Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα αποτελέσματα ενστάσεων υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης που υπάγονται στο Α' Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής.
Πατήστε, αντίστοιχα, παρακάτω για να ανοίξετε τα αρχεία
Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα αποτελέσματα ενστάσεων υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης που υπάγονται στο Α' Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής.
Πατήστε, αντίστοιχα, παρακάτω για να ανοίξετε τα αρχεία
αρχίζει αυριο συνεντευξεις , οι λοιποί ούτε ακρόαση, αιτιολόγηση μόνο από το Α' . τουρλουμπούκι ; για οργανωθείτε !
@ Χρήστος @Πλάταρος
Στην πλατφόρμα καταγράφει "Οι υπηρετήσεις του Πίνακα Δ δεν μπορούν να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά με τις υπηρετήσεις των Πινάκων Α και Β, εκτός αν αφορούν συμβούλια ή επιτροπές. Οι υπηρετήσεις του Πίνακα Δ μπορούν να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά με τις υπηρετήσεις του Πίνακα Γ."
Οπότε ο προβληματισμός του @Χρήστου, είναι λογικός.
Όμως ο υπολογισμός της διδακτικής προϋπηρεσίας που γίνεται από το σύστημα, συμπεριλαμβάνει το ΄χρόνο άσκησης καθηκοντων ως Δντής Σχολικής Μονάδας ή την υποστήριξη Ομίλων ενώ αφαιρεί το χρόνο άσκησης καθηκόντων Σχολικού Συμβούλου.
Αυτό είναι και σύνομο αφενός γιατί στο νόμο δεν υπάρχει ο αποκλεισμός του χρόνου μεταξύ του χρόνου άσκησης διοικητικών καθηκόντων και διοικητικής προϋπηρεσίας και αφετέρου οι Δντές Σχολείων, οι υπεύθυνοι ομίλων ή τα μέλη των Συμβουλίων έχουν και διδακτικά καθήκον.
@ΧΡΗΣΤΟΣ
Κατά 99% μπορεί. Αν έχει 8 καθαρά διδακτική συν 9 καθαρά διδακτική, σύνολο 17 καθαρά διδακτική ΚΑΙ, μέσα στα 17, ΔΕΝ υπάρχει θητεία διευθυντή είτε υποδιευθυντη που και αυτές λογίζονται ως διδακτικές, μπορείτε άφοβα να βάλετε και τις άλλες διδακτικές υπηρεσίες του 3)εε
Πάντως γενικά, έχω πάθει μια φοβία για τις ερμηνείες των νόμων.
@Πλατάρος Γιάννης
@Μπορεί κανείς να εξηγήσει τα παρακάτω: 01 Μάιος 2022 08:16
Νομίζω ότι ο νόμος μπορεί να τα δώσει τα μόρια αυτά η διατύπωση μεν δεν είναι σαφής (να ήταν και το μόνο σημείο) αλλά η πλατφόρμα είναι
Πχ είμαι Δ/ντης 11 χρόνια (2011-2022)
Για την περίοδο 2015 -2022 δεν είμαι και στο ΠΥΣΔΕ
Στην πλατφόρμα δηλώνεις την περίοδο και τη θέση που ζητάς για μοριοδότηση.
Δηλώνεις
Δ/ντης Σχολικής μονάδας 2011-2017 ( 6 χρόνια 2 χρόνια τα απαραίτητα + 4 μοριοδοτούμενα).
Δηλώνεις τα χρόνια 2018-2022 σαν μέλος του ΠΥΣΔΕ και παίρνεις 4*0.5 =2 μόρια
Αυτό στα σίγουρα
για το διάστημα 16-18 δεν παίρνεις τίποτα. ΚΑΚΩΣ γιατί ο νόμος λέει ότι δεν παίρνεις μόρια για τα 2 χρόνια που είναι προϋπόθεση συμμετοχής αλλά δεν λέει ότι δεν παίρνεις μόρια για την παράλληλη απασχόληση σε άλλο μοριοδοτούμενο πεδίο στο διάστημα αυτό (πχ ακαδημαϊκό ή επιμορφωτικό έργο.
@ Πλατάρος Γιάννης
Θα ήθελα τα φώτα σου σχετικά με τη διδακτική υπηρεσία: ως προαπαιτούμενο έχει την 8ετία και η ανώτερη μοριοδότηση φτάνει τα 9 μόρια.
Αυτό σημαίνει 17 χρόνια διδακτικής για να δοθούν όλα τα μόρια. Αν υπάρχουν περισσότερα χρόνια διδακτικής θα μπορούσε κάποιος να μην τα δηλώσει στον πίνακα Β και να προσθέσει στον πίνακα Δ (διοικητική-υποστηρικτική) κάτι άλλο μοριοδοτούμενο π.χ. "υπεύθυνος ομίλου προτύπου", "συμμετοχή σε συμβούλιο επιλογής";
Ταυτόχρονη δήλωση μεταξύ Β και Δ αποκλείεται.
@ΠΠ
Όπως βλέπεις ο καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει, τον λόγο τον έχουν τα Συμβούλια. Επίσης, στην ίδια κατηγορία ανήκουν πολλές υποκατηγορίες επιτροπών και δεν μπορεί κάποιος να βγάλει άκρη ποιά από όλες μοριοδοτηθηκε από τα Συμβούλια.
Τελος, ο νόμος δε μιλάει μόνο για τα αιρετά μέλη, αλλιώς θα γινόταν αναφορά από την πρώτη πρόταση, θα έλεγε δηλ, εκπαιδευτικοί που ειναι αιρετοί.
@ΠΛΑΤΑΡΟΣ
Ούτε τα παράλληλα καθήκοντα διατυπώνονται σαφώς, αλλά ακόμη κι αν ισχύει κανένας δεν πρέπει να μοριοδοτηθεί, γιατί όλοι έχουν παράλληλα καθήκοντα είτε διδακτικά είτε διοικητικά.
@ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Να ξέρετε ότι δεν λέω εύκολα μπράβο, είμαι φειδωλός έως ελαττώματος. Ξέρω όμως πολύ καλά «τι παίζει» διαχρονικά διακομματικά, κοινωνικά. Ξέρω ότι ο Πρόεδρος έκανε επανάσταση στα κρατούντα.
Για τον έλεγχο:
Ο έλεγχος έχει έναν ορισμένο βαθμό ακρίβειας και εγκυρότητας.
Ο βαθμός ακρίβειας και εγκυρότητας ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ με την δημοσιοποίηση των μορίων με ονοματεπώνυμα και με προσόντα.
Ο κοινωνικός έλεγχος του περιγύρου των ανθυποψηφίων βελτιώνει τα πάντα και ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ!
Το «γκόλ» του Προέδρου ήταν η ένσταση επί ανθυποψηφίου. Χωρίς δικαστήρια, στο πνεύμα της χρηστής διοίκησης.
Έχω ένα σύνολο ΑΠΛΩΝ , ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ, που δεν χρειάζονται καν νόμο για να ισχύσουν (τόσο απλές είναι)
Ας πούμε:
Μόνο για τους τίτλους σπουδών και μόνον , αναγράφεται ίδρυμα κτήσης και χρόνος κτήσης.
Ο Έλληνας που έχει μεγάλη περιέργεια εκ φύσεως («Πάντες άνθρωποι του ειδέναι ορέγονται φύσει») σε συνδυασμό με κάποια ροπή ρουφιανιάς, καλύπτουν της αδυναμίες των ελεγκτικών μηχανισμών του Κράτους και φέρνουν τα πράγματα σε κάποια ισορροπία μέσω του φοβερού μηχανισμού της δυσφήμησης που ενίοτε ΔΕΝ είναι συκοφαντική.
Θα ξέρετε βεβαίως ότι ξαφνικό έρωτα με την διαφάνεια και την αξιοκρατία δεν παθαίνει κανένας. Γι αυτό λέμε και κάποιο μπράβο όταν βλέπουμε μια ροπή προς αυτά, ανεξαρτήτως κινήτρων μάλιστα. Αρκεί να κάνουν το σωστό έστω και από φόβο. Εμείς θα λέμε μπράβο!
@Μπορεί κανείς να εξηγήσει τα παρακάτω: 01 Μάιος 2022 08:16
Εγώ ας πούμε είμαι διευθυντής Σχολικής μονάδας και ταυτοχρόνως μέλος του ΠΥΣΔΕ. Παίρνω μόρια μόνο από Διευθυντής , όχι από τη συμμετοχή στο ΠΥΣΔΕ.
Υπάρχει και δεύτερο στάδιο:
Με την θητεία μου ως διευθυντής , έχω υπερκαλύψει προ πολλού την οροφή και τον κόφτη των μορίων της θέσης του Διευθυντή. Θα μπορούσα λογικά να απαιτήσω να πάρω μόρια από δω και πέρα για την θέση στο ΠΥΣΔΕ. Ο νόμος όμως δεν μου τα δίνει ούτε αυτά. Διότι υπάρχει παράλληλη θητεία ανεξαρτήτως αν έχει καλυφθεί όλη η αποδιδόμενη από τον νόμο μοριοδότηση.
Δεν επέλεξαν κάποια καλή συντακτική διατύπωση στον νόμο και το έχουν ως ερμηνεία, όχι ως απλή γραμματική ερμηνεία.
Θα μπορούσαν να γράψουν: «Χρόνος παράλληλης θητείας σε διαφορετικές θέσεις που μοριοδοτούνται, μετρά και προσμετράται μόνο για την μοριοδοτούμενη με τα υψηλότερα μόρια /χρόνο. Εξαίρεση η διδακτική εμπειρία, η οποία δύναται να προσμετράται διπλά και παράλληλα με άλλη υπηρεσία, εφ όσον αναγνωρίζεται ως τέτοια.»
@ΠΛΑΤΑΡΟΣ
Ο τελικός έλεγχος θα γίνει όταν γίνουν οι επιλογές και οι επιλεγέντες κληθούν να φέρουν:
τα πρωτότυπα βιβλία κυρίως,
και ελεγχθούν σε αυτούς:
α) δημοσιεύσεις, ανακοινώσεις συνεδρίων, κεφαλαίων σε τόμους, κ.α.
β) βεβαιώσεις αυτοδύναμης διδασκαλίας σε ΑΕΙ.
γ) βεβαιώσεις ερευνητικού έργου.
δ) οτιδήποτε άλλο έχει δηλωθεί και μοριοδοτηθεί.
Αν για παράδειγμα, κάποιος έχει μοριοδοτηθεί για διδασκαλία στο ΕΚΔΔΑ (που δεν είναι ΑΕΙ), τότε θα απορριφθεί από οποιαδήποτε δικαστική ή εισαγγελική αρχή.
Οτιδήποτε έχει δηλωθεί και έχει απορριφθεί από το συμβούλιο για αυτούς που έκαναν ένσταση, το ίδιο θα ισχύει και για τους άλλους που δεν έχουν κάνει ένσταση και έχουν επιλεγεί.
Μετά τον εξονυχιστικό έλεγχο από τους έχοντες έννομο συμφέρον θα δοθούν τα συγχαρητήρια και από μένα κ. Πλατάρε.
ΟΠΕΡ ΕΔΕΙ ΔΕΙΞΑΙ.
Εφόσον πολύ σωστά δόθηκαν σε δημοσιευμένο αρχείο τα αποτελέσματα των ενστάσεων κατά του αξιολογικού πίνακα, ομοίως πρέπει να πράξουν το συντομότερο και τα υπόλοιπα Συμβούλια. Δεν μπορεί σε αυτό το θέμα να υπάρχουν διαφορετικές πολιτικές ανά Συμβούλιο Επιλογής. Πρέπει και οι τε΄σσερις πρόεδροι των Συμβουλίων να είχαν αποφασίσει κοινή γραμμή σε αυτό το κρίσιμο και σημαντικό θέμα των ενστάσεων.
Επανέρχομαι στο ΕΎΓΕ προς τον Πρόεδρο της επιτροπής της 1ης.
Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, αλλά μπορώ να πω μετά βεβαιότητας τα εξης:
1. Έσπασε ρεκόρ διαφάνειας στις πράξεις της Διοίκησης, Πανελλήνιο, όλων των εποχών, καθώς οι απαντήσεις στις ενστάσεις είναι ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ και ΜΗ ΤΥΠΙΚΕΣ, ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ, ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΈΣ. Ξέρω καλά από "απαντήσεις" της Διοίκησης και εκτιμώ, ότι αυτό που έγινε, οφείλεται σε ένα πρόσωπο, με διάφορους να του ψελιζουν φληναφηματα, περί "ευαισθητων δεδομένων". Είναι σαν να είμαι μπροστά, να ακούω να του λένε ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, περί προσωπικων δεδομένων.
2. Το νέο ρεκόρ να εξετάζονται αιτήσεις ανθυποψηφιων, είναι ο ορισμός της ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ!.
10.000 ΜΠΡΆΒΟ ΣΤΟΝ ΠΡΌΕΔΡΟ ΚΑΙ ΞΈΡΩ ΠΟΛΎ ΚΑΛΆ ΤΙ ΛΈΩ!
Υ. Γ. Αμφιβάλω αν θα πράξουν το ίδιο και τα άλλα συμβούλια χωρίς να τους τραβήξει το αυτί ανώτερη πολιτική εξουσία, διότι ανώτερη διοικητική δεν υπάρχει, καθώς δρουν αυτόνομα στην αρμοδιότητα που έχουν. Φρονω, ότι η Υπουργός, με μια ολιγοημερη παράταση των συνεντεύξεων, μπορεί να απαιτήσει την δημοσιοποιηση των απαντήσεων επί ενστάσεων.
Υ. Γ. 2
Ο Πρόεδρος της επιτροπής δίδαξε σε όλους τους αιρετούς, όλων των παρατάξεων, όλων των εποχών, τι εστί διαφάνεια.
Υ. Γ. 3
Ο Πρόεδρος της επιτροπής, με το ρεκόρ διαφάνειας, δημιουργεί ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ!
Όσα μπράβο και να πούμε ΔΕΝ ΦΘΆΝΟΥΝ, ΠΙΣΤΈΨΤΕ ΜΕ!
Υ. Γ. 4
Μπραβο και στα μέλη του Συμβουλίου που υποστήριξαν την ΠΟΛΙΤΙΚΆ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΆ, ΠΡΑΚΤΙΚΆ, ΗΘΙΚΆ, ΣΟΦΗ επιλογή του Προέδρου!
Από τη γραμματική ερμηνεία του ανωτέρω εδαφίου της παρ. 3 του άρθρου 33 και τη συνδυαστική εφαρμογή του με την παρ. 2 του άρθρου 31 του ν. 4823/2021, συνάγεται ως ευρύτερο συμπέρασμα της βούλησης του νομοθέτη, που αφορά εντέλει στις συγγενείς περιπτώσεις «δ) Συμβουλευτικό-καθοδηγητικό έργο» και «Διοικητική-υποστηρικτική εμπειρία των υποπεριπτώσεων εα) ως και εγ)» της αυτής παραγράφου (3 του άρθρου 33), ότι αν ένας υποψήφιος συγκεντρώνει περισσότερες από μία προϋποθέσεις συμμετοχής στην οικεία διαδικασία επιλογής, επιλέγεται να αφαιρείται εκείνη που φέρει τη μικρότερη μοριοδότηση. Δηλαδή, αφαιρείται προϋπόθεση συμμετοχής που μοριοδοτείται και όχι ο πλεονάζων χρόνος αυτής, αλλά που μοριοδοτείται λιγότερο, ούτως ώστε να αποφεύγονται, σύμφωνα με την αρχή της χρηστής διοίκησης, ανεπιεικείς ερμηνείες κατά την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων.
Ο νόμος επιλογής αυτός καθεαυτός έχει πάρα πολλές αδικίες και άνιση μεταχείριση σε πολλά σημεία. Οπότε η δημοσιοποιηση των ενστάσεων δεν αποκαθιστά σε καμία περίπτωση το αίσθημα δικαίου που σαφώς έχει πληγεί από τις παραδοξοτητες του νόμου
Προς Teacheràkos
Ποια διάταξη νόμου απαγορεύεις την αίτηση θεραπείας από όποιον συμμετέχει στην όλη διαδικασία και συνεπώς έχει έννομο συμφέρον;
Γιατί τότε η ΑΠΔ επιτρέπει τη χορήγηση του φακέλου των συνυποψηφίων;
Προς ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΔΕ & ΔΠΕ
Η μη κατοχή δεύτερης θέσης αφορά αποκλειστικά το δημόσιο. Αρά ορθώς χορηγήθηκε άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου σε εταιρεία, ήτοι στον ιδιωτικό τομέα.
@Απορίας συνέχεια...
Τα προσόντα των υποψηφίων είναι γνωστά έτσι κι αλλιώς από τους αναμορφωμένους πίνακες.
Από τους πίνακες των ενστάσεων και των απαντήσεων του Συμβουλίου γίνοναι γνωστές μερικές μόνο υποπεριπτώσεις μοριοδότησης που γίνονται δεκτές ή απορρίπτονται από τα Συμβούλια με σχετικό αιτιολογικό.
"Μετά από έλεγχο της ένστασης κατά του συνυποψηφίου με ΑΜ:....2 η επιτροπή αποφάσισε
1)Το κριτήριο 2αδ) δεν μοριοδοτείται καθότι δεν υπάρχει αναγνώριση του τίτλου από τον ΔΟΑΤΑΠ (άρθρο 33: ""Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το ΔΟΑΤΑΠ, το ΔΙΚΑΤΣΑ, το ΙΤΕ"")
2)Το κριτήριο 2αστ) δεν μοριοδοτείται καθότι δεν ικανοποιούνται τα κριτήρια του νόμου.
Για τους παραπάνω λόγους η ένσταση γίνεται δεκτή εν όλω."
Αυτό το αντέγραψα από τις δεκτές ενστάσεις. Έγινε ένσταση κατά συνυποψηφίου; Είναι η μοναδική "δεκτή εν όλω"...
Πολύ κατατοπιστικό, και καταδεικνύει ότι πολλές ενστάσεις έγιναν, λόγω κακής ερμηνείας του νόμου ή άγνοιας αυτού.
Η αίτηση θεραπείας δε γίνεται κατά άλλου υποψηφίου. Βέβαια, ούτε και ενστάσεις κατά άλλου υποψηφίου, αλλά τα Συμβούλια το επέτρεψαν.Αληθεια, μόρια που άλλαξαν χωρίς ένσταση κανενός, πώς εξηγείται;; Ή μήπως ΔΕΝ εξηγείται;;;;
Έπρεπε να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των ενστάσεων χωρίς ονόματα, μόνο με αρ.αιτησης ( όπως στο ΙΕΠ κ.α). Γιατί θα πρέπει να ξέρει όλη η υφήλιος τα προσόντα των υποψηφίων με λεπτομερή υπογραφή; Τι, όχι;;
Πολύ διαφωτιστικά όλα αυτά, σαφή και συγκεκριμένα .
Μετά τη δημοσίευση των τελικών πινάκων με τα μετρήσιμα μόρια και τα μόρια των συνεντεύξεων, θα μπορεί κάποιος να υποβάλλει Αίτηση Θεραπείας ένεντι άλλου συνυποψηφίου για μετρήσιμα μόρια που δεν εδικαιούτο και του προσμετρήθηκαν μετά από μη δίκαιη εφαρμογή του νόμου;
π.χ. να πήρε μόρια διοικητικού έργου που δεν εδικαιούτο
να πήρε μόρια συγγραφικού έργου που δεν εδικαιούτο
να μην του αφαιρέθηκαν μόρια από θέση στελέχους που ήταν προϋπόθεση
για συμμετοχή στη διαδικασία και να βρέθηκε με περισσότερα μετρήσιμα μόρια
κ.λ.π.
Έχετε σαφή απάντηση;
Πολύ καλή δουλειά! Μπράβο τους!
Αναμένουμε κι από τα άλλα συμβούλια!
Θα φανεί τελικά πόσοι κατάλαβαν τον νόμο!
Είναι απορία άξιο να ανακοινώνεται πρόγραμμα συνεντεύξεων χωρίς τα αντίστοιχα αποτελέσματα των ενστάσεων. Το Δ Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής ξεκινά πρώτα τις συνεντεύξεις.
Αντίθετα το Α Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής αναρτά τα αποτελέσματα των ενστάσεων.
Άραγε τι γίνεται; Γιατί τόσο βιασύνη στις συνεντεύξεις;
Πρώτα θα έπρεπε να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των ενστάσεων όλων των Περιφερειακών Συμβουλίων Επιλογής και κατόπιν όλα τα Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής να ορίσουν το χρονοδιάγραμμα των συνεντεύξεών τους. Γιατί το Δ Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής ακολούθησε την αντίθετη διαδικασία;
ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΕΚΔΙΔΑΤΕ ΩΣ ΔΔΕ/ ΔΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ . ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ:
ΑΙΤΗΜΑ
Ιστορικό/απαιτούμενα δικαιολογητικά/συνημμένα που έχει προσκομίσει η ενδιαφερόμενη:
• Την από 2022 αίτηση της αναπληρώτριας εκπαιδευτικού πλήρους απασχόλησης..., του κλάδου ΠΕ?? Ξένης Φιλολογίας, με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά,
• Τo με αριθ. Φ/.. έγγραφο του Διευθυντή του ΣΧΟΛΕΙΟΥ, στο οποίο βεβαιώνεται ότι δεν παρακωλύονται τα διδακτικά καθήκοντα της ενδιαφερόμενης,
• Την από ?/2/2022 σύμβαση μερικής απασχόλησης της ενδιαφερόμενης με την εταιρία ...
Λαμβάνονται υπόψη οι εξής προϋποθέσεις:
• Οι διατάξεις του Κεφαλαίου Β’ (άρθρα 31 και 32) του Ν. 3528/2007 (ΦΕΚ 26 τ. Α’) «Κύρωση Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων ΝΠΔΔ», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
• Η αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/80/11711/20-4-2016 (ΑΔΑ: 6221465ΦΘΕ-Σ30) Εγκύκλιο του ΥΠΕΣ. «Ειδικές απαγορευτικές διατάξεις για την άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή»,
• Το αριθ. 77045/Ε1/13-5-16 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ «Ερωτήματα σχετικά με άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου»
Από ?/2/2022-??/ για 20 ώρες/βδομάδα με μισθό 650 ευρώ / μήνα. Είναι πλήρους απασχόλησης, άρα ο μισθός από την άδεια έργου είναι μικρότερος από τον μισθό της ως αναπληρώτρια πλήρους απασχόλησης. Πρέπει να δοθεί προσοχή στον μισθό και στο κατά πόσο μπορεί να ανταπεξέλθει στην καθημερινή ενασχόλησή της και με τις 2 εργασίες.
ΑΠΟΦΑΣΗ: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου στην αναπληρώτρια εκπαιδευτικό πλήρους απασχόλησης ..., του κλάδου ΠΕ?? Ξένης Φιλολογίας, προκειμένου να απασχοληθεί ως υπάλληλος γραφείου από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από 17.00 έως 21.00 στην εταιρία του ...με την επωνυμία.... στην πόλη Τάδε, για το διδακτικό έτος 2021-2022 και για 20 ώρες/βδομάδα.
ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ: Η απασχόληση αυτή ΔΕΝ εμποδίζει την εκτέλεση των καθηκόντων της στη σχολική μονάδα όπου υπηρετεί, καθώς τηρούνται οι όροι της σύμβασης και τα ανώτατα όρια αποδοχών όπως προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις, υπό τον όρο ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στα κύρια καθήκοντά της.
• Γνωμοδότηση ΠΥΣΔΕ: ……………………………………………………………………………………………..
Από μία πρώτη μελέτη των απαντήσεων του Α Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης στις ενστάσεις υποψηφίων που έγιναν δεκτές ή απορρίφθηκαν συνάγονται τα εξής:
1. Βιβλία αυτοέκδοσης χωρίς ελληνικό εκδοτικό οίκο, ακόμη κι αν έχουν ISBN δεν μοριοδοτούνται.
2. Εισηγήσεις σε συνέδρια χωρίς έκδοση πρακτικών ή με έκδοση πρακτικών που δεν έχει ISBN ή ISSN δεν μοριοδοτούνται. Απαιτείται επίσης η υποβολή των ζητουμένων (εξώφυλλο πρακτικών, σελίδα που να φαίνεται ο ISBN, πρώτη σελίδα εισήγησης) και όχι Βεβαίωση εισηγητή.
3. Αν ένας υποψήφιος συγκεντρώνει περισσότερες από μία προϋποθέσεις συμμετοχής στην οικεία διαδικασία επιλογής, επιλέγεται να αφαιρείται εκείνη που φέρει τη μικρότερη μοριοδότηση.
4. Δεν μοριοδοτείται προσόν που αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας. Πολλές ενστάσεις υποβλήθηκαν και απορρίφθηκαν για την προσμέτρηση 2 ετών διοικητικής εμπειρίας που αποτελούσε όμως προϋπόθεση υποβολής αίτησης.
5. Υποψήφιος μπορεί να υποβάλει ένσταση για τη μοριοδότηση συνυποψηφίου του. Τέτοιες ενστάσεις υποβλήθηκαν και οι περισσότερες έγιναν δεκτές εν συνόλω ή εν μέρει με διόρθωση των μορίων των συνυποψηφίων.
6. Λανθασμένες καταχωρίσεις ή ελλείψεις στην υποβολή των αιτήσεων εκ μέρους των υποψηφίων δεν διορθώνονται ούτε με τις εκ των υστέρων ενστάσεις, καθόσον τα Συμβούλια αδυνατούν να παρέμβουν στις αιτήσεις. Ομοίως έγγραφα που υποβάλλονται εκπρόθεσμα κατά τη διαδικασία των ενστάσεων σχετικά με τη μοριοδότηση κριτηρίων δεν γίνονται δεκτά από τα Συμβούλια αλλά απορρίπτονται. Επομένως, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στην διαδικασία υποβολής των αιτήσεων με ευθύνη των υποψηφίων.
Ο Πίνακας ενστάσεων έχει ήδη δημοσιευθεί από εχθε΄ς (29.4.22) στην ιστοσελίδα του Υπουργείου.
Αυτό σημαίνει διαφάνεια.
Μπράβο στον Πρόεδρο της Επιτροπής!
Να κάνουν ΤΟ ΊΔΙΟ και οι άλλες Επιτροπές!
Να το κάνουν τελικά και οι μελλοντικές επιτροπές!
Να το λέμε το εύγε!
Ας δοθούν τα αντίστοιχα στοιχεία και από τα άλλα Συμβούλια Επιλογής. Θα γλιτώσουν από αιτήσεις θεραπείας και προσφυγές στη δικαιοσύνη.
Τέτοια excel ανέμενα να δημοσιευτούν εξαρχής μετά την εξέταση των ενστάσεων.
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Υποθετικό σενάριο αλλά εύλογο ερώτημα
Επιλέγεται κάποιος διευθυντης στη ΔΔΕ Χανίων ( τυχαίο παράδειγμα) και στη συνέχεια είναι στους επιλεγεντες Συμβούλους εκπσης ΔΔΕ Ηρακλείου ( όπου κατοικεί). Μπορεί να επιλέξει; Παραιτείται από διεύθυνση και επιλέγει το 2ο; Ξέρω ότι διαγράφεται από τους πίνακες αν επιλεγεί στέλεχος αλλά αφού η διαδικασία επιλογής Συμβουλων είναι σε εξέλιξη και δε θα τελειώσει πολύ γρήγορα; Τώρα κανένας δεν ξέρει αν θα παραμείνει σε "εκλεξιμη" σειρά. Πολλές οι απορίες τελικά.