ΜΑΘΗΤΕΣ

Σύσκεψη για τις μαθητικές καταλήψεις

Σε πολλά κατειλημμένα σχολεία δεν γίνεται τηλεκπαίδευση
Δημοσίευση: 20/01/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Διαδικτυακή σύσκεψη με τους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής πραγματοποίησε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Αλ. Κόπτσης, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των μαθητικών καταλήψεων.

Από τη σύσκεψη , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, διαπιστώθηκε ότι:

  1. Σε όλη τη χώρα τελούν υπό κατάληψη περίπου 250 σχολεία, τα περισσότερα εκ των οποίων βρίσκονται στην Αττική, Κρήτη και  Θεσσαλονίκη.
  2. Σε ένα μεγάλο αριθμό κατειλημμένων σχολείων δεν γίνεται τηλεκπαίδευση
  3. Υπήρξε προβληματισμός εάν νομικά ο Διευθυντής του σχολείου μπορεί να υποχρεώσει εκπαιδευτικούς, που δηλώνουν αντικειμενικές δυσκολίες για να κάνουν τηλεκπαίδευση (όπως δεν έχουν τεχνικό εξοπλισμό κλπ) , να μεταβούν σε όμορη σχολική μονάδα για να κάνουν διαδικτυακό μάθημα με τους μαθητές των κατειλημμένων σχολείων.
  4. Διατυπώνεται  ανησυχία μετά τον τραυματισμό μαθητή σε κατειλημμένο Λύκειο των Βριλησσίων.

Στη σύσκεψη έγινε αναφορά και στην απόφαση του Δημάρχου Σπετσών να κλείσει για αύριο όλα τα σχολεία του νησιού, λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας έδωσε οδηγίες στους Διευθυντές Εκπαίδευσης

  • να ασκήσουν πίεση για τη λήξη των μαθητικών καταλήψεων,και
  • όπου συνεχίζεται η κατάληψη  να αναζητήσουν τρόπους πραγματοποίησης διαδικτυακών μαθημάτων.

Τα βασικά αιτήματα τα οποία προβάλλονται στις καταλήψεις είναι:

  •         Να μην εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων σε καμία τάξη, η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και οι περιορισμοί στο μηχανογραφικό.
  •         Προσαρμογή της ύλης των εξετάσεων σε όλες τις τάξεις .

ΟΛΜΕ: Εκβιασμούς και απειλές δέχονται εκπαιδευτικοί λόγω των μαθητικών καταλήψεων

Η ΟΛΜΕ ήδη έχει καταγγείλει ότι "Υπάρχει πλήθος καταγγελιών εκπαιδευτικών, που δέχονται προφορικές  –πάντα– πιέσεις, εκβιασμούς ακόμα και απειλές από ορισμένους δ/ντες σχολείων και Διευθυντές Εκπαίδευσης λόγω των μαθητικών καταλήψεων".

Νομική θέση της ΟΛΜΕ

Παράλληλα το κορυφαίο συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών διατύπωσε την ακόλουθη νομική θέση

  •     Σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το δικό τους εξοπλισμό ή χώρο για την παροχή τηλεκπαίδευσης.
  •     Καμία πρόβλεψη δεν υπάρχει στη νομοθεσία που να υποχρεώνει να γίνεται τηλεκπαίδευση από το σπίτι των εκπαιδευτικών ή από άλλον χώρο, πέραν του σχολείου υπηρέτησής τους.
  •     Οι εκπαιδευτικοί δεν οφείλουν να υπακούν σε προφορικές «εντολές», πολύ περισσότερο όταν αυτές είναι πέρα και έξω από κάθε θεσμικό και νομικό πλαίσιο.
  •     Οι πιέσεις που δέχονται συνάδελφοι να δηλώσουν «κανονική άδεια» παρά τη θέλησή τους ή ακόμα και να μετακινηθούν σε άλλα σχολεία ώστε να παράσχουν τηλεκπαίδευση είναι μακριά από κάθε λογική, συνιστούν κατάφορη παραβίαση και καταπάτηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.
  •     Ειδικά η «εντολή» να πάνε οι εκπαιδευτικοί σε άλλα σχολεία είναι απαράδεκτη και υγειονομικά, αφού κάτι τέτοιο θα επιβάρυνε ακόμα περισσότερο τα σχολεία αυτά με την προσέλευση δεκάδων επιπλέον συναδέλφων στους χώρους τους.

Απεργία-αποχή
 
Υπενθυμίζεται ότι  η ΟΛΜΕ κήρυξε νέα απεργία –αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία, ενώ υπενθυμίζει ότι  σε κάθε περίπτωση  οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Διαβάστε εδώ σχετικό ρεπορτάζ).

Οι κυρώσεις για τους “καταληψίες” μαθητές

Το υπουργείο Παιδείας, ωστόσο,  με την έναρξη του διδακτικού έτους , τον περσμένο Σεπτέμβριο, θέλοντας προφανώς  να προλάβει τις μαθητικές καταλήψεις, με απόφαση που εξέδωσε, προειδοποίησε:

“Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.  

Ειδικότερα η απόφαση προβλέπει τα εξής;

1. Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, όπως, ενδεικτικά, η παρεμπόδιση από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας, οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες.

Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης.

Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ ουσών, οφείλει να διασφαλίσει ότι θα παρέχεται σύγ- χρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία στους/στις μαθητές/ τριες.

Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών πραγματοποιείται με ευθύνη του/της Διευθυντή/ ντριας σχολικής μονάδας, με τηλεδιάσκεψη ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.

2. Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.

Σχόλια (15)

 
Απλά και ξεκάθαρα.
21 Ιαν 2022 23:08

Παράταση σχολικού έτους όσες μερες ήταν κλειστά τα σχολεία. Οι καθηγητές πληρώνονταν πάντως κανονικά.

 
Σοβαρά, όχι αστεία
21 Ιαν 2022 19:44

Ούτε συλλήψεις, ούτε εισαγγελείς, ούτε δικαστήρια, που παίρνουν χρόνο.
1) Οι διευθυντές ή όποιοι άλλοι αρμόδιοι για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων είναι αναγκαίο κάθε πρωί, να ενημερώνονται για το πόσα και ποια παιδιά θα συμμετέχουν στην κατάληψη της ημέρας, ώστε να καταχωρούν αυτομάτως τις απουσίες στα τηλεμαθήματα (ασχέτως αν οι μαθητές αυτοί θελουν να συνδεθούν από το προαύλιο).
2) Να βεβαιώνονται, ΑΜΕΣΩΣ, σημαντικά οικονομικά πρόστιμα στους γονείς - κηδεμόνες των καταληψιών, για κάθε μέρα κατάληψης του σχολείου.
Να δούμε τότε, που θα πρέπει να μπει βαθιά το χέρι στην τσέπη, ποιος θα κάνει κατάληψη κτηρίου που ανήκει σε όλους τους Έλληνες; Υπάρχει πολιτική βούληση;;

 
ΓτΠ
21 Ιαν 2022 19:14

Ρε δε ντρεπόμαστε; Σοβαρά μιλάτε; Αντί να λύσετε το πρόβλημα στη ρίζα του, να εκκενώσετε τα σχολεία από τους παράνομους καταληψίες και να γίνουν τα μαθήματα, παίζετε τις κουμπάρες με το αν έγινε τηλεκπαίδευση αν θα πάρουν απουσίες και άλλα τέτοια; ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΥΣ ΕΞΩ!

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
21 Ιαν 2022 15:50

@Ερωτήματα21 Ιαν 2022 09:36
Παρόλο που ακόμη και η αφέλεια ή η κακοπιστία έχουν κάποια όρια που εμφανώς εσείς τα ξεπερνάτε, θα σας δώσω κάποιες απαντήσεις με κάθε σοβαρότητα:
α) Τηλεκπαίδευση: Παρακολουθείτε άραγε το μέγα ζήτημα που ανέκυψε με την παράνομη (όπως έκρινε η καθ' ύλην αρμόδια ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) χρήση των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών εκ μέρους του υπουργείου που αυτομάτως καθιστά για την ώρα παράνομη την τηλεκπαίδευση μέχρι την πλήρη συμμόρφωση του υπουργείου; Αυτό δεν σας αρκεί ως αποστομωτική απάντηση;
β) Πληρώνονται οι εκπαιδευτικοί: Προβοκατόρικο ερώτημα στα όρια του τραμπουκισμού. Ωστόσο θα σας πω ότι σε περιπτώσεις κατάληψης οι εκπαιδευτικοί προσέρχονται στο προαύλιο του σχολείου και αναμένουν την εξέλιξη του θέματος, αλλά εντός του σχολείου δεν μπορούν να μπουν, ώστε να κάνουν το μάθημά τους. Εφόσον λοιπόν όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς δική τους υπαιτιότητα, εσείς νομίζετε ότι δεν πρέπει να πληρώνονται; Αν ναι, σας περιμένει για καφεδάκι κάποιος ...Πορτοσάλτε!
γ) Γιατί δεν πάνε στα γειτονικά σχολεία: Αναμασάτε ανιαρές κοινοτοπίες του υπουργείου, το οποίο πετάει πυροτεχνήματα στο βρόντο, για να ακούει ο κόσμος, αλλά δεν έχει φροντίσει ποτέ αυτή τη σκέψη να τη θεσμοθετήσει με νόμο! Το καταλαβαίνετε; Λόγια μόνο, αλλά γραπτά όχι! Πώς θέλετε λοιπόν να πάμε απροειδοποίητα σε κάποιο σχολείο και να στρογγυλοκαθήσουμε στους εργαστηριακούς του χώρους εμποδίζοντας τη λειτουργία του και κυρίως επιβαρύνοντας το σχολείο με μια πρόσθετη παρουσία που μπορεί να το βλάψει υγειονομικά στις δύσκολες μέρες που ζούμε; Θέλει πολύ μυαλό να το σκεφτείτε, αν πραγματικά νοιάζεστε για τα σχολεία;
δ) Ποιος πληρώνει τους βανδαλισμούς: Η ερώτηση δε μας αφορά καθόλου. Να την απευθύνετε στο υπουργείο, παρακαλώ!
ε) Γιατί δε μπαίνουν απουσίες & απουσίες ΕΠΑΛ: Ερώτηση άσχετου με το σχολείο! Γιατί κάποιος που γνωρίζει από σχολείο, δεν μπορεί να αγνοεί ότι οι απουσίες καταγράφονται στα απουσιολόγια, τα οποία όμως βρίσκονται μέσα στο κατειλημμένο σχολείο. Βεβαίως απουσίες σε μπακαλόχαρτα ή χαρτοπετσέτες ουδείς διανοείται να καταγράψει στην αυλή ή στα πεζοδρόμια προσφέροντας γέλιο στους περαστικούς. Αλλά το σημαντικότερο είναι το εξής: Σε ποιους μαθητές να μπουν απουσίες; Είστε εσείς σε θέση να εξακριβώσετε ποιοι είναι κλεισμένοι μέσα στο σχολείο και ποιοι όχι; Γνωρίζετε άραγε ότι οι καταληψίες δεν αποτελούν σταθερό σώμα, αλλά εναλλάσσονται συνεχώς; Μήπως θα μπορούσαμε να τους εντοπίσουμε μέσω της σύνδεσής τους στο (παράνομο για την ώρα) Webex; Γελάνε και τα παιδιά, όταν ακούνε τέτοιες ευφάνταστες ιδέες, αφού πρώτοι απ' όλους συνδέονται οι καταληψίες με το κινητό τους! Απορώ ποιος εγκέφαλος του υπουργείου σκαρφίστηκε αυτή την αφελέστατη ιδέα!
Συμπέρασμα: Όλες οι απορίες σας θα πρέπει να έχουν αποδέκτη το υπουργείο και μόνο! Κι αν θέλετε τη δική μου συμβολή, θα σας έλεγα να το ρωτήσετε ένα και μοναδικό πράγμα: Ενδιαφέρεται στ' αλήθεια να σταματήσουν οι καταλήψεις;

 
Κατερίνα ΠΕ03
21 Ιαν 2022 15:39

1. Η τηλεκπαίδευση δεν λύνει το πρόβλημα γιατί τα παιδιά μπορούν να κλείνουν το σχολείο και μετά να συνδέονται για να μην πάρουν απουσία. Και όχι δεν ξέρω ποιοι ψήφισαν την κατάληψη για να τους εξαιρώ από το μάθημα. Επίσης αν μου κάνει μήνυση ο γονιός, δεν ξ΄έρω πως θα αποδείξω ότι ήταν καταληψίας το παιδί του; Επιπλέον αν φτάσουμε εκεί, δεν μπορούμε να ξαναμπούμε στην τάξη γιατί κανείς δεν θα θέλει να μας ακούσει πια.
2. Ούτε η αστυνομία και ο εισαγγελέας είναι λύση, γιατί το μόνο που γίνεται έτσι να ρίχνουμε γροθιά στο μαχαίρι. Οι έφηβοι δεν φοβούνται, τουλάχιστον όχι όλοι και θα ηρωποιηθούν εκείνοι που δεν πρέπει.
3. Επέκταση του σχολικού έτους με όσες μέρες κατάληψης πραγματοποιήθηκαν για όσα σχολεία χρειάζεται και ενδοσχολικές εξετάσεις μετά τις εισαγωγικές. Θα πάμε μέχρι τον Ιούλιο, θα πληρώσετε λίγες υπερωρίες, αλλά δεν θα ξαναχρειαστεί. Δεν θα ξαναγίνουν καταλήψεις.
4. Τα αιτήματα των μαθητών είναι δίκαια γιατί μας έχετε σε σχολεία αποθήκες σαν ζώα, αλλά η κατάληψη δεν λύνει τα προβλήματα. Αντίθετα αν δεν υπάρχει η εκτόνωση των καταλήψεων, θα βρεθούν άλλοι τρόποι, πιο πιεστικοί για διαμαρτυρία, όπως αποχές και πορείες, συνεντεύξεις, κατάθεση μηνύσεων στο Υπουργείο για τα κενά σε εκπαιδευτικούς, κ.α. Νομίζω όμως ότι όλες οι Κυβερνήσεις τα ξέρουν αυτά και γι' αυτό δεν λύνουν το θέμα "κατάληψη".

 
L
21 Ιαν 2022 14:56

Το Υπουργείο για μια ακόμα φορά καλεί τους εκπαιδευτικούς να σταματήσουν οι ίδιοι τις καταλήψεις, όταν θα μπορούσε με ένα απλό ΦΕΚ να τις σταματήσει για πάντα. Γιατί το κάνει αυτό; Πάντως όχι γιατί ενδιαφέρεται για τη στήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης. Από την άλλη, πολλές τοπικές ΕΛΜΕ έχουν πει (δυστυχώς) κατά καιρούς: "κάτω τα χέρια από τις καταλήψεις". Και ο κατήφορος συνεχίζεται. Μαζί, αυξάνεται και η απαξίωση της υπόλοιπης κοινωνίας για την δύσμοιρη εκπαίδευση με την πενιχρή και αναξιοπρεπή υλικοτεχνική υποδομή. Τι πειράζει; Υπάρχουν και αλλού σχολεία.

 
Μ
21 Ιαν 2022 14:29

@Λευτέρη, ακριβώς! Επομένως η λύση θα βρεθεί από εμάς. Κατανόηση της εκμετάλλευσης της παράνομης αυτής ενέργειας εις βάρος όλων μας. Γιατί τι άλλο εξυπηρετεί πολιτικούς ανίκανους παρά ένα πολιτικοκοινωνικό σώμα αμόρφωτο; Ξυπνάτε!! Μαθητές και γονείς αγκαλιάστε το δημόσιο σχολείο!!

 
Στο ίδιο «έργο» θεατές
21 Ιαν 2022 14:22

Αυτές οι καταλήψεις, που η κυβέρνηση παραδέχεται ότι είναι παράνομες (αλλά τις ανέχεται), έχουν καταντήσει ένα κακόγουστο «έθιμο»! Το πρωί ορισμένοι από τους μαθητές “ταμπουρώνονται” στα σχολεία και συνδέονται από το προαύλιο με τα κινητά στο webex για να μην πάρουν απουσίες (και η πίτα ολόκληρη κι ο σκύλος χορτάτος), το απόγευμα πάνε στα φροντιστήρια (για να μην φωνάζουν οι γονείς ότι τα πληρώνουν τζάμπα) και το βράδυ επιστρέφουν στο προαύλιο (μέχρι κάποια ώρα) για να διασκεδάσουν με τους φίλους τους! Είμαστε για γέλια! Καλά μας κάνουν οι πιτσιρικάδες και μας εμπαίζουν!
Συμπέρασμα: Έξω τα κόμματα από τα σχολεία. Αφήστε τα παιδιά έξω απο τις πολιτικές αντιπαραθέσεις - σκοπιμότητες!

 
Κωνσταντίνος
21 Ιαν 2022 12:48

Τελικά ούτε κι εσείς έχετε την πολιτική βούληση να κάνετε κάτι γι' αυτό το χρόνιο πρόβλημα της ελληνικής εκπαίδευσης, παρότι εκλεγήκατε έχοντας κάνει αυτό σημαία σας. Αρνείστε να εφαρμόσετε τη νομοθεσία, πετάτε το μπαλάκι στους αποκάτω και αποδεικνύεστε τελικά πολύ λίγοι...

 
ΠΕ800
21 Ιαν 2022 12:01

Η κατάληψη δημοσίου χώρου (και βέβαια σχολικού κτιρίου) είναι παράνομη πράξη. Δυστυχώς η διαχείρισή της από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας δεν το λαμβάνει αυτό υπόψη της. Ακόμα και η αντιμετώπιση της με της ΕξΑΕ την νομιμοποιεί κατά κάποιον τρόπο. Είναι τόσο απλό: Ο διευθυντής του σχολείου δηλώνει στο πληροφοριακό σύστημα My school ότι το σχολείο καταλήφθηκε. Αυτόματα η ΔΙΔΕ (και όχι ο ταλαίπωρος διευθυντής με ονομαστική κλήση και κατάθεση μήνυσης) ενημερώνει το τοπικό αστυνομικό τμήμα και αυτεπάγγελτα διώκονται όσοι κατέλαβαν παράνομα τον δημόσιο χώρο του σχολείου (εννοείται οι γονείς για παραμέληση ανηλίκου) και διεκδίκηση αποζημίωσης για τυχόν φθορές της σχολικής περιουσίας. Τόσο απλό....

 
Εκπαιδευτικός ΕΠΑΛ
21 Ιαν 2022 11:08

@Ερωτήματα
Αγαπητέ κύριε γενικέ (τέτοια ερωτήματα μόνο κάποιος από το υπουργείο που θέλει να δημιουργήσει εντυπώσεις θα έθετε) θα προσπαθήσω να απαντήσω στα ερωτήματα που θέσατε...
1. Οι εκπαιδευτικοί καθώς και όλοι οι υπάλληλοι που δεν μπορούν να εισέλθουν στο χώρο εργασίας τους χωρίς δική τους υπαιτιότητα πληρώνονται κανονικά..άλλωστε είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται έξω από το σχολείο μέχρι ο άμεσος προϊστάμενος τους (ο διευθυντής) να τους πει να αποχωρήσουν..αν αυτό δεν αρέσει στο υπουργείο μπορεί να το αλλάξει με νόμο...τόσους βγάζει, ας βγάλει έναν και γι' αυτό..Αν ο διευθυντής εκπαίδευσης στείλει έγγραφο στους εκπαιδευτικούς με τα σχολεία που θα πάνε για να κάνουν τηλεκπαίδευση είμαι σίγουρος ότι και οι εκπαιδευτικοί θα πάνε και οι διευθυντές των άλλων σχολείων θα τους παρέχουν τις κατάλληλες συνθήκες για να εργαστούν..το έγγραφο περιμένουμε....
2. Τους βανδαλισμούς τους πληρώνει η σχολική επιτροπή..δεν έχει βρεθεί άλλη λύση... Άποψη μου είναι ότι θα πρέπει οι γονείς των μελών του 15μελους να γνωστοποιούν το ΑΦΜ τους στην σχολική επιτροπή και μετά από κάθε κατάληψη το κόστος τυχών επισκευών να χρεώνεται μέσω εφορίας σε αυτούς...Να δείτε που σε κάθε κατάληψη θα υπάρχει και ομάδα περιφρούρησης γονέων και κανένας εξοσχολικός βάνδαλος δεν θα εισέρχεται στο σχολείο..περιμένω την απόφαση από το υπουργείο....
3. Όταν λέτε ότι δεν μπαίνουν απουσίες μαθητών , εννοείτε στην κατάληψη;;με τα απουσιολογια κλειδωμένα; Για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση , αν έχετε αποδείξεις ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι συνεπείς σε αυτή την υποχρέωση ας κάνετε ονομαστική καταγγελία και όχι να πετάτε λάσπη στον ανεμιστήρα για δημιουργία εντυπώσεων..με ειδική αναφορά στα ΕΠΑΛ...γιατί δεν ρωτάτε και για τις απουσίες στα ΓΕΛ , ειδικότερα της Γ τάξης, σε πόλεις και κωμοπόλεις....τέτοια ερωτήματα όλοι μπορούμε να βάλουμε και να πυροδοτησουμε το "λαϊκό συναίσθημα"
. Ας βάλετε σε κάθε τάξη συσκευή αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων απευθείας συνδεδεμένη με το υπουργείο...αλλά και τότε θα κατηγορήσετε τα σχολεία, και δη τα ΕΠΑΛ, για δημιουργία 3D αντιγράφων των δακτύλων των μαθητών....καλημέρα σας..

 
Λευτέρης
21 Ιαν 2022 10:00

Απλά σαχλαμάρες! Κανένα πρόβλημα δε λύνουν οι τηλεδιασκέψεις. Υπάρχουν λύσεις και επιδεικτικά αγνοούνται εδώ και δεκαετίες από τους κυβερνώντες. Με τη στάση τους ευνοούν τις καταλήψεις για διαφορετικούς πολιτικούς λόγους. Οι μεν, ΝΔ, για την ενίσχυση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και οι έταιροι για την αλίευση οπαδών μιάς και φθίνουν διαχρονικά!

 
Εκπαιδευτικός
21 Ιαν 2022 09:43

Η τηλεκπαίδευση δεν είναι η λύση για τις καταλήψεις κύριε Γενικε. Ξέρετε τι πρέπει να κάνετε. Το θέμα είναι αν έχετε το σθένος να το κάνετε...
Αφήστε στην άκρη επομένως τους έμμεσους και άμεσους εκβιασμούς στους εκπαιδευτικούς και πάψτε μαζί με τους διευθυντές να τους ρίχνετε συνεχώς το μπαλάκι. Λυστε τις καταλήψεις και τα μαθήματα που χάθηκαν σε γιορτές και διακοπές. Τηλεκπαίδευση τέλος

 
Μπανανία
21 Ιαν 2022 09:42

Στη σύσκεψη φαίνεται να συζητήθηκαν όλα ΕΚΤΟΣ από το να βγάλουν έξω τους καταληψίες και να συνεχίσουν οι υπόλοιποι κανονικά τη δουλειά τους, ε;

Στείλτε τα παιδιά σας σε ιδιωτικό σχολείο, όσοι μπορείτε, μην αγοράζετε καινούργιο αυτοκίνητο ρουχα έπιπλα, κάντε τη θυσία αν μπορείτε. Θα γλιτώσετε . Αυτοί (και της κυβέρνησης και της ΟΛΜΕ) είναι η καλύτερη διαφήμιση για το ιδιωτικό.

 
Ερωτήματα
21 Ιαν 2022 09:36

1. Γιατί δε γίνεται τηλεκπαίδευση; Πληρώνονται κανονικά οι εκπαιδευτικοί; Γιατί δε πάνε στα γειτονικά σχολεία για τηλεκπαίδευση; ;
2. Ποιος πληρώνει τους βανδαλισμούς;
3. Γιατί δε μπαίνουν απουσίες μαθητών; Τι γίνεται με τις απουσίες στα επαλ ;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.