Στην 7η θέση μεταξύ των 29 κρατών του ΟΟΣΑ για τον τρόπο με τον οποίο αντέδρασε το εκπαιδευτικό της σύστημα, κατέταξε την Ελλάδα μελέτη της Bertelsmann Stiftung,ένα από τα πιο έγκυρα think tanks της Γερμανίας.
Σύμφωνα με τη μελέτη:
- Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα αρχικά δεν είχε την υποδομή για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της πανδημίας.
- Παρόλα αυτά έκανε "άθλο" καθώς ανταποκρίθηκε στην διαχείριση της κρίσης, λόγω της πανδημίας, με εξαιρετικά αποτελέσματα , αφού κατάφερε να ξεπεράσει 22 χώρες, που μπήκαν στο "μικροσκόπιο" της μελέτης.
- Υπήρξε καθολική εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης, για το διάστημα που ανεστάλη η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων, η οποία ωστόσο σε άλλες χώρες δεν πραγματοποιήθηκε ή διαπιστώθηκαν σοβαρά τεχνικά προβλήματα.
Η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, σχολιάζοντας σήμερα στην Βουλή τη σχετική μελέτη είπε τα εξής: "Η χώρα μας ήταν εικοστή δεύτερη στις είκοσι εννέα ως προς την προετοιμασία. Γιατί; Διότι στο ψηφιακό ratio δεν είχε γίνει τίποτα, κύριε Φίλη, επί των ημερών σας. Δεν υπήρχε τίποτα! Όταν έσκασε η πανδημία, το δημόσιο σύστημα μπορούσε να σηκώσει πεντακόσιους μαθητές ταυτόχρονα από 1,5 εκατομμύριο. Ήμασταν λοιπόν εικοστή δεύτερη χώρα. Πώς τελικά κρίθηκε η Ελλάδα ως προς την αντιμετώπιση της πανδημίας στην εκπαίδευση;".
Δηλαδή η κυρία υπουργός καπηλεύεται τον προσωπικό μόχθο των εκπαιδευτικών οι οποίοι ξόδεψαν ατελείωτες ώρες από τον χρόνο τους χωρίς καμία υποστήριξη και υποδομή ή επιμόρφωση χρησιμοποιώντας το προσωπικό τους εξοπλισμό και πληρώνοντας από την τσέπη τους την διαδικτυακή σύνδεση χωρίς καμία ανταμοιβή.
Ε΄ύγε