Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Πρωθυπουργός: Είμαι ενθουσιασμένος με τα Αναλυτικά Προγράμματα

Ν. Κεραμέως: Τα Προγράμματα Σπουδών είναι τα θεμέλια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθορίζουν το τι διδάσκεται, αποτελούν τη βάση για την εκπόνηση των σχολικών βιβλίων
Δημοσίευση: 02/12/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τον ενθουσιασμό του για τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα διατύπωσε ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης, μιλώντας στη σημερινή σχετική εκδήλωση , στο υπουργείο Παιδείας,παρουσία της πολιτικής ηγεσάς, του προέδρου του ΙΕΠ και  στελεχών εκπαίδευσης.

"Είμαι ενθουσιασμένος με αυτή τη δουλειά γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι η βάση οποιασδήποτε μεταρρύθμισης θα πρέπει να είναι το σχολείο   . Τι διδάσκουμε, πώς το διδάσκουμε, πώς χτίζουμε μια νέα σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ του κράτους και των εκπαιδευτικών, πώς αφήνουμε τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς πιο ελεύθερους, δίνοντάς τους περισσότερα εργαλεία, περισσότερες επιλογές, δυνατότητες εσείς οι ίδιοι να διαλέξετε τα βιβλία τα οποία θα χρησιμοποιείτε αύριο για να διδάξετε με τον καλύτερο τρόπο" είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: "Το πώς όλα αυτά θα οδηγήσουν σε αυτό το οποίο αποτελεί το διαχρονικό ζητούμενο σε αυτή τη χώρα, το αποκαλούμε μια καλύτερη Παιδεία, μια Παιδεία για όλους, μια Παιδεία η οποία αλλάζει στην πράξη.

«Μιλάμε ουσιαστικά και για ένα νέο τρόπο μάθησης ο οποίος χρησιμοποιεί νέα εργαλεία για το πώς μεταφέρουμε τη γνώση, για το πώς εμπλέκουμε τους ίδιους τους μαθητές σε άλλους τρόπους συμμετοχής μέσα στην τάξη, με πιο πολλές ομαδικές εργασίες, πιο πολλά πειράματα, πολύ περισσότερη χρήση της τεχνολογίας», σημείωσε ο Πρωθυπουργός,

«Χαίρομαι ιδιαίτερα που εισάγονται πια στη μαθησιακή διαδικασία νέες έννοιες, νέα γνωστικά πεδία, αλλά χαίρομαι διπλά γιατί μέσα από αυτήν την νέα διαδικασία, μέσα από αυτά τα νέα προγράμματα σπουδών, προωθούμε την συνθετική γνώση. Αντιλαμβανόμαστε τελικά ότι τα γνωστικά πεδία δεν είναι απομονωμένα σιλό τα οποία δεν επικοινωνούν το ένα με το άλλο. Αλλά ακριβώς η συνθετότητα του κόσμου μέσα στον οποίο ζούμε μας υποχρεώνει να μπορούμε να τα βλέπουμε συνδυαστικά. Και πιστεύω ότι ακριβώς αυτή η νέα προσέγγιση είναι που τελικά θα κάνει και το ίδιο το σχολείο πιο ενδιαφέρον για τους μαθητές και πιο δημιουργικό για τους δασκάλους και τους καθηγητές οι οποίοι θα κληθούν να προσαρμοστούν σε αυτή τη νέα διαδικασία», πρόσθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σχετικά με το ρυθμό της μεταρρύθμισης ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως «οι μεταρρυθμίσεις αυτές είναι μεταρρυθμίσεις οι οποίες γίνονται σε βάθος χρόνου. Μιλάμε τώρα για καινούργια προγράμματα σπουδών τα οποία θα μπουν σε πλήρη εφαρμογή το 2023. Ήδη δοκιμάζονται πιλοτικά στα πρότυπα και στα πειραματικά σχολεία. Επειδή ο κόσμος αλλάζει πάρα πολύ γρήγορα. Και επειδή κάθε χρόνος που περνά και τα παιδιά μας διδάσκονται μία ύλη η οποία μπορεί να είναι απαρχαιωμένη με τρόπους που δεν συνάδουν με τα καινούρια μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας, είναι χρόνος χαμένος για τα παιδιά μας, είναι λιγότερα εφόδια τα οποία μπορεί να έχουν στην διάθεσή τους. Είναι ένα σχολείο πιο βαρετό, πιο συμβατικό σε σχέση με το σχολείο το οποίο οραματιζόμαστε. Ναι, για αυτό επειγόμαστε».

O Πρωθυπουργός  έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο εκπαιδευτικό προσωπικό που συμμετέχει στα επιμορφωτικά προγράμματα και συγκεκριμένα στα εργαστήρια δεξιοτήτων.«Χάρηκα πάρα πολύ με αυτό το οποίο άκουσα για τον αριθμό των 80.000 δασκάλων και καθηγητών που ήδη επιμορφώνονται στα εργαστήρια δεξιοτήτων. Είναι μια μεγάλη επανάσταση αυτή. Όπως μια επανάσταση για την παιδεία μας -και θέλω και πάλι να ευχαριστήσω όλους τους δασκάλους και όλους τους καθηγητές- ήταν η αναγκαστική πλην όμως απολύτως απαραίτητη χρήση της τηλεκπαίδευσης για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις της πανδημίας. Το γεγονός ότι ανοίγουμε αυτή τη γνώση όχι μόνο στους μαθητές, αλλά σε όλους, πια η ψηφιακή τεχνολογία μας δίνει ένα νέο παράθυρο για να μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στη γνώση με έναν διαφορετικό τρόπο από αυτόν τον οποίο είχαμε στο παρελθόν».

Η υπουργός Παιδείας   Νίκη Κεραμέως κατά την ομιλία της απευθύνθηκε ιδιαιτέρως στους μαθητές λέγοντας ότι «Σήμερα θα μιλήσουμε για την καρδιά του σχολείου, τον πυρήνα του μαθήματος. Για τα Προγράμματα Σπουδών τα οποία αλλάζουν συνολικά και εκσυγχρονίζονται, για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 20 χρόνια. Παραδίδουμε 166 Νέα Προγράμματα Σπουδών για όλους τους μαθητές, όλων των τάξεων, όλων των βαθμίδων από το Νηπιαγωγείο μέχρι και την Γ Λυκείου».

Η Νίκη Κεραμέως ευχαρίστησε όλους όσοι συμμετείχαν στο τεράστιο αυτό έργο, διευκρινίζοντας μάλιστα ότι τα Νέα Προγράμματα Σπουδών ήδη εφαρμόζονται πιλοτικά στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία της χώρας μας και το 2023 θα εισαχθούν καθολικά σε όλα τα σχολεία συνοδεία των νέων σχολικών βιβλίων.

«Τα Προγράμματα Σπουδών είναι τα θεμέλια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθορίζουν το τι διδάσκεται, αποτελούν τη βάση για την εκπόνηση των σχολικών βιβλίων, ενώ κατευθύνουν τον εκπαιδευτικό στον σχεδιασμό του μαθήματος», επεσήμανε η κ. Κεραμέως, η οποία υπογράμμισε τους τρεις άξονες καινοτομίας των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών:

Πρώτον, αλλάζουμε το τι διδάσκεται, εκσυγχρονίζουμε και αναβαθμίζουμε το περιεχόμενο των Προγραμμάτων Σπουδών.

Δεύτερον, αλλάζουμε το πώς διδάσκεται το μάθημα δίνοντας πολύ μεγαλύτερη έμφαση στη κριτική σκέψη, στη κριτική γνώση, υιοθετούμε μια πιο βιωματική προσέγγιση.

Τρίτον, προβλέψαμε οριζόντια ψηφιακή διάσταση. Αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες, καλλιεργούμε τις ψηφιακές δεξιότητες και παρέχουμε πλούσιο συνοδευτικό ψηφιακό υλικό σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα».

Η Ν. Κεραμέως έκανε ιδιαίτερη μνεία στους εκπαιδευτικούς απευθύνοντάς τους ευχαριστίες «για όσα κάνουν για τα παιδιά μας εν γένει, ιδιαίτερα δε τα τελευταία δύο χρόνια» ενώ  ξεκαθάρισε ότι επιδιωκόμενο είναι «η συνέχεια στην εκπαιδευτική πολιτική». «Η παιδεία είναι πέρα και πάνω από κόμματα. Αξιοποιούμε και προσπάθειες των προηγούμενων Κυβερνήσεων, δουλέψαμε εντατικά 2 χρόνια για να παραδώσουμε σήμερα τα νέα προγράμματα σπουδών, με μοναδικό μας κριτήριο το όφελος των μαθητών και την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης», είπε.

Κλείνοντας, η υπουργός σημείωσε ότι τα Νέα Προγράμματα Σπουδών εντάσσονται και συνέχονται άμεσα με την ευρύτερη μεταρρυθμιστική προσπάθεια των τελευταίων 2,5 ετών για ένα καλύτερο σχολείο. «Πολλαπλό βιβλίο, εργαστήρια δεξιοτήτων, διεύρυνση μεθόδων αξιολόγησης μαθητών, αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου και εκπαιδευτικών, ελληνική “PISA”, από κοινού με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, συμβάλλουν  καθοριστικά στη δημιουργία του νέου, αναβαθμισμένου σχολείου, που παρέχει περισσότερα και καλύτερα εφόδια στα παιδιά μας. Που επιτρέπει στα παιδιά μας να σκέφτονται, να συμμετέχουν, να εξελίσσονται, να πραγματοποιούν τα όνειρά τους, να είναι ευτυχισμένα».

Στην εκδήλωση  συμμετείχαν οι υφυπουργοί Παιδείας Ζέττα Μακρή και Άγγελος Συρίγος, ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Αλέξανδρος Κόπτσης, ο Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Απόστολος Δημητρόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων Γεώργιος Καλαντζής, εκπρόσωποι της ομάδας που εργάστηκε για τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και μαθητές σχολείων από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι, μέσω βιντεοσκοπημένων μηνυμάτων κατέθεσαν τις απόψεις τους για τα Νέα Προγράμματα Σπουδών.

Σχόλια (26)

 
ΜΛ
06 Δεκ 2021 10:30

Το αντίθετο θα ήταν να μην ήσουν ενθουσιασμένος. Τι θα έκανε τότε η Νικουλα μας; Άντε μωρέ.

 
ρωτώ
05 Δεκ 2021 17:26

Όταν καθε κυβέρνηση αποφασίζει για το μέλλον της εκπαίδευσης χωρίς τη συναίνεση των υπολοίπων κομμάτων κ μιας επιστημονικής επιτροπής αναγνωρισμένου κύρους από όλους, τότε δεν το βλέπω να αντέξουν για πολύ τα νέα π.σ....ραβε ξηλωνω κ ξόδευε, το αθάνατο ελληνικό κρατος

 
κάνα δυο ώρες ακόμη
04 Δεκ 2021 22:10

Βάλατε κάνα δυο ώρες Θρησκευτικά επί πλέον τη βδομάδα; Αν όχι, πού βαδίζουμε κύριοι;

 
Μητσοτάκης
04 Δεκ 2021 15:51

Όπου ακούς πολλά κεράσια...
Ελπίζω τα προγράμματα σπουδών να είναι προσαρμοσμένα στην ηλικία των παιδιών.
Βαρέθηκα να βλέπω άκυρα πράγματα (για να το θέσω κομψά...) μέσα στα σχολικά βιβλία!!!

 
Δάσκαλος.
04 Δεκ 2021 12:34

Με τον ενθουσιασμό να μείνει. Βρε ξεφτίλα όλα που έχουν γίνει.

 
@ Σχόλια
04 Δεκ 2021 10:51

Ο Σωκράτης και ο Πλάτωνας ήταν προσωπικότητες της εποχής τους και έμειναν στην ιστορία για πάρα πολλούς λόγους.
Σήμερα κάποιοι (πολιτικοί, στελέχη υπουργείων, σχολικοί σύμβουλοι, δήμαρχοι, περιφερειάρχες κλπ) βλέπουν μπροστά τους ένα παράθυρο και ευθαρσώς δηλώνουν ότι δεν είναι παράθυρο αλλά πόρτα! (ζουν σε άλλη πραγματικότητα από την τρέχουσα)

Και μια και επιθυμείς και σχόλια άκου:
Όταν πήγε να σφίξει λίγο το διάβασμα στα παιδιά κος Αρσένης έμειναν χωρίς προαγωγή 65% των παιδιών της Β Λυκείου με θέματα απλά και βασικά (πιστοποιώντας ότι δεν είχαν ανοίξει βιβλίο σε διάφορα μαθήματα όλη τη χρονιά) - έχουμε αίθουσες αν βάλουμε αυτά τα παιδιά του χρόνου;

Τα προγράμματα αυτά έχουν γίνει κόπυ΄πεϊστ (copy-paste) από ξένες χώρες αγνοώντας βασικά γεγονότα για την εφαρμογή τους όπως:
α) έλλειψη χρηματοδότησης στην παιδεία
β) έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού
γ) Κτίρια χωρίς υποδομές και εξοπλισμό
δ) ολοήμερη εφαρμογή όπου το παιδί πάει σπίτι τους στις 6 το απόγευμα διαβασμένο για την άλλη ημέρα.
ε) Σε χώρες εφαρμογής αυτών των προγραμ. σπουδών οι μαθητές ανά τμήμα είναι από 7-12 το πολύ όχι 29
στ) ο καθηγητής ε΄χει τριπλή αμοιβή από τους Έλληνες καθηγητές
ζ) οι μαθητές στην Ελλάδα δεν έχουν εντρυφήσει στην ομαδική εργασία και την εκλαμβάνουν σαν ευκαιρία να πάω χαλαρά και να πάρω βαθμό αφήνοντας κάποιον άλλο στην ομάδα να κάνει δουλειά (έτυχα μπροστά σε γονιό που διαμαρτυρόταν σε Διευθυντή σχολείου ότι η κόρη του έφτιαξε όλο το project σε Λύκειο μόνη της και την καρπώθηκαν και άλλοι τρείς στην ομάδα).
η) Εδώ στο WEBEX δεν μπορούσε να μεταφερθεί ο ήχος θα δουλεύουν τμήματα με live-streaming το μάθημα με ήχο και εικόνα;
θ) Που είναι οι σχολικοί φύλακες, που είναι οι επιστάτες; που είναι οι γραμματείες στα σχολεία; που είναι ο τεχνικός που επιδιορθώνει / συντηρεί τον εξοπλισμό στο σχολείο; Αυτά υπάρχουν στο εξωτερικό πριν τα προγράμματα σπουδών.
ι) Υπάρχουν και δράσεις των σχολείων (αθλητικές πχ σχολικοί αγώνες κολύμβηση, πολιτιστικές (παραστάσεις από σχολεία) κλπ) το Σαββατοκύριακο στο εξωτερικό. Εδώ που γίνεται κάτι τέτοιο; Θέλουμε όλα να γίνονται στο σχολικό ωράριο και το Σαββατοκύριακο να δουλεύουμε μόνο στην πενθήμερη εκδρομή

 
Σχολιαστής
04 Δεκ 2021 00:03

Πότε πρόλαβε και τα μελέτησε ο πρωθυπουργός και ενθουσιάστηκε; Ειδικά με το πρόγραμμα της Ιστορίας τι είναι εκείνο που το ενθουσίασε;;; Η φασόν αναπαραγωγή του προγράμματος του 2014; Καλή η επικοινωνία αλλά δεν απευθύνεται σε αμνήμονες!

 
Σχόλια
03 Δεκ 2021 21:02

Βλέπω αρκετά σχόλια (15) μέχρι στιγμής και ούτε το 1/5 δεν ασχολείται με την ουσία του άρθρου χρησιμοποιώντας κάποια σοβαρά επιχειρήματα. Φαίνεται ότι κουλτούρα του διαλόγου μας τελείωσε με τον Σωκράτη και τον Πλάτωνα...

 
Για άρθρο στη Financial Times το βλέπω
03 Δεκ 2021 21:00

Ο κος Μητσοτάκης που σπούδασε στα πιο ακριβά πανεπιστήμια της Αμερικής (και που έστειλε επίσης και τα δύο παιδιά του) ενθουσιάστηκε με τα αναλυτικά προγράμματα του δημόσιου δωρεάν σχολείου.....

 
Μαρία
03 Δεκ 2021 18:30

Πραγματικά εντυπωσιακό. Δεν το περίμενα!

 
Πέτρος
03 Δεκ 2021 18:08

Συγνώμη αλλά αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία σε σχέση με το που δοκιμάζονται στην πράξη τα προγράμματα σπουδών δεν πάμε πουθενά.

Φτάνει πια αυτή η καραμέλα με τα πρότυπα, πειραματικά σχολεία.

Τα προγράμματα σπουδών πρέπει να δοκιμάζονται επιλεκτικά σε όσο το δυνατόν περισσότερα σχολεία αντιπροσωπευτικά των ελληνικών σχολείων.

Σε σχολεία με προβλήματα, σε σχολεία με ακατάλληλες αίθουσες και εργαστήρια, σε σχολεία με έντονες κοινωνικές αντιθέσεις κτλ.

Το να δοκιμάζεις αν λειτουργεί ένα πρόγραμμα σπουδών σε ένα σχολείο που ξεκινά ήδη πολύ πιο μπροστά από την πλειοψηφία των σχολείων δεν οδηγεί πουθενά.

 
Σωτήρης
03 Δεκ 2021 13:56

Προγράμματα σπουδών, εργαστηρια δεξιοτήτων, ψηφιακές τάξεις και αποθέτης θα, πλατφόρμες…. Πριν δυο Χρόνια φάνταζαν σαν φάρσα αν μας το έλεγαν. Κι όμως !

 
ANTONIOS
03 Δεκ 2021 12:03

Πρωθυπουργός: Είμαι ενθουσιασμένος με τα Αναλυτικά Προγράμματα.
Δεν τον ρώτησε κάποιος, τα διάβασε;

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
03 Δεκ 2021 11:20

Γιατί τόση στήριξη στη χειρότερη υπουργό παιδείας;

 
Πιτσιφλής
03 Δεκ 2021 09:29

Ο συμβολισμός πάντως πέρασε, η κόκκινη εμφάνιση προκάλεσε ταραχή. Όλοι ρωτούν σήμερα στους δρόμους και στις πλατείες:
Ίντα 'γινε οψές;

 
KONSTANTINOS
03 Δεκ 2021 08:03

Φυσικά και δεν θα εφαρμοστούν.

 
Φιέστες για τους άριστους…
03 Δεκ 2021 07:58

Όταν κυβερνάνε οι άριστοι τέτοιες φιέστες αρμόζουν! Άλλωστε «λεφτά υπάρχουν» όποτε ας έχουμε και καμία καλή «φωτο» για την προεκλογική μας εκστρατεία! Ενθουσιασμός και απόλυτη ικανοποίηση για την πορεία της Παιδείας μας!

 
Δάσκαλος
03 Δεκ 2021 07:50

Άντε καλέ τι άλλο περιμέναμε από εσένα. Μόνο ενθουσιασμο.

 
Φαινόμενα
03 Δεκ 2021 07:44

Εγώ άκουσα μέχρι το σημείο όπου ειπώθηκε: "Η κλιματική αλλαγή είναι μαθηματικό φαινόμενο".

 
γιατί δεν έγινε διαδικτυακά
03 Δεκ 2021 07:36

αλλά ήθελαν και κοινό - και μάλιστα με μετακινησεις και έξοδα περιττά ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ !

 
είσαι ο ΜΟΝΟΣ !
03 Δεκ 2021 07:34

τα διάβασες ; τα κατάλαβες;

 
Σωκράτης
03 Δεκ 2021 00:09

άλλο η θεωρία και τα σχέδια και οι καλές προθέσεις και άλλο η πραγματικότητα:

1) στα χαρτιά έχουμε βγει από τα μνημόνια αλλά υπάρχουν όλοι οι φόροι που μπήκαν για αυτό
2) πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας και υπέρογκο φόρο στη βενζίνη αλλά μπαίνει και τεκμήριο το ιχ στην εφορία μήπως προσθέσει και άλλο φόρο
3) πληρώνουμε ενφια και συμπληρωματικό φόρο (που δεν πάει για κατάργηση όπως έλεγαν αλλά ενσωμάτωση στο νέο νόμο) και ξαναμπαίνει σαν τεκμήριο η φορολογημένη περιουσία στο Ε1 μπάς και δώσει και επιπλέον ΄φόρο.
4) από το 2000 που μπήκαμε στην ΟΝΕ τα προϊόντα έχουν πάρει άυξηση πάνω από 300% αλλά οι αμοιβές παραμένουν κολλημένες στα επίπεδα του 2000

Άρα στα χαρτιά δεν έχουμε μνημόνιο και πάμε με ανάπτυξη όπως ακούμε και πρέπει να είμαστε ενθουσιασμένοι αλλα΄ στην πράξη είμαστε εξαθλιωμένοι με μικρή αγοραστική δύναμη και κάτω από υπερφορολόγηση.
Κάπως έτσι ακούγονται και τα προγράμματα. Στα χαρτιά κα΄νουν το ένα και το άλλο και είναι θετικά και μας πάνε σε νεά εποχή, αλλά στην πράξη;
Θα είναι σαν το παραπάνω παράδειγμα;

 
Εριέτα
02 Δεκ 2021 23:53

Πολύ καλές προθέσεις αλλά ασκήσεις επί χάρτου από ανθρώπους που δεν ζούν μέσα στο δημ΄σοιο σχολείο.
μερικές παρατηρήσεις πάνω στα νέα προγράμματα σπουδω΄ν:

α) δεν υπάρχουν πόροι να εξασφαλιστούν οι αντίστοιχοι εξοπλισμοί (Υπολογιστές, προβολείς, διαδίκτυο με ταχύτητα για 15 τάξεις ταυτόχρονα, εργαστήρια φυσικής, χημείας, πληροφορικής και αναλώσιμα για αντικατάσταση όσων χρησιμοποιούνται ή καταστρέφονται

β) τα παιδιά δεν έχουν κουλτούρα συνεργασίας αλλά κουλτούρα να τα φτιάξει ένας-δύο ενώ οι α΄λλοι δεν ασχολούνται και να το καρπωθούν όλοι στην ομάδα

γ) η διδακτική ώρα των 40 λεπτών με 27 και βάλε παιδιά στην τάξη δεν αρκεί ούτε για σωστή διδασκαλία, ούτε για πολλά παραδείγματα, ούτε για πρακτική εφαρμογή ούτε για οαριυσίαση εργσιών ούτε για ομάδες εργασίας. άρα καλα τα λόγια στα χαρτιά αλλά τα έργα;

δ) πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία σε όλα. το να γίνει το μάθημα τελείως ψηφιακό για να προκαλεί τάχαμου ενδιαφέρον και να συμβάλει στη μόδα της εποχήςε δεν εξασφαλίζει τη σωσ΄τη μάθηση, απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που πρέπει να έχει ένας άνθρωπος χωρίς ψηφιακά εργαλέια αλλά κάνοντας χρήση του μυαλού και των ανθρώπινων συνατοτήτων του. Δεν είναι όλα για τη γραμμή παραγωγής προγραμματιμένα,

 
Αντώνης
02 Δεκ 2021 23:44

και εγώ ήμουν ενθουσιασμένος που βγήκαμε από το μνημόνιο, ακόμα όμως έχω όλους τους εξτρα φόρους που το συνόδεψαν και ήταν προσωρινοί και κλείνουν 9 χρόνια.
δεν αρκεί ο ενθουσιασμός για να αλλα΄ξει ή να πραγματοποιηθεί κα΄τι

 
Εγώ να δεις
02 Δεκ 2021 23:01

Εγώ να δεις πόσο ενθουσιασμένη σαν μάνα είμαι με τα κρούσματα στα σχολεία των παιδιών ... που η ανικανότητα σας και οι αδυναμία σας να λάβετε σοβαρά μέτρα τα έχει εκτοξεύσει ... και πριν πείτε την ανοησία σας ναι είμαστε εμβολιασμένοι αλλά και κάποιας ηλικίας και ανησυχούμε ... για αυτό αντί να αλληλοθαυμαζεστε πάρτε μέτρα .... κουραστήκαμε ...

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
02 Δεκ 2021 22:16

Ο ενθουσιασμός του πρωθυπουργού ακυρώνει αυτομάτως κάθε ελπίδα να απαλλαγούμε από τη φανταχτερή παρουσία μιας ακατάλληλης υπουργού που καθημερινά μηχανεύεται τρόπους αυτοπροβολής με μεγαλόπνοες κενολογίες για το μέλλον, ενώ έχει αφήσει τα σχολεία παντελώς ανοχύρωτα στη δίνη της πανδημίας που πλήττει πλέον άμεσα την υγεία όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας με τα φαιδρά πρωτόκολλα που εφαρμόζονται!
Βέβαια αναρωτιέμαι τι μπορεί να κατάλαβε ο πρωθυπουργός από τις σχοινοτενείς περιαυτολογίες της υπουργού του για τα νέα αναλυτικά προγράμματα. Αλλά αυτό μάλλον του είναι αδιάφορο, μιας και εμπιστεύεται με κλειστά μάτια την "αρίστη". Δυστυχώς απωλέσθη πάσα ελπίς...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ