Οδηγός για την έγκριση υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ερευνών στις σχολικές μονάδες

Το ΙΕΠ εξέδωσε οδηγό με τον οποίο ορίζει τα κριτήρια και τις προδιαγραφές που οφείλουν να πληρούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι έρευνες που υλοποιούνται σε σχολικές μονάδες και εγκρίνονται είτε από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας, εφόσον αφορούν αποκλειστικά και μόνον την ίδια τη σχολική μονάδα, είτε από τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν περισσότερες από μία σχολικές μονάδες που υπάγονται στην ίδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, είτε από τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν σχολικές μονάδες που υπάγονται σε περισσότερες από μία Διευθύνσεις Εκπαίδευσης εντός της αυτής Περιφερειακής Διεύθυνσης.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τον οδηγό
Ο παρών Οδηγός απευθύνεται σε όσους/όσες υποβάλλουν τα σχετικά αιτήματα – φορείς που αιτούνται την έγκριση υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε σχολικές μονάδες, καθώς και σε ερευνητές/-ήτριες ή ερευνητικές ομάδες που αιτούνται την άδεια διεξαγωγής ερευνών σε σχολικές μονάδες ή σε δομές αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ. Αποτελεί ένα εγχειρίδιο χρήσης, στο οποίο περιγράφονται οι διαδικασίες, οι προϋποθέσεις έγκρισης και τα κριτήρια εξέτασης των υποβαλλόμενων αιτημάτων από τις παραπάνω αρμόδιες υπηρεσίες, σύμφωνα με το ευρύτερο πλαίσιο εκπλήρωσης του σκοπού του Ι.Ε.Π. για τη διαμόρφωση, τον διαρκή εκσυγχρονισμό και τη βέλτιστη εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής σε όλους τους τύπους των σχολικών μονάδων.
Ειδικότερα, ο Οδηγός διαρθρώνεται σε τρία μέρη, ως εξής:
Στο Μέρος Α ́ παρέχονται γενικές πληροφορίες όσον αφορά την εξέτασηαιτημάτων για υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων – δράσεων,
Στο Μέρος Β ́ δίνονται επιπρόσθετες οδηγίες για την υποβολή αιτήσεων που αφορούν ειδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών προγραμμάτων (μαθητικών διαγωνισμών, αθλητικών προγραμμάτων και αγωγής υγείας),
Στο Μέρος Γ ́ περιλαμβάνεται η σχετική πληροφόρηση για τη διαδικασία έγκρισης ερευνών, οι οποίες διεξάγονται σε σχολικές μονάδες και σε δομές αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Τέλος, στο Παράρτημα, το οποίο δομείται ομοίως σε τρία μέρη (Α ́, Β ́ και Γ ́), παρατίθενται πρότυπα έγγραφα όσον αφορά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (αίτηση και συνοδευτικά) για τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τις ειδικές κατηγορίες προγραμμάτων και τις έρευνες αντίστοιχα.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Α. Γεωργιάδης: Στην απεργία της ΟΙΕΛΕ συμμετείχαν μόνο 30 ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί σε σύνολο 9.000
- 179.580 οι αριστούχοι (18,1 – 20) μαθητές στο Γυμνάσιο-Λύκειο (σε σύνολο μαθητών 680.000) κατά το σχ. έτος 2022-23
- Αναστέλλεται η λειτουργία σε Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο στην Κέρκυρα
- Αναστέλλεται η λειτουργία Νηπιαγωγείου στη Ροδόπη
- Αναστέλλεται η λειτουργία Νηπιαγωγείου στη Λάρισα
- Σήμερα η ανακοίνωση βαθμολογίας των υποψηφίων των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ 2023
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
- Ένωση Ερευνητών: Η αντιμετώπιση των φυσικών κινδύνων απαιτεί συντονισμό και αξιοποίηση της έρευνας- Όχι ατελέσφορες εξα...
- ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: “Η Κυβέρνηση υπονομεύει τον θεσμό της παράλληλης στήριξης”
- Εκπαιδευτές ΙΕΚ: Πρωτοφανές μη άνοιγμα Μητρώου για επικαιροποίηση προσόντων
Σχόλια (1)
Πλάκα μας κάνουν; Πρόσβαση μόνο για δύο ώρες για εκπαιδευτική έρευνα;;;