ΜΑΘΗΤΕΣ

Νέα “εκτόξευση” αριστούχων στα Γυμνάσια και Λύκεια- 248.150 οι αριστούχοι (σε σύνολο μαθητών 680.000) , 21.050 περισσότεροι από πέρσι

Βραβείο “αριστείας” θα πάρει ο ένας στους τρεις μαθητές
Δημοσίευση: 06/10/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Νέα αύξηση αριστούχων είχαμε  το   περασμένο σχολικό έτος της πανδημίας.Ο αριθμός των  αριστούχων  μαθητών  στα Γυμνάσια και Λύκεια σημείωσε αύξηση κατά 21.050, αγγίζοντας τις 248.150 (σε σύνολο μαθητών 680.000) από 217.100   που ήταν πρόπερσι, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει κατ' αποκλειστικότητα το esos.

Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο που προκύπτει ε΄ναι ότι από το σχολικό έτος 2018-19, που για τελευταία φορά πραγματοποιήθηκαν οι προαγωγικές και απολυτήριες εξκετάσεις, οι αριστούχοι αυξηθηκαν κατά  67.050.

Αυτό σημαίνει ότι στις 26 Οκτωβρίου που έχει καθιερωθεί από το υπουργείο Παιδείας απονομή των αριστείων θα πάρει  βραβείο “αριστείας” ο ένας στους τρεις  περίπου  μαθητές.

Η “κατακόρυφη” αύξηση των αριστούχων οφείλεται στο γεγονός της   μη πραγματοποίησης γραπτών εξετάσεων, λόγω της πανδημίας,  με αποτέλεσμα ο Γενικός Μέσος Όρος βαθμολογίας του κάθε μαθητή να έχει   βασιστεί στα προφορικά (σ.σ. οι προφορικές βαθμολογίες είναι συνήθως υψηλότερες από τις γραπτές.οπότε όπως αναμένετο είναι υψηλότερες από ό,τι συνήθως.

Αντίθετα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις οι βαθμολογίες των   μαθητών  “καταποντίζονται”. Περίπου οι οι 4 στους 10 υποψηφίους επτυχαίνουν βαθμολογίες κάτω του 10.

Βραβεία προόδου

Βραβεία προόδου θα λάβουν 53. 440 μαθητές από  53.180   πρόπερσι.

Οι έπαινοι

Αντίθετα  οι έπαινοι προσωπικής βελτίωσης μειώθηκαν  στις 10.380  από  12.570   πρόπερσι.

Οι ειδικοί έπαινοι εμφάνισαν μικρή μείωση, διότι δεν ολοκληρώθηκαν όλες οι σχολικές δραστηριότητες που θα αναδείκνυαν αλληλεγγύη και κοινωνική προσφορά.

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ

Το σχόλιο της υφ. Παιδείας

Σχετικά με τα παραπάνω  στοιχεία η υφ. Παιδείας Ζ. Μαρή δήλωσε τα εξής στο esos:

«Απονέμουμε φέτος, συνολικά 248.150 Αριστεία, 53.440 Βραβεία, 10380 Έπαινους Προσωπικής Βελτίωσης και 8.898 Ειδικούς Επαίνους για τους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας.

Είμαι πολύ υπερήφανη για όλες τις μαθήτριες και όλους τους μαθητές που την σχολική χρονιά 2020-2021 κατάφεραν να πιάσουν τους στόχους τους και να βρεθούν ακόμα πιο κοντά στη  πραγματοποίηση των ονείρων τους.

Είμαι σίγουρη ότι το παράδειγμά τους και η προσπάθειά τους αποτελούν ισχυρό κίνητρο για τους συμμαθητές τους αλλά και για τα άτομα του περιβάλλοντός τους, ανεξαρτήτως ηλικίας, καθώς η προσήλωση και ο αγώνας προς την επίτευξη των στόχων είναι ένας μαραθώνιος δρόμος, που η πορεία του αρχίζει από την σχολική ηλικία και συνεχίζεται για μια ζωή.

Είναι σημαντικό και αξιέπαινο ότι οι μαθήτριες και οι μαθητές μας Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας σημειώνουν τόσο υψηλές επιδόσεις και είναι χαρά μας να επιβραβεύουμε την παρουσία τους, τη συμμετοχή τους και τη δράση τους στο σχολικό περιβάλλον.

Είναι η αισιοδοξία μας για το μέλλον της νέας γενιάς και η πίστη που μας γεννά η ανάδειξη των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων των μαθητών.

Είναι η ελπίδα για την νέα χρονιά αλλά και για κάθε επόμενη, που ξεκινά με την πιο ευοίωνη και συμβολική πράξη απονομής αριστείων, βραβείων και επαίνων.

Είναι η ουσία και η αξία. Είναι η προσπάθεια του κάθε παιδιού, ο κόπος που αφιερώνει, ο χρόνος που επενδύει στην προσωπική του βελτίωση, εξέλιξη και πρόοδο.

Για κάθε μαθήτρια και κάθε μαθητή που κατέκτησε την κορυφή του και οδεύει προς την επόμενη, για κάθε παιδί που δεν κατάφερε να ικανοποιήσει στο ακέραιο τις προσδοκίες του αλλά και για κάθε συμμαθητή και φίλο της ηλικίας τους, που παίρνει δύναμη και μαθαίνει από το παράδειγμά τους, για όλα τα παιδιά που αποφασίζουν να καταθέσουν το περίσσευμα της ψυχής τους και να ξεπεράσουν τις δυνάμεις τους ανακαλύπτοντας και αναδεικνύοντας τις δυνατότητές τους, είμαστε δίπλα τους.

Από τα πρώτα κιόλας σχολικά χρόνια, δίνουμε κίνητρα και ερεθίσματα στους μαθητές, για να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις, να αναγνωρίζουν και να αξιοποιούν τις ευκαιρίες, να διεκδικούν και να εδραιώνουν τις προοπτικές σε μια εξελικτική πορεία μάθησης, έρευνας, συνεργασίας, πρωτοπορίας, προσπάθειας.

Θέτουμε την Παιδεία σε στέρεες βάσεις με απόλυτη προτεραιότητα την ενδυνάμωση των μαθητών με εφόδια ζωής, την καλλιέργεια των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων τους για την επίτευξη των στόχων, που θα θέσουν, των ονείρων που θα κάνουν, των επιδιώξεων που θα τολμήσουν.

Θέτουμε την Παιδεία σε στέρεες βάσεις για τη νέα γενιά που ενημερώνεται, δηλώνει παρούσα, αναλαμβάνει δράση, εμπλέκεται στο παγκόσμιο γίγνεσθαι, είναι μέρος της προόδου, διεκδικεί την ανάπτυξη, μεριμνά για την αειφορία, προνοεί και προετοιμάζεται για την επόμενη ημέρα.

Θέτουμε την Παιδεία σε στέρεες βάσεις και προωθούμε ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό σύστημα, εξωστρεφές και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του 21ου αιώνα, που εξασφαλίζει στα παιδιά μας τη δυνατότητα, την ελπίδα και το δικαίωμα σε ένα καλύτερο μέλλον.

Για την Παιδεία και για τα παιδιά μας θέτουμε τις πιο στέρεες βάσεις. Και είμαστε υπερήφανοι που τα βήματά τους πατούν σε στέρεο έδαφος και τους οδηγούν στο μέλλον που αξίζουν».

“Κατακόρυφη” αύξηση των αριστούχων μαθητών στο Γυμνάσιο και Λύκειο παρατηρείται  από το σχολικό έτος 2015-2016.

Οι αριστούχοι μαθητές ανήλθαν το σχ έτος 2018-19 στους 181.790 από 158.500 που ήταν το σχολ. Έτος  2015-16.

Η αύξηση αυτή  οφείλεται στη  μείωση  των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο από το σχολικό έτος 2015-2016 σε 4 (από 12 για την Α΄ τάξη και 13 για τις Β΄ και Γ΄ τάξεις) και στο Γενικό Λύκειο σε 8 (από 12) για την Α΄ τάξη, σε 6 (από 16) για τη Β΄ τάξη και σε 4 (από 14) για τη Γ΄ τάξη .

Ειδικότερα

Πριν το σχολικό έτος 2015-2016, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις Γυμνασίου ήταν: α) για την Α΄ τάξη Γυμνασίου 12, β)  για τη Β΄ τάξη Γυμνασίου 13 και γ) για τη Γ΄ τάξη Γυμνασίου 13.

Από το σχολικό έτος 2015-2016 και εξής, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για το Γυμνάσιο μειώθηκαν σε 4 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για την Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη, σύμφωνα με το Π.Δ. 126/2016 (Α΄ 211): «Περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου».

Παράλληλα, από το σχολικό έτος 2017-2018 και εξής: τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για τη Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου από 14 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα μειώθηκαν σε 4 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα (ν. 4540/2018, Α΄ 91 ).

Από το σχολικό έτος 2018-2019, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για την Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου από 12 μειώθηκαν σε 8, για τη Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου, από 16 μειώθηκαν σε 6 (ν. 4610/2019, Α΄ 70).

Τα  βραβεία

Αριστείο Προόδου  χορηγείται στους αριστούχους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου κατά την Εορτή της Σημαίας ( σ.σ. είναι ενταγμένη στην εορτή της 28ης Οκτωβρίου), ενώ στους    μαθητές  οι οποίοι έχουν σημειώσει σημαντική βελτίωση της επίδοσης τους, απονέμεται, μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, «Έπαινος Προσωπικής Βελτίωσης».

Ειδικότερα:

Στους/στις μαθητές/τριες που επιτυγχάνουν βαθμό ετήσιας προόδου «άριστα» απονέμεται, μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, «Αριστείο Προόδου».

Στους/στις μαθητές/τριες κάθε τμήματος που επιτυγχάνουν τον μεγαλύτερο βαθμό ετήσιας προόδου και διαγωγή «εξαιρετική» απονέμεται, μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, «Βραβείο Προόδου». Σε περίπτωση ισοβαθμίας το «Βραβείο Προόδου» απονέμεται σε όλους/ες τους μαθητές/τριες που ισοβάθμισαν.

Στους/στις μαθητές/τριες οι οποίοι/ες έχουν σημειώσει σημαντική βελτίωση της επίδοσης τους, απονέμεται, μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, «Έπαινος Προσωπικής Βελτίωσης».

Στους/στις μαθητές/τριες που διακρίνονται για ιδιαίτερες πράξεις αλληλεγγύης και κοινωνικής προσφοράς και για πράξεις που εκφράζουν πνεύμα ανιδιοτελούς φιλαλληλίας απονέμεται ειδικός έπαινος.

Σχόλια (35)

 
Α.Κ.
08 Οκτ 2021 12:13

Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν τους μαθητές τους στα σχολεία ως άριστους. Οι εκπαιδευτικοί επίσης αξιολογούν τους μαθητές στις πανελλήνιες εξετάσεις και προκύπτουν μεγάλα ποσοστά αποτυχόντων. Θεωρώ ότι υπάρχει μεγάλη αντίφαση. Μήπως τελικά η αξιολόγηση και των ίδιων των εκπαιδευτικών είναι απολύτως απαραίτητη?

 
Sergei
07 Οκτ 2021 22:24

@17:38 και @17:01
- Δεν έχω κανένα λόγο να θέλω (ή να πρέπει) να σας πείσω για οτιδήποτε. Αν ποτέ μπείτε σ' ένα δημοτικό στάδιο, ρωτήστε αν θέλετε κάποιον που είναι η δουλειά του και που είναι και ο ίδιος "φορτωμένος" με μετάλλια και επαίνους. Θα σας πει, ποια είναι η σημασία και το νόημα τους. Κάντε επίσης τον κόπο, να δείτε τις πινακίδες στους χώρους του σταδίου και ποιες είναι οι αξίες και τα ιδανικά που προάγουν(εδώ και 2.500 χρόνια).
- Λέξεις και έννοιες που δεν χρησιμοποίησα πουθενά αλλά που (εσείς) μου αποδίδετε : χρυσά, πρωτιές, αριστεία, αριστείο, άριστοι, άριστος, ιδεολογία, ρετσινιά, ισοπέδωση.
- Τα Αριστεία και οι Έπαινοι στην εκπαίδευση, δεν ανακαλύφθηκαν χθες. Το ίδιο νόημα-σημασία που είχαν χθες, το ίδιο έχουν και σήμερα.
ΥΓ. Παράδοξο που και οι δύο, γράφετε τα μετάλλια "μετάλια". Όπως δηλαδή και ο σχολιαστής στις 07 Οκτ 00:02

 
@Sergei
07 Οκτ 2021 17:38

Ο σχολιαστής έγραψε για χρυσά μετάλια. Αν εσείς δίνετε χρυσά - πρωτιές δηλαδή - σε όλους τους μικρούς αθλητές, και νομίζετε ότι κάνετε καλό καλά είναι να σκεφτείτε λίγο.

 
Μητέρα
07 Οκτ 2021 17:22

Μπράβο σε αυτά τα παιδιά αλλά και στα υπόλοιπα παιδιά που δεν πήραν κάποιον έπαινο! Κυρίως όμως μπράβο στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που αυτή ειδικά τη χρονιά δυσκολεύτηκαν περισσότερο από όλα τα παιδιά!

 
@Sergei
07 Οκτ 2021 17:01

αλλο η ενθάρυνση άλλο τα μετάλια, έπαινοι, αριστεία. Αν στον αθλητισμό δίνετε "μετάλια" σ'όλα τα παιδιά, τότε απλά το να έχεις μετάλιο δε σημαίνει τίποτα γιατί το έχουν όλοι (ρωτήστε τα παιδιά, ξέρουν απ'αυτό).
Το ίδιο ισχύει και για το αριστείο. Ξέρετε φαντάζομαι τι σημαίναι η λέξη. Όταν το 1/3 των μαθητών θεωρούνται "άριστοι" τότε δε σημαίνει και πολλα΄ το να χαρακτηρίζεσαι "άριστος". Αυτό συμφωνεί με συγκεκριμένη ιδεολογία που χαρακτηρίζει την αριστεία ρετσινιά και θεωρεί την ισοπέδωση "ισότητα".

 
Το ευρωπαικό ανέκδοτο
07 Οκτ 2021 16:40

θα γελάνε οι Ευρωπαίοι όταν βγουν τα στατιστικά των δήθεν αριστούχων. οι καθηγητές βάζουν αβέρτα άριστα . Νομίζετε είναι είναι τυχαία η αποφυγή της αξιολόγηση;!

 
Sergei
07 Οκτ 2021 10:20

@ @Εκπαιδευτικός 00:02
"Τι πειράζει να δίνουμε χρυσά μετάλια σε όλους τους αθλητές;"
Δεν σας βλέπω καλά "προπονημένο" αγαπητέ μου.
- Φυσικά και στον αθλητισμό(το μαζικό), δίνουμε μετάλλια και επαίνους σε όλους τους αθλητές. Είναι κίνητρο-αναγνώριση-επιβράβευση ανεξαρτήτως επίδοσης, αφού ως γνωστόν, το ευ αγωνίζεσθαι, η ευγενής άμιλλα και η προσπάθεια είναι η ουσία-η φιλοσοφία-το ζητούμενο του αθλητισμού για όλους τους πολίτες.
- Πιστεύω λοιπόν, ότι αντίστοιχα, πρέπει να ενθαρρύνονται και οι μαθητές που κι αυτοί είναι αθλητές και αγωνιστές της παιδείας και της μάθησης.
- Ο πρωταθλητισμός αντίθετα, είναι για πολύ λίγους, είναι άκρως ανταγωνιστικός, σπάνια επικρατεί το ευ αγωνίζεσθαι και το fair play και πολλές φορές το αποτέλεσμα αγιάζει τα μέσα(και τα "φάρμακα"). Έχει επιπλέον καταντήσει μια τεράστια οικονομική βιομηχανία. Τέλος, στον πρωταθλητισμό, κανένας "δεν ξεγελιέται" μόνο με μετάλλια.

 
αιεν δασκαλευειν
07 Οκτ 2021 07:38

καλά τι ζόρι τραβάτε με αυτό κάθε χρόνο;;; Καλά δίνονται οι έπαινοι και τα αριστεία. Δεν δίνουμε και πολλά πράγματα στα παιδιά.
Προετοιμάζετε το έδαφος για καμιά καινούργια ιδέα;;;;;
Θα μας έρθει και άλλη κεραμίδα;

 
@Εκπαιδευτικός06 Οκτ 2021 18:51
07 Οκτ 2021 00:02

Τι πειράζει να δίνουμε χρυσά μετάλια σε όλους τους αθλητές; Πόση μιζέρια πια;

 
@Εκπαιδευτικός
06 Οκτ 2021 23:59

Ιδεοληψίες ειπατε; Αν όντως είστε εκπαιδευτικός διαβάστε και κάτι πε΄ρα από το μάθημα που διδάσκετε, π.χ. ποιά είναι η άποψη της Ψυχολογίας για το αν είναι καλό ή κακό να παραμυθιάζεις ένα παιδί ότι δήθεν είναι άριστο, όλοι είναι άριστοι, κλπ, ενώ δεν αξίζει αυτόν τον τίτλο. Ποιά είναι η άποψη της Κοινωνιολογίας για το αν είναι καλό ή κακό να δημιουργείς σε ομάδες την ψευδαίσθηση ότι έχουν μια ιδιότητα που δεν την έχουν. Η δική σας οπτική είναι που υποτιμά τις δυνατότητες των μαθητών αφού τσουβαλιάζετε τους εξαιρετικούς μαζί με τους μέτριους.

 
Εκπαιδευτικός
06 Οκτ 2021 22:59

@Εκπαιδευτικός. Δηλαδή εσείς ανησυχείτε για την απογοήτευση των παιδιών από τις "σφαλιάρες"; Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη τους και τις δυνατότητές τους. Στο τέλος τέλος ακόμη κι αν η αριστεία τους είναι αμφίβολη, σίγουρα δεν θα απέχει και πολύ από τις πραγματικές τους επιδόσεις. Οπότε το σχόλιό σας εκφράζει κατά την γνώμη μου μία μίζερη ιδεοληψία ενός καχύποπτου ανθρώπου. Να το κοιτάξετε αυτό!

 
Πραγματικό περιστατικό
06 Οκτ 2021 22:48

@ @Εκπαιδευτικός 20:18
Καθηγήτρια Αγγλικών σε φροντιστήριο, συναντά τυχαία(σε shopping) αξιότιμη μητέρα μαθητή της. Την ενημερώνει ότι κακώς πληρώνουν οι άνθρωποι "τζάμπα λεφτά", γιατί ο υιός, ή δεν πηγαίνει ή όταν πηγαίνει.... πάλι "αλλού είναι". Αποτέλεσμα? Η μητέρα έγραψε το παιδί της σε άλλο φροντιστήριο, που της έλεγαν ότι το παιδί της "τα μιλάει".... σαν το Μάρλο Μπράντο.
Ερωτήσεις :
- Ποιός από τους 4 "φταίει"? Η έντιμη καθηγήτρια, ο μαθητής, η μητέρα, ο Μάρλο Μπράντο?
- Το παιδί κάποια στιγμή, το πήρε "το χαρτί". Ποιός έχασε τη δουλειά του? Έφαγε τις "σφαλιάρες" που λέτε?
- Ο καθηγητής που "παραμυθιάζει" και μοιράζει "χρυσά μετάλλια" σε όλους, πόσες πολυκατοικίες λέτε να έχει χτίσει?.....

 
Νικόλαος
06 Οκτ 2021 22:17

Πρέπει το Υπουργείο να καθιερώσει και βραβείο για τους "Υπεραρίστους" που θα το μοιράζει σε όλους τους μαθητές φυσικά. Πρέπει να στηριχθούν οι κορνιζοποιοί...

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
06 Οκτ 2021 21:28

@Αριστερή εκδοχή της αριστείας
Εσείς λοιπόν στις εμμονές σας! Ακόμη κι εδώ ευθύνεται ...η αριστερά! Κι ας είναι άλλοι αυτοί που κυβερνάνε επί δύο αιώνες ελεύθερου ελληνικού κράτους φορτώνοντας την εκπαίδευση με ανίατες παθογένειες, όπως αυτή που συζητάμε...
Η απόκλιση μεταξύ προφορικής και γραπτής βαθμολογίας δεν έχει καμία σχέση μ' αυτό το χαριτωμένο που έχετε στο μυαλό σας, επειδή έχετε πλήρη άγνοια του χώρου. Σκεφτείτε λιγάκι τη δική σας συμπεριφορά απέναντι στους καθηγητές του παιδιού σας, όταν του βάλουν 19 και όχι 20!!!
Σας βεβαιώνω λοιπόν ότι πολύ εύκολα θα μπορούσαμε να βάλουμε ακριβοδίκαιους βαθμούς, γιατί είναι πάρα πολύ απλό να έχει διαγνώσει κάθε καθηγητής τις πραγματικές δυνατότητες του μαθητή στη διάρκεια ενός τετραμήνου με την καθημερινή του παρουσία στο μάθημα. Μην αμφιβάλλετε καθόλου πως είναι το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου αυτό και σταματήστε να αυταπατάστε ότι από αυτό μπορεί να κριθεί το έργο του εκπαιδευτικού.
Το βέβαιο είναι ότι όλοι βολεύονται μ' αυτόν το βαθμολογικό πληθωρισμό, μαθητές, γονείς, υπουργείο! Όλοι, εκτός από τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν απολύτως κανένα όφελος! Θυμηθείτε πώς αντέδρασε το υπουργείο προ ετών επί υπουργίας Λοβέρδου, όταν εφαρμόστηκε ειδικό σύστημα προαγωγής που προκάλεσε μεγάλο ποσοστό στάσιμων, με αποτέλεσμα να τρέχει με απανωτές τροποποιήσεις ως τις αρχές Ιουλίου να αναμορφώσει το σύστημα, μπας και μειωθεί το ποσοστό των αποτυχόντων και η κοινωνική κατακραυγή!

 
@Εκπαιδευτικός
06 Οκτ 2021 20:18

Αν είστε εκπαιδευτικός είναι πολύ σημαντικό (και λυπηρό) αυτό που λέτε. Εσάς δε σας πειράζει να παραμυθιάζουμε τους μαθητές και να τους λέμε "άριστους" ενώ δεν είναι; "Δεν κοστίζει τίποτα" να τους εξαπατουμε; Θετική ψυχολογία σημαίνει να τους παραμυθιάζουμε; Χρυσά μετάλια για όλους; Είναι τελείως αντι-παιδαγωγική αυτή η αντίληψη. Και φυσικά όταν ο μαθητής βγει στον πραγματικό κόσμο - όπου το αν μας αρέσει κάτι ή όχι, ή αν μας χαϊδευαν οι δάσκαλοι τα αυτιά ή όχι δεν ενδιαφέρει κανέναν, ακολουθούν οι "σφαλιάρες".

 
Εκπαιδευτικός
06 Οκτ 2021 18:51

Τι πειράζει που είναι πολλοί οι αριστούχοι; Αφού έτσι κι αλλιώς όταν έλθει η ώρα ο καθένας θα πάρει αυτό που αξίζει. Ας πάρουν λίγη χαρά τα παιδιά που λειτουργεί και θετικά στην ψυχολογία τους! Δεν κοστίζει τίποτα. Αχ, πόση μιζέρια πια !!!

 
Πιτσιφλής
06 Οκτ 2021 18:51

Έρχεται κι ένα εκατομμύριο αρίστων από τα Δημοτικά, σε έξι δόσεις... Προβλέπω νέο 54% για τη ΝΔ σε λίγα χρόνια....
Ρωτήστε και την έγκριτη Λία!

 
αισχος και ντροπη
06 Οκτ 2021 17:56

μονο 250.000 αριστουχοι...

Υπομονη, σε λιγα χρονια οι αριστουχοι θα ειναι περισσοτεροι κι απο τους εγγεγραμμενους μαθητες !!!!!

 
Μαρία
06 Οκτ 2021 16:01

Με γραπτή αξιολόγηση σαφώς οι βαθμοί θα ήταν χειρότερη και ίσως κάποιοι μαθητές να έμεναν ανεξεταστεοι. Τούς κακούς καθηγητές ποιός θα τους αξιολογήσει; Τα πυσδε που δεν τοποθετούσαν έγκαιρα τους καθηγητές μέχρι το Νοέμβριο ποιός θα τους αξιολογήσει; Για τις κακές επιδόσεις ευθύνονται πολλοί. Αν κρίνω από τα παιδιά μου τα τελευταία 7 χρόνια μονίμως βασικά μαθήματα τα ξεκινούσαν Δεκέμβρη

 
Καραβάνι
06 Οκτ 2021 15:58

248.150 επικείμενες ψήφοι για τη Ν.Δ. αφού, ως γνωστόν, οι άριστοι προτιμούν το συγκεκριμένο κόμμα.

 
Φ. Κώστας
06 Οκτ 2021 15:19

Η κατάντια είναι μια που έχουμε ένα στους τρεις άριστους και δύο που η υφυπουργός παιδείας βγαίνει και τους λέει μπράβο που πετύχατε τους στόχους σας.

 
Πιτσιφλής
06 Οκτ 2021 15:03

Ελληνικό, πιο ελληνικό δεν υπάρχει...
Για το Δημοτικό δε σας λέω, δε θέλω να νιώσετε άσχημα...

 
Σώστης
06 Οκτ 2021 14:59

@ΔΕΠ, πολύ καλή πρόταση! Να το μιμηθούμε. Λογικό να υπάρχουν τόσοι τη στιγμή που στα προφορικά μετρούν και άλλα πράγματα όχι μόνο η επίδοση στα γραπτά. Χωρίς τις τελικές εξετάσεις στο γυμνάσιο και χωρίς τη βάση του 10 στο λύκειο, δεν μας κάνει καμία εντύπωση. Τα παιδιά μας είναι αστέρια ούτως ή άλλως! Είναι το μέλλον μας! Τα στηρίζουμε και ας είναι του άσσου. Αλλά να υπάρχει σωστή αξιολόγηση, ώστε να ξέρει ο καθείς τι μπορεί να διεκδικήσει. Ούτε οι γονείς ούτε οι εκπαιδευτικοί ούτε οι μαθητές ευθύνονται για αυτό. Όσον αφορά τις απουσίες… υπάρχει μια χαλαρότητα. Δεν πρέπει να υπάρχει καμία αδικαιολόγητη απουσία. Αναρρωτικές άδειες έχουν οι εργαζόμενοι και κάποιες μέρες κανονικής άδειας για έκτακτες περιστάσεις. Αυτό πρέπει να ισχύει και στους μαθητές.

 
Αριστερή εκδοχή της αριστείας
06 Οκτ 2021 14:50

Όταν με το καλό εφαρμοστεί επιτέλους και η τράπεζα θεμάτων, πρέπει να συνδεθεί κατά κάποιο τρόπο η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού με την αξιολόγηση του μαθητή.Η μεγάλη απόκλιση μεταξύ προφορικών και γραπτών δηλώνει, εκτός των άλλων, άγνοια ορθής αξιολόγησης.

 
Γονιός.
06 Οκτ 2021 13:56

Η αλήθεια είναι ότι το Υπουργείο δεν νοιάζεται αν τα παιδιά κατανοούν τα αντικείμενα που διδάσκονται ... τόσες πληροφορίες σε μικρό χρονικό διάστημα και διαγώνισμα - εξετάσεις για τα μάτια του κόσμου ...θλιβερό ...όλοι στηρίζονται στα φροντιστήρια ... τράπεζα θεμάτων σου λέει ...ναι αν ο φροντιστής είναι ικανός θα πάμε καλά ... αλλά αυτό είναι το ζητούμενο ; Τους έχουμε χρυσώσει ... η Υπουργός μας τι άποψη έχει ;;;;

 
Λογικό
06 Οκτ 2021 12:45

Λογικό αφού φέτος δεν διενεργήθηκαν στο τέλος της χρονιάς γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις. Ο μέσος όρος προέκυψε αποκλειστικά από τους βαθμούς των δύο τετραμήνων.

 
Περιττή η αξιολόγηση
06 Οκτ 2021 12:11

Σχεδόν όλοι οι μαθητές είναι άριστοι, δεν "κόβεται" κανένας ούτε για Σεπτέμβριο ούτε για του χρόνου, δεν μένει ούτε και από απουσίες, στα πανεπιστήμια περνούν οι καλύτεροι(με ΕΒΕ)..... άρα τόσο το σχολείο, όσο και οι εκπαιδευτικοί, όσο και το Υπουργείο, κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.... Τί όχι???

 
DL
06 Οκτ 2021 12:01

Εικονική πραγματικότητα ....

 
Λευτέρης
06 Οκτ 2021 11:29

Σίγουρα, αυτή η πληθώρα των αριστούχων είναι ένας πολύ καλός δείκτης αποτίμησης των Σχολείων. Όταν παραβιάζονται η λογική και τα μαθηματικά, τότε κάτι δεν πάει καλά!!!
Ας τολμήσουμε κάποτε να πούμε ξεκάθαρα ότι η πίεση των γονέων για δήθεν υψηλές επιδόσεις των παιδιών τους, χωρίς αξιοκρατία, οδηγεί στις πληθωριστικές βαθμολογίες, στα εύκολα και αναμενόμενα θέματα, που σχεδόν αποκαλύπτονται από τους διδάσκοντες!!
Μόνο η τράπεζα θεμάτων και μία αξιοκρατική και πιστοποιημένη διαδικασία απόκτησης τίτλων πχ τύπου διεθνούς απολυτηρίου θα αναδείξει την πραγματικότητα. Αυτό, φυσικά, δεν είναι επιθυμητό, γιατί έχουμε βολευτεί στην υπάρχουσα κατάσταση της πληθωριστικής βαθμολογίας, που ρίχνει στάχτη στα μάτια των γονέων, και, τελικά, της αμάθειας των νέων !!!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.