Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

ΙΕΠ: 463 σχολεία κατέθεσαν σήμερα εκθέσεις αξιολόγησης

Τα σχολεία που κατέθεσαν έκθεση αξιολόγησης, σε πλήρη μορφή, ανήλθαν στα 5.280 από 4.817 χθες
Δημοσίευση: 06/10/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε το γραφείο του προέδρου του ΙΕΠ Γ. Αντωνίου  στο esos:

Σήμερα κατατέθηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόραμα από 463 σχολεία οι εκθέσεις αξιολόγησης του σχ. έτους 2020-21, σε πλήρη μορφή.

Συνολικά το “κοντέρ” του ΙΕΠ κατέγραψε 5.280 σχολικές μονάδες οι οποίες κατέθεσαν έκθεση αξιολόγησης, ενώ χθες ήταν  4.817.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΙΕΠ η καθημερινή ροή υποβολής των εκθέσεων ανέρχεται  περίπου στις 500 με 600.

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως , επικαλούμενη του "ακραίου επείγοντος" του ζητήματος,  σύμφωνα με πληροφορίες του esos,  θα ζητήσει από το δικαστήριο  επίσπευση εκδίκασης της έφεσης που κατέθεσαν η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ, κατά   απόφασης  του Πρωτοδικείου Αθηνών , με την οποία κρίθηκε  παράνομη η  απεργία - αποχή από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. η οποία ορίστηκε να συζητηθεί στις 25 Ιανουαρίου.

Το αίτημα   της υπουργού-λόγω του "ακραίου επείγοντος"- αναμένεται να γίνει δεκτό οπότε η υπόθεση θα εκδικαστεί το επόμενο δεκαήμερο.

Τι προβλέπεται για την εσωτερική αξιολόγηση από τη σχετική υπουργική απόφαση;

Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 11 της υπουργικής απόφασης “Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο”.ΦΕΚ 4189/Β/10-9-2021: 

“ Κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022, οι σχολικές μονάδες προβαίνουν σε γενική εκτίμηση του έργου και των λειτουργιών της σχολικής μονάδας του προηγούμενου έτους (2020-21), και υποβάλλουν συνοπτική Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., πριν τη διαδικασία του Συλλογικού Προγραμματισμού που προβλέπεται στο άρθρο 4 της παρούσας και όχι αργότερα από το τέλος Σεπτεμβρίου 2021”.

Με βάση την παραπάνω διάταξη που δεν παραπέμπει υποχρεωτικά σε ειδική συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων, σε πολλές σχολικές μονάδες την έκθεση αποτίμησης την συνέταξε και την ανάρτησε ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας  χωρίς να συγκαλέσει Σύλλογο. Σε αυτές τις περιπτώσεις που είναι αρκετές, δεν πρέπει να προσμετρώνται τα σχολεία σε αυτά που είναι υπέρ της αξιολόγησης, αφού δεν κατατέθηκαν δηλώσεις για την συμμετοχή στην  απεργία – αποχή.

Ετικέτες: 
ΙΕΠΑξιολόγηση

Σχόλια (28)

 
πολεμώντας ανεμόμυλους...
07 Οκτ 2021 17:07

Οι αριθμοί από μόνοι τους δεν συνεπάγονται "διαδικασίες" και υψηλές προσδοκίες ούτε αποτυπώνουν την ουσία...
Θα συνεχίσω να ονειρεύομαι Συλλόγους Διδασκόντων
-που δεν περιμένουν έτοιμες φόρμες και πλατφόρμες, αλλά τις διεκδικούν , τις δημιουργούν και τις προτείνουν...
-που "ενοχλούν" το δ/ντή/τη δ/ντρια διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες και μέσα για να επιτελέσουν το έργο τους...
-που αξιοποιούν πόρους και προγράμματα αναβαθμίζοντας το έργο και το σχολείο τους (συμβαίνει ήδη)...
-που ζητούν επιτακτικά και τακτικά να συνεδριάζει ο Σύλλογος (το χρόνο , αφού δεν μας τον ορίζουν, τον βρίσκουμε και τον συμφωνούμε μόνοι μας), για συζητήσουμε και να αναστοχαστούμε στα ουσιαστικά παιδαγωγικά ΄ζητήματα της τάξης και του σχολείου...
-Συλλόγους που στο επίκεντρό τους βρίσκεται διαρκώς ο μαθητής/η μαθήτρια και το εκπαιδευτικό έργο.

Ίσως "η ελπίδα" να μην έχει πει την τελευταία της λέξη...
Ίσως και να μπορεί να αλλάξει κάτι τελικά...
Δεν έχουμε κι άλλη επιλογή από το να προσμένουμε...

 
Πιτσιφλής
07 Οκτ 2021 14:32

Να κι ένας άλλος κύριος που θέλει βελτίωση!..
Μα τι κακό είναι αυτό που μας έχει βρει!...
Παπα-Γιώργη, έλα να μας διαβάσεις μια ευχή!

 
Πιτσιφλής
07 Οκτ 2021 13:47

@ Λέω εγώ τώρα...
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οικονομικό, κύριε. Έχει κι άλλες φανερές διαστάσεις... Η ΝΔ πρέπει να αποτύχει, και 500 ευρώ να δώσει... πάλι πρέπει να αποτύχει. Σ' αυτό βέβαια βοηθάει και η ίδια με την ιεράρχηση που έχει κάνει στις νομοθετικές παρεμβάσεις της και κυρίως με τη βιασύνη της να ανέβει με την πρώτη στο δέκατο σκαλί. Σας θυμίζω ότι το ΠΑΣΟΚ, στα μέσα της δεκαετίας του 80, σχεδόν διπλασίασε τις αποδοχές των εκπαιδευτικών! Άλλαξε κάτι; Έπρεπε κι αυτό να αποτύχει για τους ίδιους σχεδόν λόγους...
Δυστυχώς, καμία αληθινή «Εκπαιδευτική Αλλαγή» δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί και να ευδοκιμήσει, αν δεν υπάρχει ισχυρή κοινωνική απαίτηση.

 
Η Κεραμέως παίρνει το πολιτικό κόστος και αγωνίζεται.
07 Οκτ 2021 13:33

κάνεις πλάκα έτσι;;;;; δεν εξηγείται αλλιώς ! κανένα πολιτκό κόστος, καμία ορθολογική ή αποτελεσματική κίνηση/απόφαση βελτιωτική, ιδεοληψίες και άκυρες αποφάσεις διοικητικές, ανικανότητα παντού ! πού τα βλέπεις αυτά ΤΑ ΘΕΤΙΚΆ;;; προφανώς χρειάζονται αλλαγές αλλά θα έχει κανεάν σοβαρό αποτέλεσμα αυτό το έκτρωμα της κεραμέως; δεν φωνάζουν οι συνδικαλιστές (που πάντα φωνάζουν) αλλά όλος ο κλάδος των σιωπηλών ευσυνείδητων. αίσχος για την συκοφάντηση του κλάδου. το απαράδεκτο και ανορθολογικό πλαίσιο φταίει. ας φτιάξουν πλατφόρμα να κατατεθούν προτάσεις. όλα (παρατάσεις, μοριοδοτήσεις κλπ πρακτικές) είναι απογοητευτικά

 
Λέω εγώ τώρα...
07 Οκτ 2021 12:37

Υπόθεση εργασίας: Εάν το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωνε μία αύξηση μισθού κατά 200 ευρώ το μήνα στους εκπαιδευτικούς ποια θα ήταν η αντίδραση του κλάδου;

 
Γιάννης Κατσαρός
07 Οκτ 2021 10:13

Το σκιάχτρο και ο ορθός λόγος
Η συζήτηση για το ποιος έκανε "ρούμπο" σε ποιον δεν πρέπει να μας αφορά. Η ουσιαστική συζήτηση είναι αυτή καθαυτή η ανάγκη έναρξης μιας μορφής αυτοαξιολόγησης. Αυτής που αποτελεί όρο λειτουργίας κάθε εκπαιδευτικού οργανισμού που θέλει να επιτυγχάνει την αποστολή που του έχει αναθέσει η κοινωνία. Αυτής που αξιοποιείται σε όλα τα προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα. Αυτής που με αποφάσεις τους τα συνδικάτα έχουν υιοθετήσει, τουλάχιστον στα λόγια. Γιατί όταν έρχεται η ώρα της πράξης με διάφορες προφάσεις την παραπέμπουν στις καλένδες. Κι επιτρέπουν σε κα΄ποιους να βγάζουν βόλτα το σκιάχτρο.
Οι εκπαιδευτικοί που φροντίζουν να έχουν άμεση πληροφόρηση από τα θεσμικά κείμενα, αυτοί που εμπιστεύονται τον ορθό λόγο και την κρίση τους, δεν παρασύρονται πλέον. Δεν ψάχνουν για δικαιολογίες και δεν επηρεάζονται από τη διαχείριση του φόβου.
Η εκπαίδευση πρέπει να περάσει στην επομένη μέρα.
Η Κεραμέως παίρνει το πολιτικό κόστος και αγωνίζεται. Καθυστερήσεις υπάρχουν. Έλλειψη στελεχών με επίγνωση του ρόλου τους για την προώθηση της εκπαιδευτικής πολιτικής υπάρχει -και με ευθύνη της. Όμως, της αξίζουν συγχαρητήρια. Τόλμησε.

Δείτε όμως τα θεσμικά κείμενα, τους νόμους και τις υπουργικές αποφάσεις, μελετήστε τα και μην αρκείστε στη διαμεσολαβημένη "παρα"πληροφόρηση.
Προβλήματα και δυσκολίες -ιδιαίτερα στην πρώτη εφαρμογή- θα υπάρξουν. Στήριξη των σχολείων είναι απαραίτητη. Πόροι και ενίσχυση στη στελέχωση ενδεχομένως θα απαιτηθούν. Ας γίνει όμως η αρχή και στην πορεία όλα θα βελτιώνονται.

 
Πιτσιφλής
07 Οκτ 2021 10:03

@ Η αριστερή εκδοχή της αριστείας
Η αναφορά σας στο «Πασοκ», έστω και έτσι γραμμένο, είναι συγκινητική...

 
Στράτος
07 Οκτ 2021 09:41

Για να χρησιμοποιήσω μια επίκαιρη εικόνα, ο αμπελουργός χαίρεται όταν τα καλάθια γεμίζουν με σταφύλια. Κι ο Πρόεδρος του ΙΕΠ χαίρεται όταν οι φόρμες για την αξιολόγηση συμπληρώνονται από τα σχολεία. Ο μεν πρώτος γιατί από τη σοδειά του θα βγάλει πολύ κρασί, ο δε άλλος γιατί από τη δική του σοδειά θα απορροφήσει μεγαλύτερο κονδύλιο του ΕΣΠΑ.
Τι δεν καταλαβαίνουμε;

Ποιος θα μελετήσει τόσες συμπληρωμένες φόρμες; Με ποιο πρακτικό και ουσιαστικό αντίκρυσμα; Όλα για το πάπλωμα γίνονται...

 
Ι.Κ.
07 Οκτ 2021 09:37

@Πιτσιφλής
Συνάδελφε, βοήθησέ με.
Άρχισα να κλίνω το ρήμα "δουλεύω" και κόλλησα στη μέση φωνή στο πρώτο πρόσωπο πληθυντικού. Πώς είναι; Δουλευόμαστε;

ΧΑχαχαχα

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
07 Οκτ 2021 09:32

@Βλάσης
Αλήθεια, Βλάση; Αυτό κατάλαβες εσύ; Δηλαδή το 90% που αντιδρά στο θλιβερό και ακραία γραφειοκρατικό κατασκεύασμα της Κεραμέως είναι κάποιοι "άλλοι";

 
Η αριστερή εκδοχή της αριστείας
07 Οκτ 2021 08:52

Κάποιοι συνεχίζουν να ζουν στο ιδεοληπτικό συννεφάκι τους και να αρνούνται την πραγματικότητα.Αλλη μια φορά καρπαζιά στο λεγόμενο "εκπαιδευτικό κίνημα"και εξακολουθούν να μιλάνε για ήττα Κεραμέως, συντριπτικά ποσοστά αποχής κλπ.Καμιά τριακοσαριά χθες στην πορεία πήγαν να κλείσουν τον δρόμο κι έφαγαν το βρισίδι της ζωής τους από τους περαστικούς.Να δούμε και τα ποσοστά συμμετοχής στην απεργία της Δευτέρας.Την αριστερά την επικαλουμαστε ως άλλοθι .Κατά τα άλλα οι δεξιές τσέπες μας ενδιαφέρουν (το Πασοκ είναι εδώ).Θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε ένα σωρό λογικά πράγματα (π.χ.σύνδεση θετικής αξιολόγησης με μισθολογική βελτίωση), αλλά ζούμε ακόμα στον 19ο αιωνα.Ούτε καν στον 20ο.

 
Βλάσης
07 Οκτ 2021 06:37

Η αξιολόγηση πρέπει να εφαρμοστεί ειδικά στην ήπια μορφή της όπως αυτή. Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν πρόβλημα γιατί δουλεύουν και περισσότερο. Άλλοι αντιδρούν.

 
Μάριος
07 Οκτ 2021 00:44

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 6000 κενά αλλά αυτό η Υπουργός δεν το θεωρεί "ακραίο επείγον" ώστε να τα καλύψει! Το μόνο που τη ενδιαφέρει είναι να συνεχίσει την διαμάχη με τους εκπαιδευτικούς.

 
Μητερα
07 Οκτ 2021 00:19

Στηριζουμε το δικαιο αγωνα των εκπαιδευτικων!
Ειναι και δικος μας αγωνας!

 
Πέτρος
07 Οκτ 2021 00:04

Υποτίθεται ότι η έκθεση αξιολόγησης σχολικής μονάδας είναι αποτέλεσμα συλλογικής διαδικασίας. Όμως όποιες εκθέσεις έχουν κατατεθεί είναι ατομικές, των διευθυντών.

 
ΔΕΠ
06 Οκτ 2021 23:51

Μπράβο συνδικαλιστές - τροφοδοτήστε κι άλλο την ιδιωτική παιδεία. Πρέπει να είναι τρελός κάποιος (που έχει την οικονομική δυνατότητα) για να πάει το παιδί του στα σχολεία αυτά, με απεργίες, φασαρίες, καταλήψεις και αντιδραστικούς συνδικαλιστές να προκαλούν αναταραχή σε κάθε ευκαιρία.

 
Γιωργος
06 Οκτ 2021 23:20

Στα περισσοτερα απο αυτα τα σχολεια τις εκθεσεις αξιολογησης τις συνεταξαν οι ιδιοι οι διευθυντες ειτε μονοι τους ειτε μαζι με 2-3 εκπαιδευτικους που δε συμμετεχουν στην απεργια-αποχη!

 
Λάμπρος
06 Οκτ 2021 23:02

Ο,τι ζητάει γίνεται δεκτό..

 
Όταν ο γιατρός μιλάει με νούμερα.....
06 Οκτ 2021 23:01

τότε τί καταλαβαίνετε για την υγεία του ασθενούς?.... Άντε να ζήσουμε να τη θυμόμαστε την αξιολόγηση "Κεραμέως".

 
Πιτσιφλής
06 Οκτ 2021 23:00

Δουλεύω, ρήμα πολύσημο και επίκαιρο.
Να κλιθεί σε όλους τους χρόνους.
Καλή απόλαυση!

 
Πιτσιφλής
06 Οκτ 2021 22:35

Καληνύχτα ΄δάσκαλε...

 
Εκπαιδευτικός της πράξης
06 Οκτ 2021 22:16

Να υπάρξει αξιολόγηση, οι εκπαιδευτικοί τη θέλουν περισσότερο, αλλά όταν θα μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους σε κανονικές τάξεις και όχι σε κοντέινερ, με υπολογιστές και διαδίκτυο, με επιμορφώσεις ολοκληρωμένες μέσα σε αυτές και όχι εξ αποστάσεως, με λιγότερους ρόλους από όσους έχουν σήμερα και χωρίς γραφειοκρατική δουλειά. Τότε να αξιολογηθούν, ναι!

 
Τρόμος και Πανικός
06 Οκτ 2021 22:15

Ο τρόμος και ο πανικός του ΥΠΑΙΘ σε όλο του το μεγαλείο όσο και αν το ΙΕΠ αγωνίζεται να προσφέρει μια ανάσα ανακούφισης στο τρομαγμένο και πανικόβλητο βλέμμα της κας Υπουργού.

 
educ
06 Οκτ 2021 22:06

ΓΙΑ ΠΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΙΛΑΤΕ?
ΣΕ ΟΛΑ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΛΕΝΕ ΟΧΙ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ
ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΣΗ......
ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ
ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΛΠ

 
Ach
06 Οκτ 2021 22:05

Αφού λοιπόν όλα κυλούν ρολόι όπως και καλά νομίζετε, στο θέμα της αξιολόγησης, τότε γιατί προσφευγετε σε δικαστήρια κλπ;;;

 
Φ. Φ. Φ.
06 Οκτ 2021 22:02

Η Κεραμεως βγαίνει στα κανάλια και διατυμπανιζει ότι όλοι οι δάσκαλοι θέλουν την αξιολόγηση και πως "και καλά" μόνο οι συνδικαλιστές δεν τη θέλουν.
Το υψηλό ποσοστό 90% της απεργίας αποχής άλλο δείχνει...
Και που να δείτε τη Δευτέρα στην 24ωρη απεργία το ποσοστό...

 
ΕΥΤΥΧΏΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ
06 Οκτ 2021 21:42

ΟΙ " ΔΑΣΚΑΛΟΙ" ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΎΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΠΆΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΤΟΥ Η ΝΑ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ!!!! ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΆ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΆΤΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΈΝΑ ΥΠΟΥΡΓΟ!!! ΑΝ Η Κ. ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΔΕΝ ΚΟΥΝΟΥΣΕ ΤΟ ΔΆΚΤΥΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ, ΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΘΑ ΒΡΙΣΚΌΤΑΝ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ!! ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΜΕ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΒΓΗΚΕ ΒΑΣΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ 863 ΕΥΡΩ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΕ;;;

 
Blind Guardian
06 Οκτ 2021 21:42

Σε ένα κράτος που δεν είναι Κράτος και όλα στην Παιδεία λειτουργούν με τον αυτόματο πιλότο, είναι αστεία η λέξη αξιολόγηση επειδή ήδη εφαρμόζεται από μαθητές και γονείς στο έπακρον. Απέναντι, έχουμε ένα υπουργείο απόν από κτιριακές υποδομές, υποστήριξη παιδαγωγικού έργου,ανεύθυνο πλήρως ως προς την απόδοση ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας στους εκπαιδευτικούς, επαιτώντας μάλιστα την βοήθειά τους για να μην φανεί η ανυπαρξία του. Συνεχίζουμε με την υποστελέχωση όλων των υπηρεσιών και δομών του, εκτός αυτού του ιδίου και ιδιαιτέρως με τις Δ/νσεις και τις Περιφ. Δ/νσεις που μετά από δεκαετίες, δεν έχει καταφέρει να τοποθετήσει μόνιμο διοικητικό προσωπικό, κλπ κλπ. Θα μπορούσα να γράψω σελίδες, αλλά οι περισσότεροι αν όχι όλοι, τα βιώνουν εκ του σύνεγγυς, οπότε είναι γνωστά. Από την άλλη όμως, η αλήθεια λέει ότι μόνο ο Ιορδάνης γυρίζει προς τα πίσω και επειδή αυτά τα τερτίπια έχουν υπογραφεί από όλους και τα έχουν υποσχεθεί στους, οι γερμανοί είναι φίλοι μας, θα γίνει η λεγομένη αξιολόγηση και ουδεμία σημασία θα έχει, επειδή ουδείς θα δίνει βάση σε ό,τι και να γραφεί από όποιον και να γραφεί. Άλλωστε για να διορθωθεί κάποιο λάθος που θα αναδειχθεί από το ανύπαρκτο υπουργείο, θα χρειαστούν κονδύλια και αυτή η λέξη όπως όλοι γνωρίζουν είναι απαγορευμένη. Συμπέρασμα: 0 από 0=0. Καληνύχτα σας κυρία υπουργέ, όχι βέβαια ότι υπήρξατε έστω και λίγο ξύπνια σε αυτήν εδώ την Χώρα.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.