Πανελλαδικές: Μητέρα μαθήτριας Γ΄ Λυκείου γράφει στην υπουργό Ν. Κεραμέως

Αξιότιμη κυρία υπουργέ ,
Ως γονέας μαθήτριας γ ΄ λυκείου θεώρησα επιτακτική ανάγκη να συντάξω αυτήν την επιστολή , με την ελπίδα ότι θα σας προβληματίσουν το όσα θα παραθέσω.
Πολλά τα τρωτά του εκπαιδευτικού μας συστήματος και καλό είναι να ακούγονται.
Το σημαντικότερο , η τεράστια ύλη που καλούνται οι μαθητές να μελετήσουν, να αφομοιώσουν και να διεκπεραιώσουν με επιτυχία για τις πανελλαδικές εξετάσεις .Αυτά τα παιδιά ,τελευταία φορά που έγραψαν εξετάσεις στο σχολείο ήταν πριν 3 ολόκληρα χρόνια .Ακολούθησαν 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης , με ό,τι αυτό συνεπάγεται ,αλλαγές επί αλλαγών ,όπως η θεσμοθέτηση της ΕΒΕ ,και πολλά άλλα.
Πραγματικά ,ήθελα να ΄ ξερα όσοι αποφασίζουν για την τύχη αυτών των μαθητών έχουν περάσει από τις τάξεις των σχολείων ; έχουν διαχειριστεί την ύλη που ζητούν από τους μαθητές να μάθουν ;αφουγκράζονται τις αγωνίες αυτών των μαθητών ; θυμούνται ότι ζούμε σε μια εποχή που τα περισσότερα παιδιά νόσησαν από τον κορονοιό, έχασαν μαθήματα ,ταλαιπωρήθηκαν και εξασθένησε ο οργανισμός τους;
Και δεν έφτανε αυτό͘ , στην πόλη μας την ακριτική Φλώρινα , μας επισκέφτηκε και ο Εγκέλαδος ,με ο,τι αυτό συνεπάγεται . 10 μέρες τα παιδιά ,λόγω κατάστασης , χωρίς μαθήματα , με το φόβο ενός μεγαλύτερου σεισμού , σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση .Πολλά παιδιά βέβαια και εκτός σπιτιού ,εκτός του δωματίου τους ,,του γραφείου και της ησυχίας ,που επιβάλλεται να έχει ο μαθητής σε αυτήν την κρίσιμη τάξη που κρίνεται το μέλλον του ,που χτίζει τα όνειρα του. Δεν προλαβαίνουμε να βγάλουμε καλά την απέραντη ύλη !! Αυτό μόνο ακούμε ,από εκπαιδευτικούς και μαθητές. θα τα καταφέρω;;;; Είναι πάρα πολλά!!. Η ύλη είναι μη διαχειρίσιμη .Πολύ καλοί μαθητές ,που ποτέ δεν φοβήθηκαν το διάβασμα και πάντα είναι άριστοι, φανερώνουν την απογοήτευση τους .Το Βλέμμα τους γεμάτο αγωνία ….. Πόσο άδικο !!!
Πιστεύω ότι κριτήριο για την εισαγωγή ενός μαθητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι η τεράστια υλη. οι 4 τόμοι χημείας ή τα 50 κείμενα στα λατινικά .,,η βιολογία , τα οικονομικά ……
Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω!!!
Πληγές μεγάλες που πρέπει ως υπουργός να κλείσετε ,όσο είναι νωρίς…….
Μια μητέρα που αφουγκράζεται τον παλμό των μαθητών και ελπίζει πως έστω και την ύστατη στιγμή θα πράξετε αναλόγως.
Με εκτίμηση
Χατζ. Ζαχαρούλα
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Ν. Κεραμέως: Θα γίνουν και φέτος διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών
- Ο Ν. Φίλης για πανεπιστημιακή αστυνομία και τις "διαρροές" της ΕΛΑΣ
- Τριάντα εκ.ευρώ για εξοπλισμό ρομποτικής στα σχολεία
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση Εξωτερικού:Παραγγελία Διδακτικών Βιβλίων 2022-2023
- Δημοκρατική Συνεργασία: Αποσπάσεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών γενικής αγωγής
- Οριστικός Πίνακας Κατάταξης Εκπαιδευτικών για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
- Συστάσεις "Κοπτση" προς Διευθυντές υπ. Παιδείας: Μη δίνετε πληροφορίες στους δημοσιογράφους
- Δημιουργική Γραφή στα Ψηφιακά Περιβάλλοντα
- Γενικός Γραμματέας και Διευθύνων Σύμβουλος στη Διεθνή Ομοσπονδία Σχολικού Αθλητισμού-ISF εξελέγη ο Στέλιος Δασκαλάκης
- Η υφ. Παιδείας συγχαίρει την ελληνική αποστολή για τα 34 μετάλλια και την εξαιρετική εμφάνιση στην Παγκόσμια Σχολική Γυμ...
Σχόλια (4)
Μικρότερη ύλη σημαίνει ή θέματα δυσκολότερα και ακατάλληλα για την ανάπτυξη των σημαντικών δεξιοτήτων των μαθητών με τα οποία οι μαθητές θα διυλίζουν τον κώνωπα και θα καταπίνουν την κάμηλον. Ή θέματα με τα οποία λόγω της μειωμένης ύλης θα οδηγήσουν τις βάσεις στα ύψη. Προς το παρόν συμβαίνει το πρώτο και η γονέας ζητά να πάμε στο δεύτερο ή σε κάτι ακόμα χειρότερο απο το πρώτο. Η αύξηση της ύλης με σωστά θέματα από ΄τράπεζα θεμάτων θα έπρεπε να είναι το ζητούμενο.
Οι πανελλήνιες είναι σοβαρές εξετάσεις και δε χωράνε εκπτώσεις. Είμαστε στα μισα΄ της χρονιάς και άρχισαν τα γράμματα.
@Όχι άλλη κλάψα
Σε μια "φυσιολογική" χρονιά που είναι όλοι υγιείς και δυνατοί, μπορούν πχ να το σηκώσουν 1000. Σε μια χρονιά που οι μισοί από τους 1000 πέρασαν από 40 κύματα, πάλι πρέπει να είναι 50 κιλά? Δεν θα έχει πολλούς, που ενώ τις άλλες χρονιές θα το σήκωναν, τώρα δεν θα μπορέσουν?
Εάν όμως το σακί γίνει 25 κιλά, τότε θα το σηκώσουν και οι 500 υγιείς και οι υπόλοιποι 500. Δηλαδή πάλι ο ίδιος συνολικά αριθμός.
Όσοι δεν κατέχουν το άθλημα(της άρσης βαρών ή δυσκολιών).... και 10 κιλά να είναι το σακί, είτε σε "φυσιολογική" χρονιά είτε σε μη, εκείνοι πάλι για μπύρες θα πάνε έτσι κι αλλιώς.
Κάποιος να πει στην καθ'όλα σεβαστή κυρία ότι η ύλη είναι ίδια για όλους - είτε πολλή είτε λίγη - και οι εξετάσεις είναι εξετάσεις *κατάταξης* των υποψήφιων.
Μου κάνει εντύπωση που ο πολύς κόσμος δυσκολεύεται να το καταλάβει αυτό και το υπουργείο διαχρονικά δεν έχει κάνει καμια προσπάθεια να το επικοινωνήσει!
Αν η ύλη λιγοστέψει και τα θέματα γίνουν εύκολα, άλλοι γονείς θα γράφουν γράμματα στην Υπουργό γιατί το παιδί τους πήρε 19 χιλιάδες μόρια και δεν μπήκε στη σχολή που ήθελε.