Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Η αναστάτωση στα σχολεία συνεχίζεται

"Υπάρχει διάχυτη σύγχυση, κυβερνητικός εκφοβισμός, συνδικαλιστικές φωνές και ένα κλίμα καθόλου ήρεμο"
Δημοσίευση: 02/10/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μετά την απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών για την απεργία - αποχή από την αξιολόγηση:

1. ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ προσέφυγαν ήδη στο Εφετείο, καθώς η απόφαση του Πρωτοδικείου δεν είναι άεσα εκτελεστή και επομένως η απεργία-αποχή μπορεί να συνεχιστεί έως ότου τελεσιδικήσει το ζήτημα.

2. Η ΟΛΜΕ με επιστολή της προς την ΑΔΕΔΥ ζητά να προκηρύξει και εκείνη απεργία - αποχή "παρέχοντας και την κάλυψη της τριτοβάθμιας οργάνωσης στους απεργούς εκπαιδευτικούς".

3. Η αναστάτωση στα σχολεία συνεχίζεται. Άλλοι Σύλλογοι συνεδρίασαν και άλλοι προγραμματίζουν συνεδριάσεις. Υπάρχει διάχυτη σύγχυση, κυβερνητικός εκφοβισμός, συνδικαλιστικές φωνές και ένα κλίμα καθόλου ήρεμο.

4. Η έφεση των σωματείων εκπαιδευτικών θα κριθεί άμεσα, πιθανότατα εντός της επόμενης εβδομάδας, σύμφωνα με σχετική προβλεψη που θέτει χρονικό όριο 5 ημερών μετά την κατάθεση για την εκδίκασή της (παρ. 4 άρθρ. 22 του Ν. 1264/1982).

Ετικέτες: 
Αξιολόγηση

Σχόλια (32)

 
Πιτσιφλής
05 Οκτ 2021 08:13

Τελικά οι Άριστοι βρίσκονται στα σχολεία αλλά είναι παλαιάς κοπής... είναι κάτι σαν τους οπλαρχηγούς του αγώνα που εμπαιναν στο παλάτι του Όθωνα και τους έλεγαν πως δεν έχουν τρόπους!... 'Αριστα τα γράφει ο νέος Δον, win win είναι η σωστή πορεία, το έχει πει κι ο Ποιητής με τον δικό του τρόπο, στο «πρώτο σκαλί». Τι έπρεπε να κάνουνε; Έπρεπε να πάρουν κι έναν «οπλαρχηγό» , να τους δείχνει συνεχώς τα «Δερβενάκια». Τα ίδια έγραφα και για τους Άλλους, αλλά δεν, δεν, δεν!...

 
Πολεμώντας ανεμόμυλους...
04 Οκτ 2021 22:06

Δυο τρία πραγματάκια αν εκανε το Υπουργείο μας (έμπρακτα, όχι σε επίπεδο δηλώσεων) θα πήγαινε πολύ καλύτερα όλο αυτό....
Γιατί εκείνο όφειλε να υπολογίσει και προστατεύσει το παιδαγωγικό κλίμα στα σχολεία εν μέσω πανδημίας, εφαρμογής καινοτομιών και γενικότερης εξουθενωσης...και θα έπρεπε να το κάνει και να μην τεντωνει το σκοινί, προβλέποντας και προνοώντας μέσα από διεργασίες win win... Για τα συνδικαλιστικα μας όργανα... Είπαμε.... Τη δουλειά τους κάνουν.... Δεν κάνουν... Δεν έχει και τόση σημασία...

Α.. Και το δικό μου γερασμένο laptop σέρνεται...

 
Πιτσιφλής
04 Οκτ 2021 08:04

Σήμερα, νωρίς το πρωί, πέταξα την καμένη κεντρική μονάδα. Τα καλώδια κρέμονται πλέον στο γραφείο και περιμένουν ένα dell από το υπουργείο...
Οθόνη έχω.

 
Ελισσάβετ
04 Οκτ 2021 00:35

Αν απαξιώνεις τον συνδικαλισμό, επειδή υπάρχουν "κακοί" συνδικαλιστές, μπες εσύ στη θέση τους και γίνε "καλός" συνδικαλιστής .... Βοήθησε τον κλάδο μας με την διαφορετική σου ( μη κομματική) φωνή. Μην γκρινιάζεις χωρίς να κάνεις τίποτε...

 
@Δημήτρης
03 Οκτ 2021 23:49

Μέσα από το κείμενο σου, κατάλαβα επιτέλους την ουσία του λάθους του Υπουργείου. Μέχρι πριν μερικές ώρες ήμουν στο στρατόπεδο που κατηγορούσε του καθηγητές που δεν θέλουν την αξιολόγηση. Συγχαρητήρια για το κείμενο σου. Όσοι σε κατηγορούν είναι γιατί παίρνουν κατά γράμμα έννοιες και λέξεις. Πολύ απλά δεν καταλαβαίνουν τις αντιστοιχίσεις. Μακάρι ο γιός μου να σε είχε καθηγητή. Συγχαρητήρια και πάλι.

 
Παράταση στην παράταση
03 Οκτ 2021 21:50

Οι εκπαιδευτικοί απαξιώνουν τα συνδικάτα ; Μιλάτε σοβαρά τώρα ; Όταν η ίδια η ΑΔΕΔΥ ζητά παράταση στην παράταση της θητείας των ΔΣ των συνδικαλιστικών οργάνων και αφαιρεί το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι από τα μέλη των σωματείων φταίνε τα μέλη ; Τα ίδια ζητούσε η ΟΛΜΕ πέρυσι αντί ηλεκτρονικών εκλογών. Παράταση θητείας ... πόσο δημοκρατικό ...

 
Πιτσιφλής
03 Οκτ 2021 20:58

Συνετό το σχόλιο της «Ντροπής». Τα λάθη και τα σωστά είναι συλλογικά, να μείνουμε στο «εμείς» και να αγωνιστούμε για να το αναδείξουμε. Προτείνω καλά οργανωμένες γενικές συνελεύσεις σε ανοικτά γήπεδα με αποκλειστικό θέμα τη σύσταση ομάδας εργασίας που θα εισηγηθεί στους συλλόγους ΠΕ και ΔΕ τρόπους συμβολής της αξιολόγησης στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου μας. Θα ακολουθήσουν νέες γενικές συνελεύσεις για τη λήψη των συλλογικών αποφάσεων που θα καταλήξουν στην ομάδα εργασίας προς επεξεργασία και δημιουργία της τελικής πρότασης που θα σταλεί πρώτα στους συλλόγους προς έγκριση και μετά στο Υπουργείο.
Να βγούμε μπροστά στον ελληνικό λαό έτσι όπως πρέπει, το σαραντάχρονο «ΟΧΙ» είναι αυταρχικό, αντιδημοκρατικό και για πολλούς αδιανόητο.

 
Ντίνα
03 Οκτ 2021 19:10

Αναστάτωση ; δεν νομίζω κάποια σχολεία πήραν απόφαση για συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση , όπως στο δικό μου που γύριζαν εκπ/κοί με καταστάσεις και τσεκάραν με κόκκινο αυτούς που λέγανε ναι, ψήφισαν η πλειοψηφία όχι με ικανό αριθμό εκπ/κών , να λέει ναι : τρομοκρατία από το υπουργείο που την είδατε; Το υπουργείο θα μπορούσε να εφαρμόσει τον νόμο και ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του ! ! Αλλά αφήνει έκθετους με το εμπρός-πίσω και αυτούς που δήλωσαν ΝΑΙ στην αυτοαξιολόγηση.. Αυτούς κ..Κεραμέως ποιος θα τους προστατέψει;

 
Όπου φύγει φύγει
03 Οκτ 2021 18:21

Αν θεωρεί στρατόπεδα συγκέντρωσης το εκπαιδευτικό έργο και κάτεργο την αξιολόγηση δεν κάνει για το χώρο αυτό. Όταν η καθημερινότητα συγκρίνεται με το Αουσβιτς φυγε να σωθείς φίλε.

 
περήφανη
03 Οκτ 2021 18:13

Ετσι νιωθω, περηφανη για μένα. Έχω άποψη για την αξιολόγηση (εσωτερική & εξωτερική), έχω διαβάσει για να έχω άποψη και την καταθέτω συμμετέχοντας στην απεργία-αποχή. Αυτό που δεν καταλαβαίνω ειναι γιατί αυτοί που ΄έχουν αντίθετη άποψη δεν με αφήνουν να αγωνιστω με όλες τις συνέπειες χωρίς να ειναι απεναντι μου. Συνάδελφοι είμαστε άλλωστε γιατί με αντιμετωπίζεται ως εχθρό; Στην τελική τα δικαστήρια θα αποφασίσουν...όμως αν χάσω (και δεν απολυθώ) δε θα σου λέω ουτε καλημέρα, εσένα που με προσβάλλεις, λιδωρείς τις απόψεις μου και τη στάση μου.
Τελικά αυτό ειναι το μεγάλο επιτευγμα της υπουργου, μεγαλυτερο και απο την αξιολόγηση, να μας σπάει σε μικρά κομμάτια που ο ένας πυροβολεί τον άλλο...
Για άλλη μια φορά ο κλάδος έδειξε πόσο μακριά βρίσκεται απο αυτο που διδάσκει: παιδεία, σεβασμός, ισότητα, δικαιοσύνη, δημοκρατία...

 
Όχι μόνο να αξιολογούνται οι καθηγητές...
03 Οκτ 2021 17:27

... αλλά και να πληρώνονται ανάλογα με την αξιολόγηση.

 
dimitra
03 Οκτ 2021 14:25

Για μενα οσο ο συνδικαλισμος βασιζεται στα κομματα ειναι αναξιοπιστος.Χρονια λεμε να μην υπαρχει κομματικος προσανατολισμος στα ψηφοδελτια αλλα........
γαργαρα.

 
Εκπαιδευτικος
03 Οκτ 2021 12:34

Ντροπή,στους συναδέρφους που απαξιώνουν τα συνδικάτα τους.Θα έρθουν πολλά δεινά σε λίγα χρόνια,αλλά θα είναι αργά.Χυθηκε πολυ αίμα για να υπάρχουν.Γυριστε λοιπόν εκεί,που ήσουν ένα τίποτα,χωρίς φωνή και σκυμμένο το κεφάλι.Αλλιως ένα άλλο τίποτα θα σου έπαιρνε τη θέση,ανάμεσα στα χιλιάδες τίποτα που είχαν φτιάξει Κανείς δε μας πίεσε,κανένας συνδικαλιστής δεν ήρθε στο σχολείο Είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι,διαβάσαμε το νόμο και αμέσως υπογράψαμε Σημειώνω ότι απειχαμε από 1συνεδριαση μόνο,όλα τα υπόλοιπα γίνονται κανονικά.Επισης αντι να γράφετε για συναδέρφους,ασχοληθείτε με τα Μ.Μ.Ε.,που μαςλοιδωρουν από το πρωίεχρι το βράδυ.

 
Για κάντε το λιγάκι λιανά αυτό...
03 Οκτ 2021 12:01

@Apopsi
«Σε νόμιμη και μη τελεσίδικα παράνομη απεργία-αποχή...»

Πώς γίνεται να έχει και τις δυο ιδιότητες η απεργία; Πώς γίνεται να είναι «νόμιμη» όταν, έστω και σε πρώτο βαθμό, έχει κριθεί παράνομη;

 
ΔΜ
03 Οκτ 2021 11:58

@ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ωραία μυθοπλασία για το δεύτερο σκέλος....

 
Ντροπή @ Γιώργος
03 Οκτ 2021 11:07

Όταν έχει οποιοσδήποτε συνάδελφος πρόβλημα, π.χ. ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ εντολή για συμπλήρωση σε άλλο σχολείο, στον συνδικαλιστή πηγαίνει για να αντισταθεί στην παράτυπη - παράνομη προφορική εντολή. Τότε είναι καλός ο συνδικαλιστή; Όταν παραφέρεται - παρατυπεί κάποιος Διευθυντής, τον συνδικαλιστεί καλούμε στο σχολείο για να σταματήσουν οι αυθαιρεσίες του διευθυντή. τότε είναι καλός ο συνδικαλιστής; Στην Α'βάθμια οι συνδικαλιστές προκήρυξαν απεργίες (και οι οι συνάδελφοι συμμετείχαν) για να προσμετρηθεί η ώρα σίτισης ως διδακτική ώρα για όλους τους συναδέ΄λφους που συμμετείχαν στη σίτιση και όχι μόνο για τον υπεύθυνο ολοήμερου. Τότε ήταν καλοί οι συνδικαλιστές; Θα μπορούσα να συνεχίσω να γράφω, πολλά, πάρα πολλά υπέρ των συνδικαλιστών. Σαφώς έχουν κάνει και χοντρά, μεγάλα λάθη, αλλά δεν θα τους απαξιώσουμε. Χωρίς το συνδικαλισμό, έστω και με τα λάθη του και με τα τρωτά του, οποιοσδήποτε κλάδος "πάει ΄χαμένος", ειδικά με αυτή την κυβέρνηση.

 
Χρήστος
03 Οκτ 2021 10:46

Είναι τόσο δύσκολο; Ο υπόλοιπος πλανήτης όχι μόνον αξιολογεί, αλλά και πληρώνει ανάλογα με την αξιολόγηση.

 
@δημητρης
03 Οκτ 2021 10:44

Ξέρεις τι σημαίνει στρατόπεδο συγκέντρωσης ; Ειδικά αυτά που αναφέρεις; Τη φόρμα αξιολόγησης την παρομοιάζεις με τη φρίκη των στρατοπέδων αυτών; Όταν τα λόγια μπερδεύονται. Η ιστορία μέσα στην ελαφρότητα του βερμπαλισμού. Κρίμα!

 
NEODHMOKRATHS 2
03 Οκτ 2021 10:37

@ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Έλα ρε Δημήτρη
Τι έγραψες
Πρέπει να επισκεφτείς έμμεσα ειδικότητα ιατρού που να σχετίζεται με την ψυχιατρική
Ποτέ δεν μπορώ να φανταστεί εκπαιδευτικός ότι μπορεί η αξιολόγηση να σχετίζεται με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Γ Ράιχ
Σου συνιστώ φιλία και συναδελφικά να παραιτηθείς από την εκπαίδευση για να ...γλυτώσεις τον εγκλεισμό σου σε αυτά τα στρατόπεδα
Έλεος
Υπάρχουν και τέτοιοι εκπαιδευτικοί που κάνουν μάθημα στο σχολεία και κατ επέκταση και στα παιδιά μου.

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
03 Οκτ 2021 09:47

Οι Γερμανοί στον Β’Π.Π. είχαν δημιουργήσει 2 είδη στρατοπέδων συγκέντρωσης. Πρώτα ήταν τα στρατόπεδα εργασίας( Μαουτχάουζεν, Άουσβιτς). Αυτά ήταν χτισμένα δίπλα σε εργοστάσια και βιομηχανίες και τροφοδοτούνταν με αιχμαλώτους πολέμου και πολίτες των κατακτημένων χωρών, οι οποίοι δούλευαν σαν σκλάβοι για να παράξουν πολεμικό υλικό μιας και οι Γερμανοί εργάτες είχαν επιστρατευθεί και βρίσκονταν στο μέτωπο. Η ύπαρξη των στρατοπέδων αυτών προσέφερε ουσιαστική βοήθεια στο Γ’ Ράιχ και συνέβαλε στη διατήρηση της ισχύος του. Τα δεύτερα ήταν τα στρατόπεδα εξόντωσης( Μαϊντάνεκ, Τρεμπλίνκα). Σε αυτά κατευθύνονταν άτομα που οι Ναζιστές δεν ήθελαν να συνυπάρχουν μαζί τους(κυρίως Εβραίοι αλλά όχι μόνο) με αποκλειστικό σκοπό την εξόντωση τους. Τα στρατόπεδα αυτά δεν προσέφεραν καμία ουσιαστική βοήθεια στην πολεμική προσπάθεια της Γερμανίας. Η ύπαρξη τους οφείλεται αποκλειστικά σε ιδεοληπτικές εμμονές των ηγετών του ναζιστικού κόμματος.
Το σχολείο μου ψήφισε υπέρ της αξιολόγησης, οπότε άρχισα να ασχολούμαι με το περιεχόμενο της. Ενώ όμως στην αρχή θεωρούσα ότι το Υπουργείο μας κατευθύνει σε στρατόπεδο εργασίας, σταδιακά αντιλαμβάνομαι με φρίκη ανάμικτη με τρόμο, πως μας προορίζει για τα στρατόπεδα εξόντωσης. Ναι, να κάνουμε αυτοαξιολόγηση τώρα και ατομική αξιολόγηση αργότερα. Συμφωνούμε. Αυτό το πράγμα που μας επιβάλλουν όμως, είναι τόσο δύσκαμπτο, δυσνόητο, γραφειοκρατικό, διεκπαιρεωτικό, γενικόλογο και βερμπαλιστικό που σύντομα αντιλαμβάνεται κάποιος, πως ο μόνος λόγος δημιουργίας του είναι η σωματική και ψυχολογική εξάντληση των εκπαιδευτικών.
Θα κλείσω με μία σημείωση. Όσο οίκτο, συμπόνοια και ανθρωπισμό αναζήτησαν οι έγκλειστοι των στρατοπέδων εξόντωσης από τους δεσμοφύλακες, ποτέ δεν κέρδισαν κάτι, ενώ ποτέ καμία εξέγερση, ανυπακοή ή διαμαρτυρία κατόρθωσε να σταματήσει έστω και για μία ημέρα τη λειτουργεία των στρατοπέδων αυτών. Η σωτηρία για τους δύσμοιρους εναπομείναντες εγκλείστους επήλθε μόνο με την πτώση του ναζιστικού καθεστώτος. Και ο νοών νοείτω.

 
Δημήτρης
03 Οκτ 2021 09:39

Οι συνδικαλιστικές μας οργανώσεις έχουν πολλά τρωτά. Όμως τώρα πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι μαζί, ώστε: (α) να μην επιβληθεί ο "επιθεωρητισμός" του '70 ως "καινοτομία" (!), (β) να μην ισχύσει ένα σύστημα αξιολόγησης την ώρα που έχουμε αφεθεί μόνοι μας εν μέσω πολλαπλής κρίσης, (γ) να αντιμετωπίσουμε την ηθική παρενόχληση (mobbing) από τον εργοδότη μας, (δ) να αλλάξουμε την εικόνα που καλλιεργούν για εμάς τα περισσότερα ΜΜΕ. Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο αν είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι.

 
@Μιχάλης
03 Οκτ 2021 09:30

Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω, αλλά τα παιδιά στα ιδιωτικά πληρώνουν περισσότερα στα φροντιστήρια από αυτά των δημόσιων σχολείων γιατί απλά έχουν να πληρώσουν και γιατί το σύστημα είναι ανταγωνιστικό. Ειδικά στα ιδιωτικά που ο στόχος είναι οι υψηλόβαθμες σχολές.
Εκτός όμως από αυτό, να σας πω ότι το σχολείο.μας παρά την απεργία, λειτουργεί κανονικά. Το μόνο πρόβλημα είναι οι καθηγητές που μας λείπουν και σε αυτό φταίει το Υπουργείο.
Την απεργία την κάνουμε για την αυτοαξιολόγηση γιατί θέλουν να βελτιωθούμε χωρίς χρηματοδότηση. Να οργανώσουμε λέει δράσεις για τη βελτίωση της διδασκαλίας μας και μετά να τις αξιολογήσουμε. Και ποιος θα μας επιμορφώσεις τζάμπα; Και ποιος είναι αυτός που καταφέρνει να βγάλει την ύλη για τις εξετάσεις του Λυκείου και ταυτόχρονα κάνει διδασκαλία διαφοροποιημένη που προάγει τις ήπιες δεξιότητες όπως μας ζητάνε; Να τον βρούν και να πάμε να παρακολουθήσουμε το μάθημα του για να καταλάβουμε κι εμείς.
Όσοι είστε υπέρ της αυτοαξιολόγησης, κάντε έναν κόπο και διαβάστε το ΦΕΚ μήπως και καταλάβετε τι αρλούμπες λέει.

 
Νίκος
03 Οκτ 2021 08:58

20 χρόνια καθηγητής τέτοια αναστάτωση και τέτοια διάλυση στα σχολεία δεν έχω ξαναδεί..οι πρακτικές Κεραμεως τα έχουν διαλύσει όλα.

 
Μιχάλης
03 Οκτ 2021 08:26

Για ποιο λόγο πρέπει να πληρώνω ιδιωτικά σχολεία για να έχουν τα παιδιά μου μια αξιοπρεπέστερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χωρίς απεργίες των εκπαιδευτικών, χωρίς απεργίες και συνδικαλισμούς και καταλήψεις και με συνεχώς αξιολογούμενους δάσκαλους και συγχρόνως να φορολογούμαι για τη δημόσια εκπαίδευση για να έχει αυτό το χάλι;

 
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΙΑΜΑΛΑΚΗΣ
03 Οκτ 2021 02:39

Το 95% των συναδέλφων που συμμετέχουν στην απεργία - αποχή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δεν πιέστηκαν από τους συνδικαλιστές... Η Δ.Ο.Ε. έχει ψηφισμένες αποφάσεις για την Αξιολόγηση κι αν ήθελε το ΥΠΑΙΘ θα μπορούσε να κάνει διάλογο... πάντως, αυτό το συντριπτικό ποσοστό των απεργών πιέζει αφόρητα την ίδια την Υπουργό και τη σπρώχνει προς τη μεγάλη έξοδο. Δεν γίνεται να παραμένει στη θέση της, όταν το σύνολο των εργαζομένων - από ΟΛΕΣ τις πολιτικές παρατάξεις - στο ίδιο το Υπουργείο της απορρίπτει τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της, άρα και την ίδια...
ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ...ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ!!!

 
gogo
03 Οκτ 2021 00:09

Αυτά τα περί νόμων αφήστε τα! Όταν ψηφίζεται ένας νόμος κομμένος και ραμμένος για συγκεκριμένες επιδιώξεις, όταν ψηφίζεται τον Ιούνιο και εφαρμόζεται τον Σεπτέμβριο, επειδή δεν μας άρεσε κάποια συμπεριφορά εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων την άνοιξη, ε τότε κάτι δεν πάει καλά.
Στα ζητήματα παιδείας και υγείας πρέπει να υπάρχει διακομματική συμφωνία και μακρόπνοος σχεδιασμός, όχι τακτικισμοί και κοντόφθαλμοι χειρισμοί.
Δεν κάνω σχεδιασμό σήμερα, τον εφαρμόζω αύριο για να ακυρωθεί μεθαύριο. Οι νόμοι που αφορούν παιδεία, υγεία θα έπρεπε να ψηφίζονται από τα 2/3 της Βουλής και όχι από κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες που είναι μειοψηφίες στη λαϊκή βάση.

 
Αλμυρό φυστίκι
02 Οκτ 2021 23:56

Να εφαρμόσει το Νόμο το υπουργείο. Τα συνδικάτα 40 χρόνια το ίδιο παιχνίδι παίζουν, αποφασίζει μια μειοψηφία 10 - 15 νοματαίων για απεργία - αποχή και ζητάνε και τα ρέστα. Τους βαρεθήκαμε πιά.

 
Δικό τους θέμα
02 Οκτ 2021 23:32

Μη προσπαθούν κάποιοι να δημιουργήσουν κλίμα φόβου και διχόνοιας. Στα σχολεία κάνουνε τη δουλειά μας. Οι φωνές αντιπαλότητας δεν υπάρχουν. Μάταια μερικοί το επικοινωνούν έτσι.

 
Πιτσιφλής
02 Οκτ 2021 23:30

Σαράντα παλικάρια από τη Λιβαδειά
πάνε για να πατήσουνε την Ντροπολιτσά.
Στον δρόμο που πηγαίναν γέροντ΄ απαντούν
-Γειά σου, χαρά σου, γέρο! -Καλώς τα τα παιδιά.
Πού πάτε παλικάρια, πού πάτε ρε παιδιά;
-Πάμε για να πατήσουμε τη Ντροπολιτσά
-Ώρα καλή παιδιά μου να πάτε στο καλό...

 
ΚΜ
02 Οκτ 2021 22:42

Ντινα και Γιώργο
κακόμοιρα....

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ