσίευση: 30/09/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εγκύκλιο με τέσσερις οδηγίες προς τα Λύκεια και Γυμνάσια, μετά από εισήγηση του ΙΕΠ απέστειλε σήμερα το υπουργείο Παιδείας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Ειδικότερα, σύμφωνα με την εγκύκλιο στην αρχή του σχολικού έτους 2021-2022, σύμφωνα πάντοτε με την κρίση του/της εκπαιδευτικού, προτείνεται να δοθεί έμφαση στα ακόλουθα:

  1. Επιλογή, κατά την έναρξη των μαθημάτων, δραστηριοτήτων που διευκολύνουν τη διάγνωση της μαθησιακής κατάστασης, δηλαδή των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών καθώς και της ύπαρξης ενδεχόμενων μαθησιακών κενών.
  2. Αξιοποίηση -κατά την έναρξη του σχολικού έτους- ενός χρονικού διαστήματος, έως 4 εβδομάδων, για την κάλυψη ενδεχόμενων μαθησιακών κενών και τη σύνδεση της μαθησιακής διαδικασίας με τη διδακτέα ύλη του τρέχοντος σχολικού έτους.
  3. Επιλογή, ως επί το πλείστον, δραστηριοτήτων που επικεντρώνουν και ενθαρρύνουν την εμπλοκή και ενεργό συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στη μαθησιακή διαδικασία.
  4. Ιδιαίτερη μέριμνα, τόσο κατά τη διαγνωστική όσο και κατά την ανακεφαλαιωτική διαδικασία, για τους/τις μαθητές/μαθήτριες που κατά την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους μεταβαίνουν στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα ή στην τάξη ολοκλήρωσης των εγκύκλιων σπουδών τους, ώστε να προετοιμαστούν για τις διαδικασίες που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν κατά το τρέχον διδακτικό έτος.»

Σχόλια (9)

 
Μαφάλντα
02 Οκτ 2021 02:35

Με μία προϋπόθεση!!! Να υπάρχουν βιβλία και καθηγητές στα σχολεία!!!!

 
Θεωρίες
01 Οκτ 2021 19:17

Ωραίες θεωρίες. Τέσσερις εβδομάδες για κάλυψη ενδεχόμενων κενών, και μετά τρέχατε ποδαράκια μου γιατί στο τέλος περιμένει η τράπεζα θεμάτων με όλη την ύλη απλωμένη στο τραπέζι. Πώς με δύο τετριμμένες οδηγίες, βγάζεις την ουρά σου απ' έξω και πετάς το μπαλάκι στον από κάτω.
Για να ξέρουμε τι λέμε και τι κάνουμε: Οι άνθρωποι μεγαλώνουν και ωριμάζουν με τις εμπειρίες της ζωής τους. Αυτές οι γενιές όμως στο σχολείο είχαν virtual εμπειρίες, που θα πει ότι οι μαθητές μας μοιάζουν μεγαλύτεροι, χωρίς πραγματικά να είναι. Τούτο το πρόβλημα δεν λύνεται με απλοϊκές οδηγίες που ο καθένας θα μπορούσε να φανταστεί. Θέλει δραστικές παρεμβάσεις από ανθρώπους που διαθέτουν πείρα, γνώση και κυρίως νοιάζονται για το τελικό αποτέλεσμα. Οπότε πάλι ο κάθε δάσκαλος θα προσπαθήσει λύσει τα προβλήματα μόνος του. Καληνύχτα.

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
01 Οκτ 2021 18:59

Το ΙΕΠ αναγνωρίζει την αναγκαιότητα αφιέρωσης έως και 4 εβδομάδων για την κάλυψη κενών, πράγμα που συνεπάγεται εύλογα την αδυναμία ολοκλήρωσης της φετεινής διδακτέας ύλης. Άραγε αυτό θα ληφθεί υπ' όψη για την προσαρμογή των θεμάτων της Τράπεζας Θεμάτων για τη φετεινή χρονιά;

 
Μαρια
01 Οκτ 2021 17:15

Όταν λέει κατά την έναρξη των μαθημάτων, τι ακριβώς εννοεί το υπουργείο? Δεν ξέρει ότι τα μαθήματα έχουν ήδη αρχίσει εδώ και τρεις εβδομάδες και ότι προχωράμε σύμφωνα με την ύλη που το ίδιο μας κοινοποίησε στα σχολεία? Τώρα θυμήθηκε να μας πει για επαναλήψεις με διάρκεια τεσσάρων εβδομάδων στην αρχή της σχολικής χρονιάς?!!! Θα ήταν κωμικό αλλά τελικά η καθυστέρηση και η αποδιοργάνωση του υπουργείου Παιδείας είναι μάλλον τραγικές για όλους τους εμπλεκόμενους. Κατά τα άλλα, η διαδικασία του κατεπείγοντος εφαρμόζεται βέβαια όταν πρόκειται να κριθεί παράνομη η απεργία- αποχή των εκπαιδευτικών. Εκεί πλέον το υπουργείο κινείται με την ταχύτητα του φωτός!

 
Αναστασία
01 Οκτ 2021 15:56

Πώς θα γίνουν αυτά ενώ με κυνηγάει η ύλη της Τράπεζας Θεμάτων όπου ο κάθε αχαρακτηριστος βγάζει τα απωθημένα του στα θέματα;

 
Gogos
01 Οκτ 2021 15:10

Με την πιθανότητα να μην καταλαβαίνω εγώ καλά, σημειώνω.
"Επιλογή, ως επί το πλείστον, δραστηριοτήτων που επικεντρώνουν και ενθαρρύνουν την εμπλοκή και ενεργό συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στη μαθησιακή διαδικασία."
"επικεντρώνουν....την εμπλοκή" ;; Τι πάει να πει αυτό;
"εμπλοκή και ενεργός συμμετοχή", ποια η διαφορά μεταξύ των δύο; μπορεί να υπάρξει ενεργός συμμετοχή χωρίς εμπλοκή (πιθανώς εννοείται γνωστική εμπλοκή) ;
Αν είναι δυνατόν οι κκ του ΙΕΠ ας μην προσπαθούν να αναδείξουν τις εκπαιδευτικές περγαμηνές τους μέσα σε δυο παραγράφους, ας γράφουν με "απλά" λ΄όγια, ώστε να μην πολεμάμε να βγάλουμε νόημα.

 
Νικόλαος Δημ.
01 Οκτ 2021 13:47

΄Έχοντας ολοκληρώσει 3 εβδομάδες μαθημάτων, το ΙΕΠ προτείνει επανάληψη στις 4 πρώτες εβδομάδες, για κάλυψη ενδεχόμενων κενών. Όπως πάντα εκτός χρόνου. Μάλλον δεν προλαβαίνετε από τη φούρια της αυτοαξιολόγησης.
Πολύ κρίμα! Αποδεικνύεστε για μια ακόμη φορά πολύ λίγοι.

 
TK9
01 Οκτ 2021 09:12

Οι οδηγίες αφορούν την φετινή σχολική χρονιά ή την επόμενη;
Είμαι υπέρ της αξιολόγησης των μάχιμων εκπαιδευτικών.Αυτούς όμως τους συμβούλους ,παρασυμβούλους κτλ ποιος στο καλό τους αξιολογεί;

 
ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΝ
01 Οκτ 2021 08:34

Τώρα θυμήθηκαν να το στείλουν;3 βδομάδες κάνουμε μάθημα!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ