Κυβ. Εκπρόσωπος: Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων επικαλείται πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα

18/11/2021

Άκουσε το άρθρο

"Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων στην απόφασή της για την τηλεκπαίδευση επικαλείται πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως πολύ αναλυτικά αναφέρει το Υπουργείο Παιδείας στην ανακοίνωσή του. Σε κάθε περίπτωση, μέσω των συμβάσεων και των ειδικών όρων που μπήκαν στις συμβάσεις αυτές, που είναι πολύ πιο συγκεκριμένοι, προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα όσων συμμετείχαν στην τηλεκπαίδευση".

Τη δήλωση αυτή έκανε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Γ. Οικονόμου , απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

Δημοσιογράφος:  Κύριε Εκπρόσωπε, βγήκε μία απόφαση από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων, η οποία είναι κόλαφος για τη σύμβαση που έκανε το Υπουργείο Παιδείας με την Cisco και μιλά για παράνομη εκχώρηση των δεδομένων των χρηστών στις Η.Π.Α.. Υπάρχει μια απάντηση από το Υπουργείο Παιδείας σήμερα, που μιλά για εσφαλμένες παραδοχές της Αρχής Προστασίας Δεδομένων και, επίσης, αναφέρει «εκπλήσσει η απόφαση λόγω των εσφαλμένων παραδοχών της και λόγω της ξαφνικής αλλαγής πλεύσης εκ μέρους της Αρχής Δεδομένων». Θεωρείτε, λοιπόν, ότι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων έχει κάνει λάθος; Υπάρχει δόλος, γιατί με προβληματίζει αυτό το «εκπλήσσει». Υπάρχει δόλος από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων γι’ αυτή την απόφαση;

Γ. Οικονόμου: Το Υπουργείο Παιδείας έχει απαντήσει πλήρως στην ανακοίνωση της Αρχής. Διακρίνει κανείς πολύ εύκολα μια αντίφαση, σε σχέση με τη γνωμοδότηση που είχε δώσει στην αρχή.

Προκαλεί φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή συνεδρίασε η Αρχή. Επικαλείται πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως πολύ αναλυτικά αναφέρει το Υπουργείο Παιδείας στην ανακοίνωσή του. Σε κάθε περίπτωση, μέσω των συμβάσεων και των ειδικών όρων που μπήκαν στις συμβάσεις αυτές, που είναι πολύ πιο συγκεκριμένοι, προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα όσων συμμετείχαν στην τηλεκπαίδευση.

Εκείνο, όμως, που είναι πολύ ουσιαστικό και που θέλω να πω είναι ότι η τηλεκπαίδευση ήταν μία σπουδαία κατάκτηση για την ελληνική Πολιτεία. Η εξασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό, μια σπουδαία κατάκτηση της Ελλάδος στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας. Και για να είμαστε ειλικρινείς είναι κάτι που κανείς μας δεν φανταζόταν ότι μπορούσε να εξελιχθεί τόσο γρήγορα και τόσο αποτελεσματικά. Μόλις την επόμενη ή τη μεθεπόμενη μέρα από την ώρα που έκλεισαν τα σχολεία, άρχισαν να γίνονται οι διαδικασίες της τηλεκπαίδευσης και φτάσαμε να έχουμε περίπου 300.000 τάξεις αθροιστικά την ημέρα. Αυτή ήταν μια πολύ σπουδαία υπόθεση, ένα πολύ σπουδαίο έργο που έγινε από το Υπουργείο Παιδείας, από το σύνολο της Κυβέρνησης, από την εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της, που συνέδραμε στην προσπάθεια και στην κατεύθυνση αυτή. Έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές εκείνη την περίοδο, του lockdown, να μην μείνουν πίσω. Να υποκατασταθεί, στον βαθμό που μπορεί να υποκατασταθεί, η δια ζώσης μάθηση. Ήταν μια κίνηση και μια κατάκτηση και στην κατεύθυνση μείωσης των ανισοτήτων, που σε κάθε περίπτωση, στα πλαίσια όλων των ευρωπαϊκών κανονισμών, προστάτευε τα προσωπικά στοιχεία και τα προσωπικά δεδομένα όλων όσων συμμετείχαν στην υπόθεση αυτή.

Σχόλια (7)

Πε03
|

Αυτό που καρπώνεται το ΥΠΕΠΘ τον κόπο τον δικό μου τον εξοπλισμό τον δικό μου και το μόνο που έκανε ήταν να υπογράψει μια σύμβαση με μια εταιρεία που δεν ήταν και η καλύτερη με ξεπερνάει . Ας ζητήσουν ξανα να κάνω τηλεκπαίδευση και όταν πάμε στο σχολείο 20 συνάδελφοι να δω πως θα γίνει από τα pc με windows 98 και xp που έχουμε γιατί από το σπίτι το webex τέλος .

Γιώργος Π.
|

Σε απλά ελληνικά μπορεί να μου πει κανείς για πια "Προσωπικά Δεδομένα" μιλάμε;

ΠΕ03
|

Τι ωραία να καμαρώνεις που έβαλες τους εκπαιδευτικούς με δικούς τους πόρους να αγοράσουν εξοπλισμό για να σου κάνουν τη δουλειά! Για κλείστε πάλι να δω κάτι.

Β. Κ. Δ.
|

Μα και εσείς εκτός πραγματικότητας ήσαστε, αλλά υπάρχετε ανάμεσα μας.

Λαυρέντης δάσκαλος
|

Ενώ εσείς(στην κυβέρνηση) ανταποκρινεστε στην πραγματικότητα????

Απλό
|

Καταργήστε λοιπόν τις ανεξάρτητες αρχές. Αφού δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα (τη δική σας προφανώς) οι αποφάσεις της γιατί να υπάρχουν; Καθεστώς είστε, ό,τι θέλετε κάνετε. Καταργήστε τα πάντα και κυβερνήστε ανενόχλητοι μαζί με τα ΜΜΕ και τους ιδιοκτήτες τους.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Α, τότε εντάξει, φίλτατε! Τώρα ησυχάσαμε. Φροντίστε ωστόσο αυτούς τους άθλιους συκοφάντες της ΑΠΠΔ να τους επαναφέρετε στην τάξη κι επιτέλους τι πάει να πει "ανεξάρτητη αρχή"; Η όποια ανεξαρτησία τους φτάνει ως τα όρια της δικής μας ηγεμονίας. Αυτοί γιατί έχουν το θράσος να τα ξεπερνούν; Νόμος και τάξις λοιπόν επειγόντως!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ