Σε κινητοποιήσεις οι μαθητές στη Θεσσαλονλίκη

Άμεσα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων απαιτούν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί στη Θεσσαλονίκη και οργανώνουν αγωνιστικές δράσεις για τη διεκδίκησή τους.
Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσαν , ανακοίνωσαν συμμετοχή στην κινητοποίηση που οργανώνουν εργατικά σωματεία της πόλης την Πέμπτη 13 Γενάρη, στις 6.30 μ.μ., στο ΥΜΑΘ και συνέχιση του αγώνα την Παρασκευή 14/1 με πολύμορφες δράσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Θεσσαλονίκης καλεί αύριο Τετάρτη σε ενημέρωση των μαθητών στα σχολεία για το πλαίσιο αιτημάτων και την Παρασκευή σε αποχές και καταλήψεις και τοπικές κινητοποιήσεις στα Δημαρχεία Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς, στο ΥΜΑΘ και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Επιπλέον η Ομοσπονδία Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας καλεί εκπαιδευτικούς και μαθητές να αξιοποιήσουν την Παρασκευή ως μέρα δράσης και μέσα στα σχολεία.
Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου η Φανή Χριστάνη, αντιπρόεδρος του 15μελούς του 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς και μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών Θεσσαλονίκης, ανέδειξε την αγωνία των μαθητών να μείνουν ανοιχτά τα σχολεία και οι μαθητές ασφαλείς.
Η Δήμητρα Τραγάκη, μέλος του ΔΣ της Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ανέφερε ότι η κυβέρνηση άνοιξε τα σχολεία χωρίς κανένα επιπλέον μέτρο. «Και αν τα σχολεία λειτουργούσαν μετ' εμποδίων πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, λόγω έλλειψης μαθητών που είτε νοσούσαν είτε ήταν στενές επαφές, αλλά και εκπαιδευτικών, φανταστείτε τι θα γίνει τώρα, με τη μετάλλαξη "Όμικρον"», είπε. Πρόσθεσε ότι στην Α' ΕΛΜΕ σε λιγότερα από τα μισά σχολεία που κατάφεραν να έχουν ενημέρωση, την πρώτη μέρα είχαν βρεθεί θετικοί 109 μαθητές και 18 καθηγητές. Και τα κρούσματα άρχισαν να αυξάνονται από τη δεύτερη μέρα.
Επίσης ανέδειξε την ανάγκη κάλυψης των αναγκών σε προσωπικό καθαριότητας με αφορμή την τραγική κατάσταση που είχε διαπιστωθεί το προηγούμενο διάστημα στα σχολεία του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπου δεν καλύπτονται οι ανάγκες καθαριότητας και τακτικής απολύμανσης. Όπως, είπε, «εν μέσω πανδημίας το εργαστηριακό κέντρο του "Ευκλείδη" είχε μείνει χωρίς κανέναν καθαριστή. Στα σχολεία του κέντρου της Θεσσαλονίκης οι καθαριστές παίζανε τις μουσικές καρέκλες, δηλαδή μετακινούνταν από σχολείο σε σχολείο για να καλύψουν τις ανάγκες».
Ο Θανάσης Κοκονάς, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας, σημείωσε ότι το αφήγημα της κυβέρνησης ότι όλα ξεκίνησαν ομαλά καταρρέει. «Αν τη δεύτερη μέρα έχουμε στο άθροισμα 25.000 κρούσματα, αναρωτιόμαστε ποια θα είναι η κατάσταση τις επόμενες μέρες. Ταυτόχρονα οι προσλήψεις που εξαγγέλλει το υπουργείο, είναι σταγόνα στον ωκεανό των κενών που υπήρχαν και εξακολουθούν να υπάρχουν και όσων δημιουργήθηκαν και θα δημιουργηθούν εξαιτίας της πανδημίας. Στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας μιλάμε για πρόσληψη μόλις 98 εκπαιδευτικών.
Ενδεικτική της κατάστασης είναι η καταγγελία των μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ πως επί δύο εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα, δεν είχαν εκπαιδευτικό στο μάθημα της Οικονομίας που εξετάζεται στις πανελλήνιες».
Τέλος, γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές ανέδειξαν τις επιπτώσεις που θα έχει στις τσέπες των γονιών η πολιτική της ατομικής ευθύνης σε ό,τι αφορά τα επαναλαμβανόμενα τεστ στους μαθητές, σε περίπτωση κρουσμάτων. Ειδικά για τους μαθητές στα σχολεία της επαρχίας. Όπως είπαν, σε πολλές περιπτώσεις οι γονείς θα χρειάζεται να ταξιδέψουν 40 και 50 χιλιόμετρα πήγαινε - έλα για να κάνουν δωρεάν ράπιντ τεστ σε δομή του ΕΟΔΥ ή θα πρέπει να πληρώνουν στο φαρμακείο της περιοχής. Αλλά και στη Θεσσαλονίκη οι γονείς αναγκάζονται να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να πληρώσουν ράπιντ ή μοριακά τέστ για να ελέγχουν την πορεία της υγείας των παιδιών τους. Ενδεικτική είναι η κατάσταση π.χ. στη Σίνδο όπου λειτουργούν τρία Νηπιαγωγεία, τρία Δημοτικά και τρία σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και κλιμάκιο του ΕΟΔΥ πηγαίνει ανά 20 μέρες.
Απαιτούν μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών, μείωση μαθητών ανά τμήμα, επαναλαμβανόμενα rapid τεστ με ευθύνη του υπουργείου και του ΕΟΔΥ, άμεση προσαρμογή της ύλης όλων των τάξεων λόγω των κενών που έχουν δημιουργηθεί στη διάρκεια της πανδημίας, καμία σκέψη για εφαρμογή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και της Τράπεζας Θεμάτων, ενισχυτική διδασκαλία και πρόσθετη διδακτική στήριξη, εξειδικευμένο προσωπικό στα σχολεία για τις ψυχοκοινωνικές ανάγκες των παιδιών.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Προσφορά θέσεων μαθητείας από φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για το «Μεταλυκειακό έτος-Τάξη μαθητείας» περιόδου...
- Απόφαση τοποθέτησης Συμβούλων Εκπαίδευσης του Δ ́ Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης (Π.Σ.Ε.Σ.Ε.)
- Σχολιασμός των θεμάτων στα Μαθηματικά ομάδων προσανατολισμού των Πανελλαδικών Εξετάσεων
- Τι ισχύει για τα σχολικά κτήρια (αρμοδιότητα επισκευής, συντήρησης, ανέγερσης νέας σχολικής δομής, συστέγασης, μ...
- Το σχόλιο της Μαθηματικής Εταιρείας για τα θέματα των Μαθηματικών
- Τα θέματα στα Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία
- Στην 9η θέση παγκοσμίως το ΕΚΠΑ για την πολιτική του σε θέματα «Ισότητας των φύλων» και στην 27η θέση στην «Ποιοτική Εκ...
- Πρυτανικές εκλογές ΕΚΠΑ: Σήμερα η κρίσιμη ψηφοφορία- Αμετακίνητες οι δύο πλευρές παρά τις αλλεπάλληλες διαβουλεύσεις
- Πανελλαδικές: Στα Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία διαγωνίζονται σήμερα οι υποψήφιοι
- Συμμετοχή του ΟΠΑ στο Διεθνές Συνέδριο CESifo-Delphi Conference με θέμα: “Fiscal Capacity: Origins, Consequences and Ch...
Σχόλια (8)
Θυμήθηκαν τις μαζικές προσλήψεις. Ξέχασαν τις μόνες προσλήψεις τα τελευταία χρονια περσι και φέτος. Αλλά βλέπουν μόνο ο,το θέλουν .
Μόλις τέλειωσαν οι ανέμελες μέρες των διακοπών, ξεκίνησαν οι «εξεγέρσεις» στα δημόσια σχολεία! Ξανάνοιξαν τα δημόσια σχολεία κι ανέλαβαν δράση τα συντονιστικά και οι ομοσπονδίες! Μιλάμε για… αγώνες με… αγωνία για την… πρόοδο της παιδείας!
Αυτοί που κάνουν τις κινητοποιήσεις πηγαίνουν στα φροντιστήρια, στις αθλητικές δραστηριότητες και οπουδήποτε αλλού; Δεν έχω δει κινητοποιήσεις έξω από φροντιστήρια..
Το υπουργείο τι ακριβώς θα πάθει από τις καταλήψεις;;; Χαχα Τίποτα απολύτως! Μαθητές και γονείς πλήττεστε. Οι εκπαιδευτικοί επίσης απαξιώνονται. Τα υπουργεία ζάχαρη… Το δημόσιο σχολείο είναι των πολιτών αγαθό δεν είναι του υπουργείου μόνο! Σε αυτή τη χώρα πρέπει να σοβαρευτούμε μικροί μεγάλοι.
Δώστε μας με επιδότηση την ευκαιρία να επιλέγουμε σχολείο δημόσιο η ιδιωτικό. Ούτε αξιολόγηση ούτε τίποτε. Εκεί να δείτε πως θα λυθούν όλα. Θα μείνουν ελάχιστοι σε ορισμένα.
Αφήστε οσους θέλουν να κάνουν μάθημα. Είναι δημοκρατικό δικαίωμα. Οποίος θέλει κινητοποιήσεις και καθισιό τάχα για το συνωστισμό ας κάνει πορείες . Βαρεθήκαμε τις δικαιολογίες και τους αυτόκλητους δημοκράτες .
Καιρός ήταν. Δεν καταλαβαίνουν με άλλον τρόπο εκεί στο Υπουργείο
Οποιος θέλει να κάνει κινητοποιήσεις, τις κάνει έξω απο το σχολείο, εκτός ωραρίου, όχι να εμποδίζει τους άλλους που θέλουν να εργαστούν και να μάθουν.