Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Απόφαση: Παράνομη και καταχρηστική η απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση- Προσωρινώς εκτελεστή η απόφαση

Χρηματική ποινή 3.000 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης
Δημοσίευση: 08/10/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Παράνομη και καταχρηστική  έκρινε με σημερινή απόφαση το Πρωτοδικείο την   απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση , την οποία κήρυξε η ΑΔΕΔΥ.

Η απόφαση , σύμφωνα με το δικαστήριο, είναι  προσωρινώς εκτελεστή.

Επίσης για κάθε παράβαση, η απόφαση του δικαστηρίου προβλέπει χρηματική ποινή 3.000 ευρώ.

Την αγωγή κατά της ΑΔΕΔΥ κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως , η οποία συζητήθηκε στο Πρωτοδικείο , σήμερα το πρωί.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ

Η υπουργός Παιδείας σχετικά με την απόφαση του δικαστηρίου δήλωσε: "Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε από το Δικαστήριο η απεργία της ΑΔΕΔΥ,μέσω της οποίας συνδικαλιστικές οργανώσεις της εκπαίδευσης καλούσαν σε συνέχιση της απεργίας από κάθε αξιολόγηση.Συνεχίζουμε για ένα καλύτερο σχολείο, αυτό που αξίζουν τα παιδιά μας και οι εκπαιδευτικοί μας".

Η Ν. Κεραμέως με την αγωγή ζήτησε από το δικαστήριο  να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η απεργία-αποχή που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ , υποστηρίζοντας πως πρόκειται για  νέα  πανομοιότυπη απεργία-αποχή, με αυτή της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ,  κατά της αξιολόγησης.

Η υπουργός Παιδείας κατήγγειλε  ότι «πρόκειται για μεθόδευση, καθώς η εν λόγω απεργία-αποχή γίνεται για τους ίδιους ακριβώς λόγους και με τα ίδια ακριβώς αιτήματα που προέβαλαν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις εκπαιδευτικών στη δική τους απεργία-αποχή που κρίθηκε παράνομη μόλις πριν 6 ημέρες».

Επιπλέον,  η Ν. Κεραμέως σημείωσε ότι  τίθεται και πάλι το ζήτημα της εφαρμογής ή μη νόμου ψηφισμένου από τη Βουλή των Ελλήνων, δεδομένου ότι η ΑΔΕΔΥ απεργεί ακριβώς για αυτό, δηλ. για την κατάργηση των ψηφισμένων νομοθετικών διατάξεων για την αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου.

Όπως τονίζιε σε ανακοινωθέν, το υπουργείο Παιδείας:

  •     Την περασμένη εβδομάδα το Πρωτοδικείο Αθηνών αποφάσισε ότι η απεργία-αποχή που είχαν κηρύξει οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ και ΟΙΕΛΕ κατά της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου ήταν παράνομη.
  •     Στη συνέχεια και παρά τη δικαστική αυτή απόφαση, οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ζήτησαν από την ΑΔΕΔΥ να κηρύξει νέα, πανομοιότυπη, απεργία-αποχή για να «καλύψει» τους εκπαιδευτικούς (κατά τα λεγόμενα στο εξώδικο της ΑΔΕΔΥ).

Σχόλια (79)

 
@Ιμπρές μι
12 Οκτ 2021 08:10

Δεν ξέρω πώς είναι δυνατόν να παρανοήσετε τα γραφόμενα: η πρόταση λέει "είναι δημόσια". Απλά είναι ενός από τα 4 είδη δημοσίων σχολείων στο ΗΒ.

 
Ιμπρές μι
11 Οκτ 2021 21:41

@11 Οκτ 13:54
Το "δημοτικό σχολείο του γιου μου" είναι "τύπου academies" που "είναι κάτι σαν τα πολυκλαδικά". Πραγματικά ιμπρές μι όμως!
Tο δικό μου σχολείο δεν είναι, τύπου δημόσιο. Είναι δημόσιο. Εάν και όταν θα γίνει, τύπου Δημόσιο, τότε ίσως ζητήσουμε τα "φώτα" σας.

 
@ Δη.Δη
11 Οκτ 2021 14:00

Πώς μπορεί να είναι κάποιος εκτός τόπου και χρόνου απλά αναφέροντας γεγονότα; Το ότι ίσως να μην είναι εφαρμόσιμα στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή αυτό είναι α΄λλο θέμα. Το μόνο που ανέφερα είναι ότι με την ιδιωτική πρωτοβουλία σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να γίνει διαφορά. Δεν είπα ότι θα γίνει παντού (όπως και δεν γίνεται παντού στο ΗΒ που υπάρχουν πολλά υποβαθμισμένα σχολεία). Όμως το να μην υπάρχει δυνατότητα από το νόμο να γίνει αυτό (ακόμα και για τα ΒΠ οπώς λέτε, αν και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν πολλές χορηγίες ειδικά στην επαρχία που υπάρχουν διαπροσωπικές σχέσεις) μου θυμίζει τη παλιά παροιμία "καλύτερα να πεθάνει η κατσίκα του αλλουνου΄)

 
@Ιμπρές μι
11 Οκτ 2021 13:54

Τα σχολεία τύπου academies είναι δωρεάν δημόσια και για όλους του μαθητές. Είναι κάτι σαν τα πολυκλαδικά. Άρα το επιχείρημά σας είναι έωλο.

 
Ιμπρές μι
10 Οκτ 2021 22:21

@10 Οκτ 2021 20:09
Δεν συνηθίζω ν' απαντώ σε προσωπικές αιχμές (ειδικά όταν δεν έκανα εγώ) αλλά θα κάνω μια εξαίρεση. Ανέφερα πως, "Δεν έχω γνώμη και άποψη για το εκπαιδευτικό σύστημα της Μ. Βρετανίας, έχω όμως για τη νεολαία της που βλέπω στα νησιά μας το καλοκαίρι".
- Νομίζω είμαι σαφής πως α) είναι προσωπική γνώμη και άποψη β) για τη συγκεκριμένη νεολαία που βλέπω(κι όχι για κάποια που δεν βλέπω). Γνώμη και άποψη την οποία μάλιστα.... ούτε καν εξέφρασα και συνεπώς απορώ γιατί "μυγιάζεστε"?
- Η νεολαία και οι μαθητές μας, σχηματίζουν γνώμη και άποψη ιδίοις όμμασι, για το συγκεκριμένο ΓΕΓΟΝΟΣ που άφησα να εννοηθεί. Δεν έχουν ανάγκη να τους κάνει κάποιος "μετάφραση", γι' αυτό που βλέπουν με τα μάτια τους. Πολλώ δε μάλλον, για πράγματα και θέματα που καταλαβαίνουν καλύτερα από τη δική μας γενιά.
- Για τις Βρετανικές πολυεθνικές-χορηγούς, με καλύψατε πλήρως, με την αναφορά σας σε "σχολεία τύπου Academies". Εγώ "δυστυχώς" διδάσκω σε Ελληνικό δημόσιο σχολείο τύπου.... για τα παιδιά όλου του κόσμου.
- Τέλος, δεν είμαι εγώ αυτός που παρέθεσε στοιχεία, για να νιώσω ότι για λόγους αξιοπιστίας, θα έπρεπε να το κάνω επώνυμα. Ένα δικό μου ψευδώνυμο (για τη διευκόλυνση της συζήτησης και για λόγους αστικής ευγένειας) εγώ το βάζω πάντως.

 
@Ιμπρές μι 10 Οκτ 2021 20:09
10 Οκτ 2021 21:49

Γενικό συμπέρασμα στον ανώνυμο συνάδελφο (που φοβάται να μας πει την πόλη που δουλεύει και την εταιρεία-ευεργέτη-χορηγό) είναι πως δεν έχει τίποτα συγκεκριμένο να πει παρά να επικαλεστεί τα τετριμμένα στερεότυπα και τις γενικεύσεις για τις καλές χορηγίες και τους ευεργέτες επιχειρηματίες που μεγαλουργούν στο νησί. Πάντα άξιος.

 
@Ιμπρές μι 10 Οκτ 2021 16:09
10 Οκτ 2021 20:09

Επίσης ανώνυμο συνάδελφο που εύχομαι να μην διδάσκει στους νέους τα στερεότυπα και τις γενικεύσεις που επικαλείται (για τους Βρετανούς στα ελληνικά νησιά κτλ). Η συμφωνία με την εταιρία κοινοποιήθηκε σε όλους του γονείς αυτούσια. Προφανώς και δεν είναι ο χώρος και ο τόπος για να γράψω τις λεπτομέρειες. Έδωσα ε΄να από τα εκατοντάδες αντίστοιχα παραδείγματα στη Μ Βρετανία. Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στα περισσότερα σχολεία τύπου Academies και θα δείτε ότι έχουν χορηγούς. Θα σας έδινα παραδείγματα αλλά το esos επιτρέπει συνδέσμους μόνο σε σελίδες του esos στα σχόλια. Αν μου δώσετε το όνομά σας και το email σας με χαρά σας στέλνω links.

 
ph
10 Οκτ 2021 16:11

Αναρωτιέμαι, πως είναι δυνατόν να είναι τόσο αθώα η αξιολόγηση, και αυτός που είναι αντίθετος να τιμωρείται?
Γιατί κάτι τόσο άκακο να δημιουργεί τέτοια ένταση - δικαστικές αποφάσεις - απειλές?
Νομίζω ότι κάτι είναι πολύ στραβό.

 
Ιμπρές μι
10 Οκτ 2021 16:09

@ανώνυμο συνάδελφο της Βρετανικής νήσου 12:47
Αγαπητέ συνάδελφε υπάρχει πράγματι καχυποψία, γιατί δυστυχώς αυτά που ΔΕΝ λέτε, είναι περισσότερα απ' αυτά που λέτε.
Λέτε πχ, ότι ΔΕΝ έχει νόημα η αναφορά στην εταιρία, επειδή ΔΕΝ δραστηριοποιείται στην Ελλάδα.... αλλά για την Ελλάδα την παρουσιάσατε ως παράδειγμα προς μίμηση. Τρία σχόλια καταθέσατε και ακόμα ΔΕΝ κατονομάσατε την εταιρία.... που στο κάτω-κάτω επιτέλεσε Θεάρεστο έργο όπως λέτε. Ούτε στην πιθανή(ή όχι) σχέση της με την εκπαίδευση ΔΕΝ αναφερθήκατε. Για να μην αναφερθώ στους "όρους" της χορηγίας, που σίγουρα ΔΕΝ γνωρίζετε.
Το "cheddar" των £45.000 το βλέπουμε, την "παγίδα" από πίσω του, νομίζετε ότι ΔΕΝ τη βλέπουμε?
ΥΓ. Δεν έχω γνώμη και άποψη για το εκπαιδευτικό σύστημα της Μ. Βρετανίας, έχω όμως για τη νεολαία της που βλέπω στα νησιά μας το καλοκαίρι. Καλό μας χειμώνα και εις άλλα με υγεία εύχομαι.

 
Δη.Δη
10 Οκτ 2021 14:11

@ Ιμπρές μι10 Οκτ 2021 12:47
Αυτό που δεν κατανοείτε είναι ότι στην Ελλάδα πολλά σχολεία της περιφέρειας υποφέρουν από έλλειψη βασικού εξοπλισμού (υπολογιστές, περιφερειακά, φωτοτυπικά, πίνακες, καρέκλες κλπ) και δεν είναι δυνατόν ο κάθε διευθυντής ή σύλλογος να ζητιανεύει από μικρομεσαίες έως μικρές τοπικές επιχειρήσεις για χαρτζιλίκι. Εκτός εάν σας ενδιαφέρουν τα σχολεία των ΒΠ που όντως θα έχουν χορηγίες από τις επιχειρήσεις των γονιών των παιδιών. Σε κάθε περίπτωση είστε εκτός τόπου και χρόνου.

 
@ Ιμπρές μι
10 Οκτ 2021 12:47

Στη Βρετανία οι χορηγίες των εταιριών σε υπηρεσίες κοινής ωφέλειας επιφέρουν φορολογική ελάφρυνση, οπότε χορηγίες της τάξεως του 1/1000 των κερδών είναι συνήθεις -- στη συγκεκριμένη περίπτωση το σχολείο επωφελήθηκε με περίπου £45.000 για αναβάθμιση αθλητικών εγκαταστάσεων. Η εταιρία που αναφέρομαι δε δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, οπότε δεν έχει νόημα η αναφορά. Αυτό που δεν κατανοώ είναι η επί της αρχής αρνητική τοποθέτηση πολλών σχολιαστών εδώ με βασική ρητορική είτε την ειρωνεία είτε την υποψία.

 
Dario Moutso
10 Οκτ 2021 11:12

A.K. 09 Οκτ 2021 14:49

Αν βρεις χρόνο και αναπτύξεις την επιχειρηματολογία σου θα τοποθετηθούμε !!!

 
Ο..Ε
10 Οκτ 2021 07:57

Δεν έχω δει τη ΔΟΕ και τα άλλα συνδικάτα να ενεργοποιούνται και να κηρύσσουν αποχή σε άλλους νομούς, όπως π.χ. κατάργηση του δασκάλου του ολοήμερου κτλ. Δηλαδή για να καταλάβω, μπορούμε να κάνουμε αποχή επιλεκτικά σε όποιον νόμο ψηφισμενο από τη Βουλή που δε μας αρέσει? Άλλωστε η αξιολόγηση ήταν στις προεκλογικές εξαγγελίες της συγκεκριμένης κυβέρνησης που εκλέχθηκε με αυτοδυναμία από την πλειοψηφία του λαού. Δεν μας κορόιδεψε κανείς. Το ξέραμε. Γιατί δε σεβομαστε λοιπόν την πλειοψηφία και τον τρόπο που θέλει η εκάστοτε κυβέρνηση να διαμορφώσει την πολιτική της? Λίγη ηρεμία λοιπόν..Αφήστε το επιτέλους να εφαρμοστεί η αξιολόγηση και ας ξεσηκωθούμε όταν και αν γίνει αυτή η υποτιθέμενη κατάταξη σχολείων και παιδιών. Δεν μπορούμε να φωνάζουμε για υποθετικά σενάρια.

 
Γονιός
10 Οκτ 2021 00:48

Η κυβέρνηση αντί να χτίσει κανένα σχολείο κυνηγάει στα δικαστήρια τους εκπαιδευτικούς που μαθαίνουν γράμματα τα παιδιά μας. Τι παράνοια είναι αυτή....αισχος

 
Κάποιος
10 Οκτ 2021 00:44

Δεν ξέρει η κεραμεως τι σχολεία έχουμε στην Ελλάδα? Θέλει να της το πούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί? Γιατί το κτιριακό δεν είναι μέσα στην αυτό αξιολόγηση σχολικής μονάδας? Γιατί ξέρει ότι έχουμε σχολεία που βρίσκονται ακόμα σε λυόμενα και παράγκες

 
Νικ
09 Οκτ 2021 23:17

Το επόμενο βήμα Κεραμέως θα είναι:
η αστυνομία στα σχολεία για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και μετά
η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
Όποιος είναι αντι-αξιολογητής θα βγαίνει σε αναστολή εργασίας επ' αόριστον μέχρι να δηλωσει ότι θα αξιολογηθεί.

 
Γιώργος Π.
09 Οκτ 2021 23:12

Ζούμε στον κόσμο μας,
Πριν χρόνια σε μια συνέλευση ένας συνάδελφος είπε ότι "Ζούμε έξω αλλά στην μπούκα της κοινωνίας". Νομίζω ότι αυτό εξακολουθούμε να κάνουμε. Δεν ξέρω τι θα γίνει στις εκλογές και αν και πόσοι θα ψηφίσουν την Κεραμέως να είστε όμως σίγουροι/ες ότι όσοι δεν την ψηφίσουν δεν θα το κάνουν επειδή είναι εναντίον της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών το αντίθετο μάλιστα ίσως λόγω ακριβώς της επιμονής της για την αξιολόγηση να αυξήσει τις ψήφους της.

 
@ Α.Κ
09 Οκτ 2021 23:04

Θα μπορούσατε παρακαλώ να μας εξηγήσετε, πώς περίπου φαντάζεστε την αξιολόγησή σας; Και εγώ είμαι εκπαιδευτικός σε λύκειο για πάνω από 36 χρόνια και επιθυμώ την αξιολόγησή μου, που ποτέ δεν έχει έρθει. Και μη μου πείτε από τους μαθητές μου γιατί θα γελάσω. Αλήθεια, ποιος είναι ο μικρότερος βαθμός που έχετε βάλει σε μαθητή σας; Σας προκαλώ να κάνετε μια πρόταση για την αξιολόγηση τη δική σας τη δική μου, όχι των άλλων. Αυτοί είναι ανίκανοι, εμείς είμαστε ικανοί; Η ανικανότητά τους δεν μας κάνει ντε φάκτο ικανούς. Και τι σας φοβίζει μήπως σας πούνε ότι δεν κάνετε σωστά το μάθημα και θα πρέπει να αλλάξετε κάτι στη διδασκαλία που κάνατε επί 33 συναπτά έτη;

 
Ιμπρές μι
09 Οκτ 2021 22:47

@ @Δη. Καρ. 09 Οκτ 13:37
Είπαμε ανωνυμία αλλά εσείς δε χρησιμοποείτε ούτε καν ψευδώνυμο. Σε ποιά πόλη, ποιό και τί είδους σχολείο, ποιά πολυεθνική(πολυεθνικές είναι πχ και οι McDonald's, Marlboro, Johnny Walker). Τέλος, είναι εμπλεκόμενη η εταιρία ή η αυτοδιοίκηση με τη λειτουργία του σχολείου? Να καταλάβουμε δηλαδή δυο πράγματα κι εμείς και μετά χειροκροτούμε.
Πάντως, νόμισμα που να έχει μια μόνο όψη, δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα. Οι δε μεγάλες και ανταγωνιστικές πολυεθνικές, δεν νομίζω ότι φημίζονται για τη γενναιοδωρία . Το χρήμα είναι ο βασιλιάς. Το είχε πει κι ο Χερ Σόιμπλε με άλλο τρόπο και για άλλο θέμα.

 
@Δη.Δη 09 Οκτ 2021 16:11
09 Οκτ 2021 21:19

Δεν αντιλέγω στα λεγόμενά σας (αν και δε θα σχολιάσω την υφέρπουσα ειρωνική διάθεσή σας σε μια σοβαρή μου τοποθέτηση), αλλά θα ήθελα να με ενημερώσετε για τις πολυεθνικές ή άλλες μεγάλες εταιρείες που εδρεύουν στην κεντρική Ελλάδα και θα δώσουν χρήματα όχι για αθλητικές εγκαταστάσεις αλλά για πετρέλαιο. Ξέρετε εδώ στην Ελλάδα ο χειμώνας στα ορεινά είναι λίγο πιο βαρύς από την κεντρική Αγγλία και χωρίς πετρέλαιο, με κουφώματα στα παράθυρα της δεκαετίας του 80 και με κτίρια-ερείπια το μάθημα είναι λίγο προβληματικό. Δουλειά του δασκάλου ή του καθηγητή είναι να βγει στη γύρα για να παρακαλέσει για πετρέλαιο τις ντόπιες....πολυεθνικές; (χωρίς διάθεση ειρωνείας ρωτάω)

 
A.K.
09 Οκτ 2021 21:02

A.Γ. η άποψή σου ότι δεν αφήνω άλλους συναδέλφους να πάρουν μάθημα κατεύθυνσης δείχνει τη σχέση σου με τον χώρο της εκπαίδευσης. Δεν ξέρω σε ποιον χώρο επαγγελματικό ανήκεις, αλλά στον χώρο μας "το κάνω ό,τι θέλω" π.χ. λόγω προϋπηρεσίας δεν ισχύει. Επί της ουσίας έχεις καμία γνώση για το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ή όχι; Σίγουρα όχι. Φυσικά και δεν έχω θέσφατο, ούτε το διεκδικώ γιατί δεν με ενδιαφέρει αυτό. Αυτό ενδιαφέρει μικροπρεπείς, μη σοβαρούς και ανεύθυνους. Η αναφορά μου στην προϋπηρεσία μου δεν έγινε για να το παίξω κάπως φίλε μου, αλλά για να πω αυτό ακριβώς που υπονοώ ότι την αξιολόγηση την θέλω και ήταν πάντοτε απαίτησή μου γιατι΄ απλούστατα το αντίθετο με ακυρώνει ως εκπαιδευτικό. Μπορείς να το καταλάβεις αυτό; Αλλά αξιολόγηση και όχι αυτό το έκτρωμα που το βαφτίζει πρωτίστως αυτή που ξημεροβραδιάζεται στα δικαστήρια για να περάσει νόμο διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Το καταλαβαίνεις αυτό; Αν όχι πίασε και ενημερώσου και μετά να καταγράφεις εξυπνάδες και αστειότητε .

 
A.K.
09 Οκτ 2021 20:20

A.Γ. η άποψή σου ότι δεν αφήνω άλλους συναδέλφους να πάρουν μάθημα κατεύθυνσης δείχνει τη σχέση σου με τον χώρο της εκπαίδευσης. Δεν ξέρω σε ποιον χώρο επαγγελματικό ανήκεις, αλλά στον χώρο μας "το κάνω ό,τι θέλω" π.χ. λόγω προϋπηρεσίας δεν ισχύει. Επί της ουσίας έχεις καμία γνώση για το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ή όχι; Σίγουρα όχι. Φυσικά και δεν έχω θέσφατο, ούτε το διεκδικώ γιατί δεν με ενδιαφέρει αυτό. Αυτό ενδιαφέρει μικροπρεπείς, μη σοβαρούς και ανεύθυνους. Η αναφορά μου στην προϋπηρεσία μου δεν έγινε για να το παίξω κάπως φίλε μου, αλλά για να πω αυτό ακριβώς που υπονοώ ότι την αξιολόγηση την θέλω και ήταν πάντοτε απαίτησή μου γιατι΄ απλούστατα το αντίθετο με ακυρώνει ως εκπαιδευτικό. Μπορείς να το καταλάβεις αυτό; Αλλά αξιολόγηση και όχι αυτό το έκτρωμα που το βαφτίζει πρωτίστως αυτή που ξημεροβραδιάζεται στα δικαστήρια για να περάσει νόμο διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Το καταλαβαίνεις αυτό; Αν όχι πίασε και ενημερώσου και μετά να καταγράφεις εξυπνάδες και αστειότητες. Άντε με όλους εσάς τους ειδικούς στα πάντα. Βαρεθήκαμε.

 
Γαλανη αικατερινη
09 Οκτ 2021 19:02

Ναι αξιολογηση με βιβλια του επαλ ακομη σε δραχμες γραμμενα που σημερα δεν ισχυει τιποτα απο αυτα που γραφουν,αυτους ποιος θα τους αξιολογησει?

 
Σωτη
09 Οκτ 2021 17:54

Μήπως θα πρέπει οι συνδικαλιστές μας αντί να λένε σε όλα όχι να καταθέσουν προτάσεις για αντικειμενική αξιολόγηση και του εκπαιδευτικού έργου καθώς και των εκπαιδευτικών. Το επιχείρημα μας κρίνουν-αξιολογουν οι μαθητές μας είναι απόλυτα σωστό αλλά μέχρι ενός ορισμένου σημείου. Στην περίπτωση δηλαδή που μας αξιολογουν θετικά τότε δεν υπάρχει προβλημα. Αν όμως μας αξιολογούν αρνητικά τότε τι γίνεται; Το όχι σε όλα πάντως έχει αντίθετο και ένα μέρος (μεγάλο;/μικρό;)της εκπαιδευτικής κοινότητας και το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας

 
ΣΤΑΘΗΣ
09 Οκτ 2021 16:46

Με τη σταση τους το μονο που θα πετυχουν οι εκπαιδευτικοι ειναι να χασουν ακομη περισσοτερο την εκτιμηση του εργου τους απο την κοινωνια. Αφηστε τις αστειοτητες και εφαρμοστε την νομοθεσια, ολοι μας αξιολογουμαστε στη ζωη. Ειμαι συνταξιουχος εκπαιδευτικος και τεως δ/ντης σχολειου 11 ετη.

 
@@Δη.Δη 09 Οκτ 2021 14:29
09 Οκτ 2021 16:11

Δεν αντιλέγω στα λεγόμενά σας (αν και δε θα σχολιάσω την υφέρπουσα ειρωνική διάθεσή σας σε μια σοβαρή μου τοποθέτηση), αλλά δεν απαντάτε σχετικά με το ποιο είναι το πρόβλημα των χορηγιών;

 
Α.Γ.
09 Οκτ 2021 15:40

@Α.Κ.
Μάλλον δεν αφήνεις τους συναδέλφους να πάρουν και αυτοί μάθημα κατεύθυνσης για να διδάσκεις μόνο Γ Λυκείου. Πάντως αυτό από μόνο του δεν νομίζω ότι σου δίνει τη δυνατότητα να κατέχεις και το θέσφατο για την αξιολόγηση.

 
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΚΗΣ , ΟΧΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ .....
09 Οκτ 2021 15:25

Παρακαλώ με επιχειρήματα λογικά και όχι με φαντασιώσεις και ευσεβείς πόθους: πως το συγκεκριμένο ΦΕΚ της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας οδηγεί σε κατηγοριοποίηση των σχολείων, υποχρηματοδόση, ...... σεισμούς, καταποντισμούς κλπ. Όχι εκτιμήσεις και πιστεύω, δεδομένα και επιχειρήματα! εμπρός λοιπόν .......

 
Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ !!!
09 Οκτ 2021 15:19

ΚΑΛΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΠΟΙΟΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ; ΜΗΠΩΣ ΠΡΩΤΑ - ΠΡΩΤΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ;
ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΙΤΗ ΠΡΩΙ;
1. Η ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ ΔΟΕ/ΟΛΜΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΜΕΣΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ. Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;
2. Η ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ ΑΔΕΔΥ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΗΔΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΜΕΣΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ.
3. ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 11/10.
ΜΕΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ .... Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ (ΔΑΚΕ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ ΨΗΦΙΣΑΝ ΗΔΗ "ΚΑΤΑ" ΣΤΗ ΔΟΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 11/10), ΣΙΓΑ - ΣΙΓΑ ΘΑ ΦΘΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 20/10 ΠΟΥ ΛΗΓΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ ΘΑΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΔΟΕ/ΟΛΜΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ ΜΑΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΕΡΣΙ...... ΚΑΙ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ !!!

 
Σ.Ε.
09 Οκτ 2021 15:12

Αξιολόγηση χρειάζεται ναι.
Αλλά όχι μόνο για τούς εκπαιδευτικούς . Πρωτίστως για το υπουργείο Παιδείας που χρόνια τώρα υποχρηματοδοτει την εκπαίδευση συνολικά , πού αμοιβει τούς εκπαιδευτικούς με μισθούς πείνας , πού δεν επιμορφωνει ουσιαστικά τούς διδάσκοντες , πού δεν αναμορφώνει τα προγράμματα σπουδών ιδιαίτερα στην δευτεροβάθμια , πού οραματίζεται μία δημόσια εκπαίδευση που νά λειτουργεί με όρους ιδιωτικών κολεγίων και που προσπαθεί νά πείσει την κοινωνία ότι με αυταρχικές μεθόδους και απειλές θα λύσει τα τεράστια προβλήματα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Οι εκπαιδευτικοί είναι ο μόνος ίσως κλάδος της κρατικής λειτουργίας που έχουν πτυχίο πανεπιστημίου , διδακτορικά και μεταπτυχιακά διπλώματα και που κρίνεται καθημερινα από μαθητές , γονείς , προϊσταμένους και τοπική κοινωνία .
Για άλλους η αξιολόγηση θα έρθει σε δύο χρόνια και θα είναι από όλο το λαό και όχι από πληρωμένες δημοσκοπησεις.
Τό ερώτημα παραμένει :
Άριστοι ή Άχρηστοι?

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.