ΔΑΚΕ Καθηγητών: Να αυστηροποιηθούν οι ποινές για τους παραπτωματίες μαθητές

Η θέση της ΔΑΚΕ για το περιστατικό στο ΕΠΑΛ Αχαρνών

13/12/2021

Ενημερώθηκε: 13/12/2021, 07:10

Άκουσε το άρθρο

Άμεση αυστηροποίηση των Ποινών για τους παραπτωματίες  μαθητές , ζητά η ΔΑΚΕ Καθηγητών, με ανακοινωθέν,ενώ για το περιστατικό στο ΕΠΑΛ Αχαρνών διατυπώνει την ακόλουθη θέση:  

  • Σύμφωνα με παράνομη καταγραφή εικόνας και ήχου από μαθητές, καθηγητής φαίνεται να χαστουκίζει μαθήτρια, η οποία είχε και αυτή την απαίτηση να μην καταγραφεί η απουσία της.
  • Σε αυτήν την περίπτωση το Υπουργείο Παιδείας και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κινήθηκαν «αστραπιαία» και απέλυσαν τον συνάδελφο αναπληρωτή καθηγητή.
  • Η ΔΑΚΕ Καθηγητών είναι εναντίον κάθε μορφής βίας και συνακόλουθα καταδικάζει κάθε χειροδικία, είτε πρόκειται από μαθητές σε βάρος καθηγητών, ή το αντίστροφο.
  • Μας προκαλεί , όμως, ιδιαίτερη εντύπωση ότι ο συνάδελφος απολύθηκε, χωρίς προηγουμένως να ασκηθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) και κυρίως, χωρίς να του δοθεί το δικαίωμα να απολογηθεί!!!
  • Η πρακτική της καταδίκης των κατηγορουμένων, χωρίς να απολογηθούν, δεν ταιριάζει σε μία ευνομούμενη δημοκρατική πολιτεία.
  • Αν μάλιστα αληθεύει, αυτό που κυκλοφορεί σε εκπαιδευτικούς κύκλους ότι δηλαδή, το βίντεο είναι «πειραγμένο» και ότι προηγήθηκε επίθεση σε βάρος του εκπαιδευτικού, η απόφαση αυτή αποκτά άλλη διάσταση.
  • Απορία επίσης  έχουμε, εάν οι μαθητές που κατέστρεψαν το αυτοκίνητο του εν λόγω καθηγητή, οδηγήθηκαν στη δικαιοσύνη,  ή ποινικά κολάσιμη είναι η βία, που προέρχεται από καθηγητές και μόνο.
  • Απευθύνουμε, επίσης, ερώτημα στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Συγκεκριμένης Διεύθυνσης.
  • Επειδή υπάρχουν περιστατικά βίας σε βάρος συναδέλφων σε δύο άλλα ΕΠΑΛ της δικαιοδοσίας του, τι μέτρα έλαβε για την τιμωρία των ενόχων μαθητών και γιατί (στη μία περίπτωση) εκκρεμεί τόσο πολύ η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος συγκεκριμένων παραπτωματιών μαθητών.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Ως εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά ότι το φαινόμενο της βίας μέσα στα σχολεία, δεν είναι καινούριο. Την τελευταία δεκαετία τα κρούσματα βίας στους σχολικούς χώρους αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Η κατάσταση βρίσκεται κυριολεκτικά εκτός ελέγχου. Ομάδες καθ’ έξιν παραπτωματιών μαθητών επιτίθενται στους κατά κανόνα πιο αδύναμους μαθητές, καθιστώντας την σχολική ζωή αβάσταχτη για αυτούς. Επιπροσθέτως, έχουμε πλέον και συγκρούσεις «αντίπαλων» ομάδων μαθητών, τόσο εντός των σχολικών χώρων, όσο και στον χώρο έξω από τα σχολεία. Η κατάσταση περιπλέκεται ακόμα περισσότερο με τη συμμετοχή και εξωσχολικών στοιχείων.

Από πολύ νωρίς η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε είχε επισημάνει το σοβαρό αυτό ζήτημα και ζητούσε επιτακτικά αλλαγή πολιτικής από το Υπουργείο Παιδείας, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η απαράδεκτη αυτή κατάσταση, πριν είναι πολύ αργά. Δυστυχώς, διαχρονικά, η εκάστοτε πολιτική ηγεσία κώφευε και προτιμούσε «να σκουπίσει το πρόβλημα κάτω από το χαλί».

Την τελευταία, όμως, διετία η σχολική βία «αναβαθμίστηκε». Θύματά της, εκτός των μαθητών, πέφτουν όλο και περισσότεροι καθηγητές. Εκτός από τις «παραδοσιακές» μορφές βίας σε βάρος των συναδέλφων, που συνίσταται πχ στη φθορά των αυτοκινήτων τους, έχουμε πλέον και περιστατικά χειροδικίας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, ο ξυλοδαρμός συναδέλφου από μαθητές σε ΕΠΑΛ της Πάτρας και ο αντίστοιχος ξυλοδαρμός συναδέλφου σε σχολείο της Κρήτης. Την περίοδο της πανδημίας έκπληκτοι ανακαλύψαμε στο διαδίκτυο βίντεο,  που έδειχνε ομάδα μαθητών να υβρίζει και να προπηλακίζει συνάδελφο, επειδή είχε το θράσος να μην σβήνει την απουσία μαθητή!!! Σε όλα αυτά τα κρούσματα η αντίδραση του Υπουργείου Παιδείας ήταν μηδενική. Για το τελευταίο δε συμβάν,  η απάντηση από το Υπουργείο Παιδείας ήταν ότι η παράνομη βιντεοσκόπηση είχε πραγματοποιηθεί ένα χρόνο πριν, λες και αυτό αποτελούσε άλλοθι για αδράνεια.

Στη δεύτερη φάση της πανδημίας είχαμε αλλεπάλληλα περιστατικά βίας σε βάρος συναδέλφων από γονείς-αρνητές της πανδημίας, που απαιτούσαν να μη φοράνε τα παιδιά τους μάσκα στις σχολικές αίθουσες και να μην κάνουν τον έλεγχο του self test. Η αλήθεια είναι ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, σε αυτή τουλάχιστον τη φάση,  επενέβη και κατέθεσε νομοθετική διάταξη, ποινικοποιώντας τις σχετικές δράσεις των αρνητών. Φαίνεται, όμως ότι η μακροχρόνια απαξίωση του εκπαιδευτικού από όλες τις κυβερνήσεις και το απαράδεκτο καθεστώς ανοχής απέναντι σε μαθητές και γονείς, που προέβησαν σε βιαιοπραγίες σε βάρος καθηγητών, έχει δημιουργήσει την εντύπωση ότι η πολιτεία αδιαφορεί για τους εκπαιδευτικούς. Αποκορύφωμα των τραμπουκισμών εναντίον καθηγητών ήταν η επίθεση των αυτοαποκαλούμενων «θεματοφυλάκων του Συντάγματος», οι οποίοι επετέθησαν σε Διευθυντή Γυμνασίου της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, τον ακινητοποίησαν, του πέρασαν χειροπέδες, τον απήγαγαν και τον οδήγησαν σιδηροδέσμιο στο αστυνομικό τμήμα, γιατί κατά την άποψή τους παραβιάζει το Σύνταγμα!!! Το γεγονός ότι τελικά οι ίδιοι θα αντιμετωπίσουν τη δικαιοσύνη για την επαίσχυντη πράξη τους, δεν ακυρώνει την κατάσταση βίας που επικρατεί. Πέραν της ψυχικής ταλαιπωρίας που υπέστη ο συγκεκριμένος συνάδελφος, η διαπόμπευσή του είναι γεγονός,  που δεν πρέπει να παραβλεφθεί.
Ειδική περίπτωση αποτελεί το περιστατικό που συνέβη σε ΕΠΑΛ των Αχαρνών. Σύμφωνα με παράνομη καταγραφή εικόνας και ήχου από μαθητές, καθηγητής φαίνεται να χαστουκίζει μαθήτρια, η οποία είχε και αυτή την απαίτηση να μην καταγραφεί η απουσία της. Σε αυτήν την περίπτωση το Υπουργείο Παιδείας και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κινήθηκαν «αστραπιαία» και απέλυσαν τον συνάδελφο αναπληρωτή καθηγητή. Η ΔΑΚΕ Καθηγητών είναι εναντίον κάθε μορφής βίας και συνακόλουθα καταδικάζει κάθε χειροδικία, είτε πρόκειται από μαθητές σε βάρος καθηγητών, ή το αντίστροφο. Μας προκαλεί , όμως, ιδιαίτερη εντύπωση ότι ο συνάδελφος απολύθηκε, χωρίς προηγουμένως να ασκηθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) και κυρίως, χωρίς να του δοθεί το δικαίωμα να απολογηθεί!!! Η πρακτική της καταδίκης των κατηγορουμένων, χωρίς να απολογηθούν, δεν ταιριάζει σε μία ευνομούμενη δημοκρατική πολιτεία. Αν μάλιστα αληθεύει, αυτό που κυκλοφορεί σε εκπαιδευτικούς κύκλους ότι δηλαδή, το βίντεο είναι «πειραγμένο» και ότι προηγήθηκε επίθεση σε βάρος του εκπαιδευτικού, η απόφαση αυτή αποκτά άλλη διάσταση. Απορία επίσης  έχουμε, εάν οι μαθητές που κατέστρεψαν το αυτοκίνητο του εν λόγω καθηγητή, οδηγήθηκαν στη δικαιοσύνη,  ή ποινικά κολάσιμη είναι η βία, που προέρχεται από καθηγητές και μόνο. Απευθύνουμε, επίσης, ερώτημα στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Συγκεκριμένης Διεύθυνσης. Επειδή υπάρχουν περιστατικά βίας σε βάρος συναδέλφων σε δύο άλλα ΕΠΑΛ της δικαιοδοσίας του, τι μέτρα έλαβε για την τιμωρία των ενόχων μαθητών και γιατί (στη μία περίπτωση) εκκρεμεί τόσο πολύ η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος συγκεκριμένων παραπτωματιών μαθητών.

Επειδή η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε απαιτεί:

•    Άμεση αυστηροποίηση των Ποινών για τους παραπτωματίες  μαθητές.
•    Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων, προκειμένου να εργάζονται οι καθηγητές σε καθεστώς εργασιακής ασφάλειας.
•    Να συνειδητοποιήσει  επιτέλους, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ότι οι εκπαιδευτικοί εργάζονται αβοήθητοι σε συνθήκες αφόρητου εργασιακού στρες και μάλιστα εν μέσω πανδημίας.

Ε.Ε ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε

Σχόλια (13)

Μοσχα Κολοκοτρώνη
|

Η Πρόληψη σώζει ζωές....

Σουμάχερ
|

@Dario Moutso
Δεν θέλω να σας στεναχωρήσω αλλά φοβάμαι πως θα κάνουμε πολύ καιρό να ξανα-κουβεντιάσουμε. Ακόμη και εκεί που εφαρμόζεται πχ ο νόμος της Σαρίας ή της θανατικής ποινής, ΔΕΝ έπαψε να υπάρχει παραβατικότητα και ανομία. Προσωπικά, δεν γνωρίζω κανένα πρόβλημα που να λύθηκε(ποτέ και πουθενά στον κόσμο), μόνο με την επιβολή ποινών(καταστολή), χωρίς να εξαλειφθούν πρώτα, οι ΑΙΤΙΕΣ του προβλήματος.

Dario Moutso
|

@Σουμάχερ 15 Δεκ 2021 10:40

Τι και.. Απλά δεν εφαρμόζονται !!!!! Εάν (λέμε τώρα) κάποια στιγμή εφαρμοστούν οι νόμοι τότε το ξανα-κουβεντιάζουμε

Σουμάχερ
|

Μπορούμε με ευκολία να σκεφτούμε πχ 10 λόγους, για τους οποίους σκοτωνόμαστε κάθε μέρα στους δρόμους. Η απλή διαπίστωση-παραδοχή-απαρίθμησή τους, ΕΑΝ δεν μπορούμε-δεν θέλουμε-δεν είμαστε διατεθειμένοι να αλλάξουμε έστω τους 5, δεν ξέρω αν ωφελεί σε κάτι. Οι ποινές πχ στον ΚΟΚ, έχουν αλλάξει προς το αυστηρότερο 10 φορές..... στα τελευταία 10 χρόνια. Και???

Πιτσιφλής
|

Υπάρχει ακόμη στο διαδίκτυο ένα βίντεο «Πώς πρέπει να είναι ο δάσκαλος» όπου ο αείμνηστος Χρίστος Τσολάκης μιλάει για τον αληθινό δάσκαλο...
Καλό είναι να το μελετούμε πού και πού... Πολλοί δεν θα χρειαστούν κανέναν σχολικό σύμβουλο!...

εκπαιδευτικοs
|

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ.ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ,ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΡΟΜΩΝ ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ,ΤΑ ΚΑΙΝΕ,ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ,ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ Α ΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ;ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ;ΜΗΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞ ΗΜΩΝ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΜΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΠΟΙΝΗ ΘΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΧΑΔΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ;ΜΗΠΩΣ Η ΑΤΙΜΩΡΙΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ;ΠΟΣΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΒΟΗΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΥΓΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ;ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΚΟΤΩΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.

ΠΕ800
|

@Πλατάρος Γιάννης
Μία από τις πολλές φορές που θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας και δεν είμαι ο μόνος σε αυτή την περίπτωση....

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@Πλατάρος Γιάννης
Παρόλο που ο κ. Πλατάρος αναθεματίζει τον λαϊκισμό, δυστυχώς η γραφή του λαϊκίζει επιδεικτικά, αφού η κύρια πρόθεση κάθε σχολίου του είναι η υπεράσπιση μιας καταφανώς αποτυχημένης υπουργού και των αντιπαιδαγωγικών πρακτικών της.
Όχι λοιπόν, δε θα δεχθώ ότι η "αυστηροποίηση των ποινών" είναι αυτό που λείπει από το σύγχρονο σχολείο, ούτε ότι ο (επίσης ανεπαρκής υπουργός) Γαβρόγλου είναι ο υπεύθυνος της κατάστασης που βιώνουμε σήμερα.
Πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθείτε κάποιοι ότι περνάμε μια εντελώς ιδιαίτερη συνθήκη εδώ και δύο χρόνια που ήταν νομοτελειακό να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις, ειδικά μάλιστα όταν η διαχείρισή της από τους αρμοδίους έγινε με εντελώς ακατάλληλο τρόπο;
Πόσο δύσκολο είναι επίσης να αντιληφθείτε ότι αποτελεί παιδαγωγικό έγκλημα να επιχειρούνται ανατρεπτικές "μεταρρυθμίσεις" (ο Θεός να τις πει τέτοιες!) την ώρα που μαίνεται η θανατηφόρος πανδημία, χωρίς μάλιστα κανένα ουσιαστικό μέτρο υγειονομικής προστασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας;
Πόσο τελικά δύσκολο είναι να αντιληφθείτε ότι τούτη την ώρα άλλες είναι οι κατεπείγουσες προτεραιότητες και όχι οι νοσηρές εμμονές κάποιων για παλινόρθωση του αυταρχικού σχολείου;

ΠΕ19
|

@Πλατάρο Γιάννη
Καλά τα λες δάσκαλε !!!!
Το υφιστάμενο καθεστώς, επί τοις ουσίας ατιμωρησίας, σε συνδυασμό 2 χρόνων μακριά από τις τάξεις έχει κάνει την κατάσταση αφόρητη. Οι μαθητές στην ουσία έχουν ασυλία για οτιδήποτε κάνουν ακόμα και στην αποτυχία τους στα μαθήματα φταίει ο δάσκαλος και όχι αυτοί.
Αυστηροποίηση των ποινών ΧΤΕΣ λιγότερη γραφειοκρατία στην επιβολή τους. Καλά τα παιδαγωγικά μέτρα αλλά όπου δε πίπτει λόγος πίπτει ράβδος.
Η πολιτική Γαβρόγλου με την ανοχή της ΟΛΜΕ έχει κάνει τον κλάδο ανίκανο να αντιδράσει στην όποιο Μπούλινγκ του ασκείται από γονείς, μαθητές, Διοίκηση.
Επιτέλους κ. Υπουργέ δώστε μας τα εργαλεία μπας και κάνουμε τη δουλεία μας.

ΞΑΝΘΟΣ
|

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ......ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΣΜΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.
ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΟΛΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ.
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΑΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ Η ΟΛΜΕ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ.
-ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;
-ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΟΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;
- Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ.....ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ......!!!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ;
- ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ......( ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΥΠΟΘΕΤΩ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ) , ΥΠΗΡΞΕ ΤΙΜΩΡΙΑ ; ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ;
-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΥΛΙΑ , Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ , ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ;
-ΟΤΑΝ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΨΗΦΙΖΕΙ......ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟ.....ΕΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΝΕΥΘΥΝΟ;
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟ......Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΔΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ.....ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙ......ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΗΛΙΑ......!!!
ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ.....!!!
ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ......ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΤΟΥΣ.
Η ΑΣΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ......ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΚΟ ΟΙΩΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΑ....!!!
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ......ΑΑΑΑΑΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΤΩΧΟΣ.....ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ.....!!! ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗ ΠΛΗΡΩΝΕΙ......ΝΑ ΤΗ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ......!!!
ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑ ΜΑΣ;

Πλατάρος Γιάννης
|

Αποτελεί είδηση και συγχρόνως τίτλο της ανακοίνωσης η αυτονόητη αυστηροποίηση των ποινών. Μια παραφιλολογία για το αντιαυταρχικό Σχολείο, για Σάμερ Χιλ, μια παραφιλολογία ημιμαθών ότι οι ποινές είναι κακό πράγμα , μια αφόρητη προπαγάνδα «δικαιωματισμού» , χρόνια προπαγάνδα του πολιτικώς ορθού που έφτασε τα όρια της παράνοιας (political correct -political correctness )
Η επαναφορά της πενθήμερης μέγιστης αποβολής, δρα ως μπαμπούλας, ας μην επιβάλλεται. Ας είχε καταργηθεί στην πράξη πριν την καταργήσει ο Γαβρόγλου. Και την οποία δεν επανέφερε η ΝΔ ως κυβέρνηση καίτοι είχε υποσχεθεί κάτι τέτοιο (εκτός αν δεν θυμάμαι καλά)
Αυτή την στιγμή η δεσπόζουσα πραγματικότητα που υποθάλπει την βία , είναι ένα μείγμα από τα παρακάτω:
1) Περνάνε όλοι την τάξη. Ακώλυτη προαγωγή , ακώλυτο απολυτήριο.
2) Υπάρχει τρόμος στην Σχολική κοινότητα μείωσης της δύναμης ενός Σχολείου . Δικαιολογημένος απόλυτα. Με αλλαγές περιβάλλοντος , έστω και μοναδική, συν δημογραφικό, συν «δυσφήμηση» του τύπου «είναι αυστηρό αυτό το Σχολείο, ας πάμε στο άλλο...»
3) Μπούλινγκ από Γονείς προς καθηγητές . (Νέο «φρούτο»)
4) Μπούλινγκ από μαθητές σε καθηγητές (κυρίως ΕΠΑΛ κτλ )
5) Διαλυμένο οικογενειακό περιβάλλον.
6) Ελαστικοποίηση των πειθαρχικών ποινών από Γαβρόγλου.
7) Σιωπή απόλυτη από τα Σωματεία και ομοσπονδίες και παρατάξεις των εκπαιδευτικών (Η ΔΑΚΕ διεκδικεί την εξαίρεση του κανόνα)
8) Ο Αφόρητος χυδαίος ενδημικός ΄Λαϊκισμός.
9) Η χυδαία παγκόσμια φασιστική «κορεκτίλα» [που έχει πάρει διαστάσεις παράκρουσης.
10. Ο άρρωστος πέραν πάσης υπερβολής, λεγόμενος «δικαιωματισμός»
Αν ψάξεις ελάχιστα θα βρεις άλλες 10 αιτίες. Τουλάχιστον...(Ηλεκτρονικά παιγνίδια, διαδίκτυο, παγκοσμιοποίηση κ.ά. )
Αν ψάξεις να βρεις μια μερική λύση που να εφαρμόζεται ΑΥΡΙΟ, με μια κάποια αποτελεσματικότητα έστω μικρή , με θετικό πρόσημο, θα βρεις ΜΟΝΟ τις ποινές τις πειθαρχικές, την αυστηροποιησή τους δηλαδή από την πλήρη χαλάρωση που επέφερε ο Γαβρόγλου, αλλά κανείς δεν θέλει να ξαναπάει στο περίφημο Π.Δ. 104/79.
Αν γράψεις το εύλογο της επαναφοράς στο προηγούμενο Π.Δ., θα αντιμετωπίσεις την χυδαιότητα του λαϊκισμού από τους ίδιους σου τους συναδέλφους, θα σου πουν για αντιαυταρχική εκπαίδευση, για Σάμερ Χίλ, για φασισμό, έρποντα, στο αυγό ή φασίζουσα συμπεριφορά στην καλύτερη περίπτωση....
Πολιτικά μπορεί να συμφέρει να σιωπήσει κάποιος σε αυτό το απέραντο εκτροφείο ανευθυνότητας του Ελληνικού πεδίου. Όλοι Επιμηθείς, κανένας Προμηθέας. Όλοι είρωνες «με το ματάκι παιγνιδιάρικο και με το κεφαλάκι πάνω στον πάγκο του Χασάπη!...»
Έξοδος!....

Επιτέλους
|

Μπράβο στην ΔΑΚΕ που έφερε πάλι στην επικαιρότητα αυτό το περιστατικό.
Είναι ανεπίτρεπτο να τιμωρείται κάποιος, ό,τι έγκλημα και να έκανε, χωρίς τις νόμιμες διαδικασίες απονομής δικαιοσύνης και την απολογία του κατηγορουμένου. Η απονομή δικαιοσύνης από τον όχλο, μέσω τηλε-δικείων και πολύ πιθανόν δια προφορικών εντολών δεν αρμόζει σε μια ευνομούμενη κοινωνία και μας γυρίζει στον μεσαίωνα.

Να θυμήσουμε ότι στην περίπτωση άσκησης βίας σε δημόσιο λειτουργό κατά την διάρκεια της εργασίας του βάσει του νόμου τα αστυνομικά όργανα που θα κληθούν οφείλουν ΑΥΤΑΠΑΓΓΕΛΤΑ να ασκήσουν ποινική δίωξη.

Το αυταπάγγελτα μπήκε με κεφαλαία γιατί πάρα πολλές φορές όταν καλούνται αστυνομικά όργανα σε σχολεία που εκπαιδευτικοί έχουν δεχτεί βιαιοπραγία από μαθητές ή εξωσχολικούς οι πρώτοι ισχυρίζονται ότι είναι υποχρέωση των εκπαιδευτικών να κάνουν οι ίδιοι μήνυση.

Πρέπει επιτέλους να ενημερωθεί η αστυνομία ότι ό,τι ισχύει για τους υπόλοιπους δημοσίους λειτουργούς ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς και ότι η νομοθεσία δεν εφαρμόζεται α λα καρτ και κατά περίπτωση.

Όσον αφορά το περιστατικό στις Αχαρνές είναι βέβαιο ότι ο συνάδελφος τελικά θα δικαιωθεί αν κινηθεί δικαστικά. Το ερώτημα είναι θα έχει το σθένος ή και την οικονομική ευχε΄ρεια να το κάνει αυτό; Μήπως η ΟΛΜΕ (που εξακολουθεί να σιωπά για το θέμα) ή εμείς οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί δεν θα πρέπει να τον συνδράμουμε οικονομικά στην περιπε΄τεια αυτή; Σήμερα αυτός, αύριο πιθανόν εμείς. Και όσοι συνάδελφοι πιστεύουν ότι αυτοί είναι ψύχραιμοι ή ότι κρατούν πάντα τον έλεγχο των καταστάσεων να τους θυμήσουμε την παροιμία: "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις"...

Alex
|

Ταυτόχρονα, όμως, θα πρέπει να υπάρχει στήριξη (και πρόληψη) από μια ομάδα επαγγελματιών ψυχικής υγείας: ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, κοινωνιολόγους κτλ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ