Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Περισσότερα από 350 τα κατειλημμένα σχολεία

Τα περισσότερα σχολεία τα οποία τελούν υπό κατάληψη βρίσκονται   στην Αττική , Κρήτη και Θεσσαλονίκη
Δημοσίευση: 14/01/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οι 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης κατέγραψαν το μεσημέρι της Παρασκευής περισσότερα από 350 σχολεία, τα οποία βρίσκονται σε κατάληψη.

Ανώτατο στέλεχος της εκπαίδευσης , μιλώντας στο esos, απέδωσε αυτή την αύξηση του αριθμού των κατειλημμένων σχολείων, στην κινητοποίηση που είχαν οι μαθητές σήμερα το μεσημέρι στο υπουργείο Παιδείας.

Τα βασικά αιτήματα τα οποία προβάλλονται στις καταλήψεις είναι:

  • Να μην εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων σε καμία τάξη, η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και οι περιορισμοί στο μηχανογραφικό.
  • Προσαρμογή της ύλης των εξετάσεων σε όλες τις τάξεις .

Τα περισσότερα σχολεία τα οποία τελούν υπό κατάληψη βρίσκονται   στην Αττική , Κρήτη και Θεσσαλονίκη.

Στο μεταξύ η ΟΛΜΕ κήρυξε νέα απεργία –αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία, ενώ υπενθυμίζει ότι  σε κάθε περίπτωση  οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Διαβάστε εδώ σχετικό ρεπορτάζ).

Οι πρώτες καταλήψεις ξεκίνησαν  τη  Δευτέρα, πρώτη ημέρα επιστροφής των μαθητών στα θρανία, μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές.

Οι κυρώσεις για τους “καταληψίες” μαθητές

Το υπουργείο Παιδείας, ωστόσο,  με την έναρξη του διδακτικού έτους , τον περσμένο Σεπτέμβριο, θέλοντας προφανώς  να προλάβει τις μαθητικές καταλήψεις, με απόφαση που εξέδωσε, προειδοποίησε:

“Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.  

Ειδικότερα η απόφαση προβλέπει τα εξής;

1. Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, όπως, ενδεικτικά, η παρεμπόδιση από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας, οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες.

Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης.

Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ ουσών, οφείλει να διασφαλίσει ότι θα παρέχεται σύγ- χρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία στους/στις μαθητές/ τριες.

Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών πραγματοποιείται με ευθύνη του/της Διευθυντή/ ντριας σχολικής μονάδας, με τηλεδιάσκεψη ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.

2. Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.

Σχόλια (37)

 
Πλατάρος Γιάννης
17 Ιαν 2022 12:55

@ Νέες ανταπαντήσεις, πιστεύω πειστικότερες:
Ξεκινάμε με ρητορικές ερωτήσεις:
1) Έχετε δει 40 χρόνια ψήφισμα καταδίκης των καταλήψεων από ΟΛΜΕ; Από Πανελλήνια Ομοσπονδία Γονέων; Από κόμματα; Από ένωση εισαγγελέων; Από Εκκλησία; Από Επιστημονικές και μη ενώσεις εκπαιδευτικών;
Αντιθέτως έχουμε δει πολλαπλά μηνύματα συμπαράστασης στο «δίκαιο των καταλήψεων»
2) Έχετε δει μία καταδίκη λόγω κατάληψης (χωρίς πυρκαϊά;)
3) Έχετε δει Σύλλογο διδασκόντων να δίνει αποβολή για καταλήψεις ή μείωση διαγωγής;
Εξήγησα ότι οι καταλήψεις συνιστούν συνειδητή στρατηγική πάγια τακτική στρατολόγησης για να έχουμε επαναστάτες εν εγρηγόρσει και για επαναστατική γυμναστική, όταν ωριμάσουν οι συνθήκες λόγω των τεραστίων αντιφάσεων του Καπιταλισμού ώστε να καταλάβουμε την Βαστίλη και τα Θερινά Ανάκτορα;
Εξήγησα για την παγίωση του εθίμου των καταλήψεων με την επίκληση ότι ακόμα και οι φανατικοί πολέμιοι των καταλήψεων, τις αποδέχονται υπό όρους.
Έκανα λόγο για την διαβόητη «κουλτούρα ανομίας» του Έλληνα.
Έχω εξηγήσει και άλλοτε, ότι όταν μετέχεις μιας κουλτούρας, το θεωρείς φυσιολογικό , κανονικό, σωστό, άψογο, δεν το σκέφτεσαι δεύτερη φορά. Ο μόνος τρόπος να το καταλάβεις είναι να βρεθείς σε περιβάλλον διαφορετικής κουλτούρας στην Αλλοδαπή. Πόσοι όμως φεύγουν κάθονται πολύ κάπου και μετά γυρίζουν σοφοί ,με κριτική συγκριτική σκέψη; Ελάχιστοι...
Από το 2011, υπάρχει μια εγκύκλιος του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου που συνιστά στους άλλους εισαγγελείς να μην συλλαμβάνουν μικρούς μαθητές, πάρα μόνο ενηλίκους και δη εξωσχολικούς. Ούτε αυτό τηρείται...
Ένα άλλο έθιμο, διαφορετικό, που επίσης τηρείται ευλαβικά είναι η ροπή να κοροϊδεύεις κάποιον μπροστά στα μάτια του, όταν είσαι με την γίδα στην πλάτη. Ομιλώ πάντα για ενηλίκους και όχι για τα παιδιά που τους μιμούνται...
Πολλές φορές έχω αναφερθεί στην κουτοπονηριά και την θρασύτητα:
Καταθέτω φασόν κείμενα, κρύβομαι πίσω από το δάκτυλό μου, διεκδικώ μεταχείριση εκπαιδευτικού ,επαγγελματία, ενηλίκου, λειτουργού, δεν εφαρμόζω τον νόμο που δεν με συμφέρει , ας είναι συνταγματικός, ωρύομαι παντί τρόπω επί νόμου που με συμφέρει προσωπικά και δεν εφαρμόζεται, απαιτώ σεβασμό και συμπεριφέρομαι ενίοτε ως κλόουν, αντιφάσκοντας προς εαυτόν και την κοινωνία.
Εξηγώ, ότι οι ευθύνες βρίσκονται πάντα στον καθρέφτη, ιδίως για μας που έχουμε και παρεμβατικό ρόλο.
Ένα μεγάλο μέρος των συναδέλφων μας εδώ και πολλές δεκαετίες, πιστεύει στ' ΄αλήθεια, ότι τα σχολεία έχουν άσυλο...
Προσωπικώς σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Ιδέες για άρση του εθίμου με έμμεσο , ήρεμο , ήσυχο, ήπιο, κοινής αποδοχής, δημοκρατικό, λογικό, αλλά λειτουργικό τρόπο, έχω. Απλώς δεν έχει νόημα να τον διατυπώσω, όταν ούτε εξουσία έχω γι αυτό, ούτε η επίσημη εξουσία προβληματίζεται να βρει λυσιτελή αντιμετώπιση στο πρόβλημα.
Υπάρχει όμως λύση, είναι γνωστή, δεν έχω ανακαλύψει πανάκεια, αλλά αυτή την αρρώστια την θεραπεύει.

 
Εκπαιδευτικός
17 Ιαν 2022 12:29

Αγαπητέ/η Μ τη δουλειά μας προσπαθούμε να την κάνουμε όσο καλύτερα μπορούμε και σίγουρα δεν πληρωνόμαστε για να καθόμαστε. Δυστυχώς όμως, για την πλειοψηφία των μαθητών της Γ Λυκείου αυτή είναι η πραγματικότητα. Χαίρομαι που για το παιδί σας δεν ισχύει αυτό. Μαθητές μου είπαν ότι εύχονται να κλείσουν τα σχολεία για να κάνουν τηλεκπαίδευση, να λέω εγώ το μάθημα κι αυτοί να διαβάζουν τα δικά τους. Να μειωθεί και η ύλη. Πλήρης απαξίωση του σχολείου. Μόνο τους βαθμούς θέλουν, χωρίς να προσπαθούν. Ρωτήστε και κανέναν άλλον να σας πει τι γίνεται στα σχολεία.

 
Καλά κρασα
17 Ιαν 2022 00:10

@Πλατάρος Γιάννης
300+ καταλήψεις που τώρα το είδα (17/1 οτι έγιναν, μουγκα οι τηλεοράσεις-φίδια. Πάλι καλά που εχουμε και το site για την παιδεία (esos) να ενημερωνόμαστε πλήρως). Τί να κάνουν ακριβώς;; Να αρχίσουν συλλήψεις σε όλη τη χώρα επειδή ζητάνε μαθητές-καθηγητές τα αυτονόητα; (δηλ Προστασία!!)
Αντε ψήφισε Ελληνες για την.. καβάλα μπας και νιώσεις πατριώτης τώρα.

 
Τί φταίει;
17 Ιαν 2022 00:03

Ανικανότητα σε κάθε επίπεδο-τομέα:
1) Παιδεία: ανικανότητα στην πρόληψη, ανέχεια σε διαπλεκόμενους καθηγητές σε κυκλώματα, υποχρηματοδότηση + σπατάλη δημόσιου χρήματος
2) Οικονομία: μεγάλος πληθωρισμός (+5%), ακρίβεια (ρεύμα, τρόφιμα), διαφθορά-κακομεταχείριση κονδυλίων, φορολογία (ενφια, φορος περιβάλλοντος)
3) διεθνή πολιτική: τέλος στο παραμύθι του eastmed, αναστατωμένες σχέσεις Ελλάδας-ρωσίας, δεχόμαστε ότι πουν οι ΗΠΑ-ΕΕ ακόμα και άν είναι κατά μας

Με λίγα λόγια κατάντια, λογικό να υπάρχει αντίδραση. Οταν γινουν εκλογές και φύγουν τοτε θα ηρεμίσουν κάπως τα πράγματα

 
Μ
16 Ιαν 2022 21:27

@Εκπαιδευτικός, μας λέτε ότι δεν κάνετε τη δουλειά σας με λίγα λόγια αλλά παρόλα αυτά πληρώνεστε! Ε λοιπόν αν η ύλη δεν βγει στο σχολείο οι μαθητές χάνουν τις πανελλήνιες! Δίνουν την επόμενη χρονιά. Πόσος κυνισμός… πόση ηττοπάθεια! Ειλικρινά, για όλα όσα γίνονται, έχουν ευθύνη οι ενήλικες. Αγράμματα παιδιά με καλοπληρωμένα μαθήματα αλλά αγράμματα! Απαράδεκτο το σχόλιό σας. Ελπίζω να μη σας συναντήσει το παιδάκι μου πουθενά. Διαβάζει μόνο του ξέρετε.

 
Πιτσιφλής
16 Ιαν 2022 20:48

@ {@Πιτσιφλής}
Αχ, αυτή η αναλογικότητα, πόσο εύκολα γενικεύεται και μας οδηγεί σε αυθαί-ρετα συμπεράσματα... Αγαπητέ συμπολίτη, παιδεία δεν έχουμε και γι' αυτό βγάζουμε τα μάτια μας και κραυγάζουμε στις γενικές συνελεύσεις που διεξά-γονται στα αμφιθέατρα των ΑΕΙ και όχι μόνον...
Να γίνει μάθημα η γενική συνέλευση από το δημοτικό σχολείο, δεν υπάρχει άλλος δρόμος για να λειτουργήσει αποτελεσματικά το δημοκρατικό πολίτευμα, όταν δοθούν στον πολίτη τα πλήρη δικαιώματά του. Οι συγκλίσεις, οι κοινές αποφάσεις, δεν ευδοκιμούν στον τόπο μας εδώ δεκαετίες, μονολογούμε ασταμάτητα ακόμη και για θέματα που σχετίζονται με θεμελιώδη αγαθά.
Αυτό που προτείνετε εσείς, προϋποθέτει τη μόρφωση που πρότεινα.

 
ΧΨ @Πλατάρος Γιάννης
16 Ιαν 2022 18:47

H τελευταία παράγραφος του κειμένου σας είναι ΄πολύ βολική για την κάθε εξουσία που δεν θέλει να αναλάβει τις ευθύνες που της αναλογούν.
Δεν ξέρω κοινωνιολογία ή πολιτική θεωρία αλλά η απλή λογική άλλα λέει.

 
Μπανανία
16 Ιαν 2022 18:27

Πρέπει να είμαστε η μοναδική χώρα στην οποία το κράτος και η κοινωνία ανέχονται αυτά τα πράγματα. "Κατάληψη" σχολείου λεει. Αντί να βγάλουν τους ανήλικους καταληψίες άμεσα, και να στείλουν το "λογαριασμό" στους γονείς, παρατηρούν "μοιραίοι και άβουλοι αντάμα".

Ευτυχώς "όταν έρθει η ΝΔ θα σταματήσουν αυτά". κ. Μητσοτάκη, κα. Κεραμέως, μας κοροϊδέψατε, ή κοροϊδεύατε και τους εαυτούς σας.

 
Λευτέρης
16 Ιαν 2022 15:41

Σε ΕΠΑΛ στην Αθήνα έγιναν καταστροφές χιλιάδων ευρώ, και επιπλέον το σχολείο θα γίνει λειτουργικό μετά από ένα μήνα τουλάχιστον! Ποιος πληρώνει το μάρμαρο; Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!!!

 
Η νομοθεσία πάσχει
16 Ιαν 2022 12:57

@Ερωτημα
Α. Η νομοθεσία "λέει",
- να κάνεις το σπίτι σου τάξη,
- με δικά σου μέσα και κόστος,
- με ένα τρόπο στον οποίο δεν έχεις εκπαιδευτεί-πιστοποιηθεί,
- με ένα εργαλείο που δεν παρέχει προστασία στα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών.
Β. Οι εκπαιδευτικοί εφάρμοσαν τη νομοθεσία για τρία εξάμηνα (β' του 2019-2020 και α' β' του 2020-2021) και διαπίστωσαν (όπως και το υπουργείο) ότι :
- εκπαιδευτικοί και μαθητές "κολυμπούσαν" σε θολά και αχαρτογράφητα νερά,
- το εργαλείο παρουσίαζε τεχνικά προβλήματα,
- εκπαιδευτικοί και μαθητές κατέβαλαν πολλαπλάσιο κόπο και χρόνο,
- υπήρχαν μαθητές που δεν είχαν τα μέσα να παρακολουθήσουν,
- καταγράφηκαν πολλές απουσίες, που στο τέλος διαγράφηκαν με απόφαση του ίδιου του υπουργείου,
- τα μαθησιακά-εκπαιδευτικά αποτελέσματα ήταν ελάχιστα.
Γ. Το υπουργείο επί δύο ολόκληρα χρόνια, ΔΕΝ έπραξε σχεδόν τίποτε για να αλλάξει-βελτιώσει την κατάσταση κι έρχεται τώρα, να ζητήσει την επανάληψη της ίδιας αποτυχημένης συνταγής.
Δ. Το να βγάζει κανείς νομοθεσίες με τη σέσουλα είναι εύκολο. Το να βγάζει νόμους που να μπορούν να εφαρμόζονται και που να έχουν θετικά αποτελέσματα είναι δύσκολο. Μπορείτε αλήθεια να φανταστείτε, το δικαστή να κάνει το σπίτι του δικαστήριο, το γιατρό το δικό του νοσοκομείο και τον οδηγό να κάνει το ΙΧ του λεωφορείο.... για να "ακολουθήσουν τη νομοθεσία"?

 
Πλατάρος Γιάννης
16 Ιαν 2022 12:53

@ Σχόλια σχεδόν για όλους:

@ Ερώτημα
Έτσι ως έχουν τα πράγματα, ο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός, μπορεί να αρνηθεί την τηλεκπαίδευση. Μπορεί να επικαλεστεί α) ότι δεν έχει εξοπλισμό. β) Είχε και του χάλασε. γ) Έχει χαλάσει το ρούτερ του. Ουδείς είναι σε θέση να τον κατηγορήσει. Βεβαίως, ο Διευθυντής του, θα σκεφθεί ότι τον κοροϊδεύει (ανάλογα και με την εικόνα που έχει γι αυτόν) αλλά δεν μπορεί να του πει «κιχ»
Σε καμία περίπτωση δεν είναι καλό να φερόμαστε με ανειλικρίνεια στις επαγγελματικές μας σχέσεις καθώς αυτό γυρίζει πάντα εναντίον μας.
Απλώς η ΟΛΜΕ , ΘΑ έπρεπε να βάλει ΣΑΦΕΣ διεκδικητικό πλαίσιο το εξής απλό: «Θέλουμε ένα λαπ τοπ ανά εκπαιδευτικό και ένα κουπόνι να το εξαργυρώσουμε, αγοράζοντας όποιο θέλουμε συμπληρώνοντας την διαφορά για να πάρουμε και πολύ καλύτερο.»
Η ΟΛΜΕ, δεν το βάζει αυτό, διότι ΜΕΤΑ, ΑΝ κατά λάθος ικανοποιηθεί το αίτημα, ΔΕΝ θα μπορεί να ζητάει αποχή από την τηλε-εργασία και ΔΕΝ θα μπορεί να υποστηρίζει «ηθικά» τις καταλήψεις.
Αν έχετε την παραμικρή αμφιβολία για το τελευταίο, εδώ είμαστε να πούμε και επιχειρήματα.

@ Γονιός για κουπόνια.
α)Τα κουπόνια δεν μπορούν να ε΄ναι πάνω από 3χιλ./έτος ενώ το δίδακτρα 10 χιλ. /έτος. Δεν έχετε τα 7 χιλιάρικα που λείπουν. Αν τα είχατε θα το είχατε στείλει απ΄ευθείας και δεν θα περιμένατε τα 3 χιλ του κουπονιού.
β) Ένα κοινωνικό πρόβλημα θέλετε να το λύσετε ΑΤΟΜΙΚΑ.
γ) Εσείς η ίδια/ίδιος προσωπικά μπορεί να συμμετείχατε ως παιδί και φοιτητής στις καταλήψεις. Ομοίως και οι δικοί σας γονείς. Υπάρχει ένα ΕΘΙΜΟ 40 ετών που ακολουθείται ολοχρονίς με ΕΥΛΑΒΕΙΑ . Η ποινή ήταν 6 μήνες φυλακή και ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ. Τώρα με πρόσφατη αναθεώρηση του ποινικού κώδικα διπλασιάστηκε έως τετραπλασιάστηκε. Πάλι κανείς ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ, πάλι ο νόμος δεν εφαρμόζεται. όλοι ξέρουν και το γιατί: «Θα μας πάνε όλους φυλακή;....για να δούμε αν τολμάνε!....» Πολιτικά κανείς δεν τολμάει!... Το ίδιο κάνουν και οι εκπαιδευτικοί με τα φασόν κείμενα : «Θα μας πάνε όλους για τιμωρία με πρόστιμο ένα μηνά αποδοχών;.....Πλησιάζουν χρονικά εκλογές!....Ας τολμήσουν!....»

@ Υπόλοιπα σχόλια

Δεν υπάρχει κυβέρνηση με πολιτική δυνατότητα να σπάσει ΕΘΙΜΑ.
Σύσσωμη η αριστερή αντιπολίτευση υποστηρίζει ηθικά τις καταλήψεις . Ανέκαθεν.
Οι φανατικοί ενάντια στις καταλήψεις έχουν εξαιρέσεις: «Αν τα αιτήματα είναι δίκαια, αν αποφασίσουν δημοκρατικά με συνέλευση, ας κάνουν τα παιδιά κατάληψη!....»
Το τελευταίο ισοδυναμεί ποιοτικά με το όπου κατάληψη να βάλετε την λέξη «κλοπή», «βιαιοπραγία» ή ότι άλλο παράνομη έννοια θέλετε. Αυτό το λένε -επαναλαμβάνω- οι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ!
Το συμπέρασμα που βγαίνει αβίαστα, είναι ότι όλος ο Ελληνικός λαός έχει κουλτούρα ανομίας και αυτό ΔΕΝ διορθώνεται με ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...
Αν κάποιος έχει κάποια ιδέα για το πώς θα λυθεί αυτό το θέμα χωρίς να γίνει ΚΟΛΑΣΗ, ας το καταθέσει εδώ να το μάθουμε όλοι...
Αν κάποιος εισαγγελέας ασκήσεις διώξεις ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ, γίνεται στα δικαστήρια το «έλα να δεις» με διαδηλώσεις έξω από τα δικαστήρια .
Από το 1975 και μετά ούτε ένας μαθητής δεν έχει πάρει αποβολή για συμμετοχή σε καταλήψεις. Αν μιλήσει απρεπώς σε συμμαθητή του παίρνει αποβολή. Αν καταλάβει το Σχολείο και το πυρπολήσει, είναι πάλλευκος. Ξέρουμε καλά, ότι δεν έχει πάρει αποβολή ούτε ένας , ούτε μία μέρα για συμμετοχή σε καταλήψεις με ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ , ΦΩΤΙΕΣ.
Κατά καιρούς καταλήψεις από ΓΟΝΕΙΣ (=ενηλίκους) έχουν μείνει επίσης ατιμώρητες.
Το αδίκημα, από του έτους 1951 που δημοσιεύθηκε ο Ποινικός Κώδικας, ήταν ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΟ. Κανένας εισαγγελέας ΄ όμως δεν επενέβη σε κατάληψη. Μόνο σε πυρπόληση διδακτηρίου έχουμε επέμβαση.
Η δημοκρατία που δυσλειτουργεί, έχει ως μέγιστους υπαίτιους τους πολίτες. Αυτοί που νομίζουν ως μέγιστους υπαίτιους τους πολιτικούς, απλώς δεν ξέρουν κοινωνιολογία και πολιτική θεωρία...

 
M
16 Ιαν 2022 11:55

@Αγάθη, ο σύλλογός σας ή εσείς ατομικά έχετεκάθε δικαίωμα να καταγγείλετε τις παρανομίες με πρώτη αυτή της κατάληψης δημοσίου χώρου του σχολείου. Είναι βολικό να γίνεται τηλεκπαίδευση με μαθητές ζόμπι χαμένους στα παιχνίδια και τα κινητά τους. Τα σχολεία πρέπει να είναι ανοιχτά!! Πάντα!! Εφόσον καλέσετε εισαγγελέα φυσικά μπορείτε να κοινοποιήσετε τα ονόματα των ανθρώπων που δεν εκτελούν τα καθήκοντά τους. Είναι υπόλογοι. Αλλά είστε και εσείς που ως μητέρα αδιαφορείτε για το κλειστό υπό κατάληψη σχολείο. Όλοι πετούν το μπαλάκι στην εξέδρα… όλοι! Τα παιδιά έχουν κάθε λόγο να μας καροιδεύουν γιατί είμαστε υποκριτές και δεν κρύβεται αυτό! Ντροπή ενήλικες να μην αναγνωρίζουν την αξία της μόρφωσης! Τα παιδιά βρίσκονται μπροστά από αλλοιωμένα πρότυπα σε σύγχυση. Είναι τα τελευταία που φταίνε! Γονείς και εκπαιδευτικοί αναλογιστείτε τις ευθύνες σας. Διδάσκετε ήθος! Αρχές και αξίες! Μέγιστο μέλημά σας αυτό.

 
@Πιτσιφλής
16 Ιαν 2022 11:49

Ας διδαχθούμε από αυτά που γίνονται στα πανεπιστήμια με τις συνελεύσεις σε ώρα μαθήματος και τις καταλήψεις-καταστροφές, το χτίσιμο ή γκρέμισμα εισόδων ή τοίχων, αφισοκολλήσεις και ρύπανση των χώρων, τον προπηλακισμό διδασκόντων κλπ. Φρούδες ελπίδες είναι ότι με την θεσμοθέτηση συνελεύσεων εν ώρα μαθημάτων η κατάσταση (σε όσα σχολεία) που είναι προβληματική θα εξομαλυνθεί. Το αντίθετο θα γίνει, θα επιδεινωθεί και επιπλέον θα εξαπλωθεί και σε όλα τα άλλα σχολεία που δεν υφίστανται ακόμη τέτοιες καταστάσεις.
Αυτό που πρέπει να γίνει στην Βουλή είναι τα κόμματα να συμφωνήσουν ώστε οι νεολαίες τους και οι μαθητικές (και φοιτητικές) παρατάξεις τους να μην υποκινούν εξωσχολικές δράσεις και κινητοποιήσεις που είναι σε βάρος της παρεχόμενης (μετά χιλίων άλλων εμποδίων) εκπαίδευσης.

 
Εκπαιδευτικός
16 Ιαν 2022 10:33

Δεν είμαι υποχρεωμένη να έχω τον εξοπλισμό να κάνω τηλεκπαίδευση, ούτε σύνδεση ίντερνετ. Ούτε το σπίτι μου είναι χώρος εργασίας. Αλλά και αν τα διαθέτω, δεν είμαι υποχρεωμένη να τα χρησιμοποιήσω. Μας έπιασαν απροετοίμαστους πέρισυ, άλλα δεν πρόκειται να ξαναγίνει. Ούτε και για τα παιδιά μας είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε υπολογιστές και τάμπλετ για να κάνουν τηλεκπαίδευση. Μας ρωτάει κανείς πόσα ξοδέψαμε πέρισυ από την τσέπη μας για να επαίρεται το υπουργείο για την επιτυχία της τηλεκπαίδευσης; Όσο για την ύλη που χάνεται, σιγά μη σκοτίζονται οι μαθητές της Γ' Λυκείου. Έχουν τα φροντιστήρια. Μια χαρά τους βολεύει να είναι κλειστά τα σχολεία. Προσπαθείς να κάνεις μάθημα και αδιαφορούν, λύνουν τις ασκήσεις των φροντιστηρίων στην τάξη. Για τις άλλες τάξεις, ας μην εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων.

 
@Ανήσυχος εκπαιδευτικός
16 Ιαν 2022 10:11

Αν και συμφωνώ με τη γενική σας τοποθέτηση ως προς τη νομιμότητα, πολλές φο΄ρες οι κυβερνήσεις (είτε προοδευτικές είτε συντηρητικές) δρουν με τη λογική που περιγράφει η αγγλοσαξωνική παροιμία "it's better to ask forgiveness than permission". Επί του προκειμένου, αν κάποιος κάνει κατάληψη που δε θα καταφέρει τίποτα, αντί να κάνει σοβαρή διαμαρτυρία με επιχειρήματα, μάλλον θα δικαιώσει το υπουργείο στα μάτια του κόσμου. Το σχολείο δεν είναι πεδίο μάχης. Η κατάσταση αυτή βολεύει μόνο τους μαθητές της 3ης λυκείου που έχουν χρήματα να κάνουν ακόμα περισσότερα φροντιστήρια κατά τη διάρκεια της κατάληψης.

 
Dario Moutso
16 Ιαν 2022 09:42

@ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ15 Ιαν 2022 18:00

Η απάντηση είναι απλή
1. Πολιτικό κόστος,
2. Στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται.

 
Πιτσιφλής
16 Ιαν 2022 08:52

Αυτά τα θεατρικά δρώμενα όπου συμμετέχουμε όλοι εδώ και σαράντα χρόνια, πρέπει να βρεθεί επιτέλους ένας τρόπος, μία δημοκρατική παρέμβαση για να τελειώσουν, ώστε να αποκατασταθεί και κυρίως να διδαχθεί ορθά η πολιτική αξιοπρέπεια ως αξία του πολιτεύματός μας στον πολύπαθο χώρο μας. Προτείνω τη νόμιμη χρήση των σχολείων από τους μαθητές για συνελεύσεις στα πλαίσια ενός μαθήματος, που θα πρέπει να δημιουργηθεί ειδικά γι' αυτή τη σπουδαία για το πολίτευμά μας πολιτική δράση. Η ένταξή του στο πρό-γραμμα σπουδών και όλες οι βασικές παράμετροι του μαθήματος, ας είναι μια πρωτοβουλία της Βουλής των Ελλήνων.

 
Μαρίνα
15 Ιαν 2022 23:18

Δε θέλει η πολιτεία να αντιμετωπίσει τις καταλήψεις, δηλ. να σπάσει αυγά, και αρχίζει τις ιστορίες περί τηλεκπαίδευσης και πράσινα άλογα. Ρωτάω κάτι απλό: έστω ότι θέλω να κάνω τηλεκ/ση και έχω μετακινηθεί 40 χιλ. από το σπίτι μου για το σχολείο και περιμένω εκεί μέχρι τις 10 μήπως κι ανοίξει, πότε θα κάνω τηλεκ/ση; Όλα αυτά είναι βλακείες και υπεκφυγές για να μην αναλάβει το κράτος τις ευθύνες του. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

 
Δημήτρης @ Αγάθη
15 Ιαν 2022 23:09

Αγαπητή μου, μάλλον εκτίθεσαι με όσα γράφεις. Δε θα επαναλάβω αυτονόητα πράγματα - τα σημείωσε γλαφυρά ο "ανήσυχος εκπ/κός"- απλά θα σου προτείνω να μη γίνεσαι βασιλικότερη του βασιλέως σε καμιά φάση της ζωής σου, γιατί σίγουρα κάποτε θα μετανιώσεις.

 
ΓΟΝΕΑΣ
15 Ιαν 2022 22:55

Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΕΛΟΥΝ ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.
ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ!

 
Αγαθή (όχι και τόσο)
15 Ιαν 2022 22:07

@Αγάθη Και η υπηρεσία το γνωρίζει.... και η υπουργός η ίδια κάτι κατάλαβε.... Απλά δεν ξέρω εάν θέλει-μπορεί να ασχοληθεί κανείς....

 
Maria
15 Ιαν 2022 21:51

Τηλεκπαίδευση από το σχολείο κ με εξοπλισμό της υπηρεσίας,το σπίτι του καθενός δεν είναι τάξη,ζουν κ άλλοι άνθρωποι στο σπίτι,θα κλείσουν το στόμα για να γίνει μάθημα;Η υπερήλικη μητέρα μου είναι με γυναίκα που την προσέχει στο σπίτι...να τις βγάλω έξω;;; Μήπως ζούμε σε βίλες με χώρους απεριόριστους!!!Το μάθημα δεν είναι δουλειά γραφείου.... απαιτεί συγκεκριμένες προϋποθέσεις!! Επιβλήθηκε υποχρεωτικη τηλεκπαίδευση χωρίς να προετοιμαστεί καμία υποδομή. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.Τα αλλά όλα είναι επικοινωνιακά κόλπα.

 
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
15 Ιαν 2022 18:00

1.Εφόσον είναι παράνομες οι καταλήψεις γιατί η υπουργός και γενικά η κυβέρνηση δεν στέλνει την αστυνομία να τις διαλύσει και να προχωρήσει σε συλλήψεις και να κάνει οτιδήποτε γενικά προβλέπει ο νόμος;
2. Γιατί η υπουργός αντίθετα επιβάλει τηλεκπαίδευση...αναγνωρίζοντας ουσιαστικά τις καταλήψεις αντί να τις διαλύσει;

 
Αγάθη
15 Ιαν 2022 17:48

Σε λύκειο της Αθήνας που τελεί υπό κατάληψη, άλλοι καθηγητές κάνουν κανονικά μαθήματα τηλεκπαίδευσης, όπως είναι υποχρεωμένοι και άλλοι απέχουν. Γνωρίζει η διεύθυνση εκπαίδευσης για τους καθηγητές που απέχουν; Αν δεν το γνωρίζει, μήπως θα πρέπει να το γνωστοποιήσουν οι γονείς στην υπηρεσία; Τι θα γίνει με τις ώρες που χάνονται από τους καθηγητές που δεν διδάσκουν; Μήπως θεωρούν ότι η ύλη καλύπτεται από τα φροντιστήρια;

 
ΣΑΚΗΣ
15 Ιαν 2022 17:38

Κάθε χρόνο τα ίδια και δεν έχει τελειωμό! Συμφωνώ με τον γονιό για τα voucher, ίσως είναι η μόνη λύση για τα παιδιά μας !

 
@Γονιος
15 Ιαν 2022 17:30

Τι μας το λέτε;;; Όσο πιο λίγοι μαθητές σε μια τάξη τόσο καλύτερα για όλους...

 
Sold out
15 Ιαν 2022 17:29

@Γονιός
"Το ξέρει όμως ο κυρ Παντελής, ότι μας λείπουν 99 δραχμές για να βάλουμε στην άκρη ένα κατοστάρικο?"....
Τα voucher είναι για ψώνια. Αν θεωρείτε την παιδεία των παιδιών σας καταναλωτικό προϊόν, τότε καλύτερα να ζητήσετε εκπτώσεις-προσφορές από τα ιδιωτικά.

 
Mami
15 Ιαν 2022 16:05

Ποιοί άραγε υποκινούν τους μαθητές? Αγανάκτηση! μόνο

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.