Δείτε τα νέα κείμενα "φασόν" τα οποία έστειλε η ΔΟΕ στα σχολεία για τη Β' φάση αξιολόγησης

Καμία αρνητική επίπτωση, μέχρι σήμερα, στις σχολικές μονάδες που κατέθεσαν τις εκθέσεις "φασόν" για το προηγούμενο σχολικό έτος παρά το γεγονός ότι χαρακτηρίστηκαν από το υπ. Παιδείας μη σύννομες

23/12/2021

Άκουσε το άρθρο

Το esos δημοσιεύει τα νέα ενιαία κείμενα για τη Β2 φάση του συλλογικού προγραμματισμού,απέστειλε  η ΔΟΕ στα  Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία  (στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα  θα σταλούν και στα Ειδικά Σχολεία).

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τα ενιαία  κείμενα τα οποία στάλθηκαν στα  Δημοτικά Σχολεία

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τα ενιαία  κείμενα τα οποία στάλθηκαν στα Νηπιαγωγεία

Τα ενιαία κείμενα ψήφισαν τα 6 από τα 11 μέλη του ΔΣ της ΔΟΕ , μεταξύ αυτών και η παράταξη της ΔΑΚΕ.

Μέχρι σήμερα τα σχολεία τα οποία κατέθεσαν με "φασόν" κείμενα  την Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου για το έτος 2020-2021 , δεν είχαν καμία αρνητική επίπτωση από το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με το ΙΕΠ τα σχολεία αυτά είναι περισσότερα από 500 και σύμφωνα με τη ΔΟΕ, 3.762.

Για τα "φασόν" κείμενα  το υπουργείο Παιδείας   με έγγραφο που έστειλε στα σχολεία  στις 26-10-21, προειδοποιούσε:

" Η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης , το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις  και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο , συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενομένη".

Η  επιστολή της  ΔΟΕ

Τα ενιαία κείμενα τα οποία στάλθηκαν στα σχολεία συνοδεύονταν και από την ακόλουθη επιστολή της ΔΟΕ  :

"Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στέλνει σήμερα στις σχολικές μονάδες (Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία και στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα Ειδικά Σχολεία), με βάση τη σχετική απόφασή του, τα νέα ενιαία κείμενα για τη Β2 φάση του συλλογικού προγραμματισμού, κάνοντας το επόμενο βήμα στη μάχη που δίνουμε ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υ.ΠΑΙ.Θ..

Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τον σχεδιασμό του Υ.ΠΑΙ.Θ., τον οποίο μέσω της ενιαίας στάσης μας, προσπαθούμε να ακυρώσουμε στην πράξη, βρισκόμαστε στο επίπεδο Β2.

Στο Α επίπεδο είχαμε την Αποτίμηση της περσινής χρονιάς (ολοκληρώθηκε)

Στο Β επίπεδο έχουμε τον Συλλογικό Προγραμματισμό, ο οποίος έχει 3 διαφορετικές φάσεις:

Β1: ΣΤΟΧΟΙ – ΤΙΤΛΟΙ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ (ολοκληρώθηκε στις 29 Νοεμβρίου)

Β2: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Αυτή η φάση λήγει στις 12 Ιανουαρίου. Τα κείμενα που θα μπουν στις 5 ενότητες (της Β2 φάσης) αποστέλλονται τώρα από τη Δ.Ο.Ε..

Β3: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Οι δράσεις θα γίνουν σε κεντρικό επίπεδο από τη Δ.Ο.Ε., με την υποστήριξη και συμμετοχή των εκπαιδευτικών.

Τα νέα ενιαία κείμενα, τα οποία στέλνουμε στους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.  βρίσκονται στην ίδια αντίληψη που κινούμαστε μέχρι τώρα. Είναι κεντρικά κείμενα, αναιρούν τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων, αποτελούν ενιαία συλλογική έκφραση για όλα τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, καταγράφουν αιτήματα του κλάδου, καταγγέλλουν τις ευθύνες της εφαρμοζόμενης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Οι δράσεις που περιγράφονται θα υλοποιηθούν κεντρικά από την Ομοσπονδία με τη συνδρομή και συμμετοχή των εκπαιδευτικών, στο διάστημα από τα τέλη Ιανουαρίου έως και τις αρχές του Μαΐου. Θα υπάρξει αναλυτικότερη ενημέρωση για τη φάση Β3, η οποία προετοιμάζεται τώρα και θα ανακοινωθεί αναλυτικά από την Ομοσπονδία.

Τα κείμενα και οι δράσεις στόχο έχουν να:

α. ενώσουν όλους τους συλλόγους διδασκόντων, αναιρώντας έτσι τη δημιουργία επιλέξιμων /ανταγωνιστικών προφίλ για κάθε σχολική μονάδα,

β. διατηρήσουν το κριτικό πνεύμα των εκπαιδευτικών, χωρίς εξωραϊσμό της εκπαιδευτικής πραγματικότητας,

γ. ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, ακυρώνοντας την αντιεκπαιδευτική πολιτική

Η πλούσια δουλειά κάθε συλλόγου διδασκόντων για τους μαθητές του, όπως κάνουμε όλα τα χρόνια, συνεχίζεται κανονικά. Η ενιαία στάση των σχολείων αφορά στη σχέση μας με τη διοίκηση και στην αντίστασή μας στην προσπάθεια επιβολής της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης.

Στις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα, έχουν ληφθεί αποφάσεις χρησιμοποίησης των ενιαίων κειμένων της Δ.Ο.Ε. και έχουν οριστεί Συντονιστές – Συντονίστριες για τα σχέδια δράσης που πρότεινε η Ομοσπονδία. Οι ορισμένοι από τους Συλλόγους Διδασκόντων συντονιστές – συντονίστριες, μπαίνοντας με τους προσωπικούς τους κωδικούς, στην πλατφόρμα του συλλογικού προγραμματισμού, αναρτούν τα αντίστοιχα κείμενα και δράσεις που έστειλε η Δ.Ο.Ε. στις αντίστοιχες πέντε ενότητες της πλατφόρμας. Καταθέτουμε τα κείμενα της Ομοσπονδίας χωρίς καμιά διαφοροποίηση, εξειδίκευση, συμπλήρωση.

Απέναντι στις αποτυχημένες προσπάθειες εκφοβισμού, τα απειλητικά έγραφα και τις έκνομες οδηγίες  από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., απαντάμε με τη συλλογική και αποφασιστική μας στάση δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι ο κλάδος δεν θα υποχωρήσει μπροστά στη βία και την ποινικοποίηση των αγώνων, δεν θα αποδεχτεί την κατάργηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Ενωμένοι/ες υπηρετούμε το δημόσιο Σχολείο και τον παιδαγωγικό μας ρόλο".

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (10)

Ακαμάτης
|

Αφού δέχονται φασόν κείμενα καθ υπόδειξη τι να πει κανείς;

τι θα πει μη σύννομες;;;;;
|

να στείλει φασόν καθ'υπαγόρευση το υπουργείο τι θέλει να ακούσει (άλλα σχολεία τα έγραψαν τα μπουρδολογήματα μόνα τους, ναι). αλλά αυτό το φασόν για να φαίνονται όλα καλά και ανούσια δεν ενοχλεί τους άριστους εκπαιδευτικούς-σχολιαστές της κεραμέως, ε;;;;;;;; σύννομο μη-φασόν στην επιφάνεια και ας είναι και άσχετο !

@ερτ
|

Δεν έχω χρόνο. Τώρα διαβάζω για τη συνέντευξη. Τί μέρα είπαμε ότι έχουμε σήμερα?

ερτ
|

Να διαβάσεις τον Δ.Υ. κώδικα. Είναι της νέας χιλιετίας και σε αφορά σε περίπτωση που δεν γνώριζες ότι εκτός από δικαιώματα, έχεις και υποχρεώσεις.

Γιάννης Ν
|

Και γιατί τα "φασόν" κείμενα της ΔΟΕ απορρίπτονται ενώ τα "φασόν" κείμενα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι αποδεκτά;

@ert
|

Όχι. Μετά το '74, είναι η δεύτερη φορά που τα ακούμε....

ert
|

@Γιάννης Ν----> Πλημμελής/ατελής εκτέλεση καθηκόντων, παρέλκυση υπηρεσίας, απείθεια, κλπ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣ Ε;

οι επιπλήξεις
|

του γγ και του υπαιθ γενικά είναι φασόν ή πρωτότυπα κατά περίπτωση;

Γιάννης Ν
|

Σε ποιο σημείο του νόμου λέει πως απαγορεύονται τα "φασόν" κείμενα; Πού παραβιάζουμε το νόμο;

εκπαιδευτικός
|

Είναι νωρίς για να πούμε καμία επίπτωση. Έχουμε όλο το χρόνο μπροστά μας. Πρώτα οι μη αναρτήσεις και μετά οι μη σύννομες. Αν εκπαιδευτικοί του σχολείου δεν υπακούουν τους διευθυντές παρά μόνο τους συνδικαλιστές είναι σύννομο για θέματα λειτουργίας του σχολείου;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ