Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

“Πολιτική” έκρινε το Πρωτοδικείο Αθηνών την απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση

"Επιχειρεί να καταλύσει το δικαίωμα της πολιτειακής εξουσίας να νομοθετεί και υπερβαίνει τα όρια που επιβάλλουν η καλή πίστη , τα χρηστά ήθη και ο κοινωνικός και οικονομικός σκοπός του δικαιώματος"
Δημοσίευση: 10/10/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Η προκηρυχθείσα απεργία  (σ.σ.της ΑΔΕΔΥ για συμμετοχή των  εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση)έχει αόριστη διάρκεια, το  Δικαστήριο κρίνει ότι συνιστά “πολιτική” απεργία, η οποία είναι παράνομη και καταχρηστική, αφού  επιχειρεί να καταλύσει το δικαίωμα της πολιτειακής εξουσίας να νομοθετεί και υπερβαίνει τα όρια που επιβάλλουν η καλή πίστη , τα χρηστά ήθη και ο κοινωνικός και οικονομικός σκοπός του δικαιώματος".

Αυτό αναφέρει το Πρωτοδικείο Αθηνών στο σκεπτικό της απόφασης με την οποία κρίθηκε παράνομη και  καταχρηστική  η  απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση , την οποία κήρυξε η ΑΔΕΔΥ.

Το απόσπασμα του σχετικού σκεπτικού:

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ

Το esos δημοσιεύει ολόκληρο το σκεπτικό της απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών με την οποία κρίθηκε παράνομη και  καταχρηστική  η  απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση .

Η απόφαση , σύμφωνα με το δικαστήριο, είναι  προσωρινώς εκτελεστή.

Επίσης για κάθε παράβαση, η απόφαση του δικαστηρίου προβλέπει χρηματική ποινή 3.000 ευρώ.
 
Την αγωγή κατά της ΑΔΕΔΥ κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

Σχόλια (28)

 
Ανενμομαζώματα-ανεμοσκορπίσματα
12 Οκτ 2021 00:33

@ @ Φιλόλογος 11 Οκτ 22:30
Ομοίως, θα ήθελα τη γνώμη σας για το πώς θα πρέπει να διδάξω τους μαθητές μου στα επιχειρηματολογικά κείμενα, για το ότι η Υπουργός Παιδείας και Νομικός, χρησιμοποίησε τη λέξη "μάζα" εννοώντας τους εκπαιδευτικούς μιας ολόκληρης χώρας και των οποίων προΐσταται....

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
11 Οκτ 2021 23:12

@Νίκος
Ναι, Νίκο. Φυσικά και είναι πολιτική η απεργία. Δεν είναι ούτε έξοδος για διασκέδαση, ούτε ποδοσφαιρικός αγώνας. Είναι αγώνας! Και κάθε δραστηριότητα που εμπλέκει ένα σύνολο ανθρώπων είναι εξ ορισμού πολιτική. Κάτι άλλο ίσως έχεις στο μυαλό σου λέγοντας με έμφαση κιόλας αυτή την κοινοτοπία. Προφανώς ήθελες να πεις "κομματική". Έλα όμως που οι κινητοποιήσεις έχουν καταργήσει τα κομματικά στεγανά και συμμετέχουν σ' αυτές απ' όλους τους χώρους μαζικά. Εκεί είναι και οι δεξιοί και οι κεντρώοι και οι αριστεροί. Αν δεν το κατάλαβες και συνεχίζεις να πιστεύεις τα ψεύδη της υπουργού για κινητοποιήσεις συνδικαλιστών και άλλες φαιδρότητες, τότε μείνε στις ψευδαισθήσεις σου. Οι εκπαιδευτικοί μετά από πολλά χρόνια ανέκτησαν την ομοψυχία τους και διεκδικούν την αξιοπρέπειά τους. Ναι λοιπόν στην αξιολόγηση, αλλά όχι σ' αυτό το αδιέξοδο γραφειοκρατικό τερατούργημα της Κεραμέως!

 
προβληματισμένος @πλαταρος
11 Οκτ 2021 23:04

την οπισθοδρόμηση που αναφέρατε για ποιον την έχετε αναφέρει; μήπως κάτι μπερδεύετε;

 
@Νομοταγής πολίτης
11 Οκτ 2021 22:42

Αυτό λεω και εγώ, όποιος δεν συμφωνεί πολεμά να αλλάξουν οι νόμοι και είναι κατοχυρωμένο συνταγματικό του δικαίωμα.

 
@Φιλόλογος
11 Οκτ 2021 22:38

Άσε τα δημοψηφίσματα, μια φορά έγινε τώρα τελευταία και το ΟΧΙ έγινε ΝΑΙ. Ας είναι καλά ο ΣΦΥΡΙΖΑ

 
@ Φιλόλογος
11 Οκτ 2021 22:30

Αγαπητέ Φιλόλογε, η λεκτική υποτίμηση του "αντιπάλου" ΄(όπως Νικούλα) δεν αποτελεί στοιχείο της επιχειρηματολογίας. Θέλω να ελπίζω ότι τουλάχιστον το διδάσκεις στους μαθητές σου, όταν κάνετε για τα επιχειρηματολογικά κείμενα, όπως ότι τους διδάσκεις ποιοι καταφεύγουν σε λεκτικές υποτιμήσεις και σε χαρακτηρισμούς και όχι σε επιχειρήματα.

 
Αριστεία, όχι αστεία
11 Οκτ 2021 21:13

Από τη μια η υπουργάρα κατηγορεί τους εκπαιδευτικούς επειδή αντιδρούν σε ψηφισμένο νόμο από την άλλη η ίδια δεν έχει διορίσει εκπαιδευτικούς σε όλα τα σχολεία παραβιάζοντας την συνταγματική αρχή της ισότητας. Αριστεία.

 
Έρεβος
11 Οκτ 2021 20:23

@.... 3.000 ; "...αυτό σημαίνει ότι κάθε εκπαιδευτικός που απεργεί και δεν συμμετέχει στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης καλείται να πληρώσει 3.000 ευρώ;!!! εξωφρενικό;"
Προφανώς δεν μπορείς ούτε να κατανοήσεις το πασίδηλο. Κατ΄ά τα λοιπά εκπαιδευτικός...

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
11 Οκτ 2021 19:02

Τι παραλογισμός είναι αυτός; Τι θα πει είναι νόμος και οποιαδήποτε μορφή διαμαρτυρίας απειλεί την πολιτειακή τάξη; Υπάρχει το γράμμα του νόμου αλλά και το πνεύμα του νόμου. Το γράμμα, όταν στερείται πνεύματος, συνιστά επιβολή, το πνεύμα απαιτεί δικαιοσύνη. Και η νομοθετική αυθαιρεσία της υπουργού, χωρίς καμία μορφή διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα ( την οποία κλήθηκε να υπηρετήσει και όχι να δυναστεύσει) απέχει από το πνεύμα του νόμου και καταλύει κάθε δημοκρατική διαδικασία. Το αποφασίζομεν, διατάσσομεν και δικάζομεν πάντα αντιφρονούντα ανήκει σε άλλου είδους δομές εξουσίας.

 
Πιτσιφλής
11 Οκτ 2021 18:44

@ Φιλόλογος
"Νικούλα";
Πες μας κι άλλα!...

 
Μάρκος
11 Οκτ 2021 18:35

Ενώ στο κράτος αναγνωρίζεται το αναφαίρετο δικαίωμα να εφαρμόζει ή όχι ψηφισμενους νόμους π.χ ίδρυση Πανεπιστημιακης Αστυνομίας, αντικαπνιστικος, νόμος για αδέσποτα κτλ..

 
Εκπαιδευτικός - ΠΕ86
11 Οκτ 2021 18:05

Δηλαδή για να καταλάβω, αν το Υπουργείο νομοθετήσει ότι μια και δεν υπάρχουν επιστάτες και φύλακες στα σχολεία, κάθε μέρα ένας εκπαιδευτικός θα κάθεται μέχρι την άλλη μέρα το πρωί να φυλά σκοπιά στο σχόλειο, και το νομοθετήσει, και πει ότι είναι υπαλληλικό καθήκον τότε οι εκπαιδευτικού δεν μπορούμε να αντιδράσουμε;
Και αν το Υπουργείο συνεχίσει μονμερώς να μας προσθέτει διάφορες δουλειές (αξιολογηση σχολείου, αυτοαξιολόγηση, αναζήτηση χορηγιών, αναζήτηση προγραμμάτων κλπ) θα καθήσουμε με σταυρωμένα χέρια;
Αν θέλουν αξιολόγηση των σχολείων ας πληρώσουν εταιρείες πιστοποίησης ποιότητας να το κάνουν... Εγώ προσλήφθηκα για να κάνω μάθημα και όχι οτιδήποτε άλλο...

 
ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΕΙ
11 Οκτ 2021 17:37

Κάτι σαν κατάλυση του κοινοβουλευτισμού. Αυτό θα γίνει ο συνδικαλισμός;

 
Νικος
11 Οκτ 2021 17:17

Σαφέστατα είναι πολιτική η απεργία. Γιατί ποιος είχε την εντύπωση ότι είναι κάτι άλλο;

 
ευνομία μεν, δημοκρατία δε....
11 Οκτ 2021 17:16

Η ισορροπία μεταξύ ευνομίας και εφαρμογής των νόμων του κράτους και του δικαιώματος του συνέρχεσθε και της δημοκρατικής έκφρασης, αποτελεί το μέγα ζητούμενο στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες!!!
Και αυτό διαχρονικά, με ευθύνη του κράτους και ΟΛΩΝ των κυβερνήσεων που δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη στον Πολίτη!!!
Και φυσικά ΟΛΩΝ των κομμάτων και του ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ συνδικαλισμού που εξέθρεψαν!!!

 
Φιλόλογος
11 Οκτ 2021 16:47

"Αυτός είναι ο νόμος πρέπει να τον σεβαστείτε": η κλασική αντιδημοκρατική αντίληψη που θέλει τον ψηφοφόρο κομπάρσο που εμφανίζεται κάθε τέσσερα χρόνια μια Κυριακή και μετά πρέπει να εξαφανίζεται. "Όταν η Βουλή ψηφιζει νόμους, οι πολίτες πρέπει να σιωπούν", μας λένε ούτε λίγο ούτε πολύ. Αλήθεια; Τότε γιατί σε άλλες χώρες καταφεύγουν συχνά σε δημοψηφίσματα για ζητήματα που προκαλούν πολλές αντιδράσεις; Και ποιος είπε ότι, όταν κάποιος ψηφίζει ένα κόμμα, συμφωνεί με το 100% των θέσεών του; Παρουσίασε η Νικούλα προεκλογικά τον ΑΚΡΙΒΗ τρόπο με τον οποίο εννοούσε την αξιολόγηση; Είναι πρωτοφανή τα όσα ξεστομίζει η Υπουργός, σε οποιαδήποτε σοβαρή και δημοκρατική χώρα δεν θα είχε γίνει καν Υπουργός. Το παιχνίδι το έχασε, η αξιολόγησή της δεν θα γίνει ποτέ και είναι κρίμα γιατί χάθηκε μια ευκαιρία συνεννόησης.

 
Όλο το δημόσιο
11 Οκτ 2021 10:18

.. έχει κάνει απεργία-αποχή χρόνια πριν και δεν έχει γίνει περικοπή μισθού σε κανέναν.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
10 Οκτ 2021 23:47

@Πλατάρος Γιάννης
Ναι, κύριε Πλατάρο μου. Ως πότε "παράταση στην οπισθοδρόμηση"; Πολύ σωστά το επισημαίνετε. Απλώς το απευθύνετε στην ανάποδη μεριά. Η οπισθοδρόμηση είναι το σήμα κατατεθέν μιας υπουργού που βαλθήκατε φιλότιμα να υπερασπιζεστε με κάθε ευκαιρία χάνοντας κάθε επαφή με τους συναδέλφους σας. Κρίμα...

 
@ πλατάρειος παράταση
10 Οκτ 2021 23:31

στην οπισθοδρόμηση είναι η ιταμή οπισθοδρόμηση στην κομματοκρατία και τις άθλιες αδιαφανείς και αναξιόπιστες μεθοδεύσεις και προβληματικές μοριοδοτήσεις εκ του νόμου βεβαίως βεβαίως ! με μπόλικο σανό δηλώσεων πχ για τους προσωρινούς διευθυντές εκπαίδευσης , τις παρατάσεις , τη μηδενική εμπλοκη των μάχιμων στην οργάνωση και διοίκηση του σχολείου, τη γραφειοκρατία. ντροπή πια ! απλά πράγματα για ουσιαστική βελτίωση και οργάνωση βασικής παιδείας και ούτε αυτό δεν μπορούν . κομματοβόλεμα , κατασπατάληση εσπα και παραλογισμός = υπαιθ ! ο νέος νόμος προβλέπει διαδικασία για στελε΄χη , όπως πάνε και του χρόνου παράταση;;;;; δεν προλαβαίνουν. προβλέπει επίσης μοριοδότηση του Β επιπέδου, όταν δεν μπορούν όλοι να είναι τυχεροί και ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ δικαιώμα πιστοποίησης απλώς χωρίς παρακολούθηση (λες και είναι το σεμινάριο το φως το αληθινό ). αστειότητες ! όπως και το ότι πιέζοντας για συμμετοχή σε ερασμους (αν είσαι διευθυντής θα πας) χωρίς να έχεις συντάξει μια γραμμή παίρνεις πάλι μόριο. ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ! αφού δεν ντρέπεστε εσείς !

 
@...3000
10 Οκτ 2021 21:54

Το πρόστιμο δεν είναι εξωφρενικό. Εξωφρενικό είναι να νομίζει ο κάθε Δ.Υ. ότι αυτός ή αυτή θα καθορίζει συντεχνιακά με ποιούς νόμους θα συμμορφώνεται και με ποιούς όχι.

 
@ΣΩΤΗΡΗΣ
10 Οκτ 2021 20:57

Όταν απεργείς δεν πληρώνεσαι. Μάθε έστω τα βασικά πριν σχολιάσεις.

 
Ετσι!
10 Οκτ 2021 19:54

Είναι εκλεγμένη Βουλή από το λαό, και ψήφισε ένα νόμο. Δεν θα βγαίνει όποιος θέλει να τον παραβαίνει γιατί ξεβολεύεται. Αυτά μας πάνε 50 χρόνια πίσω και θα σταματήσουν.

 
Πλατάρος Γιάννης
10 Οκτ 2021 19:28

Με την αδιανόητη, ανόητη αποχη από τις τηλεψηφοφοριες, ποτέ δεν θα υπάρχει απαρτία. Όλες οι απεργίες (οι πολυήμερες) παράνομες από χέρι!
Μεχρι ποτέ παράταση στην οπισθοδρομηση;
Θα δείξει...

 
Νομοταγής πολίτης
10 Οκτ 2021 19:19

Μην τρελαθούμε, όποιος δε θέλει να συμμετέχει στις αποφάσεις της κυβέρνησης δηλώνει παραίτηση και φεύγει. Με την ίδια λογική και οι πυροσβέστες θα έπρεπε να απέχουν από το σβήσιμο των πυρκαγιών στα δάση και να πούνε "ας τις σβήσει η δασοπυροσβεστική"

 
Οικονομολόγος
10 Οκτ 2021 19:17

@.... 3.000 ;

τα τρία χιλιάρικα είναι η χρηματική ποινή εις βάρος της εναγόμενης, δηλαδή της ΑΔΕΔΥ. Η ΑΔΕΔΥ θα πρέπει να τα πληρώσει.
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην απεργία ούτε θα πληρώσουν βέβαια κανένα πρόστιμο, ούτε καν ήταν εναγόμενοι στην δίκη. Η έφεση κατατέθηκε εναντίον της συνδικαλιστικής οργάνωσης, όχι εναντίον των μελών της.

 
ΣΩΤΗΡΗΣ
10 Οκτ 2021 18:53

ψΗΦΊΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ. ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ ΒΕΒΑΙΑ.

 
.... 3.000 ;
10 Οκτ 2021 17:06

...αυτό σημαίνει ότι κάθε εκπαιδευτικός που απεργεί και δεν συμμετέχει στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης καλείται να πληρώσει 3.000 ευρώ;!!!
εξωφρενικό;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.