Αντίφαση στην εξεταστέα ύλη της Γεωμετρίας της Β τάξης Γενικού Λυκείου

Γιάννης Καραγιάννης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου, 2ο ΠΕΚΕΣ Ν. Αιγαίου
Στο ΦΕΚ 4254/15-09-2021 ,στο οποίο ορίζεται η διδακτέα-εξεταστέα ύλη των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, η παράγραφος 7.8. στο μάθημα της Γεωμετρίας της Β' τάξης του Ημερησίου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου δεν συμπεριλαμβάνεται στην διδακτέα-εξεταστέα ύλη.
Αντίθετα στις οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης του Ι.Ε.Π.(σελ. 3) αναφέρεται ότι: " Να γίνει σύντομη αναφορά στις ιδιότητες των αναλογιών και να δοθεί έμφαση στο Θεώρημα του Θαλή και στα Θεωρήματα διχοτόμων " που τα θεωρήματα των διχοτόμων είναι η παράγραφος 7.8.
Ποια είναι η εξήγηση της παραπάνω αντίφασης;
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι ισχύει μόνο το ΦΕΚ, δηλαδή ότι δεν εντάσσεται η παράγραφος 7.8 στην διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γεωμετρίας Β' Γενικού Λυκείου.
Ανεξάρτητα από τα παραπάνω θα παρατηρηθεί το φαινόμενο σε ορισμένα σχολεία να διδαχθεί και σε άλλα να μην διδαχθεί η παράγραφος 7.8.Το Ι.Ε.Π πρέπει να δώσει άμεσα διευκρίνιση για το θέμα αυτό και , επιπλέον, δεν θα πρέπει να συμπεριλάβει θέματα με το περιεχόμενο της παραγράφου 7.8. στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.), αφού η γραπτή εξέταση του μαθήματος απαιτεί το 2ο και 4ο θέμα να κληρώνονται από την Τ.Θ.Δ.Δ.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Κριτήρια και διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών ΙΕΚ
- Τομείς και ειδικότητες ανά ΕΠΑΛ για το επόμενο σχολικό έτος 2022-2023
- Πανελλαδικές με προβλήματα στο Γραμμικό Σχέδιο, λόγω κακής ποιότητας υλικών που δόθηκαν στους υποψηφίους από το υ...
- Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής:Τα Εξεταστικά Κέντρα- Τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας
- Άνοιξαν σήμερα οι κατασκηνώσεις για τους εκπαιδευτικούς και υπαλλήλους του υπ. Παιδείας
- Κορωνοϊός: 9.652 κρούσματα σε παιδιά ηλικίας έως 17 ετών μέσα σε μια εβδομάδα
- Το υπ. Παιδείας αποκτά Ψηφιακό Πληροφοριακό Σύστημα «eSchools» για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
- Αποσπάσεις στο εξωτερικό: Οι τελικοί πίνακες αξιολόγησης υποψηφίων εκπαιδευτικών
- Εγκύκλιος για την αναπλήρωση Διευθυντών - Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. – Υπευθύνων Τομέων Ε.Κ. – Προϊ...
- ΙΕΠ:Η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης θα είναι ενεργή μέχρι 25 Ιουνίου
Σχόλια (11)
Τελικά τί έγινε με το θέμα;
Εσείς εκεί στο υπουργείο δεν πιάνετε την ΕΒΕ ούτε ξέρετε τι κάνετε.Όσο και να σας διορθώνουν εσείς εκεί.Πείτε μας επιτέλους στην αρχή κάθε χρονιάς τι θέλετε να διδάξουμε.
Τα θεωρήματα των διχοτόμων εκτός ύλης; Αν είναι δυνατόν!
Όλα στο ποδάρι.Τα λεφτά του ΕΣΠΑ να πέφτουν και βάλε copy paste!
Ο κ. Καραγιάννης κάνει εξαιρετική δουλειά γιατί το ψάχνει το θέμα...
Το λάθος συμβαίνει διαρκώς στις οδηγίες των Μαθηματικών γιατί η μεν ύλη αυξομειώνεται χωρίς σχέδιο με βάση τις διαθέσιμες ώρες, οι δε οδηγίες γίνονται κάθε χρόνο αντιγραφή - επικόλληση και κανείς από το ΙΕΠ δεν μπαίνει στον κόπο να τις διαβάσει - επικαιροποιήσει!!!
Μπορώ να σας αναφέρω κι άλλη αντίφαση:
Στο κεφάλαιο 8 δίνεται η εξής παρατήρηση: "Η εφαρμογή 4 της παραγράφου 8.2 θα χρειασθεί στη συνέχεια για να αποδειχθεί τύπος (iii) της παραγράφου 10.4, για το εμβαδόν τριγώνου".
Όμως ο τύπος που γράφει ότι θα αποδειχτεί στην παράγραφο 10.4 είναι εκτός ύλης φέτος, αφού στην ύλη γράφει: "10.4. Άλλοι τύποι για το εμβαδόν τριγώνου (χωρίς τις αποδείξεις)" που σημαίνει ότι δεν θα γίνει καμία απόδειξη!!!
Νομίζω ότι δεν έχει νόημα όμως να καθίσουμε να ανακαλύψουμε τις αντιφάσεις... Και μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν αντιφάσεις δείχνει προχειρότητα και αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει σε έναν κλάδο "αυστηρό" όπως τα μαθηματικά...
Μόνη διέξοδος είναι η εμπειρία των διδασκόντων...
Και που να δειτε τι αντιφάσεις υπάρχουν μεταξύ τρόπου αξιολόγησης του νόμου σε σχέση με τις οδηγίες του ΙΕΠ στο μάθημα Τεχνολογια των τριών τάξεων γυμνασίου.Και όχι μόνο....
Ο Σύμβουλος κάνει ότι μπορεί.Κανονικά έπρεπε να τον είχαν στο υπουργείο να τα φτιάχνει ο ίδιος.Χρόνια τώρα τους διορθώνει και διορθώνω δεν έχουν!
να βοηθήσει, ΑΣ ΦΥΓΟΥΝ, ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ. Μπορεί ο άνθρωπος να θέλει να βοηθήσει, αλλά δεν θα κάνουν άλλοι τη δουλειά τους και θα παίρνουν και τα εύσημα από το υπουργείο ! Τε΄ρμα , πρέπει να συνταχθούν και οι ΣΣΕ και όλοι με τη ΛΟΓΙΚΗ ! ΤΕΡΜΑ. Ας γίνει μπάχαλο και με καταγγελτικό λόγο μια χρονιά , γιατί δεν καταλαβαίνουν ΤΙΠΟΤΑ !
Αλαλούμ για άλλη μια φορά!
Για να δούμε πότε θα διευκρινιστεί το θέμα κ πότε θα το διορθώσουν!
Και αν δεν το αναδείκνυε ο κ. Καραγιάννης, ποιος ξέρει για πόσο καιρό θα βάδιζαν σε θολό τοπίο οι διδάσκοντες...
Στα πρώτα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων για την Άλγεβρα της Β Λυκείου που έχουν ανέβει το 2ο-14279 θέλει τριγωνομετρικούς αριθμούς εφ(α+β) που για τη φετινή χρονιά είναι εκτός ύλης.
Πολύ σωστά.Θα μας πει το ιεπ ή θα πηγαίνουμε στη τύχη, ευτυχώς και βγαίνει ο κ. Καραγιάννης!