Υφ. Παιδείας: Δεν θα μειωθεί η εξεταστέα ύλη γιατί έχει διδαχθεί από του εκπαιδευτικούς

Η ελάχιστη βάση εισαγωγής ιασφαλίζει τις ακαδημαϊκές προϋποθέσεις ώστε να υπάρχει επιτυχής φοίτηση, να ολοκληρώνονται έγκαιρα οι σπουδές

11/04/2022

Ενημερώθηκε: 13/04/2022, 07:58

Άκουσε το άρθρο

"Δεν θα μειωθεί η εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων ", το ξέκοψε  στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας  Ζ. Μακρή, κατά τη  σημερινή συζήτηση σχετικής επίκαιρης ερώτησης  του Βουλευτή του ΜέΡΑ 25 Κρίτωνα Αρσένη , διότι, όπως είπε,  "έχει διδαχθεί  από του εκπαιδευτικούς".

 "Το ΙΕΠ εκ του ρόλου του –είναι, δηλαδή, ο τεχνικός μας σύμβουλος- παρακολουθεί τακτικά, αν όχι καθημερινά, την κάλυψη της ύλης και η γνώση την οποία έχει είναι ότι σε ό,τι αφορά την Γ΄ Λυκείου έχει καλυφθεί σχεδόν παντού" τόνιζε η υφυπουργός Παιδείας , και σημείωσε:

  • Σε ό,τι αφορά την Α΄ Λυκείου και τη Β΄ Λυκείου στα ελάχιστα κενά τα οποία υπάρχουν θα γίνει η επιτρεπόμενη και η επιβαλλόμενη από το νόμο αναδιάρθρωση και αναμόρφωση του προγράμματος, όπως ακριβώς στην εγκύκλιο την οποία έστειλε ο Γενικός Γραμματέας, ο οποίος εάν δεν επιλαμβανόταν αυτής της υπόθεσης, θα τον κατηγορούσατε ότι αδιαφορεί και αφήνει τα παιδιά μας σε μειονεκτική θέση όταν υπάρχουν δυσκολίες.
  • Όταν υπάρχουν, λοιπόν, και κάποιες ώρες οι οποίες έχουν χαθεί, υπάρχει και η συγκεκριμένη υπουργική απόφαση η οποία ρυθμίζει, βοηθά την κάλυψη της ύλης με οριζόμενους τρόπους και ιδιαίτερη διαδικασία.
  •  Δεν ξέρω γιατί έχει ερμηνευτεί ότι μειωμένη εξεταστέα ύλη συνεπάγεται και ευκολότερα θέματα. Θα σας πω ότι οι συζητήσεις μου με τους εκπαιδευτικούς με οδηγούν στο αντίθετο αποτέλεσμα.
  • Η μειωμένη ύλη, επειδή ακριβώς δεν πρέπει να επαναλαμβάνονται τα θέματα, οδηγεί πολλές φορές στο να υπάρχουν θέματα δυσκολότερα, λόγω ακριβώς του περιορισμού της ύλης.

Τράπεζα Θεμάτων

Για την Τράπεζα Θεμάτων η Ζέττα Μακρή τόνισε τα εξής:

  • Για εμάς είναι ένα πολύ χρήσιμο και σημαντικό εργαλείο.
  • Η Τράπεζα Θεμάτων έχει πια θεσμοθετηθεί. Η ιδεολογική αντιπαράθεση για το εάν πρέπει να υπάρχει ή όχι η Τράπεζα Θεμάτων εξαντλήθηκε σε αυτήν την Αίθουσα στις Επιτροπές και στην Ολομέλεια.
  • Ισχύει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης και δίνει εγκυρότητα και αξιοπιστία και στις εκπαιδευτικές διαδικασίες και στις εξετάσεις. Αποφεύγεται με αυτόν τον τρόπο η αποστήθιση, η παπαγαλία των παιδιών. Υπάρχει ενίσχυση της κριτικής σκέψης. Είναι μια δεξαμενή γνώσης και εμπειρίας για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις μαθήτριες. Αν η ένστασή σας στηρίζεται στην εφαρμογή του 2014, θα παραπέμψω και πάλι σε κάτι που δημόσια δήλωσε η ίδια η υπουργός. Τότε ήταν υποχρεωτικό το μάθημα να έχει «10».
  • Η εφαρμογή αυτή δημιούργησε τις ανησυχίες. Εγώ δεν λέω ότι είναι δικαιολογημένες, αλλά εν πάση περιπτώσει είναι ανεξήγητες. Θα επιλεγούν 50% των θεμάτων από την Τράπεζα Θεμάτων τυχαία και το 50% από τον διδάσκοντα για τους διδάσκοντες, αυτούς που ξέρουν τι καλύφθηκε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Αν αυτό δεν είναι δίκαιο, δεν είναι παιδαγωγικά ορθό, δεν δημιουργεί ίδιες συνθήκες εξέτασης και αξιολόγησης όλων των μαθητών, δεν βλέπω τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε.

Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Για την  ελάχιστη βάση εισαγωγής επειδή , η υφυπουργός Παιδείας υπογράμμισε τα εξής:

  • Η ελάχιστη βάση εισαγωγής θεσμοθετήθηκε, ψηφίστηκε και ισχύει από πέρυσι. Διασφαλίζει τις ακαδημαϊκές προϋποθέσεις ώστε να υπάρχει επιτυχής φοίτηση, να ολοκληρώνονται έγκαιρα οι σπουδές. Μέχρι τότε εισάγονται στο πανεπιστήμιο φοιτητές με ένα στα είκοσι. Το 30% των φοιτητών δεν αποφοιτούσε ποτέ. Ήταν μια θλιβερή πρωτιά για την Ελλάδα.
  • Θωρακίζεται με την ελάχιστη βάση εισαγωγής το κύρος των πανεπιστημιακών σπουδών. Ενισχύεται η αυτονομία των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Κάθε τμήμα διαμορφώνει τη δική του ακαδημαϊκή ταυτότητα, γιατί εκείνο καθορίζει ποια θα είναι η ελάχιστη βάση εισαγωγής. Και γι’ αυτόν τον λόγο, κύριε συνάδελφε, τους δόθηκε η δυνατότητα φέτος να τροποποιηθεί, λόγω ορισμένων στρεβλώσεων που παρατηρήθηκαν πέρυσι κατά την εφαρμογή της ελάχιστης βάσης εισαγωγής που τα ίδια τα ιδρύματα είχαν επιλέξει. Και επίσης υπάρχει ορθολογικότερη κατανομή και χρήση των πόρων του κάθε ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος, πράγμα πολύ απαραίτητο για τα παιδιά που φοιτούν και τιμούν τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια.
  • Ο στόχος της αυτονομίας λοιπόν των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων επέβαλε να γίνει αυτή η ρύθμιση. Δεν ήταν ο μοναδικός αλλά ήταν βασικός. Δεν υπάρχει ανελαστική και σταθερή βάση εισαγωγής αλλά αυξομειώνεται ανάλογα με τις επιδόσεις των υποψηφίων. Γιατί ξέρουμε πώς διαμορφώνεται η ελάχιστη βάση εισαγωγής: από τον μέσο όρο του μέσου όρου των τεσσάρων μαθημάτων που επιλέγει κάθε ακαδημαϊκό ίδρυμα. Αν υπήρχε η βάση του 10 θα υπήρχαν και δικαιολογημένες αντιρρήσεις γιατί αυτό άρρηκτα θα συνέδεε τη δυσκολία των θεμάτων με τον βαθμό επιτυχίας των μαθητών και θα δημιουργούσε πιέσεις και στην επιλογή των θεμάτων. Τα προγράμματα σπουδών όμως έτσι θα αναγκάζονταν να έχουν και διαφοροποιήσεις και να διαφοροποιούνται και οι ακαδημαϊκές προϋποθέσεις εισαγωγής.

Σχόλια (26)

Απογευματινά τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας
|

Περισσότερες ώρες για τα βασικα μαθήματα και ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας -3 φορές την εβδομάδα, τα απογεύματα από 2-6 με συνεργασία Λυκείων σε κάθε περιοχή- σε όλες τις τάξεις του Λυκείου, αυτή είναι η μόνη ρεαλιστική λύση για την ποιοτική διδασκαλία των κεφαλαίων σε κάθε μάθημα.

Είναι προφανές ότι όσοι μαθητές δεν έχουν πρόσβαση σε φροντιστηριακή εκπαίδευση δύσκολα ανταποκρίνονται στις αυξημένες απαιτήσεις των εξετάσεων για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια - είναι ένας διαγωνισμός, καλό να το θυμόμαστε όλοι.

Αυτό σημαίνει πως για τους τελειόφοιτους Λυκείου δεν αρκεί απλώς μια βαθμολογία πάνω από τη βάση, καθώς δεν υπάρχει το περιθώριο να καλύψουν τα κενά την «επόμενη χρονιά».

Δημήτρης εκπαιδευτικός
|

Και κάτι τελευταίο γιατί δεν νομίζω ότι έχει νόημα πλέον να γράφουμε περισσότερα:
Ακόμα και ένα μικρό ποσοστό των σχολείων να δήλωναν, ότι λόγω των αναμφισβήτητα δύσκολων συνθηκών φέτος δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν την ύλη, θα έπρεπε ως σεβασμό απέναντι στους μαθητές και στους καθηγητές, να γίνει μείωση ύλης, για να διαγωνιστούν τα παιδιά επί ίσοις όροις. Όλα τα άλλα είναι να έχουμε να λέμε.

ένας απλός εκπαιδευτικός
|

Ας μας εξηγήσει η αξιότιμη κυρία πώς με την τράπεζα θεμάτων "Αποφεύγεται η αποστήθιση, η παπαγαλία των παιδιών. Υπάρχει ενίσχυση της κριτικής σκέψης."
Ίσα-ίσα. Θα μπουν στη διαδικασία να αποστηθίσουν τα θέματα της τράπεζας θεμάτων.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Θα ξαναγράψω εν πολλή συντομία ένα απολωλός μου σχόλιο που χάθηκε ...στη μετάφραση, αλλά που θεωρώ αναγκαίο να κοινοποιήσω, προκειμένου να αντικρούσω τους αστείους ισχυρισμούς της υφυπουργού, βασισμένους μάλιστα σε ψευδή δεδομένα, έστω κι αν ήδη σχεδόν στο σύνολό τους οι λοιποί σχολιαστές έχουν πράξει κάτι ανάλογο:
Δυστυχώς αυτά που ισχυρίζεται η υφυπουργός στη Βουλή είναι σχεδόν στο σύνολό τους αβάσιμα και προκύπτουν από εικονικές πραγματικότητες που είτε οι ίδιοι έχουν κατασκευάσει, είτε οι συνεργάτες τους έχουν διαμορφώσει κι εκείνοι τις αποδέχονται ασμένως!
Δεν ισχύει καθόλου ότι οι εκπαιδευτρικοί έχουν ολοκληρώσει τη διδακτέα ύλη των μαθημάτων τους και πολύ περισσότερο φυσικά είναι ανυπόστατο ότι ήδη έχουν περάσει στη φάση της εμπέδωσης! Αντιθέτως, σε πολλά σχολεία - και σίγουρα στο δικό μου - οι εκπαιδευτικοί τριών τουλάχιστον ειδικοτήτων που καλύπτουν το 80% των διδασκόμενων μαθημάτων (δηλαδή ΠΕ02, 03, 04) έχουν ήδη εξαναγκαστεί σε υπερφόρτωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, προκειμένου να προλάβουν ως τις 20 Μαΐου να ολοκληρώσουν ασθμαίνοντας την ογκώδη ύλη που έχει οριστεί από το υπουργείο.
Δεν ισχύει επίσης ότι το υπουργείο έχει λάβει μέριμνα για την κάλυψη των χαμένων ωρών διδασκαλίας, εννοώντας ροφανώς το διορισμό τριμηνιτών αναπληρωτών, οι οποίοι ούτε επαρκούν αριθμητικά, ούτε έχουν διοριστεί ορθολογικά (υπάρχει πλεόνασμα σε ειδικότητες που δεν έχουν πρόβλημα και μεγάλο έλλειμμα στις ειδικότητες ΠΕ02/03/04. Και βέβαια ο καθένας καταλαβαίνει αν είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να μπουν ξαφνικά στην αίθουσα της γ' λυκείου και να συνεχίσουν την ύλη από εκεί που την άφησε ο ασθενής μόνιμος εκπαιδευτικός!
Τέλος, δεν αντέχει σε καμία σοβαρή κριτική ο αστείος ισχυρισμός ότι με την τράπεζα θεμάτων "αποφεύγεται η αποστήθιση, η παπαγαλία των παιδιών. Υπάρχει ενίσχυση της κριτικής σκέψης...". Ισχύει ακριβώς το αντίθετο βέβαια. Ήδη τα φροντιστήρια και δυστυχώς πολλά σχολεία έχουν πετάξει στην άκρη το σχολικόεγχειρίδιο κι έχουν προσαρμόσει τη διδασκαλία τους πλήρως στο υλικό της τράπεζας θεμάτων υποβάλλοντας τους μαθητές στο αβάσταχτο βασανιστήριο της αποστήθισης ενός τεράστιου όγκου θεμάτων, πολλά από τα οποία μετά βίας αντιστοιχούν στην πραγματική εξεταστέα ύλη! Οι εκπαιδευτικοί λοιπόν υπερφορτώνουν τους μαθητές με όλο αυτόν τον όγκο και δεν έχουν φυσικά το περιθώριο να εμβαθύνουν στην ύλη του σχολικού εγχειριδίου καλπάζοντας με φρενήρεις ρυθμούς, προκειμένου να καταγράψουν στο βιβλίο ύλης ως διδαχθείσα την τυπικά προβλεπόμενη ύλη! Εμπέδωση λοιπόν ΜΗΔΕΝ!

ΠΕ86
|

Θεωρείτε ίδιο το "βγήκε η ΄ύλη" με το "διδάχτηκε η ύλη";
Σε ποιο κόσμο ζείτε κυρία υπoυργέ;
Έχετε παντελής έλλειψη περί της εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
Σαν εκπαιδευτικός σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης να σας ενημερώσω ότι και σε πολλά φροντιστήρια η ύλη δεν διδάχτηκε!Διότι πολύ απλά είναι ατελείωτη!Το τι τραβάμε οι εκπαιδευτικοί στην ιδιωτική εκπαίδευση η ψυχούλα μας το ξέρει.

ΥΓ1:Δεν είχατε καν την ευθιξία να ενημερώσετε τα φροντιστήρια για τα self test των διδασκόντων σε αυτά, τα οποία σημειωτέον τα πληρώνουμε απο τη τσέπη μας!
ΥΓ2:Περνάτε τροπολογία για τη λειτουργία των φροντιστηρίων τις Κυριακές και τις αργίες για τους μαθητές οι οποίοι έχουν επιβαρυμένο πρόγραμμα παρακολούθησης μαθημάτων εντός της εβδομάδας. Σοβαρά μιλάτε τώρα; Αυτή είναι και η απόδειξη για το πόσο έχετε σε υπόληψη το δημόσιο σχολείο. Αυτή είναι επίσης η απόδειξη για το πόσο ενδιαφέρεστε για τη ψυχική κατάσταση των μαθητών. Μόλις αποκαλυφθηκατε για το πόσο "σωστά" διδάσκεται η ύλη.
ΥΓ3: Περιμένω με αδημονία τη πτώση σας. Έχετε ισοπεδώσει τα πάντα μέσα σε 3,5 χρόνια. "Άριστα" !!!

Προς τι ;
|

Καθε χρόνο ζητούν μείωση της ύλης και προνόμια για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσουμε με τέτοιες μεθόδους.

Τραπεζα θεματων
|

Ένα πράγμα που δεν έχουν καταλάβει στο υπουργείο είναι το εξής:
Το ζητούμενο είναι να κατανοησουν την ύλη οι μαθητές και ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΝ !!!!!
Ψιλά γράμματα δυστυχώς..... για τους "άριστους " του υπουργείου...
Έτσι και αλλιώς δεν το χρειάστηκαν ποτέ....
"Όλα ήταν πληρωμένα και ο μπαμπάς είχε για αυτούς......"

Ίσες ευκαιρίες στην λυκειακή εκπαίδευση
|

Η βαθιά κατανόηση της ύλης της Β' και Γ' Λυκείου, που περιλαμβάνει σύνθετες έννοιες και μεγάλο όγκο πληροφορίας, προϋποθέτει τουλάχιστον έναν μήνα ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ (με συνδυαστικές ασκήσεις) εφ' όλης της ύλης για την εμπέδωση των πιο δύσκολων ιδεών και εφαρμογών.

Αδιανόητο να λειτουργούμε σαν να θεωρείται δεδομένο πως οι μαθητές κάνουν εντατικά φροντιστήρια στα μαθήματα Κατεύθυνσης και την Έκθεση ήδη από το καλοκαίρι της Α' Λυκείου. Εφόσον θέλουμε να είμαστε δικαίοι για τα παιδιά όλων των οικογενειών, ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης και τόπου διαμονής, ας ξεκινούν τα μαθήματα στα Δημόσια Λύκεια από την 1η Σεπτεμβρίου και ας κλείνουν στις 30 Ιουνίου, με την κάλυψη των θέσεων αναπληρωτών στα μαθήματα Κατεύθυνσης μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου το αργότερο.

Ντροπή!!
|

Δυστυχώς οι αποφάσεις παίρνονται από ανθρώπους άσχετους με την πραγματική εκπαιδευτική διαδικασία. Κρίμα για τα παιδιά μας!

Φιλιτσα
|

Κ που το ξέρουν ότι έχει διδαχθεί όλη η ύλη στη α κ β λυκείου;;; Ρώτησαν κανέναν μάχιμο εκπαιδευτικό;;;εμάς πάντως δεν μας ρώτησε κανείς ...

Γονιός
|

Κάτσε να έρθουν οι εκλογές και θα δείτε τι θα πάρετε άριστοι.Τα παιδιά μας δεν μπορούν να πάρουν ανάσα με τις ατέλειωτες εξετάσεις και την ατέλειωτη ύλη

Ως ποτε θα Συζητάμε τα αυτονόητα;
|

Αντι να συζηταμε τα αυτονόητα κάντε το επιτέλους πράξη. Η υλη απο τους εκπαιδευτικούς όντως εχει ήδη παραδωθει κ μετα το Πασχα περνάμε σε παραδόσεις εμπέδωσης πλήν ελαχίστων περιπτώσεων όπου το πανε επιτροχάδην λόγω καταλήψεων κ τωρα διαμαρτύρονται.Η τράπεζα θεμάτων άργησε παρα πολυ κ ειναι ευκαιρία επιτέλους να δουμε που εδράζουν οι παθογένειες κ να τις διορθώσουμε. Ειστε σε παρα πολυ Καλο δρομο αλλα αργείτε! Κλείστε τα αυτια σας σε γονεις κ μαθητες που θελουν τα μέγιστα χωρις προσπάθεια κ σε εκπαιδευτικούς που έμαθαν να κανακεύουν με 20αρια κ οδηγούσαν σε βατερλό τους μαθητες. που έτρεχαν με πήλινα πόδια στις πανελλήνιες. Αν δεν γκρεμίσουμε τα εμπόδια δεν θα μπορέσουμε να χτίσουμε το εκπαιδευτικό οικοδόμημα. Πάρτε μπρος επιτέλους.

ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ
|

Άρον άρον βγάλτε την ύλη και γράψτε τα στο βιβλίο πύλης γιατί έτσι σας διστάσουμε!

Μαρία
|

Απαράδεκτο υπουργείο, το συνηθίσαμε βέβαια. Οι χειρότεροι των χειροτέρων, δυστυχώς.

Protypos
|

Η ύλη στα σχολεία βγήκε τις τελευταίες μ΄έρες τυπικά και όχι ουσιαστικά π.χ. το τελευταίο ΄και πιο σημαντικό κεφάλαιο της φυσικής Α Λυκείου (εργο, ενέργεια) σε πολλα σχολεία διδάχθηκε σε 3 διδακτικές ώρες!!! Μετά τις διακοπες του Πάσχα οι ώρες για επανάληψη και για κατανόηση της ύλης είναι δεν αρκούν. Οι μαθητές που πηγαίνουν φροντιστήριο (και μ΄άλιστα από την Α Λυκείου σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα...) θα έχουν την δυνατότητα να δουλεψουν και να εμπεδώσουν την ύλη, οι υπόλοιποι θα μείνουν στο έλεος της κάθε ανίκανης και εμμονικής υπουργού Παιδείας...Η ηγεσία του υπουργείου παιδείας δεν έχει καμμία αίσθηση της πραγματικότητας και παίζει στις πλάτες των μαθητών ένα αισχρό παιχνίδι...Η ΟΛΜΕ θα πρέπει να ενεργήσει με κατάλληλο τρόπο και να προστατέψει τους μαθητές από αυτή την επικίνδυνη συμπεριφορά του υπουργείου...

Dream
|

Σε κανένα μάθημα δεν έχει διδαχθεί η ύλη. Αναγκάζετε τους εκπαιδευτικούς να "τρέξουν" τα μαθήματά τους, να σας πουν ότι την έχουν διδάξει (γιατί αλλιώς έχουν συνέπειες) και μετά αφού συγκεντρώσετε τα στοιχεία που δεν ανταποκρίνονται στην παργαματικότητα, τα παρουσι΄ζετε ως δεδομένα... Ωραία λογική, πολύ αποτελεσματική και παιδαγωγικά άρτια! Μπράβο κα. Υπουργέ...!

Λ.Λ.
|

Σαν δεν ντρέπονται!!! Αυτό μόνο.

Παπαδόπουλος Νικόλαος
|

Μια ντροπή. Αν δεν πήγαιναν τα παιδιά στα φροντιστήρια δεν θα έβγαζαν ποτέ την ύλη του σχολείου. Βάζουν στις πανελλαδικές θέματα που δε διδάσκονται ποτέ στην ύλη του σχολείου και καθιστούν τα φροντιστήρια απαραίτητα. Εχει γίνει το φροντιστήριο σχολείο και το σχολείο τουριστικό γραφείο για εκδρομές.

ΠΕ04.01
|

Η ύλη ΔΕΝ έχει διδαχτεί από τους εκπαιδευτικούς και ούτε πρόκειται, το ΄έχουμε δηλώσει με όλους τους τρόπους... Δεν είναι η μόνη αντιδημοκρατική απόφαση που έχει ληφθεί από το υπουργείο αυτό το οποίο αποφασίζει και διατάζει ....

ΔΜ
|

#Γιούλη, ναι ενώ πριν είχε ανυψωθεί ...στον ουρανό! Θέλετε και τα γράφετε...

αχαααχαχαχαχαχα
|

πρωταπριλιά 12/4 !

Γιούλη
|

Αγαπητή μου υπάρχουν θέματα στην Τράπεζα θεμάτων που δεν πρόκειται να τα λύσουν ούτε οι καλύτεροι μαθητές γιατί πολύ απλά δεν θα έχουν το κατάλληλο υπόβαθρο γνώσεων. Ανεξέλεγκτα θέματα πολύ υψηλής δυσκολίας.Και αναπροσαρμόζεται το πρόγραμμα κ τελειώνουν άρον άρον την ύλη. Υπάρχει χρόνος να εμπεδωθεί από τους μαθητές??.Υπάρχουν παιδιά που δεν πηγαίνουν φροντιστήριο. Ζείτε σ ένα παράλληλο σύμπαν. Καταποντήσατε την παιδεία από όλες τις απόψεις.

Λία
|

Εξαναγκάζετε ξεδιάντροπα τα παιδιά σε ακόμη μεγαλύτερη εντατικοποίηση των φροντιστηρίων για να "βγει" η ύλη! Και οι πέτρες γνωρίζουν εάν "βγαίνει" η ύλη ή όχι. Να ντρέπεστε για το πασάλειμα που προωθείτε. Επιτέλους συνδεθείτε στην πραγματικότητα! Οι πιο άσχετοι ever!!!!!

Σώστης
|

Μια χαρά! Υποχρεώστε τους εκπαιδευτικούς να μένουν στον χώρο εργασίας τους 8-1 ή 2 και θα δείτε διαφορά μεγάλη. Τα παιδιά μας χρειάζονται και μετά ή πριν το μάθημα… πρέπει να ειπμαστε παρόντες! Αναπροσαρμογή και ανανέωση της ύλης χρειάζεται.

Αναστασία
|

Θα ήταν για γέλια αυτά που λέτε, αν δεν μας πονούσαν τόσο πολύ. Θέλετε να δείξετε ότι βάζετε την Παιδεία σε μια σειρά; Σε ποιον τα λέτε;
Οι συνταξιούχοι που βλέπουν τα κανάλια σας δεν ασχολούνται με την Παιδεία. Οι νεώτεροι που έχουν παιδιά ξέρουν την πραγματικότητα. Και είναι πολύ θυμωμένοι γιατί ξέρουν πόσο δύσκολα ήταν τα πράγματα φέτος, πόσοι καθηγητές έλειπαν, πόσες φορές τα διώξαμε για τεστ, πόσα κενά είχαν από την καταπληκτική σας τηλεκπαίδευση. Αλλάξτε συμβούλους. Σας παρασέρνουν σε βαλτόνερα.

Μην το συζητάμε... τα κάνατε όλα τέλεια!
|

"Δεν θα μειωθεί η εξεταστέα ύλη γιατί έχει διδαχθεί από του εκπαιδευτικούς". Ομοίως, δεν θα μειωθούν οι τιμές και οι φόροι..... γιατί πληρωθήκαμε....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ