Τηλεκπαίδευση

Ν. Κεραμέως: Κάναμε άλμα στην τηλεκπαίδευση, χάρη στην εκπαιδευτική μας κοινότητα

Από την 22η θέση που ήταν η Ελλάδα το 2019 , ανάμεσα σε χώρες του ΟΟΣΑ , ανέβηκε στην 6η
Δημοσίευση: 20/01/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Προτεραιότητά μας από την αρχή της κρίσης της πανδημίας ήταν να μη χαθούν ώρες διδασκαλίας. Να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με τους εκπαιδευτικούς τους.

Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ (OECD) δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση.

Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η  θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία.

Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, πιστώνεται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.

Νίκη Κεραμέως, υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων

Σχόλια (36)

 
Εκπληκτικό
22 Ιαν 2022 20:00

Βλέποντας τον πίνακα ξετρελλάθηκα! Είμαστε καλύτεροι από Γαλλία, Νότια Κορέα, Ιαπωνία, Γερμανία και τόσες άλλες χώρες. Είμαι ένας υπερήφανος εκπαιδευτικός γιατί τους βάλαμε τα γυαλιά. Τους περάσαμε, τους περάσαμε... Τι όχι; Μα πού τα βρίσκει;

 
Ανήκουστο ! Πόση αχαριστία ! (συνέχεια)
22 Ιαν 2022 15:07

Εμείς δεν περιμέναμε ένα χρόνο για να κάνουμε τηλεκπαίδευση, κυρία υπουργέ, την κάναμε πράξη άμεσα, παρόλες τις δυσκολίες. Και αυτό το κάναμε με θυσίες και γενναιοδωρία για να διατηρήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τους μαθητές μας. Και το πετύχαμε. Ποτέ άλλοτε δεν είχαμε καλύτερες σχέσεις με τους μαθητές μας όσο φέτος, μας έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη και εκτίμηση. Το ίδιο έπρεπε να κάνετε και εσείς εξ αρχης αν θέλατε να έχετε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί μας. Τώρα είναι πια αργά. Έχουμε χάσει κάθε εμπιστοσύνη απένταντί σας.

 
Ανήκουστο ! Πόση αχαριστία !
22 Ιαν 2022 15:01

Ύστερα από ένα χρόνο, θυμήθηκε η υπουργός να μας ευχαριστήσει. ΄Δεν αναγνώρισε ποτέ πριν την τεράστια προσπάθεια που κάναμε, με ατελείωτες ώρες εργασίας και έξοδα ενός μισθού, για να βγάλουμε ασπροπρόσωπη την παιδεία μας. Αντίθετα, εδώ και 10 μήνες, επιδίδεται σε πανηγυρισμούς και συγχαίρει τον εαυτό της. Οι μαθητές μας τον περασμένο Μαίο που ανοίξαμε μας ευχαρίστησαν από την πρώτη μέρα και αυτό συγκρατούμε βέβαια εμείς. Δεν ξεχνούμε την απαράδεκτη συμπεριφορά σας και είμαστε εξοργισμένοι, με αυτήν, κυρία υπουργέ.

 
Αυτό...
22 Ιαν 2022 10:33

...εκεί στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αποφασίστηκε -ορθότατα λέω εγώ- να χρησιμοποιήσουν την ψηφιακή τεχνολογία για συσκέψεις, ψηφοφορίες, ... κι κάποιοι 'μαχητές' εκπαιδευτικοί κάνουν αγώνα για να αποτρέψουν μια ανάλογη προοπτική προόδου -λέγε με, χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, απόκτηση τεχνογνωσίας - στον χώρο της εκπαίδευσης.
Προσπαθούν να αποτρέψουν με κουβάδες και σάκους άμμου το τσουνάμι της νέας κατάκτησης του ανθρώπινου πνεύματος. Συνεχίστε... Είστε, κατά κάποιο τρόπο, απαραίτητοι.

 
Τασος
21 Ιαν 2022 13:54

Μας δουλεύει η μας περνάει για τελείως χαζούς.... Έχει καταλάβει δε ότι webex τέλος και προσπαθεί λες και είμαστε παιδάκια του δημοτικού να μας καλό πιάσει... Κατάντια, ότι χειρότερο έχουμε δει μετά την μεταπολιτευση σε υπουργό παιδείας.

 
Εκπαιδευτικός
21 Ιαν 2022 12:14

Η κα Υπουργός ξέχασε να πει ότι το "άλμα" βασίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στο φιλότιμο και την αγάπη των εκπαιδευτικών προς τους μαθητές μας. Κάναμε το σπίτι μας στούντιο, βάλαμε τον προσωπικό μας εξοπλισμό, ξοδευτήκαμε για να αγοράσουμε γράφιδες κλπ. για να μπορούμε να επαρκούμε στοιχειωδώς, αγωνιστήκαμε να λειτουργήσουμε μια τηλεπλατφόρμα με μηδενική επιμόρφωση.
Και τώρα το ευχαριστώ για όλα αυτά είναι να ζητάει να αυτοαξιολογηθούμε.
Επιπλέον εν μέσω δεκάδων χιλιάδων κρουσμάτων ανοίγει τα σχολεία σαν να μη συμβαίνει τίποτα, χωρίς καμία απολύτως προετοιμασία, χωρίς κανένα σχεδιασμό. Με σωρεία ψεμμάτων οι "άριστοι" προσπαθου΄ν να δικαιολογήσουν την ανεπάρκειά τους.
Αναρωτιέμαι από βδομάδα θα μας στείλει με 0 βαθμούς στο σχολείο με ανοικτές πόρτες και παράθυρα;
Τέτοια αναγλησία δεν νομίζω ότι έχει ξαναϋπάρξει.

 
Ζήκο Ζήκο είσαι εδώ
21 Ιαν 2022 11:29

Το αποφάσισα. Αύριο ξενοικιάζω. Θα μαγειρεύω και θα τρώω στης Μπαρμπαρίγου..... θα βλέπω τηλεόραση στου κυρ Παντελή(του μεγαλομπακάλη).... θα αφήσω τα παιδιά στην κυρά Δέσποινα(την προξενήτρα).... και θα κοιμάμαι στα ζεστά μπροστά στο τζάκι της γειτόνισσάς(της Φιφίκας)....
Για ποπ κορν και σπόρια, θα αναγκάζομαι να πηγαίνω λίγο πιο μακριά.... ας πούμε ως του Μαξίμου....

 
Δάσκαλος.
21 Ιαν 2022 10:29

Τέτοιο άλμα δεν ξαναείδαμε καλέ άριστη. Έτσι με τέτοια άλματα να προχωράς. Φτου να μην σε μάτιασω. Τι είσαι εσύ βρε άριστη άσπρος σίφουνας. Όλα τα καθαρίζει.

 
Ατζαμής
21 Ιαν 2022 07:34

@Πλατάρος Γιάννης
Μου άρεσε. Επειδή επίσης χάλασε το αυτοκίνητό μου, θα μπορούσα αύριο να δανειστώ του γείτονα λέτε?

 
@ Πλατάρος Γιάννης 20 Ιαν 2022 21:54
20 Ιαν 2022 23:46

Απορώ γιατί δεν γίνατε δικηγόρος και σπαταλάτε την εξυπνάδα σας στα σχολεία. Ούτε ο Κούγιας δεν θα μπορούσε να τα σκεφτεί αυτά…

Αλλά πολύ καλά αναφέρεις για το συνεχές χωρόχρονο. Ο καθηγητής δεν θα πάει στο διπλανό σχολείο αλλά είναι η εικόνα του που πέρασε την προηγούμενη χρονιά και συνεχίζει να διδάσκει στο καινούργιο σχολείο που έχει τοποθετηθεί χωρίς να χρειάζεται να βρίσκετε με φυσική παρουσία στο σχολείο του. Πραγματικά ούτε ο Αϊνστάιν δεν θα το έθετε καλύτερα κι ενώ οι έννοιες του χώρου και του χρόνου είναι σχετικές και εξαρτώνται από τον παρατηρητή και το σύστημα συντεταγμένων που αυτός επιλέγει, ο χωρόχρονος, ως ενοποιημένη έννοια, είναι απόλυτος. Μπράβο.

Και αφού όλα είναι τόσο εύκολα, δεν μας είπες ποιος εντέλλει τον υπάλληλο??? Γραπτώς θα δοθεί η διαταγή ή θα λέμε λόγια του αέρα για περνάει ο καιρός ???

 
ΠΕ19
20 Ιαν 2022 23:20

Τι έδωσε το υπουργείο γι’ αυτό σε αυτούς που το πέτυχαν ?
Απειλές
Έξτρα δουλεία
Και τους στέλνει στο μεγαλύτερη κορύφωση της πανδημίας στο σε σχολεία με 2-3 κρούσματα ΚΑΘΕ μέρα.
Το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που θα μπορούσε να κάνει ήταν να πάρουν ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί τη μαθητική/φοιτητική μέριμνα μέτρο που θα είχε πολλαπλά οφέλη
Έστω ότι δίνει voucher 250 € σε κάθε εκπαιδευτικό για αγορά εξοπλισμού
Ένα απλό Laptop αξίζει 300-400 αν μιλάμε για refurbish (laptop ή desktop) 200 – 300.
Αν λοιπόν ο κάθε εκπαιδευτικός καταναλώσει κατά μέσο όρο 300 € για την αγορά αυτή (άλλοι θα πάρουν ένα απλό καθαρά στην τιμή του voucher άλλοι θα βρουν ευκαιρία να πάρουν καλό μηχάνημα (500-600) σχεδόν στη μισή τιμή) άρα αμέσως-αμέσως 72 € γυρίζουν στο κράτος λόγω ΦΠΑ.
Τα χρήματα αυτά θεωρηθούν έσοδα για την επιχείρηση οπότε πάλι το κράτος θα εισπράξει ή θα συμψηφίσει ένα 15-20% του ποσού (έστω 15) οπότε άλλα 35 € πίσω στο κράτος δηλαδή για τα 250 πίστωση που θα δώσει το κράτος σε κάθε εκπαιδευτικό θα πάρει πίσω σαν φόρους τα 110 δηλαδή θα έχει καθαρό κόστος για κάθε εκπαιδευτικό άπαξ περίπου 140 € δηλαδή κάτι παραπάνω από 10€ το μήνα για ένα χρόνο !!!!!!!!!!!!!!
Το συνολικό κόστος (σημειωτέων είναι voucher όχι χρήματα που έδωσε, και σωστά σε πολλές κατηγορίες εργαζομένων) θα είναι 140*200.000=28.000.000 € δηλαδή περίπου 2300 αναπληρωτές.
Επαναλαμβάνω ότι αυτά δεν είναι χρήματα που θα τα δώσει μετρητά αλλά υποσχετική I Owe You που έλεγε και μια ψυχή και κατά πάσα πιθανότητα θα συμψηφιστούν με φόρους του κάθε εμπόρου.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
20 Ιαν 2022 23:10

@Πλατάρος
Είσαι απίστευτος, άνθρωπε! Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε πάλι. Αραδιάζεις ανιαρές κοινοτοπίες απολύτως αδιάφορες και εξόφθαλμα αποπροσανατολιστικές για το φλέγον ζήτημα, ενώ αδυνατείς να υποβάλεις την αμετροέπειά σου σε μιαν ολιγόλογη αναφορά στην ουσία του ζητήματος, δηλαδή στις ευθύνες του ανεύθυνου υπουργείου που συνεχίζει να κομπά΄ζει με ξένα κόλλυβα και δε νοιάζεται να πράξει το καθήκον του, δηλαδή να εφοδιάσει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα με τον απαραίτητο εξοπλισμό, ώστε να διεξάγεται η τηλεκπαίδευση με όρους δωρεάν εκπαίδευσης ή τουλάχιστον να εξασφαλίσει τη δυνατότητα στα σχολεία να μπορούν να παρέχουν σε όλους τους εκπαιδευτικούς τα μέσα να κάνουν τη μάθημά τους από το δικό τους σχολείο.
Όλες οι άλλες αερολογίες για μαθήματα από άλλα σχολεία αποτελούν ανούσιες σοφιστείες για την υπεράσπιση της αδιάφορης υπουργού και δεν περιποιούν τιμή για έναν εκπαιδευτικό να τα αναφέρει. Συγκρατήσου επιτέλους και θυμίσου ότι κι εσύ ανήκεις - καλώς ή κακώς - στην εκπαιδευτική κοινότητα, εκτός να υποκρύπτονται άλλες σκοπιμότητες ή φιλοδοξίες...

 
Ποιός γράφει τους τίτλους βρε παιδιά?
20 Ιαν 2022 23:00

Μήπως να αφήνατε λίγο τα "άλματα".... και να πατούσατε καθόλου στη γη?
Ο ΔΟΑΤΑΠ τα πήγε καλύτερα πάντως.... αφού "εκτοξεύθηκε"....

 
Ελένη
20 Ιαν 2022 22:39

Ώστε ευχαριστεί τους εκπαιδευτικους η κυρία υπουργός για την τηλεκπαίδευση? Μεγάλη μας τιμή! Ακόμα πληρώνω τις δόσεις για τον υπολογιστή τον δικό μου και την οθόνη του παιδιού μου. Αυτά βέβαια, είναι ψιλά γράμματα...

 
Πλατάρος Γιάννης
20 Ιαν 2022 21:54

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ Η ΠΑΡΟΧΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Επειδή απασχολεί τους νομικούς του Υπουργείου (εντελώς τυχαία το έμαθα!)
Λοιπόν:
1. Υπάρχει ο βασικός Ν. 1566/1985 , όπου παρ ΄΄ολες τις τροποποιήσεις του συνεχώς, κοντά 40 χρόνια, ισχύει. Αυτός ο νόμος προβλέπει την τοποθέτηση εκπαιδευτικού ΣΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ Σχολείο (οι διαθέσεις μετά , αν δεν συμπληρώνει ωράριο στο Σχολείο τοποθέτησης.
2. Οι ενιστάμενοι της ΟΛΜΕ, διακηρύσσουν, ότι «αφού ένας εκπαιδευτικός τοποθετείται σε ΜΟΝΑΔΙΚΟ σχολείο, ΠΩΣ θα του ζητήσεις να πάει σε άλλο;

Το πρόβλημα έτσι έχει και η απάντηση παρακάτω:
α) Ο Εκπαιδευτικός ΔΕΝ πάει σε άλλο Σχολείο ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ αλλά πάει για να χρησιμοποιήσει τον εξοπλισμό του για ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ όπου είναι τοποθετημένος. (Εννοείται ειρήσθω εν παρόδω , ότι δεν πάει σε μακρινό σχολείο, πάει σε κοντινό προς το σπίτι του, κοντινότερο κατά προτίμηση ή σε διπλανό από το δικό του, στην ίδια πόλη . ) Εννοείται ότι μπορεί να πάει και στο σπίτι του όπως έκανε πέρυσι, αλλά φέτος δεν μπορεί, διότι χάλασε το λάπτοπ, πήρε λαπτοϊό, χάλασε το ρούτερ, δεν έχει σύνδεση, υπάρχει πρόσωπο σε καραντίνα σπίτι, ενοχλείται η γιαγιά , έχουμε μαστόρους, κ.ο.κ. Οι λόγοι, στέκουν, δεν στέκουν ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΙ και υποχρεούται σε αυτό η Διοίκηση, δηλ. να τους δεχθεί όπως ακριβώς εκτίθενται.
β) Η έννοια του χώρου στον ίδιο χρόνο, είναι μεταβλητή, καθώς άλλοτε είναι εκ του σύνεγγυς δια ζώσης και άλλοτε εξ αποστάσεως δια ζώσης.
γ) Η έννοια του εκπαιδευτικού χρόνου επίσης είναι πλέον και αυτή μεταβλητή. Υπάρχει ο σύγχρονος τρόπος διδασκαλίας και ο ασύγχρονος.
δ) Πέρυσι όπου παρείχετο υπηρεσία διδασκαλίας σύγχρονη (και ασύγχρονη) εξ αποστάσεως οίκοθεν, δεν ετέθη θέμα τοποθέτησης σε ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ο χώρος όμως μετεβλήθη χωρίς ουδεμία διαμαρτυρία. Η παροχή διδασκαλίας, ήταν και τότε σε μοναδικό σχολείο.
Επομένως :
1. Η «τοποθέτηση» σε διπλανό σχολείο, ΔΕΝ είναι διπλή τοποθέτηση , καθώς ΔΕΝ διδάσκει ΣΤΟ νέος Σχολείο, αλλά διδάσκει ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ με δημόσια εργαλεία του νέου Σχολείου.
2. Η υπαλληλική σχέση ΔΕΝ αλλοιώνεται, καθώς ο διευθυντής του νέου Σχολείου, ΔΕΝ έχει σχέση προϊσταμένου προς υφιστάμενο, αλλά είναι φιλοξενών, προς φιλοξενούμενο. Δεν ελέγχει την προσέλευσή του, την αποχώρησή του, την απόδοσή του, αλλά είναι απολύτως ισότιμη συναδελφική. Έλεγχο δύναται να κάνει μόνο ο φυσικός του προϊστάμενος διευθυντής του, ο οποίος έχει πρόσβαση στο φιλοξενόν Σχολείο συνεργάζεται με τον εκεί Διευθυντή ενώ και οι δύο υπόκεινται στις εντολές του οικείου Διευθυντή εκπαίδευσης.
Συνεπώς , φρονούμε ότι :
'Όταν ο υπάλληλος εντέλλεται σε εκτέλεση διδακτικής υπηρεσίας για λόγους αδυναμίας παροχής οίκοθεν, για λόγους έκτακτης ανάγκης , προσωρινά, να παράσχει υπηρεσία τηλεκπαίδευσης στο μοναδικό Σχολείο τοποθέτησής του, έργο για το οποίο αμείβεται νομίμως, κάνοντας εργαλειακή χρήση άλλου δημόσιου χώρου, του ιδίου υπουργείου, κοντινότερου από τον τόπο κατοικίας του ή ισαπέχοντος , δεν δύναται να αρνηθεί, καθώς δεν συντρέχει απολύτως καμία καταπάτηση εργασιακών του δικαιωμάτων, αφού η εντολή παροχής εκπαιδευτικού έργου όταν συντρέχουν σωρευτικά όλοι οι προηγούμενοι λόγοι δεν θίγεται κατ' ελάχιστον, ουδέν εργασιακό δικαίωμα. (Αμοιβή, άνεση, κόστος πρόσβασης σε τόπο εργασίας, υποχρεώσεις, δικαιώματα)
Επί πλέον, λόγω του εκπαιδευτικού λειτουργήματος που ενδύεται η εργασία μας, υπάρχει μια επί πλέον ηθική υποχρέωση παροχής του έργου των εκπαιδευτικών.

 
dimitris
20 Ιαν 2022 21:54

Οι εκπαιδευτικοί με όλες τις δυσκολίες προσφέρουν στην εκπαιδευτική διαδικασία και μάθηση. Κατά την διάρκεια της τηλεκπαίδευσης με απαρχαιωμένα μέσα προσέφεραν στην εκπαίδευση. Από την πλευρά της πολιτείας δεν υπαρχή μια επιβράβευση, μια ελάχιστη προσφορά Η/Υ, ως βασικό εργαλείο εκπαίδευσης.

 
Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας....
20 Ιαν 2022 21:10

ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ΜΕΓΑΛΟ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ !!! Χ Ρ Ε Ω Ν Ε Τ Α Ι.
Το χρεωθήκαμε εμείς οι εκπαιδευτικοί. Με τον δικό μας εξοπλισμό εσείς πήρατε ΥΠΟΥΡΓΕ τα πρωτεία, εμείς δε…πήραμε (δεν γράφω τι).

 
Πιτσιφλής
20 Ιαν 2022 19:37

Μην ανοίγετε την πόρτα του σχολείου, όταν σας χτυπάει το κουδούνι... και μην ξαναδώ τα στημένα παιχνίδια βόλεϊ όπου της δίνετε συνέχεια πάσες... μέχρι να πάει πρώτα στον Σταϊκούρα και να τον πιάσει από τον λαιμό...

 
Λένα
20 Ιαν 2022 19:04

Μας κρατάνε από τον μισθουλάκο μας εισφορά αλληλεγγύης, το ένα μισθολογικό κλιμάκιο μας τον φάγανε. Τα είδη πρώτης ανάγκης πήραν τον ανήφορο, η ΔΕΗ μας έκαψε...και εμείς δεν το φωνάζουμε, ούτε διεκδικούμε τίποτε. Η ΔΟΕ άφαντη. Ας το λέμε κάθε μέρα όλοι μαζί με όποιο τρόπο μπορούμε μπας και μας ακούσουν.

 
Λία
20 Ιαν 2022 18:50

Το '19 δεν υπήρχε η COVID. Οπότε τι συγκρίνουμε;

 
σας ευχαριστούν οι εκπαιδευτικοί σας
20 Ιαν 2022 16:40

για το δούλεμα και την κοροϊδία !

εσένα θέλουμε

 
ΤΑΣΟΣ
20 Ιαν 2022 16:04

ΈΝΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΌ - ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΌ ΚΛΑΔΟ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΆΣ ΥΠΟΥΡΓΈ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΣΤΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΆ! ΜΕ ΛΌΓΙΑ ΤΟΥ ΑΈΡΑ ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ! ΟΠΌΤΕ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΜΗΝ ΛΕΣ ΤΠΤ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΊΝΕΣΑΙ ΠΙΣΤΕΥΤΗ!

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
20 Ιαν 2022 16:01

Αχ, αυτές οι κούφιες κουβέντες σαν τα αποκριάτικα πυροτεχνήματα των παιδιών! Αχ, αυτή η απύθμενη περηφάνια για κατά φαντασίαν επιτεύγματα που θυμίζουν μνημόσυνα με ξένα κόλλυβα!
Αν λοιπόν πάρουμε τοις μετρητοίς τις γενναιόδωρες φιλοφρονήσεις της υπουργού για τους εκπαιδευτικούς, εύλογα προκύπτει η υποχρέωσή της να δώσει πειστικές απαντήσεις σε αυτονόητα ερωτήματα, όπως:
α) Αυτούς λοιπόν τους τόσο αποτελεσματικούς εκπαιδευτικούς γιατί συνεχίζετε να τους βασανίζετε ανελέητα με οδυμαγδό αποφάσεων που κάνουν τη ζωή τους στο σχολείο αφόρητη; Και για ποιο λόγο βέβαια - σε περίοδο πανδημίας και ειδικών συνθηκών - επιμένετε να τους "αξιολογήσετε" τάχα, ενώ ήδη η αξιολόγησή τους έγινε με τον πιο εντυπωσιακά θετικό τρόπο; Τι παραπάνω δηλαδή θέλατε να σας δείξουν, για να πιστοποιηθεί η αναμφισβήτητη επάρκειά τους;
β) Γιατί αδιαφορείτε που οι εκπαιδευτικοί είναι οι χειρότερα αμειβόμενοι δημόσιοι λειτουργοί συγκρινόμενοι με υπαλλήλους των ιδίων τυπικών προσόντων; Γιατί δεν ψελλίσατε ποτέ μια λεξούλα για τη μισθολογική τους ανυπαρξία, ενώ επιμένετε να συνεχίσουν να σας παρέχουν τις υψηλές τους υπηρεσίες στην τηλεκπαίδευση με προσωπικά τους περιουσιακά μέσα που απέκτησαν με χίλια ζόρια και από το υστέρημά τους;
γ) Γιατί τελικά πανηγυρίζετε για κάτι που δεν σας ανήκει; Εσείς το μόνο που κάνετε είναι να εμπορεύεστε τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών, χωρίς να προσφέρετε ούτε την ελάχιστη βοήθεια (π.χ. εξοπλισμό, συνδέσεις, επιμόρφωση) στη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης!
δ) Γιατί κάνετε εντελώς ανοίκειες συγκρίσεις με το παρελθόν, όταν δεν υπήρχε πανδημία και προφανώς η ανάγκη της τηλεκπαίδευσης; Τέτοιες συγκρίσεις θυμίζουν επιχειρήματα καφενείου και μόνο το γέλιο προκαλούν.
ε) Έχετε αναλογιστεί μήπως στην επόμενη αξιολόγηση της διαβόητης τηλεκπαίδευσης μπορεί να εισπράξετε την ραγδαία υποβάθμιση όχι στην 22η αλλά σε πολύ κατώτερη θέση, αν οι εκπαιδευτικοί αποφασίσουν να ενεργοποιήσουν το προφανές τους δικαίωμα να μην πραγματοποιήσουν κανένα μάθημα από τα σπίτια τους με τον προσωπικό τους εξοπλισμό, αλλά απαιτήσουν να τους παρέχει το σχολείο όλα τα μέσα, πράγμα που de facto ακυρώνει την τηλεκπαίδευση;

 
Άλμα στην τηλεκπαίδευση, με χάρη στη CISCO
20 Ιαν 2022 15:50

Πες αλεύρι, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων σε γυρεύει, μέχρι τώρα δηλαδή ... γιατί μετά ?

 
Ας τα πουμε ολα
20 Ιαν 2022 15:44

Οι μισθοι των εκπαιδευτικών γιατί παραμενουν της πείνας;
Καθημερινά εκτος απο γνώσεις μεταδιδουμε και άλλες αρχες στους μαθητες μας οπως η αξιοπρέπεια.
Τα τελευταία χρόνια δε μας βοηθατε καθόλου σ αυτό. Σεβαστείτε το εργο των εκπαιδευτικών οπως το σέβονται σε αλλες χώρες και ανταμειψτε το αναλογα. Ό,τι κι αν ακουγεται ως αντίλογος στην καθημερινη προσφορά μας ξέρετε ότι χωρίς εμάς η αναπτυξη και καλλιέργεια των παιδιων σας θα ηταν αμφίβολη και περιστασιακή.

 
Χρήστος
20 Ιαν 2022 15:42

Ένα πάντως είναι το σίγουρο: δεν πιστώνεται στο Υπουργείο και χαίρομαι που η Υπουργός δεν προσπάθησε να το καπηλευθεί.

 
Επίδομα εκπαιδευτικών
20 Ιαν 2022 15:24

Ακούω επιδόματα σε άλλους υπαλλήλους και θυμάμαι όταν ήμουν νέος ότι είχαμε και εμείς ένα.

 
Γεωργοδασκαλος
20 Ιαν 2022 15:21

Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε....όλα τα οφείλουμε στην υπέροχη, εξαιρετική, εκ τω ων ουκ άνευ μεγιστοτεραστια ηγεσία του υπουργείου μας

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.