ΒΟΥΛΗ

Ν. Κεραμέως: Συνεργαζόμαστε με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης των μαθητών

Ν. Φίλης: θα συμμορφωθεί το υπ. Παιδείας ή όχι προς την απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων;
Δημοσίευση: 14/01/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Συνεργαζόμαστε με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων όλο αυτό το διάστημα", απάντησε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως σήμερα στη Βουλή, στην ερώτηση του Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλη εάν το υπουργείο Παιδείας  Θα συμμορφωθεί   προς την απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η οποία  λήγει η προθεσμία την Κυριακή, σε δύο μέρες;"

«Σε στενή συνεργασία με την Αρχή όλο αυτό το διάστημα, και σε συνέχεια παρατηρήσεων της Αρχής, φροντίσαμε για ακόμη περισσότερα εργαλεία ενημέρωσης, όπως πληροφοριακά κείμενα, αναδυόμενα παράθυρα (pop-up windows), οπτικοακουστικό υλικό, δράσεις ευαισθητοποίησης τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών για τα προσωπικά δεδομένα και άλλα πολλά», σημείωσε η Ν. Κεραμέως .

Η υπουργός , αναφερόμενη στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση  τόνισε πως  λειτουργεί κανονικά και αδιάλειπτα, τόσο στις περιπτώσεις τμημάτων που κλείνουν λόγω κορωνοϊού αλλά και για άλλους έκτακτους λόγους, πχ σεισμούς, ακραία καιρικά φαινόμενα.

Παράλληλα  υπογράμμισε πως: «Ξαφνικά, από τη λυσσαλέα πολεμική σας ενάντια στην τηλεκπαίδευση και τις δεκάδες ανακοινώσεις σας εναντίον της, σήμερα δήθεν αγωνιάτε για αυτήν.»

Η Ν. Κεραμέως απέρριψε τους ισχυρισμούς της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης περί διαρροής προσωπικών δεδομένων των μαθητών αναφέροντας ότι:

  • Η τηλεκπαίδευση έχει κριθεί κατ’ αρχήν νόμιμη και πρόσφορη από την ίδια την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού  Χαρακτήρα.
  • Ταυτόχρονα, το υπουργείο, αντί να βασιστεί στους Γενικούς Όρους Σύμβασης που ισχύουν γενικά για τη χρήση εργαλείων τηλεδιάσκεψης, επεδίωξε και πέτυχε να έχει η χώρα πιο προστατευτικούς όρους για τα προσωπικά δεδομένα από ότι όλοι οι υπόλοιποι χρήστες της πλατφόρμας που απλά εγγράφονται σε αυτήν.
  • Επιπλέον, η Αρχή έχει αναγνωρίσει ότι τα δεδομένα είναι ψευδωνυμοποιημένα και ότι είναι αμφίβολο αν μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τρόπο που να επιφέρει δυσμενείς συνέπειες στα υποκείμενα των δεδομένων.

Η υπουργός χαρακτήρισε ψευδείς τους ισχυρισμούς του ΣΥΡΙΖΑ περί λήξης  της σύμβασης με τη cisco , kai ς ανέφερε πως οι άδειες χρήσης της πλατφόρμας για 154.000 εκπαιδευτικούς ισχύουν μέχρι το καλοκαίρι του 2023.

Σχετικά με την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο, η κ. Κεραμέως τόνισε πως «Εντοπίστηκαν χιλιάδες εν δυνάμει κρούσματα, 31.000 μέχρι χθες, τα οποία απομονώθηκαν, διακόπτοντας την πορεία διασποράς του ιού. Δύο μέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία κάνατε μία δήθεν απεγνωσμένη έκκληση - να μην ανοίξουν τα σχολεία. Αν σας είχαμε ακούσει, αυτά τα 31.000 άτομα θα κυκλοφορούσαν ανέμελα κάθε μέρα αυτής της εβδομάδας. Δεν θα είχαν κοινωνικές επαφές με τουλάχιστον άλλα 10; 310.000 εν δυνάμει κρούσματα κ. Φίλη, ως απόρροια της έκκλησής σας. Ευτυχώς που δεν σας ακούσαμε.» και παρέθεσε τα εξής:

  • Η δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία ξεκίνησε και όλοι, μαθητές, εκπαιδευτικοί, προσήλθαν στις δομές τηρώντας το νέο πρωτόκολλο. Και οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς, στελέχη εκπαίδευσης, στελέχη τοπικής αυτοδιοίκησης για τον καταλυτικό τους ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.
  • Έχει ήδη πραγματοποιηθεί 3 φορές αυτήν την εβδομάδα ο μαζικότερος έλεγχος κατά του κορωνοϊού από την αρχή της πανδημίας 1,6 εκ του πληθυσμού, 3 φορές την εβδομάδα, μέσα σε μόλις 24 ώρες κάθε φορά.
  • Έγινε μια τεράστια επιχείρηση διανομής σχεδόν 7 εκ. δωρεάν τεστ σε λίγες μόνο ημέρες. Σχεδόν 9 στους 10 δικαιούχους πήραν δωρεάν τεστ από τα φαρμακεία, ενώ υπήρχαν διαθέσιμα και σε κάθε σχολείο της χώρας, σε περίπτωση που κάποιος ήθελε να προμηθευτεί από εκεί.
  • Τα κλειστά τμήματα λόγω κρουσμάτων μαθητών αυτή τη στιγμή σε όλη τη χώρα είναι μόλις 2 σε πάνω από 80.000.
  • Την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας των σχολείων προσλήφθηκαν σχεδόν 5000 πρόσθετοι εκπαιδευτικοί, για να καλύψουν τις ανάγκες από νοσούντες εκπαιδευτικούς, ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η εκπαίδευση.
  • Οι γονείς πήγαν στην εργασία τους και όλοι χάρηκαν με την επιστροφή στη νέα κανονικότητα με μέτρα ασφαλείας.

Κλείνοντας, η υπουργός υπογράμμισε: «Όταν η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι τα παιδιά μας είναι ασφαλέστερα στο ελεγχόμενο περιβάλλον του σχολείου, την αγνοείτε και συνεχίζετε να καταστροφολογείτε. Ευτυχώς, η κοινωνία και η διεθνής κοινότητα αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα. Και η πραγματικότητα στην εκπαίδευση είναι ΑΥΤΗ κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ. Από έρευνα του Bertelsmann Stiftung στις χώρες ΟΟΣΑ. Όταν εσείς παραδώσατε την εξουσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες στις χώρες του ΟΟΣΑ - 22η. ΤΩΡΑ η χώρα μας στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία έχει ανέβει στην 6η θέση. Αυτή ΗΤΑΝ η Ελλάδα του ΣΥΡΙΖΑ, και αυτή ΕΙΝΑΙ η Ελλάδα που αξίζουν οι Ελληνίδες και οι  Έλληνες. »

Ο Ν. Φιλης

Ο Νίκος Φίλης στη δευτερολογία του ανέφερε τα εξής:

Η κυρία υπουργός μίλησε, μίλησε, μίλησε περί πάντων των ζητημάτων, δεν μας απάντησε όμως στο αν θα συμμορφωθεί ή όχι προς την απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Σας καταδίκασε. Έχετε αμφιβολία; Ιδού καταθέτω στα Πρακτικά την απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Την καταθέτω για να υπάρχει στα Πρακτικά της Βουλής.

Σας καταδίκασε ότι με παραλείψεις -μένω σε αυτό, σκοπιμότητα δεν ξέρω αν υπάρχει, παραλείψεις σίγουρα- αφήσατε να γίνουν ξέφραγο αμπέλι τα εκατομμύρια προσωπικά δεδομένα μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων. Δεν διαβάσατε την απόφαση; Να σας την διαβάσω εγώ λοιπόν;

Λέει ότι το υπουργείο Παιδείας παραβίασε τις υποχρεώσεις του άρθρου 46 του Γενικού Κανονισμού Προσωπικών Δεδομένων, καθώς δεν έχει πραγματοποιηθεί αξιολόγηση της διαβίβασης στις ΗΠΑ. Απευθύνει επίπληξη προς το Υπουργείο Παιδείας η Αρχή και παράλληλα δίνει εντολή να καταστήσει τις πράξεις επεξεργασίας σύμφωνες με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προσωπικών Δεδομένων και άλλα πολλά.

Διαβάστε την απόφαση. Δώστε μια απλή απάντηση. Θα συμμορφωθείτε ή όχι με την απόφαση της Αρχής Προσωπικών Δεδομένων; Θα προστατέψετε έστω και τώρα εκ των υστέρων τα δικαιώματα των συμπολιτών μας, τα προσωπικά δεδομένα ή όχι;

Θα κάνετε παράνομη τηλεκπαίδευση, όταν θα χρειαστεί και θα χρειαστεί -όχι σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης μόνο, αλλά και σε άλλες πιθανά- του ψηφιακού σχολείου; Θα επιμείνετε λοιπόν σε αυτό το σκάνδαλο της CISCO ή θα ενισχύσετε το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το οποίο δεν πρέπει να απαξιώνετε έτσι; Μπορούσε το δίκτυο -το έχει αποδείξει το πρώτο διάστημα της πανδημίας- να καλύψει ένα μεγάλο μέρος των σχολείων, όλο το Λύκειο. Δεν το κάνατε ούτε το ενισχύσατε μετά για να αναλάβει όλη την ευθύνη των σχολείων.

Πήγατε με 2 εκατομμύρια -και λέτε ψέματα εδώ ότι δεν πληρώνετε για τη CISCO- και δώσατε τη δουλειά στη CISCO. Της δώσατε όμως μια μεγαλύτερη δουλειά, που ήταν να φακελώσει τα προσωπικά δεδομένα των ανθρώπων μας, των παιδιών μας, των γονιών και των εκπαιδευτικών.

Κύριε Πρόεδρε, επαναλαμβάνω, ζητώ μια απλή απάντηση. Θα συμμορφωθεί το Υπουργείο προς την απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, που λήγει η προθεσμία την Κυριακή, σε δύο μέρες;

Όλα τα άλλα είναι νέφος υποκρισίας, ανειλικρίνειας και συγκάλυψης του σκανδάλου. Επαναλαμβάνω, το σκάνδαλο αυτό είναι εις βάρος της προσωπικότητας των παιδιών μας, των γονιών και των εκπαιδευτικών.

Μία μόνο απάντηση θέλουμε.

Ακούσαμε διάφορα πράγματα, δίκην απολογίας της κυρίας Υπουργού για το πώς χειρίζεται το θέμα της πανδημίας στα σχολεία. Τα στοιχεία του ΕΟΔΥ είναι αμείλικτα. Με ανοιχτά σχολεία, αυξήθηκε από το 14% στο 24% ο αριθμός των κρουσμάτων επί του γενικού συνόλου των κρουσμάτων.

Δεύτερον, το επιχείρημα ότι με τα self test που γίνονται, πιάνουμε τα κρούσματα και συνεπώς έτσι προλαμβάνουμε τη διάδοση, έχει σχετική αξία πια. Τα κρούσματα που διαπιστώθηκαν σήμερα, τα έξι χιλιάδες κρούσματα, υπάρχουν στο σχολείο από τη Δευτέρα. Τα κρούσματα που διαπιστώθηκαν την Τετάρτη υπάρχουν στα σχολεία από τη Δευτέρα. Δηλαδή δεκαέξι χιλιάδες κρούσματα -αφήνω τα προηγούμενα, τα δέκα πέντε χιλιάδες, που ήταν διακοπές, καμιά αντίρρηση- ήταν μέσα στα σχολεία.

Δηλαδή, τι κάνετε; Ανοίξατε τα σχολεία με βάση το «50%+1» και ανοίξατε μια διαδικασία που ονομάζεται «ανοσία της αγέλης». Να αρρωστήσουν, δεν πειράζει, αλλά θα έχουμε κοινωνικό τείχος ανοσίας. Αυτή είναι η λογική της Κυβέρνησης και λυπούμαι, διότι αυτή η λογική δεν είναι δικό μου συμπέρασμα. Βγαίνει από όλες τις απαντήσεις των αρμοδίων Υπουργών. «Γιατί διατηρείτε το «50%+1»;», ρωτήθηκαν γι’ αυτό ο κ. Πέτσας και άλλοι Υπουργοί. «Μα, αν το κατεβάζαμε -λέει- θα έκλειναν τα σχολεία». Προσέξτε!

Διατηρούμε λοιπόν με αυτόν τον μηχανισμό μετάδοσης της νόσου, τα σχολεία, το «50%+1», που δεν είναι απόφαση της Επιτροπής Ειδικών, αλλά την έχει επιβάλλει η Κυβέρνηση, με δημόσιες δηλώσεις μελών της Επιτροπής, για να μην κλείσουν τα σχολεία, να είναι ανοιχτά με κρούσματα.

Λυπάμαι! Είναι αυτό επίσημη πολιτική της Κυβέρνησης; Είναι υπεύθυνη πολιτική αυτή;

Δεν θα αναφερθώ άλλο στην εικονική πραγματικότητα που φτιάχνει η κ. Κεραμέως με τα εξακόσιες χιλιάδες κομπιούτερ που λέει ότι μοίρασε. Πότε; Μοίρασε πέρσι το Μάιο, μετά από δύο χρόνια πανδημίας!

Κανονική κοροϊδία δηλαδή και αν τα μοίρασε κιόλας. Τότε τα μοίρασε με βάση τα στοιχεία της. Κοροϊδεύουμε τον κόσμο; Δώσατε μήπως στους εκπαιδευτικούς τα κατάλληλα εργαλεία για να μπορέσουν να κάνουν, αν χρειαστεί, τηλεκπαίδευση; Όχι, τίποτα. Κάνατε σεμινάρια; Όχι, τίποτα.

Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, σημασία έχει να δούμε αν με νόμιμο τρόπο, συμβατό προς τη δημοκρατία, συμβατό προς το δικαίωμα στη δημόσια υγεία και τη δημόσια εκπαίδευση, το Υπουργείο μπορεί να αντιμετωπίσει τη μεγάλη πρόκληση της πανδημίας, η οποία εξελίσσεται. Δεν τελείωσε. Το λέει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

Χθες πέθαναν ογδόντα άνθρωποι. Μην συμφιλιωνόμαστε με τον θάνατο τόσο εύκολα. Αυτός είναι ο αριθμός των νοσηλειών στα νοσοκομεία. Χθες είχαμε τον πρώτο θάνατο από «Όμικρον» στη χώρα μας. Μην συμφιλιωνόμαστε με τους θανάτους και την πανδημία. Χρειάζεται μάχη και προετοιμασία σε όλα τα επίπεδα για ανοιχτά σχολεία με ασφάλεια.

Σχόλια (17)

 
Κωστας
17 Ιαν 2022 16:00

Με ξένα κόλλυβα έκανες μνημόσυνο κυρά Νίκη...τα κορόιδα οι εκπαιδευτικοί πέσαν με τα μούτρα...αιώνια η μνήμη...

 
Ποιος υποστηρίζει πλέον…
16 Ιαν 2022 12:34

Ότι δεν αξίζουν συγχαρητήρια στην άριστη Νίκη μας; Είμαι υπερήφανος για την Υπουργό μας!

 
δασκαλος
15 Ιαν 2022 15:25

δεν βαρεθηκατε να ακουτε τις βλακειες που βγαινουν απο το στομα της

 
"Όποιος σταυρώνει, σταυρώνεται"
15 Ιαν 2022 14:56

Η αστειότητα του Υπουργείου με τον εντοπισμό των κρουσμάτων χάρη στην επιστροφή των μαθητών στα σχολεία, δεν έχει προηγούμενο. Ας μας απαντήσει η "άριστη" υπουργός: γιατί δεν προέβη σε εντατικούς ελέγχους εκπαιδευτικών και μαθητών ΠΡΟΤΟΥ ανοίξουν τα σχολεία; Τι την εμπόδιζε; Μήπως ΔΕΝ έκανε ποτέ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ; Μήπως περίμενε την "επιτροπή των ειδικών" για να της πει ότι τα κρούσματα βρίσκονται σε έξαρση; Μήπως βρισκόταν σε διακοπές, μόνη αυτή μαζί με τον ανέμελο πρωθυπουργό, κι απαιτούσε μετά από τους διευθυντές να ανοίγουν τα σχολεία στις 7:00 το πρωί για να μοιράζουν σελφ-τεστ - σε ποιον, άραγε; Καμία δικαιολογία. Η ανικανότητα των "αρίστων" είναι απερίγραπτη. Και κανένας θρασύτατος κυνισμός τους δεν μπορεί να τη συγκαλύψει.
Κι ένα άσχετο-σχετικό: όποιος δηλώνει πολιτικός και έχει μότο του το "όποιος αξιολογεί, αξιολογείται", είναι αδιανόητο να αποδέχεται πολιτικές θέσεις προερχόμενες από "περίπατο" στο ψηφοδέλτιο επικρατείας. Όποιος σταυρώνει, σταυρώνεται, αγαπητή κ. Υπουργέ. Σταυρώνεται στα ψηφοδέλτια. Και αρνείται θεσούλες δοτές.
Το δυστύχημα είναι πως δεν υπάρχει ΕΝΤΙΜΟ μέσο ενημέρωσης που θα ελέγξει την αντίφαση αυτή και θα την προβάλει.

 
Γιώργος Π.
15 Ιαν 2022 14:03

Τα "προσωπικά δεδομένα" δεν είναι μαϊντανός. Μπορεί κάποιος να πει σε απλά ελληνικά ποια προσωπικά δεδομένα ενός μαθητή που παρακολουθούσε το εξ αποστάσεως μάθημα δόθηκαν στην Αμερική ή όπου αλλού και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν;

 
Δουλειά και "Δουλειά"
15 Ιαν 2022 13:09

@Ανήσυχος εκπαιδευτικός
Δεν θα άλλαζα ούτε κόμμα(,). Κάποιοι άλλοι δυστυχώς, δεν αλλάζουν κι αυτοί κόμμα(πολιτικό), ότι τραγελαφικό κι αν κάνει το υπουργείο εδώ και 2,5 χρόνια.
Αναρωτιέμαι μάλιστα, τί δουλειά κάνουν οι ίδιοι κι αν διάβασαν ποτέ εδώ στο esos, κάποιον/α εκπαιδευτικό να σχολιάζει πώς πρέπει να εργάζεται πχ ο γιατρός, ο δικηγόρος, ο μανάβης, ο αγρότης κλπ?

 
Αναστασία
15 Ιαν 2022 00:54

Την Άνοιξη του 2021 παρακολούθησα το σεμινάριο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Εκεί μας εξήγησαν ότι ο τρόπος που κάναμε τηλεκπαίδευση ήταν τουλάχιστον απαράδεκτος. Επομένως μη μας λέει η Υπουργός για το πόσο καλά πήγε η τηλεκπαίδευση. Φέτος βλέπουμε και στην πράξη τα χάλια των παιδιών που επί 2 χρόνια κάνανε μάθημα από το κρεβάτι τους. Αλλά σύμφωνα με την Κυβέρνηση η οικονομία ζορίστηκε, τα ψυχολογικά προβλήματα θερίζουν, αλλά όοοοχι, η εκπαίδευση πήγε μπάλα. Και πέρυσι και φέτος η μόνη λύση ήταν η εκ περιτροπής διδασκαλία με αναμόρφωση της ύλης. Με τα λιγότερα παιδιά θα προχωρούσαμε γρηγορότερα και τα κενά δεν θα ήταν όσα της τηλεκπαίδευσης. Πραγματικά αραιωμένα τα τμήματα. Πραγματική προστασία για τα παιδιά, τις οικογένειες τους και για τους εκπαιδευτικούς. Να πούμε ότι φέτος δεν υπάρχει πρόβλεψη για παιδιά με χρόνια προβλήματα υγείας. Και παιδιά που αρκετά πρόσφατα επέστρεψαν από χημειοθεραπείες έχουμε και παιδιά με διαβήτη έχουμε και βέβαια σε 26αρια τμήματα.

 
Δεν μπορείτε μόνη σας?
14 Ιαν 2022 23:57

Με εκπλήσει ότι το ρήμα συνεργάζομαι, υπάρχει στο λεξιλόγιο της κας υπουργού....
Όπως συνεργάζεται και με τους εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές, πανεπιστημιακούς δηλαδή? Γιατί έτσι, κι εγώ συνεργάζομαι με την κυρά μου στα ψώνια. Μου τα γράφει στο φιρμάνι.... και της τα φέρνω....

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
14 Ιαν 2022 23:25

ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ!

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
14 Ιαν 2022 23:02

@Άδεια έδρανα
Και ποιος σας όρισε εσάς τιμητή των εργαζομένων εκπαιδευτικών; Βολεύεστε στ' αλήθεια σ' αυτή την αθλιότητα που έχει προκαλέσει η συμπεριφορά της αλαζονικής υπουργού που ποδοπατά κάθε έννοια δημοκρατικής νομιμότητας, προκειμένου να επιβάλει τις εμμονικές της πολιτικές, οι οποίες - σας βεβαιώνω - βλάπτουν σοβαρά την εκπαιδευτική υγεία μαθητών και δασκάλων; Είστε θιασώτης του αποκρουστικού δόγματος "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα"; Δεν απαιτούνται κανόνες και όρια, τα οποία οφείλει να σέβεται πριν απ' όλους ο ύπατος θεσμικός παράγοντας της εκπαίδευσης; Μπορούμε λοιπόν να πατάμε επί πτωμάτων δίχως να δίνουμε λογαριασμό; Τι ωραία αντίληψη είναι αυτή!
Όσο για την ασυλλόγιστη προτροπή σας για τα διαδικτυακά μαθήματα, απλώς να σας ενημερώσω ότι όλη αυτή η διαδικασία στήθηκε πάνω σε ξένες πλάτες! Δεν το ξέρετε άραγε ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές υποχρεώθηκαν να θέσουν προσωπικά τους περιουσιακά στοιχεία στην υπηρεσία της λεγόμενης δωρεάν ελληνικής εκπαίδευσης; Από πού όμως προκύπτει αυτή η υποχρέωση; Απαντήστε μου, παρακαλώ! Μπορεί ο κάθε υπουργός να έρχεται στο σπίτι σας και να δεσμεύει προσωπικά σας αντικείμενα; Ζούμε σε δημοκρατικό πολίτευμα ή έχει αλλάξει κάτι και δεν το αντιληφθήκαμε;
Εφόσον λοιπόν έχουμε ακόμη δημοκρατία, δεν έχετε κανένα απολύτως δικαίωμα να λέτε τόσο αστόχαστα ότι είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε τηλεκπαίδευση με τέτοιους όρους. Οι μόνοι νόμιμοι και δημοκρατικοί τρόποι είναι δύο: α) Εφοδιασμός όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας (μαθητών και εκπαιδευτικών) με τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό και τη σύνδεση στο διαδίκτυο, ή β) Άμεσος εξοπλισμός όλων των σχολείων με εργαστηριακούς χώρους με πλήρη ηλεκτρονικό εξοπλισμό, ώστε να μπορούν ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί να παρέχουν τηλεκπαίδευση από το φυσικό τους χώρο, το σχολείο.
Είναι επομένω σαφές ότι δεν μπορούμε επ' αόριστον να κάνουμε μνημόσυνα με ξένα κόλλυβα! Αν την πρώτη περίοδο της πανδημίας θεωρήσαμε - κακώς τελικά, όπως αποδεικνύεται - ότι ήταν φυσικό να μην είναι έτοιμο το υπουργείο να αντιμετωπίσει την έκτακτη συνθήκη της πανδημίας και προστρέξαμε πρόθυμα να του προσφέρουμε γην και ύδωρ (εισπράττοντας την απόλυτη αγνωμοσύνη του δυστυχώς!), τώρα πια - μετά από δυο χρόνια - δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία για τη συνεχιζόμενη αδιαφορία του υπουργείου κι επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να συνεχίσουμε να φερόμαστε ως δουλοπάροικοι μιας αποκρουστικής αριστοκρατίας!

 
ΠΕ86δυναμική
14 Ιαν 2022 16:56

@Μητέρα.
Όχι αυτά τα κρούσματα δεν προσμετρούνται σε αυτά που ανακοινώνονται. Είναι επιπλέον αυτών.

Όσον αφορά στην ψευδονυμοποίηση. Η IP διεύθυνση είναι μοναδική για τον κάθε χρήστη κι εφόσον υπάρχει η χρονική σήμανση της συνεδρίας, δεν έχει καμία απολύτως σημασία αν αυτή η IP είναι δυναμική κι ενδεχομένως να αλλάξει αν κλείσει π.χ. το router. Ανά πάσα στιγμή μπορούν να ξέρουν ποιος χρήστης ήταν σε σύνδεση. Κατά τα άλλα ψευδονυμοποίηση.

Μόνο με χρήση VPN και άλλης αντίστοιχης τεχνολογίας μπορεί κάποιος να επιτύχει κάποιον μεγαλύτερο βαθμο ανωνυμίας.

 
Άδεια έδρανα
14 Ιαν 2022 14:58

Όχι άλλο πανικό και καταστροφολογία. Αν για οποιοδήποτε λόγο κλείνουν τα σχολεία να συνεχίζουν διαδικτυακά κανονικά όπως κανονικά πληρώνονται όλοι. Το να κηρύσσουν απεργία αποχή έχει περικοπή .

 
Πιτσιφλής
14 Ιαν 2022 14:30

Το συνεργάζομαι με την Αρχή σημαίνει ότι συμμορφώνομαι, θέλω να συμμορφωθώ, δεν απορρίπτω τις εισηγήσεις της Αρχής...
Φαίνεται ότι ο Πρωθυπουργός μίλησε, προειδοποίησε... «Απαγόρευση εξόδου από το υπουργείο από τις 8 έως τις 2!»...

 
Μητέρα
14 Ιαν 2022 14:28

Απορία: Αυτά τα 31.000 κρούσματα μαθητών και εκπαιδευτικών που αναφέρει η υπουργός καταγράφονται και προσμετρώνται σε αυτά που μας ανακοινώνει κάθε απόγευμα στις 6μμ το Υπουργείο;

 
Αριστεία, όχι αστεία
14 Ιαν 2022 14:05

Δάσκαλοι και μαθητές,
λαός και βουλευτάδες
"σταματα πια να εκπροσωπείς
μονάχα τους παπάδες"
κι αν τον λόγο δεν γροικάς
στο λέω πια ευθέως
# δικό σας

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
14 Ιαν 2022 13:56

Με λίγα λόγια, η αδιάλλακτη υπουργός συνεχίζει να κομπάζει για το ανύπαρκτο έργο της και για την καταστροφική της πολιτική, χωρίς την παραμικρή ένδειξη ότι συναισθάνεται το μέγεθος της θεσμικής εκτροπής και του εμπαιγμού της ετυμηγορίας επίσημων οργάνων, όπως η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων! Υπέροχα λοιπόν! Όταν το ίδιο το κράτος παρανομεί τόσο απροκάλυπτα, δίνεται το σύνθημα σε όλους πια να ποδοπατούν τα πάντα και να μην πειθαρχούν στη νομιμότητα. Τραγική κατάντια...

 
Το θέμα ήταν
14 Ιαν 2022 13:40

Ενώ το θέμα ήταν τα προσωπικά δεδομένα άρχισε για την ανοσία της αγέλης . Θα θέλαμε την ίδια ευαισθησία για την εθελουσία και τις απολύσεις στην εφημερίδα Αυγή.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ