ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Λάθη στη μοριοδότηση (πτυχία, μεταπτυχιακά, εμπειρία, δημοσιεύσεις κ.λπ.) των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης

Χ. Κεφαλίδου: "Ελπίζουμε αυτά τα προβλήματα να οφείλονται σε αβλεψίες και αστοχίες και όχι σε σκοπιμότητες κύκλων του Υπουργείου Παιδείας"
Δημοσίευση: 14/03/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Για λάθη στη μοριοδότηση των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης , κάνει λόγο η τομεάρχης παιδείας του ΚΙΝΑΛ  Χαρά Κεφαλίδου .

Στους  πίνακες με τις μονάδες αντικειμενικής αξιολόγησης (πτυχία, μεταπτυχιακά, εμπειρία, δημοσιεύσεις κ.λπ.) των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης, παρατηρήθηκαν λάθη στη μοριοδότηση, παραλήφθηκαν εμφανώς μετρήσιμες μονάδες και πριμοδοτήθηκαν αμφισβητούμενες δραστηριότητες υποψηφίων, τονίζει η Χαρά Κεφαλίδου και σημειώνει:

  • Ελπίζουμε αυτά τα προβλήματα να οφείλονται σε αβλεψίες και αστοχίες και όχι σε σκοπιμότητες κύκλων του Υπουργείου Παιδείας.
  • Μετά την τριήμερη προθεσμία υποβολής ενστάσεων (Δευτέρα 14/3-Τετάρτη 16/3), τα αποτελέσματα οφείλουν να αποκαταστήσουν τη νομιμότητα και τη διαφάνεια της διαδικασίας.

Σχόλια (20)

 
Γιώργος
16 Μαρ 2022 16:39

Επιτρέπεται να έχει κάποιος συγγραφικό έργο σπάζοντας το διδακτορικό του σε 4 βιβλία;; οεο;;;
Επιτρέπεται επίσης υποψήφιος που διώκεται πειθαρχικα με 9μηνη αργία να κριθεί επιτυχών;;; όσον γνωρίζω η επιτροπή μπορεί να αποκλείσει τέτοιες περιπτώσεις. Για ψάξτε λοιπόν κι όπου υπάρχει τέτοια περίπτωση να αποκλειστεί γιατί η δικαιολογία της τελεσιδικιας δε στέκει σε τέτοιες θέσεις!!!
Κι εσείς βουλευταδες προσέχετε ποιους ή ποιες προτείνετε για εύνοια στη συνέντευξη!!! Ψάξτε τους πρώτα !!! Ήδη όπως μαθαίνω η αντιπολίτευση ψάχνει αυτές τις περιπτώσεις για επερώτηση στην βουλή εφόσον δεν αποκλειστούν!!! Οψόμεθα....!

 
@Μη υποψήφιος
16 Μαρ 2022 13:41

Φυσικά και υπάρχει διαδικασία ενστάσεων, και αν κάνεις ένσταση και δε διορθώσουν το λάθος (δε μπορώ να φανταστώ, ειδικά αν πρόκειται για στοιχεία που βρίσκονται σε έγγραφα και δεν αμφισβητούνται) έχεις τα διοικητικά δικαστήρια και άλλα. Αυτό ίσχυε και ισχύει πάντα.

Όχι, δεν είναι καλό/λογικό να γίνονται "πολλά" λάθη, και αν όντως έγιναν, θα ήταν σωστό να φεύγει από τη θέση του όποιος τα κάνει - τελεία και παύλα.
Τη μοριοδότηση των άλλων δεν μπορείς - εκ των πραγμάτων - να την ελέγξεις 100%. Εκτός κι αν το υπουργείο θεσπίσει σύστημα όπου ολα τα έγγραφα θα γίνονται διαθέσιμα σε όλους τους συνυποψήφιους (χλωμό το βλέπω). Αλλά αυτό είναι πρόβλημα κάθε διαγωνισμού και διαδικασίας, δεν είναι καινούργιο.

Γενικά δεν δείχνει σοβαρότητα εκ μέρους του υπουργείου. Το θέμα είναι αν αυτό το ζήτημα (το οποίο έχει δικλείδες ασφαλείας και διαδικασίες όπως είπα) είναι τόσο μείζον ώστε να ασχολείται η αντιπολίτευση και η βουλή. Προσωπική μου άποψη είναι ότι συμβαίνουν πολλά σοβαρότερα σε όλα τα επίπεδα της παιδείας, και αυτό το πράγμα δείχνει μια τεμπέλικη αντιπολίτευση που δεν ξέρει τι γίνεται στο χώρο της παιδείας (γιατί αν ήξερε υπάρχει πολύ πιο πρόσφορο έδαφος για σοβαρή κριτική).

 
Μη υποψήφιος
15 Μαρ 2022 22:47

Προς @@Ερώτηση 15 Μαρ 2022 17:23 και Ερώτηση 14 Μαρ 2022 18:25
- Ε αυτό δα μας έλειπε, να ΜΗΝ προέβλεπε ενστάσεις για διόρθωση των λαθών!
- Κι επειδή προβλέπει ενστάσεις, σημαίνει αυτόματα-απαραίτητα, ότι θα ικανοποιηθούν και ότι θα διορθωθούν όλα τα λάθη?
- Κι επειδή προβλέπει ενστάσεις, σημαίνει ότι μπορεί-επιτρέπεται-είναι λογικό, να γίνονται τόσα λάθη σ' ένα νόμο και μια διαδικασία που ετοιμάζεται εδώ και τρία χρόνια και μάλιστα από συμβούλια εξειδικευμένα και επιλεγμένα από το ίδιο το Υπουργείο, για να κάνουν σωστά τη "δουλειά"?
- Κι επειδή προβλέπει ενστάσεις, με την ίδια λογική, θα μπορούσε πχ και η εφορία να μου επιβάλει ότι φόρο θέλει και μετά να πρέπει εγώ να βρίσκω τα λάθη?
- Γιατί επίσης κάποιος υποψήφιος, εκτός από τον έλεγχο της δικής του μοριοδότησης, να πρέπει να γίνει Πουαρό ΚΑΙ για τις μοριοδοτήσεις των συνυποψηφίων του και μάλιστα σε τόσες πολλές υποκατηγορίες κριτηρίων?

Νομίζω λοιπόν ότι η κα. Κεφαλίδου.... και λίγα λέει. Πολύ φοβάμαι, ότι είμαστε μόλις στην αρχή των προβλημάτων-στρεβλώσεων, της εν λόγω διαδικασίας επιλογών.

 
Λίγη προσοχή δε βλάφτει
15 Μαρ 2022 18:10

Στο
Άρθρο 34
Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης
το
β) Επί της παρ. 3 του άρθρου 31: βα) το ανώτατο όριο των αξιολογικών μονάδων για τις περ. α) έως γ) δεν μπορεί να υπερβαίνει τις δεκατέσσερις (14),
που αναφέρει ο νόμος που βρίσκεται, μήπως έπρεπε να λέει " άρθρο 33' δεδομένου ότι στο άρθρο 31 δεν υπάρχουν αυτά!!!!

 
ELPHNOR
15 Μαρ 2022 18:00

Κοιτάξτε να δείτε ποιος παίρνει 3.5 στα βιβλία όταν ο νόμος ορίζει το πολύ 3! Τυχαίο; Δεν νομίζω...

 
@@Ερώτηση
15 Μαρ 2022 17:23

ΟΚ, ας πουμε είναι πολλά τα λάθη. Η διαδικασία προβλέπει ακριβώς αυτό που πρέπει, δηλαδή επισήμανση/ένσταση για διόρθωση των λαθών. Τι νόημα έχει να συζητιέται αυτό στη βουλή με αντιπολιτευτική διάθεση; Δεν εξυπηρετεί απολύτως τίποτα. Έχετε υπόψη άλλη χώρα στην οποία γίνονται τέτοιες σαχλαμάρες;

 
Οδυσσέας
15 Μαρ 2022 13:06

Σχετικά με το γραπτό διαγωνισμό το 2007 επί Μ. Γιαννάκου-Κουτσίκου, διαπίστωσα με τη συμμετοχή μου σε αυτόν (σημειώνω ότι δεν επελέγην τότε και ότι δεν ήμουν "ημέτερος") ότι η θεματολογία των ερωτήσεων στρεφόταν αποκλειστικά γύρω από ζητήματα εκπαιδευτικά και ότι η βαθμολογία που προέκυψε ήταν σε γενικές γραμμές αντικειμενική και αντάξια των γνώσεων και ικανοτήτων των διαγωνισθέντων, όπως και όσο μας επέτρεπε η εικόνα που είχαμε για τον κύκλο των γνωστών μας. Πολλοί φιλόδοξοι και χρόνιοι λάτρεις της καρέκλας έμειναν απ' έξω λόγω έλλειψης ουσιαστικών προσόντων

 
Δημήτρης Κ.
15 Μαρ 2022 09:00

@ Κωστής
Ναι καλά!
Έγινε ένας τύπος γραπτού διαγωνισμού το 2007 και στη συνέχεια πολλοί εκπαραθυρώθηκαν με τη συνέντευξη ή κλ΄ήθηκαν να κάνουν το ’αγροτικό’ τους στην πινέζα του χάρτη για να εξυπηρετηθούν ημέτεροι με λιγότερα προσόντα!

 
Οδυσσέας
14 Μαρ 2022 22:27

Το κύριο χαρακτηριστικό αυτού του τρόπου επιλογής Διευθυντών εκπαίδευσης είναι η έλλειψη διαφάνειας. Οι διαφανείς διαδικασίες επιβάλλουν την υποβολή φακέλου στην τοπική ΔΙΔΕ (επομένως τοπικά να λογίζεται και το ποσοστό για τον αποκλεισμό!!!... πρωτάκουστο βέβαια για εκπαιδευτικούς, που ποτέ δεν αποκλείουν από ευκαιρίες) και όχι με ηλεκτρονική υποβολή τους από όλη την Ελλάδα και ονομαστικές καταστάσεις ανά Περιφέρεια, όπου δημιουργείται ανεξέλεγκτη κατάσταση. Λαμβάνοντας υπόψη και τις απαγορεύσεις με τα προσωπικά δεδομένα, καθίσταται αδυνάτως αδύνατο το να μπορούμε να γνωρίζουμε την ακρίβεια δηλωθέντων που δίνουν μόρια

 
Κωστής
14 Μαρ 2022 21:15

Κάτι για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ δεν είχε ειπωθεί προεκλογικά, για τις εν λόγω επιλογές στελεχών; Τι έγινε;

 
@Ερώτηση
14 Μαρ 2022 21:09

Κάνετε μέγα λάθος!
Όλοι μας γνωρίζουμε τους περισσότερους των υποψηφίων ανά περιοχή και τα μόρια που έχουν!
Τα λάθη είναι πολλά!

 
Πιτσιφλής
14 Μαρ 2022 19:49

Η πιο σημαντική επιλογή είναι οι διευθυντές των σχολικών μονάδων και οι σύμβουλοι. Εκεί θέλει μεγάλη προσοχή, πολύ μεγάλη, να επιλεγεί ό,τι καλύτερο έχει ο κλάδος, όπως γίνεται για τις ειδικές δυνάμεις του Στρατού και για τους κυβερνήτες των Rafale, των Beharra και των αόρατων υποβρυχίων μας που έχουν τις καινούριες τορπίλες!...

 
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ
14 Μαρ 2022 19:36

Τόσα πολλά λάθη δεν έχουν ξαναγίνει. Δεν υπάρχει προηγούμενο!

 
Εκπαιδευτικός Βθμιας
14 Μαρ 2022 19:20

Μια χαρά είναι η μοριοδότηση. Μοριοδοτήθηκαν αυτά που δηλώθηκαν. Αν δηλώθηκαν λάθος δεν μοριοδοτήθηκαν. Απλό και συμβαίνει πάντα. Μην πετ΄άτε πυροτεχνήματα. Αν πράγματι είναι κάτι σοβαρό και παράλογο σε αυτήν τη μοριοδότηση είναι η εξέταση γλώσσας. Όλα τα άλλα μια χαρά είναι.!

 
ΠΕ19
14 Μαρ 2022 19:09

Δεν διαπίστωσα ιδιαίτερες ατασταλίες πέρα από το νόμιμο (αλλά δεν ξέρω αν είναι δίκαιο) του να κόβονται διαφορετικά μόρια από διάφορες προϋπηρεσίες. Πχ Δ/ντη εκπαίδευσης 3.5 Δ/ντη Σχολείου 3 και συμβούλου 1. Κατά τα άλλα δεν υπήρχαν ιδιαίτερα παρατράγουδα (τουλάχιστον γνωστά).

 
Δημήτρης Κ.
14 Μαρ 2022 18:44

Αγαπητοί/-ές,
Όσο απουσιάζει η πολιτική συναίνεση-σύγκλιση στα minimum κοινώς αποδεκτά επί της παιδείας και όσο ο κάθε νόμος επιλογής ισχύει το πολύ έως τις επόμενες κρίσεις, μην περιμένετε "νόμο της προκοπής". Ως αποτέλεσμα αυτών πάντα θα υπάρχουν 'ικανοποιημένοι' και 'δυσαρεστημένοι'.

 
Ερώτηση
14 Μαρ 2022 18:25

Θέατρο του παραλόγου...ή απλά μας χρειάζονται θεωρίες συνομωσίας για να γίνεται ντόρος και να έχουμε κάτι να λέμε;

1) Οι πίνακες ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ. Άρα ο καθένας έχει την ευκαιρία να δεί τα μόριά του, να εντοπίσει λάθη και να ζητήσει να διορθωθούν. Ναι, ή όχι;

2) Η κα. Κεφαλίδου (και ο οποιοσδήποτε) πως διαπίστωσε ότι υπάρχουν λάθη στα στοιχεία τρίτων; Ξέρει τι πτυχία, εμπειρία, δημοσιεύσεις έχουν όλοι στις λίστες και τα έλεξγε μόνη της; Προφανώς όχι - κάποιοι εντόπισαν λάθη στα στοιχεία τους και την ενημέρωσαν. Αυτοί οι κάποιοι γιατί δεν ακολουθούν απλά τη διαδικασία που υπάρχει για να διορθωθούν τα μόριά τους και να τελειώνουν; Ακριβώς γι'αυτό δεν υπάρχει η περίοδος ενστάσεων;

3) Στο τέλος και η κα. Κεφαλίδου εκεί καταλήγει: λάβετε υπόψη τις ενστάσεις και διορθώστε τα λάθη (ως οφείλουν).

Δηλαδή αν δεν το έλεγε κάποιος στη Βουλή δε θα γινόταν οι ενστάσεις και δε θα διορθωνώταν τα λάθη; Έλεος.

Χρειαζόμαστε καλύτερη αντιπολίτευση...

 
Στράτος
14 Μαρ 2022 17:51

Η δήλωση της κ. Κεφαλίδου είναι ομολογουμένως προσεκτική στις διατυπώσεις.
Ωστόσο θα πρέπει να γίνει σεβαστό από όλους ότι τα Συμβούλια Επιλογής (πρέπει να) εργάζονται χωρίς πολιτικές και άλλες έξωθεν παρεμβάσεις.

 
Γεώργιος
14 Μαρ 2022 17:09

Πες τα χρυσοστομη

 
ΚΟΊΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ
14 Μαρ 2022 16:37

νόμο της προκοπής που να δίνει ευκαιρία σε πολλούς να έχουν εμπειρία διοίκησης, να μην εκμεταλλεύονται κάποιοι αμφισβητούμενα μόρια , να μην υπάρχουν μεθοδεύσεις και επαγγελματιες στελέχη

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.