ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ρεκόρ εγγραφών και φοίτησης παιδιών προσφύγων και μεταναστών στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας

Έως και 95% παιδιών με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο εντάχθηκαν στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας κατά τη σχολική χρονιά 2021-2022, σύμφωνα με διαθέσιμα δεδομένα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και της UNICEF
Δημοσίευση: 04/04/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πάνω από 16.417 παιδιά με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο έχουν ενταχθεί στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, ανακοίνωσε σήμερα η UNICEF, ενώ σημειώνει τα εξής:  

Παρά τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που δημιουργήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια λόγω τις πανδημίας του COVID-19, 16.417  παιδιά πρόσφυγες είναι εγγεγραμμένα στα σχολεία της χώρας,  35% περισσότερα σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα της περσινής σχολικής χρονιάς. Ιδιαίτερη σημασία έχει ότι  12.285 από αυτά (ποσοστό 75%) φοιτούσαν τον προηγούμενο μήνα σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, αποδεικνύοντας ότι υπάρχει δυναμική άμεσης και επιτυχούς ένταξης παιδιών στο εκπαιδευτικό σύστημα.

«Η φετινή ακαδημαϊκή χρονιά ήταν εξαιρετικά θετική για την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων στην Ελλάδα. Λόγω των στοχευμένων προσπαθειών του Υπουργείου Παιδείας σε συνεργασία με το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, πάνω από 16.000 παιδιά πρόσφυγες έχουν εγγραφεί σε ελληνικά δημόσια σχολεία σε όλη τη χώρα. Δεδομένων των συνεχιζόμενων περιορισμών που θέτει η πανδημία του COVID-19, αυτό αντιπροσωπεύει ένα ιδιαίτερα σημαντικό επίτευγμα. Πράγματι, είναι ένας αριθμός ρεκόρ και μια απόδειξη του πόσο αποτελεσματικός συντονισμός μεταξύ κρατικών, διεθνών και τοπικών φορέων επιφέρει ουσιαστικά αποτελέσματα για τα παιδιά πρόσφυγες στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Luciano Calestini, Διπλωματικός Εκπρόσωπος του Ταμείου των Ηνωμένων Εθνών για το Παιδί (UNICEF) στην Ελλάδα.

Ετικέτες: 
unicefΠροσφυγες

Σχόλια (1)

 
Εκπαίδευση πολλαπλών ταχυτήτων
04 Απρ 2022 22:36

Όπως διαβάζουμε σε πρόσφατη ειδησεογραφία:

Social Market Foundation (SMF) revealed that young people studying at schools in wealthier areas were directed towards higher education while children studying in less affluent places were advised to head towards vocational careers instead.

Παντού, η εκπαίδευση αποκτά πολλαπλές ταχύτητες...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.