Απεργία – αποχή κήρυξε η ΟΛΜΕ από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία

Νέα απεργία –αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία, κήρυξε σήμερα η ΟΛΜΕ, ενώ υπενθυμίζει ότι σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο), καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει:
«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».
Συνεπώς, σημειώνει η ΟΛΜΕ, ανεξάρτητα από την κηρυχθείσα απεργία-αποχή είναι σαφές ότι οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση στις υπό κατάληψη σχολικές μονάδες.
Περισσότερα από 160 σχολεία βρίσκονται σε κατάληψη
Περισσότερα από 160 σχολεία τελούν σήμερα υπό κατάληψη κυρίως στην Αττική , Κρήτη και Θεσσαλονίκη,σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του esos.
Οι πρώτες καταλήψεις ξεκίνησαν τη Δευτέρα, πρώτη ημέρα επιστροφής των μαθητών στα θρανία, μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές.
Οι κυρώσεις για τους “καταληψίες” μαθητές
Το υπουργείο Παιδείας, ωστόσο, με την έναρξη του διδακτικού έτους , τον περσμένο Σεπτέμβριο, θέλοντας προφανώς να προλάβει τις μαθητικές καταλήψεις, με απόφαση που εξέδωσε, προειδοποίησε:
“Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.
Ειδικότερα η απόφαση προβλέπει τα εξής;
1. Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, όπως, ενδεικτικά, η παρεμπόδιση από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας, οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες.
Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης.
Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ ουσών, οφείλει να διασφαλίσει ότι θα παρέχεται σύγ- χρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία στους/στις μαθητές/ τριες.
Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών πραγματοποιείται με ευθύνη του/της Διευθυντή/ ντριας σχολικής μονάδας, με τηλεδιάσκεψη ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.
2. Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Κριτήρια και διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών ΙΕΚ
- Τομείς και ειδικότητες ανά ΕΠΑΛ για το επόμενο σχολικό έτος 2022-2023
- Πανελλαδικές με προβλήματα στο Γραμμικό Σχέδιο, λόγω κακής ποιότητας υλικών που δόθηκαν στους υποψηφίους από το υ...
- Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής:Τα Εξεταστικά Κέντρα- Τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας
- Άνοιξαν σήμερα οι κατασκηνώσεις για τους εκπαιδευτικούς και υπαλλήλους του υπ. Παιδείας
- Κορωνοϊός: 9.652 κρούσματα σε παιδιά ηλικίας έως 17 ετών μέσα σε μια εβδομάδα
- Το υπ. Παιδείας αποκτά Ψηφιακό Πληροφοριακό Σύστημα «eSchools» για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
- Αποσπάσεις στο εξωτερικό: Οι τελικοί πίνακες αξιολόγησης υποψηφίων εκπαιδευτικών
- Εγκύκλιος για την αναπλήρωση Διευθυντών - Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. – Υπευθύνων Τομέων Ε.Κ. – Προϊ...
- ΙΕΠ:Η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης θα είναι ενεργή μέχρι 25 Ιουνίου
Σχόλια (33)
@Εκπαιδευτικός:
Άρα κακώς η ΟΛΜΕ αναφέρει έναν νόμο που δεν μας αφορά. Συμφωνούμε (το ίδιο λέω).
Τριτοκοσμική χώρα, μπανανία
Αγαπητοί που αναφέρεστε στο άρθρο 4 , δεν έχετε κατανοήσεις μάλλον κάτι:
Αναφέρεται στην εξαίρεση ομάδων από το καθεστώς τηλεργασίας. Στην ουσία λέει ότι οι εκπαιδευτικοί ανήκουν σε κατηγορίες που δεν είναι εφικτή η τηλεργασία. Διαβάστε το συνολικά και όχι αποσπασματικά.
@Δημήτρης13 Ιαν 2022 13:15 και @ ilias13 Ιαν 2022 10:41
Πράγματι, υπάρχει το άρθρο 4 το οποίο απαλλάσει την υπηρεσία από την υποχρέωση παροχής εξοπλισμού στους εκπαιδευτικούς.
Όμως, δεν υποχρεώνει τους εκπαιδευτικούς να προμηθευτούν και να χρησιμοποιήσουν δικό τους εξοπλισμό.
Όσα σχολεία τελούν υπό κατάληψη, να συνδράμουν με αλληλεγγύη τους συναδέλφους που νοσούν σε σχολεία που λειτουργούν!
Και για να συμπληρώσω το σχόλιο μου που δημοσιεύτηκε στις 20:37, σας ενημερώνω οτι ο εξοπλισμός που χρειάστηκα για τις τηλεδιασκέψεις στο σπίτι μου όλη την περσινή χρονιά δεν οργανώθηκε από εμένα (πώς να γνωρίζω από τέτοια θέματα;;;), αλλά από άτομο της οικογένειάς μου που έτυχε να έχει ειδίκευση στην οργάνωση σταθμών τηλεργασίας. Αφήστε λοιπόν τα "έλα μωρέ, δεν έχεις υπολογιστή". Καλύτερα να ενημερωθείτε καλύτερα πριν τα βάλετε με αυτούς που σήκωσαν στις πλάτες τους όλη την περσινή επιχείρηση.
Τέλος, να προσθέσω οτι είμαστε πραγματικά εξοργισμένοι : δεν έχω απεργήσει ποτέ στη ζωή μου, και είμαι κατά των απεργιών στον κλάδο μας. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην 25χρονη καριέρα μου που συμφωνώ με τους συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ.
Ο απαιτούμενος εξοπλισμός για την προετοιμασία του μαθήματος δεν έχει καμμία σχέση με εκείνον που απατείται για τηλεκπαίδευση σε σχολικές ομάδες.
Κι εγώ έχω λάστιχο ποτίσματος στο μπαλκόνι μου, αλλά οι πυροσβέστες έχουν άλλον εξοπλισμό, ξέρετε. " Έλα μωρέ, το να σβήσεις μια φωτιά δε διαφέρει από το να ποτίζεις τις γλάστρες σου."
(Γι'αυτό λέμε οτι η δουλειά μας δεν αναγνωρίζεται. Οργανώσαμε και χρηματοδοτήσαμε τη τηλεκπαίδευση μόνοι μας, και η υπουργός άλλο δεν κάνει από το να συγχαίρει τον εαυτό της για την επιτυχία της, αντί να προμηθεύσει τα σχολεία με συ΄γχρονο εξοπλισμό.)
Τα παράπονά σας στην Κυβέρνηση που δεν εφαρμόζει τον Νόμο περί καταλήψεων. Άντε γεια.
Περιμενε κανεις κατι καλυτερο απο ΟΛΜΕ;Μια ζωη αντιδραση.
Αγαπητοί γονείς και λοιποί σχολιαστές. Και οι πυροσβέστες έχουν άπλετο νερό και λάστιχα στο σπίτι τους αλλά δεν τα χρησιμοποιούν για να σβήσουν τις φωτιές. Και ο υπάλληλος φούρνου έχει φούρνο στο σπίτι του αλλά δεν τον χρησιμοποιεί για να ψήσει τα ψωμιά του αφεντικού του. Και ο αστυνομικός έχει δικό του αυτοκίνητο αλλά δεν το χρησιμοποιεί για να κάνει καταδίωξη. Και οι εργάτες έχουν τσάπες στο σπίτι τους αλλά δεν τις χρησιμοποιούν για να σκάψουν.Και και και... Θεωρείτε πως έτσι πρέπει να το πάμε; Απλώς στους εκπαιδευτικούς αμέσως είστε έτοιμοι να βγάλετε χολή και να τους ακυρωσετε. Οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να αναπληρώσουν δια ζώσης τις χαμένες ημέρες σε γιορτές και καλοκαίρι. Δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν σχολεία τα σπίτια τους.
Τελικά ούτε η παρούσα κυβέρνηση έχει την πολιτική βούληση να επιλύσει το χρονίζον αυτό πρόβλημα!!! Η επίλυση είναι απλή, όσο και αν διατείνονται κάποιοι για το αντίθετο. Πάντως συνεχίζουμε να είμαστε μια τριτοκοσμική και υπανάπτυκτη χώρα σε σχέση με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στα σχολεία και τα πανεπιστήμια.
Μετά την απόφαση της ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ τον Νοέμβριο, όπου παραβιάστηκε το GDPR, είναι νόμιμο να χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί το Webex; Νομίζω πως όχι.
Έχει κάποια άλλη πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης το υπουργείο παιδείας; Νομίζω πως όχι.
Αυτά....
1. Ο χώρος εργασίας του εκπαιδευτικού είναι το σχολείο του
2. Τα σπίτια του καθενός δεν είναι αίθουσες διδασκαλίας εκτός αν επιταχθούν
3. Για την κατάληψη των σχολείων και άλλων δημοσίων κτηρίων υπεύθυνοι είναι οι εισαγγελείς και η αστυνομία ( για απόδοση ευθύνης σε καταληψίες και παραμέληση ανηλίκου στους γονείς).
Ο καθηγητής και ο δάσκαλος δεν είναι υπάλληλος δια πάσαν νόσον .......
Σύμφωνα με το νόμο, οι καταλήψεις είναι παράνομες και αντισυνταγματικές. Το υπουργείο να εφαρμόσει το νόμο : να εκκενώσει το χώρο από τους καταληψίες και να τον αποδώσει στην εκπαιδευτική κοινότητα. Αντί να κάνει το χρέος του, μας καλεί να κάνουμε το σπίτι μας σχολείο. Και μάλιστα ανέξοδα, χωρίς να έχει δώσει ούτε ένα ευρώ για την αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού των σχολείων. Δε χρειάζεται άλλωστε, αφού πληρώνουν τα κορόιδα οι καθηγητές και ύστερα βγαίνει η υπουργός και συγχαίρει τον εαυτό της για την επιτυχία της τηλεκεπαίδευσης. Αν πάω στο σχολείο μου να κάνω από εκεί τηλεκπαίδευση, δε λειτουργεί τίποτα σωστά, αφού έχει να αναβαθμιστεί από τη δεκαετία του 90.
Αυτό ακριβώς έπρεπε να κάνει η ΟΛΜΕ. Τηλεκπαίδευση μόνο από τα σχολεία πια!
Βαθειά νυχτωμένοι όσοι νομίζουν οτι για την αποτελεσματική τηλεκπαίδευση χρειάζεται απλά ένα λαπτοπ και απεριόριστο ιντερνετ !
Ένα μισθό ξοδεύεις για εξοπλισμό κάθε είδους.
Για να μας διευκολύνει μάλιστα το υπουργείο μας έκανε και επιμόρφωση κατόπιν εορτής, τον Μάιο, με επιμορφωτές που γνώριζαν λιγότερα από εμάς επί του θέματος.
Και τώρα μας κάνει επιμόρφωση για τα "νέα προγράμματα", με υλικό από τη δεκαετία του 90.
Πόσο δούλεμα, μα πόσο πλέον.
Πέρυσι συμμετείχαμε και δώσαμε τα πάντα για να κρατήσουμε τα παιδιά. Εφόσον οι κόποι μας δεν αναγνωρίζονται, και μας προσφέρουν υποστήριξη χωρίς ουσία, θα τους πληρώσουμε με το ίδιο νόμισμα. Η ελληινκή κοινωνία δεν έχει αναγκη από παιδεία. Υποστηρίξτε την εστίαση και τον τουρισμό. Τα παιδιά μας ΄εφυγαν στο εξωτερικό. Καλή συνέχεια !
Θα έπρεπε να κοβόταν ο μισθός και να βλέπατε τότε αν θα στήριζαν τις καταλήψεις και "τα δεν έχω λάπτοπ" δεν έχω καφέ, δεν έχω ηλεκτρικό ρεύμα... δηλαδή τα μαθήματά τους που τα προετοιμάζουν; στο ίντερνετ καφέ της γειτονιάς,
Είναι ωραίο να κάθομαι και να πληρώνομαι σωστά; ντροπή και μόνο...
Ξαναδιαβάστε παρακαλώ τον τίτλο του άρθρου εκεί που λέει " υπό κατάληψη". Ξαναδιαβάστε το σχόλιο σας. Επανέλθετε για βοήθεια αν δεν βρίσκετε το λάθος.
@Ερτ13 Ιαν 2022 12:36
Φυσικά και σε υποχρεώνει να κάνεις τηλεκπαίδευση από το σπίτι από τη στιγμή που το σχολείο δεν έχει τον εξοπλισμό έτσι ώστε να γίνεται από εκεί το μάθημα. Τα ψέματα τελείωσαν. Μαζί τους θα τελειώσετε κι εσείς.
Προς Αθήνα.
Έχω δυο λαπτοπ και τρία παιδιά.
Ο σύζυγος μου και εγώ θα πρέπει να δουλέψουμε από το σπίτι.
Απεριόριστο ιντερνετ δεν έχω γιατί δεν έχω τα χρήματα.
Τι θα πρέπει να κάνω;
εγώ δεν έχω. Δεν έχω απεριόριστη, είμαι με δεδομένα του τηλεφώνου. Μένω σε σπίτι που ο ιδιοκτήτης δεν μου κάνει συμβόλαιο (από ανάγκη το δέχτηκα). Περιορίζομαι οικονομικά από τα έξοδα των μετακινήσεων και ρεύματος.
Η ΟΛΜΕ επικαλείται το άρθρο 12
Άρθρο 12
Σταθμός Τηλεργασίας
1.Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο. Εφόσον, ο φορέας δεν έχει τη δυνατότητα να παράσχει Σταθμό Τηλεργασίας, ο υπάλληλος δύναται, εφόσον το επιθυμεί, να κάνει χρήση του προσωπικού του τεχνολογικού εξοπλισμού.
Αλλά κάνει το κορόιδο για το άρθρο 4 του ίδιου νόμου !
Πως λέγεται αυτό κύριοι της ΟΛΜΕ ;
Άρθρο 4
Πεδίο εφαρμογής
Στις διατάξεις του παρόντος υπάγονται οι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι και οι υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου ή ορισμένου χρόνου, συμπεριλαμβανομένων των απασχολούμενων με σύμβαση έμμισθης εντολής, καθώς και οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που ασκούν διοικητικό έργο, εφόσον η φύση των καθηκόντων τους καθιστά εφικτή την εκτέλεσή τους μέσω τηλεργασίας. Εξαιρούνται του πεδίου εφαρμογής: α) οι ασκούντες καθήκοντα προϊσταμένου και β) το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό και οι εκπαιδευτές σε όλες τις δομές κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης και κατάρτισης.
@ Απεργία , @ γονιός...
Η απεργία σημαίνει να μην προσέρχεται κάποιος στον ΧΩΡΟ εργασίας του.. ευτυχώς ακόμη το σπίτι μας δεν είναι χώρος εργασίας των εκπαιδευτικών (τρέμω στην ιδέα ότι κάποτε θα γίνει...τότε η κοινωνία που θα ζούμε θα ε΄χει περάσει σε άλλο επίπεδο..εφιαλτικό κατ' εμέ).
Την προηγούμενη χρονιά αρκετοί εκπαιδευτικοί κάναμε τηλεκπαίδευση από το σχολείο, και κάποιοι εκπαιδευτικοί και μαθητές είχαν δανειστεί εξοπλισμό από το σχολείο, ο οποίος τώρα είναι κλειδωμένος στο υπό κατάληψη σχολείο..
Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που μένουν αρκετά μακριά από το σχολείο (ειδικά για τα μουσικά & καλλιτεχνικά τα πούλμαν θα επιστρέψουν τους μαθητές στο μεσημέρι άσχετα αν κάνουν μάθημα ή όχι..έχουν συγκεκριμένα δρομολόγια.)
Άρα η απαίτηση για τηλεκπαίδευση είναι για τα μάτια του κόσμου...
Η αναπλήρωση των χαμένων ωρών λόγω καταλήψεων είναι εδώ και πολλά χρόνια θεσμοθετημένη...με συγκεκριμένο και πιο εφικτό τρόπο από την ενεργοποίηση της τηλεκπαίδευσης σε χρόνο dt από την έναρξη της κατάληψης σε ένα σχολείο..
Κανένας δεν σε υποχρεώνει να κάνεις τηλεκπαίδευση από το σπίτι. Απλά σου δίνει την ΕΠΙΛΟΓΗ να το κάνεις αντί να πας σχολειο. Όταν θα έρθουν οι περικοπές μην αρχίσετε τα κλάματα,οκ;
Για την υπουργό μας ένα έχω να πω:
Όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες
Πέρυσι στηριξαμε με δικά μας έξοδα την τηλεκπαιδευση και με πολλή προσωπική εργασία. Η υπουργός μας δεν μοιάζει να το αντιλήφθηκε, ενώ τα παιδιά και οι γονείς δεν παύουν να μας εκφράζουν σε κάθε ευκαιρία την αναγνψριση τους. Αντ'αυτου, η υπουργός κομπαζει για τα επιτεύγματα της και μας κουνάει το δάχτυλο. Είμαστε εξοργισμενοι.
Ο τζάμπας πέθανε αγαπητοί σχολιαστές, αν και διπλά εμβολιασμένος. Αν νομίζετε ότι μπορεί να επιβληθεί κύρωση εφόσον δεν έχουν παρασχεθεί τα απαραίτητα μέσα παραπονεθείτε στην Υπουργό σας και στον Κο Κόπτση.
Αρκετά πια με τον ακροδεξιό εύκολο λαϊκισμό του κοινωνικού αυτοματισμού τύπου «να κοπούν οι μισθοί των τεμπέληδων» . Αυτά δεν γίνονταν ούτε τα επτά χρόνια που οι γονείς σας σας έλεγαν ότι χαιρόντουσαν να κοιμούνται με ανοιχτά παράθυρα.
Όχι ότι περιμέναμε τίποτα καλύτερο. Η ευθύνη βέβαια είναι του υπουργείου που κάνει την πάπια....
ν.4807/21
"Άρθρο 4
Πεδίο εφαρμογής
Στις διατάξεις του παρόντος υπάγονται οι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι και οι υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου ή ορισμένου χρόνου, συμπεριλαμβανομένων των απασχολούμενων με σύμβαση έμμισθης εντολής, καθώς και οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που ασκούν διοικητικό έργο, εφόσον η φύση των καθηκόντων τους καθιστά εφικτή την εκτέλεσή τους μέσω τηλεργασίας. Εξαιρούνται του πεδίου εφαρμογής: α) οι ασκούντες καθήκοντα προϊσταμένου και β) το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό και οι εκπαιδευτές σε όλες τις δομές κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης και κατάρτισης."
Πολύ ωραία από τον ΟΛΜΕ. Δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν μάθημα μέσω τηλεκπαίδευσης, αλλά ο μισθός τους μπαίνει και για τις μέρες που δεν κάνουν μάθημα λόγω κατάληψης. Καλό το καθησιό! Διερωτομαι ποιος δάσκαλος/καθηγητής δεν έχει λάπτοπ και απεριόριστο ίντερνετ; Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον επί της ουσίας από τον ΟΛΜΕ για τα παιδιά που με τα λόγια τους μόνο νοιάζονται. Εγώ θα έλεγα ότι νοιάζονται αποκλειστικά και μόνο για τον μισθό τους (και θέλουν να πέφτει κάθε μήνα με τον μικρότερο δυνατο κοπο για αυτούς). Ο 'ορος' παιδιά χρησιμοποιείται προς το συμφέρον τους, όπως αυτοί θέλουν κάθε φορά. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, αδυνατω να δω ποιο είναι το συμφέρον των παιδιών.
Σελίδες