ΔΑΚΕ: Οι αντιπαραθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπ. Παιδείας με τα συνδικάτα, επ’ ουδενί λόγω, δεν πρέπει να λύνονται στις δικαστικές αίθουσες

Η ΔΑΚΕ θεωρεί επιβεβλημένο, όχι μόνο να μην γίνουν οι δρομολογούμενες περικοπές τμημάτων, αλλά να υπάρχει αντίστροφη τακτική μείωσης των μαθητών ανά τμήμα και λόγω της πανδημίας

15/10/2021

Άκουσε το άρθρο

Τον εντονότατο προβληματισμό   για την απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να προσφύγει για τηνεφαρμογή της αξιολόγησης  στα δικαστήρια, διατυπώνει με ανακοινωθέν η κυβερνητική παράτραξη των καθηγητών, η ΔΑΚΕ, και σημειώνει:

  • Οι αντιπαραθέσεις με τα συνδικάτα, επ’ ουδενί λόγω, δεν πρέπει να λύνονται στις δικαστικές αίθουσες.
  • Τη στιγμή, που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ενδιαφέρεται για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων, επιβάλλει δεκάδες συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων, και μάλιστα μεσούσης της σχολικής χρονιάς και ενώ η πανδημία ακόμα ταλαιπωρεί την εκπαιδευτική κοινότητα.
  • Είναι βέβαιο ότι η αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου δε μπορεί να επιτευχθεί με 28 μαθητές ανά τμήμα. Ιδιαίτερα η τακτική των συγχωνεύσεων στην Γ΄ Λυκείου είναι απολύτως καταστροφική.

Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε θεωρεί επιβεβλημένο, όχι μόνο να μην γίνουν οι δρομολογούμενες περικοπές τμημάτων, αλλά να υπάρχει αντίστροφη τακτική μείωσης των μαθητών ανά τμήμα και λόγω της πανδημίας.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ  ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε

Με αφορμή την ανακοίνωση του Εφετείου, που χαρακτηρίζει ως παράνομη την προκηρυχθείσα από την ΟΛΜΕ απεργία-αποχή από την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε επισημαίνει τα εξής:

Από θέση αρχής η παράταξή μας είναι υπέρ μίας αξιολόγησης, χωρίς τιμωρητικό χαρακτήρα, με αποκλειστικό στόχο τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Η συγκεκριμένη αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων εκτιμούμε ότι δεν παράγει κανένα δυσμενές αποτέλεσμα στην υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών. Επίσης, κανένα δυσμενές αποτέλεσμα δεν προκύπτει και για τις εκπαιδευτικές μονάδες.

Εκτιμούμε ότι η αντίθεση της αριστερής πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας έχει κατά βάση ιδεολογικές ρίζες. Για τον λόγο αυτό η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε διαχώρισε έγκαιρα τη θέση της.

Ο ισχυρισμός συγκεκριμένων αριστερών δυνάμεων, που κατατέθηκε στον κλάδο,  ότι η απεργία-αποχή είναι μία ανέξοδη διαμαρτυρία είναι ψευδής και παραπλανητικός. Κάθε απεργιακή κινητοποίηση έχει το αντίστοιχο τίμημα.

Πιστεύουμε ότι η απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ είναι συνδικαλιστική πράξη και όφειλε το Υπουργείο να την αντιμετωπίσει ως τέτοια.

Εκφράζουμε τον εντονότατο προβληματισμό μας για την απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να προσφύγει για το συγκεκριμένο ζήτημα στα δικαστήρια. Οι αντιπαραθέσεις με τα συνδικάτα, επ’ ουδενί λόγω, δεν πρέπει να λύνονται στις δικαστικές αίθουσες.

Τη στιγμή, που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ενδιαφέρεται για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων, επιβάλλει δεκάδες συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων, και μάλιστα μεσούσης της σχολικής χρονιάς και ενώ η πανδημία ακόμα ταλαιπωρεί την εκπαιδευτική κοινότητα. Είναι βέβαιο ότι η αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου δε μπορεί να επιτευχθεί με 28 μαθητές ανά τμήμα. Ιδιαίτερα η τακτική των συγχωνεύσεων στην Γ΄ Λυκείου είναι απολύτως καταστροφική. Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε θεωρεί επιβεβλημένο, όχι μόνο να μην γίνουν οι δρομολογούμενες περικοπές τμημάτων, αλλά να υπάρχει αντίστροφη τακτική μείωσης των μαθητών ανά τμήμα και λόγω της πανδημίας.

Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε, με αίσθημα ευθύνης, θα εξακολουθήσει να προβάλει τις θέσεις της στα μείζονα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο και να αγωνίζεται για ένα καλύτερο Δημόσιο Σχολείο για καθηγητές και μαθητές.

Ε.Ε ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε

Σχόλια (9)

ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ
|

ΤΩΡΑ.

Φιλόλογος
|

Κανένας φιλόλογος εκεί στη ΔΑΚΕ; επ' ουδενί ... Δεν....

Κουράσατε
|

Όποιος διαφωνεί με την πολιτική του υπουργείου οφείλει να το δείχνει με έργα. Δεν γίνεται να διαφωνείς και να επιτίθεσαι σε αυτούς που αντιδρούν και ταυτόχρονα να παραμένεις στην αγκαλιά του πολιτικού χώρου που εφαρμόζει τις πολιτικές με τις οποίες υποτίθεται πως διαφωνείς.

Νίκος Δημ.
|

Το θέμα είναι ότι ουδέποτε το υπουργείο Παιδείας διαχρονικά δε συζήτησε από μηδενική βάση με τους εκπαιδευτικούς. Ο προσχηματικός και με προαποφασισμένη ατζέντα διάλογος δεν είναι διάλογος.

Ας...
|

...κουτσουρέψουμε το κοινοβουλευτικό μας πολίτευμα, χάριν των συνδικάτων. Αχρείαστη η δικαιοσύνη. Συμφωνώ με τη ΔΑΚΕ. Προτείνω να αδρανοποιηθεί και η αστυνομία, αλλά κι οι προϊστάμενες αρχές να κάνουν ότι θέλει η ΔΑΚΕ. Μπράβο ΔΑΚΕ.

ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων, χωρίς τους δείκτες της υλικοτεχνικής υποδομής και των κτηριακών εγκαταστάσεων;;;;Κι αν ένα παιδί τραυματιστεί από σπάσιμο παμπάλαιων τζαμιών σε σεισμό ή πτώση τσιμέντου από την οροφή μέσα στο σχολείο του, έχει νόημα το άριστα στην αξιολόγηση για το σχολείο του;

Βασιλης
|

ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η ΔΑΚΕ ΚΑΠΩΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ.
ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ ΞΑΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΛΑΘΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΚΕ!

Δηλαδή
|

Πώς πρέπει να λύνονται; Με ξύλο;

Το θέμα είναι ότι
|

Όταν υπάρχουν αδιέξοδα και το όχι σε όλα οδηγούν στα δικαστήρια. Όταν προσκαλείσαι για διάλογο και ξέρεις εκ των προτέρων το αποτέλεσμα. Αυτό οδηγούσε σε στασιμότητα τόσα Χρονια.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ