ΙΕΠ/Ερευνα: Πόσο καλά είναι προετοιμασμένοι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας για σπουδές, εργασία και ζωή σε έναν νέο ψηφιακό κόσμο;

Η χώρα μας συμμετέχει για πρώτη φορά από φέτος στη διεθνή έρευνα ICILS, η οποία διερευνά, σε διεθνές επίπεδο, τις διαφορές των μαθητών και μαθητριών 13-14 ετών (Β ́ Γυμνασίου) σε σχέση με τον εγγραμματισμό τους στην Πληροφορική και τους Υπολογιστές.
Η έρευνα ICILS αφορά στις βασικές γνώσεις, τις δεξιότητες και την αντίληψη που απαιτούνται για την επιτυχία των μαθητών και μαθητριών στο νέο δυναμικό περιβάλλον της πληροφορίας.
Στόχος είναι, ειδικότερα, η ανίχνευση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών και μαθητριών σε σχέση με τη διερεύνηση, τη δημιουργία, τη συμμετοχή και την επικοινωνία στο σπίτι, στο σχολείο και στην κοινότητα μέσω της χρήσης υπολογιστών.
Η έρευνα θα υλοποιηθεί πιλοτικά, μετά από δειγματοληψία, τον Απρίλιο του 2022 σε 35 περίπου σχολεία όλης της χώρας ενώ η κύρια έρευνα θα υλοποιηθεί επίσης δειγματοληπτικά, σε μεγαλύτερο αριθμό σχολείων, τον Απρίλιο του 2023.
Την ευθύνη της έρευνας έχει η IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement), διεθνής ένωση εθνικών ερευνητικών ιδρυμάτων, κυβερνητικών ερευνητικών φορέων, ακαδημαϊκών μελετητών και αναλυτών που εργάζονται για την έρευνα, την κατανόηση και τη βελτίωση της εκπαίδευσης παγκοσμίως.
Στην Ελλάδα, υπεύθυνος φορέας υλοποίησης είναι το ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) – ΥΠΑΙΘ.
Στην έρευνα συμμετέχουν επίσης οι εξής χώρες: Αυστρία, Αζερμπαϊτζάν, Βέλγιο (Φλαμανδική Κοινότητα), Κινεζική Ταϊπέι, Κροατία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιταλία, Καζακστάν, Κόσοβο, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ομάν, Πορτογαλία, Δημοκρατία της Κορέα, Ρουμανία, Ρωσική Ομοσπονδία, Σερβία, Σλοβακική Δημοκρατία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένες Πολιτείες και Ουρουγουάη.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα μπορείτε να δείτε εδώ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική
- Διάβημα της Ζωής Κωνσταντοπούλου προς τον υπουργό Παιδείας
- Ν. Κεραμέως: Μόνο αρρωστημένα μυαλά θα μπορούσαν να οργανώσουν μία τέτοια επίθεση
- ΝΔ: Ο Γρ. Ψαριανός δεν στοχοποίησε ανθρώπους, δεν στοχοποίησε κλάδους. Στοχοποίησε συγκεκριμένες συμπεριφορές
- Πανελλαδικές ΕΠΑΛ: Οδηγίες στα Εξεταστικά και Βαθμολογικά Κέντρα
- Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
- Μήνυμα του υπουργού Παιδείας Χρ. Κίττα ενόψει της έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων
- Έναρξη Πανελλαδικών Εξετάσεων- Πρόγραμμα και Εξεταστικά Κέντρα υποψηφίων ΕΠΑΛ
- Η ΟΛΜΕ προσφεύγει στη δικαιοσύνη κατά του Γρ. Ψαριανού για τα όσα έγραψε για τους εκπαιδευτκικούς
- Πανελλαδικές/ ΕΠΕΙΓΟΝ: "Συναγερμός" στο υπ. Παιδείας μετά από τηλεφώνημα σε υποψήφιο ότι δήθεν αλλάζει Εξετα...
Σχόλια (4)
Πάλι θα πιάσουμε τα πατώματα! Είναι εξαιρετικά δύσκολες αυτές οι δοκιμασίες, τις έχουνε δει εκεί οι φωστήρες στο υπουργείο; Μόλις 2% των μαθητών από όλες τις χώρες πιάνουν το ανώτερο επίπεδο, το 18% όλων των μαθητών πιάνει κάτω από τη βάση, ενώ ένα 25% πιάνει ακριβώς την βάση. Τί ακριβώς πάνε να αποδείξουν πάλι;
με μονόωρο μάθημα θα αριστεύσουμε πείτε στο ΙΕΠ και θα μειωθούν οι ώρες του μαθήματος
Αυτό το μάθημα οικονομικού προσανατολισμού είναι τόσο σημαντικό;; Μα από την Α Δημοτικού Προγραμματισμός;
Κάτι δεν καταλαβαίνω καλά, δεν είναι θέμα πυριτίου;
Το ΙΕΠ το ίδιο πόσο καλά είναι προετοιμασμένο για την ψηφιακή εποχή;
Μία ματιά στην ιστοσελίδα που είναι ακόμα HTTP θα μας πείσει.
Το Υπουργείο Παιδείας πόσο καλά προετοιμασμένο είναι για την ψηφιακή εποχή;
Μία ματιά στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο θα μας πείσει.