ΔΟΕ: Ο κυβερνητικός αυταρχισμός και η καταστολή δεν μας τρομοκρατούν!

02/10/2021

Άκουσε το άρθρο

Μετά την απαράδεκτη προσφυγή της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. στα δικαστήρια προκειμένου να σταματήσει την καθολική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση λαιμητόμο του δημόσιου σχολείου, σήμερα απέναντι στη μεγαλειώδη συγκέντρωση και πορεία των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών και των Συλλόγων Π.Ε. – Ε.Λ.Μ.Ε., αποκάλυψαν το πραγματικό τους πρόσωπο: Απρόκλητα και κατόπιν πολιτικής εντολής της κυβέρνησης της Ν.Δ. χτύπησαν με ωμή βία και χημικά την δυναμική πορεία των εκπαιδευτικών στο Σύνταγμα και τους γύρω δρόμους.

Δεν μας τρομοκρατούν, μας πεισμώνουν και μας ενώνουν στον αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου. Η απάντηση του εκπαιδευτικού κινήματος ήταν ξεκάθαρη, μαζική και αποφασιστική: η επιχειρούμενη αξιολόγηση, ο αυταρχισμός και όλα τα αντιεκπαιδευτικά και αντιλαϊκά μέτρα δε θα περάσουν.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταδικάζει την απαράδεκτη επίθεση των δυνάμεων καταστολής και δηλώνει ότι θα συνεχίσει αταλάντευτα στον δρόμο του αγώνα, ακόμα πιο αποφασιστικά και ενωτικά! Οι πολιτικές ευθύνες της κυβέρνησης είναι τεράστιες.  Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, απορρίπτει το βαθιά αντιεκπαιδευτικό περιεχόμενο των επιχειρούμενων ανατροπών στην Εκπαίδευση. Γυρίζουν  την πλάτη στη πολιτική του Υ.ΠΑΙ.Θ. και τις απειλές της Υπουργού Κεραμέως,  δεν σκύβουν το κεφάλι ούτε στις απειλές ούτε στα αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις.

Το Υπουργείο κήρυξε τον πόλεμο στους εκπαιδευτικούς. Στη μάχη αυτή θα βγούμε κερδισμένοι οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και το δημόσιο σχολείο. Δίνουμε υπόσχεση αγώνα στον κλάδο μέχρι τέλους, μέχρι να ανατραπεί η επίθεση που δέχεται η μαχόμενη εκπαίδευση, το δημόσιο σχολείο. Καλούμε του συναδέλφους σε επαγρύπνηση και αγωνιστική συστράτευση με τις αποφάσεις και τις οδηγίες της Δ.Ο.Ε.

Μαζικά, ενωτικά,  αγωνιστικά θα βγούμε νικητές!

Το ΔΣ της ΔΟΕ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (63)

@ert
|

Και ποιος σου πε ότι οι πολλοί έχουν δίκιο;;;;;; Επειδή δηλ η πλειοψηφία του λαού τους ψήφισε πρέπει εμείς να κάνουμε ό,τι παράλογο μας λένε;;;;;

Όπως Αμερική!
|

@Δήμος
Πέρα από το γεγονός ότι θα είμαστε "όπως Αμερική" (κι η μυλωνού τον άντρα της...), έχεις να παραθέσεις κανένα πλεονέκτημα αυτής της πανδαισίας των vouchers και των τοπικών πολιτευτάδων που θα αλωνίζουν στα σχολεία;

Δεν χρειάζονται extra
|

@Νίκος 04 Οκτ 2021 09:23
Νομίζω το μοντέλο που έχει στον στάνταρ εξοπλισμό : χρηματοδότηση, γραμματεία, καθαρίστρια, φύλακα-επιστάτη, συντήρηση κτιρίου, νέα βιβλία.

Νίκος
|

@@Νικος, η εκάστοτε κυβέρνηση αποφασίζει σύμφωνα με αυτά που έχει δεσμευτεί προγραμματικά και σύμφωνα με την ιδεολογία που πρεσβεύει.
Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ , ποιο ακριβώς μοντέλο προτείνουν ώστε να εξυπηρετηθεί η προσπάθεια αναβάθμισης της Δημόσιας Εκπαίδευσης;

Ert
|

@καιτη, και ποιος σε όρισε εσένα σωτήρα; Αντίθετα την κυβέρνηση την όρισαν οι εκλογές. Κάνε κόμμα και κατέβα στις εκλογές.

@Νικος
|

Ναι.... αλλά το ΥΠΑΙΘ δεν πήρε ούτε το Φιλανδικό ούτε το Σουηδικό μοντέλο.... πήρε το Αγγλικό που έχει δεξί τιμόνι και οδηγούν αριστερά. Εντωμεταξύ, τα σήματα στους δρόμους μας είναι κι αυτά στα δεξιά. Δεν το γλυτώνουμε δηλαδή το ΚΑΤ τελικά.

Νικος
|

Ας αφήσουν κάποιοι τα ..κομματικά εγχειρίδια και ας διαβάσουν καμμιά μελέτη για τα συστήματα αυτοαξιολογησης που υπάρχουν στην Ευρώπη. Για διαβάστε για το Φιλανδικό "θαύμα" και τα συστήματα αυτοαξιολογησης που έχουν . Για ρωτήστε για Σουηδία;
Το σκέτο όχι το βαρέθηκε και ή κοινωνία η οποία φυσικά είναι σταθερά απέναντι μας. Πάρτε το χαμπάρι !!!

Μαρια
|

Στα περισσότερα Υπουργεία υπάρχει από ελάχιστη έως μέτρια αξιολόγηση. Ο μοναδικός κλάδος που αρνείται το οτιδήποτε με οποιαδήποτε κυβέρνηση, και το ΠΑΣΟΚ είχε προτείνει περίπου το 2003 μια ελαφροτατη αξιολόγηση που φυσικά δεν έγινε δεκτή, είναι ο κλάδος των εκπαιδευτικών. Κάθε δεκαετία και μια δικαιολογία...
Ο τρίτος βαθμός τοπικής αυτοδιοίκησης είναι το επόμενο βήμα , έτσι λειτουργεί σχεδόν σε όλη την Ευρώπη. Ακόμα και στην Πολωνία. Και τα σχολεία τους είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα δικά μας σε όλα τα επίπεδα. Επίσης τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα για το σχολείο είναι ειδική εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Φτάνει πλέον ο στρουθοκαμηλισμός. Η αξιολόγηση είναι αναγκαία για την βελτίωση της αποτελεσματικότητας του σχολείου που έχει βαλτώσει για περισσότερα από 30 χρόνια!

@@Δήμος
|

Για συγκεντρωτισμό και έλλειψη αποκέντρωσης δεν κατηγορούμε συνέχεια το Υπουργείο ; Το πέρασμα στους Δήμους λοιπόν και όχι το ... ξεπούλημα (!!!) τους όσο όσο (οι Δήμοι δεν αγοράζουν σχολεία αν δεν το ξέρετε), είναι ενέργεια άκρως αποκεντρωτική. Όταν θα συμβεί αυτό, θα νοσταλγούμε την αυτοαξιολόγηση (ο Θεός να την κάνει αξιολόγηση) της Κεραμέως, αλλά θάναι πολύ αργά. Οι συνεχείς αρνήσεις της ΟΛΜΕ είναι δυστυχώς αυτές που τραβάνε το χαλί κάτω απο τα πόδια της δημόσιας εκπαίδευσης.

@@Δήμος
|

Απίστευτα προσβλητικό το σχόλιο για τους Δήμους και τους χιλιάδες δημοτικούς υπαλλήλους. Δηλαδή οι Υπηρεσίες που είναι δημοτικές είναι απαξιωτικές ; Και χρειάζεται να απαξιώσει τα σχολεία για να τα περάσει στους Δήμους ; Και αυτό θα γίνει με την αξιολόγηση ; Και χρειάζεται κάποιο .. άλλοθι (!) για να τ' απαξιώσει ; Μήπως να ξανασκεφτείτε αυτά που γράφετε ;

@Master chef
|

Θερμά συγχαρητήρια...
Ευφυέστατος ο παραλληλισμός σας. Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα.

Master chef
|

@Πιτσιφλής
Έτσι!!! Θέλουμε τον παλιό καλό Δον Κιχώτη (πήρα αφορμή από σχόλιό σας σε άλλο άρθρο) με τις γλυκόπιωτες ρακές του και τα εύστοχα και πνευματώδη σχόλια. Πάντα είναι απόλαυση, το να "συνομιλεί" κανείς μαζί σας.
ΥΓ. Με τα Γαλλικά πώς τα πάμε μουσιού? Μελετάτε καθόλου? Μην εμπιστεύεστε τους "μαϊμού" Γάλλους.

Πιτσιφλής
|

Άριστος ο Master chef. Το μόνο του λάθος είναι στο σέρβις. Κανείς δεν μπορεί να θυμηθεί πότε έγινε το τελευταίο, αλλά όλοι θυμούνται πολλούς μαστρο-Μήτσους με κάτι σκουριασμένα κατσαβίδια που έκαναν τον μάστορα...

Master chef
|

Το σχολείο είναι ένας σκαραβαίος, που ο ιδιοκτήτης του(κράτος), αντί να αγοράσει το νέο Beetle, ρωτάει τον οδηγό(εκπαιδευτικό), αν δουλεύουν καλά τα φρένα, αν τραβάει στην ανηφόρα κι αν έχει καλό κράτημα στις στροφές. Εντωμεταξύ, ο ιδιοκτήτης του ξέρει πολύ καλά, ότι δεν το έχει πάει ούτε για σέρβις ούτε στο ΚΤΕΟ εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια. Όπως επίσης ξέρει, ότι ο δύσμοιρος οδηγός του, όσο καλός οδηγός κι αν είναι, από θαύμα δεν είναι ακόμα στο ΚΑΤ.... μαζί με τους επιβάτες.

@Δημος
|

Στις αγγλοσαξωνικες χώρες, απ τις οποίες εμπνεύστηκε το σύστημα αυτό η Κεραμεως, έτσι έγινε... Πέρασαν στους δήμους. Εδώ γιατί όχι δηλ;;;;;;

@Δημος
|

Φυσικά και δεν μπορεί έτσι απλά σε μια νύχτα να τα περάσει στους δήμους αγαπητέ μου... Πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόσχημα... Άλλοθι... Αιτία... Όπως θες πες το. Πρέπει να τα απαξιώσει πλήρως τα σχολεία για να τα ξεπουλήσει όσο όσο στους δήμους!!!!!!!! Να εμφανιστούν σαν" σωτηρες" οι δημοι, που θα τα αναλάβουν. Βλέπε λιμάνια, υγεία και άλλα πολλα.

Λεω
|

Γιατί τα βάζετε με τους δασκάλους;;;;; Που αλλού γίνεται αξιολόγηση στο δημόσιο;;;;; Πουθενά. Γίνεται στην εφορία;;;; Στους Δήμους;;; Στα υπουργεία;;; Στα ΚΕΠ;;;;

@φωτης
|

Λογικό είναι στα παιδιά να μην αρέσει το σχολειο... Όπως και οι φακές για παράδειγμα. Τι θα πει αυτό;;;; οτι πρέπει να περάσουμε τα πάνδεινα οι εκπαιδευτικοι για να αλλάξουν τα παιδιά σας άποψη;;; Δεν πρόκειται να αλλάξουν όσα πάνδεινα και αν περάσουμε ...

@Legend
|

Έχει προτείνει η ΔΟΕ (ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΈΜΠΩ ΣΤΗΝ 88Η ΣΥΝΈΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ)... Όμως, το αγαπητό μας υπουργειο ΔΕ δεχεται τπτ και κανέναν. Θέλει να περάσει τη δική της νεοφιλελεύθερη πολιτική...

Legend
|

@Τρίγωνο, γιατί η ολμε και η δοε δεν έρχονται να επισημάνουν λάθη και να προτείνουν διορθώσεις; Το όχι σε όλα είναι επικίνδυνο. Όσο για αγωνιστικότητα! Θυμηδία…

Σώστης
|

@Κύριε Φώτη, είστε σίγουρος ότι αν τα ρωτήσει κάποιος αν τους αρέσει η οικογένειά τους ή γονείς τους θα λάβουν την απάντηση που επιθυμούν; Τελικά το σχολείο το θεωρείτε ή όχι χρήσιμο για την κοινωνία; Γιατί αν το θεωρείτε να ξέρετε ότι στο σχολείο υπάρχει πίεση. Δυσκολίες που πρέπει να αντιμετωπίσουν τα παιδιάγια να πετύχουν στόχους. Ξέρετε κανέναν που να θεωρεί την πίεση ωραία και καλή; Γονείς και εκπαιδευτικοί πρέπει να είμαστε πάντοτε κοντά για το καλό των παιδιών, των νέων γενεών, άρα της μελλοντικής κοινωνίας. Άλλο ζήτημα το ότι πρέπει να αξιολογούμαστε και άλλο ζήτημα το να «αρέσουμε» στα παιδιά. Σίγουρα τα δικά σας παιδιά θα έχουν θαυμάσει και αγαπήσει κάποιους από τους δασκάλους τους. Αλλά δεν θα μπείτε στον κόπο να το αναφέρετε σε σχόλιό σας. Γενικότερα, η μιζέρια και η αρνητίλα δεν βοηθούν. Ο ένας μαζί με τον άλλο, χωρίς κομπλεξ και αντιμαχίες. Το δημόσιο σχολείο είναι δημόσιο αγαθό και όχι το τσιφλίκι του καθενός! Ούτε της ολμε ούτε των γονιών ούτε των μαθητών. Αγαθό!

πρωτοπαλίκαρα
|

Ελάχιστα άτομα συγκεντρώθηκαν στα προπύλαια με πανό. Μικρή συμμετοχή, ξεπερασμένες λογικές. Ο κλάδος δεν ακολουθεί το όχι σε όλα.

Γιώργος
|

Αυταρχισμό και καταστολή βλέπετε εσείς που είστε εκτός της καθημερινής διαδικασίας του σχολείου. Αφήστε μας ήσυχους να κάνουμε τη δουλειά μας, δε χρειαζόμαστε καθοδηγητές και πατρονάρισμα.

Δήμος
|

Καμία αξιολόγηση, γιατί λέει οτι αυτή θα καταργήσει τα δημόσια σχολεία, θα στείλει τα σχολεία στους δήμους και θα χάσουν τα παιδιά το ύψιστο μορφωτικό που τώρα τους προσφέρεται απλόχερα. Και όλα αυτά απο την αξιολόγηση ;;; Θα τρελαθούμε τελείως ;; Δεν μπορεί δηλαδή το Υπουργείο να στείλει τα σχολεία στους Δήμους ; Να δώσει voucher στους γονείς και να επιλέγουν τα σχολεία οι ίδιοι ; Να καταργήσει την παράνομη υποχρεωτική εγγραφή των παιδιών σε σχολεία που ορίζει με βάση την διεύθυνση κατοικίας; Να ζητάει απο τους γονείς να εκφράζουν την γνώμη τους για το σχολείο και τους δασκάλους μέσω πλατφόρμας ; Η εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της πλάκας που προτείνει (Γιάννης πίνει, Γιαννης κερνάει) και μεις την απορρίπτουμε το εμποδίζει ;

@@Μιλτος
|

Αχα. Ωστε το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν θέλετε να αξιολογηθείτε, αλλά ότι "είναι εκτός ωραρίου και σας τρώει χρόνο". Μάλιστα. Όταν για να κάνετε εκλογές ακυρώνετε τα μαθήματα τις ώρες για τις οποίες σας πληρώνει ο κόσμος να διδάσκετε τα παιδιά, εκεί δεν υπήρχε πρόβλημα με τα εντός/εκτός ωραρίου, ε; Μονά ζυγά δικά μας δε γίνεται σύντροφε.

Πιτσιφλής
|

« Άγχος, ανταγωνισμός, νεύρα, κούραση και μετά τάξη. »...
Προβλέπω ότι πριν την τάξη θα προηγηθούν δυο-τρεις ρακές...
Αυτή η υπουργός θα μας κάνει αλκοολικούς στο τέλος!...

@Φωτης
|

Αν περάσει όλο αυτό το έκτρωμα της Κεραμεως στα σχολεία, θέλω μετά από μια 3ετια να μου γράψετε αν απέκτησε ενδιαφέρον το παιδί σας για το σχολείο...
Δηκ φταίει το ότι δεν έχουμε αξιολόγηση στα σχολεία που τα παιδιά είναι αδιάφορα για τον τρόπο μάθησης;;;; Θα μας τρελαίνετε παντελώς εδώ πέρα;;;;;
Τι ενδιαφέρον να βρει κύριε μου στα βιβλία και στον δάσκαλο όταν έχει μάθει σε υψηλές ταχύτητες, εικόνες, εφέ μέσω υπολογιστων ;;; Είναι παγκοσμίως κοινωνικό το φαινόμενο. Δεν φταίμε και γι αυτό οι δάσκαλοι...

@Φωτης
|

Δεν έχετε ιδέα από εκπ/ση και μιλάτε... Αν περάσουν στα σχολεία όλα αυτά που "ονειρεύεται" η Κεραμεως το παιδί σας όχι μόνο δε θα του αρέσει το μάθημα, αλλά δε θα θέλει καν να πάει στο σχολείο. Γιατί οι δάσκαλοι, μ όλα αυτά που έχουν να περάσουν (ατελείωτες συνεδριάσεις εκτός ωραρίου τους, απίστευτη διεκπεραιωτικη γραφειοκρατία, συμπλήρωση πλατφορμών και άλλα πολλά), θα είναι μες στο άγχος, τον ανταγωνισμό, τα νεύρα, την κούραση κλπ και αυτό θα το μεταφέρουν στην τάξη.

@Φωτης
|

Με την αξιολόγηση ακομη περισσότεροσε θα τους αρέσει το σχολειο...

Τρίγωνο
|

Αγαπητοί γονείς,
Όταν η ίδια η εμπνεύστρια αυτού του συστήματος αξιολόγησης στην Αμερική παραδέχτηκε προσφάτως ότι ήταν μεγάλο λάθος όλο αυτό... Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι εδώ θα αποδώσει;;;;; Θα αποτυχει και εδω
. .. Είναι βέβαιο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ