Οριστικό: Στο ΠΑΔΑ μεταφέρεται η ΑΣΠΑΙΤΕ

Με προσφυγή στη δικαιοσύνη προειδοποιεί η Σύγκλητος του ΠΑΔΑ την υπουργό έάν υλοποιήσει την απόφασή της

08/04/2022

Άκουσε το άρθρο

Στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής θα απορροφηθεί, ως μονοτμηματική Σχολή, η ΑΣΠΑΙΤΕ.

Η απόφαση της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως , σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του esos, είναι οριστική και αναμένεται να ανακοινωθεί κι επίσημα μέχρι το τέλος του μήνα.

Ωστόσο η Σύγκλητος του ΠΑΔΑ  προειδοποίησε εγγράφως την υπουργό  ότι "δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή η συγκεκριμένη πρόταση και εφόσον νομοθετικά υλοποιηθεί χωρίς την θετική γνώμη του Πανεπιστημίου θα αναζητηθούν τα πρόσφορα νομικά μέτρα ακύρωσης της".

 Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής απαντώντας στην  υπουργό  υπουργού  Παιδείας  για την ένταξη της  ΑΣΠΑΙΤΕ  ως νέας μονοτμηματικής Σχολής Εφαρμοσμένων Επιστημών στο Πανεπιστήμιο,επισημαίνει τα εξής:

  •     Η δημιουργία στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής μιας νέας Σχολής Μηχανικών, έστω και με άλλο όνομα, με ενοποιημένα Τμήματα Μηχανικών επιπέδου 6 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων προδιαγραφών Τ.Ε.Ι., είναι ανορθολογική, αντιακαδημαϊκή και δεν μπορεί να προσφέρει κατ’ ελάχιστον στην δυναμική πορεία ανάπτυξης του Ιδρύματος, αλλά ούτε εν τέλει στο δημόσιο συμφέρον από άποψη μαθησιακών αποτελεσμάτων, επαγγελματικών προσόντων και προοπτικών απασχόλησης.
  •     Επιπρόσθετα, η ασυμβατότητα των δυο επί της ουσίας Σχολών Μηχανικών, δημιουργεί δυο ταχύτητες στο ίδιο Ίδρυμα.

Η πρόταση της ΑΣΠΑΙΤΕ

Η Διοικούσα της ΑΣΠΑΙΤΕ  κατέθεσε την ακόλουθη πρόταση στηνν υπουργό Παιδείας, η οποία προκάλεσε την παραίτηση του Αντιπροέδρου του ΕΛΚΕ της Σχολής:

Ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ ως μονοτμηματική Σχολή στο ΠαΔΑ πενταετούς κύκλου σπουδών (όπως είναι στην παρούσα φάση) με τίτλο «Σχολή Εκπαιδευτικών Εφαρμοσμένων Επιστημών», η λειτουργία της οποίας θα εξακολουθήσει στις σημερινές εγκαταστάσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ. Τα υφιστάμενα Τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ καταργούνται και το προσωπικό αυτών (ΔΕΠ, EΔΙΠ και ΕΤΕΠ) εντάσσεται στη νέα Σχολή.

Οι απόφοιτοι της Σχολής αυτής θα έχουν τη δυνατότητα να εργάζονται ως καθηγητές στις βασικές ειδικότητες της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, ήτοι: Εκπαιδευτικοί Ηλεκτρολόγοι / Ηλεκτρονικοί / Μηχανολόγοι / Πολιτικοί Μηχανικοί, μέσω αντίστοιχων ροών οι οποίες θα ενεργοποιούνται από το 2ο έτος, και ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων θα ισχύουν τα τωρινά. Είναι εφικτή και η προσθήκη περισσότερων ροών αφού το ΠαΔΑ μπορεί να υποστηρίξει με καθηγητικό προσωπικό και άλλες ροές που συναντώνται στην τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Αυτό συνάδει και με την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για ουσιαστική αναβάθμιση της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Να ισχύσουν οι ίδιες προϋποθέσεις κρίσης των μελών ΔΕΠ/ΕΔΙΠ/ΕΤΕΠ στο νέο ίδρυμα οι οποίες ίσχυσαν και στη συνένωση των ΤΕΙ Πειραιά και ΤΕΙ Αθηνών για τη δημιουργία του ΠαΔΑ, με τη διαφορά ότι πιθανά αιτήματα μετακινήσεων μελών σε άλλα τμήματα του ΠαΔΑ ή άλλου Ιδρύματος θα εγκρίνονται/απορρίπτονται κατ’ αρχάς με απόφαση της μονοτμηματικής σχολής η οποία θα εκτιμά τις ανάγκες του νέου προγράμματος σπουδών της με στόχο την πλήρη κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών.

Για το διοικητικό προσωπικό να διασφαλιστούν οι υφιστάμενες θέσεις εργασίας στις σημερινές εγκαταστάσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ, δυνατότητα απολύτως εφικτή πλέον και από τη συσσωρευμένη εμπειρία των ψηφιακών δυνατοτήτων.

Οι φοιτητές να έχουν τις ίδιες δυνατότητες για την ολοκλήρωση των σπουδών τους όπως και οι φοιτητές των πρώην ΤΕΙ Πειραιά και ΤΕΙ Αθηνών στο ΠαΔΑ.

Σχόλια (51)

Χρήστος
|

Λοιπόν, ας βοηθήσω και εγώ λίγο την κατάσταση. Βλέπω ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ
έχει τρία τμήματα. Αυτά τα τμήματα υπάρχουν και στο πανεπιστήμιο
δυτικής αττικής. Οπότε, δυο πράγματα μπορούν να γίνουν.

Το ένα είναι να καταργηθεί η ΑΣΠΑΙΤΕ όταν όλοι οι φοιτητές πάρουν
πτυχίο, χωρίς να υπάρξει από φέτος και στο εξής στο μηχανογραφικό
δελτίο της τρίτης λυκείου. Μετά την κατάργησή της, θα κλείσουν οι εγκαταστάσεις οριστικά και οι καθηγητές θα μεταφερθούν στο πανεπιστήμιο δυτικής αττικής.

Η δεύτερη λύση είναι να γίνει το αντίστροφο. Δηλαδή τα τμήματα:
πολιτικών μηχανικών, μηχανολόγων μηχανικών, ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών μηχανικών να καταργηθούν από το πανεπιστήμιο
δυτικής αττικής και οι καθηγητές να μεταφερθούν στις εγκαταστάσεις
της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Χωρίς φυσικά να υπάρχει Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Αυτά τα τμήματα
θα είναι ενταγμένα στην σχολή μηχανικών του ΠΑ.Δ.Α.
Δεν υπάρχει λόγος να γίνει κάτι άλλο από αυτά τα δυο που προτείνω.

Προτεραιότητα στους Νέους ΦΟΙΤΗΤΕΣ
|

Ας ασχοληθούμε με τους νέους ΦΟΙΤΗΤΕΣ αντί να απαιτούμε νέες θέσεις μελών ΔΕΠ - οι πανεπιστημιακές σπουδές έχουν σημασία, όχι πως θα αναβαθμιστούν οι διάφορες κατηγορίες προσωπικού.

Νόμοι για τα ΑΕΙ από το 1998 μέχρι το 2012
|

Η ιστορία των ΤΕΙ δείχνει πως ποτέ δεν υπήρχε ανάγκη για «σπουδές δύο ταχυτητών» στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και την αγορά εργασίας.

https://www.esos.gr/arthra/tritovathmia/nomothesia-tritovathmia-ekpaide… (2012)

https://www.esos.gr/arthra/tritovathmia/nomothesia-tritovathmia-ekpaide… (2012)

https://www.esos.gr/arthra/tritovathmia/nomothesia-tritovathmia-ekpaide… (Σχέδιο ΑΘΗΝΑ 2013)

ΔΜ
|

@ Η διαδρομή της ΑΣΠΑΙΤΕ, Τα ΤΕΙ δεν ήταν ποτέ 3ετή, καθώς για την απόκτηση πτυχίου ήταν υποχρεωτική η εξάμηνη πρακτική άσκηση η οποία αντιστοιχούσε σε μονάδες ECTS (νομίζω 30) γιατί ήταν αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος σπουδών + την παράλληλη εξάμηνη πτυχιακή εργασία. Επίσης ήδη από τη δεκαετία του 90 αρκετά τμήματα είχαν προσθέσει 7 εξάμηνο μαθημάτων πέραν της πρακτικής εξάσκησης και πτυχιακής εργασίας. Το 2001 αποτυπώθηκε για πρώτη φορά ότι τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ. Φυσικά δεν υπήρξε ποτέ διατύπωση ότι δεν ήταν ή ότι ήταν Ανώτερα, ούτε στο ΦΕΚ ιδρύσεως τους. Επίσης υπάρχει απόφαση του ΣΤΕ που δεν διαχωρίζει την κατηγορία εκπαίδευσης των ΤΕΙ πριν και μετά το 2002.
Για να είμαστε ακριβείς ....
Όσον αφορά την ΣΕΛΕΤΕ με τα σημερινά δεδομένα δεν έχει λόγω ύπαρξης , για αυτό και ο Γαβρόγλου την άφησε μετέωρη , ούτε την έκλεισε ούτε την μετέτρεψε σε Πανεπιστημιο!

Η διαδρομή της ΑΣΠΑΙΤΕ:
|

-Η ΑΣΠΑΙΤΕ (ΑΣΕΤΕΜ τότε) όταν τα ΤΕΙ ήταν 3 χρόνια είχε πρόγραμμα 4 ετών ώστε να δίνει «μαζί» με το πτυχίο ΤΕΙ και Παιδαγωγική Επάρκεια.

-Από το 2002 που έγιναν τα ΤΕΙ και αυτά ΑΕΙ ήταν αρχικά 4+1 χρόνια και στην συνέχεια 5 χρόνια όταν τα ΤΕΙ έφτιαξαν προγράμματα σπουδών 4 ετών και συνέχιζε να δίνει "μαζί με το πτυχίο ΤΕΙ και Παιδαγωγική επάρκεια.

-Από τον νόμο Γαβρόγλου και μετά τα ΤΕΙ εντάχθηκαν στον Πανεπιστημιακό τομέα της εκπαίδευσης και τα αντίστοιχα τμήματα δημιουργήσαν προγράμματα σπουδών 5 χρόνων (αντίστοιχα των πολυτεχνικών σχολών), η ΑΣΠΑΙΤΕ παραμένει στα 5 χρόνια με διπλό πτυχίο. Τώρα δηλαδή δίνει πτυχίο ΤΕΙ (που δεν υπάρχουν) και Παιδαγωγική επάρκεια.

Νομίζω, από τα παραπάνω προκύπτει άμεσα (για εμένα προκύπτει) ότι μια τέτοια Σχολή όπου και να είναι ενταγμένη δεν θα την επιλέγουν οι φοιτητές και θα μαραζώσει. Τα τμήματα Μηχανικών είναι πάρα πολλά στην Ελλάδα και έχουν αντίστοιχα προγράμματα σπουδών με τις Πολυτεχνικές Σχολές. Την Παιδαγωγική επάρκεια μπορούν να την πάρουν με μια κατάρτιση (ακόμα και στο ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ)
Γιατί κάποιος να επιλέξει την ΑΣΠΑΙΤΕ; (πχ ενταγμένη στο ΠΑΔΑ)
Το λάθος έγινε το 2002 και παει να γίνει ξανά, η ΑΣΠΑΙΤΕ πρέπει να απορροφηθεί και να κλίσει διαφορετικά θα εκφυλιστεί στους «ερχόμενους υπομηχανικούς Μηχανικούς» που από ότι φαίνεται θα είναι τα 3-ετή. Τα προγράμματα κατάρτησης μπορούν αν συνεχισθούν από το νέο ίδρυμα.

Επιτελικό κράτος
|

@Polar_Fish10 Απρ 2022 13:52
Στα Πανεπιστήμια αυτοδύναμη ανάθεση έχουν σίγουρα τα μέλη ΔΕΠ και σε πολλές περιπτώσεις οι διδάκτορες ΕΔΙΠ και ΕΕΠ. Οι λέκτορες εφαρμογών (χωρίς PhD) είναι μέλη ΔΕΠ και δε μπορεί κανείς να τους αρνηθεί την αυτοδύναμη ανάθεση με βάση το νόμο.

Επιτελικό κράτος
|

@ Επιτελικό κράτος10 Απρ 2022 11:46
Δεν ισχύει αυτό που λέτε. Οι λέκτορες εφαρμογών είναι μέλη ΔΕΠ άσχετα με το αν δεν έχουν διδακτορικό. Άρα έχουν κανονικά τις υποχρεώσεις των μελών ΔΕΠ.

Απόφοιτος Σχεδίου Αθηνά
|

Αυτό που δεν έγινε το 2018 μπόρεσε να γίνει το 2022.
Ο.Κ.
Κάτι είναι κι αυτό. Να ελπίζω;

Polar_Fish
|

Στα Πανεπιστήμια αυτοδύναμη διδασκαλία ασκούν μόνο όσοι έχουν διδακτορικό. Αν θέλει κανείς να λέγεται Πανεπιστήμιο οφείλει να το απαιτήσει.

Αρθούρος
|

Έχει παρελάσει ολόκληρη η κυβέρνηση, η αντιπολίτευση και η ελάσσονα αντιπολίτευση από το ΠΑΔΑ με διάφορες ευκαιρίες παραγωγής έργου και όχι εθιμοτυπίας, η Εκκλησία, οι Δήμοι και η ΑΣΚΤ συνεργάζονται με το ΠΑΔΑ σε προγράμματα μετεκπαίδευσης, μεταπτυχιακά κλπ. Μόνο η υπουργός Παιδείας έχει "κολλήσει" πεισματικά το ρολόι των δραστηριοτήτων της πίσω στο 2018 όταν λειτουργούσαν τα δύο πρώην ΑΤΕΙ στη Δυτική Αττική.
Σ' αυτά τα 4 χρόνια το ΠΑΔΑ λειτούργησε νέα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και μάλλον έχει και αρκετούς μεταδιδακτορικούς φοιτητές. Όμως η κα Κεραμέως με όλη αυτή την εξέλιξη της πανδημίας και με την ανησυχητική πιθανότητα γέννησης νέων επιδημιών, παραμένει προσκολλημένη στο 1929. Όταν η τότε κυβέρνηση Βενιζέλου ίδρυσε την ΕΣΔΥ στην Ελλάδα, αλλά σήμερα έναν αιώνα μετά αρνείται να δημιουργήσει το τμήμα Πολιτικών Δημόσιας Υγείας στο ΠΑΔΑ που είχε οραματιστεί ο Βενιζέλος και προέβλεπε ο νόμος Γαβρόγλου το 2019 γιά τη συγχώνευση της ΕΣΔΥ στο ΠΑΔΑ.
Σε όλα καθυστέρηση, άρνηση, πολλή σκέψη, δηλαδή επιβεβαιώνει το συντηρητικό της μυαλό, την άρνηση σε οποιαδήποτε εξέλιξη και τη φοβία γιά το μελλοντικό ρόλο του ΠΑΔΑ σε σχέση με τα υπόλοιπα μονοθεματικά ιδρύματα της Αττικής. Το ποτάμι όμως δε γυρίζει πίσω. Ακόμα κι έτσι, το ΠΑΔΑ θα κληρονομήσει τις πανελλήνιες παιδαγωγικές δομές της ΑΣΠΑΙΤΕ και έτσι θα αποχτήσει πανελλήνια ακτινοβολία αφού σε λίγο καιρό κανείς δε θα θυμάται την ΑΣΠΑΙΤΕ. Αφού συνεργάζεται με την Εκκλησία και την ΑΣΚΤ, σύντομα θα απορροφήσει και την Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθηνών και την ΑΣΚΤ. Ευχόμαστε το ίδιο να γίνει και με το Πανεπιστήμιο Πειραιά και με την Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού γιά να δημιουργηθεί έτσι ένας πανίσχυρος τριτοβάθμιος εκπαιδευτικός πόλος εκεί στη Δυτική και Νότια Αττική, έτσι ώστε κανείς πιά να μη θυμάται στο μέλλον τις παλιές ανώτερες σχολές που αποτέλεσαν την αρχική του μήτρα.

Ελπιδοφόρος
|

Συγχαρητήρια στην υπουργό για την αποφαση της. Αξιζει τα καλυτερα η σχολη.

@ Επιτελικό κράτος
|

Όσοι καθηγητές δεν έχουν διδακτορικο ανεξάρτητα εμπειρίας θα ενταχθούν στην βαθμίδα του Λέκτορα Εφαρμογών, όπως έγινε και με τα πρώην ΤΕΙ και δεν θα έχουν αυτοδύναμη διδασκαλία πάρα μόνο σε κάποια εργαστήρια. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που πολλά τμήματα ΤΕΙ ιδίως της περιφέρειας ξέμειναν από καθηγητές και έτρεχαν όλοι για διδακτορικα.

Εάν πάρουν διδακτορικό θα ενταχθούν αμέσως στην βαθμίδα Λέκτορα Πανεπιστήμιου με αυτοδύναμη διδασκαλία και από εκεί και πέρα θα μπορούν να διεκδικήσουν την περεταιρω προαγωγή τους σε θέση επίκουρου αναλόγως τα προσόντα τους και τις προκήρυξεις.

Επιτελικο κράτος
|

@Polar_Fish
Φυσικά και μπορούν να έχουν αυτοδύναμη ανάθεση όσοι δεν έχουν διδακτορικό. Έχει ξαναγίνει στα πρώην ΤΕΙ που έγιναν πανεπιστήμια. Υπάρχουν και ΔΕΠ χωρίς διδακτορικό σ αυτά.

Polar_Fish
|

Mετατροπή της ΑΣΠΑΙΤΕ σε Πανεπιστήμιο ή ένταξή της στο ΠΑΔΑ, σημαίνει ότι όσοι δεν έχουν διδακτορικό δεν μπορούν να διδάξουν αυτοδύναμα. Αυτή είναι η κύρια αλλαγή. Ειδικά στην ΑΣΠΑΙΤΕ το ερώτημα είναι τι είδους πτυχία θα δίνει ώστε να υπάρχει λόγος κάποιος απόφοιτός Λυκείου να τη δηλώσει ως κύρια προτίμηση.

απορία
|

τι θα γίνουν οι ήδη φοιτούντες στην ΑΣΠΑΙΤΕ; Θα μας τρέχουν μέχρι τα πρώην τει για να κάνουμε μαθήματα; Θα μας φορτώσουν και άλλα μαθήματα; Ελπίζω το πτυχίο μου να μη γράφει τον λογότυπο του πρώην τει Πειραιά.

ΔΕΠ
|

Θέλω να είμαι ειλικρινής για το τι περιμένει την ασπαιτε, μετά την ένταξη της στο ΠΑΔΑ:
-κατάργηση της μονοτμηματικης σχολής
-ένταξη των ενεργών φοιτητών της της ασπαιτε, στο 5ετες πρόγραμμα σπουδών της σχολής μηχανικών (φυσικά, με την πρόσθεση 10δων μαθημάτων)
-ένταξη του προσωπικού της στα τμήματα του ΠΑΔΑ ανάλογα το γνωστικό αντικείμενο τους.
Άλλη λύση δεν υπάρχει, τουλάχιστον να ξέρετε τι σας περιμένει όταν με το καλό έρθετε στο ΠΑΔΑ.

Απόφοιτος ΑΣΠΑΙΤΕ
|

Η καλύτερη πρόταση ήταν εκείνη του 2018 να πήγαιναν οι μηχανικοί στους μηχανικούς και το παιδαγωγικό ως τμήμα σε υφιστάμενη σχολή. Δεν έγινε αυτό και τώρα η ΑΣΠΑΙΤΕ επέλεξε την αυτοκτονία. Γελάμε πάντως με την άποψη κάποιου που ζητάει απεγνωσμένα να κλείσει η σχολή γιατί εκείνον τον βολεύει. Ας συνεχίσει το ΠΑΔΑ να αντιδράει, να μην μας δεχτούν ποτέ μήπως και γυρίσουμε στην παλιά πρόταση του 2018 και δικαιωθούμε επιτέλους !

@Περίεργος
|

Αγαπητέ Περίεργε,
το ΠΑΔΑ ιδρύθηκε το 2018 και από το 2020 (ΦΕΚ τ'Β/5524/17-12-2020), επί Υπουργείας Ν. Κεραμέως, χορηγεί integrated master.
Παρέθεσα τον αριθμό του ΦΕΚ για όποιον επιθυμεί να το διαπιστώσει ιδίοις όμμασι.
Το integrated master χορηγήθηκε μετά την υποβολή πληρέστατου φακέλλου, με συγκρτική ανάλυση του προγράμματος 5ετών σπουδών με τα ομότιτλα της Ελλάδος, καθώς και με ιδρύματα της Ε.Ε. και των Η.Π.Α.

Ευχαριστώ το esos που μάς δίνει βήμα για ενημέρωση.

@Περιεργος
|

Το ΠΑΔΑ δεν ιδρύθηκε πέρυσι, αλλά τον Μάρτη του 2018, δηλαδή 4 χρόνια πριν. Οι σχολές μηχανικών του ΠΑΔΑ από το καλοκαίρι του 19 έχουν γίνει 5ετους φοίτησης και από τον Νοέμβριο του 20( πρώτο για το τμήμα των ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών μηχανικών και ακολούθησαν τα υπόλοιπα στους επόμενους μήνες) τα προγράμματα σπουδών πιστοποιήθηκαν από την ΕΘΑΕΕ ως integrated master. Επαγγελματικά δικαιώματα ΠΕ ειναι αλήθεια πως δεν έχουν ακόμα αποδοθεί, αλλά έως το τέλος του έτους η αρμόδια επιτροπή που έχει ήδη συσταθεί θα έχει αποφανθεί.

Δεν έχει νόημα
|

Παραμένουν οι καθηγητές και το πρόγραμμα σπουδών, απλά εντάσσεται ως τμήμα το ΠΑΔΑ;
Δηλαδή αν ήταν αυτοδύναμο πανεπιστήμιο θα ήταν το ίδιο με λίγα λόγια...

Ανδρεας
|

Μπραβο στην υπουργο οτι καλυτερο για την ΑΣΠΑΙΤΕ ειναι αυτο.Μια σχολη που ''βασανιστηκε'' την τελευταια 5ετια μετα το πολυνομοσχεδιο Γαβρογλου που την αφησε εκτος πανεπιστημοποιησης.Η σχολη θα βρει τον δρομο της με νεες ειδικοτητες και αναβαθμισμενα μαθηματα αν καταφερει και παρει και τον επιπλεον χρονο μαθησης και κανει την φοιτηση των μηχανικων της 5 ετη συν ενα το παιδαγωγικο ειναι ευχης εργο.Συγχαρητηρια σ οσους αγωνιστηκαν για το καλο της σχολης.Αναμενουμε κ Κεραμεως το νομοσχεδιο.

@Πανεπιστημιακός
|

Που διαβασατε για 3ετη προγραμματα σπουδων? Πουθενα δεν λεει κατι τετοιο.Η ΑΣΠΑΙΤΕ στην επιστολη της λεει ξεκαθαρα 5ετη τα ιδια ετη σπουδων συν να δωθει η δυνατοτητα οπως δωθηκε στους πρωην φοιτητες των ΤΕΙ για την ολοκληρωση των σπουδων τους το ενα ετος για 5ετης μηχανικους.Τι παραπληροφορηση ειναι αυτη?

Καλύτερα αναμονή
|

Αν το ΠΑΔΑ γίνει εφαρμοσμένων επιστημών με βάση τα αντικείμενα σπουδών του, ποιο θα είναι το όφελος για την ΑΣΠΑΙΤΕ να πάει εκεί εφόσον κι αυτή θα γίνει το ίδιο κι από μόνη της και θα διατηρήσει και την ανεξαρτησία της? Είναι λίγο τυφλό να προτείνεται η απορρόφηση από το ΠΑΔΑ πριν διασαφηνιστεί ποια ΑΕΙ θα γίνουν εφαρμοσμένων επιστημών.

Περιεργος
|

Προς Πανεπιστημιακο
Τι δινει το ΠΑΔΑ?? INTERGRATED MASTER?? Απο ποτε?? Περυσι ιδρυθηκε. Ποτε προλαβε. Τον ιδρυτικο νομο του ΠΑΔΑ,τον εχετε διαβασει. Δικαιωματα,ΤΕ εχουν. Οσο για,την ΑΣΠΑΙΤΕ ενα ωραιο αγροκτημα για την ... ειναι και ενα πρωτο βημα για 3ετη ΤΕΙ μεσα στα Πανεπιστημια. Ζητω η κυβερνηση των Αρίστων.

Μεταφορά-Συγχώνευση-Κλείσιμο
|

Η πιθανότητα να πάρει το ΠΑΔΑ μια μονοτμηματική σχολή και να την κλείσει πιθανώς διά της συγχώνευσης με άλλο τμήμα από το υπουργείο μόλις επιτευχθεί η μεταφορά φαντάζει εύλογη προοπτική.

Ορθό
|

Επιτελους στο ΠΑΔΑ η ΑΣΠΑΙΤΕ και 5ετης οπως ειναι τωρα η σχολη συν τα δικαιωματα για τους φοιτητες της των πρώην ΤΕΙ που εγιναν ΑΕΙ δηλαδή 5ετη μαθηματα μηχανικων. Συγχαρητήρια στην κ Κεραμεως συγχαρητήριά στην διοικουσα και στον κ Χατζαρακη.

Προς πανεπιστημειακος
|

Πού είδατε 3ετη προγράμματα για την ΑΣΠΑΙΤΕ κυριε?Διαβασατε την προταση της σχολης?Μονοτμηματικη 5ετους φοιτησης μ επιπλεον δικαιωμα στους φοιτητες οπως δωθηκε στο πρώην ΤΕΙ.....Ότι ναναι λετε .

Ντροπή
|

Το ΥΠΑΙΘ σκόπιμα δημιουργεί κλίμα ασάφειας και αβεβαιότητας στα ΑΕΙ στους φοιτητές και τους υποψήφιους φοιτητές. Υπονομεύει το δημόσιο πανεπιστήμιο. Σε λίγο θα μας οουν ότι εμείς που μπήκαμε με εξετάσεις σε 5ετή σχολή με προοπτικές indegrader Master θα αποφοιτησουμε από τριετεις σχολές!
Μη διανοηθείτε να παίξετε με τις ζωές μας.

Πανεπιστημιακός
|

Μεγάλο λάθος εάν προχωρήσει χωρίς την συγκατάθεση του ΠΑΔΑ, και πολύ κακος οιωνός για όλα τα ΑΕΙ από εδώ και πέρα καθώς πλήττεται το συνταγματικά κατοχυρωμένο αυτοδιοικητο.

Τουλάχιστον ας γίνει μια διαπραγμάτευση ώστε η απορρόφηση να γίνει με τους όρους του ΠΑΔΑ και όχι της ΑΣΠΑΙΤΕ και να προσπαθήσει το ίδρυμα να κερδίσει και κάποια επιπλέον ανταλλάγματα. Έτσι κι αλλιώς από την στιγμή που μιλάμε για μια ξεχωριστή μόνοτμηματική 3ετη σχολή εφαρμοσμενων Επιστημών σε καμία περίπτωση δεν τίθεται θέμα για τον ευρύτερο χαρακτήρα του ιδρύματος ή της πολύ ισχυρής 5ετους και με intagrated master σχολής Μηχανικών του ΠΑΔΑ.

Κακό προηγούμενο
|

Το 2019 πέρασαν αποφάσεις που ήταν ενάντια στις αποφάσεις των Συγκλητων κάποιων ιδρυμάτων. Τότε όμως το ΠΑΔΑ δεν είχε πρόβλημα...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ