Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Προειδοποίηση υπ. Παιδείας προς ΔΟΕ: Παραβίαση του κανονιστικού πλαισίου και της τελεσίδικης δικαστικής απόφασης συνιστούν τα «έτοιμα-φασόν» κείμενα για την αξιολόγηση

15 ερωτήσεις-απαντήσεις για την αξιολόγηση
Δημοσίευση: 21/10/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Ο νόμος και η υπουργική απόφαση προβλέπουν συγκεκριμένη διαδικασία, άξονες, βήματα και πλαίσιο για την υλοποίηση της αξιολόγησης σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου. Μη ουσιαστική συμμετοχή στη διαδικασία αυτή ή υποβολή έτοιμου – μη εξατομικευμένου κειμένου συνιστά παραβίαση και του κανονιστικού πλαισίου και της τελεσίδικης δικαστικής απόφασης".

Αυτό ξεκαθαρίζει το υπουργείο Παιδείας, απαντώντας στο ερώτημα εάν μπορούν να χρησιμοποιηθούν «έτοιμα-φασόν» κείμενα για την αξιολόγηση,με αφορμή τα σχετικά ενιαία κείμενα που απέστειλε η ΔΟΕ για να χρησιμοποιηθούν από τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία.

Ακολουθούν ερωτήσεις-απαντήσεις που ετοίμασε το υπουργείο Παιδείας για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

  • 1. Γίνεται σύγκριση και κατηγοριοποίηση των σχολείων μέσα από την αξιολόγηση σχολικής μονάδας;

Όχι. Κατά τη διαδικασία υλοποίησης της εσωτερικής αξιολόγησης, οι σχολικές μονάδες συγκρίνονται μόνο με τον εαυτό τους και μάλιστα διαχρονικά. Η συλλογική, εσωτερική αποτίμηση του έργου τους ανά σχολική χρονιά, με βάση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση δράσεων βελτίωσης σε πλευρές του εκπαιδευτικού έργου που οι ίδιες οι μονάδες θεωρούν ότι χρήζουν βελτίωσης/ενίσχυσης, επιτρέπει στα σχολεία να παρακολουθούν σε βάθος χρόνου τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας τους.

Εξάλλου, η κλίμακα αποτίμησης (εξαιρετική - μη επαρκής) είναιποιοτική και μόνο για λόγους πρακτικούς αποτυπώνεται με αριθμητικό χαρακτήρα (1-4)

Επομένως, οι αξιολογικές διαδικασίες δεν μπορούν με κανένα τρόπο να οδηγήσουν σε σύγκριση ή κατηγοριοποίηση σχολείων. Όσον αφορά την Εξωτερική Αξιολόγηση, σύμφωνα με το άρθρο 35 του ν. 4692/2020, η ανάρτηση των Εκθέσεων Εξωτερικής Αξιολόγησης ΔΕΝ περιλαμβάνει αναφορά σε συγκεκριμένα σχολεία. Επομένως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατή η κατηγοριοποίηση των σχολείων με βάση τα δεδομένα που συλλέγει το σύστημα.

  • 2. Λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας κάθε σχολείου κατά την αξιολόγηση;

Προφανώς. Οι άξονες αποτυπώνονται και αποτιμώνται με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στη σχολική μονάδα κατά το συγκεκριμένο κάθε φορά σχολικό έτος. Για παράδειγμα, στην πρώτη Έκθεση Εσωτερικής αξιολόγησης, η οποία αναφέρεται στο έργο της περσινής σχολικής χρονιάς, αποτιμάται η διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση σε συνθήκες πανδημίας και κυρίως τηλεκπαίδευσης.

Ταυτόχρονα, στοιχεία όπως η υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου, τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά του μαθητικού πληθυσμού, η σύνθεση του Συλλόγου διδασκόντων κ.ά. καταγράφονται στην Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων. Με τον τρόπο αυτό, οι σχολικές μονάδες έχουν τη δυνατότητα να αποτυπώσουν όλους εκείνους τους παράγοντες που ενισχύουν ή επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία τους, συμβάλλοντας, έτσι, και στην ορθή πληροφόρηση του συστήματος. Για τον λόγο αυτό εξάλλου δεν υπάρχει ακριβής αντιστοίχιση της κλίμακας αποτίμησης με συγκεκριμένα αποτελέσματα. Όπως αναφέρεται σαφώς και στον σχετικό Οδηγό Τεκμηρίωσης της Αποτίμησης (http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m/tekmiriosi-apotimisis-themati... aksonon), το παρόν σύστημα αξιολόγησης επικεντρώνεται στην αποτίμηση των λειτουργιών, δηλαδή του έργου και των διαδικασιών ενός σχολείου, οι οποίες στοχεύουν στην εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών, και δεν εστιάζει στο αποτέλεσμα αυτό καθ’ αυτό, το οποίο μπορεί να εξαρτάται από ποικίλους άλλους εξωτερικούς παράγοντες (π.χ. κοινωνικοοικονομικό επίπεδο μαθητών και μαθητριών, υποδομές του σχολείου, συνθήκες λειτουργίας του κ.λπ.).

Επομένως, εξετάζεται:

• Τι κάνει το σχολείο;
• Τι αποτέλεσμα έχει αυτό που κάνει το σχολείο και γιατί;

  • 3. Εξαρτάται η χρηματοδότηση των σχολείων από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας;

Σε καμία περίπτωση. Στο θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων δεν υπάρχει καμία αναφορά ούτε συσχέτιση με θέματα χρηματοδότησης.

  • 4. Εξαρτάται/έχει σχέση η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας;

Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι δυο διακριτά και ξεχωριστά πεδία του συστήματος εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Συσχετίζονται μόνο σε ένα σημείο: η ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της (και όχι τα αποτελέσματα της αξιολόγησης) αποτελεί ένα υπο-κριτήριο της αξιολόγησης της υπηρεσιακής τους συνέπειας και επάρκειας.

  • 5. Η πλατφόρμα όπου αναρτώνται οι εκθέσεις ΣΕΕ φαίνεται στο κοινό;

Το κοινό δεν έχει πρόσβαση στην ειδική πλατφόρμα του ΙΕΠ, στην οποία αναρτώνται οι Εκθέσεις τόσο των σχολικών μονάδων όσο και των Σ.Ε.Ε./Σ.Ε.. Οι Εκθέσεις των Σ.Ε.Ε./Σ.Ε., όπως προβλέπεται στο θεσμικό πλαίσιο, θα δημοσιοποιούνται χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένα σχολεία.

  • 6. Δημοσιεύεται το αποτέλεσμα της αποτίμησης των αξόνων σε αριθμητική κλίμακα;

Όχι, το αποτέλεσμα της αποτίμησης σε αριθμητική κλίμακα ανά άξονα ΔΕΝ δημοσιεύεται. Πρόσβαση σε αυτό έχει μόνο το σχολείο και η εκπαιδευτική ιεραρχία.

  • 7. Υπάρχει συνέπεια στο σχολείο ή στους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της αξιολόγησης; Υπάρχει αρνητική αξιολόγηση;

Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας δεν έχει, ούτε ως φιλοσοφία ούτε ως διαδικασία, αρνητικό πρόσημο. Σε επίπεδο σχολείου έχει ως στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου μέσω εσωτερικών, συλλογικών διαδικασιών, σε συνάρτηση πάντα με τις συνθήκες και τα ιδιαίτερα γνωρίσματα των σχολικών μονάδων. Η εξωτερική αξιολόγηση δρα υποστηρικτικά και ανατροφοδοτικά προς την εσωτερική αξιολόγηση, ενισχύοντας, ταυτόχρονα, τη διαφάνεια και την αξιοπιστία των εσωτερικών αξιολογικών διαδικασιών. Επομένως, δεν υφίστανται συνέπειες στο σχολείο ούτε στους εκπαιδευτικούς, στο πλαίσιο της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

  • 8. Η εξωτερική αξιολόγηση από ποιον γίνεται; Πώς γνωρίζει ο εξωτερικός αξιολογητής το σχολείο και τις δράσεις του; Τι συνέπειες επιφέρει;

Η εξωτερική αξιολόγηση πραγματοποιείται από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης/ Συμβούλους Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, οι οποίοι και συντάσσουν Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης για κάθε σχολική μονάδα ευθύνης τους. Ο/Η Σ.Ε.Ε./Σ.Ε., αντλώντας στοιχεία από τις Εκθέσεις που υποβάλλουν οι σχολικές μονάδες στην ειδική εφαρμογή του ΙΕΠ: α) καταχωρίζει στην πλατφόρμα τις παρατηρήσεις του για τον Συλλογικό Προγραμματισμό, για την επιλογή, τον σχεδιασμό και την πορεία υλοποίησης των δράσεων, προκειμένου να ληφθούν υπόψη από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, β) αποτιμά τεκμηριωμένα το έργο του σχολείου ανά θεματικό
άξονα, μετά την υποβολή της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης από το σχολείο, και γ) σημειώνει συνοπτικά θετικά σημεία, σημεία προς βελτίωση και προτάσεις βελτίωσης. Οι Σ.Ε.Ε./Σ.Ε., στο πλαίσιο του ρόλου τους, συνεργάζονται με τα σχολεία ευθύνης τους και υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους, καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθούν την πορεία των Δράσεων βελτίωσης. Στο τέλος της χρονιάς καλούνται να αποτιμήσουν αυτό το έργο, με βάση τα τεκμήρια που έχουν συγκεντρώσει. Η εξωτερική, επομένως, αξιολόγηση διευκολύνει το έργο της υποστήριξης και φέρνει πιο κοντά τους Σ.Ε.Ε. με τα σχολεία τους. Η αξιολογική διαδικασία έχει στόχο αυτήν ακριβώς την υποστήριξη και το αποτέλεσμά της δεν συνδέεται με κανενός άλλου είδους επίπτωση στα σχολεία.

  • 9. Συνδέεται η αξιολόγηση σχολικής μονάδας με τις επιδόσεις των μαθητών;

Η αυτοαξιολόγηση δεν συνδέεται με την επίδοση των μαθητών/-τριών, αν και το όλο εγχείρημα στη βελτίωσή της.  

  • 10. Η ανάρτηση της έκθεσης αξιολόγησης στην ιστοσελίδα σε τι αποβλέπει;

Η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της εσωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων στην ιστοσελίδα είναι συνοπτική. Δημοσιεύονται μόνο η ταυτότητα, τα θετικά σημεία και τα σημεία προς βελτίωση, καθώς και η αποτίμηση των σχεδίων δράσης συνολικά, όπως δηλώνεται από τα ίδια τα σχολεία. Το μέρος που δημοσιεύεται ΔΕΝ περιλαμβάνει κλίμακες αποτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία.

Η ανάρτηση στην ιστοσελίδα, επομένως, έχει ως αποκλειστικό στόχο τη διαφάνεια και ενημέρωση του κοινού σχετικά με το έργο και την προσφορά των σχολικών μονάδων και την ανάδειξη καλών πρακτικών από και προς τα σχολεία της χώρας.

  • 11. Ποιοτική ή ποσοτική είναι τελικά η βαθμολόγηση των αξόνων;

Ούτε οι δείκτες ούτε η κλίμακα αποτίμησης είναι ποσοτική. Το 1-4 αντιπροσωπεύει ποιοτικούς χαρακτηρισμούς για λόγους διευκόλυνσης της καταγραφής (μη επαρκής λειτουργία με αρκετά σημεία προς βελτίωση-εξαιρετική λειτουργία). Ο κάθε άξονας έχει τη δική του διακριτή αξία (δεν υπάρχει συνολικός αριθμός ούτε μέσος όρος), επομένως πρόκειται για καθαρά ποιοτική αξιολόγηση με βάση τεκμήρια και ως τέτοια δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατηγοριοποίηση των σχολείων.

  • 12. Τα Σχέδια Δράσης μιας σχολικής μονάδας πρέπει να καλύπτουν όλους τους άξονες;

Τα Σχέδια Δράσης σπάνια θα μπορούν να καλύψουν όλους τους άξονες και κάτι τέτοιο δεν απαιτείται, ακόμα και στα σχολεία με μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών. Μπορούν επομένως να υλοποιηθούν περισσότερα από ένα διαφορετικά Σχέδια Δράσης σε έναν άξονα ή κανένα Σχέδιο Δράσης σε κάποιους άλλους.

  • 13.Θα υπάρξει επιβράβευση ή συνέπειες για τις σχολικές μονάδες που θα πετύχουν ή θα αποτύχουν αντίστοιχα στους στόχους της αξιολόγησης;

Οι στόχοι βελτίωσης καθορίζονται από το ίδιο το σχολείο και η επίτευξή τους ωφελεί την ίδια τη σχολική μονάδα. Εάν το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο βάσει του σχεδιασμού της ίδιας της Ομάδας, μπορεί να προταθεί επανάληψη με τροποποίηση της δράσης ή επέκτασή της την επόμενη σχολική χρονιά. Οι καλές πρακτικές από την άλλη καταγράφονται στα αποτελέσματα της σχολικής μονάδας και μπορούν να αναδειχθούν μέσα από τις διαδικασίες της εξωτερικής αξιολόγησης, ώστε να αξιοποιηθούν και από άλλα σχολεία.

  • 14. Μήπως η διαδικασία της αξιολόγησης ενισχύει τον συγκεντρωτικό και γραφειοκρατικό χαρακτήρα του εκπαιδευτικού μας συστήματος;

Η ανάδειξη καλών πρακτικών από και προς τη βάση (όλα τα σχολεία της χώρας) είναι ως πρακτική αντίθετη του συγκεντρωτισμού. Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να διευκολύνει την όλη διαδικασία, ώστε να περιορίζεται ο όγκος των καταχωρίσεων στον μικρότερο δυνατό.

  • 15. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν «έτοιμα-φασόν» κείμενα για την αξιολόγηση, σε συγκεκριμένους μόνο άξονες και όχι εξατομικευμένα κείμενα για κάθε σχολική μονάδα;

Όχι. Ο νόμος και η υπουργική απόφαση προβλέπουν συγκεκριμένη διαδικασία, άξονες, βήματα και πλαίσιο για την υλοποίηση της αξιολόγησης σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου. Μη ουσιαστική συμμετοχή στη διαδικασία αυτή ή υποβολή έτοιμου – μη εξατομικευμένου κειμένου συνιστά παραβίαση και του
κανονιστικού πλαισίου και της τελεσίδικης δικαστικής απόφασης.

Σχόλια (13)

 
Δημήτρης Κ.
22 Οκτ 2021 14:01

@ Μας έπεισε τώρα!!!
@ Βασιλης
@ P.T.
@ Εκπαιδευτικος
@ Τάκης
Καλά όλα αυτά! Κι εγώ μαζί σας!
Όμως αντιπρόταση δεν ακούω. Γιατί αυτό που προτείνει η ΔΟΕ είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ...
Προς επίρρωση αυτού η ΔΟΕ για χρόνια υπερθεμάτιζε υπέρ της αυτοαξιολόγησης και υπάρχουν ανάλογες αποφάσεις Γενικών Συνελεύσεων (δείτε τα Διδασκαλικά Βήματα του ’90) και τώρα που ήρθε αλλάζει τροπάριο ...

 
Κ
22 Οκτ 2021 13:49

Ωραίες ιδέες και για τους μαθητές. Νέες μορφές αγώνα αφού οι καταλήψεις είναι πια δύσκολες. Φασόν απαντήσεις σε όλες τις κατ'οίκον εργασίες...

 
Νίκος
22 Οκτ 2021 13:44

Υποθέτω βέβαια ότι αν όλο τα σχολεία με ενιαίο κείμενο έβαζαν 1 στα 4 σε όλους τους δείκτες αυτό δεν θα έκανε το Υπουργείο να εκνευρίζεται. Γιατί άραγε;
Επίσης η Κυρία Υπουργός δε θεωρεί σκονάκι το ανυπόγραφο κείμενο με ερωτήσεις - απαντήσεις λες και απευθύνεται σε ανόητους ή ανίκανους να διαβάσουν ένα κείμενο. Εκτός αν οι σπουδές της στη Νομική επιστήμη της έχουν δημιουργήσει τέτοιες μαθησιακές εμπειρίες.
Θα θέσω και εγώ λοιπόν Ερώτηση και Απάντηση. Μία μόνο.
Ερώτηση: έναν κύριο Αρβανιτόπουλο τον θυμάστε;
Απάντηση: Ναι, ούτε βουλευτής δεν επανεξελέγη;

 
espressso
22 Οκτ 2021 07:53

Ωραία λοιπόν, ας υποθέσουμε ότι μας έπεισε το υπουργείο να συμμετέχουμε στην διαδικασία. Γιατί το ΙΕΠ δεν έχει ανοίξει ακόμα τη φόρμα, ώστε τα σχολεία που θέλουν να αναρτήσουν το Συλλογικό Προγραμματισμό τους (ομάδες, στόχους , συντονιστές); Τόσο ο νόμος που οι ίδιοι ψήφισαν όσο και το ΙΕΠ στους οδηγούς που έχει εκδώσει αναφέρονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και χρονοδιαγράμματα. Έτσι λοιπόν σχολεία και Σύλλογοι διδασκόντων που θεώρησαν καθήκον τους να τηρήσουν τους νόμους, συνεδρίασαν, έχασαν πολύτιμες ώρες, φυσικά ξεπέρασαν κατά πολύ το εργασιακό τους ωράριο και όλα αυτά για να αγνοηθούν επιδεικτικά από το ΥΠΑΙΘ και τι ΙΕΠ, αφού ακόμη και τώρα δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση για το αν η όλη διαδικασία αναβάλλεται, παρατείνεται ή βρίσκεται στον αέρα. Φυσικά όλα αυτά κάνουν τον εκπαιδευτικό κόσμο να νιώθει απαξίωση και να χάνει κάθε εμπιστοσύνη στους φορείς. Καταφέρατε λοιπόν αξιότιμες κυρίες και κύριοι του ΥΠΑΙΘ και του ΙΕΠ, ακόμη και όσους δεν ήταν αρνητικοί με την αξιολόγηση, να τους "κρυώσετε".

 
Μας έπεισε τώρα!!!
22 Οκτ 2021 07:05

" Δεν θα έχει επίπτωση στην χρηματοδότηση των σχολείων". Απλά δείτε τι συμβαίνει στα Πανεπιστήμια. Οι συνέπειες στην χρηματοδότηση θα είναι το επόμενο βήμα. Αμφιβάλλει κανείς;

 
Βασιλης
22 Οκτ 2021 00:01

Ο εξωραισμος δεν πειθει!

 
Χαμός
21 Οκτ 2021 22:37

Παράκρουση του υπουργείου! Καμία νομική βάση δεν έχει αυτό που λέει με δικηγορικούς όρους. Αντί να προβληματίσει που το σύνολο των εκπαιδευτικών αρνούνται την προκατασκευασμένη αξιολόγηση με στοχευμε΄νες ερωτήσεις που αφήνουν αλώβητο το υπουργείο, φτιάχνει για ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ φορά, 15 συγκεκριμένες ερωτήσεις (και στη συνε΄χεια απατήσεις) που πάλι κρύβουν το ουσιαστικό πρόβλημα της σαθρής αυτής αξιολόγησης. Ντροπή τους!

 
Ρ.Τ.
21 Οκτ 2021 22:34

Εντάξει με έπεισε! Προτιμώ να έρθει να μου φτιάξει η Κεραμέως τα κουτάκια με έτοιμο κείμενο παρά οι ...συνδικαλιστές γιατί δεν προλαβαίνω. Έχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω. Π.χ. μάθημα με τα παιδιά μου στην τάξη...

 
Εκπαιδευτικος
21 Οκτ 2021 21:59

Τάραξε τα νερά ηΔΟΕ.Οτι και να κάνει το υπουργείο,είμαστε μαζί της.

 
Τάκης
21 Οκτ 2021 21:29

Ακολουθούν ερωτήσεις-απαντήσεις που ετοίμασα για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων
• Γίνεται σύγκριση και κατηγοριοποίηση των σχολείων μέσα από την αξιολόγηση σχολικής μονάδας;
ΝΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ON LINE και ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ

• Λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας κάθε σχολείου κατά την αξιολόγηση;
Σήμερα όχι αλλά κανένας δεν το αποκλείει , με ένα νόμο και ένα αρθρο αλάζουν όλα!!! Ποιος θα τους εμποδίσει???

• Εξαρτάται η χρηματοδότηση των σχολείων από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας;
Το θεσμικό πλαίσιο αλλάζει, νόμος είναι και ότι θέλουμε κάνουμε

• Εξαρτάται/έχει σχέση η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας;
Τα υποκρίτρια να φοβάσε!!!

• Η πλατφόρμα όπου αναρτώνται οι εκθέσεις ΣΕΕ φαίνεται στο κοινό;
Τώρα όχι αλλά ο νόμος αλλάζει για τη διαφάνεια και τη λογοδοσία, τα ξέρουμε αυτά, ότι μας συμφέρει…

• Υπάρχει συνέπεια στο σχολείο ή στους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της αξιολόγησης; Υπάρχει αρνητική αξιολόγηση;
Σίγουρα, αλλιώς γιατί να αντιδρούμε, τους πιστεύει κανείς ???

• Η εξωτερική αξιολόγηση από ποιον γίνεται; Πώς γνωρίζει ο εξωτερικός αξιολογητής το σχολείο και τις δράσεις του; Τι συνέπειες επιφέρει;
Φυσικά και δεν γνωρίζει τίποτα. Του έχετε δώσει οδοιπορικά για να τα επισκέπτεται ??? Παρ’ όλα αυτά θα κάνει αξιολόγιση……..

• Η ανάρτηση της έκθεσης αξιολόγησης στην ιστοσελίδα σε τι αποβλέπει;
Έρχεται σε αντίθεση με το αν φαίνεται στο κοινό !!! Να μην κουραστούν να τα διαβάσουν όλα, αλλά μόνο τα νούμερα….

• Ποιοτική ή ποσοτική είναι τελικά η βαθμολόγηση των αξόνων;
Ποσοτική γιατί τα νούμερα εκφράζουν ποσότητα, όλα τα άλλα είναι αστεία.

• Μπορούν να χρησιμοποιηθούν «έτοιμα-φασόν» κείμενα για την αξιολόγηση, σε συγκεκριμένους μόνο άξονες και όχι εξατομικευμένα κείμενα για κάθε σχολική μονάδα;
Εφόσον τηρηθεί η διαδικασία, άξονες, βήματα και πλαίσιο, η έκφραση, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι όποιο οι γράφοντες θέλουν.

Δεν σας πιστεύει κανείς. Αν δεν υπήρχει σκοπός θα καλούσατε τις ομοσπονδίες σε διάλογο και σε κοινό βηματισμό. Ο αυταρχισμός υπάρχει απολυταρχικά καθεστώτα και δεν γίνετε ανεκτός στη δημοκρατία.

Τι απ' όλα αυτά εφαρμόζεται στους άλλους δημόσιους οργανισμούς και υπηρεσίες???

 
Γιάννης.
21 Οκτ 2021 21:23

Μα αφού συμμετέχουμε στην "αυτοαξιολόγηση" ανεβάζοντας όμοια κείμενα. Όταν ανεβάζουμε ίδιους κανονισμούς λειτουργίας ή όταν "αντιγράφουμε" κείμενα στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων βάζοντας το όνομά μας σε εργασίες άλλων με τις ευλογίες του Υπουργείου, γιατί δε μας κατηγορεί η κ Υπουργός;

 
Γοργής Ν
21 Οκτ 2021 19:15

Μου φαίνεται ότι θα έχουν κι άλλο τριχίλιαρο .

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.