Το υπ. Παιδείας ζητά προγραμματισμό διδασκαλίας χωρίς να έχει πει στους διδάσκοντες πότε λήγουν τα μαθήματα

17/03/2022

Άκουσε το άρθρο

Το υπουργείο Παιδείας ζητάει προγραμματισμό της διδασκαλίας στην αρχή της χρονιάς και ολοκλήρωση της ύλης λίγο πριν το Πάσχα ΧΩΡΙΣ να έχει πει στους διδάσκοντες πότε λήγουν τα μαθήματα, έτσι ώστε να μπορούν να υπολογίσουν πόσες ώρες διαθέτουν.

Για παράδειγμα, κάποιος εκπαιδευτικός μπορεί να έχει προγραμματίσει ολοκλήρωση της ύλης στο τέλος Μαΐου. Αν το υπουργείο ανακοινώσει λήξη των μαθημάτων (πχ) στις 20 Μαΐου αμέσως τον "πετάει" εκτός προγραμματισμού και ΧΩΡΙΣ να του δίνει χρόνο αντίδρασης!!!

Αλλά ο εκπαιδευτικός - φυσικά - φταίει!!!

Ο.Κ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (9)

Αντώνης
|

Παιδιά είναι το χειρότερο υπουργείο με την χειρότερη υπουργό μετά τον πόλεμο.
Για ποιό προγραμματισμό μιλάμε;
Όταν δεν ξέρουν οι εκπαιδευτικοί την λήξη των μαθημάτων.
Μετά τα πανεπιστήμια πάει να διαλύσει ολοκληρωτικά όλη τη εκπαίδευση!

ασεπίτης
|

@Αννα
Αννούλα πράγματι συμβαίνουν όλα αυτά που λες....τι προτείνεις λοιπόν; χύμα στο κύμα;

@ ασεπίτης
|

Βλέπω ότι κατά βάθος συμφωνούμε και χαίρομαι ιδιαίτερα για τον διάλογο...

Τελειώνετε λοιπόν οριακά την 1η εβδομάδα μετά το Πάσχα. Αν τυχόν νοσήσετε από COVID (που το απεύχομαι φυσικά), θα χάσετε μία εβδομάδα άρα θα τελειώσετε την 2η εβδομάδα... άσχετα με το ότι ήσαστε εντός προγραμματισμού.

Αν λοιπόν η χρονιά τελειώσει στις 10 ΄η 15 Μαΐου είστε κι εσείς εκπρόθεσμος (ή τελειώνετε ασθμαίνοντας - αξίζουν κάτι τέτοιο οι μαθητές σας;)...

Φταίτε όμως που είστε εκπρόθεσμος;;; (Ρητορική ερώτηση)...

Ασφαλώς συμφωνώ με όλα όσα αναφέρετε και το δίπτυχό σας...

ΟΚ

Αννα
|

Ποιο προγραμματισμό; Όταν νοσούν οι μαθητές όταν νοσούν οι καθηγητές όταν μπαίνουν σε καραντίνα καθηγητές και μαθητές όταν το τμημα πάει για τεστ..έχουν χαθεί ώρες...και πάλι έχει αρχίσει ο κορονοιος να αδειάσει τα τμήματα...μόνο το
φαίνεσθαι τελικά

ασεπίτης
|

@OK
Στο δικό μου το μάθημα ακολουθώντας ΠΙΣΤΑ τις οδηγίες του ΙΕΠ και χωρίς ταρζανιές από μέρους μου (εμβάθυνση.....εμπέδωση....κλπ κλπ) οι ώρες ήρθαν οριακά την 1η εβδομάδα μετά το Πάσχα. Από εκεί και πέρα έχω περιθώριο να κάνω τον .....καουμπόυ κάνοντας από την ΤΘΔΔ αλλά και να βάλω κανέναν επαναληπτικό παραπάνω.... αν λειτουργήσουμε και 2η και 3η εβδομάδα.
Το θέμα μας και από εκεί πρέπει να ξεκινήσει η κουβέντα είναι κατά τη γνώμη το εξής ΄δίπτυχο:
1) το υπουργείο ανακοινώνει από την ΕΝΑΡΞΗ της σχολικής χρονιάς τη λήξη του
2) οι οδηγίες του ΙΕΠ ανά μάθημα είναι πραγματικές και τι εννοώ με αυτό...λέει π.χ 55 ώρες και πράγματι υπάρχουν αυτές οι 55 ώρες
το αν χρειάζονται περισσότερες ή λιγότερες κι εσείς μιλώντας μόνος σας θα....διαφωνήσετε από τμήμα σε τμήμα.

@ ασεπίτης
|

Δεν είναι ποσοτικό το θέμα αλλά ποιοτικό.

Δεν μπορείς να ζητάς προγραμματισμό όταν εσύ είσαι απρογραμμάτιστος.

Με τη λογική σας , πρέπει ο εκπαιδευτικός να βρίσκεται πριν από το Πάσχα στην τελευταία σελίδα της ύλης μην τυχόν και δεν γίνουν άλλα μαθήματα μετά το Πάσχα γιατί έτσι αποφάσισε ξαφνικά ο προϊστάμενός του.

Έχετε δει όμως πόσες ώρες προτείνει το ΙΕΠ για τη διδασκαλία των διαφόρων ενοτήτων;

Σας πληροφορώ - αν δεν το ξέρετε - ότι οι ώρες μέχρι το Πάσχα δεν επαρκούν, αριθμητικά αν τις αθροίσετε απλά δεν βγαίνουν...

Εγώ θέλω να ζητήσω ώρες από το Διευθυντή αλλά σκοντάφτω στα ερωτήματα:

"Πόσες ώρες θα έχουμε μετά το Πάσχα;".
"Να ζητήσω αναμόρφωση προγράμματος, όπως λέει η εγκύκλιος;".
"Χρειάζεται πράγματι κάτι τέτοιο; Πού να ξέρω;". Να μην κάνω και το πρόγραμμα άνω κάτω αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος...
"Πόσες ώρες παραπάνω να του ζητήσω κι από πότε; Πώς θα ξέρω;".

Άρα προς το παρόν δεν ζητάω γιατί μπορεί και να μου φτάσουν τελικά...

Όταν το Υπουργείο θα με πληροφορήσει ότι δεν φτάνουν, θα είναι αργά για να ζητήσω ώρες. Δεν θα ε΄χουν μείνει αρκετές εβδομάδες διδασκαλίας. Ή μήπως πιστεύετε ότι μπορούμε να ζητήσουμε σε όλα μας τα τμήματα από μία ώρα παραπάνω και δεν έγινε τίποτα... Πόσο ωράριο αντέχουμε να διδάξουμε;

Βλέπετε ότι η εγκύκλιος καταντάει ανεφάρμοστη;...

ΟΚ

ασεπίτης
|

Προς τον κ. Ο.Κ.
Με ποια λογική ο εκπαιδευτικός προγραμμάτισε ολοκλήρωση ύλης τέλος Μαΐου; και όχι 10 Μαΐου; ή 20 Μαΐου;
Ας ξεκινήσουμε από εκεί.
Προσωπικά πιστεύω ότι οποιαδήποτε εκτίμηση λήξης εφόσον δεν έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικό είναι ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ, άρα μη συνεχίσουμε το συλλογισμό μας πάνω σε υποθέσεις.
Ο εκπαιδευτικός έχει βγάλει εσφαλμένο συμπέρασμα....

Μόνο για το φαινεσθαι
|

Δεν τους ενδιαφέρει η γνώση. Τους ενδιαφέρει να καλυφθούν σελίδες άσχετα με το αν ο μαθητής μαθαίνει ή όχι. Φυσικά δεν προλαβαίνουμε να καλύψουμε την ύλη με τον σωστό τρόπο λόγω των αμετρητων προβλημάτων και των χαμένων ωρών και των απουσιών και δεν προλαβαίνουν τα παιδιά να εμπεδώσουν τόση ύλη που καλύπτεται τρέχοντας. Ποσότητα, επιφάνεια και πληροφορίες, πουθενά ποιότητα, ουσία και γνώσεις.

πανος
|

οταν το υπουργειο και οι υπευθυνοι του που ενδεχομενως να μην εισηλθαν καμια φορα σε σχολικη ταξη αποφασιζουν με το ετσι θελω να τελειωσει οσο γινεται γρηγοροτερα η διαδακτεα υλη,τοτε καταλαβαινει κανεις περι τινος προκειται.δεν λαμβανεται υποψη κανενας ασταθμιτος παραγοντας (αν καταλαβαινουν οι μαθητες την υλη - το κυριοτερο κ.λ.π) αρκει να βγει η υλη.τοτε οι εκπαιδευτικοι θα τρεξουν και αυτος που καταλαβαινει -καταλαβαινει!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ