ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Το μέλλον των κινητών τηλεφώνων στα Σχολεία

Δημοσίευση: 02/01/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του Γιάννη Π.  Πλατάρου   Μαθηματικού-Επιμορφωτή Β΄επιπέδου

Η αιτία του παρόντος σημειώματος είναι το μεγάλο κύμα καταστρατήγησης της απαγόρευσης απλής κατοχής (όχι απλώς  χρήσης) των κινητών στα Σχολεία με την ανοχή των συναδέλφων, με λογικοφανείς αιτιάσεις, η κυρία των οποίων αφορά  το μέλλον της Εκπαίδευσης το οποίο δεν μπορεί να είναι,  παρά «μόνο ψηφιακό»

Η επιχειρηματολογία έχει να κάνει μόνο με την υπάρχουσα εμπειρία και την υφιστάμενη τεχνολογία και το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι «ποτέ δεν θα μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Εκπαίδευσης με κινητά ιδιοκτησίας των μαθητών.»  Βεβαίως το «ποτέ» ως προφητεία, έχει  επιστημολογικά προβλήματα, αλλά το ισχυριζόμαστε υπό συνθήκες «όλων των άλλων σταθερών» (ceteris paribus ) κάτι που το ίδιο το μέλλον δεν εγγυάται. (Όλα αλλάζουν)

Πρώτο θέμα εμφανίζεται να είναι η κουλτούρα ανομίας του νεοέλληνα:  Όλοι παραβιάζουν όσους νόμους μπορούν, βρίσκουν δεκάδες επιχειρήματα γι αυτό που κάνουν, κάτι  που στην Ψυχολογία έχει κατοχυρωθεί με τον όρο «εκλογίκευση» (Ένας μηχανισμός άμυνας του εγώ) ενώ ταυτοχρόνως είναι υπέρμαχοι της τήρησης του νόμου, όταν αυτός εμπίπτει στην σφαίρα του προσωπικού τους συμφέροντος. Τα ρητά όπως «οι νόμοι είναι για να παραβιάζονται», «όταν έναν νόμο δεν τον εφαρμόζει η πλειονότητα, έχει καταργηθεί» ή «η βία  είναι η μαμή της Ιστορίας» και άλλα παραμφερή, είναι σε πρώτη χρήση. Φυσικά αν επικαλεστώ  κάποιο στοιχείο κακής εδραίας κουλτούρας, δεν μπορώ να κάνω καμία απολύτως κοινωνική παρέμβαση ακριβώς διότι η κουλτούρα δεν αλλάζει βραχυπρόθεσμα , ούτε μεσοπρόθεσμα. Η όποια  πειθώ του παρόντος σημειώματος λοιπόν, δεν αφορά την κατεστημένη κουλτούρα ανομίας, αφού- εξ άλλου- έχουμε και αντίστοιχη, σύστοιχη,  κουλτούρα ατιμωρησίας.

Η συσσωρευμένη εμπειρία του Υπουργείου Παιδείας που γνωρίζει όλες τις κακές εμπειρίες και τα οδυνηρά αποτελέσματα  με τα κινητά τηλέφωνα,  επίσης δεν φαίνεται να  πείθει κανέναν.  Είχαμε αυτοχειρίες μαθητριών, από εκδικητικά βίντεο (είτε με βλακώδη κίνητρα) με ντεκόρ  το σχολείο  που ανέβαζαν ή διακινούσαν συμμαθητές τους στο διαδίκτυο. Έχουμε εκφοβισμό μέσω διαδικτύου από μαθητές σε μαθητές. Ούτε με αυτό φαίνεται να πείθεται κάποιος, διότι λ.χ.  μπορεί να διατείνεται, ότι  «…στα Δημοτικά σχολεία, δεν έχουμε τέτοιας φύσεως κρούσματα…» Δεν ορρωδεί κάποιος ούτε προ της νομικής διατύπωσης:  «…όποιος αθέμιτα παρακολουθεί με ειδικά τεχνικά μέσα ή αποτυπώνει σε υλικό φορέα προφορική συνομιλία μεταξύ τρίτων ή αποτυπώνει σε υλικό φορέα μη δημόσια πράξη άλλου, τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι 10 ετών». Με την ίδια ποινή τιμωρείται η μαγνητοφώνηση ή η βιντεοσκόπηση όταν «ο δράστης αποτυπώσει σε υλικό φορέα το περιεχόμενο της συνομιλίας του με άλλον χωρίς τη ρητή συναίνεση του τελευταίου».

Να σημειώσουμε επικουρικά, ότι η έκφραση του νομοθέτη «μη δημόσια πράξη» συμπεριλαμβάνει την αίθουσα διδασκαλίας εν ώρα μαθήματος, ας θεωρούνται όλα  τα σχολεία (Δημόσια και Ιδιωτικά) νομικά ως «Δημόσιοι χώροι» (Δεν είναι του παρόντος η επιχειρηματολογία επ΄ αυτού, αλλά είναι απολύτως συναφές θέμα με την προβληματική που αναπτύχθηκε πέρυσι με την ζητούμενη  δημόσια αναμετάδοση του μαθήματος  με ανήλικους μαθητές.)

Και φθάνουμε στο –ελπίζουμε – καταλυτικό επιχείρημα :

Υπάρχει σχετική εφαρμογή κινητού υπό τον τίτλο «Βρες τα παιδιά μου» (Αγγλιστί) η οποία επιτρέπει την εγκατάστασή της  από τον γονέα, στο κινητό του παιδιού και  η οποία αυτάρεσκα διαφημίζει τα γονεϊκά πλεονεκτήματά της (διαβάστε προσεκτικά)

Εντοπιστής GPS - δείτε την τοποθεσία του παιδιού στον χάρτη και το ιστορικό των κινήσεων της ημέρας, βεβαιωθείτε ότι το παιδί δεν επισκέπτεται επικίνδυνες περιοχές

Ήχος περιβάλλοντος - ακούστε τι γίνεται γύρω από το παιδί σας, για να ξέρετε ότι είναι καλά και με καλή παρέα (σ.σ. !!!)

Δυνατό σήμα - στείλτε ένα δυνατό σήμα στο τηλέφωνο του παιδιού σε περίπτωση που άφησε το τηλέφωνο στη τσάντα ή το έχει αθόρυβο και δεν ακούει την κλήση

Έλεγχος Εφαρμογής - βρείτε ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούν στο σχολείο και εάν παίζουν στο μάθημα ή διαβάζουν (σ.σ. !!!)

Έλεγχος ασφαλείας - ελέγξτε εάν το παιδί σας πήγε σχολείο στην ώρα του – λάβετε ειδοποιήσεις για το πότε πήγε στο σχολείο, στις δραστηριότητες και τι ώρα γύρισε σπίτι

κ.ά……

Η εφαρμογή, (των ΗΠΑ) σπεύδει να σημειώσει την προσήλωσή της στην νομιμότητα και σημειώνει:  «Η εφαρμογή «Βρες τα παιδιά μου»  προορίζεται για την οικογενειακή ασφάλεια και τον γονικό έλεγχο μόνο. Η εφαρμογή δεν μπορεί να εγκατασταθεί στο τηλέφωνο κρυφά, η χρήση είναι διαθέσιμη μόνο με τη ρητή συγκατάθεσή του παιδιού.
Τα προσωπικά δεδομένα αποθηκεύονται αυστηρά σύμφωνα με την νομοθεσία και τις πολιτικές του GDPR.»

Να σημειώσουμε ότι η εφαρμογή έχει μισό εκατομμύριο αξιολογήσεις με Μ.Ο. 4,7/5 (άριστη)  και πάνω από 10 εκατομμύρια λήψεις και υπάρχει σε λειτουργία  από τον Ιούνιο του 2015  

Επομένως και βάσει των παραπάνω, καλούνται οι Διευθυντές, να πάρουν την σωστή απόφαση:

Θα κάνουν τους «συλλέκτες κινητών»  άμα τη εισόδω των μαθητών  και θα τα αποδίδουν άμα τη εξόδω;» (Να σκεφθούν ότι μπορεί να μην τους παραδίδεται τίποτα ή να τους παραδίδεται ένα παρωχημένο εκτός λειτουργίας και το κανονικό να είναι στην τσάντα. Η δυνητική  ηχογράφηση του μαθήματος δεν αποφεύγεται )

Θα αγοράσουν συσκευή απενεργοποίησης των κινητών; (Είναι πανάκριβη , δεν καλύπτει μόνης της ένα  διδακτήριο, ενώ θα δεχθεί πιθανότατα Αγωγή για έκθεση των μαθητών σε ακτινοβολία, για αυτή  την ειδική συσκευή, που είναι πομπός  ως ενεργό  ηλεκτρονικό αντίμετρο)  

Θα αποφασίσουν να εφαρμόσουν τον νόμο που λέει «απαγορεύεται η κατοχή εντός σχολικού χώρου»; (Ας τους φωτίσει ο Θεός να το κάνουν τελικά)

Ας δούμε και πώς μπορούν να ανιχνευθούν τα κινητά:

Με κάθε τυχαίο τρόπο.

Μέσω Bluetooth.  Εμβέλεια το πολύ 10 μέτρα.  Με ανίχνευση μέσω του κινητού του εκπαιδευτικού όπου θα ανιχνεύσει ίσως  ως τον «mavro-ekdikiti»  τον Γιαννάκη και ίσως μια πλειάδα πιτσιρικαρίας που είναι σε δίκτυο και διαμοιράζονται αρχεία κάθε είδους, αν δεν παίζουν κάποιο ομαδικό παιγνίδι μέσω Game  Center ! (σύνδεση μέσω διαδικτύου)

Προσοχή! Δεν μπορείτε να ψάξετε τις τσάντες των παιδιών. Μπορείτε αν έχετε πολύ σοβαρούς λόγους να ζητήσετε να αδειάσουν την τσάντα τους πάνω στο θρανίο . (Αν αρνηθούν , δεν επιμένετε, ενημερώνετε τους γονείς τους)

Αν τυχόν βρείτε κινητό, δεν του κάνετε ακριβώς κατάσχεση, αλλά το λαμβάνετε από τον Γιαννάκη του λέτε να το απενεργοποιήσει μπροστά σας και να σας το δώσει να είναι πάνω στην έδρα , διότι «απαγορεύεται να το έχει πάνω του» όπως λέει ο νόμος. Μετά το μάθημα, πάτε στο Γραφείο μαζί με τον Γιαννάκη και ειδοποιείτε τον γονέα να παραλάβει το κινητό και να του ανακοινώσετε μία μέρα αποβολή για την επόμενη εργάσιμη. Να βρείτε δηλ. ένα πρωτόκολλο ενεργειών που θα περιλαμβάνει όλο το λογικό διάγραμμα ενδεχόμενων καταστάσεων και φυσικά να το κοινοποιήσετε πάνω από μία φορά σε όλους τους Γονείς .

Από όλα τα παραπάνω, συνάγεται, ότι αν επιτρέπονται τα κινητά και αν συμβεί ένα «χοντρό παρατράγουδο» στο σχολείο, το οποίο θα έχει σχέση με το διαδίκτυο, κάποιοι μάρτυρες θα πουν είτε στο εισαγγελέα είτε στο στέλεχος που θα κάνει την ΕΔΕ ότι «στο σχολείο μας, επέτρεπαν τα κινητά».

Σε μια τέτοια περίπτωση, το μόνο που μπορεί να ειπωθεί προς τους Διευθυντές είναι το «καλή τύχη» αφού θα πέσει πάνω τους συνευθύνη  είτε αυτουργία, δικαίως είτε αδίκως.

Επειδή δε, ίσως, έχουν αναπτυχθεί  καλύτερες πρακτικές από την Σχολική Κοινότητα, στον εδώ διαδραστικό  χώρο του esos.gr, θα τις μάθουμε όλοι με ενδιαφέρον.

Και το γενικότερο συμπέρασμα για τις κινητές συσκευές στα Σχολεία:

Έχουν τεράστιες και απίστευτες εκπαιδευτικές δυνατότητες και είναι στο άμεσο βραχυπρόθεσμο μέλλον της εκπαιδευτικής διαδικασίας , αλλά δεν μπορεί επ΄ ουδενί να είναι στην κυριότητα και –άρα- έλεγχο των Γονέων. Το τι εφαρμογές πρέπει να φέρουν οι φορητές συσκευές πρέπει να είναι υπό τον απόλυτο έλεγχο του Σχολείου. Η ενδεχόμενη ζημία πρέπει να γίνεται με κατάπτωση κάποιας  εγγύησης και επανακατάθεση άλλης για την καινούργια συσκευή. Έτσι ενεργούν στην Αλλοδαπή, έτσι πρέπει να το δούμε αναγκαστικά  κι εμείς.

Σχόλια (25)

 
@NIC 19:14
05 Ιαν 2022 11:21

Ξαναδιάβαστο.... ο Εισαγγελέας δεν βγάζει "απόφαση"....

 
katerina D
05 Ιαν 2022 10:15

Προσωπικά χρησιμοποιώ τα κινητά στην τάξη (είμαι φιλόλογος). Έχουμε εκπαιδευτεί γι' αυτό όλος σχεδόν ο σύλλογος των καθηγητών και δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω στο μαυροπίνακα. Γιατί έχω την τύχη να δουλεύω σε δημόσιο λύκειο επαρχιακής πόλης που εδώ και 20 χρόνια επενδύει στη χρήση ΤΠΕ στην τάξη με τη συνεργασία και των γονιών, από την εποχή του προγράμματος ΣΕΠΕ.

 
Thrasymachos
05 Ιαν 2022 10:14

Η ζωή αλλάζει
δίχως να κοιτάζει
των εκπαιδευτικών
τη μελαγχολία.
Κι έρχεται ο καιρός
για ν' αποφασίσει
(η Πολιτεία)
με ποιους θα πάει
και ποιους θ' αφήσει.

Η Πολιτεία μέχρι σήμερα κοροϊδεύει τον εαυτό της, άρα όλους εμάς.
Νόμοι ανεφάρμοστοι που υφίστανται δια το θεαθήναι τοις ανθρώποις.
Αν και όποτε θελήσει να ασχοληθεί ουσιαστικά, με όρους του 21ου αιώνα, τότε θα έχει πολλούς να τη στηρίξουν, με τη γνώση και την αγάπη τους για την παιδεία.
Όμως πόρρω απέχουμε απ' αυτό. Ο εκπαιδευτικός λειτουργεί σαν μοναχικός καβαλάρης, απογυμνωμένος θεσμικά, υλικοτεχνικά και οικονομικά.
Δεν χρειαζόμαστε άλλη τεχνογνωσία διαχείρισης της μιζέριας. Χρειαζόμαστε την αλληλέγγυα πράξη της ανατροπής.

 
Παύλος
05 Ιαν 2022 00:15

Το υπουργείο να εκδώσει εγκύκλιο όπου να αναφέρεται σαφέστατα ποια θα είναι η ποινή για τον μαθητή όταν βρεθεί με κινητό στο σχολείο .

 
katerina D
04 Ιαν 2022 17:04

@Evaggelia

Λοιμή λογική το σχόλιό ασς, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι. Αντί να ψάξουμε τρόπους να διδάξουμε στα παιδιά τις δυνατότητες του κινητού, αλλά και το ήθος της χρήσης του... Το αστείο είναι ότι ξοδεύονται χρήματα για επιμορφώσεις εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ και εδώ και στην Ευρώπη με τα εράσμους για να φωνάζουμε στη συνέχεια για την απαγόρευσή τους.

 
ΕκπαιδευτικόςΧ
04 Ιαν 2022 16:53

Ας δούμε πρώτα την ουσία.
Όταν το κινητό βρίσκεται στην τσέπη του μαθητή/της μαθήτριας, δεν μπορεί να συγκεντρωθεί ουτε μισό λεπτό. Ο νους του είναι στο μήνυμα, στην ανταλλαγή, στη φωτογραφία, στην ηχογράφηση κτλ.Απλώς δεν μπορεί να συμμετάσχει στο μάθημα, ο χρόνος σπαταλιέται. Για μένα αυτό είναι το πρώτο.
Το δεύτερο και πιο βάναυασο, είναι η χρήση των βίντεο για κακοποίηση κάθε είδους. Αυτό, το δεύτερο αποηθικοποιεί το σχολείο.
Αν λοιπόν το σχολείο, με την επιτρεπτικότητά του αυτοαναιρείται ως χώρος μάθησης και ηθικής διαπαιδαγωγισης, δεν έχει λόγο ύπαρξης.

 
Evaggelia
04 Ιαν 2022 12:59

Οι μαθητές μας χρησιμοποιούν τα κινητά για οτιδήποτε προκύψει. Στο μέλλον (αλλά και στο παρόν ήδη) δεν θα μπορείς να συνδεθείς ούτε σε δημόσια υπηρεσία να διεκπεραιώσεις ένα αίτημα αν δεν έχεις κινητό. Σκοπός λοιπόν δεν είναι να εξαφανίσουμε τα κινητά, αλλά να διδάξουμε την δημιουργική χρήση τους. Μέσα από τα κινητά υπάρχουν τόσα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουν το να αναρτούν φωτογραφίες θα πρέπει να φαντάζει ανούσιο!! Πλήρη χρήση των κινητών για διεκπεραίωση των μαθημάτων. Πειράματα, παρακολούθηση κινητικής δραστηριότητας, προγράμματα, ακόμα και εφαρμογές για να πας στη τουαλέτα και να σου δίνουν προτεραιότητα να δημιουργηθούν, εφαρμογές προσομοίωσης συναλλαγών στην τράπεζα, στις υπηρεσίες... οπότε να είναι διαρκώς με το κινητό (όπως άλλωστε είναι, μη στρουθοκαμηλίζουμε) αλλά για την ανάπτυξή τους, την ενεργή πολιτειότητα την κριτική σκέψη. Αυτά θέλουν άτομα μόνιμα στο σχολείο, υπεύθυνα για τις εφαρμογές. Σε όλες τις προηγμένες χώρες υπάρχει ο τεχνικός στο σχολείο για τις ΤΠΕ και ο δάσκαλος των εφαρμογών, μόνιμα στο κάθε σχολείο. Αν θέλουμε όπως όλοι λένε συνέχεια, εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης, δεν γίνεται ένας δάσκαλος να τα κάνει όλα και μάθημα, και σχεδιασμό, και διαχείριση εφαρμογών, και να λύνει τεχνικά προβλήματα. Τελικά εξαφανίζουμε τα κινητά και ησυχάζουμε..

 
Βρε τι μαθαίνουμε στο esos!
03 Ιαν 2022 21:37

@NIC
Δηλαδή εάν πάρω 10 αποφάσεις του ΑΠ και κάνω copie paste, επιλεκτικά όποια σημεία μου αρέσουν-βολεύουν-ταιριάζουν με τη δική μου περίπτωση, μπορώ να φτιάξω μια 11η απόφαση.... και να μην χρειάζεται καν να πάω στα δικαστήρια?
Μήπως κατά λάθος είδες και το σημερινό βίντεο, που ανέβασε ο ΙΔΙΟΣ ο δράστης που κακοποίησε τη σύζυγό του.... για να τη ΔΙΑΣΥΡΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ του ξυλοδαρμού?

 
ΠΕ19
03 Ιαν 2022 20:29

Πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι ?

 
NIC
03 Ιαν 2022 19:14

@Saksak, Δεν είμαι ούτε πληροφορικός ούτε νομικός, αλλά με μια απλή έρευνα στο ιντερνετ μου το έβγαλε, και καλά λες γραμμένο ως διακεκριμένος νομικός, γιατί είναι αντιγραφή από την απόφαση του εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, εγώ δεν πρόσθεσα ούτε λέξη.

 
Saksak
03 Ιαν 2022 18:44

Καλή χρονιά. Με επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα και συμβουλές όπως " μην μπαίνεις στα χωράφια άλλων " (πληροφορικών) . Ο ίδιος βέβαια που δίνει την συμβουλή ως διακεκριμένος νομικός , μπαίνει στα χωράφια της Νομικής ( ή της Πληροφορικής) . Κατά τα άλλα καλή χρονιά με υγεία και ψυχραιμία, συνάδελφοι.

 
Πλατάρος Γιάννης
03 Ιαν 2022 18:07

@NIC
Αντιπαρερχόμενος το απαξιωτικό ύφος απάντησης, σας απαντώ όπως πρέπει:

1. Πολλά χρόνια πριν την παγκόσμια νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα μέσω διαδικτύου, ενώ απαγορευόταν η ηχογράφηση, απαγορευόταν η χρήση της επί δικαστηρίω αν ήταν να αποδειχθεί ενοχή, επιτρέπονταν αν ΄ήταν να αποδειχθεί ΜΗ ΕΝΟΧΗ.
2. Ο Τριανταφυλλόπουλος με τις κρυφές κάμερες έβγαζε τεράστια σκάνδαλα, γι αυτό είχε δίχτυ ασφαλείας. (Όχι απολύτως)
Τα παραπάνω, απολύτως καμία σχέση δεν έχουν με αυτά που έγραψα.
Μάλιστα αν κάνετε σωστή ανάγνωση των επιφυλάξεων που θέτει ο Α.Π. θα καταλαβαίνατε τι λέει και δεν θα είχατε και το ύφος της «συντριπτικής ανταπάντησης»
Ναι, άμα γίνει έγκλημα εντός μιας τάξης, το δικαστήριο θα δεχθεί την αποδεικτική ισχύ του πειστηρίου της παράνομης βιντεοσκόπησης!
Όμως αυτό το γεγονός, ΔΕΝ αίρει τον ποινικό έλεγχο για την βιντεοσκόπηση! Θα πρέπει να αποδείξει, ότι την ηχογράφηση την έκανε για να απαθανατίσει το έγκλημα και να μην διαλάθει του νόμου ο δράστης.
Επίσης πέραν των ανωτέρω σπανιοτάτων περιπτώσεων εντός σχολείου, αναφερόμαστε σε ΣΥΝΗΘΕΣΤΑΤΕΣ βιντεοσκοπήσεις, όπου ανεβαίνει στο διαδίκτυο το χρώμα εσωρούχου της εκπαιδευτικού ή απείρως πιο σοβαρό, να αυτοχειριάζεται κοπέλα επειδή έκανε ένα σύνηθες ανθρώπινο λάθος και μέσω του βίντεο δέχθηκε υπέρτατο εκφοβισμό έτσι ώστε να οδηγηθεί στο απονενοημένο διάβημα...
Πολλές φορές, αδυνατώ να πιστέψω ότι συνομιλώ με κανονικούς συναδέλφους και όχι με παιδιά...

 
Εκπαιδευτικός
03 Ιαν 2022 16:56

Το μεγάλο πρόβλημα του μαθητή με το κινητό είναι ότι οι 9/10 μαθητές είναι εθισμένοι. Οι ψυχίατροι χρόνια το λένε αλλά οι γονείς δεν ενδιαφέρονται διότι και αυτοί είναι εθισμένοι.Γι αυτό το λόγο κι αντιδρούν άσχημα στην κατάσχεση του κινητού τους και οι μαθητές και οι γονείς τους. Οι γονείς ως γνωστόν δεν έχουν καμία παιδαγωγική ευθύνη απέναντι στα παιδιά τους κατά συνέπεια οι εκπαιδευτικοί είμαστε μόνοι σε αυτή τη διαδικασία. Φυσικά και δεν προτείνω να επιτρέπονται τα κινητά στο σχολείο διότι με τη σχέση που έχουν τα παιδιά με το κινητό αδυνατούν να το χειριστούν ως εκπαιδευτικό μέσο (,μην πάτε μακριά, θυμηθείτε πως δεν είχαν καμία διάθεση να μάθουν πώς θα διαχειρίζονται το eclass όταν έπαιζαν στα δάκτυλα εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης). Από την άλλη για να εφαρμοστεί ο νόμος στα σχολεια θα πρέπει η πολιτεία να διαθέτει άρτια στελεχωμένες τις απαραίτητες δομές που θα παραπέμπονται οι μαθητές ώστε να αντιμετωπιστεί αυτός ο εθισμός. Άρα δε νομίζω ότι είναι εύκολα αντιμετώπιση η κατάσταση

 
NIC
03 Ιαν 2022 15:57

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπαίνεις σε χωράφια που δεν τα κατέχεις…. Άσε τη πληροφορική στους Πληροφορικούς. Το ότι δηλώνεις Επιμορφωτής Β επιπέδου είναι σαν να λες πρωτοετής φοιτητής Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Με μία απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο μπορείς να βρεις το κείμενο:
Εισαγγελία Αρείου Πάγου: Επιτρέπεται η χρήση παράνομα ηχογραφημένης συνομιλίας στο πλαίσιο πειθαρχικής διαδικασίας. Και καταλήγει ….. Κατ' ακολουθία των ανωτέρω, η γνώμη μας στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι, ότι στο πλαίσιο της πειθαρχικής διαδικασίας που διενεργείται σε βάρος του ανωτέρω υπαλλήλου, μπορεί να γίνει χρήση της ως άνω ηχογραφημένης συνομιλίας, λαμβανομένου μάλιστα υπόψη του ότι: α) η εν λόγω συνομιλία αποτελεί το μόνο αποδεικτικό μέσο και β) ότι σε αντίθετη περίπτωση, η εν λόγω απαγόρευση θα είχε ως αποτέλεσμα να πλήττεται ακόμα και η ανθρώπινη αξία στο πρόσωπο του απροστάτευτου θύματος αξιοποίνων πράξεων ήτοι αγαθών υπέρτερων, που τυγχάνουν συνταγματικής προστασίας, αφού στην περίπτωση αυτή, η συμπεριφορά του δράστη, όπως αυτή αποτυπώνεται στην ηχογραφημένη συνομιλία, δεν αποτελεί ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του, αλλά συνέχιση της κατάπτωσης του, η οποία άρχισε με το έγκλημα της δωροληψίας και γι' αυτό δεν μπορεί να τύχει συνταγματικής διαφύλαξης.
Με λίγα λόγια, αν δεν υπήρχε το video (παρανόμως αποκτηθέν και κοινοποιηθέν υλικό) δεν θα υπήρχε η απόλυση του εκπαιδευτικού πριν 20 μέρες, άντε γεια.

 
Πλατάρος Γιάννης
03 Ιαν 2022 15:12

Υπάρχει εφαρμογή, που αναγνωρίζει την χειρόγραφη γραφή της εξίσωσης
χ^2+7χ-8=0, και την λύνει με όλα τα απαιτούμενα βήματα επίλυσης, αναλυτικά πλήρως. (Prhotomath) Η εφαρμογή κάνει παραγωγίσεις και βρίσκει και όρια συναρτήσεων. Τα κάνει όλα, διατίθεται δωρεάν. Επομένως:
Θα βάλετε τέτοια θέματα με κατοχή κινητών για ωριαία ή ολιγόλεπτη δοκιμασία;
Θα βάλετε θέματα κρίσεως που δεν θα λύσει κανένας λόγω του ότι θα είναι «κρίσεως;» Θα βάλετε θέματα που ΔΕΝ προβλέπονται με χρήση ελεύθερη λογισμικών των Μαθηματικών (κρίσεως θα είναι κι αυτά. Οι ερωτήσεις γνώσης απόδοσης και εφαρμογής (κατά Bloom) είναι «μέσα» στα κινητά εν δυνάμει. Θα κάνετε τέτοιες δοκιμασίες που απαγορεύονται (=δεν προβλέπονται και «δεν συνιστώνται» , διότι οι Πανελλήνιες δεν έχουν τέτοια σχεδίαση) . Θα περιμένετε πλαίσιο από το ΙΕΠ και σχετική νομοθέτηση; Τώρα έχουμε επιτρεπόμενο λογισμικό εντός τάξης μέχρι «κομπιουτεράκι» (μιλάμε πάντα για διαγωνίσματα ή ολιγόλεπτες δοκιμασίες) παρ' ότι τα ηλεκτρονικά βιβλία είναι εμπλουτισμένα με κάθε είδους μικροεφαρμογές, μικροπειράματα και εφαρμογίδια...
Σε λίγα χρόνια ή (για να είμαι ακριβέστερος ίσως και από του χρόνου) να δοθούν οδηγίες για τα προηγούμενα. Αλλά με κινητά μαθητών; Αποκλείεται! Για ταμπλέτες , μάλλον ναι, αλλά πρέπει πρώτα πρέπει να επιλυθούν τα βασικά: Να έχουν όλοι, που θα φυλάσσονται, ποιος θα τα ενημερώνει, πώς θα γίνεται αυτό, και άλλα πολύ σοβαρά προβλήματα που απαιτούν επιμόρφωση καθολική των εκπαιδευτικών και πολλά άλλα που δεν φαντάζομαι. Κάποια αρχή έχει γίνει και κάποια ακόμα βήματα πρέπει να γίνουν . Χρειάζεται όμως και κάποιο άλμα. Γενικώς κάθε εξελικτικό άλμα, δεν το θέλει ο συνδικαλισμός και παραδείγματα δεν αναφέρω...
***
@Βιοπληροφορική
Φυσικά και απαγορεύεται οδήγηση αυτοκινήτου για ανηλίκους, οπλοκατοχή για ανηλίκους, αγοραπωλησίες από ανηλίκους, εργασία από ανηλίκους. Γενικά τα μαχαίρια απαγορεύονται στα Σχολεία και ΄έργο του Σχολείου είναι η εκμάθηση του πώς κόβουμε ψωμί με το μαχαίρι. Με την αποφοίτηση, έχουν πρόσβαση και σε μαχαίρια για οποιαδήποτε χρήση, αφού στα 18+ έχουν όλες τις ποινικές ευθύνες για ό,τι κάνουν. Τα παιδιά ΔΕΝ έχουν. Εγώ έγραψα για το είδος του αδικήματος που είναι κακούργημα τιμωρούμενο με κάθειρξη έως 10 έτη. Απαγορεύεται να μην έχετε επίγνωση ...
@ Διευθυντής
Συμφωνώ ότι είναι ανέκδοτο. Αλλά αναφέρθηκα στο σημείωμα σε ΑΛΛΟ ανέκδοτο: Στο Σχολείο που ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ τα κινητά εντός του. Αφού υπογράφετε ως Διευθυντής, το ξέρετε ότι είναι «ξεκαρδιστικότερο»
@γενικώς
Εδώ και λίγα χρόνια η έκφραση «βάλε το κινητό σου στην τσέπη σου, κλείστο αμέσως και μην το ξαναφέρεις στο σχολείο» απαγορεύεται.
Το γιατί , επαφίεται ως άσκηση κατανόησης κειμένου από τους αρκετούς μαθητές σχολιογράφους...

 
Πανος
03 Ιαν 2022 14:07

Γιατι ολοι πειθαρχουν στην απουσια των κινητων απο τις πανελληνιες εξετασεις;ετσι πρεπει να γινεται και καθημερινα στα σχολεια.να εφαρμοσθει επιτελους ο νομος και οποιος θελει...εχει τα κοτσια η πολιτική ηγεσια να το κανει;

 
Ανώνυμος
03 Ιαν 2022 12:41

Μάλλον όλοι εσείς που γράφετε δεν έχετε σχέση με την σχολική πραγματικότητα. Πηγαίνετε σε Λύκειο στη θέση των εκπαιδευτικών και πάρτε τα κινητά τηλέφωνα των παιδιών στο διάλειμμα. Εκεί να δείτε πόλεμος που γίνεται.

 
ΠΕ03
03 Ιαν 2022 12:27

Προφανώς ΝΑΙ στη χρήση κινητών στα σχολεία με εφαρμογές σχεδιασμένες για την εκπαιδευτική κοινότητα και εκπαίδευση των μαθητών σε θέματα δεοντολογίας ιδιωτικότητας κλπ. Αλλιώς βάζουμε το κεφάλι μας στην άμμο για να μη βλέπουμε.

 
Βιοπληροφορική
03 Ιαν 2022 12:26

Υπάρχουν αυτοκινητιστικά ατυχήματα, επομένως να απαγορευτούν τα αυτοκίνητα. Κάποιοι φοβούνται ότι τα κινητά θα εκτοπίσουν τις απλοποιήσεις κλασμάτων.

 
Καλάσνικοφ
03 Ιαν 2022 10:52

Το κινητό στο σχολείο σε παιδιά, νομίζω ότι είναι σαν το όπλο σε αστυνομικό εκτός υπηρεσίας. Φανταστείτε να ήταν και ανήλικος. Η δε χρήση του από τα παιδιά εντός του σχολείου, 99 φορές στις 100, δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία.

 
Κατιάνα
03 Ιαν 2022 10:45

@οχι στα κινητά..
Υπάρχουν γονείς που μιλούν με τα παιδιά τους στο Facebook την ώρα του μαθήματος

 
ANONYMOUS USER
03 Ιαν 2022 10:03

Το μόνο που καταφέρνει η απαγόρευση των κινητών είναι οι μαθητές να μισούν ΑΚΌΜΑ περισσότερο το σχολείο!!! Όταν είμαστε σε έναν κόσμο που η τεχνολογία εξελίσσεται συνεχώς και η νεολαία είναι που θα την χρησιμοποιεί στο μέλλον ΕΊΝΑΙ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΒΛΑΚΩΔΕΣ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΙΣ ΤΑ ΚΙΝΗΤΆ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ!!! ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΆ ΕΔΏ ΚΑΙ ΤΏΡΑ!!!!!

 
Όχι στα κινητά
03 Ιαν 2022 10:01

Από τη στιγμή που ούτε οι εκπαιδευτικοί ούτε οι μαθητές είναι επιμορφωμένοι στη χρήση των κινητών στην διδακτική πράξη , αυτά θα χρησιμοποιούνται και από τους με και από τους δε για άλλους σκοπούς (υπάρχουν κ εκπαιδευτικοί που συνομιλούν στο fb σε ώρα μαθήματος) . Επομένως γενική απαγόρευση χρήσης κινητών εντός του σχολείου. Τα υπόλοιπα είναι για να έχουμε να λέμε.

 
Διευθυντής
03 Ιαν 2022 09:10

Σχολείο χωρίς κινητά. Το πρώτο ανέκδοτο του λαμπρού νέου έτους 2022.

 
Ζορ
02 Ιαν 2022 23:00

Απαγορευεται η κατοχη και η χρηση στο κινητου σχολειο τερμα και παυλα αμεση εφαρμογη της οδηγιας του υπουργειου ολα τα αλλα ειναι ναχουμε να λεμε

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ