Τράπεζα Θεμάτων: Αναμόρφωση ωρολογίων προγραμμάτων για την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης ζητά το υπ. Παιδείας από τους Διευθυντές πρόγραμμα

Υπεύθυνοι για τον συντονισμό της διδασκαλίας των μαθημάτων που εξετάζονται στις προαγωγικές εξετάσεις και την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης είναι οι διδάσκοντες/ουσες εκπαιδευτικοί

04/04/2022

Άκουσε το άρθρο

Η εξεταστέα ύλη, των «γραπτώς» εξεταζόμενων μαθημάτων των Α ́ και Β ́ τάξεων των ΕΠΑ.Λ. και Α ́ και Β ́ τάξεων των Λυκείων των ΕΝΕΕΓΥ-Λ στις προαγωγικές εξετάσεις όπως έχει καθοριστεί με τις υπ’ αριθ. Φ4/116552/ΓΔ4/17.09.2021, Φ4/141050/Δ4/04.11.2021, Φ4/157614/Δ4/03.12.2021 και 160650/Δ3/09/12/2021 Υ.Α., στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων, πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την λήξη των μαθημάτων.

Αυτό ξεκαθαρίζει το υπουργείο Παιδείας , με εγκύκλιο που εξέδωσε και σημειώνει τα εξής:

  • Υπεύθυνοιγια τον συντονισμό της διδασκαλίας των μαθημάτων που εξετάζονται στις προαγωγικές εξετάσεις και την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης είναι οι διδάσκοντες/ουσες εκπαιδευτικοί.
  • Oι Διευθυντές/ντριεςτων σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων καλούνται να διευκολύνουν την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης των «γραπτώς» εξεταζομένων μαθημάτων, αναμορφώνοντας το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο.
  • Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οιΣυντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσηςκαλούνται να βρίσκονται σε άμεση συνεργασία με τους/τις διδάσκοντες/ουσες εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια στη διδασκαλία των μαθημάτων με στόχο την έγκαιρη και αποτελεσματική ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης.
  • Όσον αφορά τα «Διαδικτυακά Τμήματα»και εφόσον παρατηρείται καθυστέρηση στην πορεία διδασκαλίας των μαθημάτων, οι Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπαίδευσης καλούνται να προβούν σε αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος με στόχο την έγκαιρη και αποτελεσματική ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σχόλια (7)

λήξη μαθημάτων
|

όλο βοήθεια από το υπουργείο θέλετε ! τι να πρωτοκάνει, αν δεν δουλεύετε υπερωρίες και μυρίζοντας τα νύχια σας, όλα η Νίκη;;;;;

(αν διάβαζαν τα σχόλια, δεν θα καταλάβαιναν ΤΙΠΟΤΑ, τόσο άσχετοι και άχρηστοι)

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Όσο δεν πράττουν το στοιχειώδες, δηλαδή να γνωστοποιήσουν την ημερομηνία λήξης των μαθημάτων, τόσο θα παγιώνεται η προοπτική να μην ολοκληρωθεί ποτέ η εξεταστέα ύλη, όπερ σημαίνει ότι δεν νομιμοποιείται κανένα υπουργείο να προβάλλει απαιτήσεις στο κενό!
Αφού λοιπόν το διδακτικό έτος ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου και μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί κάτι άλλο σχετικά με προγενέστερη ημερομηνία λήξης των μαθημάτων, μπορεί ο κάθε διδάσκων να συνεχίζει με προοπτική την 30η Ιουνίου! Αυτή είναι η μόνη σταθερά (terminus ante quem) που προβλέπει ο νόμος. Συνεπώς για την ώρα δεν απαιτείται καμία μεταβολή του ωρολογίου προγράμματος, ούτε (έτσι κι αλλιώς) καμία υπέρβαση του υποχρεωτικού ωραρίου.

Δημήτρης εκπαιδευτικός
|

Οπότε δηλαδη, αρκει να τα "πούμε" στα παιδιά, γρήγορα γρήγορα και δεν μας νοιάζει αν οι μαθητές μπορούν με το ρυθμό που αυτά θα παραδοθούν, να τα αφομοιώσουν ή ακόμα και να τα διαβάσουν...
Είναι αυτό λογικό;
Δεν καταλαβαίνω ρε παιδια. Λυπάμαι.

ένας απλός εκπαιδευτικός
|

Αντιπαρέρχομαι το όλο άτοπο της υπόθεσης. Μήπως, τουλάχιστον, θα είχαν την καλοσύνη να μάς πουν πότε λήγουν τα μαθήματα; Γιατί, πώς είναι δυνατόν να εκτιμήσουμε αν βγαίνει η ύλη ή όχι, χωρίς να γνωρίζουμε τις διαθέσιμες ώρες; (!)

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ?
|

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Ο "ΠΟΙΗΤΗΣ" ???? ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ:
"Oι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων καλούνται να διευκολύνουν την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης των «γραπτώς» εξεταζομένων μαθημάτων, αναμορφώνοντας το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο."
ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΩΡΕΣ (ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΗ !!!), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΑΣΤΕΑΣ ΥΛΗΣ. ????

panos
|

δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη καποιων εκει στο υπουργειο που καιγονται για την ολοκληρωση της υλης και τη διενεργεια των εξετασεων απο τη τραπεζα θεματων.υπαρχουν αδυναμιες στη μαθηση καποιων ενοτητων και πρεπει ο εκπαιδευτικος να δωσει περισσοτερη εμφαση πολλες φορες για να το εμπεδωσουν οι μαθητες καλυτερα.ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΠΑΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ.

Nikos
|

Μήπως οι κύριοι "σοφοί" του ΙΕΠ μαζί το "Υπέροχο" Υπουργείο μας, να μας έλεγαν και την ημερομηνία λήξης των μαθημάτων, για έναν καλύτερο προγραμματισμό; .... Λέω μήπως....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ