Το Πρόγραμμα Σπουδών (μεταβατικό) της Φυσικής Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας της Γ’ τάξης ΓΕΛ
Δημοσίευση: 25/03/2022

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το Πρόγραμμα Σπουδών (μεταβατικό) του μαθήματος της Φυσικής της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου, το οποίο θα ισχύσει από το σχολικό έτος 2022-2023.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Πρόσκληση για αποσπάσεις στον Εθνικό Οργανισμό Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.)
- Τα θέματα στην Ιταλική Γλώσσα
- Μετεγγραφές: 15 ερωτήσεις απαντήσεις
- Δεν είναι νόμιμη η συμμετοχή καθηγητή σε εκλεκτορικό , εάν το ΑΕΙ αλλοδαπής που διδάσκει δεν συμπεριλαμβάνεται στον...
- Διαβεβαιώσεις της ΔΕΗ προς τα σχολεία ότι δεν θα υπάρξει δακοπή ρεύματος λόγω απλήρωτων λογαριασμών
- Συμμετοχή των αποφοίτων των ΕΝΕΕΓΥ-Λ στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας 2022-2023
- Ο πρόεδρος ΑΣΕΠ γα τους πίνακες Ειδικής Αγωγής
- Επιστολή της ΠΟΣΥΠ στην υφ. παιδείας για τα καθήκοντα των Διευθυντών Εκπαίδευσης
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα Γενικά Αρχεία του Κράτους (Κεντρική Υπηρεσία και Περιφερειακές Υπηρεσίες)
- Μεγάλη πτώση της ΔΑΚΕ στις εκλογές των δασκάλων και νηπιαγωγών-Έχασε 7,1% και βρίσκεται σε απόσταση "αναπνοής...
Σχόλια (10)
Στρόφόρμή χώρίς ρόπή άδράνέίσς χώρίς νόμό στρόφίκής κάί χώρίς ένέργέίές άπίστέύτό έχώ σόκάρίστέί
Αν αυτή είναι η ύλη για τις πανελλήνιες έπρεπε να έχουν φύγει από το υπουργείο εχθές κιόλας.
Η κβαντομηχανική προϋποθέτει βαθιές γνώσεις μαθηματικών που η κατεύθυνση Υγείας δεν μπορεί να τις έχει σε σχέση με την τεχνολογική κατεύθυνση.
Τι προσπαθεί να κάνει το υπουργείο με τα παιδιά αυτά;;
Να τα εξουθενώσει σε ένα φροντιστηριακό μάθημα παραπάνω και τους γονείς σε περισσότερα έξοδα εν μέσο παρατεταμένης οικονομικής κρίσης;
Οι πανελλαδικές έχουν γίνει πείραμα για παιδιά και γονείς κάθε χρόνο, εκτός και αν σκοπός τους είναι να σπρώξουν τα παιδιά στα ιδιωτικά κολέγια.
Θα χρειαστεί αν είναι αυτή η ύλη πανελλαδικών αγώνας από Συλλόγους Γονέων και κηδεμόνων ώστε να μην εφαρμοστεί.
Τώρα αν μπορεί να καταλάβει κάποιος τι εξυπηρετεί η κβαντομηχανική στο λύκειο ας μας το πει
Την τραγικότητα, λιγοστές ίσως φορές στη ζωή μπορείς να την προβλέψεις, όμως είναι αδύνατο να την δικαιολογήσεις.
Το Υπουργείο , ας σκεφτεί τους δοκιμαζόμενους μαθητές , δύο ετών τηλεκπαίδευσης.
Δεν πρόκειται για την ύλη των πανελλαδικών αλλά για ένα μεταβατικό πρόγραμμα σπουδών από το οποίο θα προκύψει η ύλη (Σίγουρα λιγότερη από αυτό) και με τη βοήθεια του οποίου α) Θα δίνονται δύο βιβλία αντί για τρία στους μαθητές β) επανέρχονται οι θεματικές των κυμάτων και της εισαγωγής στη κβαντική και του κυματοσωματιδιακού δυισμού (φωτοηλεκτρικό φαινόμενο, μέλαν σώμα ) και αφαιρείται η δυναμική του στερεού και τα ρευστά η οποία σε συνδυασμό δημιουργούσαν υπερπαραγωγές που καμία σχέση δεν είχαν με τη φυσική. Όταν θα γραφτούν τα νέα βιβλία τα μοντέλα του στερεού και του υγρού θα είναι στη Β Λυκείου. Το μάθημα διδάσκεται 6 ώρες την εβδομάδα και οι αντοχές των μαθητών και τα όριά τους δεν ξεπερνιόνται όταν ασχολούνται με πράγματα που τους ενδιαφέρουν.
Η νέα ύλη Φυσικής Γ ΄ Λυκείου ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια και τις αντοχές των μαθητών, σε τέτοιο σημείο που γίνεται γι ΄ αυτούς τραγικά επικίνδυνη.
Το μέγεθος της νέας ύλης φυσικής Γ ΄ Λυκείου ξεπερνάει τα όρια και τις δυνατότητες των μαθητών και τότε μπορεί να γίνει γι¨αυτούς τραγικά επικίνδυνο.
Από όλα τα μαθήματα πρέπει να φύγουν οι "αφύσικες ασκήσεις".
Το πεδίο αναφοράς των ασκήσεων πρέπει να είναι είτε η μεθοδολογία του κλάδου είτε ο κόσμος της καθημερινότητας.
Συνέπειες της κοπτοραπτικής: Το σχολικό βιβλίο μελετάει το φαινόμενο Compton σχετικιστικά ενώ η ειδική θεωρία της σχετικότητας είναι εκτός ύλης. Ομοίως η απόδειξη της σχέσης μεταξύ ενέργειας και ορμής φωτονίου γίνεται με τη σχετικιστική σχέση που συνδέει την ενέργεια με την ορμή σώματος. Και αν η κβαντομηχανική αφαιρεθεί από την εξεταστέα ύλη, τι γίνεται με τη διατήρηση της στροφορμής συστήματος σωμάτων όπου χρησιμοποιείται η ροπή αδράνειας η οποία είναι εκτός ύλης;
Επιτέλους!
Να ανανεωθεί το ξεχασμένο στο παρελθόν μάθημα.
Εάν εκσυγχρονιστεί και ο τρόπος εξέτασής του, πετώντας στα σκουπίδια τις περίεργες και αφύσικες ασκήσεις, θα έχει γίνει μεγάλο βήμα.