Πως σχολίασε ο Κυβ. Εκπρόσωπος τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση

"Αν υπάρχει ένα μήνυμα είναι ότι 6.100 σχολικές μονάδες έχουν προχωρήσει ήδη στην αξιολόγηση, παρά τις προσπάθειες ορισμένων να δυναμιτίσουν την κίνηση αυτή"

11/10/2021

Άκουσε το άρθρο

Ερώτηση για τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την αξιολόγηση δέχθηκε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Γ. Οικονόμου, στη σημερινή τακτική ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.

Η απάντηση που έδωσε είναι ότι “Αν υπάρχει ένα μήνυμα είναι ότι 6.100 σχολικές μονάδες έχουν προχωρήσει ήδη στην αξιολόγηση, παρά τις προσπάθειες ορισμένων να δυναμιτίσουν την κίνηση αυτή”

Δημοσιογράφος: Κύριε Εκπρόσωπε, αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη ένα μεγάλο συλλαλητήριο εκπαιδευτικών, οι οποίοι αντιδρούν στον Νόμο της κυρίας Κεραμέως. Έχει προηγηθεί, ήδη, μια συντριπτική συμμετοχή των εκπαιδευτικών πάλι στην απεργία-αποχή, όπως λένε, σε όλα τα σχολεία και σε αυτή την αντίδραση συμμετέχουν και οι συνδικαλιστές της Νέας Δημοκρατίας, όλοι εναντίον ενός Νόμου της κυρίας Κεραμέως για την αξιολόγηση. Σας προβληματίζει όλο αυτό, ότι έχετε απέναντι ένα τόσο μεγάλο κλάδο, ο οποίος, όπως λένε αυτοί, δέχονται την αξιολόγηση, δεν αρνούνται την αξιολόγηση συλλήβδην, όπως λέει η Κυβέρνηση, αλλά την αποδέχονται και είχαν απλώς ενστάσεις για τον Νόμο της κυρίας Κεραμέως; Σας ενοχλεί, σας προβληματίζει; Είναι ένα μήνυμα που στέλνει ένας μεγάλος κλάδος;

Γ. Οικονόμου: Αν υπάρχει ένα μήνυμα είναι ότι 6.100 σχολικές μονάδες έχουν προχωρήσει ήδη στην αξιολόγηση, παρά τις προσπάθειες ορισμένων να δυναμιτίσουν την κίνηση αυτή. Αυτό είναι ένα πάρα πολύ ισχυρό μήνυμα. Είναι ένα μήνυμα που δείχνει ότι οι εκπαιδευτικοί, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, αντιλαμβάνονται τη σημασία που έχει η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως πρώτο βήμα και όλα όσα περιγράφονται στον Νόμο, στη συνέχεια, για την ποιότητα της εκπαίδευσης, για τις δυνατότητες βελτίωσης της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο, βελτίωσης για τους μαθητές πρωτίστως, αλλά και για τους εκπαιδευτικούς και το σχολικό περιβάλλον συνολικότερα.

Δημοσιογράφος: 6.100, σε πόσα σχολεία;

Γ. Οικονόμου: Οι σχολικές μονάδες είναι νομίζω 13.000. 6.100 στις 13.000-13.200

Σχόλια (28)

Δάσκαλος
|

Μήπως το 6100 που πιπιλιζουν συνέχεια είναι φουμαρα και μεταξωτές κορδέλες. Αχ βρε καημένη κατακαημενη Κεραμεως τι σε περιμένει ακόμη. Γιατί βρε κορίτσι μου δεν κάθεσαι ήσυχα;

ΕΚ
|

Το ψέμα πάει σύννεφο. Αυτός ο κυβερνητικός εκπρόσωπος βλέπει όνειρα θερινής νυκτός. Ότι του συμφέρει λέει αρκεί να λέει. Βρε κουραστικοί άνθρωποι σας βαρέθηκε ο κόσμος άντε στην γωνιτσα σας.

@ σωστη
|

ένα καλό από το φεκ;

Εκπαιδευτικός
|

Σώστη δεν αμφισβητώ και τις δικές σου ανησυχίες, προβληματισμούς και τις ειλικρινείς προθέσεις για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Όμως, αυτό το πράγμα που έχουν βαφτίσει αξιολόγηση και ειδικά αυτή η έκθεση αποτίμησης της περυσινής χρονιάς, τι σχέση έχουν με μια πραγματική, δηλαδή αντικειμενική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του έργου του; Μου θυμίζουν αυτές οι διαδικασίες τις επιθεωρήσεις μονάδων του στρατού από ανώτερους αξιωματικούς, όταν επί μέρες γινόταν τέτοιος χαμός για να έρθει την προειδοποιημένη μέρα ο εν λόγω αξιωματικός και να επιθεωρήσει μία μονάδα που καμία σχέση δεν είχε με την καθημερινή της εικόνα. Κατ' αρχάς τον όποιο αξιολογητή ποιος θα τον έχει αξιολογήσει πριν; Ποιος ο πραγματικός στόχος όσων έχουν προβλεφθεί; Η αναβάθμιση ή η διάλυση του δημόσιου σχολείου; Ή μήπως το να αυτοβαυκαλιζόμαστε με τις εκθέσεις αποτίμησης προσφέρει τίποτα. Φίλε μου δυστυχώς άσχετοι με τον χώρο και τα προβλήματά του, απλώς διεκπεραιωτές συγκεκριμένων σχεδίων καθορίζουν το μέλλον της εκπαίδευσης στη χώρα. Και δεν είναι η πρώτη φορά. Δυστυχώς.

Σώστης
|

@Εκπαιδευτικέ, δεν ξέρω τι έχεις με τους υαλοπώληδες, αλλά εγώ εκπαιδευτικός είμαι. Μελέτησα καλά το φεκ. Έχει και τα καλά του! Δεν θα φέρει την άνοιξη στην εκπαίδευση, αλλά σίγουρα δεν θα έρθει και η συντέλεια του κόσμου. Στον επόμενο τόνο ξεκινάμε με την εσωτερική αξιολόγηση και μετά τις κρίσεις θέλω να πιστεύω των στελεχών βρισκόμαστε μπροστά στην εξωτερική!

ΑΜΦΟΤΕΡΟΒΑΡΗΣ δημόσια αξιολόγηση
|

@Εκπαιδετικός, @Γιάννης, @Teacher, @Akis, @BK, @Ξυπνήστε, @προς άλλους
Αφού τα ΜΜΕ "καλύπτουν" το θέμα μας, τότε:
Γιατί δεν βγαίνει κάποιος από εμάς στην τηλεόραση να τα πει αυτά; Δε μπορεί, κάποιος δημοσιογράφος θα θέλει να μας ακούσει.
Γιατί δεν καλούμε την Υπουργό μας σε Debate, (με ακροατήριο εκπαιδευτικούς, πάλι στην τηλεόραση) όπως κάνουν στην Αμερική ; (της οποίας το εκπαιδευτικό σύστημα τόσο πολύ θέλει να αντιγράψει η Υπουργός και Κυβέρνησή μας)

Εκπαιδευτικός
|

Και κάτι ακόμη Σώστη. Επειδή ενδιαφέρεσαι, όπως φαίνεται, για την αναβάθμιση του σχολείου με αυτές τις αστειότητες περί δήθεν αξιολόγησης, να σου επισημάνω ότι αν εφαρμοστεί αυτό το πράγμα, το δημόσιο σχολείο πάει περίπατο. Αυτός είναι ο στόχος της κυρίας αυτής, γι' αυτό και η αποτίμηση της περυσινής χρονιάς, αυτήν που ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ονομάζει αξιολόγηση, δεν περιλαμβάνει τίποτα για το ποιοι κράτησαν ζωντανά τα σχολεία πέρυσι, χωρίς καμία εκ μέρους του κράτους βοήθεια. Εκτός και αν εννοούμε ως τέτοια τα τάμπλετς, την προσφορά ιδιωτικών φορέων. Οι διευθυντές συντάσσουν την ωραία έκθεση γιατί αναγκάζονται και το τι αναφέρεται καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα. Αυτά για να ξέρουμε τι λέμε.

Εκπαιδευτικός
|

Είναι πράγματι θλιβερή η τοποθέτηση του κυβερνητικού εκπροσώπου, ο οποίος προφανώς και δεν αντιλαμβάνεται τι είναι αυτές οι 6100 εκθέσεις των σχολείων. Αυτό το πράγμα είναι αξιολόγηση; Τότε έχουμε χάσει το νόημα των εννοιών. Γράφει ο κάθε διευθυντής/-τρια μία ωραία εκθεσούλα, επειδή αναγκάζεται να το κάνει, για τη σχολική μονάδα του για να έχει ήσυχο το κεφάλι του/της, αναφέροντας ό,τι θέλει χωρίς όλα αυτά να έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Ποια πραγματικότητα βιώσαμε όλοι, οι της εκπαιδευτικής κοινότητας πέρυσι; Τα σχολεία κλειστά έξι από τους εννιά μήνες, και ό,τι έχει αναφερθεί σε αυτές τις εκθεσούλες είναι άσχετο, επί το πλείστον, με την πραγματικότητα. Πού αναφέρεται η προσπάθεια και ο αγώνας των εκπαιδευτικών να κρατήσουν όρθιο το σχολείο με την εξ αποστάσεως χωρίς καμία συνδρομή από την Πολιτεία; Ποια η συνεισφορά της; τα μερικά τάμπλετς κατά σχολείο, όταν τόσοι μαθητές δεν διέθεταν μέσα παρακολούθησης; Οι εκθεσούλες τα αναφέρουν αυτά; Στήνεται πάλι ένα σκηνικό "αυτοβαυκαλισμού", έτσι για να περνα΄με την ώρα μας και να ξοδεύονται τα σχετικά κονδύλια για να μην μας κάνουν νταντά. Αυτό είναι όλο και ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης λέει τα δικά του. Περισσεύουν πλέον τα σοβαρά λόγια και δεν αξίζει να ασχολείται κανονικά κανείς με σοβαρότητα για ό,τι λέγεται από ανθρώπους που αποκρύπτουν την πραγματικότητα.

Εκπαιδευτικός
|

Σώστη δείχνεις πόσο άσχετος είσαι με το θέμα και παρόλα αυτά πουλάς και πνεύμα. Ενημερώσου, να δεις και μόνος αν μπορείς τι είναι αυτό το έκτρωμα που το έχουν βαφτίσει αξιολόγηση και μετά να διατυπώνεις άποψη. Ή ρώτησε για να μάθεις. Εγώ ως εκπαιδευτικός πάνω από τρεις δεκαετίες θέλω την πραγματική αξιολόγηση, όχι αυτές τις αστειότητες που τις έχουν βαφτίσει ως αξιολόγηση. Γιατί χωρίς αυτήν ο ρόλος μου ακυρώνεται. Μπορείς να το καταλάβεις αυτό; Άντε με όλους εσάς τους μυαλοπώληδες, που χωρίς σχέση με κάποια πράγματα μιλάτε.

Ξυπνήστε
|

Χώρες που εφάρμοσαν αξιολόγηση πχ Ολλανδία είδαν μείωση της απόδοσης των μαθητών του δημοτικού σε μεγάλο ποσοστό γιατί οι εκπαιδευτικοί πνίγηκαν στην γραφειοκρατία και τώρα ψάχνουν νέους τρόπους βελτίωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας ...καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει εδώ ...ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ

Σώστης
|

Ακούμε κραυγές τόσα χρόνια από τους εκπαιδευτικούς. Ασυνάρτητες κραυγές. Τώρα βρήκε την ευκαιρία ο σύριζα να εγκολπωθεί άλλη μια αναστάτωση για την οποία φέρει ευθύνη μπας και αναγεννηθεί. Εμείς δουλεύουμε με τα παιδιά μας. Δεν χρειαζόμαστε κομματικές παρεμβάσεις. Η αξιολόγηση θα γίνει!

Ξαναρωτώ
|

Αφού ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΣΗ αν κριθώ ΜΗ ΕΠΑΡΚΗΣ τότε γιατί απεργώ;;;;

Το 45,7% είναι τρελοί;

Αφού μπορώ να συμμετεχω στην αξιολόγηση με δουλειές του ποδαριού όπως έγινε και το 2012, τότε γιατί απεργώ;;;;

Υπάρχει το τραγουδάκι που λέει ότι για το καλο μου είμαι στο θάλαμο 9...

ΟΧΙ αυτή τη φορά ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ ...

φιλελεύθερος
|

Η κυβέρνηση επιμένει να μην καταλαβαίνει. Αυτό που υποβάλλουν οι σχολικές μονάδες δεν είναι αξιολόγηση. Στο δικό μου σχολείο η διευθύντρια υπέβαλε μια αξιολόγηση που δεν στηρίζεται σε εμπειρικά δεδομένα. Έγραψε ό,τι ήθελε. Τέτοιες αξιολογήσεις δεν βοηθούν. Ταυτόχρονα η διευθύντρια φρόντισε να παραμερίσει όλους όσους ήθελαν και θα μπορούσαν να τη βοηθήσουν.

φιλελεύθερος, εκπαιδευτικός τάξης, τέως σχολικός σύμβουλος, από αυτούς που η διευθύντρια έβαλε στη γωνιά

Kostas
|

Στα περισσότερα σχολεία η φόρμα αποτίμησης ανέβηκε στο ΙΕΠ από τους Διευθυντές των σχολείων και όχι μετά από συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Επίσης υπάρχουν και αρκετά σχολεία που ανέβασαν τις φόρμες κενές.
ΥΓ Να ερωτηθεί ο κ. εκπρόσωπος πόσες χιλιάδες ώρες διδασκαλίες έχουν χαθεί από την αρχή της χρονιάς λόγω έλλειψης κενών.

Virtual Reality
|

Η αλήθεια είναι κ. Εκπρόσωπε ότι το ΦΕΚ προβλέπει, ακόμη κι αν ο σύλλογος διδασκόντων απέχει από τη διαδικασία, οι Διευθυντές "αμελλητί" οφείλουν να ανεβάσουν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τα αποτελέσματα της περσινής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Έτσι πολλοί Διευθυντές, όπως έγινε και στο σχολείο μου, συμπλήρωσαν τη φόρμα του ΙΕΠ για το περσινό σχολικό έτος παρόλο που αξιολόγηση ΔΕΝ έγινε! (Όποιος Διευθυντής απέχει χάνει το δικαίωμα να είναι υποψήφιος στις νέες κρίσεις). Η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας μπήκε επιτέλους στα σχολεία! Η αναβάθμιση ξεκίνησε...Πάμε γερά!

Β. Κ
|

Ας του πει κάποιος ότι τα 6.000 σχολεία που ευαγγελιζεται αναφέρονται στην περσινή αποτίμηση που ζητήθηκε απ τους διευθυντες να καταγράψουν και όχι τη φετινή αξιολόγηση. Αμάν πια με τον κάθε άσχετο και την ηθελημένη ή αθελητη ασχετοσύνη του. Βαρεθήκαμε.

Νίκος
|

Οι αναρτήσεις στην πλατφόρμα ανεβαίνουν συνεχώς. Η αξιολόγηση έχει ξεκινήσει κανονικά.

panos
|

είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος:6.100 σχολικές μονάδες έχουν προχωρήσει ήδη στην αξιολόγηση.Να γνωρίζει ότι σε πολλά σχολεία των πολλών εκπαιδευτικών ΜΟΝΟ 5-6 συμμετέχουν στις αξιολογήσεις και σε πολλά από αυτά οι δ/ντές θα κάνουν ΜΟΝΟΙ τους τις αξιολογήσεις!γι' αυτό ας μη χαίρετε η υπουργός.

Αεκάρας
|

4.817 Σχ.Μονάδες έλεγε πρίν απο μερικές μέρες ο Αντωνίου ,6.100 λέει σήμερα ο Οικονόμου.Συννενοηθείτε παιδιά.Σας βλέπουν και σας ακούνε.

Φωνή λαού ...
|

Άλλος ένα υπουργός που αρνείται να ακούσει την φωνή των εκπαιδευτικών. Όλοι εμείς που υπηρετούμε την δημόσια εκπαίδευση, ούτε αδαείς ούτε ανεύθυνοι είμαστε. Είμαστε καθημερινοί μάρτυρες της επικίνδυνης και καταστροφικής εκπαιδευτικής πολιτικής που ασκεί με περισσή αδιαλλαξία η "εκλεκτή" σας συνάδελφος κ. Κεραμέως.

AKIS
|

Και γιατι κ. Οικονομου δεν κανετε ενα απλο δημοηφισμα σε δασκαλους καθηγητες; Εκτος αν το μονο βολικο επιχειρημα ειναι το ψεμα....

Anastasia
|

Δημιουργική λογιστική! Και μόνος του ο Διευθυντής μπορεί να ανεβάσει στην πλατφόρμα την περυσινή έκθεση αξιολόγησης. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν απεργούν οι εκπαιδευτικοί. Και στο δικό μας ανέβηκε, αλλά μόνο 4 από τους 36 πήραν μέρος στην αυτοαξιολόγηση. Οι άλλοι απεργούσαμε.

Τι κάνεις Γιάννη;.. Κουκιά σπέρνω!!
|

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...ε; Σωστά; Αλλά ακόμα και αυτό το 6100 που λέτε ξέρετε καλύτερα από όλους μας ότι περιγράφει την μειοψηφία (με γνωστές περιπτώσεις ολομόναχων διευθυντών και διευθυντριών που συμπλήρωσαν όπως και ότι μπορούσαν)

Teacher
|

Χρειάζεται υψηλός βαθμός iq για να καταλάβει κανείς ότι από τις 6.100 σχολικές μονάδες οι περισσότερες προχώρησαν στην αποτύπωση, που ζητούσε η πρώτη φάση της αξιολόγησης, μόνο με τη συμμετοχή του διευθυντής της σχολικής μονάδας;
Εγώ, προσωπικά, ως διευθυντής συμπλήρωσα τη φόρμα στη σελίδα του ΙΕΠ, καθώς ο νόμος επέβαλε στον διευθυντή να διεκπεραιώσει ο ίδιος τη διαδικασία που αρνήθηκε ο σύλλογος των διδασκόντων.
Μία λοιπόν, από τις 6.100 σχολικές μονάδες ήταν το σχολείο μου, στο οποίο ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί απείχαν. Αν υπάρχει ένα μήνυμα λοιπόν, είναι αυτό κι όχι εκείνο που μας σερβίρουν τα επίσημα κυβερνητικά χείλη.
Όσοι, βέβαια, επιθυμούν ας φάνε το σανό που τους ταΐζουν.

Γιάννης.
|

Έχουν δημοσιευτεί οι αξιολογήσεις αυτές στις ιστοσελίδες των σχολείων, όπως λέει ο νόμος; Μπορείτε να δημοσιεύσετε τη λίστα των σχολείων αυτών για να δούμε ποιος λέει ψέματα;

Πιτσιφλής
|

Νικητής σε άγονο τόπο δεν υπάρχει. Ο Πρωθυπουργός πρέπει να δώσει εντολή για να ξεκινήσει ένας εποικοδομητικός διάλογος για τη βελτίωση του νόμου. Τέλειοι νόμοι δεν υπάρχουν...

Ευχές
|

Τα συγχαρητήριά μου στο-στη δημοσιογράφο. Και διαβασμένος-η και to the point.
Τα συλλυπητήριά μου στον κ. Κ.Ε. Άξιος ο μισθός.

Εκπαιδευτικός
|

Σχολεία που έχουν καταθέσει αυτό το πρώτο βήμα της αξιολόγησης είχαν συμμετοχή της τάξης του 80%.
Εκπαιδευτικοί που είχαν ΧΡΟΝΙΑ να απεργήσουν κατέβηκαν σε απεργία σήμερα.
Για το ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ αυτό ούτε κουβέντα ο κυ΄ριος Κυβερνητικός Εκπρόσωπος...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ