Στο ΠΑΔΑ - ως μονοτμηματική Σχολή-η ΑΣΠΑΙΤΕ στις προθέσεις της Ν. Κεραμέως

Από την άλλη η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ στην εισήγηση που έκανε για το νέο ακαδημαϊκό χάρτη επανέφερε την πρόταση να απορροφήσει την ΑΣΠΑΙΤΕ

04/04/2022

Ενημερώθηκε: 05/04/2022, 13:22

Άκουσε το άρθρο

Η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, σύμφωνα με πληροφορίες του esos, ήδη έχει οριστικοποιήσει τις προθέσεις  της να απορροφηθεί η ΑΠΑΙΤΕ από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

Ωστόσο η Σύγκλητος του ΠΑΔΑ προ ημερών προειδοποίησε εγγράφως την υπουργό  ότι "δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή η συγκεκριμένη πρόταση και εφόσον νομοθετικά υλοποιηθεί χωρίς την θετική γνώμη του Πανεπιστημίου θα αναζητηθούν τα πρόσφορα νομικά μέτρα ακύρωσης της".

Από την άλλη η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ στην εισήγηση που έκανε για το νέο ακαδημαϊκό χάρτη επανέφερε την πρόταση να απορροφήσει την ΑΣΠΑΙΤΕ ως μονοτμηματική Σχολή.

Ωστόσο η Ν. Κεραμέως φέρεται να έχει καταλήξει στην οριστική απόφαση να αποτυπωθεί η απορρόφηση της ΑΣΠΑΙΤΕ απ΄το ΠΑΔΑ στο νέο νόμο πλαίσιο.

Αν υλοποιηθεί αυτή απόφαση της υπουργού Παιδείας τα τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θα ενταχθούν στο νέο Μηχανογραφικό που θα συμπληρώουν φέτος οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ.

Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής απαντώντας στην πρόθεση της υπουργού  Παιδείας  για την ένταξη της  ΑΣΠΑΙΤΕ  ως νέας μονοτμηματικής Σχολής Εφαρμοσμένων Επιστημών στο Πανεπιστήμιο,επισημαίνει τα εξής:

  • Η δημιουργία στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής μιας νέας Σχολής Μηχανικών, έστω και με άλλο όνομα, με ενοποιημένα Τμήματα Μηχανικών επιπέδου 6 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων προδιαγραφών Τ.Ε.Ι., είναι ανορθολογική, αντιακαδημαϊκή και δεν μπορεί να προσφέρει κατ’ ελάχιστον στην δυναμική πορεία ανάπτυξης του Ιδρύματος, αλλά ούτε εν τέλει στο δημόσιο συμφέρον από άποψη μαθησιακών αποτελεσμάτων, επαγγελματικών προσόντων και προοπτικών απασχόλησης.
  • Επιπρόσθετα, η ασυμβατότητα των δυο επί της ουσίας Σχολών Μηχανικών, δημιουργεί δυο ταχύτητες στο ίδιο Ίδρυμα. 

Σχόλια (34)

George
|

Κλείσιμο ΑΣΠΑΙΤΕ, ένταξη φοιτητών στο ΠΑΔΑ, το ΕΠΠΑΙΚ να πραγματοποιείται από τμήμα του ΕΚΠΑ γι το οποίο οι τωρινοί φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ θα έχουν «κουπόνι» για να αποκτήσουν και την παιδαγωγική επάρκεια και να τελειώνουμε επιτέλους!

Ισορροπιστης
|

Η υπουργος το πηγαινε λαου λαου να υποβαθμισει την ΑΣΠΑΙΤΕ οσο δεν παει.Δεν ασχοληθηκε καθολου τα 4 χρονια κυβερνησης επεσαν οι βασεις εισαγωγης δεν υπαρχει ενδιαφερον απο τους υποψηφιους χαθηκε η μεγαλη ευκαιρια επι κυβερνησεως ΣΥΡΙΖΑ και Γαβρογλου να συγχωνευτει με τα ΤΕΙ αθηνας κ πειραια και πηγε περιπετο η πανεπιστημοποιηση.Τωρα η κ Κεραμεως θα την χρησιμοποιησει για τους αποτυχοντες στις πανελλαδικες που δεν μπορεσουν να πιασουν τις βασεις για τα ΑΕΙ και να τους εκπαιδευσει η ΑΣΠΑΙΤΕ στα 3ετη προγραμματα.Δεν της λεει ομως κανενας της κ Κεραμεως οτι η ΑΣΠΑΙΤΕ ειναι ανωτατη απο το 2002 και ο διορισμος σαν εκπαιδευτικου ειναι ΠΕ? Γιατι κ Χατζαρακη και η διοικουσα της σχολης αφηνετε να σβησει τοσο αδοξα μια ιστορια τεχνολογων εκπαιδευτικων μια σχολη στυλοβατης στην δευτεροβαθμια τεχνικη εκπαιδευση για το καπριτσιο καποιων πολιτικων? Κλειστε την σχολη απεργιακα κ Χατζαρακη μεχρι να βρεθει η δικαιη λυση που ειναι ο μονοδρομος πανεπιστημοποιηση μεσω ΕΚΠΑ αφου λετε οτι συμφωνειτε και τα δυο ιδρυματα.

Συγχώνευση με το ΠΑΔΑ
|

Συγχωνευση ΑΣΠΑΙΤΕ με το ΠΑΔΑ και οι φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ ν ακολουθησουν τ αντίστοιχα τμηματα μηχανικων τοτ ΠΑΔΑ με τα επιπλεον μαθηματα του ενος ετους. Οποιος θελει ακολουθει 1 χρονο ακομα το παιδαγωγικό. Ολα τ αλλα ειναι ασπιρίνη για τον πονοκεφαλο

Polar_Fish
|

O όρος "εφαρμοσμένη επιστήμη" είναι νεολογισμός.

Μ.Ρ.
|

Οσοι δινετε ιδέες: " να γινει λεει 5+ 1 χρονο οποιος θελει να πάρει πιστοποιηση εκπαιδευτικού οποιος θέλει", απλα για γελια και για κλάματα! Ηδη η 5ετια ειναι υπερβολική και στο εξωτερικο στα 5 χρονια συνηθως ειναι 3 bachelor + 2 master που για μενα ειναι και πιο σωστο καθώς 3 χρονια μαθηματα μηχανικης και εξειδηκευση μετα σε ενα τομεα ειναι πιο ουσιασυικο και αποτελεσματικό απο 5 χρονια γενικών μαθηματων μηχανικης που το ονομάσαμε εδω γκρεκομαστερ και καταλήγουμε μετα να κανουμε και αλλα 2 χρονάκια μαστερ κανονικό!

Χάρτης των Δημοσίων Πανεπιστημίων
|

Όλη η συζήτηση περιορίζεται πάλι σε μια μοναδική περίπτωση, τα τρία τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ, όταν τα προβλήματα αφορούν όλα τα Πανεπιστήμια:

Τι θα γίνει με το Πανεπιστήμιο Πατρών και το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, που έχουν «εξαπλωθεί» σε 4-5 πόλεις; Είναι δυνατόν στην Κρήτη να συνεχίσουν να λειτουργούν 3 ξεχωριστά ιδρύματα (Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο, πρώην ΤΕΙ); Τα νησιωτικά πανεπιστήμια -Ιόνιο και Αιγαίο- έχουν ακολουθήσει και αυτά το μοντέλο της «εξακτίνωσης» που δημιουργεί τεράστιες δυσκολίες σε ακαδημαϊκό και οργανωτικό επίπεδο, υπάρχει κάποια πρόταση για αλλαγή δομής;

Επιπλέον, πρέπει να συγχωνευτούν τμήματα και σχολές, ακόμη και ΑΕΙ (πχ. Χαροκόπειος, Πάντειος, ΟΠΑ, ΠαΠΕΙ) σε Αττική και Θεσσαλονίκη ώστε να ενισχυθούν οι περιφερειακές σχολές που κάθε χρόνο «χάνουν» φοιτητές και προσωπικό λόγω μετακινήσεων προς τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.

Σχολές εφαρμοσμένων επιστημών
|

Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι το όχημα για τα τριετή τμήματα, θα λειτουργεί έναν τμήμα 4 ή 5 χρόνια εκπαιδευτικών και τα 3 ετη.
Φοβερή αναβάθμιση μπράβο σε όσους δεν θέλουν να κλείσει !!!
Για να δούμε τι θα λένε σε 5-10 χρόνια.
Το καμάρι της εκπαίδευσης με τόσα χρόνια ιστορία ...
Η ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να έχει κλείσει από το 2002 δεν έγινε και 20 χρόνια μετά που έφτασε το επίπεδο σπουδών; των φοιτητών;
Οι απόφοιτοι των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά θα έχουν να λένε ότι τελείωσαν τα ιδρύματα που τώρα είναι πανεπιστήμια.
Οι απόφοιτη της ΑΣΕΤΕΜ και της ΑΣΠΑΙΤΕ θα λένε ότι τελείωσαν μια Σχολή που τώρα έχει τριετή προγράμματα σπουδών αυτά ... δεν περιγράφω άλλο !!!

Μέλος ΔΕΠ ΕΜΠ
|

Η ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να ενταχθεί στο ΠΑΔΑ το 2018-19 όταν και της έγινε πρόταση αλλά αρνήθηκε. Έκτοτε τα τμηματα μηχανικών του ΠΑΔΑ εκτοξεύθηκαν σε όλους τους τομείς, καθώς έγιναν 5ετη, τους αποδόθηκε το intagrated master επιπέδου 7 μετά από εξωτερική αξιολόγηση και ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία πλήρους εξίσωσης με τα πολυτεχνεία όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα (τα ακαδημαϊκά έχουν εξισωθει ήδη).

Τώρα δυστυχώς είναι αργά καθώς το ΠΑΔΑ όπως φαίνεται δεν θα δεχθεί να γίνουν 2 παρόμοιες σχολές διαφορετικων επιπέδων (6-7).

Βέβαια μια ξεχωριστή μόνοτμηματική σχολή εφαρμοσμένων επιστημών 3τους φοίτησης με τίτλο που δεν θα παραπέμπει άμεσα στην ήδη ισχυρή σχολή Μηχανικών του ΠΑΔΑ και συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα δεν θα ήταν κακή ιδέα, αρκεί να ικανοποιηθουν όλες οι τυχόν απαιτήσεις που θα έχει το ΠΑΔΑ από το υπουργείο.

Ειδάλλως ο δικαστικός αγώνας προβλέπεται μακρύς με το ΠΑΔΑ να έχει τις περισσότερες πιθανότητες να τον κερδίσει στο ΣτΕ.

@Panagiotis Geor
|

Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω, παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου σαν Panagiotis Geor, ομολογώ ότι πλέον οι θέσεις σου για την ΑΣΠΑΙΤΕ είναι ποιο ρεαλιστική.
Ίσως ο φόβος ότι θα γίνει 3+κάτι (εκπαιδευτικός) άρα οι παλιοί απόφοιτοι θα έχουν ως προς το μέρος του "μηχανικού" αναφορά στις σχολές εφαρμοσμένων επιστημών και άρα είναι υποβάθμισή σας.
Ναι η ΑΣΠΑΙΤΕ πρέπει να κλείσει, οτιδήποτε άλλο είναι σπατάλη δημοσίου χρήματος.
Οι προτάσεις δε είναι ανέφικτες και απλά θα οδηγήσουν σε ναυάγιο.

Panagiotis Geor
|

Κανονικά η ΑΣΠΑΙΤΕ πρέπει να κλείσει και το οικόπεδο “φιλέτο” να αξιοποιηθεί για το καλό της χώρας. Το λιγοστό προσωπικό της και οι φοιτητές της πρέπει να ενταχθούν αυτοδίκαια αλλού. Πρέπει να σταματήσει να δέχεται εισακτέους και οι υπάρχοντες φοιτητές να συνεχίσουν τις σπουδές τους για να πάρουν πτυχίο Εκπαιδευτικού και Μηχανικού ΤΕ. Εξάλλου οι φοιτητές ξέρανε από την πρώτη στιγμή, που οικειοθελώς μπήκαν σε αυτή τη Σχολή, τι πτυχίο θα πάρουν και σε ποιον τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης ανήκει η Σχολή τους. Κανείς δεν τους ανάγκασε να φοιτήσουν με το ζόρι. Η Σχολή, είχε ιδρυθεί, ως ΣΕΛΕΤΕ που ήταν κακέκτυπο της γαλλικής σχολής ENSET. Ιδρύθηκε με διακριτή φυσιογνωμία, ρόλο, σκοπό και αποστολή που σήμερα έχουν εκλείψει. Όλη η χώρα θα στήριζε μια τέτοια πρωτοβουλία! Οι μόνοι που αντιτίθενται στο κλείσιμο της Σχολής, που έχει ολοκληρώσει τον κύκλο της και δεν έχει πλέον κανένα λόγο ύπαρξης, είναι κάποιοι ΑΣΠΑΙΤιανοί. Ας είμαστε πραγματιστές.
Χρειάζονται και άλλες τολμηρές πρωτοβουλίες και συγκρούσεις με συμφέροντα για να πάει μπροστά αυτή η χώρα. Το κλείσιμο της ΑΣΠΑΙΤΕ, προφανώς δεν θα λύσει όλα τα προβλήματα της χώρας, είναι όμως, όπως και να το κάνουμε, μια καλή αρχή.

Ας βάλουμε όλοι μια φορά σε αυτή τη την χώρα το κοινό συμφέρον πάνω από το ατομικό.

Από έναν εν ενέργεια φοιτητή της ΑΣΠΑΙΤΕ

ΥΓ: μπράβο στο esos που -για άλλη μια φορά- δημοσίευσε ΠΡΩΤΟ την είδηση

@Στέλιος Αντωνίου
|

Συγνώμη αλλά είναι τραγικό αυτό που γράφετε. Η ΑΣΠΑΙΤΕ - που δίνει τίτλους σπουδών με πρώτη λέξη το "Εκπαιδευτικός" είναι "εφαρμοσμένων επιστημών";

Εφαρμοσμένες είναι οι επιστήμες των Μηχανικών. Όταν αποφασίσουμε να κολλήσουμε το "Εκπαιδευτικός" μπροστά, να του δώσουμε χωριστή υπόσταση και κοτζάμ σχολή που εστιάζει στην εκπαίδευση, τ΄όσο πολύ που να "χρειάζεται" χωριστή σχολή υποτίθεται για αυτό - τότε σε τι ακριβώς γίνεται η "εφαρμογή" της επιστήμης;
Λίγο έλεος...

@Στέλιος Αντωνίου
|

Πραγματικά "εκ των έσω" :
Έχετε πληροφορίες "εκ των έσω"? Να σας ενημερώσω πάντω ότι οι επιτροπές αντιστοίχισης των Τμημάτων Μηχανικών ΠΑΔΑ έχουν έγκριθει / υπογραφεί από το αρμόδιο υπουργείο (είστε ελεύθερος να το ψάξετε) και προχωράμε στην αντιστοίχιση εντός 2022.
Τέλη του έτους ή αρχές του 2023 θα έχει δημιουργηθεί η Πολυτεχνική σχολή ΠΑΔΑ. Εσας βέβαια σας αρε΄σουν οι πληροφορίες "εκ των έσω" και δεν λέτε να τις ξεχάσετε!

Greek pantenta
|

Μόνο στην Ελλάδα δημιουργούμε ευφάνταστους όρους για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.... Κλείνουμε τα ΤΕΙ και ανοίγουμε "Εφαρμοσμένων Επιστημών"...είναι να γελάς (εκτός αν τα πληρώνεις απο τους φόρους σου, οπότε κλαις). Που αλλού υπάρχουν τέτοια πράγματα;

Για την Ελλάδα του 21ου αιώνα
|

Υπήρχε Πολυτεχνείο, δηλαδή Πανεπιστημιακή Σχολή Μηχανικών, πολύ πριν την ίδρυση του ΤΕΙ Αθηνών ή του ΤΕΙ Πειραιά ή της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Καμία εθνική ανάγκη για την Ελλάδα δεν εξυπηρετεί η ίδρυση και η συνέχιση λειτουργίας άλλου τύπου ιδρυμάτων στην Τριτοβάθμια, «διακριτών» από τα Πανεπιστήμια, όπως ακριβώς έγραφε το ΦΕΚ ίδρυσης των ΤΕΙ τη δεκαετία του '80.

Αν είχαν καταργηθεί εγκαίρως, μέσω απορρόφησης των διαφόρων τμημάτων στις αντίστοιχες σχολές (πχ. Φυσικοθεραπείας και Λογοθεραπείας από τις Σχολές Επιστημών Ζωής και Υγείας), δε θα είχαμε να αντιμετωπίσουμε τόσα θέματα.

Όπως ακριβώς έγινε με τις Παιδαγωγικές Ακαδημίες, που εξελίχθηκαν σε Παιδαγωγικά Τμήματα (Δασκάλων και Νηπιαγωγών) και όχι σε αυτόνομα ιδρύματα! Τα τμήματα των ΤΕΙ είναι περιττά: αρκούν τα Πανεπιστήμια για την ακαδημαϊκή εκπαίδευση (85-90% των αποφοίτων Λυκείου) και τα ΙΕΚ (10-15% των αποφοίτων Λυκείου) για την τεχνική εκπαίδευση.

Να μιλήσουμε για την Ελλάδα του 2050, στην οποια θα ζήσουν τα σημερινά παιδιά, όχι την Ελλάδα του 1950...

@υποκρισία και αλήθειες
|

Από που προκύπτει τι συμπέρασμα περί ονομασίας τμημάτων μηχανικών ως εφαρμοσμένων επιστημών; άραγε η προταση σου αφορα και το εμπ ή χολή βγάζουμε για το παδα; μακάρι τα παιδιά αυτα με το που παρουν το πτυχιο να φυγουν μακριά από αυτη τη χώρα.

Ερώτηση
|

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί το 2022 χρειάζεται μια σχολή σαν την ΑΣΠΑΙΤΕ;
Που απασχολούνται οι "εκπαιδευτικοί μηχανικοί"; Μόνο στο Δημόσιο ή μπορούν να εργαστούν κανονικά στον ιδιωτικό τομέα σαν μηχανικοί του ΤΕΕ κλπ;
Ένας Μηχανικός του Πολυτεχνείου γιατί δεν μπορεί με μια σύντομη επιμόρφωση, ή μαθήματα παιδαγωγικής επάρκειας, να διδάξει στην Εκπαίδευση; Πως γίνεται αυτό σε όλα τα άλλα αντικείμενα και πτυχία και δε γίνεται στους Μηχανικούς;
Καταλαβαίνω ότι το 1970 μπορεί να είχε νόημα αλλά τωρα δε φαίνεται να ε΄χει.

Στέλιος Αντωνίου
|

Το ΠΑΔΑ έχει δημιουργηθεί από δύο Ιδρύματα, τα ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά, που στον τίτλο τους πριν τη συγχώνευση, έγραφαν ότι είναι Εφαρμοσμένων Επιστημών (Universities of Applied Sciences). Πολύ σωστά πράττει η Υπουργός Παιδείας και μεταφέρει την ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΠΑΔΑ, αφού από μόνο του είναι τον κατ' εξοχήν Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, όπως και τα δύο Ιδρύματα από τα οποία δημιουργήθηκε. Τη μετονομασία του σε Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, είχε υποσχεθεί στους κατοίκους της Δυτικής Αττικής και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο Περιστέρι, στις 22 Μαϊου 2019.

@ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ
|

Επιτέλους! Και ένας λογικός. Γίνε πρώτα κύριε/κυρία Μηχανικός και μετά αν θέλεις να ειδικευτείς στα της Εκπαίδευσης κατσε και 1 χρόνο να κάνεις τα σχετικά μαθήματα. Τι τρέλα είναι αυτή με την ΑΣΠΑΙΤΕ ρε παιδιά; Που στη Γη υπάρχει αυτό το πράμα;

Polar_Fish
|

To ΠΑΔΑ δεν θέλει άλλη μία ομάδα τμημάτων μηχανικών γι' αυτό δε θέλει την ΑΣΠΑΙΤΕ. Αν η ένταξη γίνει με τρόπο συμπληρωματικό νομίζω ότι αυτό θα γίνει δεκτό. Εξάλλου γίνεται μεγάλη έμφαση στον παιδαγωγικό διδακτικό χαρακτήρα των σπουδών χωρίς λόγο. Αν κάποιος απόφοιτος του ΕΜΠ πάρει παιδαγωγική πιστοποίηση μπορεί να εργαστεί ως εκπαιδευτής. Τόσα 4ετη πτυχία δίνονται σήμερα με ενσωματωμένη την πιστοποίηση.

Πολυτεχνικές Σχολές εκτός Αττικής και Θεσσαλονίκης
|

Υπάρχει Πολυτεχνείο στην Αττική (ΕΜΠ) και ήδη από το 1920 λειτουργεί ως σύγχρονο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα, γιατί χρειάζονται ξεχωριστές σχολές;

Ποιο συγκριτικό πλεονέκτημα θα προσφέρουν οι Σχολές Μηχανικών στο ΠΑΔΑ ή η ΑΣΠΑΙΤΕ σε νέους φοιτητές το 2030; Γιατί να μην ενισχυθούν οι υπόλοιπες Πολυτεχνικές Σχολές -σε Κρήτη, Θεσσαλία, Ιωάννινα, Πάτρα, Θράκη- με χρηματοδότηση και προσωπικό ώστε να ισχυροποιηθούν τα περιφερειακά ΑΕΙ;

@Περίεργος
|

Τα κληροδοτήματα είναι η απάντηση που ψάχνεις.

υποκρισία και αλήθειες
|

είναι αλήθεια ότι πολλές σχολές στο ΠΑΔΑ λέγονται μηχανικών, αλλά σύντομα θα πρέπει να αναφέρονται σαν εφαρμοσμένων επιστημών...ίσως οι περισσότερες...
η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει διαφορετικό προσανατολισμό και δεν πρέπει να αλλάξει, είναι η παιδαγωγική της τεχνολογίας και είναι σημαντικότατο δομικό στοιχείο στην εκπαίδευση αν θέλουμε να προχωρήσουμε δημιουργικά και όχι θεωρητικά

Περίεργος
|

Φαντάζομαι πόσο παρασκήνιο...πρέπει να υπάρχει για να μην δίνεται λύση τόσα χρόνια.
Σε άλλες περιπτώσεις......ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΣΧΟΛΕΣ.....ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ......ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ .....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ......ΧΩΡΙΣΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ....!!!
ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ....ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ 6- 8 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΚΤΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ....!!!
ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ......ΚΛΩΤΣΑΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ......!!!

H ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΚΑΤΑ ΑΛΜΠΕΡ ΚΑΜΥ
|

Δε θα φαίνεται στο μηχανογραφικό γιατί επικρατεί η εξής λογική: Αν ενσωματωθεί στο ΕΚΠΑ, τότε θα είναι ανταγωνιστικό με το ΠΑΔΑ και θα είναι αναβαθμισμένο πανεπιστήμιο. Η πρόθεση της κ. Κεραμέως είναι να ενταχθεί στο ΠΑΔΑ διότι έτσι θα αυτοκαταργηθεί. Πώς; Το ΠΑΔΑ θα ζητήσει ασφαλιστικά μέτρα, εφόσον με νόμο η ΑΣΠΑΙΤΕ ενταχθεί εκεί. Θα υπάρξουν προστριβές φοιτητών ένθεν και ένθεν. Οι καθηγητές της ΑΣΠΑΙΤΕ θα είναι καθηγητές πλέον του ΠΑΔΑ και θα συνεχίσουν να διδάσκουν σε αυτό, ενώ η ΑΣΠΑΙΤΕ θα αυτοκαταργηθεί διότι δε θα την υποστηρίζει κανένας. Επομένως, ΑΣΠΑΙΤΕ τέλος. The logic of paralogue.

θωμάς
|

Προσωπικά στην ΑΣΠΑΙΤΕ σπουδάζω και από την ΑΣΠΑΙΤΕ θέλω να αποφοιτήσω. Ας κάνουν ότι είναι να κάνουν αρκεί οι ήδη φοιτούντες στην εν λόγω σχολή να αποφοιτήσουν με τα κριτήρια που έλαβαν υπόψη κατά την αρχική επιλογή τους. Ούτε τίτλους Πανεπιστημίου ονειρεύομαι, ούτε θέλω ενταχθώ σε τμήμα που μπορούσα να εισαχθώ, αλλά για δικούς μου λόγους δεν επέλεξα εξ αρχής. Μη μου πείτε τώρα για χαμηλή βάση εισαγωγής και τέτοια γιατί ανάμεσα στους φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ είμαστε και άτομα που συγκεντρώσαμε μεγάλο αριθμό μορίων και συνειδητά επιλέξαμε την εν λόγω σχολή.

ΑΣΠΑΙΤΕ συνέχεια....
|

Ως μονο-τμηματική σχολή στο ΠΑΔΑ πρέπει να ενταχθεί η ΑΣΠΑΙΤΕ 5 ετούς φοίτησης και δημιουργία έτσι Πολυτεχνικής Σχολής εντός ΠΑΔΑ. Προαιρετικό το 6 έτος στους πτυχιούχους που θέλουν να πάρουν την παιδαγωγική επάρκεια. Απλά πράγματα.....ακούει κανείς στο Υπουργείο Παιδείας;

Αν και δεν με απασχολεί το θέμα
|

αλλά..αν ακουτε στις προθέσεις της κεραμέως...απο το 2030 να αναμενετε...μην σας την χαλασω αλλά ξερω εκ των εσω

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ
|

Αν τελικά την υιοθετήσει το ΠΑΔΑ θα πρέπει να είναι σαν Πολυτεχνική Σχολή Εκπαιδευτικών Μηχανικών 6 ετούς φοίτησης διότι 5 έτη είναι ήδη. Πέντε έτη Μηχανικός και άλλο ένα έκτο έτος παιδαγωγικό προκειμένου να αποφοιτήσεις σαν Εκπαιδευτικός Μηχανικός. Αν και το καλύτερο σενάριο θα ήταν με 6 έτη παράλληλων σπουδών (Μηχανικός & Παιδαγωγός) να την υιοθετήσει το ΕΜΠ ή το ΕΚΠΑ ή το ΟΠΑ, ή το ΠΑΠΕΙ, ή το Χαροκόπειο που έχει και αυτό Σχολές Τεχνολογίας τηλεματικής κλπ Επίσης και αυτοδύναμο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ μια χαρά θα λειτουργούσε στο Μαρούσι με άλλη μια υβριδική Σχολή με Τμήματα Αιχμής στα αγγλικά με δίδακτρα για αλλοδαπούς στα πρότυπα του ΕΑΠ και άλλη μια νέα Σχολή Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Διδακτικής. Αυτή η Σχολή ήταν και είναι μοναδική, ιδιαίτερη και έντονα διαφοροποιημένη και οι σύγχρονοι πολιτικοί θα πρέπει να το αντιληφθούν εγκαίρως για την καλύτερη δυνατή εξέλιξή της και είναι θέμα καθαρά τόλμης και ισχυρής πολιτικής βούλησης που θα έχει ισχυρό αντίκτυπο στην κοινωνία και στην αναβαθμισμένη Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, άλλωστε τόσες χιλιάδες απόφοιτοι της ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ θα το εκτιμήσουν αλλά και οι τωρινοί και μελλοντικοί φοιτητές. Η νέα Πολυτεχνική Σχολή Εκπαιδευτικών Μηχανικών με έδρα το Μαρούσι Αττικής έχει πολλά να προσφέρει στους νέους υποψήφιους φοιτητές που αγαπούν την μηχανική επιστήμη και την παιδαγωγική επιστήμη ταυτόχρονα. Η ΑΣΠΑΙΤΕ αξίζει να αναβαθμιστεί σε εξαετές Πολυτεχνικό Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανικών και όχι να υποβαθμιστεί σε τριετή σχολή εφαρμογών διότι κάτι τέτοιο δεν συνάδει με την Ευρωπαϊκή προοπτική της και την ιστορία της. Αν γίνει τριετής σχολή εκπαιδευτικών εφαρμοσμένων επιστημών στο ΠΑΔΑ θα κλείσει αμέσως διότι κανείς δεν θα την προτιμήσει τη στιγμή που υπάρχουν Πολυτεχνικές Σχολές Μηχανικών με πέντε έτη φοίτησης στο ΠΑΔΑ, στο ΕΜΠ και σε άλλες τόσες Πολυτεχνικές σχολές στη χώρας μας. Το χρονικό σημείο για την ΑΣΠΑΙΤΕ είναι ιστορικό και κρίσιμο για την ουσιαστική εξαετή πανεπιστημιακή/πολυτεχνική της αναβάθμιση και όχι υποβάθμισή της σε τριετή σχολή εφαρμοσμένων επιστημών μέσα στο ΠΑΔΑ ή στο ΕΚΠΑ για απαξίωση και κλείσιμο διότι δεν θα βγάζει ισότιμους εκπαιδευτικούς μηχανικούς πολυτεχνικής στάθμης.

Polar_Fish
|

1 Τμήμα = 1 πτυχίο. Μένει να μάθουμε τι πτυχίο θα είναι.

Τιρόλο
|

"...στην πρόθεση της υπουργού Παιδείας για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ ως νέας μονοτμηματικής Σχολής Εφαρμοσμένων Επιστημών στο Πανεπιστήμιο"

Οπως ηταν κάποτε η σχολή Υπομηχανικών στο ΕΜΠ. Οτι να ναι δηλαδη.

Με αυτή την Σχολή θα ισοτιμηθούν μάλλον ολοι απόφοιτοι των ΤΕΙ που θέλουν να τους αναγνωρισει το ΠΑΔΑ. Μάλιστα, το πήραμε το μηνυμα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ