Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

• Ν. Κεραμέως: 8.000 σχολεία έχουν ήδη προχωρήσει στην αξιολόγηση

Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες λένε στους εκπαιδευτικούς να παρανομήσουν- • Προβλέπεται πρόστιμο 3.000 ευρώ για κάθε παραβίαση της δικαστικής απόφασης
Δημοσίευση: 22/10/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Το σημαντικό είναι ότι τα σχολεία κάνουν αξιολόγηση. Και αυτή είναι η πιο ηχηρή απάντηση στις συνδικαλιστικές ηγεσίες της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ. Ήδη έχουμε πάνω από το 60% των σχολείων, πάνω από 8.000 σχολεία τα οποία έχουν ήδη προχωρήσει στην αξιολόγηση. Έχουν εφαρμόσει τον νόμο. Όχι με κείμενα φασόν".

Τα παραπάνω τόνισε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, σήμερα, στον  ΣΚΑΙ  και υπογράμμισε τα εξής:

  • Τις τελευταίες μέρες, κυκλοφορούν στο διαδίκτυο κάποια φασόν κείμενα. Είναι σαφές ότι αυτά τα κείμενα δεν συνιστούν συμμετοχή στην αξιολόγηση. Η αξιολόγηση εμπεριέχει μία εξατομικευμένη κρίση του κάθε σχολείου. Αυτά τα φασόν κείμενα είναι ενάντια στον νόμο, στην υπουργική απόφαση και στη δικαστική απόφαση.
  • Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες λένε στους εκπαιδευτικούς να παρανομήσουν.
  • Προβλέπεται πρόστιμο 3.000 ευρώ για κάθε παραβίαση της δικαστικής απόφασης.
  • Επιπλέον υπάρχουν κυρώσεις που αφορούν τη μη συμμετοχή στην αξιολόγηση. Οι κυρώσεις αφορούν τη μη συμμετοχή, όχι τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.
  • Έρχονται οι συνδικαλιστικές ηγεσίες και λένε «ορίστε πάρτε αυτά τα κείμενα, αυτά θα γράψετε, αυτούς τους άξονες θέλουμε εμείς» Πόσο προσβλητικό είναι αυτό για τους εκπαιδευτικούς; Τι τους λέει δηλαδή; ¨Επιλέγουμε κάποιους άξονες που θέλουμε εμείς, μη συνεδριάσετε, μη συζητήσετε, μη προγραμματιστείτε, απλά πείτε ψέματα».
  • Αυτές τις προτάσεις δίνουν οι εκπρόσωποι των ομοσπονδιών στους εκπαιδευτικούς. Η ηχηρή απάντηση έρχεται από τα ίδια τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι συμμετέχουν μαζικά στην αξιολόγηση. Έχουν προθεσμία μέχρι τις 12 Νοεμβρίου για να συμπληρώσουν αυτή τη φάση της αξιολόγησης.
  • Η κυβέρνηση είναι απολύτως αποφασισμένη, έχει προχωρήσει ακάθεκτη στην εφαρμογή του νόμου, για το καλό του σχολείου, των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση είναι ένας βελτιωτικός μηχανισμός που εφαρμόζεται σχεδόν παντού, δυστυχώς η χώρα μας ήταν μία θλιβερή εξαίρεση στην ΕΕ. Είναι ένας μηχανισμός ο οποίος καταγράφει την υπάρχουσα κατάσταση. Πώς τα πάμε στις εκπαιδευτικές μεθόδους; Πώς τα πάμε στην εξωστρέφεια; Κάνουμε προγράμματα Erasmus; Πώς πάμε στην ένταξη των μαθητών με ειδικές μαθησιακές  ανάγκες; Άρα σε συγκεκριμένους άξονες πάμε και αποτυπώνουμε ποια είναι η κατάσταση και τι μπορούμε να κάνουμε για να τη βελτιώσουμε. Δεν υπάρχει σύστημα που μπορεί να βελτιωθεί αν δεν καταγραφεί η υφιστάμενη κατάσταση.
  • Φέτος είχαμε υπερδιπλάσιες συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών σε σχέση με πρόπερσι. Για παράδειγμα, φέτος είχαμε πάνω από 7.000 ενώ πρόπερσι είχαμε 2.000.
  • Επίσης έχουμε ένα μεγάλο αριθμό αδειών τις οποίες δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί, αναρρωτικές, ανατροφή τέκνων και άλλες. Όταν ξεκίνησε η σχολική χρονιά είχαμε 1.000 άδειες και τώρα πολλαπλάσιες. Καλύπτουμε τις ανάγκες. Σήμερα ξεκινά η διαδικασία για 2.500 προσλήψεις και την άλλη εβδομάδα για άλλες 3.000. Με σεβασμό και στους εκπαιδευτικούς που κάνουν χρήση των αδειών που προβλέπονται από το θεσμικό πλαίσιο.

Σχόλια (17)

 
Στράτος
24 Οκτ 2021 19:10

Απάντηση στον @Στράτος

Έχεις δίκιο ότι το σχόλιο μου δεν έχει άμεση σχέση με το περιεχόμενο της είδησης.
Προσπάθησα να βρω στις πρόσφατες ειδήσεις του esos κάποια που να ταιριάζει λίγο με τον προβληματισμό και το ερώτημά μου για τις επιλογές στελεχών. Τελικά το esos σήμερα μας έδωσε αρκετές πληροφορίες με νέο ρεπορτάζ για το θέμα.

Ο καθένας έχει "τον καημό" του. Προσωπικά κανέναν καημό δεν έχω, διότι έχω ό,τι θέλω στην εκπαίδευση. Ωστόσο ενδιαφέρομαι για κάποια θέματα, μεταξύ αυτών και τη διαδικασία επιλογής στελεχών, και παρεμβαίνω με σχόλια στο esos όπως όλοι οι σχολιαστές.

Ο "ανεφάρμοστος στην πράξη" νέος νόμος, όπως τον χαρακτηρίζεις, φαίνεται ότι σε λίγες μέρες μπαίνει σε εφαρμογή. Θα συμφωνήσω ότι πολλές διατάξεις του θα χρειαστούν διευκρινίσεις στην πορεία. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει κάθε φορά με κάθε νέο νόμο επιλογής στελεχών εκπαίδευσης;

Κάτι τελευταίο. Αλήθεια, τελικά το σχόλιό μου δεν έχει σχέση με το δημοσίευμα ή μήπως επιλογή στελεχών και αξιολόγηση στην εκπαίδευση είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος; Ρωτώ απλώς για προβληματισμό...

 
@Στρατος
24 Οκτ 2021 08:48

Η ανάρτηση αφορά στον αριθμό των σχολική ν μονάδων που έχουν έως τώρα συμμετάσχει στην αξιολόγηση και το σχόλιο σας αφορά στην επιλογή στελεχών!τοσος καημός πια;πόσες φορες θα ειπωθεί πως δεν θα γίνουν επιλογές για λίγους πιυ έχουν εξηγήσει διαφοροι σχολιαστες κατά καιρούς;ο νόμος επιλογής έχει διαφορά ζητήματα που δεν λύνονται ευκολα και είναι ανεφάρμοστος στην πράξη τόσο απλα.και μετά από έναν χρόνο τα ίδια θα λεμε

 
Ρίτα
24 Οκτ 2021 00:30

δεν χρειάζεται να γράψουμε τα ίδια...γράφουμε παρόμοια...

 
Στράτος
23 Οκτ 2021 21:58

Ακατανόητη καθυστέρηση στις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης

Η τελευταία σημαντική πληροφορία για το χρονοδιάγραμμα επιλογής στελεχών εκπαίδευσης είχε δημοσιευτεί στο esos στις 23/08/2021 (*) που μας ενημέρωνε ότι μετά τις 15 Οκτωβρίου θα ήταν έτοιμη η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων υποψηφίων στελεχών. Στο ίδιο ρεπορτάζ πληροφορούμασταν ότι οι δύο προκηρύξεις για την επιλογή των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, θα εκδοθούν τον Οκτώβριο. Σε λίγες μέρες ο Οκτώβριος μας αποχαιρετά, το καλοκαίρι οπότε ψηφίστηκε ο νόμος για την επιλογή στελεχών μοιάζει πλέον σαν γλυκιά ανάμνηση και η ίδια η διαδικασία επιλογής αρχίζει να προσομοιάζει με όνειρο θερινής νυκτός.

Οι αναπληρωτές διευθυντές σχολείων όπως όλα δείχνουν δεν θα αντικατασταθούν από προσωρινούς που επρόκειτο να επιλεγούν με το νέο νόμο και τα παλιά Συμβούλια Επιλογής, ούτε υπογράφεται η προαναγγελθείσα κανονιστική εγκύκλιος που θα όριζε την διαδικασία αυτή.

Είναι πράγματι να απορεί κανείς ποιος λόγος κάνει το Υπουργείο Παιδείας να αναβάλλει επί τόσο πολύ χρόνο την αλλαγή στελεχών εκπαίδευσης. Τι να υποθέσει κανείς;

(*)https://www.esos.gr/arthra/74180/meta-tis-15-oktovrioy-tha-einai-etoimi-...

 
Δάσκαλος.
23 Οκτ 2021 21:02

Ας τις κάνει μωρέ πέντε χιλιάδες ή δέκα πιο καλά δεν είναι. Πως αλλιώς θα μαζέψουν χρήματα από παντού να βγάζουν αυτός είναι και ο σκοπος και τον λένε αξιολόγηση.

 
Δάσκαλος.
23 Οκτ 2021 21:00

Τι δουλειά έχουμε με άξονες και δείκτες. Αυτά θα μας φάνε. Το μάθημα περίπατο βολτουλα. Βρε άριστη τι ωραία που μας τα λες. Άντε μωρε κουνήσου από τον θρόνο σου να τα κάνεις όλα αυτά εσύ. Άντε να σε δούμε πόσα απίδια έχει ο σάκος. Μας επρηξες πια

 
Today
23 Οκτ 2021 18:55

Λίγες είναι αφού θα συμπληρωθούν με τα ενιαία κείμενα από άκρη ΄ σ άκρη της
επικράτειας!!!!!!!!

 
γονιος
23 Οκτ 2021 18:35

τρεις χιλιαδες προστιμο καλυτερα παρα αυτα τα βασανιστηρια

 
Βρασίδας
23 Οκτ 2021 16:44

Τα λέει γιατί κάποιοι ακόμη αμφισβητούν και λενε τα αντίθετα. Προσπαθούν δε να πείσουν κιόλας.

 
κωστας
23 Οκτ 2021 15:07

Νίκη προχωρά διέλυσε τα όλα...

 
Νίκος Δημ.
23 Οκτ 2021 14:44

Έχουν χαθεί χιλιάδες ώρες μαθημάτων από την απουσία δασκάλων και καθηγητών στα σχολεία και η Υπουργός τον χαβά της. Τέτοιες εμμονές δε βγαίνουν σε καλό (και της ίδιας και της εκπαίδευσης). Μπορεί να μας απαντήσει η Υπουργός πώς θα βγει η ύλη για την Τράπεζα Θεμάτων, όταν υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν διδαχτεί ούτε μία ώρα σε κάποια μαθήματα;

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
23 Οκτ 2021 13:53

Αξιολόγηση δεν υπάρχει! Αδίκως επαίρεται και βαυκαλίζεται η κ. υπουργός κοροϊδεύοντας τον εαυτό της. Γιατί αν θεωρεί όντως αξιολόγηση αυτό που υπέβαλαν οι 8000 διευθυντές ερήμην των συλλόγων και το οποίο είναι ήδη "φασόν" κόπι-πέιστ, τότε γιατί απειλεί θεούς και δαίμονες αν συμβεί και στη συνέχεια το ίδιο; Μα είναι βέβαιο ότι εκεί θα καταλήξει αυτό το τερατούργημα που επιθυμεί διακαώς να επιβάλει. Μια απλή γραφειοκρατική υποχρέωση που θα διεκπεραιώνεται στο ποδάρι με λίγες γραμμές χωρίς καμία απολύτως αντιστοίχιση στην πραγματικότητα των σχολείων. Άλλωστε ποιος δε γνωρίζει τη ζοφερή εικόνα των ελληνικών σχολείων; Τη γνωρίζει πολύ καλά και η υπουργός, απλώς την κρύβει κάτω από το χαλί, προκειμένου να αποφύγει τις τεράστιες ευθύνες της για τη μηδενική χρηματοδότηση της εκπαίδευσης, πλασάροντας ψευτοβιτρίνες μεταρρύθμισης με αφόρητες μεγαλοστομίες!

 
Δάσκαλος
23 Οκτ 2021 13:22

Άντε μωρέ και εσύ πια άριστη με την αξιολόγηση μας επρηξες. Δεν έχεις άλλη δουλειά τι είναι αυτό συνέχεια. Κοιμάσαι ξυπνάς αυτό έχεις στο μυαλό σου. Κοίταξε να αξιολογήσεις τον εαυτό σου πρώτα και μετά βγάζε νόμους. Αμάν πια.

 
Πιτσιφλής
22 Οκτ 2021 22:25

Δεν είναι συνετό να τονίζουμε τα λάθη κάθε μέρα, αυτό θα γίνεται από 'δώ και πέρα; Και ειδικά στο ΣΚΑΙ...
Πρέπει επιτέλους ο Πρωθυπουργός να επέμβει, χρειάζεται μια λυτρωτική και κυρίως μία ελπιδοφόρα επέμβαση που θα αποφορτίσει το ηλεκτρικό πεδίο που έχει δημιουργηθεί στον χώρο μεταξύ των οδών Ανδρέα Παπανδρέου, Ξενοφώντος και Κορνάρου, ώστε να δοθεί η δυνατότητα για έναν γόνιμο διάλογο που θα οδηγήσει άμεσα σε μία πολύ καλή βελτίωση του συστήματος αξιολόγησης που νομοθετήθηκε προσφάτως.
Η πολιτική ατολμία δεν πρέπει να υπάρχει στο Υπουργείο Παιδείας και Εθνικής Ενότητας. Ναι, αυτό έπρεπε να είναι το όνομά του!...

 
ΔΦ
22 Οκτ 2021 22:25

Αξιολόγηση αξιολόγηση δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Έλεος έλεος. Έχουμε βαρεθεί. Μια αηδία κατάντησε όλο αυτό.

 
ΧΡ. ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ
22 Οκτ 2021 22:22

8000 είναι οι αξιολογήσεις που έκαναν μόνοι τους οι Διευθυντές και έστειλαν στο ΙΕΠ, λειτουργώντας αντίθετα με τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων. Τέτοιες είναι οι 8000 αξιολογήσεις που επικαλείται η Υπουργός. Να τις χαίρεται !!!!!!!!

 
Κόλλησε η βελόνα
22 Οκτ 2021 21:29

Βέβαια και η κα Διαμαντοπούλου, 10 χρόνια δεν είναι καν βουλευτής.... και ακόμα τα ίδια λέει. Καλή παρέα, θα κάνουν.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.